abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
pi_180348511
registreer om deze reclame te verbergen
https://www.telegraph.co.(...)-gender-given-birth/.

Deze doctor is dus ontslagen omdat hij stelde dat gender is vastgelegd door genen en biologie. Is de genderwaanzin niet nogal onwetenschappelijk aan het worden? en bovendien ook nog eens autoritair.
pi_180348530
8)7

Feiten zijn blijkbaar te hard voor de teergevoelige rubbertegel sjw's 8)7
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
-----
Now only embers remain...
pi_180348548
Wanneer mensen met genderproblematiek bij hem komen en hij kan er niets mee, kan dat wel problematisch zijn ja.
pi_180348573
Maar goed, als het beleid is van een bedrijf om de mensen die daar komen voor een keuring aan te spreken op basis van het gender dat zij zelf aangeven snap ik wel dat je iemand die zegt 'dat doe ik niet' dus niet aan zal nemen.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_180348581
Hij is niet ontslagen
[quote][img]http://i.fokzine.net/p/10s.gif[/img] Op vrijdag 28 augustus 2015 22:42 schreef Californium het volgende:
Ik ben de grootste fok!slet :)
[/quote]
pi_180348611
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2018 09:14 schreef Janneke141 het volgende:
Hij wordt helemal niet ontslagen, hij wordt niet aangenomen op een andere positie die hij ambieert en waar hij een opleiding voor gevolgd heeft de afgelopen tijd.

Dat is niet minder debiel, maar ik snap dat de titel die je nu gekozen hebt het wat beter doet als clickbait.
Het is een erg gevaarlijke ontwikkeling, waarvoor mensen moeten worden gewaarschuwd. Ik wil niet terug naar een tijd waar anti-wetenschap wordt genormaliseerd.
  maandag 9 juli 2018 @ 09:20:44 #7
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_180348622
quote:
7s.gif Op maandag 9 juli 2018 09:16 schreef Ludachrist het volgende:
Maar goed, als het beleid is van een bedrijf om de mensen die daar komen voor een keuring aan te spreken op basis van het geslacht dat zij zelf aangeven snap ik wel dat je iemand die zegt 'dat doe ik niet' dus niet aan zal nemen.
Dat dus. Meteen gaan janken dat je freedom of speech wordt aangetast. Tja.
Curiosity cultured the cat
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  maandag 9 juli 2018 @ 09:21:13 #8
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_180348632
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2018 09:19 schreef Rangono het volgende:

Het is een erg gevaarlijke ontwikkeling, waarvoor mensen moeten worden gewaarschuwd. Ik wil niet terug naar een tijd waar anti-wetenschap wordt genormaliseerd.
Anti-wetenschap? Die man redeneert vanuit zijn gristelijke achtergrond.
pi_180348657
De gendergekte vindt vooral hier plaats.

Merk er weinig van verder.
  maandag 9 juli 2018 @ 09:23:41 #10
226981 Gehenna
Volksmenner
pi_180348663
quote:
Dr Mackereth, a Reformed Baptist, started a training course in May to become a health and disability assessor for the DWP. His role would have meant interviewing and then writing independent reports about the health of those claiming disability benefits.

However, when his instructor stated that reports must only refer to the patient - or “client” - by the sex that person identified themselves as, a discussion took place among the medics about the “fluid” nature of gender, Dr Mackereth claims.

“I said that I had a problem with this. I believe that gender is defined by biology and genetics. And that as a Christian the Bible teaches us that God made humans male or female.
Gewoon een religekkie die weigert z'n werk te doen dus.. waar hij voor solliciteerde en daarom niet voor aangenomen werd. (Lekker feiten verdraaien ook in je kuttopic :r )

En ook nog eens in een land ver weg, waarom zou dit iemand hier een neuk boeien? :')
pi_180348671
quote:
5s.gif Op maandag 9 juli 2018 09:21 schreef Copycat het volgende:

[..]

Anti-wetenschap? Die man redeneert vanuit zijn gristelijke achtergrond.
Neen. Dat is slechts bijzaak. Dat gender wordt bepaald door genen en biologie is een feit. Gender is niet iets dat je kunt aannemen op je zolderkamer na het lezen van een artikel op het internet.

Je hebt: vrouw, man, transgender en interseks.
pi_180348675
Ik dacht dat gender en sekse niet hetzelfde waren maar ik weet het eerlijk gezegd ook niet meer :')
pi_180348705
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2018 09:24 schreef LurkJeRot het volgende:
Ik dacht dat gender en sekse niet hetzelfde waren maar ik weet het eerlijk gezegd ook niet meer :')
Precies. We zijn allemaal de weg kwijt.

:{w
<a href="http://blueballfixed.ytmnd.com/" target="_blank" rel="nofollow"><a href="http://blueballfixed.ytmnd.com/&lt" target="_blank" rel="nofollow">http://blueballfixed.ytmnd.com/&lt</a>;/a>
pi_180348709
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2018 09:24 schreef LurkJeRot het volgende:
Geslacht is wat je tussen je benen hebt hangen, gender is hoe je jezelf voelt, in principe. Genderdysforie heb je dus als er een verschil zit tussen geslacht en gender.

