abonnement Unibet Coolblue
  User die overal opduikt 2022 maandag 9 juli 2018 @ 06:13:42 #1
186611 Haags
pi_180347645
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2018 06:12 schreef Sked het volgende:

[..]

Ik ben homo
Zonder wrijving geen glans
  † In Memoriam † maandag 9 juli 2018 @ 06:14:53 #2
212838 markdeajaxfan
ajax ajax ajax
pi_180347647
quote:
1s.gif Op maandag 9 juli 2018 06:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:

[..]

Billy Turf Award - Grootste Utopia fan
› De winnaars zijn: markdeajaxfan!
  User die overal opduikt 2022 maandag 9 juli 2018 @ 06:15:20 #3
186611 Haags
pi_180347648
quote:
14s.gif Op maandag 9 juli 2018 06:14 schreef markdeajaxfan het volgende:

[..]Haags is lekker

Zonder wrijving geen glans
  Forum Admin / PR maandag 9 juli 2018 @ 06:17:43 #4
436595 crew  Sked
Zonnestraal
pi_180347653
quote:
1s.gif Op maandag 9 juli 2018 06:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:

[..]

Niks geiler dan een drakendildo in mijn anus
  † In Memoriam † maandag 9 juli 2018 @ 06:18:54 #5
212838 markdeajaxfan
ajax ajax ajax
pi_180347655
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2018 06:17 schreef Sked het volgende:

[..]verplaatst naar mens erger je niet

Billy Turf Award - Grootste Utopia fan
› De winnaars zijn: markdeajaxfan!
  User die overal opduikt 2022 maandag 9 juli 2018 @ 06:19:35 #6
186611 Haags
pi_180347656
quote:
14s.gif Op maandag 9 juli 2018 06:18 schreef markdeajaxfan het volgende:

[..]Ajax is een tyfusclub en Amsterdam een grafstad :r

Zonder wrijving geen glans
  † In Memoriam † maandag 9 juli 2018 @ 06:21:09 #7
212838 markdeajaxfan
ajax ajax ajax
pi_180347659
quote:
1s.gif Op maandag 9 juli 2018 06:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:

[..]fc den haag naar de keuken competitie ole ole

Billy Turf Award - Grootste Utopia fan
› De winnaars zijn: markdeajaxfan!
  User die overal opduikt 2022 maandag 9 juli 2018 @ 06:35:38 #8
186611 Haags
pi_180347693
quote:
14s.gif Op maandag 9 juli 2018 06:21 schreef markdeajaxfan het volgende:

[..]
Ik dacht dat ze met spammen eigenlijk sperma bedoelden.
Zonder wrijving geen glans
pi_180348009
quote:
1s.gif Op maandag 9 juli 2018 06:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:

[..]
Den Haag :r

  maandag 9 juli 2018 @ 08:32:57 #10
380218 Dr.Jan-Itor
Knifewrench!
pi_180348160
quote:
9s.gif Op maandag 9 juli 2018 08:09 schreef Tassendief het volgende:

Knakentopic :r

"Two guys destroyed your bike with a crowbar and a bat. One of 'em wasn't me."
pi_180348199
quote:
1s.gif Op maandag 9 juli 2018 08:32 schreef Dr.Jan-Itor het volgende:

Niets mis met homoseksuele gevoelens
pi_180349061
quote:
1s.gif Op maandag 9 juli 2018 08:38 schreef Handleiding het volgende:

[..]

Niks mee met pedofiele gevoelens
pi_180350553
quote:
1s.gif Op maandag 9 juli 2018 09:50 schreef Antaris het volgende:

[..]

Ik ben gek


[ Bericht 4% gewijzigd door Krollie op 09-07-2018 14:39:27 ]
pi_180350622
quote:
1s.gif Op maandag 9 juli 2018 06:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:

Ik heb in mijn broek geplast.

Waarom dat?
  User die overal opduikt 2022 maandag 9 juli 2018 @ 11:46:12 #15
186611 Haags
pi_180351283
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2018 11:06 schreef Hexxenbiest het volgende:

[..]

Moest eigenlijk over jou heen O+
Zonder wrijving geen glans
pi_180354467
quote:
1s.gif Op maandag 9 juli 2018 11:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:

Over mij wil niemand heen ;(
  maandag 9 juli 2018 @ 14:51:42 #17
370352 I
Eye for an I
pi_180355251
quote:
1s.gif Op maandag 9 juli 2018 11:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:

Jezus wat een baggertopic

Weggegaan en opgerot
pi_180355403
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2018 15:18 schreef God het volgende:

Riep je mij, mijn zoon?

pi_180356486
quote:
1s.gif Jongstleden, maandag 9 juli 2018 15:26 vervuilde Handleiding met de volgende bagger het internet en ons geliefde FOK! Forum. Dat hij voor altijd moge branden in de hel:

Help! Ik zit vast in een quote doos!

No amount of money ever bought a second of time.
  dinsdag 10 juli 2018 @ 03:14:35 #21
370352 I
Eye for an I
pi_180367435
[qote]0s.gif Op maandag 9 juli 2018 16:02 schreef TigerXtrm het volgende:

[..]

[/quote]


I.
  User die overal opduikt 2022 dinsdag 10 juli 2018 @ 05:51:11 #22
186611 Haags
pi_180368655
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2018 03:14 schreef I. het volgende:
[qote][ afbeelding ] Op maandag 9 juli 2018 16:02 schreef TigerXtrm het volgende:

[..]

I. Wie?
[/quote]
Zonder wrijving geen glans
pi_180373697
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2018 03:14 schreef I. het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op maandag 9 juli 2018 16:02 schreef TigerXtrm het volgende:

Wat een kutquote!

  dinsdag 10 juli 2018 @ 13:33:23 #24
476677 DatDitKanJoh
Dat wist ik heel nie!
pi_180373931
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 juli 2018 13:22 kraamde Krollie het volgende uit:

Ik verdwijn nu per direct van FOK! Wat is dit diep triest zeg!

pi_180374424
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2018 13:33 schreef DatDitKanJoh het volgende:

Ik ben inderdaad een Kloon van Matthias24 Haaaaa _O- gvd wel balen dat jullie daar zijn achtergekomen.
pi_180374520
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2018 13:58 schreef Handleiding het volgende:


hallon
pi_180378998
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2025 14:04 schreef LurkJeRot het volgende:

Hihihi peoppp

pi_180380141
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2018 17:38 schreef HeaN82 het volgende:
wie dit leest is gek

pi_180384821
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2018 18:30 schreef LurkJeRot het volgende:
Ik ben gek
  dinsdag 10 juli 2018 @ 21:28:53 #30
380218 Dr.Jan-Itor
Knifewrench!
pi_180385018
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 juli 2018 21:24 schreef Krollie het volgende:

