abonnement Unibet Coolblue
pi_180337979
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  zondag 8 juli 2018 @ 19:03:06 #2
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_180338058
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_180338076
Ja ze laten zich aardig kennen bij Mercedes.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_180338117
quote:
Klaas zei het al.
pi_180338167
quote:
0s.gif Op zondag 8 juli 2018 19:05 schreef YokiKater het volgende:

[..]

Klaas zei het al.
Ghehe
pi_180338280
quote:
15s.gif Op zondag 8 juli 2018 18:49 schreef Peterselieman het volgende:
Het is niet chique van Mercedes om Räikkönen en Ferrari zo te beschuldigen van de startcrash. Ik geloof echt dat het niet bewust was van Kimi
Achterbaks is het. Ze doen het omdat ze weten dat het werkt. Omdat ze in Frankrijk zoveel kabaal hebben gemaakt en de pers daarop inhaakt gaven de stewards hem nu 10 seconden en kreeg Vettel 3 plekken straf in Oostenrijk.

Daarnaast wordt dit nu het verhaal, niet dat Hamilton zijn start verpestte, niet dat hij heel veel mazzel had met de SC's en niet dat Raikkonen er al een stukje naast zat en Hamilton zelf wat meer ruimte had kunnen laten.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  zondag 8 juli 2018 @ 19:12:29 #7
350577 YourCaptor
A billion dollar
pi_180338322
quote:
0s.gif Op zondag 8 juli 2018 19:03 schreef Monolith het volgende:
Ja ze laten zich aardig kennen bij Mercedes.
Niet te geloven inderdaad :{
We know this. The Chinese know that we know. But we make-believe that we don't know and the Chinese make-believe that they believe that we don't know, but know that we know. Everybody knows.
pi_180338337
quote:
0s.gif Op zondag 8 juli 2018 19:11 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Achterbaks is het. Ze doen het omdat ze weten dat het werkt. Omdat ze in Frankrijk zoveel kabaal hebben gemaakt en de pers daarop inhaakt gaven de stewards hem nu 10 seconden en kreeg Vettel 3 plekken straf in Oostenrijk.

Daarnaast wordt dit nu het verhaal, niet dat Hamilton zijn start verpestte, niet dat hij heel veel mazzel had met de SC's en niet dat Raikkonen er al een stukje naast zat en Hamilton zelf wat meer ruimte had kunnen laten.
Dat zijn twee zaken die losstaan. Het is hoe dan ook een fout van Raikonnen die de race en de strijd om het kampioenschap beīnvloedt. Dat zijn start slecht was doet daar verder niets aan af.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  zondag 8 juli 2018 @ 19:13:23 #9
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_180338338
quote:
Behoorlijk fout vanuit het Mercedes kamp, lijkt een goedkope manier om de druk er op te zetten bij Ferrari. Dit was uiteraard alles behalve opzet.
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_180338408
Was ook wel weer vreemd dat RAI 10 sec konden kreeg terwijl Vettel maar 5 sec kreeg in Frankrijk. In principe hetzelfde vergrijp.

Enige verschil dat Kimi gewoon doorkon en Vettel zelf ook last had van het incident met Bottas. Toch vraag ik me af of de stewards niet beter gewoon dezelfde straffen moeten hanteren voor vergelijkbare vergrijpen ongeacht de uit komst van het incident.
  Redactie Frontpage / Sport zondag 8 juli 2018 @ 19:16:56 #11
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_180338426
quote:
0s.gif Op zondag 8 juli 2018 19:13 schreef Monolith het volgende:

[..]

Dat zijn twee zaken die losstaan. Het is hoe dan ook een fout van Raikonnen die de race en de strijd om het kampioenschap beīnvloedt. Dat zijn start slecht was doet daar verder niets aan af.
Het is terecht dat Kimi daar straf voor heeft gekregen, maar om hem van opzet te beschuldigen gaat veel te ver. Het lijkt erop dat ze op deze manier de stewards willen beīnvloeden om het kampioenschap maar te kunnen winnen
Altijd onderweg naar het avontuur
  zondag 8 juli 2018 @ 19:19:31 #12
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_180338468
Zo blijkt maar weer dat een ver-rem foutje met koude banden zelfs de beste kan overkomen. Maar van bottas en Hamilton heb ik nog geen professionele middelvinger gezien :P
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
  zondag 8 juli 2018 @ 19:20:00 #13
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_180338480
Mercedes kan niet tegen de competitie. Eerst over de banden zeuren bij Pirelli.
Vandaag worden ze gewoon geklopt, niks felicitaties... "nee hij deed het expres!"

Erg slechte verliezers, jaren zeggen dat ze hopen dat er meer competitie komt. Nu is er 1 team dat de dominantie kan aanvallen en dan gaan ze piepen.

Ferrari vandaag zeer goed gedaan, loon naar werken, top!
Drop you like an ill, bad habit
  zondag 8 juli 2018 @ 19:20:05 #14
222912 lobotm
Prutsers aan de macht
pi_180338483
quote:
0s.gif Op zondag 8 juli 2018 19:13 schreef TAV74 het volgende:
Behoorlijk fout vanuit het Mercedes kamp, lijkt een goedkope manier om de druk er op te zetten bij Ferrari. Dit was uiteraard alles behalve opzet.
Het kwam wel even goed uit natuurlijk Vettel kon rustig zijn rondjes rijden .. alleen de safetycar kon de race verknoeien.. Was het opzet nee Hamilton gaf wel ruimte maar waar een max bijvoorbeeld de bocht haalt doet raikonnen dat natuurlijk niet. Hij had zijn banden geblokkeerd en ramde hamilton..
Al is je hardware nog zo snel de software achterhaald hem wel.
pi_180338556
quote:
Wat een kinderachtige vertoning.
pi_180338669
quote:
14s.gif Op zondag 8 juli 2018 19:16 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

Het is terecht dat Kimi daar straf voor heeft gekregen, maar om hem van opzet te beschuldigen gaat veel te ver. Het lijkt erop dat ze op deze manier de stewards willen beīnvloeden om het kampioenschap maar te kunnen winnen
Dat gaf ik al eerder aan.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  zondag 8 juli 2018 @ 19:26:12 #17
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_180338677
quote:
0s.gif Op zondag 8 juli 2018 19:16 schreef Sjemmert het volgende:
Was ook wel weer vreemd dat RAI 10 sec konden kreeg terwijl Vettel maar 5 sec kreeg in Frankrijk. In principe hetzelfde vergrijp.

