abonnement Unibet Coolblue
pi_180356961
Volgens Famke Louise zal Nederland winnen, maar dat lijkt me nog te optimistisch.

Mijn geld zet ik dit jaar op Portugal, CR7 gaat het nog een keer flikken voor zijn land, en als outsiders kies ik Frankrijk of Argentinie (mits Icardi mee mag van Messi)
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
pi_180356984
IJsland of Gibraltar.
pi_180356995
Dit is dus Wie gaat het WK winnen? #2.

Waarom staat dat niet vermeld bij de topic titel?

Had ik #2 zelf er bij moeten vermelden?
Ik dacht dat dat automatisch ging namelijk. :+
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
  Forum Admin / PR maandag 9 juli 2018 @ 16:35:08 #4
436595 crew  Sked
Zonnestraal
pi_180357402
Dat gaat pas automatisch als er een topicnummer staat :+
  maandag 9 juli 2018 @ 16:45:50 #5
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_180357667
Hoop Kroatië maar ik denk Frankrijk
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
  maandag 9 juli 2018 @ 16:48:19 #6
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_180357750
België _O_
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  Moderator maandag 9 juli 2018 @ 16:51:21 #7
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_180357829
Hamilton denk ik.
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_180358021
Frankrijk :Y
-nee-
  Moderator maandag 9 juli 2018 @ 17:11:32 #9
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_180358335
Of Jeffrey Herlings.
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  maandag 9 juli 2018 @ 17:13:53 #10
419273 Durmada
Neem de tijd!
pi_180358406
België, Frankrijk, Kroatië of Engeland.
AZ
ALKMAAR
  maandag 9 juli 2018 @ 17:57:59 #11
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_180359258
quote:
2s.gif Op maandag 9 juli 2018 16:51 schreef Bosbeetle het volgende:
Hamilton denk ik.
great crowd
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
pi_180360617
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2018 17:13 schreef Durmada het volgende:
België, Frankrijk, Kroatië of Engeland.
Kroatie moet t maar gaan doen, maar t zal Frankrijk wel worden.
pi_180361383
quote:
1s.gif Op maandag 9 juli 2018 16:45 schreef Anonymousz het volgende:
Hoop Kroatië maar ik denk Frankrijk
Hup Hrvatska *O*
Alius aliud dicit
  maandag 9 juli 2018 @ 19:53:01 #14
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_180361432
quote:
1s.gif Op maandag 9 juli 2018 19:50 schreef Mrmime het volgende:

[..]

Hup Hrvatska *O*
🇭🇷🤗
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
pi_180361651
Ik ben ook wel voor Kroatië eigenlijk.

Vijf keer op vakantie geweest in dat land, zowel voor als na de oorlog. Schitterend land, schitterende cultuur en natuur.

Ben al vanaf begin jaren negentig fan van alles wat met voormalig Joegoslavië te maken heeft, trouwens (maar nu wel véél liever Kroatië als Servië - ook vanwege de oorlog).

Begin jaren negentig nog fan van middenvelder - kent u hem nog - Dragan Stojkovic. :')

Tevens fan geweest van Goran Ivanisevic en Toni Kukoc (andere sporten dus).

Dus ehm, Go Hrvatska!
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
pi_180362953
Kroatie als underdog zou fantastisch zijn _O_
"You can call me Susan if it makes you happy"
  maandag 9 juli 2018 @ 21:17:59 #17
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_180363276
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2018 20:05 schreef Salina het volgende:
Ik ben ook wel voor Kroatië eigenlijk.

Vijf keer op vakantie geweest in dat land, zowel voor als na de oorlog. Schitterend land, schitterende cultuur en natuur.

Ben al vanaf begin jaren negentig fan van alles wat met voormalig Joegoslavië te maken heeft, trouwens (maar nu wel véél liever Kroatië als Servië - ook vanwege de oorlog).

Begin jaren negentig nog fan van middenvelder - kent u hem nog - Dragan Stojkovic. :')

Tevens fan geweest van Goran Ivanisevic en Toni Kukoc (andere sporten dus).