Angela woonde met haar ouders en een oudere zus in deze stad. Ze huisde daar met z’n vieren in een gezellige bovenwoning. Aan de overkant van de straat woonde een leuke jongen, Alex heette hij. Angele was stapel op hem. En dat liet ze hem ook wel blijken. Angela die een prachtig voorkomen had voor haar leeftijd, liet hem goed merken wat voor lekkers ze in huis had. Op een dinsdagmiddag vroeg Alex of ze zin had om met een paar andere kennis- sen mee te gaan naar een recreatiepark waar ze konden zwemmen. Haar moeder die op dat moment. thuis was, vond het goed. Ze gingen met zijn allen in de eend van Alex. Daar aangekomen waren ze al snel uit de kleren. Ze deden wie het eerst in het water was, maar Alex gaf een knipoog naar Angela en liepen naar de bosjes. Toen ze daar met zijn tweeën lagen, voelde hij haar aan haar borsten. Ze vond dit best wel een prettig gevoel, en liet hem dan ook zijn gang gaan. Even dacht ze, ik heb mijn doel bereikt en kroop wat dichter tegen hem aan. Hij liet zijn handen verder over haar lichaam glijden, en merkte dat ze dat erg fijn vond. Na een tijdje vroeg hij of ze mee ging zwemmen. Met een beetje tegenzin deed ze het. Maar Alex had hele andere plannetjes in zijn hoofd. Na het einde van de zwempartij, kleedden ze zich allemaal aan en stapten weer in de eend. Waarop Alex gelijk vroeg aan Angela, of ze direct naar huis moest. Ze antwoordde van “nee, dat hoef ik niet”. Hij zette de anderen af, en ging met Angela richting plantsoen. Angela die helemaal geen ervaring met jongens had, werd een beetje zenuwachtig. Ze had wel veel van haar zus gehoord over jongens, maar gedaan had ze het zelf nog nooit. Hij parkeerde de auto, en zochten een rustig plekje op. Ze gingen naast elkaar zitten op het plaid, en Alex kuste Angela zacht, ze voelde zich weer op haar gemak. Hij maakte de knoopjes van haar blouse los, en haalde haar mooie borsten weer te voorschijn. “Je hebt betoverende borsten” complimenteerde hij haar. Hij drukte haar verder achterover en begon opnieuw te vrijen, maar nu wat wilder. Zijn handen vlogen over haar lichaam, en in een mum van tijd was ze van boven ontbloot. Het was zo makkelijk gegaan omdat ze geen bh om had gedaan. Ze had namelijk al een voorgevoel dat er wat zou gebeuren. Hij pakte haar borsten en kneedde ze stevig, en ging nu met zijn tong over haar opgezwollen knopjes, die hij een voor een in zijn mond nam. Zijn….. tong ging er flitsend over heen. Af en toe beet hij er eventjes hard op, en dan kneep ze hem in de armen. Toch vond ze dit eigenlijk best wel een fijn gevoel. Alex pakte haar handen en legde deze boven haar hoofd. Haar borsten leken nu nog groter te zijn. Hij hield een hand vast, boven haar hoofd, en bewerkte met de andere haar rechter borst. Haar tepel groeide nog meer onder zijn strelingen. Hij fluisterde haar zachtjes je hoeft niet bang te zijn. Er gebeurd echt niets naars hoor. Ondanks zijn geruststel! ling, bleef de angst toch nog wat hangen. Ze voelde zich zo hopeloos alleen met hem hier liggen. Ze kende hem…… eigenlijk nog maar zo oppervlakkig. Ze protesteerde, maar hij snoerde haar de mond met een lange tongzoen. Alex liet langzaam haar handen los, en zei, “dat ze zo moest blijven liggen”. Angela was helemaal in extase geraakt en liet haar handen maar daar waar hij ze graag wilde hebben. Dat was boven haar hoofd. Plotseling ging Alex bovenop haar zitten, pakte haar beide borsten vast en kneep er nu nog harder in dan voorheen. Angela vond dit eigenlijk. best wel fijn. Hij verlegde langzaam zijn handen richting haar tepels, en draaide er kringetjes omheen. Alex keek haar daarbij diep en strak in haar ogen. En pakte toen met duim en wijsvinger haar tepels vast, en kneep er weer in. Angela die er helemaal niet op verdacht was gilde hard en kwam met een ruk omhoog. “Dat is gemeen”, zei ze. Ze wilde naar haar borsten grijpen, die nu toch wel erg pijn deden. Alex drukte haar weer naar beneden, en legde haar handen weer boven haar hoofd. Daarna ging hij van haar af, na haar een hartstochtelijke zoen gegeven te hebben. Hij bleef haar nu met een hand vasthouden, sloot haar mond met zijn andere en ging met zijn mond naar haar linker tepel. Hij hoorde niets anders dan zacht gekreun. Haar borsten gingen zwoegend op en neer. Ze deden nog… nog zeer want ze waren niets gewend. Hij ging nu over naar de andere tepel en deed daar hetzelfde mee. Angela had het gevoel dat de pijn minder werd, ze gilde nu ook niet. Ze kreeg zo een raar gevoel onder in haar buik. Hij tastte met zijn handen langzaam naar beneden, en voelde onder haar minirok en liet zijn vingers door haar slipje glijden. Angela spreidde haar benen langzaam uiteen. Dit ging niet zo naar zijn zin, hij hield meer van actie. Dus spreidde hij haar benen zover uiteen, zodat haar geslachtsdeel geheel toegankelijk werd voor zijn zoekende handen. Hij ontdeed haar nu verder van haar slipje en haar ! rokje. Hij woelde even met zijn hand door haar schaamhaar en liet zijn vingers verder zakken naar beneden toe, en en kwam terecht bij een stel ongelooflijke heerlijke schaamlippen. Die waren net zo goed ontwikkeld als haar borsten. Het voelde lekker aan, en hij duwde langzaam een vinger in haar kutje. “Ben je nog maagd,” vroeg hij. Ze antwoordde schuchter van ja. Hij duwde zijn vinger nog verder in haar goed nat geworden kutje, hij zou haar allereerst eens lekker gaan vingeren. Zodat ze daarop klaar kwam. Hij pompte zijn vingers snel en vele malen diep in en uit haar grotje. Angela lag te kreunen, had dit nou iets te maken met een orgasme………… krijgen, wat haar zuster haar had toevertrouwd. Alex haalde zijn vingers er weer uit en ging weer op zoek naar haar borsten. Deze gloeiden enorm, weer zette hij er gemeen zijn tanden in. Hij plaatste nu twee vingers voor haar kutje en fel drukte hij ze haar buik binnen. Angela kon het gegil niet onderdrukken, en had nu het gevoe! l dat zowel haar maagdelijke kutje, als haar tepeltjes in brand stonden Tranen biggelden over haar wangen. Alex stopte toen hij dat zag, ergens schrok hij er en beetje van. Hij haalde zijn vingers terug, en ging naast haar zitten. Hij vroeg aan haar hoe laat ze thuis moest wezen……..

Haar vader was naar volleybal, en haar moeder naar jazzballet, en zus lief was naar haar vriend. Dus er was niemand thuis, ze had alle tijd. Na een paar minuten was de pijn weer verdwenen. Ze zei tegen hem dat ze zo’n raar gevoel had onder in haar buik. Maar Alex reageerde daar niet op. Alleen toen ze zei, “sorry dat ik daarnet zo gilde, maar ik kon het niet verbergen. “Och dat geeft toch niets,” zei hij. “Er is hier niemand die het hoord”. “Heb je nog zin om verder te gaan, dit spelletje af te maken?. Angela dacht even na, en hoorde zichzelf ja zeggen. Alex had zoveel over S.M. gelezen, dat hij het graag met haar uitprobeerde. Angela voelde zich best gelukkig dat hij op haar viel, en ze gaf hem, haar volledige medewerking. Alleen Angela wist niets van S.M af, en had er nog nooit van gehoord. Misschien had ze zich wel bedacht, als ze er alles vanaf wist. Maar ze maakte een afspraak voor de volgende dag, bij haar thuis. Ze zouden er het een en ander uit proberen. Ze keek hem verbaasd aan, toen hij vroeg, “om maandverband en tampons klaar te leggen”. “Wil je voor mij ook een leuke jurk aan doen? vroeg hij”. Daar hoef je niets onder te dragen. Ze ruimden het plaid op………. en stapten in de auto. Het was niet ver terug naar haar huis. Toen ze thuis kwam, zag ze dat alles nog schemer was in de kamer. Dat was een geluk dacht ze, ik kan dan even op zoek gaan. Ze groette Alex en bedankte hem voor de gezellige uurtjes die ze met hem had gehad. En sprak met hem af voor de volgende dag, ’s middags tussen 14.00 uur en 14.30 uur bij haar thuis. Ze liep naar haar huis. Eenmaal binnen begaf ze zich gelijk naar de badkamer, en nam een lekkere douche. Onderwijl dacht ze! na over wat er gebeurd was die dag, en wat of hij van plan was de volgende dag. Ze kreeg weer hetzelfde gevoel onder in haar……. buik als vanmiddag. Angela dacht bij zichzelf “ik zal eens in een sexboekje kijken wat of hij bedoeld met SM”. Toen ze met het douchen klaar was, liep ze naar de slaapkamer van haar ouders, en keek in het nachtkastje, ze neusde nog even verder en vond daar een aantal sex- boekjes. En ja, daar kwam ook een SM boekje te voorschijn. Aandachtig ging ze met het boekje op haar bed zitten en las het door. Dus zo iets gaat er morgen met mij gebeuren, het lijkt me best wel interessant. Ze las nu ook over de kriebels in haar buik die ze voelde, en wat het nu eigenlijk inhield. Ze legde het boekje weer terug…… Angela liep de badkamer in om maandverband te zoeken, toen ze dit gevonden had verstopte ze het onder haar bed. Ze wachtte gedwee op de volgende dag. Toen haar ouders de volgende dag aankondigden dat ze zouden gaan tennissen, was ze opgelucht. Ze kreeg even het idee dat ze al niet weg zouden gaan. Angela liep kort nadat haar ouders weg waren gegaan naar boven, om haar lange blouse aan te trekken. Ze deed er verder niets onder. Het was nu bijna twee uur en opgelaten stond ze boven uit het raam te kijken of Alex er al aan kwam. Plotseling hoorde ze de bel. Ze ontwaakte uit haar gedachten, en liep naar beneden om hem er in te laten. Ze had inmiddels het maandverband op de trap gelegd. “Hoi”, begroette Alex haar, “wat zie je er goed uit”. Haar tepels werden hard van het bekijken door hem. Hij had een klein koffertje in zijn hand. “Kom toch verder,” zei ze. Alex vroeg aan haar of het erg gehorig was in huis. “Nou” zei Angela “de buren zijn op vakantie, daar hoeven we ons dus niet aan te storen’. Alex legde zijn koffer op de bank, en maakte hem open. Ze zag dat er verschillende spullen in lagen. Angela schrok, toen hij er een vibrator uithaalde met een uitzonderlijk dik middenstuk. Hij lachtte een beetje gemeen, en vroeg “! Angela, ben je bereid alles met…. me te doen, wat ik van je vraag”. Het leek wel of ze iemand anders hoorde praten, toen ze met een zachte stem zei: “ja dat wil ik best”. Lieve schat ben je nog maagd?. Ze keek hem en beetje verlegen aan en zei dat ze dat nog wel was. Heb je het maandverband bij de hand gelegd,.”Ja dat ligt op de bank”. “Goed zo riep hij,”ik ga een echte slavin van je maken. Maar voordat het zover is, zal je dingen gaan meemaken wat af en toe pijnlijk is. Hij keek haar even aan. Ze kon op dit moment geen woord uitbrengen. “Zo kom voor me staan ” beval hij. Ze deed dit met een lichte aarzeling. Hij tilde haar blouse op, en liet zijn blikken rond dwalen over haar lichaam. Echt Angela, je ziet er geweldig uit, je hebt een heerlijk figuur. Haar kutje reageerde en werd al een beetje nat.