Enige verschil dat Kimi gewoon doorkon en Vettel zelf ook last had van het incident met Bottas. Toch vraag ik me af of de stewards niet beter gewoon dezelfde straffen moeten hanteren voor vergelijkbare vergrijpen ongeacht de uit komst van het incident.
Consistentie zou wel fijn zijn ja.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  zondag 8 juli 2018 @ 19:31:00 #18
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_180338804
quote:
0s.gif Op zondag 8 juli 2018 19:20 schreef pmponer het volgende:
Mercedes kan niet tegen de competitie. Eerst over de banden zeuren bij Pirelli.
Vandaag worden ze gewoon geklopt, niks felicitaties... "nee hij deed het expres!"

Erg slechte verliezers, jaren zeggen dat ze hopen dat er meer competitie komt. Nu is er 1 team dat de dominantie kan aanvallen en dan gaan ze piepen.

Ferrari vandaag zeer goed gedaan, loon naar werken, top!
de cyclus is altijd dat een team 4/5 jaar domineert en dan is er wisseling van de wacht
  zondag 8 juli 2018 @ 19:32:10 #19
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_180338826
quote:
0s.gif Op zondag 8 juli 2018 19:16 schreef Sjemmert het volgende:
Was ook wel weer vreemd dat RAI 10 sec konden kreeg terwijl Vettel maar 5 sec kreeg in Frankrijk. In principe hetzelfde vergrijp.

Enige verschil dat Kimi gewoon doorkon en Vettel zelf ook last had van het incident met Bottas. Toch vraag ik me af of de stewards niet beter gewoon dezelfde straffen moeten hanteren voor vergelijkbare vergrijpen ongeacht de uit komst van het incident.
Vettel is in de run voor het kampioenschap en Kimi niet
  Forum Admin / PR zondag 8 juli 2018 @ 19:38:32 #20
436595 crew  Sked
Zonnestraal
pi_180338969
Heerlijke race.

Seb en Kimi _O_
  zondag 8 juli 2018 @ 19:49:03 #21
194695 franklop
Fran knock
pi_180339222
Buiten Toto denkt ook Hamilton aan een tactiek :')

quote:
Hamilton is echter nog altijd niet overtuigd en zinspeelt wel op een bewuste aanrijding, door de aanpak van Ferrari een 'interessante tactiek' te noemen. "Een straf van vijf of tien seconden voelt dan gewoon niet goed. Uiteindelijk verknalt het iemands race. Valtteri en ik hebben door deze twee incidenten veel punten verloren. Maar misschien moeten we onszelf beter positioneren, zodat we geen doelwitten voor die rode auto's kunnen zijn. Want wie weet wat er anders weer kan gebeuren. We moeten als team hard werken om een volledige eerste startrij te krijgen en buiten schot van deze mannen te blijven."
https://www.gpupdate.net/(...)s-dom-hamilton-boos/
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  zondag 8 juli 2018 @ 19:51:45 #22
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_180339281
quote:
Pierre Gasly has lost 10th place at the British Grand Prix after being handed a post-race five-second time penalty for colliding with Sergio Perez, which sees the Force India driver pick up the final points place.
Zoals verwacht.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  Moderator / Redactie FP + Sport zondag 8 juli 2018 @ 20:01:51 #23
408813 crew  trein2000
pi_180339484
quote:
0s.gif Op zondag 8 juli 2018 19:20 schreef pmponer het volgende:
Mercedes kan niet tegen de competitie. Eerst over de banden zeuren bij Pirelli.
Vandaag worden ze gewoon geklopt, niks felicitaties... "nee hij deed het expres!"

Erg slechte verliezers, jaren zeggen dat ze hopen dat er meer competitie komt. Nu is er 1 team dat de dominantie kan aanvallen en dan gaan ze piepen.

Ferrari vandaag zeer goed gedaan, loon naar werken, top!
Juist, wat een zeikers
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
pi_180339561
Het Mercedes kamp zijn gewoon een stelletje uit de kluiten gewassen huilbaby's.
Voor Toto begin ik mijn respect te verliezen. Ze beschuldigen Ferrari van alles en gebruiken ook voormalig Ferrari personeel om die beschuldigingen kracht te zetten.

Kimi heeft het niet express gedaan, dat wijzen de beelden uit. HAM had gewoon voorzichtiger en alerter moeten zijn. Race incident, 10 seconden straf ingelost, 3e geworden, basta.
  zondag 8 juli 2018 @ 20:05:52 #25
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_180339573
quote:
0s.gif Op zondag 8 juli 2018 20:05 schreef Gruj0 het volgende:
Het Mercedes kamp zijn gewoon een stelletje uit de kluiten gewassen huilbaby's.
Voor Toto begin ik mijn respect te verliezen. Ze beschuldigen Ferrari van alles en gebruiken ook voormalig Ferrari personeel om die beschuldigingen kracht te zetten.

Kimi heeft het niet express gedaan, dat wijzen de beelden uit. HAM had gewoon voorzichtiger en alerter moeten zijn. Race incident, 10 seconden straf ingelost, 3e geworden, basta.
ze hebben elkaar toch ook eraf gereden in het verleden
pi_180339623
Hier is duidelijk niets weggepiept...

pi_180339705
quote:
0s.gif Op zondag 8 juli 2018 20:05 schreef THEFXR het volgende:

[..]

ze hebben elkaar toch ook eraf gereden in het verleden
Jawel. Jammer dat Nico niet meer meedoet, al is het alleen maar om HAM te treiteren.

Vorig jaar werd Seb zwaar bekritiseerd om zijn gedrag, maar nu HAM de hete adem van Bottas en Ferrari in zijn nek aan het voelen is, begint duidelijk te worden dat HAM ook verre van stabiel is.
pi_180339856
quote:
0s.gif Op zondag 8 juli 2018 19:13 schreef Monolith het volgende:

[..]

