abonnement Unibet Coolblue
pi_180362019
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2018 20:19 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Ga toch niet zijn handje vasthouden.
Ik ga gewoon elders zitten, meedoen.

[..]

Als ze fitgirl zijn, mag je geven.

[..]

Oude nummer.
en dat mag dus niet, want je bent bezet en dan pik je een plek in die niet voor jou bedoeld is, al die vrijgezelle vrouwen die jou zien zitten en in je investeren en dan blijkt t nep/voor niks te zijn :{w
Krijgen ze nog zelfvertrouwen issues van ook.
compact en kleverig.
pi_180362031
nav dit topic misschien woensdag maar eens in Nijmegen gaan kijken bij Flitsdate.

Ofja kijken, speeddaten dus. :P
pi_180362034
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2018 20:20 schreef ludovico het volgende:

[..]

Naja dat is dan opeens veranderd want ze zou eerst bellen, dus het lijkt erop dat er dan toch een aanleiding is geweest. Verder is blokkeren wel lekker bot, dus ik neem aan dat ze het te opdringerig vindt ja.

Te opdringerig is niet iets kleins ofzo, maar naar wat ik er zo van hoor stelde dat appje ook niet zoveel voor.
misschein loopt hij al twee weken te zeuren, weet jij veel :P

Nee, maar serieus, ik ben ook allergisch voor bepaalde dingen. Die zijn voor mij echt groot, maar voor een ander helemaal niet. Daar kun je niet zoveel van zeggen.
compact en kleverig.
pi_180362036
quote:
1s.gif Op maandag 9 juli 2018 20:02 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Ik had een leuke Tinder match, nummers uitgewisseld, probeerde al 3 dagen te bellen, dan kon ik niet, kon zij niet. Had ze voorgesteld dat ze vanavond zou bellen. Dus ik app of ze het vanavond ging redden (omdat ze gisteren aangeschoten en laat thuis was, dus voorstel voor vandaag).

Dus ik stuur een app, met dat ik uitkeek naar het gesprek van vanavond. Ze leest het bericht en ik wordt meteen geblokkeerd.

Jammer hoor..
Precies dat, zeg gewoon ff dat t toch niet zo leuk is.

Maargoed, zo actief ben ik ook niet op tinder.
pi_180362038
quote:
1s.gif Op maandag 9 juli 2018 20:22 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

en dat mag dus niet, want je bent bezet en dan pik je een plek in die niet voor jou bedoeld is, al die vrijgezelle vrouwen die jou zien zitten en in je investeren en dan blijkt t nep/voor niks te zijn :{w
Krijgen ze nog zelfvertrouwen issues van ook.
Hoezo, iemand aanspreken heeft 95% kans van niet in bed belanden waarom zou je zelfvertrouwen dan gelijk naar de knoppen zijn als iemand niet wilt?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_180362043
Ik kwam laatst op een engelstalige website voor speeddaten waar je niet met elkaar mocht praten maar elkaar alleen mocht aankijken.

:D
pi_180362045
quote:
1s.gif Op maandag 9 juli 2018 20:23 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

misschein loopt hij al twee weken te zeuren, weet jij veel :P

Nee, maar serieus, ik ben ook allergisch voor bepaalde dingen. Die zijn voor mij echt groot, maar voor een ander helemaal niet. Daar kun je niet zoveel van zeggen.
Naja waar ik veel van kan zeggen is dat ik wel vind dat veel vrouwen makkelijk kunnen afknappen op dingen.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_180362066
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2018 20:24 schreef ludovico het volgende:

[..]

Hoezo, iemand aanspreken heeft 95% kans van niet in bed belanden waarom zou je zelfvertrouwen dan gelijk naar de knoppen zijn als iemand niet wilt?
dit werd onder meer als reden gegeven dat je als vrouw met een relatie niet ff op tinder mag kijken ;)
compact en kleverig.
pi_180362071
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2018 20:24 schreef Yasmin23 het volgende:
Ik kwam laatst op een engelstalige website voor speeddaten waar je niet met elkaar mocht praten maar elkaar alleen mocht aankijken.

:D
Wel voelen of dat ook niet? :7
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_180362082
quote:
1s.gif Op maandag 9 juli 2018 20:25 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

dit werd onder meer als reden gegeven dat je als vrouw met een relatie niet ff op tinder mag kijken ;)
Huh wat bedoel je?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_180362091
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2018 20:20 schreef ludovico het volgende:

[..]

Naja dat is dan opeens veranderd want ze zou eerst bellen, dus het lijkt erop dat er dan toch een aanleiding is geweest. Verder is blokkeren wel lekker bot, dus ik neem aan dat ze het te opdringerig vindt ja.

