abonnement Unibet Coolblue
pi_180353580
Sommige zanger geven concerten waarin ze intensief dansen. Ik vraag me dan af hoe ze dan normaal kunnen zingen. Lijkt mij best lastig.

Hun gedans lijk even intensief als hardlopen. Ik zou echt niet normaal kunnen zingen tijdens hardlopen.
pi_180353588
Gewoon playbacken.
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
pi_180353812
Live optreden is topsport. Natuurlijk is het meegenomen als je jarenlang succes hebt. Zie de Stones of Tina Turner. Om maar wat te noemen.
Meat Loaf moest elke na elk optreden (en soms zelfs tijdens) aan de zuurstof omdat hij gewoon omviel.
De Stones stonden er om bekend dat ze veel dronken en drugs gebruikten dus hoe ze het deden, ik heb geen idee.
Tina leeft gezond, rookt en drinkt niet en doet aan een of andere semireligiegezang.
Meat was veel te dik, had suikerziekte, ja niet zo gek dat sommige van zijn optredens halverwege stopten omdat De Ster in een ambulance naar het ziekenhuis scheurde.
pi_180354175
Eerst maar Tina. Heb ooit gelezen dat ze het liefst leer en netkousen draagt tijdens een optreden.
Reden: Bij leer zie je geen zweet en netkousen ladderen niet.


Voor degenen die niet haar geschiedenis kennen, Tina stond heel vaak te fingen want Ike had weer een paar tanden uit haar mond geflagen. Knap hoor, Tina was een echte ster. Zij wist waar het om ging. Ike niet. Ike was een flapdrol.
Sorry, moest ik even kwijt. :@

Dan ons worstebrood. Fantastische performer. Maar leefde ongezond. At en zoop te veel.
En er toch willen zijn voor zijn fans. Dat dan weer wel.
Een keer van het podium geflikkerd, been gebroken, rest van de tour afgemaakt in een rolstoel.
Ja, dan heb je hart voor de zaak.


En dan de Stones. Ach ja.
Echte baanbrekers. Zij zorgden er voor dat er nu mannen met lang haar kunnen rondlopen.
En ze hadden warempel talent. Want goede muziek en goede teksten.


Look at me! I am dancing too!!

*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*
pi_180354225
Uithoudingsvermogen + de juiste ademtechnieken.
pi_180354288
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2018 14:27 schreef LurkJeRot het volgende:
Uithoudingsvermogen + de juiste ademtechnieken.
Dit dus om een lang verhaal kort te maken.
  Moderator maandag 9 juli 2018 @ 17:00:35 #7
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_180358091
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2018 14:27 schreef LurkJeRot het volgende:
de juiste ademtechnieken.
Dat ook vooral :Y
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_180361627
quote:
2s.gif Op maandag 9 juli 2018 17:00 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

Dat ook vooral :Y
:Y
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')