Edit: inb4 'hahah ik voel me vandaag een vliegtuig iedereen moet me nu KLM757 noemen!!! lol linkse gekkies en hun genderonzin'.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  maandag 9 juli 2018 @ 09:29:39 #15
148813 Vader_Aardbei
Goddeloos genieten
pi_180348727
Er zijn maar twee genders. De rest is onwetenschappelijke onzin. Vreselijk dat deze man slachtoffer is geworden van die waanzin.
  maandag 9 juli 2018 @ 09:31:47 #16
92989 ..-._---_-.-
alike minds think great
pi_180348753
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2018 09:11 schreef Rangono het volgende:
https://www.telegraph.co.(...)-gender-given-birth/.

Deze doctor is dus ontslagen omdat hij stelde dat gender is vastgelegd door genen en biologie. Is de genderwaanzin niet nogal onwetenschappelijk aan het worden? en bovendien ook nog eens autoritair.
quote:
And that as a Christian the Bible teaches us that God made humans male or female.
Dat vind je wel wetenschappelijk genoeg?
pi_180348760
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2018 09:29 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Er zijn maar twee genders. De rest is onwetenschappelijke onzin. Vreselijk dat deze man slachtoffer is geworden van die waanzin.
Dat is ook niet correct. Je hebt man/vrouw en daarnaast nog transgender en interseksualiteit.

Nu zijn er ook mensen die beweren dat ze bijvoorbeeld 'genderneutraal' zijn, maar voor het bestaan daarvan is geen wetenschappelijk bewijs. Er beleid op voeren is dus nogal idioot.
pi_180348772
quote:
1s.gif Op maandag 9 juli 2018 09:31 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

[..]

Dat vind je wel wetenschappelijk genoeg?
Neen, maar zolang hij mensen wil genezen en wel doorheeft dat dat niet kan door enkel naar God te bidden zie ik het probleem niet direct.
  maandag 9 juli 2018 @ 09:33:46 #19
226981 Gehenna
Volksmenner
pi_180348786
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2018 09:24 schreef Rangono het volgende:

[..]

Neen. Dat is slechts bijzaak. Dat gender wordt bepaald door genen en biologie is een feit. Gender is niet iets dat je kunt aannemen op je zolderkamer na het lezen van een artikel op het internet.

Onwaar, maar interesseert ook niet. het bedrijf handelt nu eenmaal zo, hij weigert. Dus wordt ie niet aangenomen.
  maandag 9 juli 2018 @ 09:35:45 #20
78680 Nielsch
zie signature
pi_180348807
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2018 09:12 schreef StateOfMind het volgende:
8)7

Feiten zijn blijkbaar te hard voor de teergevoelige rubbertegel sjw's 8)7
die man onderbouwt zijn "feiten" met de bijbel, tsja dan hoeven anderen die man ook niet serieus te nemen...
zie ondertitel
  maandag 9 juli 2018 @ 09:35:46 #21
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_180348808
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2018 09:32 schreef Rangono het volgende:

Nu zijn er ook mensen die beweren dat ze bijvoorbeeld 'genderneutraal' zijn,
Genderneutraliteit gaat volgens mij vooral om de omgeving. Genderneutrale toiletten en aanspreekvormen, bijvoorbeeld.
  maandag 9 juli 2018 @ 09:37:03 #22
78680 Nielsch
zie signature
pi_180348827
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2018 09:24 schreef Rangono het volgende:

[..]

Deze man erkent geen transgenders en interseks... Hij is van mening dat iemand met een piemel zich een man moet voelen en iemand met een kut een vrouw. Anderen vinden weer dat hem dat ongeschikt maakt voor een bepaalde functie en weigeren hem aan te nemen. Tsja.
zie ondertitel
pi_180348832
quote:
7s.gif Op maandag 9 juli 2018 09:35 schreef Copycat het volgende:

[..]

Genderneutraliteit gaat volgens mij vooral om de omgeving. Genderneutrale toiletten en aanspreekvormen, bijvoorbeeld.
Ironisch. Aangezien bijvoorbeeld transgenders zich juist erg identificeren met een gender. Namelijk het gender dat het tegenovergestelde is van de sekse waarin ze geboren zijn..
pi_180348914
quote:
2s.gif Op maandag 9 juli 2018 09:28 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Geslacht is wat je tussen je benen hebt hangen, gender is hoe je jezelf voelt, in principe. Genderdysforie heb je dus als er een verschil zit tussen geslacht en gender.

Edit: inb4 'hahah ik voel me vandaag een vliegtuig iedereen moet me nu KLM757 noemen!!! lol linkse gekkies en hun genderonzin'.
Zo had ik het inderdaad ook begrepen,
pi_180348941
Belachelijk natuurlijk maar hij gebruikt zelf ook een belachelijke redenering dus dat heft elkaar een beetje op.

quote:
And that as a Christian the Bible teaches us that God made humans male or female.
And I keeps one in the chamber case you ponderin’
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')