Dat zijn twee zaken die losstaan. Het is hoe dan ook een fout van Raikonnen die de race en de strijd om het kampioenschap beīnvloedt. Dat zijn start slecht was doet daar verder niets aan af.
Ik weet niet of het zieltje van Hamilton zo teer is dat ze hem ook tussen de races door omhoog moeten praten of dat ze een commercieel belang hebben bij Hamilton de superster die de allerbeste is, maar feit is dat ze hem altijd in het maximaal goede daglicht proberen te zetten. Ook ten opzichte van hun eigen andere coureur. Het zal ze dan ook niet slecht uitkomen dat het nu al niet meer over zijn mislukte start gaat.

Verstappen heeft ook de strijd om het kampioenschap beinvloed door Vettel van de baan te kegelen, een veel zwaarder geval dan dit. Dat is een inherent risico van een aanrijding, en een aanrijding is een inherent risico van het racen in het algemeen, maar in het bijzonder van bij de start in de melee terechtkomen. Als je dan ook nog hard de deur dicht gooit ipv vooral te proberen de eerste fase heel door te komen dan vergroot je dat risico nog eens. Vorige week heeft Vettel wel tien plaatsen verloren omdat hij na een goede start eerst eieren voor zijn geld koos, en toen een wheelbang kreeg waarna hij dat nog een keer moest doen. Maar nou is het een keer niet Bottas die er op los beukt maar verremt Vettel zich eerst en daarna Raikkonen en nou moeten straffen de race ineens weer eerlijk maken door voor het tijdsverlies te compenseren? Trap er toch niet in joh.

Daarnaast lijkt het erop dat in combinatie met de SC ipv VSC het de race gunstig voor Hamilton beinvloedt heeft, aangezien die nu Bottas pas hoefde in te halen toen diens banden al op waren zodat er kon worden gedaan alsof hij niet opzij ging en hoefde hij ook niet met Verstappen te vechten. Na zo'n start mag je je in je handjes knijpen dat je nog tweede kunt worden zonder daar al teveel voor hoeven doen.

quote:
0s.gif Op zondag 8 juli 2018 19:16 schreef Sjemmert het volgende:
Was ook wel weer vreemd dat RAI 10 sec konden kreeg terwijl Vettel maar 5 sec kreeg in Frankrijk. In principe hetzelfde vergrijp.

Enige verschil dat Kimi gewoon doorkon en Vettel zelf ook last had van het incident met Bottas. Toch vraag ik me af of de stewards niet beter gewoon dezelfde straffen moeten hanteren voor vergelijkbare vergrijpen ongeacht de uit komst van het incident.
Het is op zichzelf wel een aardig idee om op een heel andere manier te gaan straffen en daar systematisch voordeelcompensatie in mee te nemen. Maar dat kun je niet eventjes inbrengen in het huidige kader. De straffen zijn nu een tik op de vingers ter afschrikking zodat coureurs niet teveel risico nemen.

Binnen het huidige kader kun je ook niet ineens consistent worden. Consistentie is er of is er niet. Als er consistentie was dan hadden zowel Vettel als Raikkonen geen straf moeten krijgen.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  zondag 8 juli 2018 @ 20:19:21 #30
429367 DKUp
ON TOUR
pi_180339875
quote:
0s.gif Op zondag 8 juli 2018 19:38 schreef Sked het volgende:
Heerlijke race.

Seb en Kimi _O_
Fantastische race gereden inderdaad. Hamilton ook goed gedaan. Bottas viel enorm door de mand :+
SOONY
pi_180339893
quote:
1s.gif Op zondag 8 juli 2018 20:19 schreef DKUp het volgende:

[..]

Fantastische race gereden inderdaad. Bottas viel enorm door de mand :+
Vond hem de eerste aanval van Vettel goed pareren.
pi_180339910
In retrospectief snap ik nu ook zijn gehuil over de boordradio dat hij schade aan de achterkant had. Onzin natuurlijk, alleen om de stewards onder druk te zetten. Een kampioen onwaardig.
  zondag 8 juli 2018 @ 20:22:34 #33
429367 DKUp
ON TOUR
pi_180339929
quote:
0s.gif Op zondag 8 juli 2018 20:20 schreef potjecreme het volgende:

[..]

Vond hem de eerste aanval van Vettel goed pareren.
Ja en dat was het eigenlijk ook wel :P
SOONY
pi_180339947
quote:
0s.gif Op zondag 8 juli 2018 20:21 schreef aesop het volgende:
In retrospectief snap ik nu ook zijn gehuil over de boordradio dat hij schade aan de achterkant had. Onzin natuurlijk, alleen om de stewards onder druk te zetten. Een kampioen onwaardig.
Kimi dacht dat zijn voorvleugel stuk was.....
pi_180340061
Haten op Hamilton

fuck toch allemaal op joh

Hamilton had deze race gewoon gewonnen als hij niet express genaaid was door de ferraries...

is dat nou zo moeilijk te snappen?
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_180340141
quote:
0s.gif Op zondag 8 juli 2018 20:29 schreef klaasweetalles het volgende:
Haten op Hamilton

fuck toch allemaal op joh

Hamilton had deze race gewoon gewonnen als hij niet express genaaid was door de ferraries...

is dat nou zo moeilijk te snappen?
Hij heeft zijn eigen start toch verprutst?
  zondag 8 juli 2018 @ 20:34:56 #37
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_180340142
quote:
0s.gif Op zondag 8 juli 2018 20:18 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Daarnaast lijkt het erop dat in combinatie met de SC ipv VSC het de race gunstig voor Hamilton beinvloedt heeft, aangezien die nu Bottas pas hoefde in te halen toen diens banden al op waren zodat er kon worden gedaan alsof hij niet opzij ging en hoefde hij ook niet met Verstappen te vechten.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik die sc inderdaad wel erg in het voordeel van Hamilton vond. Had die situatie nu echt niet met een VSC opgelost kunnen worden?
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_180340157
quote:
0s.gif Op zondag 8 juli 2018 20:29 schreef klaasweetalles het volgende:
Haten op Hamilton

fuck toch allemaal op joh

Hamilton had deze race gewoon gewonnen als hij niet express genaaid was door de ferraries...

is dat nou zo moeilijk te snappen?
Mwa met zijn slechte start.....Ik denk dat de uitslag van vandaag wel klopt. Misschien de Finnen omgedraaid.
  Redactie Frontpage / Sport zondag 8 juli 2018 @ 20:36:18 #39
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_180340158
quote:
1s.gif Op zondag 8 juli 2018 20:34 schreef TAV74 het volgende:

[..]