Zacht ging hij met een vinger over haar schaamlippen en haalde ze wat van elkaar. Haar kutje werd natter en natter en Alex schoof voorzichtig een vinger naar binnen. Angela kreun! de en perste haar heupen nog meer naar voren om maar niets van dit alles te missen. Alex haalde even later zijn vinger weer uit haar spleetje en trok haar blouse uit. Nu stond ze geheel naakt voor hem. Ze glimlachte een beetje verlegen. “Ga plat met je rug op de tafel liggen’, beval hij. Ze deed dit. Alex kwam met een paar armbanden aanlopen, die hij onder de tafel door haalde en aan haar armen vast maakte. Haar borsten kwamen nu nog meer naar voren, ze voelde zich een beetje overgeleverd aan hem. Angela voelde weer paniek in haar op komen. Wat was hij toch van plan. Alex pakte een tube en liep weer naar haar toe en duwde haar benen omhoog. “Angela ” zei hij, laat eens zien hoe lenig je bent. Leg je benen naast je hoofd op de tafel. Dat deed ze, ze was erg lenig. Hij maakte haar benen snel met en paar boeien vast aan haar handen. Nu was ze echt overgeleverd aan hem. Ze was helemaal toegankelijk voor hem, hij spoot….. wat crème uit het tubetje op haar schaamlippen. “Oeioei dat brand als een gek” zei ze. Hij gleed nu moeiteloos in haar kutje. Ze zuchtte en voelde zich wegglijden van genot. “Wel meisje ik ga je volledig gereed maken voor de rest van je leven, en gelijk voor ons spelletje van nu”. “Ontspan je, dan gaat het veel makkelijker”. Hij plaatste de grote dildo tegen haar maagdelijke kutje, en lachte een beetje gemeen. Ze voelde hoe hij het ding in haar drukte. Het verbaasde haar eigenlijk dat het zo makkelijk ging. Het deed wel veel pijn, maar toch niet zo als ze gedacht had. Hij haalde nu even de dildo terug, en zei “nu ga je….. hem helemaal in je voelen”. Hij drukte de dildo nu helemaal in haar natte overgevoelige kutje. “Auuw, Auuw schreeuwde ze”, dat doet heel erg pijn’. De tranen liepen over haar wangen. “Stop toch alsjeblieft, stop stop” schreeuwde ze. Ze had het gevoel dat haar maagdelijke gaatje zou uitscheuren. Alex haalde hem er uit. Nu stopt hij wel dacht ze, maar daar had ze zich toch wel in vergist. Net toen de pijn een beetje begon af te zakken kwam hij met het tubetje terug. Hij nam nog iets van de crème, op het puntje van zijn vinger en smeerde het uit op haar klitje. Hij smeerde ook wat op de verdikking van de dildo, zodat hier geen….. weerstand zou ontstaan. Op die plaats had de dildo een doorsnee van zeker 10 cm. Die zelfs voor een rijpe kut moeilijk te verwerken is, laat staan voor een maagdelijk gaatje van 18 jaar. Hij masseerde heel even haar borsten, vooral het gebied rond haar tepeltjes. Nu kneep hij er even fel in. Ze bewoog ongecontroleerd haar onderlichaam. Hij nam opnieuw de dildo, en zette hem weer voor haar gaatje. En drukte hem hard naar binnen. “Auuuw” gilde ze weer toen het door haar maagdenvlies ging, en een vrouw van haar maakte. Hij grinnikte en genoot er van. Angela had het niet meer, ze wist eigenlijk niet meer hoeveel pijn….. ze eigenlijk voelde, en waar het nu allemaal zat. Alex zag dat het dikke stuk nu er ook in zou moeten. Hij perste het ding in haar gezwollen! kutje. Alex moest hard drukken, maar met behulp van wat crème opende de kut van Angela zich verder om de grote dildo te kunnen verwerken. Angela gilde en schreeuwde het uit, van onbeschrijflijke pijn die ze nu weer opnieuw in haar buik voelde. Toen haar kutje scheurde, en de dildo tot haar baarmoeder naar binnen werd gedrukt, om daar tot stilstand te komen verloor ze door de onmenselijke pijn haar bewustzijn. Hij bewoog de dildo hard heen en weer, ze merkte het niet eens meer….. Hij keek naar het verwoestende werk, dat hij had aangericht, en lachte gemeen. Hij was erg opgewonden geraakt, door het gekrijs van haar. Alex zag dat de bovenkant van haar kut gescheurd was. Hij trok met een stevige ruk de dildo uit haar natte, druipende spleetje. Die bleef er wijd door open staan, net zoals een tunnel. Er begon bloed te druppelen.

Hij maakte haar benen los, en legde een maandverbandje onder haar billen. Langzaam kwam ze weer bij bewustzijn. “Ze begon vreselijk te huilen, ze! dacht dat haar kutje in tweeën gescheurd was. Alex maakte haar benen elk aan een kant vast, zodat ze uitgestrekt op de…. tafel lag. Het was maar goed dat het verband er onder lag want ze was behoorlijk aan het bloeden geraakt. Nou ja dacht hij, dat hoort er bij. Dat gebeurt nu eenmaal met ontmaagden. Haar kutje stond nog wijd open, hij nam de dildo weer en keek haar sadistisch aan. Op de verdikking smeerde hij nog wat van die crème, en stopte hem nu wat zachter in haar zere kutje. Ze kwam nu eigenlijk tot ontdekking, dat ze het best wel een prettig gevoel vond. Haar onderlijf schokte, toen de verdikking bij haar ingang kwam gilde ze het weer uit. Dit was toch teveel voor haar. Alex duwde het ding ruw verder naar binnen, tot hij weer bij haar baarmoeder was gekomen. Hij begon de dildo nu langzaam heen en weer te bewegen. Toen hij het ver genoeg vond, zat het dikke stuk er ook in. Nu drukte hij hem hard en diep door in haar schede. Maar na een paar keer gilde ze niet meer. Er! kwamen wel een paar vreemde geluidjes, Alex draaide aan de kop en zette de dildo aan, eerst op zijn zachts, en steeds iets harder. De dildo begon hevig te zoemen en te trillen. Ze liet zich allerlei geluidjes ontgaan En ondanks de pijn begon ze er van te genieten. Alex duwde de dildo zo ver in haar druipende kutje, dat het niet verder meer ging en bleef steken. Toen liet hij hem los. Het bleef mooi in haar poesje zitten. Hij begon haar borsten te kneden. Door het getril van de grote dildo, en zijn kneden aan haar borsten, werd Angela alleen maar heter en heter. Haar borsten zwollen goed op en haar tepels waren erg groot geworden. Ze kon zich niet meer beheersen, en voor het eerst in haar jonge leven kreeg ze een denderende orgasme. Huilend en gillend kwam ze klaar. Schokkend beleefde ze dit alles, en vergat even haar pijn. Hij trok de dildo met een ruk uit haar overnatte kut. “Heb je nog zin om verder te gaan,” vroeg hij aan haar. “Alex alsjeblieft niet meer,” “Ik heb angst dat ik niet meer lopen kan”. “Och zei hij dat is met een uurtje wel over, ga maar een poosje in een warm bad liggen, dan heb je straks weinig last meer. De scheur zal nog wel een poosje blijven, want je kutje was erg smal. Maar daar heb ik nu verandering in gebracht zei hij lachend. Alex maakte haar los en zette haar rechtop. Ze stond te wankelen op haar benen. Felle en hevige pijnscheuten schoten door haar gefolterde onder- lichaam. Het bloed druppelde nog uit haar kutje. En met een beetje hulp van Alex strompelde ze naar de badkamer. Toen ze het bad had vol laten lopen ging ze er uitgebreid in liggen. Oohoo auuuw, het doet zo’n pijn jammerde ze, toen het water nog steeds in haar openstaande kutje liep. Een poosje later voelde ze, hoe inderdaad haar pijn wat afnam. Ze had na een half uurtje al niet zoveel pijn meer, en stapte uit het bad Ze voelde alleen de wond nog die boven in haar kutje zat. Nou dacht ze, dit beschouw ik dan maar als een prettige herinnering van mijn eerste avontuurtje met Alex. Ergens in haar hoorde ze een stemmetje, Je moet nu wel doorgaan hoor Angela er is nog zoveel te ontdekken. Ze vond het voor vandaag wel genoeg. Alex kuste haar, en nam afscheid. Hij had haar nu een klein stukje…… van de inhoud van het koffertje laten kennen. Ze droogde zich af en deed een schoon verband voor. Ze zocht een luchtig jurkje op en ging daarna op bed liggen om haar gedachten nog eens na te laten gaan.

Ze had zoveel emoties in zich. Ze zou Alex nog heel wat keren zien, dacht ze bij zichzelf. Ondanks alle pijn had ze toch genoten. Na een paar dagen kwam ze Alex tegen in de supermarkt. Toen ze hem zag kreeg ze een schokje door haar lichaam. Angela dacht aan hetgeen wat ze samen met hem had gedaan. “Hoe is het” vroeg Alex aan haar. “Prima” antwoordde ze. “Dat komt dan mooi uit, heb je vanavond wat te doen”?. Als je het leuk vindt dan kom ik graag bij je. “Ja dat is goed, mijn ouders zijn toch weg”. Ze kreeg weer dat nieuwsgierige gevoel. “Oke” zei ze tot vanavond rond zeven uur”. Ze was ondanks al de pijn die ze had gehad toch weer erg opgewonden geraakt en voelde in haar gedachten die grote dikke dildo in haar nu nat wordende kutje. Om zes uur gingen haar ouders weg. Ze liep gauw naar boven en nam een douche, en deed een leuke makkelijke jurk aan. Daaronder deed ze verder niets. Nog even een lekker geurtje op en Alex kon komen. En precies om zeven uur stond hij op de stoep. “Hai kom binnen”. Haar onervaren kutje werd vochtig, bij de gedachten van het…. koffertje met de inhoud daarvan. Hij pakte haar beet, en ze liepen toen samen naar de slaapkamer van haar ouders. Hij ontblootte langzaam haar mooie volle borsten en zette haar voor de toiletspiegel van haar moeder. Alex deed haar jurkje van achteren omhoog, en gleed met zijn handen over haar strakke billen. Uit het koffertje haalde hij weer het bekende tubetje van de vorige keer. Ze had verwacht dat hij haar daar weer mee zou insmeren, net als de eerste keer.! Maar nee, dit keer was het niet op haar kutje, maar op haar kontje. “Oei” zei ze dat wordt heet zeg. Ze drukte automatisch haar anus naar achteren, en voelde dat er wat in…. haar sluitspier werd gedrukt. Het voelde dun aan, het deed geen pijn toen hij nog verder naar binnen kwam. Ze kon net niet zien wat het eigenlijk was. Alex haalde een band met twee ijzeren ringen uit de koffer, en bond die om haar nek, en twee banden deed hij om haar polsen. Hij knoopte haar jurkje verder los, en liet die op de grond glijden. Ze stond nu geheel naakt voor hem. Angela keek naar haar spiegelbeeld ze zag haar opgezwollen tepels die op haar stevige ronde borsten prijkten. Alex haalde haar beide armen naar achteren en bond die aan een halsketting vast. Ze was volkomen machteloos gemaakt. Angela.. bleef helemaal in trance naar haar lichaam kijken, ze had het gevoel dat ze gehypnotiseerd was. Ze was niet van plan om weerstand tegen hem te bieden. Hij grinnikte gemeen en dacht ik heb een goede ! keus gedaan. Ze zag in de spiegel dat hij een of andere spuit uit zijn koffer haalde. Hij liep ermee naar de badkamer, en vulde hem met water. Hij pakte nu ook een zweepje uit de koffer.”Sla me daar alsjeblieft niet mee” zei ze. Hij pakte ruw haar tepels vast en kneep er hard in. Voor ongevraagd praten is dit je straf. En hij sloeg hard met de zweep over haar borsten. Nu draaide hij haar om en legde haar op haar buik, dwars…. op het grote bed. Ze kreeg weer een harde zweepslag midden over haar stevige billen. Ze had het gevoel dat haar billen in brand stonden. Hij sloeg haar weer, ze had niet eens de tijd om normaal adem te halen. Ze gilde het uit. Angela had rode strepen en striemen op haar lichaam. Huilend lag ze op bed. Ze was volkomen machteloos. Toen vond hij het na 21 zweepslagen genoeg, en stopte. Hij veegde haar tranen weg. Angela lag schokkend voor hem. Hij genoot. Nu ga ik je van binnen schoon maken fluisterde hij zachtjes in haar oor. Ze voelde hoe hij iets met h! et in haar zittende staafje deed. Alex draaide de spuit erop, en……. drukte hem verder naar binnen, totdat hij bij haar darmen zat en niet verder kon. Ze gaf nu weer een gil. Er werd een 18 cm. canule in haar anus geperst. Dit vond ze alles behalve prettig. Een flinke stroom warm water werd in haar darmen gespoten. Het leek wel of er geen eind aan kwam. Angela kreeg steeds meer pijn. Ze had het gevoel dat haar ingewanden leken te ontploffen en kon een machteloze kreet van pijn niet meer onderdrukken. Ze dacht even haar bewustzijn te verliezen. Toen Alex zag dat de spuit helemaal leeg was trok hij het uit haar anus. En met een noodgang spoot ze een enorme hoeveelheid poep, water en sop in de emmer….. De druk in haar darmen nam af. Alex deed op haar pijnlijke kontje wat kamperfoelie, wat weer een behoorlijke pijn gaf. Ze gilde “aauw”, je bent gemeen.

