abonnement Unibet Coolblue
pi_180354874
Eigenlijk was ik van plan om een KLB topic te openen, maar ik bedacht mezelf want het topic is eigenlijk veel serieuzer dan dat.

Tijdens het Fokken werd er gelinkt naar een site van de overheid waarop ik het volgende te zien kreeg:



Nu moet je dus 5x klikken om een website een beetje fatsoenlijk te kunnen bekijken. Maar het mooie is de echte noodzakelijke regel met:
"Ik wil al mijn data afstaan aan de overheid en gelieerde instanties om op elke wijze deze data te analyseren, dan wel tegen u te gebruiken." ontbreekt helaas

Je weet het vast nog wel, een aantal maanden geleden mochten we stemmen voor/tegen de WiV (we leven immers in een democratie waardoor ook wij als burger soms onze stem mogen laten horen). Zoals je kan verwachten in een democratie weet de heersende partij het beter dan de meerderheid van de stemmen van de gewone burger en werd deze wet alsnog doorgevoerd.

Nu maakt dat mij persoonlijk niet zo heel veel uit omdat er diverse VPN services beschikbaar zijn die in ieder geval mij nog enigszins veilig het internet laten verkennen. Maar nu komt het, doordat je gebruik maakt van een VPN kom je de ganse dag dit soort cookiewalls tegen. (Die helaas net niet de optie aanbied die in mijn ogen het hardst nodig is).

[alu hoedje on]Ik zou haast denken dat die een conspiracy is om mij RSI te bezorgen[alu hoedje uit]
“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”
― Edward Snowden
pi_180354944
Ik denk dat je hem beter in KLB had kunnen openen.
Weggegaan en opgerot
pi_180355046
Maar je hebt dus nog geen RSI klachten?
  maandag 9 juli 2018 @ 15:12:47 #4
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_180355133
Opzich een leuke ingang, ware het niet dat je geen RSI krijgt van die paar klikjes meer.
pi_180355473
terechte klacht
pi_180355536
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2018 15:29 schreef Adames het volgende:
terechte klacht
Derhalve verkeerde subforum, had in KLB gemoeten :7 Of in BTC, afhankelijk van over welke RSI we het hebben :7
Lambo of Rekt
pi_180355654
Gewoon die 5 klikjes zetten, en weer andere dingen gaan doen met je rechterhand.

Of je doet het met 1 klik, maar dan weet je dat ze opeens heel wat meer van je weten.

Ik ben al sites met meer dan 20 keuzes tegengekomen, en sommig kan je niet eens aanklikken, dan moet je volgens mij bewust op zoek om een opt-out te doen.
Als het niet met een hamer te repareren is, is het een elektrisch probleem.
pi_180356999
Telekte klakt.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')