Ah, geen onderbouwing, dan kan ik niets anders dan je stelling negeren.quote:Op donderdag 12 juli 2018 20:23 schreef machtpen het volgende:
[..]
Bespaar jezelf de moeite, dat ga je toch niet begrijpen.
Je zou er natuurlijk een goed gesprek over kunnen voeren met je begeleider. Daar wordt die tenslotte voor betaald.quote:Op donderdag 12 juli 2018 20:32 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Ah, geen onderbouwing, dan kan ik niets anders dan je stelling negeren.
Had je dan al die landen apart moeten noemen in de titel?quote:Op vrijdag 13 juli 2018 07:55 schreef Mutant01 het volgende:
'Afrikaans' brandstof. Seriously. Zijn er nog steeds mensen die Afrika als één land zien?
De verschillen per land zijn enorm. Er kan ook gewoon een map geplaatst worden bijv.quote:Op vrijdag 13 juli 2018 08:36 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Had je dan al die landen apart moeten noemen in de titel?
Als je ziet wat er in metropolen in Afrika, Azie en Zuid Amerika nog uit vergane decennia in onvoorstelbare hoeveelheden rondrijdt dan is de Euronorm nog niet eens een druppel op de gloeiend plaat. Die gaan daar waarschijnlijk over 15 jaar oid heel voorzichtig mee beginnen. Het enige wat er daar vaak is, is een nummerbord restrictie waarmee oneven en even nummers op andere dagen mogen rijden. Maar dan is het nog een oceaan aan auto's op de weg.quote:Op maandag 9 juli 2018 19:20 schreef Straatcommando. het volgende:
In Afrika, zeker de wat minder welvarende landen, stoken ze enorme troep door hun auto's en vrachtwagens heen. Euronorm? Zwavelvrije diesel? Nooit van gehoord.
Ik moet ook altijd wel lachen om joop.nl prozastukjes waarin ze klagen over bijvoorbeeld defensie uitgaven terwijl we met groene energie projectjes veel meer zouden doen aan alle oorzaken van gevaren. Alsof Nederland zelf alle wereldproblemen kan tegenhouden. Er leven veel meer mensen buiten Europa, dan binnen Europa en ik zie heel weinig indicatie dat die mensen serieuze verandering willen of kunnen doen zonder massaal dood te gaan of 40 jaar terug de tijd in geworpen te worden.quote:Op vrijdag 13 juli 2018 08:46 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Als je ziet wat er in metropolen in Afrika, Azie en Zuid Amerika nog uit vergane decennia in onvoorstelbare hoeveelheden rondrijdt dan is de Euronorm nog niet eens een druppel op de gloeiend plaat. Die gaan daar waarschijnlijk over 15 jaar oid heel voorzichtig mee beginnen. Het enige wat er daar vaak is, is een nummerbord restrictie waarmee oneven en even nummers op andere dagen mogen rijden. Maar dan is het nog een oceaan aan auto's op de weg.
Als je dat daar ziet en je denkt aan die paar electrische wagens en groene projecten in Noord Europa waaronder dorpjes als Amsterdam geloof je soms weleens dat de aarde als bewoonbare planeet gewoon toch wel naar de kloten gaat. Daar kan geen campagne tegenop.
Kloptquote:Op vrijdag 13 juli 2018 11:28 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Ik moet ook altijd wel lachen om joop.nl prozastukjes waarin ze klagen over bijvoorbeeld defensie uitgaven terwijl we met groene energie projectjes veel meer zouden doen aan alle oorzaken van gevaren. Alsof Nederland zelf alle wereldproblemen kan tegenhouden. Er leven veel meer mensen buiten Europa, dan binnen Europa en ik zie heel weinig indicatie dat die mensen serieuze verandering willen of kunnen doen zonder massaal dood te gaan of 40 jaar terug de tijd in geworpen te worden.
Wat heeft mijn begeleider er aan om te weten dat jij uit je nek kletst?quote:Op donderdag 12 juli 2018 23:27 schreef machtpen het volgende:
Je zou er natuurlijk een goed gesprek over kunnen voeren met je begeleider.