Hij pakte Angela op en zette haar voor de spiegel met de rug er naar toe. Hij kon nu goed zien hoe haar achterkant er uit zag. Alex pakte zijn zweep, en sloeg met een harde slag over haar borsten, door deze klap viel ze achterover, en de resten vlogen tegen de spiegel. Ooh wat genoot hij er van. Ze schrok, en keek naar het gore boeltje,” heb ik dit gedaan” vroeg ze aan Alex. Ondanks alle doorstane pijn wou ze dat hij doorging ze wilde nu ook nog op een andere manier genot hebben, en door de dingen die er met haar gebeurde en gebeurd was, stond ze op het punt klaar te komen. Ze voelde alleen nog genot en bemerkte het zalige gevoel van een naderend orgasme. Ondanks alles wilde ze nog veel meer. De weerstand was bijna in haar gebroken Alex knielde achter haar en stopte een paar vingers in haar drijf natte kutje. Hard en diep bewoog hij ze heen en weer en Angela kwam met een felle kreet klaar. Ze had het begin van pijn en sex ervaren, ze zou nog heel wat meemaken na dit alles. Toen ze tot rust gekomen was, ruimden ze samen de boel op, en ging hij naar huis en zij in bad.

"Two guys destroyed your bike with a crowbar and a bat. One of 'em wasn't me."
pi_180387704
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 juli 2018 21:28 schreef Dr.Jan-Itor het volgende:
Drie jaar geleden bekeerde ik mij tot de islam. Sindsdien noem ik mezelf Nour. Vroeger draaide mijn leven om uiterlijk en stappen, nu heeb ik een brandende liefde voor Allah. Dat viel niet bij iedereen in goede aarde.

“Op vakantie in Turkije had ik een bijzondere droom. Er kwam iemand naar me toe die zei: ‘Als je Allah nu niet erkent, trekt hij zijn handen van je af.’ Ik schrok wakker en heb een islamitische vriend in Nederland gebeld om het haar te vertellen. Daarna wilde ik weer verder slapen, maar de moskee gaf het signaal dat het tijd was voor het gebed. Ik dacht na: wat wil ik nou met mijn leven?

Drie jaar geleden bekeerde Ilse Visser (26) zich tot de islam. Sindsdien noemt ze zichzelf Nour. Vroeger draaide haar leven om uiterlijk en stappen, nu heeft ze een brandende liefde voor Allah. Dat viel niet bij iedereen in goede aarde.

“Op vakantie in Turkije had ik een bijzondere droom. Er kwam iemand naar me toe die zei: ‘Als je Allah nu niet erkent, trekt hij zijn handen van je af.’ Ik schrok wakker en heb een islamitische vriendin in Nederland gebeld om het haar te vertellen. Daarna wilde ik weer verder slapen, maar de moskee gaf het signaal dat het tijd was voor het gebed. Ik dacht na: wat wil ik nou met mijn leven?

Als tiener was ik best oppervlakkig. Mijn leven draaide om wereldse dingen: kleding, op stap gaan. Ik was rusteloos en vooral met mezelf bezig. Ook bleef ik erg in het negatieve hangen, ik klaagde veel. Op de middelbare school kwam ik voor het eerst met de Arabische cultuur in aanraking. Sommige leerlingen woonden in een asielzoekerscentrum en als ik hoorde wat ze hadden meegemaakt, schaamde ik me dat ik zat te zeuren omdat ik bepaalde schoenen niet kreeg.

Ik ontwikkelde vriendschappen met ze, kwam bij ze thuis. Er was zoveel warmte en openheid binnen die families, iedereen was welkom. Op mijn vijftiende deed ik mee aan de ramadan omdat ik de gedachte erachter logisch vond: het is goed voor je lichaam om te vasten en je beseft erdoor wat je allemaal hebt. Maar voor mijn ouders hield ik het verborgen. Ik realiseerde me dat het niet paste binnen mijn opvoeding, dat ze het waarschijnlijk gek zouden vinden.

Op mijn zestiende besloot ik echt: op een dag word ik moslim. Ik geloofde altijd al in God, maar het christendom sprak me minder aan. Dat koppelde ik meer aan straf en de hel, en de taal van de Bijbel begreep ik niet. De Koran vond ik toegankelijker en beter onderbouwd, waarom iets wel of niet goed voor je is. Ik las boekjes die ik leende van een Indonesische vriendin over de normen en waarden binnen de islam en de status van de vrouw. Het voelde als een ontdekking: dus zo zit de wereld in elkaar, dit is het doel. Maar het waren nog heel rationele gedachtes. En verder deed ik wat ik normaal ook deed, zoals uitgaan. Tot die vakantie in Turkije, drie jaar geleden.

Twee jaar lang heb ik mijn geloof in mijn eentje ervaren, niets tegen mijn familie verteld. Het was eenzaam, maar ik had die tijd voor mezelf nodig. Ik ging veel naar lezingen, waar ik voortdurend vroeg: ‘Waarom is dat zo?’ Ik wilde alles begrijpen. Twee jaar geleden kreeg ik een vriend van Marokkaanse oorsprong. Na een jarenlange vriendschap waren we elkaar uit het oog verloren, maar toen hij weer contact opnam en ik vertelde dat ik moslim was geworden, viel alles op z’n plek.

Mijn ouders stonden niet raar te kijken: ik val niet op blonde jongens. En ze kenden hem al van vroeger. Na vier maanden vroeg hij me ten huwelijk. We wilden islamitisch trouwen en ik realiseerde me dat ik mijn omgeving nu wel uitleg moest geven. Moeilijk, want mijn ouders zouden vast schrikken. Uiteindelijk heb ik het in één boodschap meegedeeld: ‘Ik ga trouwen en ik ben moslim.’ Dat was ik toen al twee jaar, dus ze konden in ieder geval zien dat ik er geen ander persoon door was geworden."

  dinsdag 10 juli 2018 @ 23:26:45 #32
476677 DatDitKanJoh
Dat wist ik heel nie!
pi_180389062
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2018 22:32 schreef Handleiding het volgende:
Een vreselijk verhaal: ik had een vriendje in Turkije. Ik was negentien en heel erg verliefd op een Turkse jongen die jaren in Nederland had gewoond. Het was een vakantieliefde en natuurlijk keurden mijn ouders het niet goed. Terwijl zij in Zuid Afrika zaten, zag ik mijn kans schoon en boekte ik een ticket naar Turkije. Hij haalde me op, ik verbleef met hem in zijn appartement dicht bij het strand en we hadden een paar weken een geweldige tijd. Hij kookte heerlijk Turks met veel schaap en veel pepers.

Na een tijdje kon mijn Hollandse buik al dat vreemde eten niet meer aan. Na het avondeten voelde ik me niet zo lekker en we zouden een stukje gaan wandelen. De frisse lucht zou vast wel helpen dacht ik. Hij deed nog even zijn haar terwijl ik op het balkon van het prachtige uitzicht over zee genoot. Het was een groot balkon met witte tegels en lichtgele muren. Ik droeg een wit hemdje met een licht geel rokje.

Ineens gaat het niet goed en ik schijt het hele balkon eronder. Voor ik wist wat er gebeurde zat ik, en het balkon, er helemaal onder. Ik heb m’n vakantieliefde opgesloten in de slaapkamer en gauw een sopje met bleek gehaald om het balkon te poetsen. Uit de slaapkamer riep Serdar (zo heette hij): “wat gebeurt er, wat gebeurt er. Waarom heb je me opgesloten?” En ik maar poetsen en gauw mezelf douchen en de kleren uitspoelen.

Toen ik hem weer vrijliet vroeg hij steeds wat er aan de hand was. Hij zei dat ik het hem heus wel kon vertellen. Toen ik dat uiteindelijk deed was zijn antwoord: “oké, dat had je inderdaad misschien beter niet kunnen vertellen.”

