abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
  maandag 9 juli 2018 @ 11:28:22 #76
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_180351003
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
7s.gif Op maandag 9 juli 2018 11:20 schreef Barreltje het volgende:

[..]

ik zag jack en PJ, maar niet tegelijkertijd.. nu ben ik jaloers! :o
Haha maar jij zag ze dan vast langer, dat is ook weer tof!
  maandag 9 juli 2018 @ 11:28:47 #77
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_180351012
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2018 11:27 schreef Myraela het volgende:
Ach, als er veel mensen komen eten moet je bijna altijd wel op zoek naar een andere oplossing. Maar voor die enkele keer, lekker boeiend.

Ik twijfel wel of ik dan nog extra stoelen bij moet kopen. Ik heb er nu 6, maar die passen ook onder de huidige tafel. Maar eerst maar even kijken hoe het eruit ziet als de tafel er is.

En Barreltje, wow! Dat is pas een enorme tafel.
is maar 1 stoel langer dan die van jou hoor ;)
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
pi_180351017
quote:
1s.gif Op maandag 9 juli 2018 11:24 schreef Vork het volgende:

[..]

Hier ook zoiets. 150 bij 75 op z'n grootst (het is een uitschuifbare tafel). Groter past niet, want onhandig in te delen huis. Voor twee is het grootste genoeg, met 6 kun je er ook wel aan zitten, beetje krap maar het lukt. Bij meer mensen zet ik er een andere tafel aan, gaat de boel schuin door de kamer en komt het ook wel weer goed.

Ik zou wel graag een grote eettafel willen, maar met wat we nu hebben kunnen we er ook gewoon aan zitten en eten.
Wij hebben net besloten dat we ook helemaal geen groter huis wllen (zouden met mijn nieuwe salaris er bij een huis tot 7 ton kunnen kopen ongeveer :') ) Gedoe met verhuizen hebben we geen zin in, alle huizen hebben lelijkere badkamers dan de onze (of moeten totaal gerenoveerd worden), f geen goede oprit, f een ongunstige liggen t.o. stations, of leveren te veel poetswerk op.. dus.. Dan maar een kleine tafel :+

Was nog best een gedoe om een passende te vinden toen.. bijna alle tafels zijn minstens 180 lang en dan wordt hier de doorloop wat smal en verliezen we het ruimtelijke gevoel. Een uitschuiftafel zou nog wel een optie zijn als we deze zat zijn :Y
  maandag 9 juli 2018 @ 11:31:10 #79
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_180351049
quote:
1s.gif Op maandag 9 juli 2018 11:25 schreef FranticDJ het volgende:

[..]

Zie Edit :+ kwartje viel niet
Wel kut dan om zo ver weg te zijn. Op zulke momenten wil je er gewoon zijn :*
pi_180351063
Pfff wat kut Frantic.. Maar ik hoop wel dat ze actie onderneemt eigenlijk, zij zou zker niet de persoon moeten zijn om op te stappen!! (al snap ik dat wel heel goed..)
pi_180351066
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2018 11:31 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Wel kut dan om zo ver weg te zijn. Op zulke momenten wil je er gewoon zijn :*
Yes. En even een sjorstang op zak te hebben..
pi_180351105
Ze heeft overigens aangifte gedaan.
pi_180351139
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2018 11:35 schreef FranticDJ het volgende:
^O^ mooi zo!!
pi_180351164
Ik zit al 45 minuten te puzzelen naar welke supermarkten ik zal gaan om er zo min mogelijk tijd aan te besteden :')2
I happen to think that mine is the level head and yours is the one things would roll off of.
We zijn bezig: K&W / Begonnen: Verhuizen van A tot Z #2
pi_180351205
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2018 11:35 schreef FranticDJ het volgende:
^O^
wat rot om nu ver bij haar vandaan te zijn.
freedom is just another word for nothing left to lose
pi_180351207
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2018 11:38 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik zit al 45 minuten te puzzelen naar welke supermarkten ik zal gaan om er zo min mogelijk tijd aan te besteden :')2
in die tijd had ja al geweest kunnen zijn bijna :P
pi_180351260
quote:
1s.gif Op maandag 9 juli 2018 11:41 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]

