abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 20 september 2018 @ 14:32:50 #276
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_182026809


Ontspanningsoefening na een stressvolle dag. Ben er wel tevreden over en ga er een schilderij van maken.
pi_182026873
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2018 14:32 schreef Trashcanman het volgende:
[ afbeelding ]

Ontspanningsoefening na een stressvolle dag. Ben er wel tevreden over en ga er een schilderij van maken.
Nice man

Manier van tekenen is mooi. Compositie is ook mooi.

Zou zelf ook weleens met verf willen werken maar heb het nooit eerder gedaan in mijn leven.
  donderdag 20 september 2018 @ 14:40:48 #278
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_182026941
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2018 14:36 schreef -Ondskapt- het volgende:

[..]

Nice man

Manier van tekenen is mooi. Compositie is ook mooi.

Zou zelf ook weleens met verf willen werken maar heb het nooit eerder gedaan in mijn leven.
Thanks!

Met verf is kleurrijk werk maken zo vanzelfsprekend voor me, is een leuk contrast met pen en potlood tekeningen aangezien die bijna altijd zwart/wit zijn.
pi_182027023
quote:
1s.gif Op donderdag 20 september 2018 14:40 schreef Trashcanman het volgende:

[..]

Thanks!

Met verf is kleurrijk werk maken zo vanzelfsprekend voor me, is een leuk contrast met pen en potlood tekeningen aangezien die bijna altijd zwart/wit zijn.
Klopt.

Ik heb altijd zwart/wit getekend. Als kind had ik al een hekel aan kleurplaten. Het is niet dat ik kleurenblind ben maar ik heb geen gevoel voor tekenen met kleur. Ik zou weleens met verf willen werken in de toekomst.
  donderdag 20 september 2018 @ 18:45:05 #280
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_182032044
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2018 10:21 schreef -Ondskapt- het volgende:

[..]

Ik ben sowieso gek. >:O
Fijn gevoel is dat hé?

quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2018 12:46 schreef -Ondskapt- het volgende:
[ afbeelding ]

Tekening van Rivendel afgemaakt. Geïnspireerd door de boeken van Tolkien.
Zeer overtuigend. ^O^

quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2018 14:24 schreef -Ondskapt- het volgende:
Kreeg net mensen van de woningbouwvereniging op bezoek en die waren helemaal gek van mijn tekeningen. Ik krijg altijd de vraag of ik er iets mee doe. Mijn idee is, als ik dood ben kijken mensen maar wat ze er mee doen.
Zo is dat. Ze zoeken het maar uit.
soooo, da's mooi!
  donderdag 20 september 2018 @ 18:45:44 #281
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_182032060
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2018 14:32 schreef Trashcanman het volgende:
[ afbeelding ]

Ontspanningsoefening na een stressvolle dag. Ben er wel tevreden over en ga er een schilderij van maken.
Nice! :)
soooo, da's mooi!
pi_182041821
Godzijdank de herfst is begonnen.

quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2018 18:45 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]

Fijn gevoel is dat hé?

[..]

Zeer overtuigend. ^O^

[..]

Zo is dat. Ze zoeken het maar uit.
Bedankt en ja, dat is een fijn gevoel.

Ik ga straks een tekening maken. Heb jij nog getekend afgelopen tijd?
  vrijdag 21 september 2018 @ 09:35:42 #283
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_182042728
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 september 2018 08:26 schreef -Ondskapt- het volgende:
Godzijdank de herfst is begonnen.

[..]

Bedankt en ja, dat is een fijn gevoel.

Ik ga straks een tekening maken. Heb jij nog getekend afgelopen tijd?
Nee, ben druk met andere hobby's. Komende week kwak ik er weer een tekening op.
soooo, da's mooi!
pi_182047589


De Ruiters van Rohan
pi_182049412


Net gemaakt.