Ik ben nog maanden ziek geweest, ook na thuiskomst. Toen mijn ouders thuis kwamen heb ik ze direct verteld waar ik was geweest. Ze waren niet boos. Ze vonden het wel super onverstandig en gevaarlijk wat ik had gedaan.
pi_180389528
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2018 23:26 schreef DatDitKanJoh het volgende:

Wie wil er een dickpick in zijn DM krijgen van mij?

pi_180397003
quote:
2s.gif Op dinsdag 10 juli 2018 23:53 schreef devzero het volgende:

Gegroet beste lezers/lezeressen, Ik vind dat na al die jaren mijn ontmaagdingsverhaal wel eens verteld mag worden, ik ben nu namelijk net zo oud als de vrouw die mij ontmaagd heeft, Het is een apart verhaal, maar zij heeft mijn kijk op de wereld, politiek of over geloven duidelijk zwaar beïnvloed. Dat die bijzondere vrouw van 39 mij uitgekozen heeft, ik was al een tijdje 15 jaar, is voor mij heel belangrijk gebleken. Zij was 39 en leerde mij kennen via haar ‘man’ waar ze met haar 2 kinderen op een kamer in het ‘Asiel zoekers Centrum’ woonde en leefde. Haar ‘man’ was eigenlijk een Afghaan die de rol van haar man speelde, hij was uit Afghanistan voor de Taliban gevlucht en had de vrouw, Ickram ontmoet terwijl zij net uit Iran gevlucht was. Ze speelden het heel goed en zijn uiteindelijk in Nederland terecht gekomen.
Ik had een goede vriendschap met haar ‘man’ gesloten en we blowden veel. Op een dag werd ik door hem uitgenodigd bij hun kamer in het AZC. Toen werd het hele verhaal verteld en kwam ik erachter dat ‘Ickram’ in het echt helemaal niet zijn vrouw was, ze voelden niet eens wat voor elkaar. Maar het werkte, dus zetten ze de leugen gewoon voort.
Ik kwam vaker in het AZC en bezocht een van hun, of beide om te praten, drinken of zo.
De laatste tijd was de zaak van haar ‘man’ aan de orde en was hij er heel vaak voor lange tijd niet, hij vond het totaal geen probleem als alleen met haar op hun kamer was, hij zei laatst in het geheim tegen me: Weet je, Ickram is een mooie vrouw die echt heel veel liefde mist en nodig heeft. Arthur: Ik ga jou een geheim vertellen over de Iraanse vrouw waar jij zo lief en respectvol tegen bent…Zij vindt jou dus meer dan een hele goede vriend,
In Iraan is de leeftijd niet zo belangrijk, man mag die 60 jaar is met gemak een meisje van 15 hebben. Bij ons is leeftijdscultuur heel anders. Maar ‘Ickram heet in het echt: Aïsha,, geloof mij Arthur, Aïsha vind jou echt een hele mooie, en leuke jongen. Weet je? Aïsha mist zooooo veel liefde en warmte van een echt lieve en mooie man, zij is veel bedrogen en koud behandeld. Zij heeft mij echt verteld dat haar grootste wens nu is: jou in haar armen nemen en jouw pure, warme liefde voelen. En: ze heeft al jaren geen echte goede seks meer gehad. Ik geef jou toestemming om met haar de liefde te bedrijven, doe het alsjeblieft voor haar, ze gaat echt kapot hoor!
Ik moest er echt heel diep over na denken hoe, en wat maar ik vond haar echt zo’n mooie trotse vrouw…

Na een week ging ik weer eens langs bij ze, ik klopte op de deur en Aïsha deed open, ze kreeg een heel andere blik toen ze mij zag, ze zei: Arthur!! kom binnen, wees erg welkom!!! Ik liep naar binnen in hun grote kamer. Gelijk stuurde ze haar kinderen naar buiten. Voor dat ze weg waren gaf ik haar lieve dochtertje van 9 een grote zak met snoep. Het schattige meisje stak haar arm uit en pakte de zak snoep, per ongeluk keek ik naar haar arm en dacht wat te zien waar alleen iets oudere meisjes last van begonnen te krijgen, het meisje had namelijk al echt behaarde onderarmen, ze zat niet nu al in de puberteit? Nouja, het maakte niet uit.
Ik kon het alleen niet laten om naar de onderarmen van mijn vriendin Aïsha te kijken…Die had dus voor een vrouw ook echt veel zwarte haren er op groeien. Ik heb altijd al wat gehad met zwaar behaarde vrouwen, ik vind altijd dat behaarde vrouwen zo stoer en heel vrouwelijk zijn. Ik ben ook echt altijd zeer onder de indruk van vrouwen met dikke, zwarte wenkbrauwen, ik leg altijd een link naar hun schaamhaar, in mijn theorie kun je aan de wenkbrauwen va een vrouw zien hoe ongeveer haar vagina er uit ziet, en hoe hun schaamhaar er uit ziet. Mijn theorie is trouwens wèl bewezen he?

Haar kinderen ware naar buiten en ze werd eindelijk weer eens haarzelf. Nu ik de dingen wist die hij mij verteld had keek ik heel anders naar Aïsha, het was echt een bloedmooie vrouw van 39, ze droeg geen hoofddoek en had prachtige, dikke krullen tot haar schouders. Haar borsten waren ook vrij groot, ik schatte DD.
Ze was qua lengte 1:60 kort en was lekker mollig. Nu ik wist dat ze mij echt serieus heel leuk vond lette ik ook goed op haar ‘body language’, nou, ze was echt niet aan het liegen geweest tegen haar ‘man’, ik merkte aan zoveel dingen dat ze inderdaad een vet oogje op mij had, heel duidelijk zelfs. Ze wist dondersgoed dat ik 15 jaar was, maar ten eerste was ik veel groter dan haar, ik had blauwe ogen, blond haar…allemaal tekens van een duidelijk mannelijk schoonheids ideaal voor vrouwen uit de streek van Iran en zo.

Ze zei gemeend: Ik ben heel erg blij dat jij hier nu bent, mijn ‘man’ is een week naar advocaat in Amsterdam, blijf jij stiekem vanavond hier, bij mij slapen? Ze keek me heel hoopvol aan en wachtte op mijn antwoord.
Ik zei: Ja hoor, Aïsha, ik wil heel graag bij jou blijven vannacht, voor mij is het geen probleem, voor jou?
Mijn ouders zijn 3 dagen weg, ik blijf hier gewoon stiekem, ok? Jazeker Arthur!! Oooh, je maakt mij heel blij, weet jij dat? Ik ben alleen al blij als jij lief tegen mij doet, jij bent voor Iraanse vrouwen echt de beste jongen om echte liefde van te krijgen, wist jij dat? Ik zei: Ik vind jou, Aïsha, super aardig, eigenlijk ben ik toch te jong voor zo’n volwassen vrouw als jij? NEE! nee, echt niet lieve jongen, wij in Iran hebben geen probleem als jongen veel jonger is dan de vrouw, de mannen mogen het ook, in de koran staat ook dat vrouwen een jonge geliefde mogen hebben, echt serieus! Ik vroeg: Echt, Aïsha, meen je dat? Maar zou jij ook in het echt de liefde met mij kunnen maken? Aïsha keek me heel intens aan en zei heel serieus: Wil jij echt weten wat ik van jou wil? Echt?….ik zei: Eeehm, echt ja, jij bent namelijk een heel mooie, trotse vrouw, ik heb heel veel respect voor jou, maar vind je dat ik 15 ben niet erg dan?
Luister Arthur, Dit is geheim tussen ons, ja? Dat is goed Aïsha…Aïsha begon te vertellen.
Ik, Aïsha ben een vrouw van 39, ik heb echt al 4 jaar geen liefde of al helemaal geen seks meer gehad van een mooie, lieve man, die mij echte liefde weet te geven. Lieve jongen, mijn geheim is al zo lang ik jou ken dat ik eigenlijk zoooo erg graag echte liefde van jou wil krijgen, luister, ik weet dat jij mij de echte, warme liefde kan geven, jij bent heel knap, maar jouw hart is nog knapper, begrijp jij mij? Eeehm, jazeker Aisha!!!
Maar lieve vrouw, vinger jij jezelf dan nooit? Jawel, maar dat is veel anders dan wat ik wil, vingeren is ok. Nu weet jij mijn geheim, sorry, maar het is de waarheid, ik ben erg verliefd op jou hoor! Ik denk aan jou, en ik word helemaal warm! Echt! ik hoop dat jij ook mij een mooie vrouw vindt…ik hoop echt ik ben niet te oud?
Luister Aïsha, ik kan je bijna niet geloven, je bent zo’n mooie vrouw!!! echt, ik vind jou ook echt leuk, echt!!