Te opdringerig is niet iets kleins ofzo, maar naar wat ik er zo van hoor stelde dat appje ook niet zoveel voor.
Geen idee wat het is, maar als ze 2x de boel uit gaat stellen, maar wel zelf met een nieuw voorstel komt, dan vermoedt ik dat er of gisteren of vandaag iets gebeurd is.

Maar helaas, op naar de volgende dan maar.
pi_180362094
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2018 20:26 schreef ludovico het volgende:

[..]

Wel voelen of dat ook niet? :7
Nee. Althans dat stond er niet bij dat dat wel mocht.
pi_180362102
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2018 20:27 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Nee. Althans dat stond er niet bij dat dat wel mocht.
Ik wil voelen :(
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_180362121
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2018 20:24 schreef ludovico het volgende:

[..]

Naja waar ik veel van kan zeggen is dat ik wel vind dat veel vrouwen makkelijk kunnen afknappen op dingen.
ik knap af op mensen die claimerig zijn, daar ben ik wcht allergisch voor. Dus een appje sturen, zien dat ik het gelezen heb, dezelfde dag nog weer een appje sturen... laat me met rust als ik niet reageer man :(

En het maakt natuurlijk niet zoveel uit wat jij vindt. Beetje triest vind ik het wel dat je alleen zwaarwegende redenen mag hebben om af te knappen op iemand kennelijk :')
compact en kleverig.
  maandag 9 juli 2018 @ 20:28:48 #65
442280 Prisha
Moonshine!
pi_180362125
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2018 20:24 schreef Yasmin23 het volgende:
Ik kwam laatst op een engelstalige website voor speeddaten waar je niet met elkaar mocht praten maar elkaar alleen mocht aankijken.

:D
Stratotanker had niet al te lang geleden verteld dat hij ook zo'n date had gehad. Dat ze niet met elkaar mochten praten.
Zo bizar wel :D
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_180362129
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2018 20:26 schreef ludovico het volgende:

[..]

Huh wat bedoel je?
niks.
compact en kleverig.
pi_180362153
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2018 20:28 schreef Prisha het volgende:

[..]

Stratotanker had niet al te lang geleden verteld dat hij ook zo'n date had gehad. Dat ze niet met elkaar mochten praten.
Zo bizar wel :D
Oh en hoe was dat gegaan? :D
pi_180362161
quote:
1s.gif Op maandag 9 juli 2018 20:26 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Geen idee wat het is, maar als ze 2x de boel uit gaat stellen, maar wel zelf met een nieuw voorstel komt, dan vermoedt ik dat er of gisteren of vandaag iets gebeurd is.

Maar helaas, op naar de volgende dan maar.
dat uitstellen kan ook gewoon zijn geweest omdat het toch niet zo goed voelde en semiet gelijk nee wilde zeggen. Er nog even over na heeft gedacht en tot de conclusie is gekomen dat het toch geen aanstelleritis van haar was en het echt niet zo goed voelt.
compact en kleverig.
  maandag 9 juli 2018 @ 20:31:23 #69
442280 Prisha
Moonshine!
pi_180362184
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2018 20:29 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Oh en hoe was dat gegaan? :D
Ja dat vroeg ik hem ook. Op z'n Stratotankers. Ik begreep weinig van zijn antwoord dus _O-
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_180362187
quote:
1s.gif Op maandag 9 juli 2018 20:28 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

ik knap af op mensen die claimerig zijn, daar ben ik wcht allergisch voor. Dus een appje sturen, zien dat ik het gelezen heb, dezelfde dag nog weer een appje sturen... laat me met rust als ik niet reageer man :(

En het maakt natuurlijk niet zoveel uit wat jij vindt. Beetje triest vind ik het wel dat je alleen zwaarwegende redenen mag hebben om af te knappen op iemand kennelijk :')
Ik snap dat je daar wel op afknapt, ik weet ook dat vrouwen daarop afknappen, en ik weet ook wel dat als er niet meer gereageerd wordt terwijl je de bal naar haar kaatst dat het eigenlijk zo goed als kansloos is, maar goed, je hebt niks, niet geschoten altijd mis... Dus dat tweede appje, waarom niet? (na lang genoeg wachten i.i.g.)