Dus ehm, Go Hrvatska!
mooie post w/
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
  maandag 9 juli 2018 @ 21:35:20 #18
97643 misteriks
finest in cool since 1977
pi_180363586
supporteren voor een ploeg die al 2 keer penalties nodig had :')
misteriks' contribution is sponsored by Great Attitude Inc.
  maandag 9 juli 2018 @ 22:02:21 #19
393893 Hyaenidae
Haaien-idee
pi_180364118
Mathieu van der Poel
pindazakje
pi_180369036
quote:
10s.gif Op maandag 9 juli 2018 21:35 schreef misteriks het volgende:
supporteren voor een ploeg die al 2 keer penalties nodig had :')
Ik schreef net dat ik al 20 jaar supporter voor Kroatie. :W

Verder mag iedereen winnen van mij, behalve uiteraard de Belgen. Dat ga ik niet trekken.
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
  dinsdag 10 juli 2018 @ 07:31:12 #21
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_180369116
Frankrijk 1, Engeland 2, Belgie 3, Kroatië 4
"Hoka Hey!"
  dinsdag 10 juli 2018 @ 08:35:07 #22
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_180369706
ik hoop Engeland.
Waarom? is nog niet genoemd en Harry Kane is een baas :P
Ondanks dat ze niet het meest geniale voetbal spelen heb ik wel een zwak voor teams die met veel jonge spelers spelen.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_180369872
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2018 08:35 schreef Komakie het volgende:
ik hoop Engeland.
Waarom? is nog niet genoemd en Harry Kane is een baas :P
Ondanks dat ze niet het meest geniale voetbal spelen heb ik wel een zwak voor teams die met veel jonge spelers spelen.
Dit Engelse team is blijkbaar heel populair geworden in eigen land.

Ze vinden het een leuk, fris team zonder vedetten met vedette-neigingen (zoals Terry, Gerrard etc vroeger).

Die Harry Maguire kende ik geeneens trouwens. Ziet er uit als een slagerszoon. Of is ie dat ook daadwerkelijk?
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
pi_180369995
Mijn persoonlijke voorkeur? Lastig. :?

FRA: spelen misschien het beste van de vier teams, maar ook niet echt super dominerend en overtuigend. Maar is er een team echt overtuigend dit WK?
Qua individuele kwaliteiten samen met Belgie het beste team? Zeker op het middenveld (Pogba, Kante) hebben ze de sterkste spelers denk ik.

BEL: eerlijk zeggen? Als Belgie eerder Wereldkampioen wordt dan NL, kan ik dat echt niet waarderen. Pure jaloezie; I know. Maar dat wil ik dus gewoon never nooit niet. Belgen hebben een hekel aan ons en bovendien krijgen wij dat dan nog tachtig jaar te horen.
Nu voetbaltechnisch: ze speelden een paar leuke poulewedstrijden, lekker fris en aanvallend; maar wel tegen dwergen Tunesie en Panama.
Daarna? Zeer matig tegen Japan, verdedigend enorme steken laten vallend; en daarna tegen Brazilie ook niet overtuigend. De tweede helft was gewoon puur tegenhouden.
Hebben individueel wel de sterkste selectie, of in ieder geval samen met Frankrijk.

KRO: de eerste twee wedstrijden speelden ze goed tot zeer goed. Daarna werd het stukken minder. Wel veel individuele kwaliteiten op het middenveld en aanvallend vooral, met Modric, Rakitic, Mandzukic en Rebic.
Ik hoop stiekem nog steeds op nóg zo'n wedstrijd zoals de eerste twee wedstrijden van vooral Modric en Rakitic.

ENG: Speelden nooit echt heel leuk en overtuigend, maar toch redelijk makkelijk naar de halve finales kunnen toeren. Jong team zonder vedetteneigingen en zonder torenhoge verwachtingen vantevoren. Dit kan echt zo'n cultteam worden waar men 50 jaar later nog over praat.
Wanneer was Engeland voor het laatst wereldkampioen? Juist ja, net iets meer dan 50 jaar geleden toch?