De meeste milieuvervuiling heeft vooral lokaal effect. Zwavel uitstoot werd aan banden gelegd wegens de effecten van zure regen op Europese bossen. Er zijn andere effecten: smog, gezondheidsschade (bronchitis en astma). In Europa is de verkeersdichtheid hoog en daarom werd het hier eerder gebannen dan bvb in Canada. Daar lag de grens tot in 1997 op 5000 ppm, daarna 500 ppm, en vanaf 2006 15 ppm.quote:Op maandag 9 juli 2018 20:44 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Zelfs "onvervuild" is het de meest smerige zooi die je je voor kan stellen. Als het niet verwarmd word is het te stroperig om te gebruiken.
Prima dat we hier in het westen ons steentje bijdragen aan het verbeteren van het milieu, maar de steeds strenger wordende eisen op gebied van euronormen en milieuzones gaat natuurlijk geen zak helpen als er op de oceanen miljoenen liters aan wat ik eigenlijk vloeibare kanker zou willen noemen uitgestoten wordt.
Van de uitstoot op zee hebben we heel veel last, maar het boeit bijna niemand. Scheepsbrandstoffen zijn vreselijk vervuilend.quote:Op dinsdag 17 juli 2018 22:45 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
De meeste milieuvervuiling heeft vooral lokaal effect. Zwavel uitstoot werd aan banden gelegd wegens de effecten van zure regen op Europese bossen. Er zijn andere effecten: smog, gezondheidsschade (bronchitis en astma). In Europa is de verkeersdichtheid hoog en daarom werd het hier eerder gebannen dan bvb in Canada. Daar lag de grens tot in 1997 op 5000 ppm, daarna 500 ppm, en vanaf 2006 15 ppm.
Van de uitstoot op zee hebben we weinig last, daarom dat het langer duurt voordat die aan banden wordt gelegd.
Je wordt diep treurig van deze afleveringquote:Op woensdag 11 juli 2018 07:55 schreef 111210 het volgende:
Deze is ook leuk als je je nog meer wilt verbazen over hoe we in dit land met het milieu omgaan.
https://www.2doc.nl/docum(...)erput-nederland.html
Ik zeg dan ook niet dat het geen zin heeft, maar als je het grote plaatje bekijkt is het natuurlijk een druppel op een gloeiende plaat.quote:Op dinsdag 17 juli 2018 22:45 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
De meeste milieuvervuiling heeft vooral lokaal effect. Zwavel uitstoot werd aan banden gelegd wegens de effecten van zure regen op Europese bossen. Er zijn andere effecten: smog, gezondheidsschade (bronchitis en astma). In Europa is de verkeersdichtheid hoog en daarom werd het hier eerder gebannen dan bvb in Canada. Daar lag de grens tot in 1997 op 5000 ppm, daarna 500 ppm, en vanaf 2006 15 ppm.
Van de uitstoot op zee hebben we weinig last, daarom dat het langer duurt voordat die aan banden wordt gelegd.
Doen ze al honderden jarenquote:Op dinsdag 17 juli 2018 22:54 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ik zeg dan ook niet dat het geen zin heeft, maar als je het grote plaatje bekijkt is het natuurlijk een druppel op een gloeiende plaat.
Hebben we schone lucht, maar de oogsten mislukken vanwege toegenomen extremen van het weer.
Joh, maar een klimaat dat veranderd zoals het onze dat doet veroorzaakt vaker extreem weer en alle gevolgen van dien.quote:
De NO2 blijft beperkt tot de kuststreken, PM2.5 verspreidt zich verder maar in 2005 was dat slechts 5% a 10% van de totale PM2.5.quote:Op dinsdag 17 juli 2018 22:52 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Van de uitstoot op zee hebben we heel veel last, maar het boeit bijna niemand. Scheepsbrandstoffen zijn vreselijk vervuilend.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |