abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_180357596
Beste Fok! lezers,

Ongeveer een dikke maand geleden ben ik verhuisd.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu is het zo dat ik deze stap heb genomen omdat ik hoopte een frisse start te kunnen maken.
De afgelopen jaren ben ik voornamelijk bezig geweest met zelf ontwikkeling
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu probeer ik nieuwe contacten op te doen door naar buurt evenementen te gaan, het lokale café te bezoeken en ben ik aan het kijken of er een club is in de omgeving waar ik een van mijn hobbies zou kunnen uitoefenen.

Mede door de dingen die ik de afgelopen periode heb meegemaakt kost het me veel moeite om nieuwe contacten op te doen en heb ik hier een soort van kleine angst voor gekregen als het om mensen van eigen leeftijd gaat.

Nu is het ook zo dat in de nieuwe woonplaats bijna niemand van mijn problematiek afweet en ik daar uit mijzelf ook niet zo gemakkelijk over begin. Nu kom ik langzaam maar zeker in een levensfase waarin je toch echt wel moet gaan nadenken over een stabiel toekomst plan en het lanterfanten echt wel achter je ligt.
Daar bij zou ik graag nieuwe vriendschappen willen opbouwen/ een vriendin vinden.

Nu heb ik in het verleden hier sporadisch ook wel het een en ander gepost, maar dit is een beetje een samenvatting van de huidige situatie.

Advies en tips zijn van harte welkom.

Alvast bedankt voor het lezen.
pi_180357767
Je hebt de drempel ook wel heel hoog gemaakt voor jezelf. Je springt in één keer in een koud zwembad en je verwacht een warm onthaal. Beter langzaam opwarmen /rustig opbouwen.

Hoe oud ben je eigenlijk?
Somebody that I used to know
pi_180357831
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2018 16:49 schreef Postbus100 het volgende:
Je hebt de drempel ook wel heel hoog gemaakt voor jezelf. Je springt in één keer in een koud zwembad en je verwacht een warm onthaal. Beter langzaam opwarmen /rustig opbouwen.

Hoe oud ben je eigenlijk?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 9 juli 2018 @ 16:58:17 #4
446641 Vox_Populi
Stem van het volk.
pi_180358027
Om wat voor problematiek gaat het hier? Je neemt wel gelijk een drastische stap door van de ene kant van het land naar het andere te verhuizen. Riskant, maar wellicht werpt het zijn vruchten af. Het is in ieder geval wel dapper :)
pi_180358136
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2018 16:58 schreef Vox_Populi het volgende:
Om wat voor problematiek gaat het hier? Je neemt wel gelijk een drastische stap door van de ene kant van het land naar het andere te verhuizen. Riskant, maar wellicht werpt het zijn vruchten af. Het is in ieder geval wel dapper :)
Zie de spoiler tags voor meer info rondom de problematiek van de afgelopen periode. Een van de redenen dat ik daadwerkelijk verhuisd ben is dat ik hier meer familie heb wonen dan in het zuiden van het land. Dus vangnet zou theoretisch groter kunnen zijn. Voor de rest had ik weinig contacten meer daar dus dat maakte de stap ook iets eenvoudiger.
pi_180358283
Misschien is Ixta Noa wat voor je?
  maandag 9 juli 2018 @ 17:10:43 #7
393893 Hyaenidae
Haaien-idee
pi_180358321
Over een jaar of 5 heb je een vadsige bezwangerde boerin bij je op de bank zitten en lach je om dit topique.
pindazakje
pi_180358385
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2018 17:09 schreef Scary_Mary het volgende:
Misschien is Ixta Noa wat voor je?
Bedankt voor de link ga het straks even op mijn gemak bekijken.
pi_180358555
TS : heb je ff een berichtje gestuurd.
India, ga er na toe!
pi_180358574
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2018 17:19 schreef Miss_Paraplu85 het volgende:
TS : heb je ff een berichtje gestuurd.
Bericht ontvangen, nogmaals bedankt!
  maandag 9 juli 2018 @ 17:49:21 #11
446641 Vox_Populi
Stem van het volk.
pi_180359138
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2018 17:02 schreef anotherRandomdude het volgende:

[..]

Zie de spoiler tags voor meer info rondom de problematiek van de afgelopen periode. Een van de redenen dat ik daadwerkelijk verhuisd ben is dat ik hier meer familie heb wonen dan in het zuiden van het land. Dus vangnet zou theoretisch groter kunnen zijn. Voor de rest had ik weinig contacten meer daar dus dat maakte de stap ook iets eenvoudiger.
Sorry, daar heb ik overheen gelezen! Dat nu wetende, vind ik het juist nog moediger dat je zo'n drastische stap hebt genomen. Ik hoop dat het je brengt wat je er van verwacht en nodig hebt ^O^
pi_180359145
Je hebt genoeg lef om naar de andere kant van het land te verhuizen, die angst voor het aangaan van sociale contacten kun je ook overwinnen. ^O^
En als je het lastig vindt met leeftijdsgenoten kun je je misschien eerst richten op mensen die daar niet binnen vallen, om wat zelfvertrouwen op te bouwen.
Dingen die je zou kunnen doen: sportclub, hobbyclub, vrijwilligerswerk. Misschien kun je iets vinden waar je met lotgenoten in contact kunt komen, als je dat ziet zitten.
  maandag 9 juli 2018 @ 17:59:37 #13
215495 Knutknuttsson
Rood-Wit-Rood
pi_180359277
Zit je ver van de stad Groningen af? Misschien wel een enorm vooroordeel, maar als “import” nieuwe vrienden maken in een dorp als Winsum of Usquert lijkt me knap lastig.
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
pi_180361288
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2018 17:59 schreef Knutknuttsson het volgende:
Zit je ver van de stad Groningen af? Misschien wel een enorm vooroordeel, maar als “import” nieuwe vrienden maken in een dorp als Winsum of Usquert lijkt me knap lastig.
Zit in een dorp wat een grensgeval is met Drenthe, geen idee hoe ze hier tegenover ''import'' staan
  maandag 9 juli 2018 @ 19:49:55 #15
215495 Knutknuttsson
Rood-Wit-Rood
pi_180361368
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2018 19:46 schreef anotherRandomdude het volgende:

[..]

Zit in een dorp wat een grensgeval is met Drenthe, geen idee hoe ze hier tegenover ''import'' staan
Dan ben ik wel benieuwd waar? Mag ook via PM anders.
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
pi_180361386
quote:
1s.gif Op maandag 9 juli 2018 19:49 schreef Knutknuttsson het volgende:

[..]

Dan ben ik wel benieuwd waar? Mag ook via PM anders.
Zet het wel in een spoiler
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_180361635
Nu ben je verloren :+

Jeetje zeg, hoe kom je daar nou weer terecht?! Dat is ook echt wel een dorpdorp met een sterke eigen cultuur. Pfoeh, daar moet je wel inpassen. Hoe gaat het eraan toe in die dorpscafés? Waar zitten je leeftijdsgenoten? Is er geen plaatselijke sportclub? Of een dorpsvereniging?
Somebody that I used to know
  maandag 9 juli 2018 @ 20:54:57 #18
215495 Knutknuttsson
Rood-Wit-Rood
pi_180362736
Nou, het is in ieder geval geen dorp met slechts een handvol inwoners. Ik kom er wel eens, maar zou er zelf nooit willen wonen. Knoalers staan ook wel een beetje bekend als stug en afwachtend. Aan de andere kant is er op sociaal gebied wel genoeg te doen daar, meer dan in een klein dorpje.
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
pi_180362971
"advies en tips zijn van harte welkom"

Oke, wat doen normale mensen volgens jou om een vriendin te krijgen, vrienden te krijgen etc? Doe dat. Graag geholpen

Bedoel je hebt wat dingen meegemaakt maar je bent geestelijk geen stukje fruit ofzo. Dus gewoon wat nadenken over wat andere mensen doen en wat normaal is en dat doen. En ja als je twijfelt kan je hier altijd vragen natuurlijk daarom is het een forum met postgeile mensen zoals ik maar ik denk dat je zelf best wel wat voor elkaar kan krijgen in 2 jaar tijd bijvoorbeeld als je er gewoon wat moeite voor doet en nadenkt
pi_180363270
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2018 21:04 schreef momentius het volgende:
"advies en tips zijn van harte welkom"

Oke, wat doen normale mensen volgens jou om een vriendin te krijgen, vrienden te krijgen etc? Doe dat. Graag geholpen

Bedoel je hebt wat dingen meegemaakt maar je bent geestelijk geen stukje fruit ofzo. Dus gewoon wat nadenken over wat andere mensen doen en wat normaal is en dat doen. En ja als je twijfelt kan je hier altijd vragen natuurlijk daarom is het een forum met postgeile mensen zoals ik maar ik denk dat je zelf best wel wat voor elkaar kan krijgen in 2 jaar tijd bijvoorbeeld als je er gewoon wat moeite voor doet en nadenkt
Bedankt voor je input. Tussen dingen doen die normale mensen doen en waar mijn comfortzone op het moment zit, zit nog een wereld van verschil. Ook kamp ik helaas nog altijd met een redelijke vermoeidheid waardoor ik in de avond niet zo actief ben en toch ook vrij op tijd ga slapen over het algemeen.
pi_180363816
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2018 19:50 schreef anotherRandomdude het volgende:

[..]

Zet het wel in een spoiler
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jeetje, van Limburg naar een van de ergste Groningse uithoeken. Succes. Kon je niet beginnen in de stad?
pi_180392501
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2018 16:51 schreef anotherRandomdude het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op mijn 23e had ik echt niet het idee dat ik een vast en stabiel leventje moest hebben hoor. Daat kan je tegenwoordig best nog 10 jaar mee wachten :)
pi_180392819
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2018 19:50 schreef anotherRandomdude het volgende:

[..]

Zet het wel in een spoiler
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh jee, nee die zijn niet makkelijk
pi_180394378
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2018 21:49 schreef MCH het volgende:

[..]

Jeetje, van Limburg naar een van de ergste Groningse uithoeken. Succes. Kon je niet beginnen in de stad?
Heb daar in de buurt familie wonen, vandaar ook deze keuze. Dus daardoor viel de Stad zelf al gauw af.
  woensdag 11 juli 2018 @ 11:09:13 #25
296169 Zihuatanejo
In Mexicooooooo!
pi_180394430
Poeh, je bent fucking jong Randomdude. Je kan nog veel kanten op.

Zoek gewoon eerst een hobby uit die bij je past en waarmee mensen kan leren kennen. Ga theatersporten, voetballen, zingen whatever. Lokale café lijkt mij niet een geweldige uitgangspunt.
www.kiva.org. Steun ondernemers in ontwikkelingslanden.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')