Ik moet eerlijk zeggen dat ik die sc inderdaad wel erg in het voordeel van Hamilton vond. Had die situatie nu echt niet met een VSC opgelost kunnen worden?
ja, maar ik denk dat ze met het oog op het verleden geen risico wilden nemen
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_180340160
quote:
1s.gif Op zondag 8 juli 2018 20:34 schreef Dutchguy het volgende:

[..]

Hij heeft zijn eigen start toch verprutst?
wat verpruts......Raikonen vloog express tegen hem aan omdat Vettel wereldkampioen moet worden.

Waarom Krijgt Raikonnen nou 10 seconde tijdstraf dan?
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_180340174
quote:
0s.gif Op zondag 8 juli 2018 20:36 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

wat verpruts......Raikonen vloog express tegen hem aan omdat Vettel wereldkampioen moet worden.

Waarom Krijgt Raikonnen nou 10 seconde tijdstraf dan?
Ham zegt zelf dat zijn start niet goed was.....
pi_180340208
quote:
0s.gif Op zondag 8 juli 2018 20:37 schreef potjecreme het volgende:

[..]

Ham zegt zelf dat zijn start niet goed was.....
Ja alemaal diplomatie nadat hij afgekoeld was

Ik denk dat als Hamilton na de race gelijk wel dat itnterview had gegeven dat hij helemaal los was gegaan op die Ferraries.....Hij wist dondersgoed dat hij maar gelijk maar naar boven moest lopen want anders was het helemaal fout gegaan

Ik heb hem ook nog nooit zo vaak over de radio gehoord...hij was woest echt helemaal woest toen die ferrarie expres tegen hem reed....
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  zondag 8 juli 2018 @ 20:39:30 #43
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_180340220
quote:
0s.gif Op zondag 8 juli 2018 20:36 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

wat verpruts......Raikonen vloog express tegen hem aan omdat Vettel wereldkampioen moet worden.

Waarom Krijgt Raikonnen nou 10 seconde tijdstraf dan?
Omdat hij de fout maakt en dus schuldig is, niet omdat er opzet in het spel zou zijn. En Hamilton had al een slechte start, anders was hij niet in de problemen gekomen.
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_180340228
quote:
0s.gif Op zondag 8 juli 2018 20:20 schreef potjecreme het volgende:

[..]

Vond hem de eerste aanval van Vettel goed pareren.
Zeker, maar toch merkwaardig dat hij naar P4 afdruipte. :'( Ik gun het die kerel wel. Hij heeft dit seizoen zoveel tegenslag gehad en ik heb hem nog niet horen huilen zoals HAM.
pi_180340282
quote:
0s.gif Op zondag 8 juli 2018 20:39 schreef TAV74 het volgende:

[..]

Omdat hij de fout maakt en dus schuldig is, niet omdat er opzet in het spel zou zijn. En Hamilton had al een slechte start, anders was hij niet in de problemen gekomen.
Als je die beelden terugkijkt van een bepaalde situatie kom je er vanzelf wel achter dat Raikonnen gewoon een andere lijn had moeten nemen en had kunnen nemen en in een normale situatie waarschijnlijk ook had gedaan.

Ik vermoed ook dat in het contract van Raikonnen staat dat als Ferrari de wereldtitel behaald hij zoveel miljoenen op zijn bankrekening krijgt bijgeschreven...

is gewoon standaard...

dus zet alle feiten is even op een rijtje.......
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_180340285
quote:
0s.gif Op zondag 8 juli 2018 19:16 schreef Sjemmert het volgende:
Was ook wel weer vreemd dat RAI 10 sec konden kreeg terwijl Vettel maar 5 sec kreeg in Frankrijk. In principe hetzelfde vergrijp.

Enige verschil dat Kimi gewoon doorkon en Vettel zelf ook last had van het incident met Bottas. Toch vraag ik me af of de stewards niet beter gewoon dezelfde straffen moeten hanteren voor vergelijkbare vergrijpen ongeacht de uit komst van het incident.
Ik denk dat dat de dealbreaker is geweest. Vettel had zichzelf ook al 'genoeg' gestraft, moest weer vanachter beginnen. En Kimi verloor 1 plek, dus meer voordeel.

Denk dat ze het zo uitleggen. Maar goed het blijft altijd maar gokken hoe ze het zien.
pi_180340308
PierreGASLY twitterde op zondag 08-07-2018 om 20:32:46 5sec penalty, ridiculous...Every weekends there are contacts with no further action, that’s part of racing & what makes it exciting! Was close battle, I enjoyed it. Just let us race and stop all this bullshit with penalties! Will keep fighting. https://t.co/l9RlU6XDyu reageer retweet
pi_180340320
quote:
0s.gif Op zondag 8 juli 2018 20:08 schreef MaGNeT het volgende:
Hier is duidelijk niets weggepiept...

Wow, zeer duidelijk filmpje. Zuur voor Max trouwens. Reed een prima race. Ik vond het al zo'n raar moment voor een spin..
pi_180340472
quote:
1s.gif Op zondag 8 juli 2018 20:34 schreef TAV74 het volgende:

[..]

Ik moet eerlijk zeggen dat ik die sc inderdaad wel erg in het voordeel van Hamilton vond. Had die situatie nu echt niet met een VSC opgelost kunnen worden?
Ik weet niet wat de criteria zijn. Wat mij betreft is het dubbel geel tot de coureurs over de reling zijn en laten ze die wrakken gewoon staan.

Het kan in ieder geval niet zo zijn dat Charlie Whiting vrij mag kiezen tussen SC en VSC want dan kan het zomaar zijn dat het VSC wordt wanneer Hamilton voorop rijdt en SC wanneer Vettel voorop rijdt. Zoals het nu gaat zeg maar.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_180340501
Als mij dat zou overkomen, dan had ik de twee marshalls gevraagd "help eens even". hup, die hele auto even omkieperen.

dit voelt vreselijk rot, zo uitvallen...
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  zondag 8 juli 2018 @ 20:56:04 #51
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_180340530
quote:
1s.gif Op zondag 8 juli 2018 20:54 schreef spectrumanalyser het volgende:
Als mij dat zou overkomen, dan had ik de twee marshalls gevraagd "help eens even". hup, die hele auto even omkieperen.

dit voelt vreselijk rot, zo uitvallen...
Als je je hele leven al in de racesport zit weet je dat het er ook gewoon bij hoort. Even balen en weer door.

