abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_180350403
Ik heb een paar maanden geleden 2 en halve maand gedate met een jongen, maar in die tijd kwam die erachter dat die verliefd was op zn ex. Ik heb het toen afgekapt en gezegd dat we t weer konden proberen als hij over die verliefdheid heen is. Hij heeft toen gezegd dat t echt wat kon worden en dat hij vol voor mij zou gaan zodra hij er vanaf was.

Nu voelt hij al een paar dagen niets meer van die verliefdheid dus we zijn weer begonnen met daten, 2 dates gehad. Hij zegt nu dat hij nog steeds geen kriebels voelt, en hij niet zeker is of hij die nog gaat voelen. Ik heb het gevoel dat dit komt omdat hij nu een beetje bindingsangst heeft door die verliefdheid op zn ex, die hem heel erg gekwetst heeft. En hoe kan hij nu al weten dat hij t niet nog gaat voelen.

Is het mogelijk dat dit nog kan komen of moet ik het maar gewoon afkappen voordat ik volledig verliefd op hem wordt.

Dit is een vriend van mij zijn probleem, antwoorden zullen dus langzamer zijn omdat hij die moet beantwoorden.
pi_180350466
quote:
1s.gif Op maandag 9 juli 2018 10:57 schreef Lepelfanaat het volgende:
Ik heb een paar maanden geleden 2 en halve maand gedate met een jongen, maar in die tijd kwam die erachter dat die verliefd was op zn ex. Ik heb het toen afgekapt en gezegd dat we t weer konden proberen als hij over die verliefdheid heen is. Hij heeft toen gezegd dat t echt wat kon worden en dat hij vol voor mij zou gaan zodra hij er vanaf was.

Nu voelt hij al een paar dagen niets meer van die verliefdheid dus we zijn weer begonnen met daten, 2 dates gehad. Hij zegt nu dat hij nog steeds geen kriebels voelt, en hij niet zeker is of hij die nog gaat voelen. Ik heb het gevoel dat dit komt omdat hij nu een beetje bindingsangst heeft door die verliefdheid op zn ex, die hem heel erg gekwetst heeft. En hoe kan hij nu al weten dat hij t niet nog gaat voelen.

Is het mogelijk dat dit nog kan komen of moet ik het maar gewoon afkappen voordat ik volledig verliefd op hem wordt.

Dit is een vriend van mij zijn probleem, antwoorden zullen dus langzamer zijn omdat hij die moet beantwoorden.
Meid, mannen zeggen wat ze denken.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_180350596
Dat gaat niet meer komen inderdaad. Afkappen dus.
pi_180350860
Heb je ook met hem geneukt?
  maandag 9 juli 2018 @ 11:26:31 #5
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_180350971
Gaat het nog steeds over dezelfde?
The love you take is equal to the love you make.
pi_180351032
Is dit niet hetzelfde topic als het eerste topic dat je opende?
pi_180351051
Weer dit ja? Nogmaals: er zijn meer mensen op de wereld dan deze 2 waar je al maanden drama mee hebt en topics over opent

Of beter nog: ben gewoon eens alleen. Een relatie hoeft niet perse he
Het moet zo zijn dat je iemand zo leuk vind dat je er een relatie mee wil. Niet andersom, dat je een relatie wil en er maar iemand bij zoekt
pi_180351099
quote:
1s.gif Op maandag 9 juli 2018 10:57 schreef Lepelfanaat het volgende:
Ik heb een paar maanden geleden 2 en halve maand gedate met een jongen, maar in die tijd kwam die erachter dat die verliefd was op zn ex. Ik heb het toen afgekapt en gezegd dat we t weer konden proberen als hij over die verliefdheid heen is. Hij heeft toen gezegd dat t echt wat kon worden en dat hij vol voor mij zou gaan zodra hij er vanaf was.

Nu voelt hij al een paar dagen niets meer van die verliefdheid dus we zijn weer begonnen met daten, 2 dates gehad. Hij zegt nu dat hij nog steeds geen kriebels voelt, en hij niet zeker is of hij die nog gaat voelen. Ik heb het gevoel dat dit komt omdat hij nu een beetje bindingsangst heeft door die verliefdheid op zn ex, die hem heel erg gekwetst heeft. En hoe kan hij nu al weten dat hij t niet nog gaat voelen.