Dus...zeg het maar.

Persoonlijke voorkeur? BEL kan ik niet verdragen. KRO zou supertof zijn; ik ben echt Kroatiefan (land, cultuur, én sporters), al tientallen jaren lang. Maar kom op, KRO met 5 miljoen inwoners eerder Wereldkampioen dan Nederland? Dat zou ook een beetje raar zijn toch.

Ik zou het daarom ook niet zo erg vinden mocht FRA of ENG Wereldkampioen worden. Die hebben er toch al eentje staan, dus why not.

Ik zie het wel.

[ Bericht 3% gewijzigd door Salina op 10-07-2018 09:11:12 ]
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
  dinsdag 10 juli 2018 @ 09:15:59 #25
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_180370116
Vanavond zien we de nieuwe wereldkampioen. Engeland of Kroatië had ik persoonlijk leuker gevonden maar die gaan het niet winnen van Frankrijk of België.
  dinsdag 10 juli 2018 @ 10:39:06 #26
82546 Apekoek
terrorhenk
pi_180371212
Alles is heel onvoorspelbaar dit WK, geen Brazilie en Duitsland in de have finales is alweer lang geleden.

Daarom denk ik dat Engeland een kansje maakt, ik ben niet voor ze maar ze hebben 1 ding met elkaar gemeen, en dat is dat ze samen voetballen de de Premier League. Een sterke competitie met misschien voldoende kwaliteit om het eens te doen, ondanks hun spel niet fantastisch is. Sterling moet bijvoorbeeld eens leren scoren, maar daar hebben ze dan ook Kane voor.
pi_180371972
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2018 09:03 schreef Salina het volgende:
Maar kom op, KRO met 5 miljoen inwoners eerder Wereldkampioen dan Nederland? Dat zou ook een beetje raar zijn toch.
Uruguay is al 2x kampioen geweest in het verre verleden en die hebben 3.4 miljoen inwoners in 2018. Niks raars aan. :)
NEE!
pi_180372328
België - Engeland zou een geniale finale zijn.
pi_180372550
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2018 11:28 schreef HexHunter het volgende:

[..]

Uruguay is al 2x kampioen geweest in het verre verleden en die hebben 3.4 miljoen inwoners in 2018. Niks raars aan. :)
Klopt, Uruguay is het kleinste winnende land ever, maar dat was in 1934? Met vier deelnemende landen? :)

Niet echt te vergelijken met 2018 denk ik.
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
pi_180372882
ik hoop niet de belgen

en ik hoop niet de Kroaten

ik hoop op Frankrijk

En daarna maar de Engelsen....
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_180373008
Ik hoop op de Belgen zodat de Nederlanders toch ook een beetje kunnen meegenieten
  dinsdag 10 juli 2018 @ 12:37:07 #32
308538 Piebe
Van alle markten thuis.
pi_180373013
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2018 12:02 schreef Salina het volgende:

[..]

Klopt, Uruguay is het kleinste winnende land ever, maar dat was in 1934? Met vier deelnemende landen? :)

Niet echt te vergelijken met 2018 denk ik.
13 landen nadat 3 zich teruggetrokken hadden.
Dus eigenlijk 16
Ja ja
pi_180373046
Ik heb Frankrijk in de sweepstakes op het werk. Dat zou een mooie financiele meevaller zijn.

Maar woon in Engeland, and.. it's coming home! Althans, dat zou wel leuk zijn voor 't feestje. 8-)
Ja doei.
pi_180373074
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 juli 2018 12:37 schreef Piebe het volgende:

[..]

13 landen nadat 3 zich teruggetrokken hadden.
Dus eigenlijk 16
Uruaguy heeft 2 keer de finale gehaald..het is zeker altijd wel een goed voetballand geweest

ik ken me nog Enzo Francescoli herinneren ....wat een geweldige speler was dat zeg
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_180373210
Ik vind het net zo leuk om naar België te kijken als naar Nederland.