Als ik Hartley was daarentegen...
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_180340541
quote:
0s.gif Op zondag 8 juli 2018 20:21 schreef aesop het volgende:
In retrospectief snap ik nu ook zijn gehuil over de boordradio dat hij schade aan de achterkant had. Onzin natuurlijk, alleen om de stewards onder druk te zetten. Een kampioen onwaardig.
Hoe kan hij dat weten eigenlijk? Zijn die sensors zo goed?

quote:
0s.gif Op zondag 8 juli 2018 20:23 schreef potjecreme het volgende:

[..]

Kimi dacht dat zijn voorvleugel stuk was.....
Het leek er wel op dat er iets rondvloog na dat contact. Kan een stukje voorvleugel van Kimi zijn geweest of een stukje van de achterkant van HAM. Maar hoe groot is de impact wanneer er een stukje voorvleugel vanaf vliegt?

Max reed een paar GP's geleden zonder problemen de hele race uit met een voorvleugel waarvan een hele uiterste kant eraf lag. Toen zei Vettel dat ze de andere kant er ook wel van af kunnen zagen. :D
pi_180340581
quote:
0s.gif Op zondag 8 juli 2018 20:36 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

wat verpruts......Raikonen vloog express tegen hem aan omdat Vettel wereldkampioen moet worden.

Waarom Krijgt Raikonnen nou 10 seconde tijdstraf dan?
Omdat het aantal punten van diegene die je raakt geen invloed heeft op de straf.
5 seconden vorige race van Vettel werd als laag beoordeeld, dus nu 10 sec.
Built for Speed
  zondag 8 juli 2018 @ 21:02:18 #54
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_180340653
quote:
0s.gif Op zondag 8 juli 2018 20:53 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Ik weet niet wat de criteria zijn. Wat mij betreft is het dubbel geel tot de coureurs over de reling zijn en laten ze die wrakken gewoon staan.

Het kan in ieder geval niet zo zijn dat Charlie Whiting vrij mag kiezen tussen SC en VSC want dan kan het zomaar zijn dat het VSC wordt wanneer Hamilton voorop rijdt en SC wanneer Vettel voorop rijdt. Zoals het nu gaat zeg maar.
Lijkt mij dat de mate waarin de stewards en coureurs gevaar lopen bepalend is. Zat tijdens de SC niet heel goed op de beelden van de werkzaamheden te letten, maar volgens mij was de baan zelf schoon toch?
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
  zondag 8 juli 2018 @ 21:05:26 #55
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_180340722
quote:
1s.gif Op zondag 8 juli 2018 20:58 schreef HansvanOchten het volgende:

[..]

Omdat het aantal punten van diegene die je raakt geen invloed heeft op de straf.
5 seconden vorige race van Vettel werd als laag beoordeeld, dus nu 10 sec.
Lulkoek. Seb ramde er 3 vorige race. En straffen zijn notoir inconsquent.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  zondag 8 juli 2018 @ 21:05:44 #56
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_180340728
quote:
0s.gif Op zondag 8 juli 2018 21:02 schreef TAV74 het volgende:

[..]

Lijkt mij dat de mate waarin de stewards en coureurs gevaar lopen bepalend is. Zat tijdens de SC niet heel goed op de beelden van de werkzaamheden te letten, maar volgens mij was de baan zelf schoon toch?
Ook niet.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  zondag 8 juli 2018 @ 21:06:08 #57
21467 franske19
Hit the deck!
pi_180340739
quote:
0s.gif Op zondag 8 juli 2018 20:44 schreef Sphinxxx het volgende:

[..]

Wow, zeer duidelijk filmpje. Zuur voor Max trouwens. Reed een prima race. Ik vond het al zo'n raar moment voor een spin..
Race engineer vraagt aan Max of hij een BBW zag.

:D
"The wolves will come again," said Jojen solemnly. - George R.R. Martin
pi_180340770
quote:
0s.gif Op zondag 8 juli 2018 20:53 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Ik weet niet wat de criteria zijn. Wat mij betreft is het dubbel geel tot de coureurs over de reling zijn en laten ze die wrakken gewoon staan.
Ben het niet met je eens. Die wrakken moeten weg, anders kan het van kwaad tot erger gaan.

Een ander iemand kan op diezelfde plek met zijn eigen wagen belanden en de andere wagen of onderdelen daarvan richting de rest van de baan lanceren of nog erger, richting het gridpersoneel of zelfs het publiek. Die afscheidingen zijn niet tientallen meters hoog.

Als je doet wat jij voorstelt, maak je F1 weer onveilig.
pi_180340838
quote:
1s.gif Op zondag 8 juli 2018 20:58 schreef HansvanOchten het volgende:

[..]

Omdat het aantal punten van diegene die je raakt geen invloed heeft op de straf.
5 seconden vorige race van Vettel werd als laag beoordeeld, dus nu 10 sec.
Mensen die denken dat F! een eerlijk spelletje is moeten gewoon de playstation maar lekker gaan pakken...

Het gaat om honderden miljoenen per team aan geld .....en iedereen maar denken dat het allemaal op de baan eerlijk gaat verlopen.... :)

Naief dom volk :)
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_180340927
quote:
0s.gif Op zondag 8 juli 2018 20:18 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Ik weet niet of het zieltje van Hamilton zo teer is dat ze hem ook tussen de races door omhoog moeten praten of dat ze een commercieel belang hebben bij Hamilton de superster die de allerbeste is, maar feit is dat ze hem altijd in het maximaal goede daglicht proberen te zetten. Ook ten opzichte van hun eigen andere coureur. Het zal ze dan ook niet slecht uitkomen dat het nu al niet meer over zijn mislukte start gaat.
Ik zie niet in hoe dit relevant is voor hetgeen ik stel.

quote:
Verstappen heeft ook de strijd om het kampioenschap beinvloed door Vettel van de baan te kegelen, een veel zwaarder geval dan dit.
Klopt.