Is het mogelijk dat dit nog kan komen of moet ik het maar gewoon afkappen voordat ik volledig verliefd op hem wordt.

Dit is een vriend van mij zijn probleem, antwoorden zullen dus langzamer zijn omdat hij die moet beantwoorden.
Verwacht jij hier mensen met glazen bollen?

Soms gaat het snel, soms langzaam. Mensen kennen zichzelf daar vaak het beste in. Doe gewoon wat goed voelt.
pi_180351153
quote:
1s.gif Op maandag 9 juli 2018 10:57 schreef Lepelfanaat het volgende:
Ik heb een paar maanden geleden 2 en halve maand gedate met een jongen, maar in die tijd kwam die erachter dat die verliefd was op zn ex. Ik heb het toen afgekapt en gezegd dat we t weer konden proberen als hij over die verliefdheid heen is. Hij heeft toen gezegd dat t echt wat kon worden en dat hij vol voor mij zou gaan zodra hij er vanaf was.
Zou kunnen worden, als in geen garantie.

quote:
Nu voelt hij al een paar dagen niets meer van die verliefdheid dus we zijn weer begonnen met daten, 2 dates gehad. Hij zegt nu dat hij nog steeds geen kriebels voelt, en hij niet zeker is of hij die nog gaat voelen. Ik heb het gevoel dat dit komt omdat hij nu een beetje bindingsangst heeft door die verliefdheid op zn ex, die hem heel erg gekwetst heeft. En hoe kan hij nu al weten dat hij t niet nog gaat voelen.
Omdat je soms ook heus wel weet dat het ondanks een superleuke persoonlijkheid en op papier helemaal passend voor je is, je er toch geen kriebels van krijgt voorlopig. Dan maakt het verder ook niet zoveel uit wat voor oorzaken je daar aan op zou moeten kunnen hangen.

quote:
Is het mogelijk dat dit nog kan komen of moet ik het maar gewoon afkappen voordat ik volledig verliefd op hem wordt.
Er zijn geen garanties op gevoelens ontwikkelen hè. Dus als je maat niet gewoon kan genieten van wat voor leuks ze wel delen, dan kan hij beter de boel afkappen als het niet leuk genoeg is zonder die belofte van meer.

quote:
Dit is een vriend van mij zijn probleem, antwoorden zullen dus langzamer zijn omdat hij die moet beantwoorden.
Steun dit forum en laat hem zijn eigen account aanmaken _O_
pi_180351270
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2018 11:30 schreef LurkJeRot het volgende:
Is dit niet hetzelfde topic als het eerste topic dat je opende?
1 nee
2 geloof het of niet maar dit is niet MIJN probleem. Van een vriend
pi_180351294
quote:
1s.gif Op maandag 9 juli 2018 11:45 schreef Lepelfanaat het volgende:

[..]

1 nee
2 geloof het of niet maar dit is niet MIJN probleem. Van een vriend
ik denk niet dat iemand dat gelooft gezien je post historie
pi_180351304
quote:
1s.gif Op maandag 9 juli 2018 11:45 schreef Lepelfanaat het volgende:

[..]

1 nee
2 geloof het of niet maar dit is niet MIJN probleem. Van een vriend
Suuuuure.
  Moderator maandag 9 juli 2018 @ 11:48:11 #13
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_180351308
quote:
1s.gif Op maandag 9 juli 2018 11:47 schreef Allures het volgende:

[..]

ik denk niet dat iemand dat gelooft gezien je post historie
Inderdaad. TS heeft gewoon hoop, nog steeds, en hij wil hier antwoorden horen die hem bevallen. De realiteit is dat die gozer niet verliefd op hem is en ook niet gaat worden.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_180351324
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2018 11:31 schreef Allures het volgende:
Weer dit ja? Nogmaals: er zijn meer mensen op de wereld dan deze 2 waar je al maanden drama mee hebt en topics over opent

Of beter nog: ben gewoon eens alleen. Een relatie hoeft niet perse he
Het moet zo zijn dat je iemand zo leuk vind dat je er een relatie mee wil. Niet andersom, dat je een relatie wil en er maar iemand bij zoekt
Mijn oude topics achtervolgen me ook echt :( ik heb die problemen afgesloten en dit is nu voor een vriend