Brazilië heeft België het vuur aan de schenen gelegd en het lijkt alsof België geluk heeft gehad, maar als er zoveel kansen niet worden benut dan is de verdediging van België toch beter dan je denkt.

Frankrijk heeft matige wedstrijden gespeeld tegen matige tegenstanders in de groepsfase, maar tegen Argentinië heeft Frankrijk toch meer laten zien. Ik ben bang dat Frankrijk beter is in het benutten van kansen dan Brazilië...Spannend!

België. *O*
  dinsdag 10 juli 2018 @ 12:54:37 #36
328246 Chilliewillie88
Roi dans mon château
pi_180373229
Uruguay werd voor het eerst wereldkampioen in 1930, in eigen land. Een groot deel van de deelnemende landen moest toen twee maanden op de boot zitten op weg naar Uruguay en trainen op het dek. Niet verwonderlijk dat het gastland wereldkampioen werd. Moet je dus niet echt serieus nemen.

In 1950 deden ze het nog eens over, toen in Brazilië.
pi_180373246
ik hoop België of Engeland, maar ik denk Frankrijk ( die ik het minste gun )
Aan de andere kant als Frankrijk wint, dat hoeven wij ons niet te schamen dat we de kwalificatie niet hebben gehaald met Frankrijk als wereldkampioen en Zweden nog best ver gekomen.
pi_180373291
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 juli 2018 12:37 schreef Piebe het volgende:

[..]

13 landen nadat 3 zich teruggetrokken hadden.
Dus eigenlijk 16
Klopt. ^O^

Uruguay won dus in 1930 lees ik nu, met 13 deelnemende landen, op het eerste WK ooit. Nouja, toch een goede prestatie.
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
  dinsdag 10 juli 2018 @ 12:59:49 #39
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_180373301
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2018 08:51 schreef Salina het volgende:

[..]

Dit Engelse team is blijkbaar heel populair geworden in eigen land.

Ze vinden het een leuk, fris team zonder vedetten met vedette-neigingen (zoals Terry, Gerrard etc vroeger).

Die Harry Maguire kende ik geeneens trouwens. Ziet er uit als een slagerszoon. Of is ie dat ook daadwerkelijk?
Zag laatst een interviewtje met hem na een wedstrijd. 4 jaar geleden speelde hij League One (3de niveau Engeland) en was hij als supporter op het WK. Nu is hij als speler erbij. Best leuk verhaal.

Ik vind het ook een fris team zonder spelers die zich als vedette gedragen en iedereen die zijn werk doet. Dat vond ik 2 jaar geleden op het EK met Wales ook zo mooi. Met Bale die eigenlijk de vedette was, maar zich elke wedstrijd helemaal uit de naad werkte.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_180373307
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2018 12:42 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Uruaguy heeft 2 keer de finale gehaald..het is zeker altijd wel een goed voetballand geweest

ik ken me nog Enzo Francescoli herinneren ....wat een geweldige speler was dat zeg
Francescoli _O_

Dat waren nog eens tijden. Burruchaga, Valderrama, Higuita. ^O^
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
  dinsdag 10 juli 2018 @ 13:06:20 #41
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_180373430
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2018 12:56 schreef MakkieR het volgende:
ik hoop België of Engeland, maar ik denk Frankrijk ( die ik het minste gun )
Aan de andere kant als Frankrijk wint, dat hoeven wij ons niet te schamen dat we de kwalificatie niet hebben gehaald met Frankrijk als wereldkampioen en Zweden nog best ver gekomen.
Aan de andere kant.
Frankrijk hebben we geen kans tegen gehad in de kwalificatie, maar van Zweden hebben we 1 keer duidelijk gewonnen en 1 keer gelijk gespeeld terwijl we eigenlijk hadden moeten winnen door die ten onrechte afgekeurde goal van Dost.
Ergens vind ik het toch wel zuur dat we er dan niet bij zijn. Aan de andere kant heb ik er ook wel vrede mee en kun je eens ontspannen kijken naar wat andere ploegen :)
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_180373468
Was het al bijna vergeten maar Zweden de nummer 2 van onze kwalificatiepoule heeft verloren van Engeland die er nog in zit. Net als Frankrijk. Dus het is geen schande mocht een van deze twee landen wereldkampioen worden. Dan wordt al snel pijnlijk duidelijk hoe zwaar poule A was van de kwalificatie. Waar we evenveel wedstrijdpunten hadden als Zweden, nu kwartfinalist van het WK.
  dinsdag 10 juli 2018 @ 13:09:31 #43
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_180373492
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2018 12:53 schreef Drieklank het volgende:
Ik vind het net zo leuk om naar België te kijken als naar Nederland.