quote:
Dat is een inherent risico van een aanrijding, en een aanrijding is een inherent risico van het racen in het algemeen, maar in het bijzonder van bij de start in de melee terechtkomen. Als je dan ook nog hard de deur dicht gooit ipv vooral te proberen de eerste fase heel door te komen dan vergroot je dat risico nog eens. Vorige week heeft Vettel wel tien plaatsen verloren omdat hij na een goede start eerst eieren voor zijn geld koos, en toen een wheelbang kreeg waarna hij dat nog een keer moest doen. Maar nou is het een keer niet Bottas die er op los beukt maar verremt Vettel zich eerst en daarna Raikkonen en nou moeten straffen de race ineens weer eerlijk maken door voor het tijdsverlies te compenseren? Trap er toch niet in joh.
Je lijkt van alles te lezen dat er niet staat. Ik stel dat zo'n actie de race en het kampioenschap beīnvloedt. Niets meer en niets minder.

quote:
Daarnaast lijkt het erop dat in combinatie met de SC ipv VSC het de race gunstig voor Hamilton beinvloedt heeft, aangezien die nu Bottas pas hoefde in te halen toen diens banden al op waren zodat er kon worden gedaan alsof hij niet opzij ging en hoefde hij ook niet met Verstappen te vechten. Na zo'n start mag je je in je handjes knijpen dat je nog tweede kunt worden zonder daar al teveel voor hoeven doen.
Zou kunnen, dat is kofffiedik kijken.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_180340940
quote:
1s.gif Op zondag 8 juli 2018 21:05 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Lulkoek. Seb ramde er 3 vorige race. En straffen zijn notoir inconsquent.
Niks lulkoek, dit is de reden.

Dat ze inconsequent zijn klopt, maar daar is de FIA ook mee bezig.
Built for Speed
pi_180340962
quote:
De woorden van James Allison, beetje een hork.
.
pi_180341048
Mercedes gaat die beelden van Raikonen natuurlijk ook goed bestuderen.

Ik zet er 1 miljoen op dat Mercedes dit seizoen een Ferrari van de baan gaat rijden...

U las het hier voor het eerst. :)
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  zondag 8 juli 2018 @ 21:21:23 #64
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_180341049
Je merkt dat de druk bij Mercedes erg hoog is.
Ze kunnen beter met race tactiek bezighouden en stoppen andere te beschuldigen.
pi_180341085
quote:
0s.gif Op zondag 8 juli 2018 21:21 schreef KingRadler het volgende:
Je merkt dat de druk bij Mercedes erg hoog is.
Ze kunnen beter met race tactiek bezighouden en stoppen andere te beschuldigen.
Klopt, Kimi loopt al 4 seizoenen te klooien. Vandaag is niks nieuws, maar wel pech voor Mercedes.
  zondag 8 juli 2018 @ 21:24:54 #66
391714 SnowOokami
Snow Wolfie
pi_180341118
quote:
1s.gif Op zondag 8 juli 2018 21:16 schreef Fer het volgende:

[..]

De woorden van James Allison, beetje een hork.
Zei Olav niet dat er geruchten waren dat James Allison naar Williams gaat?
pi_180341147
quote:
0s.gif Op zondag 8 juli 2018 21:24 schreef SnowOokami het volgende:

[..]

Zei Olav niet dat er geruchten waren dat James Allison naar Williams gaat?
Ja
Built for Speed
pi_180341153
quote:
0s.gif Op zondag 8 juli 2018 21:21 schreef KingRadler het volgende:
Je merkt dat de druk bij Mercedes erg hoog is.
Ze kunnen beter met race tactiek bezighouden en stoppen andere te beschuldigen.
Met het risico op gridstraffen en punctures?
  zondag 8 juli 2018 @ 21:27:22 #69
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_180341179
Olav...
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_180341294
Rush nu op RTL7 :T
pi_180341382
Een ding is zeker: klaasweetalles
Jack does it in real time...
pi_180341471
quote:
0s.gif Op zondag 8 juli 2018 21:33 schreef tralalala het volgende:
Rush nu op RTL7 :T
Gave film overigens
Built for Speed
pi_180341537
Nog wat reacties op de commotie:
https://racingnews365.nl/(...)errari-in-oorlog/amp
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_180341578
quote:
Hamilton haalt uit naar Ferrari

Lewis Hamilton heeft na de Grand Prix van Engeland in niet mis te verstane bewoordingen uitgehaald naar het team van Ferrari.
Ik zei het al tijdens de wedstrijd :)
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_180341607
quote:
BOM BARST OP SILVERSTONE: MERCEDES EN FERRARI IN OORLOG
08 jul. 19:15
De tik die Kimi Raikkonen in de openingsronde van de Grand Prix van Groot-Brittannië aan Lewis Hamilton uitdeelde, deed een bom barsten in de Formule 1-paddock. Mercedes is na afloop van de tiende wedstrijd van 2018 furieus: verschillende teamleden durven zo ver te gaan, te beweren dat Ferrari ze met opzet dwarsboomt. Racingnews365 zet de meest opvallende quotes onder elkaar.
Lewis Hamilton (tweede, Mercedes): "Interessante race, interessante tactieken (kijkt naar Ferrari-coureurs). We gaan alles op alles zetten om ze te bestrijden."

Kimi Raikkonen (derde, Ferrari): "Het was absoluut mijn fout, maar dit hoort erbij. Ik maakte een misser en heb daarvoor een tijdstraf van tien seconden gekregen. Ik deed gewoon mijn best, maar blijkbaar zijn er mensen die daar anders over denken."

Toto Wolff (teambaas, Mercedes): "Op Paul Ricard werd er voor de eerste keer een wagen van ons team van de baan gedrukt en dit is de tweede keer, dat kost ons handenvol punten. Om het in de woorden van James Allison (technisch directeur van Mercedes, red.) te stellen: dit is opzet of onkunde. Ik voel me allesbehalve comfortabel met het idee dat we er tweemaal in drie races in de eerste ronde af worden gekegeld."

Sebastian Vettel (winnaar, Ferrari): "Het is sullig om aan te nemen dat er opzet in het spel was. Ik denk niet dat er enige intentie was en het is onnodig om er überhaupt over te peinzen."

Nico Rosberg (analist, voormalig Mercedes-rijder): "Raikkonen leek wel een torpedo! Kimi heeft het compleet verknald - hij remde te laat en is vervolgens bij Hamilton naar binnen geschoten. Lewis had een slechte start en liet veel ruimte liggen, maar dat neemt niet weg dat het honderd procent de schuld van Raikkonen is."