Ik weet dat het offtopic is. Maar na vandaag ga ik een nieuwe poging wagen te stoppen met alcohol. Ik vermaak me op dit momennt nog enorm met de Algemene Politieke Beschouwingen. Straks een kilo kip halen, de straten onveilig maken en wat biertjes halen. Daarna hele weekend detoxen. Er hoeft niet op dit bericht gereageerd te worden maar dit wilde ik even kwijt.
pi_182049635
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 september 2018 14:44 schreef -Ondskapt- het volgende:
[ afbeelding ]

De Ruiters van Rohan
Deze is cool. ^O^

Ik denk dat als je sommige van deze werken zou framen, zowel in een daadwerkelijk frame als in een achtergrondverhaal over je ervaring en leven tijdens deze creatie, je ze prima kan verkopen. Als je dat wil natuurlijk. ;)
1 + 1 = blauw
pi_182049720
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 september 2018 16:39 schreef Kamina het volgende:

[..]

Deze is cool. ^O^

Ik denk dat als je sommige van deze werken zou framen, zowel in een daadwerkelijk frame als in een achtergrondverhaal over je ervaring en leven tijdens deze creatie, je ze prima kan verkopen. Als je dat wil natuurlijk. ;)
Bedankt man.

Deze tekeningen zijn geïnspireerd door de boeken van Tolkien. Ik heb er sowieso moeite mee dat kunstwerken een geldwaarde hebben. Wat dat betreft ben ik een halve communist.
  vrijdag 21 september 2018 @ 16:53:45 #288
545 dop
:copyright: dop
pi_182049908
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 september 2018 16:43 schreef -Ondskapt- het volgende:

[..]
Ik heb er sowieso moeite mee dat kunstwerken een geldwaarde hebben. Wat dat betreft ben ik een halve communist.
lastig man.
Ik kijk hier ook wel eens stiekem.
Je hebt duidelijk een talent.
Dat is niet anders dan dat een ander goed kan rekenen, zingen, timmeren, of weet ik welk ander vak. (Vind ik)
Fijn dat je je talent hier deeld.
Je hoeft er ook geen prijskaartje op te plakken maar ze vertegenwoordigen even goed een waarde, als het werk van de slager, schilder,of timmerman.
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
pi_182050543
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 september 2018 16:43 schreef -Ondskapt- het volgende:

[..]

Bedankt man.

Deze tekeningen zijn geïnspireerd door de boeken van Tolkien. Ik heb er sowieso moeite mee dat kunstwerken een geldwaarde hebben. Wat dat betreft ben ik een halve communist.
Je hoeft natuurlijk helemaal geen waarde te plakken aan je creaties!

Maar ik kan me best voorstellen dat mensen bepaalde werken best willen hebben. Sowieso zit achter jouw werken een verhaal en dat heeft voor mensen waarde, emotioneel of anders.

Ik ben best benieuwd of je jouw werken zou willen delen? Overigens kunnen dat originelen zijn, maar ook prints op basis van de originele werken. Veel artiesten doen dat en jouw creaties zijn zeker artistiek.

Overigens ben ik geen kenner en ook geen verkoper, maar ik kan me best voorstellen dat ik sommige stukken best zou ophangen thuis of elders.
1 + 1 = blauw
pi_182051563
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 september 2018 16:53 schreef dop het volgende:

[..]

lastig man.
Ik kijk hier ook wel eens stiekem.
Je hebt duidelijk een talent.
Dat is niet anders dan dat een ander goed kan rekenen, zingen, timmeren, of weet ik welk ander vak. (Vind ik)
Fijn dat je je talent hier deeld.
Je hoeft er ook geen prijskaartje op te plakken maar ze vertegenwoordigen even goed een waarde, als het werk van de slager, schilder,of timmerman.
Bedankt man.