Brazilië heeft België het vuur aan de schenen gelegd en het lijkt alsof België geluk heeft gehad, maar als er zoveel kansen niet worden benut dan is de verdediging van België toch beter dan je denkt.

Frankrijk heeft matige wedstrijden gespeeld tegen matige tegenstanders in de groepsfase, maar tegen Argentinië heeft Frankrijk toch meer laten zien. Ik ben bang dat Frankrijk beter is in het benutten van kansen dan Brazilië...Spannend!

België. *O*
Ik denk dat België het een stuk lastiger zal hebben met de aanvallers van Frankrijk dan met de aanvallers van Brazilië. Zeker Mbappe is zo donders snel. Dat houdt een Vertonghen nooit bij. Dus zal de rugdekking daar extreem goed moeten zijn.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  dinsdag 10 juli 2018 @ 13:10:29 #44
137360 mrPanerai
Bekende Belg!
pi_180373503
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2018 13:09 schreef Komakie het volgende:

[..]

Ik denk dat België het een stuk lastiger zal hebben met de aanvallers van Frankrijk dan met de aanvallers van Brazilië. Zeker Mbappe is zo donders snel. Dat houdt een Vertonghen nooit bij. Dus zal de rugdekking daar extreem goed moeten zijn.
Maar Mbappe is onzeker...
pi_180373555
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2018 13:09 schreef Komakie het volgende:

[..]

Ik denk dat België het een stuk lastiger zal hebben met de aanvallers van Frankrijk dan met de aanvallers van Brazilië. Zeker Mbappe is zo donders snel. Dat houdt een Vertonghen nooit bij. Dus zal de rugdekking daar extreem goed moeten zijn.
Als je het over de hele tijdsbestek kijkt van kwalificatie tot de halve finale is Frankrijk wel een solide factor. Brazilië vond ik onstuimig en onzeker, soms beresterk en soms overmoedig zwak. Dat zou België wel eens pijn kunnen doen, want ik verwacht niet veel terugval van de Fransen gezien het verloop van de hele route.
  dinsdag 10 juli 2018 @ 13:50:29 #46
82546 Apekoek
terrorhenk
pi_180374245
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2018 12:54 schreef Chilliewillie88 het volgende:
Uruguay werd voor het eerst wereldkampioen in 1930, in eigen land. Een groot deel van de deelnemende landen moest toen twee maanden op de boot zitten op weg naar Uruguay en trainen op het dek. Niet verwonderlijk dat het gastland wereldkampioen werd. Moet je dus niet echt serieus nemen.

In 1950 deden ze het nog eens over, toen in Brazilië.
Trainen op het dek :D

Lol 2 maanden onderweg, het WK duurde voor hun bijna een half jaar :')
  dinsdag 10 juli 2018 @ 14:46:23 #47
328246 Chilliewillie88
Roi dans mon château
pi_180375445
quote:
10s.gif Op dinsdag 10 juli 2018 13:50 schreef Apekoek het volgende:

[..]

Trainen op het dek :D

Lol 2 maanden onderweg, het WK duurde voor hun bijna een half jaar :')
Er waren dan ook maar 4 Europese landen die zo gek waren om deel te nemen (in die tijd kon je gewoon inschrijven en bestond er nog geen kwalificatie): Frankrijk, België, Joegoslavië en Roemenië.