Jenson Button (voormalig F1-coureur): "Zeker geen opzet in het spel. Dat kan in het hedendaagse racen amper meer. Het is niet gemakkelijk inhalen tegenwoordig en de coureurs zetten in de openingsronde alles op alles om plaatsen goed te maken. Daar horen fouten bij, dat hoort bij het racen."

Maurizio Arrivabene (teambaas, Ferrari): "Als Allison daadwerkelijk zoiets heeft gezegd (verwijst naar woorden Wolff, red.), dan moet hij zich kapot schamen. James heeft jarenlang voor Ferrari gewerkt en mag best wat netter met zijn voormalig werkgever omgaan. We zijn in Engeland, de bakermat van de gentleman. Volgens mij heeft hij een lesje in 'gentlemanship' nodig."

Niki Lauda (adviseur, Mercedes): "Het was oneerlijk. Dit is nu al de tweede keer dat een Ferrari een Mercedes raakt in de openingsronde. Dat klopt niet. Wat ook vreemd is, is dat Vettel voor eenzelfde vergrijp in Frankrijk een straf van vijf seconden kreeg, terwijl Raikkonen nu tegen tien strafseconden aan liep. Wat de straf ook is: dit soort incidenten horen niet plaats te vinden."
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_180341634
quote:
0s.gif Op zondag 8 juli 2018 20:38 schreef klaasweetalles het volgende:

Ik heb hem ook nog nooit zo vaak over de radio gehoord...hij was woest echt helemaal woest toen die ferrarie expres tegen hem reed....
Serieus niet? Kijk je pas 1 jaar F1 of wat dan? Lewis is in het verleden echt wel en meer en vaker en kwaaier en meer desperate op de radio geweest hoor.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  zondag 8 juli 2018 @ 21:51:39 #77
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_180341651
Word al bijna een ordinaire gate dit zeg _O-
Als ook van de sarcastische opmerkingen
pi_180341682
quote:
0s.gif Op zondag 8 juli 2018 21:24 schreef SnowOokami het volgende:

[..]

Zei Olav niet dat er geruchten waren dat James Allison naar Williams gaat?
Ja maar, zou dat dan naast Paddy Lowe zijn? Of vertrekt deze met zijn staart tussen de benen. (terug naar Mercedes of McLaren)
.
  zondag 8 juli 2018 @ 21:56:43 #79
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_180341718
quote:
0s.gif Op zondag 8 juli 2018 21:49 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Kimi kreeg ook 10 seconde sntraf terwijl men eerder dit soort "fouten" afstrafde met een tijdstraf van 5 seconden.
Daarnaast is de raceleiding normaal gezienin de eerste raceronde wat coulanter omdat 't dan erg druk kan zijn in de eerste bochten.
  zondag 8 juli 2018 @ 22:02:43 #80
391714 SnowOokami
Snow Wolfie
pi_180341831
quote:
1s.gif Op zondag 8 juli 2018 21:54 schreef Fer het volgende:

[..]

Ja maar, zou dat dan naast Paddy Lowe zijn? Of vertrekt deze met zijn staart tussen de benen. (terug naar Mercedes of McLaren)
Paddy is toch aandeel houder van Williams :X maar goed... het rommelt overal lijkt het
pi_180341864
quote:
0s.gif Op zondag 8 juli 2018 22:02 schreef SnowOokami het volgende:

[..]

Paddy is toch aandeel houder van Williams :X maar goed... het rommelt overal lijkt het
Omdat het voor priveteams niet meer te doen is.
  zondag 8 juli 2018 @ 22:21:10 #82
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_180342266
Er is meer aan de hand in de F1.
Er word al gesproken over F1 A en B divisie. Het botert ook totaal niet met de B divisie en A divisie.
pi_180342275
quote:
0s.gif Op zondag 8 juli 2018 19:16 schreef Sjemmert het volgende:
Was ook wel weer vreemd dat RAI 10 sec konden kreeg terwijl Vettel maar 5 sec kreeg in Frankrijk. In principe hetzelfde vergrijp.

Enige verschil dat Kimi gewoon doorkon en Vettel zelf ook last had van het incident met Bottas. Toch vraag ik me af of de stewards niet beter gewoon dezelfde straffen moeten hanteren voor vergelijkbare vergrijpen ongeacht de uit komst van het incident.
Ik heb het idee dat ze Vettel bewust minder straf hebben gegeven omdat ze zo weinig mogelijk invloed willen uitoefenen op het kampioenschap. Imho had Vettel ook 10s moeten krijgen, net zoals eerder dat jaar gebeurde bij soortgelijke (oa Verstappen vs Vettel) botsingen. Sirotkin kreeg zelfs twee strafpunten voor een botsing in de eerste ronde.
quote:
1s.gif Op zondag 8 juli 2018 20:58 schreef HansvanOchten het volgende:

[..]

Omdat het aantal punten van diegene die je raakt geen invloed heeft op de straf.
5 seconden vorige race van Vettel werd als laag beoordeeld, dus nu 10 sec.
10s was normaal imho. Alleen kreeg Vettel er maar 5s, wat dus imho terecht als te laag beoordeeld werd.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  Moderator / Redactie Sport / Devops zondag 8 juli 2018 @ 22:43:19 #84
176766 crew  zoem
zoemt
pi_180342809
quote:
1s.gif Op zondag 8 juli 2018 22:21 schreef sasquatsch het volgende:
Sirotkin kreeg zelfs twee strafpunten voor een botsing in de eerste ronde.
Volgens mij heeft Kimi nu ook 2 strafpunten gekregen. Hij staat op 5 van 12 dacht ik.
pi_180343111
quote:
1s.gif Op zondag 8 juli 2018 22:21 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

Ik heb het idee dat ze Vettel bewust minder straf hebben gegeven omdat ze zo weinig mogelijk invloed willen uitoefenen op het kampioenschap. Imho had Vettel ook 10s moeten krijgen, net zoals eerder dat jaar gebeurde bij soortgelijke (oa Verstappen vs Vettel) botsingen. Sirotkin kreeg zelfs twee strafpunten voor een botsing in de eerste ronde.

[..]