Dat laatste vind ik zelf wel wijs, alleen het is rot om alleen te zijn als je gewend bent om bijna elke dag door te brengen met dezelfde persoon.
pi_180351393
Dan geloven jullie t niet dat ik t voor een vriend vraag, dit verhaal loopt helemaal niet gelijk met mijn oude topics Maarja. Alleen serieuze antwoorden nu, oké? <3
pi_180351439
quote:
1s.gif Op maandag 9 juli 2018 11:45 schreef Lepelfanaat het volgende:

[..]

1 nee
2 geloof het of niet maar dit is niet MIJN probleem. Van een vriend
Waarom zeg jij niet tegen hem dat hij niet zo moeilijk moet doen.

Al dat krampachtige gedoe. Het is leuk of niet. Als het leuk is, is het ongeacht de uitkomst geen waste of time en dan zie je wel waar het schip strandt. Als het niet leuk is, dan moet je uitstappen ongeacht het perspectief.

Leef gewoon in het heden. Veel leuker.
  maandag 9 juli 2018 @ 11:53:59 #17
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_180351469
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2018 11:51 schreef Lepelfanaat het volgende:
Dan geloven jullie t niet dat ik t voor een vriend vraag, dit verhaal loopt helemaal niet gelijk met mijn oude topics Maarja. Alleen serieuze antwoorden nu, oké? <3
Maar de vraag is toch hetzelfde, over wel of niet (meer) verliefd (kunnen) worden?
The love you take is equal to the love you make.
pi_180351548
quote:
1s.gif Op maandag 9 juli 2018 11:48 schreef Lepelfanaat het volgende:

[..]

Mijn oude topics achtervolgen me ook echt :( ik heb die problemen afgesloten en dit is nu voor een vriend

Dat laatste vind ik zelf wel wijs, alleen het is rot om alleen te zijn als je gewend bent om bijna elke dag door te brengen met dezelfde persoon.
Alleen zijn is super. Dat geef ik echt alleen op voor extreem leuke vrouwen. Alleen dan kan samen leuker zijn.
pi_180351612
quote:
1s.gif Op maandag 9 juli 2018 11:53 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Maar de vraag is toch hetzelfde, over wel of niet (meer) verliefd (kunnen) worden?
Ja maar hij zit wel in een andere situatie omdat hij nog niet ECHT een kans heeft gekregen, sinds de jongen waarmee hij date net het probleem met zijn ex pas heeft afgesloten. Bij mij had hij nog niets na 3 maanden daten zonder dat er echt iets tussen in stond
pi_180351622
quote:
1s.gif Op maandag 9 juli 2018 11:48 schreef Lepelfanaat het volgende:

[..]

Mijn oude topics achtervolgen me ook echt :( ik heb die problemen afgesloten en dit is nu voor een vriend

Dat laatste vind ik zelf wel wijs, alleen het is rot om alleen te zijn als je gewend bent om bijna elke dag door te brengen met dezelfde persoon.
Misschien een signaal om wat meer tijd voor jezelf aan te leren en je vriendenkring wat meer uit te gaan breiden. Speltip #zoveel, spreid uw kansen :P
pi_180351648
quote:
1s.gif Op maandag 9 juli 2018 11:53 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Waarom zeg jij niet tegen hem dat hij niet zo moeilijk moet doen.

Al dat krampachtige gedoe. Het is leuk of niet. Als het leuk is, is het ongeacht de uitkomst geen waste of time en dan zie je wel waar het schip strandt. Als het niet leuk is, dan moet je uitstappen ongeacht het perspectief.

Leef gewoon in het heden. Veel leuker.
Hij is bang dat hij te gehecht raakt waardoor het alleen nog maar meer pijn zal doen als het niets blijkt te zijn.
pi_180351692
quote:
1s.gif Op maandag 9 juli 2018 11:59 schreef Lepelfanaat het volgende:

[..]