Als het voor mensen überhaupt waarde heeft om de tekeningen hier te zien is dat voor mij voldoende. Ik ben pertinent tegen het idee dat kunst geldwaarde heeft.
pi_182051601
Wees blij dat er nog dingen zijn die een andere waarde hebben dan geld
Altijd maar geld....
pi_182051615
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 september 2018 17:29 schreef Kamina het volgende:

[..]

Je hoeft natuurlijk helemaal geen waarde te plakken aan je creaties!

Maar ik kan me best voorstellen dat mensen bepaalde werken best willen hebben. Sowieso zit achter jouw werken een verhaal en dat heeft voor mensen waarde, emotioneel of anders.

Ik ben best benieuwd of je jouw werken zou willen delen? Overigens kunnen dat originelen zijn, maar ook prints op basis van de originele werken. Veel artiesten doen dat en jouw creaties zijn zeker artistiek.

Overigens ben ik geen kenner en ook geen verkoper, maar ik kan me best voorstellen dat ik sommige stukken best zou ophangen thuis of elders.
Bedankt man.

Geloof het of niet, maar er liggen hier 800+ tekeningen in mijn bureaula. :P Ik zeg altijd zo, als ik de pijp uit ben kijken mensen maar wat ze ermee doen. Wat dat betreft ben ik een verschrikkelijke misantroop.
pi_182051629
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 september 2018 18:39 schreef Geytenbeekje het volgende:
Wees blij dat er nog dingen zijn die een andere waarde hebben dan geld
Altijd maar geld....
Eens!

Ik kan bv. enorm genieten van de opkomende zon.
pi_182051645
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 september 2018 18:41 schreef -Ondskapt- het volgende:

[..]

Eens!

Ik kan bv. enorm genieten van de opkomende zon.
Echt ? Grappig. ik wel van kunstwerpen waar je niet weet welke vorm ze hebben
pi_182051678
Lieve mensen,

Ik weet dat de mods het niet leuk vinden en dit is dan ook mijn laatste bericht voor vandaag. Ik heb 9 halve liters op, 3 gin tonics en drink straks nog 6 halve liters terwijl ik de Algemene Politieke Beschouwingen kijk. Morgenochtend ga ik opnieuw beginnen met In de Ban van de Ring en zal ongetwijfeld inspiratie opdoen voor nieuwe tekeningen.
pi_182051706
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 september 2018 18:44 schreef -Ondskapt- het volgende:
Lieve mensen,

Ik weet dat de mods het niet leuk vinden en dit is dan ook mijn laatste bericht voor vandaag. Ik heb 9 halve liters op, 3 gin tonics en drink straks nog 6 halve liters terwijl ik de Algemene Politieke Beschouwingen kijk. Morgenochtend ga ik opnieuw beginnen met In de Ban van de Ring en zal ongetwijfeld inspiratie opdoen voor nieuwe tekeningen.
is het nog leuk die beschouwingen ?
pi_182051734
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 september 2018 18:40 schreef -Ondskapt- het volgende:

[..]

Bedankt man.

Geloof het of niet, maar er liggen hier 800+ tekeningen in mijn bureaula. :P Ik zeg altijd zo, als ik de pijp uit ben kijken mensen maar wat ze ermee doen. Wat dat betreft ben ik een verschrikkelijke misantroop.
Geef het weg als je wil. Bied het aan. Zie je eens een mooi persoon, een leuke woning of mooi café, kijk of ze een tekening van jou willen tentoonstellen. Hoeft niet grandioos te zijn, het kan simpelweg een a4tje te zien in een lijstje.

Een van mijn gaafste werken, in mijn ogen dan, heb ik gegeven aan een een vriend die het bewonderde. Die heb ik inmiddels al langere tijd niet gesproken, maar ik wens hem voor altijd het beste. Ik heb er zelfs geen foto van volgens mij.

Overigens kreeg ik er wel heel gave reacties over tijdens de cursus waarbij ik het maakte. Veel reacties ook waarbij mensen erkenden dat het ze ongemakkelijk maakte, maar het desondanks intrigerend was.