België verloor haar twee groepswedstrijden tegen de Verenigde Staten en Paraguay en dat was meteen ook het einde van hun eerste WK.

Uruguay versloeg Roemenië en Peru, de halve finale werd gewonnen van Joegoslavië en de finale van Argentinië.

4 wedstrijden was in die tijd genoeg om een wereldtitel te pakken :') daarmee sta je anno 2018 net aan het echt begin van het tournooi.
  dinsdag 10 juli 2018 @ 16:11:34 #48
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_180377063
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2018 13:10 schreef mrPanerai het volgende:

[..]

Maar Mbappe is onzeker...
volgens mij niet:
http://www.voetbalnieuws.(...)e-deschamps-reageert
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  dinsdag 10 juli 2018 @ 16:34:25 #49
425882 Lothiriel
Altijd optimistisch!
pi_180377762
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2018 14:46 schreef Chilliewillie88 het volgende:

[..]

Er waren dan ook maar 4 Europese landen die zo gek waren om deel te nemen (in die tijd kon je gewoon inschrijven en bestond er nog geen kwalificatie): Frankrijk, België, Joegoslavië en Roemenië.

België verloor haar twee groepswedstrijden tegen de Verenigde Staten en Paraguay en dat was meteen ook het einde van hun eerste WK.

Uruguay versloeg Roemenië en Peru, de halve finale werd gewonnen van Joegoslavië en de finale van Argentinië.

4 wedstrijden was in die tijd genoeg om een wereldtitel te pakken :') daarmee sta je anno 2018 net aan het echt begin van het tournooi.
Daarom zegt een WK titel uit die tijd dan ook gewoon niks.
Political correctness is tyranny with manners
- Charlton Heston
pi_180378074
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2018 14:46 schreef Chilliewillie88 het volgende:

[..]

Er waren dan ook maar 4 Europese landen die zo gek waren om deel te nemen (in die tijd kon je gewoon inschrijven en bestond er nog geen kwalificatie): Frankrijk, België, Joegoslavië en Roemenië.

België verloor haar twee groepswedstrijden tegen de Verenigde Staten en Paraguay en dat was meteen ook het einde van hun eerste WK.

Uruguay versloeg Roemenië en Peru, de halve finale werd gewonnen van Joegoslavië en de finale van Argentinië.

4 wedstrijden was in die tijd genoeg om een wereldtitel te pakken :') daarmee sta je anno 2018 net aan het echt begin van het tournooi.
In 1950 had Frankrijk afgezegd en speelden ze in hun groepsfase maar 1 pot, tegen Bolivia. Daarna was de finale een poule van 4 landen en kwam het uiteindelijk wel uit op een rechtstreeks beslissend duel met Brazilië. Wederom 4 wedstrijden voor de tweede wereldtitel dus.
  dinsdag 10 juli 2018 @ 22:22:14 #51
137360 mrPanerai
Bekende Belg!
pi_180387454
Nou proficiat Frankrijk...
pi_180392066
Kroatië
  woensdag 11 juli 2018 @ 06:58:44 #53
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_180392125
Maakt niks uit wie er vanavond wint. Zowel Kroatië als Engeland gaan zich stuklopen op deze Franse muur.
pi_180392148
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_180393141
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2018 12:36 schreef walhallus het volgende:
Ik hoop op de Belgen zodat de Nederlanders toch ook een beetje kunnen meegenieten
Ik geniet eerder dat de Belgen eruit liggen ;)
pi_180395429
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2018 09:28 schreef Wouter2006 het volgende:

[..]

Ik geniet eerder dat de Belgen eruit liggen ;)
wat een liefde voor Belgie *O*
  woensdag 11 juli 2018 @ 13:08:14 #57
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_180396660
quote:
10s.gif Op dinsdag 10 juli 2018 16:34 schreef Lothiriel het volgende:

[..]