Neehoor, ik zeg niet dat je niet mag afknappen ofzo? Ik zeg alleen dat ik vind dat vrouwen snel kunnen afknappen, hun goed recht.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_180362215
quote:
1s.gif Op maandag 9 juli 2018 20:30 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

dat uitstellen kan ook gewoon zijn geweest omdat het toch niet zo goed voelde en semiet gelijk nee wilde zeggen. Er nog even over na heeft gedacht en tot de conclusie is gekomen dat het toch geen aanstelleritis van haar was en het echt niet zo goed voelt.
Ik zou dat dan ook gewoon melden denk ik i.p.v. blokkeren, maar wie weet, is ze gewend dat mannen heel vervelend gaan worden als ze afgewezen worden en wilt ze het gezeik voor zijn.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_180362232
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2018 20:31 schreef ludovico het volgende:

[..]

Ik snap dat je daar wel op afknapt, ik weet ook dat vrouwen daarop afknappen, en ik weet ook wel dat als er niet meer gereageerd wordt terwijl je de bal naar haar kaatst dat het eigenlijk zo goed als kansloos is, maar goed, je hebt niks, niet geschoten altijd mis... Dus dat tweede appje, waarom niet? (na lang genoeg wachten i.i.g.)

Neehoor, ik zeg niet dat je niet mag afknappen ofzo? Ik zeg alleen dat ik vind dat vrouwen snel kunnen afknappen, hun goed recht.
ik vind dat niet. Meestal hebben ze n goede reden.
Als je weet dat t niks kan worden, is dat altijd goed genoeg.

En ik reageerde op jou, maar dat was meer algemeen.
compact en kleverig.
pi_180362253
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2018 20:32 schreef ludovico het volgende:

[..]

Ik zou dat dan ook gewoon melden denk ik i.p.v. blokkeren, maar wie weet, is ze gewend dat mannen heel vervelend gaan worden als ze afgewezen worden en wilt ze het gezeik voor zijn.
dat zou t bij mij ws zijn. Zelfs n keer moeten dreigen dat ik de politie zou bellen :')
Tijdje met n hamer onder mn kussen geslapen en gestalkt geweest...
Ik waag het er niet meer op :+
compact en kleverig.
  maandag 9 juli 2018 @ 20:35:19 #74
442280 Prisha
Moonshine!
pi_180362270
quote:
1s.gif Op maandag 9 juli 2018 20:34 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

dat zou t bij mij ws zijn. Zelfs n keer moeten dreigen dat ik de politie zou bellen :')
Tijdje met n hamer onder mn kussen geslapen en gestalkt geweest...
Ik waag het er niet meer op :+
wat :o
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_180362271
quote:
1s.gif Op maandag 9 juli 2018 20:02 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Ik had een leuke Tinder match, nummers uitgewisseld, probeerde al 3 dagen te bellen, dan kon ik niet, kon zij niet. Had ze voorgesteld dat ze vanavond zou bellen. Dus ik app of ze het vanavond ging redden (omdat ze gisteren aangeschoten en laat thuis was, dus voorstel voor vandaag).

Dus ik stuur een app, met dat ik uitkeek naar het gesprek van vanavond. Ze leest het bericht en ik wordt meteen geblokkeerd.

Jammer hoor..
Hoe weet je eigenlijk dat je geblokkeerd bent?
pi_180362275
quote:
1s.gif Op maandag 9 juli 2018 20:30 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

dat uitstellen kan ook gewoon zijn geweest omdat het toch niet zo goed voelde en semiet gelijk nee wilde zeggen. Er nog even over na heeft gedacht en tot de conclusie is gekomen dat het toch geen aanstelleritis van haar was en het echt niet zo goed voelt.
Tuurlijk kan dat, desalniettemin vond ik het gewoon jammer dat het zo afgekapt wordt.
pi_180362297
quote:
1s.gif Op maandag 9 juli 2018 20:35 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Tuurlijk kan dat, desalniettemin vond ik het gewoon jammer dat het zo afgekapt wordt.
dat snap ik en was wel netjes geweest.
compact en kleverig.
pi_180362418
quote:
1s.gif Op maandag 9 juli 2018 20:33 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

ik vind dat niet. Meestal hebben ze n goede reden.
Als je weet dat t niks kan worden, is dat altijd goed genoeg.

En ik reageerde op jou, maar dat was meer algemeen.
Het versierspel is naar mijn idee redelijk subtiel, je moet een beetje spanning creeren maar niet te snel zijn etc... Als jij te snel bent, tuurlijk, ze heeft dan een goede reden om je af te wijzen maar het blijft in mijn optiek dan wel dat ze snel afknapt, nogmaals, haar goedrecht.

Wat bedoel je met "ik reageerde op jou" Aaah, die manier.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_180362452
quote:
1s.gif Op maandag 9 juli 2018 20:34 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

dat zou t bij mij ws zijn. Zelfs n keer moeten dreigen dat ik de politie zou bellen :')
Tijdje met n hamer onder mn kussen geslapen en gestalkt geweest...
Ik waag het er niet meer op :+
Mannen :')
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_180362465
quote:
1s.gif Op maandag 9 juli 2018 20:35 schreef madam-april het volgende:

[..]