Dat mensen zo'n emotionele reactie uitten was voor mij een enorme beloning. :s)
1 + 1 = blauw
  vrijdag 21 september 2018 @ 18:50:37 #298
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_182051773
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 september 2018 14:44 schreef -Ondskapt- het volgende:
[ afbeelding ]

De Ruiters van Rohan
Ah nice! Met kleur zou het een stuk minder ogen.

quote:
0s.gif Op vrijdag 21 september 2018 16:27 schreef -Ondskapt- het volgende:
[ afbeelding ]

Net gemaakt.

Ik weet dat het offtopic is. Maar na vandaag ga ik een nieuwe poging wagen te stoppen met alcohol. Ik vermaak me op dit momennt nog enorm met de Algemene Politieke Beschouwingen. Straks een kilo kip halen, de straten onveilig maken en wat biertjes halen. Daarna hele weekend detoxen. Er hoeft niet op dit bericht gereageerd te worden maar dit wilde ik even kwijt.
Vind het maar een zeer slechte klucht die beschouwingen. Ze moeten eens flink met elkaar op de vuist gaan. :P

Top tekening btw. :)
soooo, da's mooi!
pi_182054178
Waarom maak je geen eigen topic aan. De wondere wereld van ontspant, Somberling.
En dan beetje lullen over drank, tekening plaatsen etc.
pi_182055372
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 september 2018 18:46 schreef Geytenbeekje het volgende:

[..]

is het nog leuk die beschouwingen ?
Het is hilarisch. Iedereeen loopt uit zijn nek te lullen. Biertje erbij.

quote:
0s.gif Op vrijdag 21 september 2018 18:47 schreef Kamina het volgende:

[..]

Geef het weg als je wil. Bied het aan. Zie je eens een mooi persoon, een leuke woning of mooi café, kijk of ze een tekening van jou willen tentoonstellen. Hoeft niet grandioos te zijn, het kan simpelweg een a4tje te zien in een lijstje.

Een van mijn gaafste werken, in mijn ogen dan, heb ik gegeven aan een een vriend die het bewonderde. Die heb ik inmiddels al langere tijd niet gesproken, maar ik wens hem voor altijd het beste. Ik heb er zelfs geen foto van volgens mij.

Overigens kreeg ik er wel heel gave reacties over tijdens de cursus waarbij ik het maakte. Veel reacties ook waarbij mensen erkenden dat het ze ongemakkelijk maakte, maar het desondanks intrigerend was.

Dat mensen zo'n emotionele reactie uitten was voor mij een enorme beloning. :s)
Ik snap je idee. Maar in het verleden ben ik opgelicht door 1 of andere griet uit dit topic. Ik ben sindsdien zeer wantrouwig geworden om nog tekeningen aan mensen te geven. Ik had ze nota bene gratis opgestuurd. De enige mensen die ik nu eventueel tekeningen zou geven zijn mensen die ik persoonlijk ken.

quote:
0s.gif Op vrijdag 21 september 2018 18:50 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]

Ah nice! Met kleur zou het een stuk minder ogen.

[..]

Vind het maar een zeer slechte klucht die beschouwingen. Ze moeten eens flink met elkaar op de vuist gaan. :P

Top tekening btw. :)
Bedankt kameraad.

Ik drink er nog 3. Komende dagen ga ik nieuwe creaties maken geïnspireerd door de boeken van Tolkien.

quote:
0s.gif Op vrijdag 21 september 2018 20:40 schreef Duveldrinker het volgende:
Waarom maak je geen eigen topic aan. De wondere wereld van ontspant, Somberling.
En dan beetje lullen over drank, tekening plaatsen etc.
Haha

Dat vinden de mods niet leuk denk ik.

Een ieder is vrij een nieuw deel te openen. Ik pleur zo in slaap op de bank. Auf wiedersehen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')