Echt, mooie vrouw, de dag dat ik jou echt ook ga geven waar je al zo lang op wacht, je gaat echt niet weten wat je meemaakt, ik ben dan 15, maar ik weet wat echte liefde is hoor!! Ze keek me aan en zei: ja, ik weet dat jij niet liegt…jij kan mij helpen, echt helpen he? Jij bent zoo lief, ik mis echt een man in mjjn leven, maakt niet ut hoe jong, liever een jonge jongen, dan een oude lul zonder warme liefde!!! ik hoop dat het echt gaat gebeuren met ons…dan mijn grootste wens is waarheid!!!
Ik heb een paar cadeautjes voor jou, mooie, donkere vrouw van mij. ‘Voor mij?, Ooooh, jij bent zooooo lief voor mij altijd, ik wil jou, alleen jou! Ze pakte de cadeautjes uit en was echt heel blij, het waren drie kledingsstukken voor haar.
Ze bekeek ze alle drie, en ging ze gelijk aan trekken. Ik vroeg: Moet ik even weg als jij je gaat verkleden?
Natuurlijk niet lieverd, nu weet jij mijn geheim, het is echt geen probleem dat jij mijn ondergoed en BH ziet, eigenlijk mag jij alles van mij zien, serieus!! Echt: Ik wil echt ook dat jij mijn blote lichaam ooit ziet…
Aïsha trok haar wollen trui uit, trok haar korte stretch broek uit en stond nu alleen nog maar in haar BH en haar grote, witte onderbroek.
Ze pakte eerst haar nieuwe blauwe tanktopje, en wilde het aan gaan trekken. Ze deed haar armen omhoog en ik kon zo met gemak zien dat mijn mooie vrouw gewoon wel okselhaar had, ze strekte haar armen omhoog en zo zag ik heel duidelijk dat Aïsha twee grote, zwarte bossen okselhaar had groeien, het was echt heel veel haar voor een vrouw om als plukken okselhaar te hebben. Ik keek er heel opvallend naar, dat zag ze echt wel. Echt mooie topje, maar waar kijk jij naar bij mij?
Ik keek naar je oksels, sorry maar ik kon het niet laten om naar jouw lijf te kijken, weet je mooie vrouw? ik ben een man die serieus heel veel houd van behaarde vrouwen, ook okselhaar!
‘Jj echt serieus?? Iraanse mannen altijd zeuren over haar, veel haar bij Iraanse vrouwen, maar jij vind haar bij vrouwen echt mooie?? Ik zei: Ik vind het t mooist wat er is van vrouwen lichaam, echt aïsha, ik ben echt
heel opgewonden als ik behaarde vrouw zie. Behaarde vrouw is voor mij echt trotse vrouw, echt heel vrouwelijke ,heel stoere vrouw, voor mij: mooie vrouw moet alles laten groeien, serieus!!haar is prachtig!!
Jij bent speciale jongen, echt…ik heb nog een geheim voor jou, echt he? Ik zei: ik ben echt benieuwd, hele mooie vrouw Aïsha. Ze vertelde me haar geheim: Ik he? Ik heb voor een vrouw echt heel veel schaamhaar
op mijn vagina, als meisje had ik al veel haar op mijn vagina, maar ook als klein meisje heel veel okselhaar.
Weet je? Iraanse vrouwen hebben heel veel schaamhaar op hun vagina, maar ook veel okselhaar, en al het
schaamhaar is bij onze vrouwen heel dik, zwart en veel krullen overal. De meeste Iraanse vrouwen van mijn leeftijd zijn altijd net als Egyptische of Iraakse vrouwen heel behaard en hebben echt wel veel schaamhaar,
bij ons is het normaal voor vrouwen om echt zwaar behaard te zijn, ik bedoel: veel schaamhaar…
Aïsha trok haar topje recht, het kwam tot haar navel en ze stond er heel goed in. Ik bekeek haar grote witte onderbroek de ze van het AZC had gekregen. Hij was wit en zat best strak, ik zag dat mijn mooie vrouw echt wel het een en ander te verbergen had onder haar onderbroek…Aïsha had zowieso een grote, dikke bobbel in het midden van haar onderbroek zitten, meestal hebben meisjes dan heel veel schaamhaar daar onder.
Ze had ook echt wel behaarde benen voor een vrouw, maar ze had er geen last van zo te zien, ze had echt zwarte haren over heel haar benen.
Haar 2e cadeautje was een kort rokje van hele dunne stof, haar rokje kwam net boven haar venusheuvel, nou ja, iets hoger dan.
Het laatste cadeautje was wel wat sexy en pikant, Ze riep van blijheid, dit had Aïsha nog nooooit gezien,
Ze keek mij eerst stout aan, maar deed het toch, voor mij wilde, en durfde ze het ook. Ik had haar een echt heel verboden(voor moslims) slip gegeven, niet te klein, want ze had echt wel veel schaamhaar, en niet te groot, dat was minder opwindend.
Aïsha keek mij even stout aan, maar trok toen haar grote witte onderbroek onder haar nieuwe jurkje uit,
ze gaf mij haar oude,witte onderbroek in mijn handen en wasbezig haar nieuwe slip aan te trekken.
Ik bekeek haar onderbroek, en zag dat ze twee remsporen in haar onderbroek had zitten, ook zag ik toen ik
even beter keek dat er in de stof van de onderbroek 2 lange zwarte schaamharen zaten, ik rook er aan en rook toen de lucht die alleen maar van de kut van een vrouw kan komen. haar schaamhaar, k had er eentje uit gehaald, was heel dik en erg zwart, het was gewon een lekkere dikke zwarte haar die mij heel hoopvol maakte…

We hadden gegeten en haar dochtertje bleef aan tafel zitten, terwijl haar zoontje alles afruimde en naar de keuken beneden bracht. Haar dochtertje was echt een schatje, ze praatte altijd met mij als mama dat niet deed. Aïsha was even bezig bij de buurvrouw, ik weet niet waarom, of waarover maar ze was even een 1/
Ze was echt zooo mooi, ik had nog nooit zo’n mooie vrouw van 39 naakt voor me gezien, zij keek met hele grote ogen constant naar mijn naakte lichaam. Ze staarde echt de hele tijd naar mijn pik en mijn bos met blond schaamhaar. Ze zei: OOOOh, jij hebt gewon blond schaamhaar daar zitten, je bent zooo mooie jongen zeg!! Ik heb echt nog nooooit blond schaamhaar gezien bij een jongen hoor!! het ziet er echt wel zo mooi uit zeg!! en jouw penis is echt zoo groooot!!! In Iran penis veeeel kleiner hahaha!!
Jouw lichaam is ook zo mooi hoor!! je bent een hele mooie jongen hoor!!! echt geil en opwindend hoor!!
Ik bekeek haar naakte lichaam eens goed, deze vrouw van 39 stond een beetje onzeker voor me, ik riep: Zoooo, wat heb jij een onwijs mooi lichaam zeg!! ik heb echt nog nooit een vrouw naakt gezien die er zo super opwindend uitzag…Ze streelde met haar vingers zachtjes over haar lichaam, waarna ze haar twee vingers voorzichtig door al de beharing van haar naakte lichaam kroelde. Ze keek me aan, haar ogen op mijn blonde schaamhaar en mijn stijve penis en werd steeds brutaler…
Lieverd, wat heb jij een enorm grote, zwarte bos met schaamhaar over heel je kut groeien, En het is echt zooo mooi zwart he? mag ik jouw schaamhaar eens aanraken? alsjeblieft??
Ze zei: Eeehm, ja das goed, maar vind jij mij niet een te behaarde vrouw?? Echt niet?, ik bedoel: ik weet dat ik een heel behaarde vrouw ben, maar ik ben een trotse vrouw hoor, i vind al mijn schaamhaar echt wel bij mij horen hoor!! Luister eens mooie vrouw: ik vind jou grote bos met al dat schaamhaar je echt een heel mooie vrouw maken hoor, ik bedoel, ik vindecht dat jij echt wel staat met je behaarde bush!! echt, ik kan mij niet voorstellen hoe jouw bos schaamhaar moet voelen…
Ze zei: Laten we maar beginnen he?

2 uur weg. haar dochtertje was heel slim, ik begon met haar te praten: Zeg lief meisje, hoe oud ben jij?
Ze antwoorde: ik ben een meisje van 9 1/2 jaar’ Ze vroeg: vind jij mijn mama leuk? Ik? eeehm , jazeker!!
het meisje moest hard lachen en zei: waarom heb jij geen haren op jouw armen? Ik zei: Ik? waarom vraag je dat? Ze zei gelijk: In mijn land hebben meisjes dat toch ook? waarom jij niet dan? Eeehm, dat weet ik echt niet liefje. Ze antwoorde: mijn papa en mama hebben ook veel haar op hun armen hoor. Ik vroeg: He, maar jij hebt ook al allemaal haar daar zitten, maar je bent toch maar 9? Ik ben 9 1/2 hoor! haha, ook goed.
Kijk maar eens Arthur, meisjes in Iran hebben veel haren overal, net als mijn mama. Is dat echt zo? heeft jouw mama dan veel haar? Het meisje knikte hevig en zei tegen mij: mijn mama is al een grote vrouw, en mama zegt dat grote vrouwen gewoon veel haar overal horen te hebben. .Ik zei gelijk: mama heeft gelijk hoor. Maar heb jij je mama al eens bloot gezien meisje? Het meisje knikte weer hevig: ja,ja mijn mama is heel beharig hoor, en ze laat alles altijd groeien. Ik zei: oh? dus jou mama heeft ook overal veel haar dan?
Weer knikte het meisje, mijn mama vind veel haar overal heel normaal hoor! Echt waar?
Daar kwam ze weer terug en groette mij heel vriendelijk, :kinderen, naar buiten! Mama, arthur vroeg of jij veel haar overal hebt? HaHaha!! Arthur toch! Hahaha!! jij gaat het zelf zeker zien hoor!!

We zaten een paar uur te praten tot we langzaam elkaar in de ogen keken en voorzichtig met elkaars handen steeds dichterbij elkaar kwamen. Ik zei ineens: Doe de deur op slot, ik ga jou de avond van je leven geven.ok? Eeehm,ja?.
Ik stond op en trok mijn t-shirt uit en mijn lange broek. toen stond ik alleen nog in mijn slip en keek haar recht aan in haar ogen. Aïsha wist niet wat er gebeurde en bleef dus maar naar mijn bijna naakt lichaam kijken. Ineens trok ik mijn slip uit en schopte hem weg; Nu stond ik dus helemaal naakt voor haar grote ogen,
Mijn penis was super stijf en was blijkbaar langer en groter dan ze verwacht had.
Aïsha bekeek mijn naakte lichaam en zei: Jij maakt mij heel opgewonden en super blij, je maakt me erg in de war!! Lieverd, ik sta nu naakt speciaal voor jou he!! Sta je voor mij op, en ga je ook naakt voor mij??
Ik durf niet!! Ik zei: jewel, je hoeft je echt niet te schamen hoor!!! nou, ok dan, speciaal voor jou hoor!!
Ik ging een stap achteruit en stond naakt op haar te wachten…oo, wat was ik al geil bij de gedachte alleen.
In een beweging deed ze haar topje uit, en in nog een beweging trok ze haar nieuwe slipje uit zodat de mooie vrouw alleen nog maar haar nieuwe jurkje droeg. Ze zei: Ben je klaar voor mijn vrouwen lichaam??
O,ja!!! Ga je gang, mooie vrouw!! Aïsha knoopte snel haar jurkje los en liet het vallen waarna ze het opzij schopte….Nu was het echt zover: Aïsha stond nu voor het eerst naakt voor me, en ik stond ook naakt voor haar ogen. we waren nog een beetje onzeker, en keken nog naar elkaars lichamen allebei…

Aïsha pakte een matras en legde het op de grond en ging er op liggen met haar benen ver uit elkaar en haar armen achter haar hoofd, zo zag ik ook haar grote bossen okselhaar. Ze zei: Ik lig voor je klaar lieverd…
Ik ging met mijn hoofd tussen haar benen en stak mijn neus tussen haar grote bos schaamhaar, eindelijk hadden wij nu sexueel contact…Met mijn vingers kroelde ik door haar grote bush met dik schaamhaar en eindelijk zag ik voor het eerst hoe fucking veel schaamhaar ze wel niet had, ik zat aan haar volle bossen haar en maakte met mijn vingers een soort van dikke dreads, echt heel haar vagina was helemaal overgroeid met haar, je zag totaal haar vagina niet door al het zwarte haar dat er op groeide, echt, deze mooie vrouw van 39 had dus echt wel een onwijs behaarde bos over heel haar vagina groeien, prachtig!!