Hoe weet je eigenlijk dat je geblokkeerd bent?
Profielfoto die verdwijnt bijv.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_180362573
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2018 20:44 schreef ludovico het volgende:

[..]

Profielfoto die verdwijnt bijv.
Dat had ik van de week bij een vriend van mij.. maar die had dus gewoon zijn telefoon gesloopt.. :')
pi_180362635
quote:
1s.gif Op maandag 9 juli 2018 20:48 schreef madam-april het volgende:

[..]

Dat had ik van de week bij een vriend van mij.. maar die had dus gewoon zijn telefoon gesloopt.. :')
Tis niet fail proof, maar als er een directe aanleiding is .... En je ziet iemand online staan eerst en na je app'je verdwijnt hij/zij incl profielfoto en alles dan lijkt dat wel op blokkeren. :P
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_180362860
quote:
1s.gif Op maandag 9 juli 2018 20:35 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Tuurlijk kan dat, desalniettemin vond ik het gewoon jammer dat het zo afgekapt wordt.
quote:
1s.gif Op maandag 9 juli 2018 20:36 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

dat snap ik en was wel netjes geweest.
Eigenlijk moet het je ook gewoon geen reet interesseren, het is niet gedrag dat bijna nooit voorkomt ofzo, dit is wel een beetje normaal... Dus waarom zou je dat persoonlijk nemen?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_180363016
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2018 21:00 schreef ludovico het volgende:

[..]


[..]

Eigenlijk moet het je ook gewoon geen reet interesseren, het is niet gedrag dat bijna nooit voorkomt ofzo, dit is wel een beetje normaal... Dus waarom zou je dat persoonlijk nemen?
Dat is juist het erge, dat het als normaal beschouwt wordt.
pi_180363108
quote:
1s.gif Op maandag 9 juli 2018 21:06 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Dat is juist het erge, dat het als normaal beschouwt wordt.
Hoeveel kilo weegt de wereld?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 20% gewijzigd door ludovico op 09-07-2018 21:17:23 ]
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  maandag 9 juli 2018 @ 22:17:01 #86
474151 pitebuell85
Korte tekst...
pi_180364416
Speeddate in Arnhem? Ben wel eens bij fifth avenue geweest op de korenmarkt,

Waar is het in Nijmegen dan?
Oude user in een nieuw jasje.
  maandag 9 juli 2018 @ 22:18:34 #87
442280 Prisha
Moonshine!
pi_180364452
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2018 22:17 schreef pitebuell85 het volgende:
Speeddate in Arnhem? Ben wel eens bij fifth avenue geweest op de korenmarkt,

Waar is het in Nijmegen dan?
Looijmolen
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
  maandag 9 juli 2018 @ 22:36:05 #88
474151 pitebuell85
Korte tekst...
pi_180364831
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2018 22:18 schreef Prisha het volgende:

[..]

Looijmolen
Oké, nooit geweten dat ze dat daar ook deden.

Volgens mij heb ik morgen een sport date, meisje van de sportschool wil me mee hebben met bootcamp, maar eens kijken of dat wat is.
Oude user in een nieuw jasje.
pi_180366331
Ik weet dat het alweer een oude discussie is, maar ik lees alles graag terug... Als ik Tinder gebruik of welke app dan ook, ben ik best kritisch... Dit zorgt er uiteraard voor dat ik niet veel matches heb, maar als ik een match heb dat het uiteindelijk wel een kwalitatieve match is, waar ik zelf ook daadwerkelijk achter sta... En als je rekening houdt met die 50 matches per dag, kan ik meer mensen "swipen" dan iemand die 50 profielen direct naar rechts gooit.

Kortom, ik ben van team niet-alles-naar-rechts-swipen....

Tevens al een tijdje een leuk gesprek gaande met een meisje uit Brabant (accent O+ ), echter het afspreken lukt maar niet... hoe lang houden jullie een gesprek gemiddeld vol voordat er echt gedate moet worden of contact verbreken met diegene?
pi_180367145
quote:
14s.gif Op maandag 9 juli 2018 19:58 schreef Prisha het volgende:

[..]