10s was normaal imho. Alleen kreeg Vettel er maar 5s, wat dus imho terecht als te laag beoordeeld werd.
Als dat de reden is vind ik dat ook kwalijk. De stand in het kampioenschap zou nooit van invloed mogen zijn op de strafbepaling imo. Helaas lijkt het er soms op dat het in de praktijk wel zo gaat.
pi_180343159
quote:
0s.gif Op zondag 8 juli 2018 22:43 schreef zoem het volgende:

[..]

Volgens mij heeft Kimi nu ook 2 strafpunten gekregen. Hij staat op 5 van 12 dacht ik.
Daar zijn ze dan wel consequent in. In de tijdstraffen niet.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_180343220
Trouwens, heeft iemand nog beelden of kennis van wat er gebeurde met Max in becketts/chapel. Hij ging daar volgens mij een stuk door het gras waarna Kimi hem voorbij kon. Was dat een fout of had hij daar al problemen met de auto. Er wordt met geen woord over gerept volgens mij en er was geen replay van.
pi_180343386
quote:
0s.gif Op zondag 8 juli 2018 23:03 schreef Sjemmert het volgende:
Trouwens, heeft iemand nog beelden of kennis van wat er gebeurde met Max in becketts/chapel. Hij ging daar volgens mij een stuk door het gras waarna Kimi hem voorbij kon. Was dat een fout of had hij daar al problemen met de auto. Er wordt met geen woord over gerept volgens mij en er was geen replay van.
Dit?


Oh nee, toen was Kimi hem al voorbij.
pi_180343448
quote:
0s.gif Op zondag 8 juli 2018 23:13 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Dit?


Oh nee, toen was Kimi hem al voorbij.
Nee was een paar ronden daarvoor volgens mij. Na de 2de safetycar restart.
pi_180343740
quote:
1s.gif Op zondag 8 juli 2018 23:16 schreef Sjemmert het volgende:

[..]

Nee was een paar ronden daarvoor volgens mij. Na de 2de safetycar restart.
Die stofwolk ineens he, was me ook al opgevallen, maar heb er verder niks meer van gezien
pi_180343838
quote:
0s.gif Op zondag 8 juli 2018 23:30 schreef Abdus18 het volgende:

[..]

Die stofwolk ineens he, was me ook al opgevallen, maar heb er verder niks meer van gezien
Max vroeg daarna ook over de boordradio of hij schade had. Heb ook niet kunnen zien wat daar nou gebeurde.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_180343934
quote:
1s.gif Op zondag 8 juli 2018 23:34 schreef Monolith het volgende:

[..]

Max vroeg daarna ook over de boordradio of hij schade had. Heb ook niet kunnen zien wat daar nou gebeurde.
Klopt ja.
  zondag 8 juli 2018 @ 23:42:12 #93
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_180343976
Ging hij niet gewoon te wijd door het verdedigen?
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_180344028
quote:
0s.gif Op zondag 8 juli 2018 23:42 schreef ondeugend het volgende:
Ging hij niet gewoon te wijd door het verdedigen?
Het was niet in beeld maar leek alsof hij een momentje had in becketts waardoor die chapel iets af moest steken.
pi_180344038
quote:
0s.gif Op zondag 8 juli 2018 23:42 schreef ondeugend het volgende:
Ging hij niet gewoon te wijd door het verdedigen?
Zoiets vermoed ik wel, maar beelden zouden uitsluitsel kunnen geven over wat daar precies gebeurde.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  zondag 8 juli 2018 @ 23:52:07 #96
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_180344158
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_180344240
quote:
Ja dat moment ja. Benieuwd wat daar de in bochten daarvoor gebeurde. Helaas zullen we het hier mee moeten doen denk ik.
  maandag 9 juli 2018 @ 00:00:06 #98
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_180344320
quote:
1s.gif Op zondag 8 juli 2018 23:56 schreef Sjemmert het volgende:

[..]

Ja dat moment ja. Benieuwd wat daar de in bochten daarvoor gebeurde. Helaas zullen we het hier mee moeten doen denk ik.
Dat was niet in beeld idd maar ik ga er van uit dat het niet iets essentieels was aangezien hij het zelf nergens aangehaald heeft. We weten allemaal hoe sterk Max verdedigt ook al heeft hij de pace niet echt.
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
  maandag 9 juli 2018 @ 00:04:17 #99
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_180344405
Geen idee of dit al gepost was maar vanaf 4.50 Horner aan het woord.

And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_180344451
quote:
0s.gif Op zondag 8 juli 2018 23:03 schreef Sjemmert het volgende:
Trouwens, heeft iemand nog beelden of kennis van wat er gebeurde met Max in becketts/chapel. Hij ging daar volgens mij een stuk door het gras waarna Kimi hem voorbij kon. Was dat een fout of had hij daar al problemen met de auto. Er wordt met geen woord over gerept volgens mij en er was geen replay van.
Al bij de start had hij problemen met het brake-by-wire systeem zegt hij zelf, dus wie weet. Over dit specifieke voorval is echter niets gezegd.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  maandag 9 juli 2018 @ 00:08:12 #101
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_180344476
quote:
1s.gif Op maandag 9 juli 2018 00:06 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

Al bij de start had hij problemen met het brake-by-wire systeem zegt hij zelf, dus wie weet. Over dit specifieke voorval is echter niets gezegd.
Maar daarna was het weer goed heb ik hem horen zeggen.
tot na de 2e SC
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_180344638
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2018 00:08 schreef ondeugend het volgende:

[..]

Maar daarna was het weer goed heb ik hem horen zeggen.
tot na de 2e SC
Dat voorval was ook vlak na de tweede SC.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_180344694
quote:
1s.gif Op maandag 9 juli 2018 00:06 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

Al bij de start had hij problemen met het brake-by-wire systeem zegt hij zelf, dus wie weet. Over dit specifieke voorval is echter niets gezegd.
BBW was alleen 1e ronde en vlak voor uitvallen volgens mij. Hij had wel bijna hele race last van clipping zei Max. Maar dat had iets te maken met het eerder afbreken van energie wat volgens mij gewoon neerkomt op minder power.

Lijkt er voor mij toch sterk op dat hij een klein momentje gehad moet hebben in becketts. Maar goed maakt verder ook niet zo veel uit. Vond het sowieso al erg knap dat hij Raikkonen zo lang af kon houden.
  Moderator / Redactie Sport / Devops donderdag 19 juli 2018 @ 20:24:46 #104
176766 crew  zoem
zoemt
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')