Arthur, wil je mij alsjeblieft liefde geven? wil je echt je warmte in mijn lichaam stoppen? Aaaaaah??? ik wil jou nu echt in mij voelen hoor!! ik zei: Lieverd, dat is goed, ik wil je bos schaamhaar voelen lieverd!!

Lieverd, kijk naar mijn grote kut,ja? Zie je al mijn vele, zwarte schaamhaar? bekijk mij naakt eens, wil je?
Ik ga nog beter liggen, dan kun je mijn schaamhaar nog beter zien aaaaaaah!!

Aïsha lag helemaal weid met haar benen, haar grote, volle bos schaamhaar was heel duidelijk en harig in beeld, ik keek naar haar behaarde kut, en wachtte af vlak voor haar naakte lichaam…

Ineens ging de deur open en kwam alleen Aïsha dr dochter binnen, het kind schrok zich natuurlijk kapot…
Mama, wat doen jullie nou? Mama zei: mama geniet van Arthur liefje, mama is heeel erg blij nu…
Mama, Waarom ben je nu zo blij dan? eeeehm, oooow, mama krijgt echte liefde van Arthur…echte….

Het lieve kleine meisje vroeg of ze in het zwembad mocht…ooooooowgh, ja meisje ga maar, maar kleed je hier maar om, daar zijn enge mannen…. Oke mama, ik zie daar ook enge mannen hoor! Ja, zei Aïsha, ik kleed mij echt wel om hoor, anders willen die enge mannen in mijn zwempak voelen…

Terwijl ik haar mama aan het verwennen was, ging haar schattige dochtertje gewoon, net alsof er niets aan de hand was haar kleren uit doen, Ik vroeg: Hey, aïsha, is het niet erg als je dochtertje hier gewoon waar ik bij ben in haar blootje staat?
OOooooow, nee hoor, of vind jij het erg? Ik vind het echt niet erg hoor, ze is toch 9 of zo?
Ze zei: Ik ben 9 1/2 hooor!
Aïsha: ja laat haar maar, ze zit net in de puberteit Arthur, ja, weet je wat ze nu steeds doet als er een jongen of een grote man bij is?? Eeeehm, neee? zei ik.
Mijn dochter is op de leeftijd dat ze aan alle jongens en mannen haar bosje schaamhaar laat zien, echt, als er een jongen of man is gaat ze er gelijk mee praten en verteld dat ze al veel schaamhaar heeft, en of hij het zien wil…
Ja, bij mij begon ze over haar best wel behaarde onderarmen, en toen zei ze dus ook inderdaad dat ze ook al veel schaamhaar op dr kut heeft groeien. terwijl ze 9 1/2 is… ja, meisjes is Iran krijgen veel eerder en veel meer schaamhaar dan blanke meisjes…

Ik keek even naar achteren en zag tot mijn verbazing dat de dochter van mijn mooie vrouw van 39 echt ook helemaal in haar blootje achter mij stond, ze keek mij aan en zei: Arthur, zie je? ik krijg net zo veel schaamhaar als mama, weet je dat?? Kijk dan naar mij? Eeehm, ok dan: Hey, meisje, hoe kan jij nou al zo veel schaamhaar op je kutje hebben?? je bent verdorie 9 1/2 jaar, toch?
Ze zei: je weet toch wel dat meisjes van rond de 9 jaar echt wel al in de puberteit zitten?? kijk maar naar mij toch?? ik heb al 1 1/2 jaar schaamhaar hoor!!!

Ga even weg ja!!? ok mama…

Nu was het tijd, Aïsha haar kut en haar bos schaamhaar waren helemaal nat, ik stond op het punt om mijn stijve penis diep tussen het enorme bos schaamhaar naar binnen te steken………
Aaaaaaaaaaaaaaaah, ooooooow, lekkeeerr!!

Ik hoefde maar een paar keer te bewegen en ze kwam al gierend klaar….oooooooooooowww, aahh!!

oooooooooooooooh ah,ah,ah oooooooooooooooohhhhw!!!!!! ik ben gekomen!!!!!!!!!!!!!!!

Lang bleven we in elkaar zitten, en genoten heftig na…….jaaaa, jij bent van mij!!!!

En we zagen elkaar nog jaren, en hadden de beste seks, ja, mijn mooie vrouw met haar bos schaamhaar
"Two guys destroyed your bike with a crowbar and a bat. One of 'em wasn't me."
pi_180399198
quote:
1s.gif Op woensdag 11 juli 2018 13:23 schreef Dr.Jan-Itor het volgende:

Op een feestavond was ik een beetje dronken en viel daarom een kelner om zijn nek, hij speelde het spelletje me, niet dat ik wist dat hij homo was.

Ik heb daardoor een stuk leven gemist.

Ik had vroeger altijd het gevoel gehad dat ik meer in jongens dan in meisje geïnteresseerd was. Op de lagere school had ik meer vriendjes en eigenlijk helemaal geen vriendinnetjes. In die leeftijdscategorie is dat normaal.
Op de Mavo ging mijn interesse duidelijker meer uit naar jongens dan naar meisjes, alleen moest je hiermee uitkijken, want ik was al een zwak persoontje in de klas, dus als men het zou weten dan zou de hel helemaal losbreken.
Ook op 13 – 14 jarige leeftijd kreeg ik seksboekjes te zien, de beroemde Candy, verstopt in een koker nam ik deze mee naar het toilet, de naakt foto’s van de jongens interesseerde me het meest. Verdere tekst en uitleg overbodig. Ook zat ik op een sportclub, douchen vond ik het leukste. Er was 1 jongen in het team waar me ik me bij aangetrokken voelde, we hebben nooit iets gehad, nooit over gesproken. Hij heeft wel eens bij mij gelogeerd, maar is was te bang om over dat onderwerp te beginnen. Later zijn we elkander uit het oog verloren.
Op de MTS, waar alleen nog maar jongens op zaten had ik nog meer liefdesperikelen, maar ik kon er niets mee, hoe kon je nu zien dat iemand homo was? Hoewel er tijdens het douchen na de gymlessen wel een jongen belangstelling voor me had. Maar ik had angst.
Toen ging ik varen, op de passagiersvaart, nog steeds geheim. Mijn eerste ervaring was dan ook met een reisleider, op een feestavond was ik een beetje dronken en viel daarom een kelner om zijn nek, hij speelde het spelletje me, niet dat ik wist dat hij homo was. Tot ik ’s avonds slapen ging en er op mijn deur geklopt werd, daar stond de reisleider, hij kwam binnen, ik lag nog op mijn bed, hij vroeg of ie naast me ging zitten En hij vroeg wat dat was met de kelner, ik zij dat er niets was, nou hij wilde me niet geloven. Hij kwam naast me liggen op bed. En voordat ik het wist lagen we met elkander te spelen, ik was 25 mijn eerste seksuele contact met een jongen.
Daarna heb ik nog diverse kontakten gehad met een matroos, deze nam me zelfs mee in een Rotterdamse sauna. Nou, toen kwam ik langzaam in het leven. Ik ging veel naar sauna’s alleen voor dat sekscontact.
Veel naar gay-bars maar dat was allemaal tijdelijk of een one-night stand. Maar toch miste ik meer ik zocht een vriend.
Mijn beide ouders zijn in de loop van de tijd gestorven, ze wisten het niet, dacht en denk ik nog steeds.
Vanwege mijn baan was het makkelijk om een paar keer per jaar naar Thailand af te reizen, daar kwam ik in Bangkok, ben daar de sauna in geweest en wat kontakten gehad met Thai-jongens. Maar die waren meer verliefd op je geld dan op jouw. Logisch. Welke 20-25 jarige jongen wilt een relatie met een 36-jarige.
Door omstandigheden ontmoete ik een leuke Birmese jongen, Ming genaamd.
We hebben nu al 5 jaar leuk contact ik zie hem dan ook 3 keer per jaar, eigenlijk heb ik hem meer als zoon geaccepteerd.
Alleen mijn kapitein en stuurman zagen dat ik regelmatig brieven uit Thailand kreeg, dus daar kwam de vraag, in een dronken bui ben ik gaan huilen en heb het ze verteld.
Ik ben blij, nu weten velen wie en wat ik ben. Ik werd helemaal niet afgewezen, wat nu het leuke is dat hetero jongens, vrienden, collega’s bij mij komen uithuilen over hun liefdes leven.
Alleen had ik het maar eerder verteld dan was het leven voor mij een stuk dragelijker geweest.
Momenteel heb ik veel tijd, zit veel op de chatboxen op gay.com en homo.nl vaak geef ik me uit als een jongen van 16 jaar. FAKER zal er wel geroepen worden. Nou laat me dan dat laatste even verklaren.
Ik wil nu door mij verleden graag jongeren helpen betreft hun coming out. Als ik zeg dat ik 36 ben dan wordt het contact direct verbroken omdat men denkt dat ik cybersex wil. Klopt, velen zijn anoniem en fakers in deze chatboxen. Met die jongens die ik gesproken had heb ik nog nooit toenadering van een of andere wijze gemaakt. Vaak hoorde ik ze uit over ‘het geheim’, het geheim dat niemand mag weten. Schaamte voor ieder, dat klinkt jullie allemaal bekend in de oren. Ik probeer ze dan ook te vertelen dat ze maar niet te langmoeten wachten met hun coming out Maar ik vertel wel dat ze zelf het moment moeten kiezen waar en wanneer. Maar als ik al die problemen van de kids hoor, dan was ik graag jeugdhulp werker willen zijn en dan speciaal voor deze gevallen. In Nederland is dat dan onmogelijk, want dan wordt je weer in een hokje geplaatst, want alleen diegene die hetzelfde coming out probleem heeft gehad kan een hulp zijn voor de ander met hetzelfde probleem.
Het medium internet is fantastisch, op deze wijze kan je anoniem blijven en met anderen je levensverhaal, probleem delen. Vooral deze website vind ik fantastisch.
Ook mogen ouders wel eens een beetje meer schrijven en daarmee de kids toch een beetje de gedachtegang kunnen volgen.
Had ik dat ook maar zo’n 20-25 jaren Internet geleden gehad. Jullie hebben het nu maak er gebruik van om je gevoelens te uiten. En als je anoniem wilt blijven, blijf het. Misschien ontmoet je wel de ware.
DUS IK RAAD IEDEREEN AAN DIE ZIJN COMING OUT WIL MAKEN, WACHT ER NIET TE LANG MEE, HET KAN EEN TIJD VAN JE LEVEN KOSTEN.
IEDEREEN MOET JE MAAR ACCEPTEREN HOE EN WAT JE BENT, ZOLANG JE ANDEREN MAAR GEEN DIRECTE SCHADE AANBRENGT
pi_180402243
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2018 15:09 schreef Handleiding het volgende:
Wat een slechte verhalen :')
  woensdag 11 juli 2018 @ 18:49:02 #37
476677 DatDitKanJoh
Dat wist ik heel nie!
pi_180404420
quote:
1s.gif Op woensdag 11 juli 2018 17:10 smeekte Krollie het volgende:

Wie kan ik zuigen/likken voor een paar euro? Kan ik weer wat halve liters halen.

pi_180404575
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2018 18:49 schreef DatDitKanJoh het volgende:

[..]
Pijpen 5 euro :9
  woensdag 11 juli 2018 @ 19:02:14 #39
370352 I
Eye for an I
pi_180404666
[quote9s.gif Op woensdag 11 juli 2018 18:58 schreef Tassendief het volgende:

[..]

[/quote]


I.
  † In Memoriam † woensdag 11 juli 2018 @ 19:02:44 #40
212838 markdeajaxfan
ajax ajax ajax
pi_180404675
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2018 19:02 schreef I. het volgende:
[quote[ afbeelding ] Op woensdag 11 juli 2018 18:58 schreef Tassendief het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2018 18:59 schreef I. het volgende:

[..]

:Y Ongekend succesvol ook. Zo'n 1800 posts binnen een half uur.

I.
Zow
I.
[/quote]
Billy Turf Award - Grootste Utopia fan
› De winnaars zijn: markdeajaxfan!
  woensdag 11 juli 2018 @ 19:02:55 #41
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_180404678
[quote0s.gif Op woensdag 11 juli 2018 19:02 schreef I. het volgende:
[quote[ afbeelding ] Op woensdag 11 juli 2018 18:58 schreef Tassendief het volgende:

[..]

[/quote]


I.
[/quote]
  woensdag 11 juli 2018 @ 19:03:46 #42
370352 I
Eye for an I
  † In Memoriam † woensdag 11 juli 2018 @ 19:04:13 #43
212838 markdeajaxfan
ajax ajax ajax
pi_180405586
quote:
14s.gif Op woensdag 11 juli 2018 19:04 schreef markdeajaxfan het volgende:

Feyenoord de beste club van Nederland!


[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 11-07-2018 19:50:04 ]
  † In Memoriam † woensdag 11 juli 2018 @ 19:54:46 #45
212838 markdeajaxfan
ajax ajax ajax
pi_180405750
quote:
1s.gif Op woensdag 11 juli 2018 19:49 schreef Handleiding het volgende:

[..]
ajax ajax ajax de beste
Billy Turf Award - Grootste Utopia fan
› De winnaars zijn: markdeajaxfan!
pi_180408576
quote:
14s.gif Op woensdag 11 juli 2018 19:54 schreef markdeajaxfan het volgende:

[..]
Helemaal niets in Amsterdam.
  † In Memoriam † woensdag 11 juli 2018 @ 21:21:07 #47
212838 markdeajaxfan
ajax ajax ajax
pi_180408615
Alles in Amsterdam
Billy Turf Award - Grootste Utopia fan
› De winnaars zijn: markdeajaxfan!
  woensdag 11 juli 2018 @ 21:28:34 #48
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_180408931
quote:
14s.gif Op woensdag 11 juli 2018 21:21 schreef markdeajaxfan het volgende:
Al het beste in Rotterdam.
  † In Memoriam † woensdag 11 juli 2018 @ 21:31:17 #49
212838 markdeajaxfan
ajax ajax ajax
pi_180409077
quote:
17s.gif Op woensdag 11 juli 2018 21:28 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Ajax kampioen
Billy Turf Award - Grootste Utopia fan
› De winnaars zijn: markdeajaxfan!
  woensdag 11 juli 2018 @ 21:33:58 #50
476677 DatDitKanJoh
Dat wist ik heel nie!
pi_180409183
quote:
14s.gif Op woensdag 11 juli 2018 21:31 schreef markdeajaxfan het volgende:

Voetbal is niks meer dan een toneelstukje met enigzins mieterige mannetjes die achter een balletje aanhuppelen op een grasveldje.

  woensdag 11 juli 2018 @ 23:23:23 #51
370352 I
Eye for an I
pi_180413185
quote]11s.gif Op woensdag 11 juli 2018 21:33 schreef DatDitKanJoh het volgende:

[..]

[/quote]


I.
pi_180413211
quote:
9s.gif Op woensdag 11 juli 2018 23:23 schreef I. het volgende:
quote][ afbeelding ] Op woensdag 11 juli 2018 21:33 schreef DatDitKanJoh het volgende:

[..]

I.
[/quote]

Leer eens quoten!!! :(
  woensdag 11 juli 2018 @ 23:39:35 #53
370352 I
Eye for an I
pi_180413636
quote:
8s.gif Op woensdag 11 juli 2018 23:24 schreef Krollie het volgende:

[..]

I.
Leer eens quoten!!! :(
[/quote]
Ik moest toch quotes van voorgangers verneuken? ;(


I.
  woensdag 11 juli 2018 @ 23:42:30 #54
420862 uitkeringsgenieter
Dat moet in je aard liggen
pi_180413711
quote:
9s.gif Op woensdag 11 juli 2018 23:39 schreef I. het volgende:

[..]

Leer eens quoten!!! :(
Ik moest toch de anus van mijn voorgangers goed neuken? ;(


I.
[/quote]
Op zondag 11 februari 2024 14:22 schreef Nova het volgende:"in principe is het slikken van zaad niet schadelijk of gevaarlijk voor een vrouw. Het bevat eiwitten, mineralen en andere voedingsstoffen die kunnen bijdragen aan een gezond dieet."
  User die overal opduikt 2022 donderdag 12 juli 2018 @ 05:43:41 #55
186611 Haags
pi_180416167
quote:
1s.gif Op woensdag 11 juli 2018 23:42 schreef cabe0002 het volgende:

[..]

Ik ben slecht in bed


I.
[/quote]
Zonder wrijving geen glans
pi_180417975
quote:
  donderdag 12 juli 2018 @ 10:06:16 #57
476677 DatDitKanJoh
Dat wist ik heel nie!
pi_180418579
[ǝʇonb/]

): u??dp?oo? u,oz q?? ??

[q/]:ǝpuǝƃןoʌ ʇǝɥ [ןɹn/]ʎʞunɾǝsɐɔ[135422/ǝןıɟoɹd/ɹǝsn/ןu˙ʞoɟ˙ɯnɹoɟ//:dʇʇɥ=ןɹn] ɟǝǝɹɥɔs [ןɹn/]82:90 8102 ıןnɾ 21 ƃɐpɹǝpuop[579714081d#05/2/6168442/ɔıdoʇ/ןu˙ʞoɟ˙ɯnɹoɟ//:dʇʇɥ=ןɹn] do[q] [ƃɯı/]ɟıƃ˙s0/d/ןu˙ɔıʇɐʇsʞoɟ//:sdʇʇɥ[ƃɯı][ǝʇonb]
pi_180418717
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2018 10:06 schreef DatDitKanJoh het volgende:
mijn vriend heeft mij gevraagd om na te denken over een penisvergroting. Zodat hij meer plezier ervaart tijdens een anale afstraffing. Iemand ervaring mee? Ik ben nu eenmaal niet zo groot geschapen en daar nu onzeker over.
  donderdag 12 juli 2018 @ 11:36:17 #59
476677 DatDitKanJoh
Dat wist ik heel nie!
pi_180420427
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2018 10:17 schreef Handleiding het volgende:

Moegenblatvlekker is de beste, meest levendige meme die ooit is gekomen in ons midden. Deze zal ook nooit verdwijnen en zelfs bereik hebben buiten FOK!
Daar zal ik hoogstpersoonlijk voor zorgen. De flyers liggen al klaar en het vliegtuig met de reclamebanner word ook al voorbereidt!

Moegenblatvlekker is de spreuk die de wereld een tweede gouden eeuw in brengt! Zegt het allen: moegenblatvlekker!

pi_180449696
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2018 11:36 schreef DatDitKanJoh het volgende:

Ik heb ze niet allemaal op een rijtje.

  zaterdag 14 juli 2018 @ 09:29:14 #61
370352 I
Eye for an I
pi_180463795
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 juli 2018 16:55 schreef Handleiding het volgende:

hahah peop

I.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')