Daarom zegt een WK titel uit die tijd dan ook gewoon niks.
Daar zal Uruguay het vast niet mee eens zijn :D
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  woensdag 11 juli 2018 @ 13:25:04 #58
82546 Apekoek
terrorhenk
pi_180397026
quote:
7s.gif Op woensdag 11 juli 2018 06:58 schreef Twiitch het volgende:
Maakt niks uit wie er vanavond wint. Zowel Kroatië als Engeland gaan zich stuklopen op deze Franse muur.
Nee hoor, de winnaar uit het duel vanavond zal uiteindelijk de wereldkampioen worden.
  woensdag 11 juli 2018 @ 13:32:59 #59
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_180397181
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2018 13:25 schreef Apekoek het volgende:

[..]

Nee hoor, de winnaar uit het duel vanavond zal uiteindelijk de wereldkampioen worden.
De echte finale was gisteren. De wedstrijden van vandaag en zondag zijn formaliteiten. Frankrijk heeft de beker zo goed als op zak.
  woensdag 11 juli 2018 @ 13:43:15 #60
82546 Apekoek
terrorhenk
pi_180397370
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2018 13:32 schreef Vader_Aardbei het volgende:

[..]

De echte finale was gisteren. De wedstrijden van vandaag en zondag zijn formaliteiten. Frankrijk heeft de beker zo goed als op zak.
De bal is rond.
pi_180397517
Fransen wanen zich al wereldkampioen. Het zou toch genot zijn als juist nu de Fransen op de broek kregen van de Engelsen of Kroaten. Prachtig land, jammer van de inwoners.
U MAD?
  woensdag 11 juli 2018 @ 13:58:17 #62
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_180397657
quote:
3s.gif Op woensdag 11 juli 2018 13:51 schreef de_boswachter het volgende:
Fransen wanen zich al wereldkampioen. Het zou toch genot zijn als juist nu de Fransen op de broek kregen van de Engelsen of Kroaten. Prachtig land, jammer van de inwoners.
Blundertje van Lloris zou wel een mooie afsluiter zijn. Klein beetje gerechtigheid ook.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
  woensdag 11 juli 2018 @ 14:01:25 #63
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_180397723
quote:
1s.gif Op woensdag 11 juli 2018 13:58 schreef PirE het volgende:

[..]

Blundertje van Lloris zou wel een mooie afsluiter zijn. Klein beetje gerechtigheid ook.
Laatste minuut natuurlijk. Dat wel :')
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_180401989
Als Frankrijk wereldkampioen wordt dan hoeven Belgie en Nederland zich nergens voor te schamen.
Nederland zat in de poule met Frankrijk (wereldkampioen) en Zweden (kwart finalist ) en België verloren van de wereldkampioen. Verder lijkt mij een Finale tussen Engeland - Frankrijk nog het leukste. Kroatië zegt me eigenlijk zo weinig, als is het wel weer leuk als Kroatië wint, want dan hebben we een kersverse wereldkampioen. En als Engeland wint, dat wint er toch een land dat van aanvallend voetbal houdt.
pi_180402435
Nog steeds wel in voor 'n feestje. En met Frankrijk door naar de Finale heb ik op z'n minst £22 winst in de voetbalpoule *O*

Dus, hup Engeland, vanavond!
Ja doei.
  woensdag 11 juli 2018 @ 19:04:39 #66
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_180404704
Mag toch hopen dat Frankrijk niet wint, wat een kutvoetbal :') :N
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
pi_180404801
Frankrijk.
  woensdag 11 juli 2018 @ 19:30:41 #68
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_180405170
Waarschijnlijk Frankrijk maar ik hoop Engeland
pi_180405387
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2018 13:32 schreef Vader_Aardbei het volgende:

[..]

De echte finale was gisteren. De wedstrijden van vandaag en zondag zijn formaliteiten. Frankrijk heeft de beker zo goed als op zak.
Dat dachten de Fransen ook twee jaar geleden tegen Portugal dat de beker al binnen was.
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_180405401
Zet mijn geld toch op Frankrijk.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')