Ja maar hij zit wel in een andere situatie omdat hij nog niet ECHT een kans heeft gekregen, sinds de jongen waarmee hij date net het probleem met zijn ex pas heeft afgesloten. Bij mij had hij nog niets na 3 maanden daten zonder dat er echt iets tussen in stond
Nou ja, wellicht is die toch gewoon nog niet klaar met zijn ex. Maar verwacht jij dat iemand hier daar ook maar iets zinnigs over kan zeggen?
pi_180351732
quote:
1s.gif Op maandag 9 juli 2018 12:00 schreef Lepelfanaat het volgende:

[..]

Hij is bang dat hij te gehecht raakt waardoor het alleen nog maar meer pijn zal doen als het niets blijkt te zijn.
Pijn is niet erg. Hoort erbij hoor. Als je jezelf daarvan beschermt blokkeer je net zo goed al het positieve.

Gewoon all in en dan zie je wel weer verder.
pi_180352348
quote:
1s.gif Op maandag 9 juli 2018 12:01 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Nou ja, wellicht is die toch gewoon nog niet klaar met zijn ex. Maar verwacht jij dat iemand hier daar ook maar iets zinnigs over kan zeggen?
Verwacht niet HET antwoord. Alleen misschien heeft iemand dit ook meegemaakt of weet iemand hoe je het beste met zo een situatie kan omgaan.
pi_180352729
quote:
1s.gif Op maandag 9 juli 2018 12:45 schreef Lepelfanaat het volgende:

[..]

Verwacht niet HET antwoord. Alleen misschien heeft iemand dit ook meegemaakt of weet iemand hoe je het beste met zo een situatie kan omgaan.
Nou ja, dat had ik al gezegd. Gewoon zorgen dat je het leuk hebt en het goed voelt. Zo niet: weg.
pi_180352779
quote:
1s.gif Op maandag 9 juli 2018 10:57 schreef Lepelfanaat het volgende:
Ik heb een paar maanden geleden 2 en halve maand gedate met een jongen, maar in die tijd kwam die erachter dat die verliefd was op zn ex. Ik heb het toen afgekapt en gezegd dat we t weer konden proberen als hij over die verliefdheid heen is. Hij heeft toen gezegd dat t echt wat kon worden en dat hij vol voor mij zou gaan zodra hij er vanaf was.

Nu voelt hij al een paar dagen niets meer van die verliefdheid dus we zijn weer begonnen met daten, 2 dates gehad. Hij zegt nu dat hij nog steeds geen kriebels voelt, en hij niet zeker is of hij die nog gaat voelen. Ik heb het gevoel dat dit komt omdat hij nu een beetje bindingsangst heeft door die verliefdheid op zn ex, die hem heel erg gekwetst heeft. En hoe kan hij nu al weten dat hij t niet nog gaat voelen.

Is het mogelijk dat dit nog kan komen of moet ik het maar gewoon afkappen voordat ik volledig verliefd op hem wordt.

Dit is een vriend van mij zijn probleem, antwoorden zullen dus langzamer zijn omdat hij die moet beantwoorden.
Mijn advies: Afkappen. Verliefd hoort leuk en spannend te zijn en de ene moet zich niet op hoeven werpen als therapeut.
pi_180352808
TS, dit lijkt teveel gedoe om niks. Gewoon een tijdje alleen zijn en wie weet wanneer die vriend weer iets leuks op het pad komt. Dit is gewoon te geforceert.
pi_180357049
quote:
1s.gif Op maandag 9 juli 2018 11:56 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Alleen zijn is super. Dat geef ik echt alleen op voor extreem leuke vrouwen. Alleen dan kan samen leuker zijn.
Dit hoor ik echt alleen mensen zeggen met persoonlijkheidsproblematiek... :')
pi_180358293
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2018 16:20 schreef Anthonie1 het volgende:

[..]

Dit hoor ik echt alleen mensen zeggen met persoonlijkheidsproblematiek... :')
Dat zegt dan wat over jou.
pi_180358917
Dank voor alle antwoorden, hij vindt nog wel leuk om met de jongen af te spreken enz. Hij gaat dus verder, maar met het idee dat het waarschijnlijk niets gaat worden en dus leuk voor tussendoor is. Als er nog iets gebeurt zal ik het nog wel even berichten, voor degene die er wel geïnteresseerd in zijn.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')