Nee hoor. Het is op leeftijdsgroep. Ik zie ondergrens op 20 jaar. Zowel bij Flitsdate als bij Speeddate. Dus je kan :P
Jammer, dat het zo ver weg is
-
  dinsdag 10 juli 2018 @ 03:50:10 #91
304004 KaBuf
#teamfriet
pi_180367561
Zondag een date met wie ik al een tijdje leuk aan het whatsappen ben *O*
Ga alleen de woensdag erop voor twee weken op vakantie buiten Europa, dus ben benieuwd hoe contact verloopt dan (en daarna). Ach, eerst maar even de date zondag afwachten :)
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
pi_180370052
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2018 22:18 schreef Prisha het volgende:

[..]

Looijmolen
Nooit geweten. :o Kan best wel eens leuk zijn. _O-
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
  dinsdag 10 juli 2018 @ 09:24:38 #93
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_180370241
Drama dude appt ineens hoe het met mn oor is :D (had er per ongeluk een klap op gehad tijdens een onhandige stoeisessie en daarmee een perforatie opgelopen in m’n trommelvlies).

Like.. hoezo app je ineens gewoon zomaar daarover :’)?
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_180370323
quote:
10s.gif Op dinsdag 10 juli 2018 09:24 schreef Debsterr het volgende:
Drama dude appt ineens hoe het met mn oor is :D (had er per ongeluk een klap op gehad tijdens een onhandige stoeisessie en daarmee een perforatie opgelopen in m’n trommelvlies).

Like.. hoezo app je ineens gewoon zomaar daarover :’)?
Z’n ballen moeten geleegd worden.
pi_180370336
quote:
10s.gif Op dinsdag 10 juli 2018 09:24 schreef Debsterr het volgende:
Drama dude appt ineens hoe het met mn oor is :D (had er per ongeluk een klap op gehad tijdens een onhandige stoeisessie en daarmee een perforatie opgelopen in m’n trommelvlies).

Like.. hoezo app je ineens gewoon zomaar daarover :’)?
Had hij nog wel gereageerd op wat je had gestuurd om de boel af te sluiten?
-
  dinsdag 10 juli 2018 @ 09:40:12 #96
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_180370433
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 juli 2018 09:32 schreef Anneloos het volgende:

[..]

Had hij nog wel gereageerd op wat je had gestuurd om de boel af te sluiten?
Nope. En op de vraag waarom hij ineens appt zegt ‘ie “puur interesse, geen medelijden ofzo”. Neiging om te vragen waarom hij mijn hele verhaal gewoon negeert, maar weet niet of ik zin heb in die eventuele discussie.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_180370452
quote:
17s.gif Op dinsdag 10 juli 2018 09:40 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Nope. En op de vraag waarom hij ineens appt zegt ‘ie “puur interesse, geen medelijden ofzo”. Neiging om te vragen waarom hij mijn hele verhaal gewoon negeert, maar weet niet of ik zin heb in die eventuele discussie.
Hij wil gewoon kijken of er nog wat seks uit te halen valt.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
  dinsdag 10 juli 2018 @ 09:42:58 #98
12602 LuNaTiC
Wunderbar!
pi_180370483
quote:
17s.gif Op dinsdag 10 juli 2018 09:40 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Nope. En op de vraag waarom hij ineens appt zegt ‘ie “puur interesse, geen medelijden ofzo”. Neiging om te vragen waarom hij mijn hele verhaal gewoon negeert, maar weet niet of ik zin heb in die eventuele discussie.
Negeren is het makkelijkst, want dan bestaat het gewoon niet en is het nooit gebeurd, hoef je er ook niet mee te dealen.

Mooi voorbeeldje van struisvogelgedrag. Ik zou daar dan weer slecht mee kunnen dealen, doen alsof alles weer koek en ei is.
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
  dinsdag 10 juli 2018 @ 09:46:36 #99
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_180370533
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 juli 2018 09:42 schreef LuNaTiC het volgende:

[..]

Negeren is het makkelijkst, want dan bestaat het gewoon niet en is het nooit gebeurd, hoef je er ook niet mee te dealen.

Mooi voorbeeldje van struisvogelgedrag. Ik zou daar dan weer slecht mee kunnen dealen, doen alsof alles weer koek en ei is.
Kon het dus ook niet laten. Gezegd dat ik het vreemd vind dat hij m’n laatste app compleet negeert, reactie is dat hij geen drama wilde en nu ook niet wil. Teruggereageerd dat naar mijn idee hij door z’n aversie tegen drama, dat er zelf van heeft gemaakt.

Dikke doei.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  dinsdag 10 juli 2018 @ 09:47:02 #100
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_180370541
quote:
7s.gif Op dinsdag 10 juli 2018 09:41 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Hij wil gewoon kijken of er nog wat seks uit te halen valt.
Nee, lijkt er oprecht op van niet. Gelukkig maar.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')