in die tijd had ja al geweest kunnen zijn bijna :P
I know... Het is een beetje ingewikkeld vandaag omdat mijn auto vol ligt met spul voor de milieustraat en ik eigenlijk boodschappen op weer een half uur rijden van de milieustraat wilde doen. Beetje suf om zo ver te rijden alleen omdat een winkel net iets prettiger is.
I happen to think that mine is the level head and yours is the one things would roll off of.
pi_180351261
Mooie tafel Myreala!
Grootlijkt me vooral handig voor als je gasten hebt. Ik heb een tafel van 1,800,80 - klein, maar ik gebruik mijn eettafel niet zoveel. Er zou wel een grotere/mooiere kunnen maar die uitgave die ik wel bij een koophuis. Ik vind een ronde tafel ook wel mooi overigens :)
freedom is just another word for nothing left to lose
pi_180351279
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2018 11:27 schreef Myraela het volgende:
Ach, als er veel mensen komen eten moet je bijna altijd wel op zoek naar een andere oplossing. Maar voor die enkele keer, lekker boeiend.

Ik twijfel wel of ik dan nog extra stoelen bij moet kopen. Ik heb er nu 6, maar die passen ook onder de huidige tafel. Maar eerst maar even kijken hoe het eruit ziet als de tafel er is.

En Barreltje, wow! Dat is pas een enorme tafel.
Bij mijn tafel staan 6 stoelen vast en in de schuur heb ik 4 klapstoelen voor extra eters. Nemen weinig ruimte in en kunnen overal mee naar toe (zelfs naar een bbq :P )
We have far more in common than that which devides us..
pi_180351326
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2018 11:29 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Wij hebben net besloten dat we ook helemaal geen groter huis wllen (zouden met mijn nieuwe salaris er bij een huis tot 7 ton kunnen kopen ongeveer :') ) Gedoe met verhuizen hebben we geen zin in, alle huizen hebben lelijkere badkamers dan de onze (of moeten totaal gerenoveerd worden), f geen goede oprit, f een ongunstige liggen t.o. stations, of leveren te veel poetswerk op.. dus.. Dan maar een kleine tafel :+

Was nog best een gedoe om een passende te vinden toen.. bijna alle tafels zijn minstens 180 lang en dan wordt hier de doorloop wat smal en verliezen we het ruimtelijke gevoel. Een uitschuiftafel zou nog wel een optie zijn als we deze zat zijn :Y
En als je een keer toevallig het perfecte huis tegenkomt kan het altijd nog.
Maar is een uitbouw (geen idee of ruimte een probleem is of dat indeling dat is) een mogelijkheid?
We have far more in common than that which devides us..
  maandag 9 juli 2018 @ 11:51:43 #91
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_180351416
Wij kopen ons huis niet, krijgen op onze leeftijd ook geen hypotheek meer van ruim een half miljoen.
En we blijven het dus maar doen met onze antieke teakhouten eettafel van 1.80 bij 85 cm.
Poef.....gone! golfer
pi_180351501
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2018 11:49 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

En als je een keer toevallig het perfecte huis tegenkomt kan het altijd nog.
Maar is een uitbouw (geen idee of ruimte een probleem is of dat indeling dat is) een mogelijkheid?
Hadden we dan meteen met verhuizen moeten doen eigenlijk.. Er zijn een aantal huizen van onze soort uitgebouwd idd, maar heb nu echt geen zin in dat gedoe! En daarbij moet de tuin dan ook opnieuw -O-

Nee hoor, prima zo. We hebben een kleine tafel maar wel een joekel van een zithoek O+ veel belangrijker uiteindelijk..
pi_180351570
Waarom kan iedereen hier in van die belachelijk dure huizen wonen. :D
pi_180351595
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2018 11:57 schreef Myraela het volgende:
Wij niet hoor. Vandaar dat we een alternatieve aanpak hebben.
pi_180351629
quote:
Hoi! Crappy huurappartement voor veel te veel geld! oO<
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
pi_180351631
Ik wil vanavond iets eten dat gezond, lekker, makkelijk en zonder vlees is. Iemand een idee?
  maandag 9 juli 2018 @ 11:59:51 #97
3878 Vork
Manisch creatief
pi_180351639
quote:
Welnee, er zijn nog genoeg mensen hier die in een of ander pauperwoninkje wonen. Toch? Ik ben toch niet de enige hier...
pi_180351697
Waarom kunnen jullie berhaupt allemaal in huizen wonen? ;( #studioleef
  maandag 9 juli 2018 @ 12:02:23 #99
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_180351702
quote:
Leeftijdsverschil, 2 inkomens.
pi_180351889
quote:
1s.gif Op maandag 9 juli 2018 11:32 schreef FranticDJ het volgende:

Yes. En even een sjorstang op zak te hebben..
Fijne gedachtes hou jij er op na. -O-
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')