abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
pi_180337614
registreer om deze reclame te verbergen
Daar komt de racistische aap uit de mouw
  zondag 8 juli 2018 @ 19:02:40 #52
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_180338044
Ik neem dat deze SyriŽrs op het eerste vliegtuig richting Damascus worden gezet ?
Ik ben inmiddels overleden
pi_180338057
quote:
7s.gif Op zondag 8 juli 2018 19:02 schreef Enchanter het volgende:
Ik neem dat deze SyriŽrs op het eerste vliegtuig richting Damascus worden gezet ?
Grapjas.
  zondag 8 juli 2018 @ 19:04:05 #54
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_180338080
quote:
0s.gif Op zondag 8 juli 2018 19:03 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Grapjas.
Okay was meer een beetje van 'wishful thinking' ;(
sorry
pi_180338103
quote:
0s.gif Op zondag 8 juli 2018 19:04 schreef Enchanter het volgende:

[..]

Okay was meer een beetje van 'wishful thinking' ;(
sorry
Ik hoopte dat je nog even doorging zodat ik ook nog 'lolbroek' kon gebruiken.
  zondag 8 juli 2018 @ 19:06:03 #56
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_180338131
quote:
9s.gif Op zondag 8 juli 2018 19:04 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Ik hoopte dat je nog even doorging zodat ik ook nog 'lolbroek' kon gebruiken.
Nee vandaag ff niet , beetje te warm daar voor
pi_180338517
quote:
0s.gif Op zondag 8 juli 2018 17:19 schreef JubaUrbicus het volgende:
Ik geloof dit wel, SyriŽrs (Assad aanhangers) en rechts-extremisten zijn hartstikke goed bevriend met elkaar en allebei haten ze Joden. Er gaan ook steeds meer rechts-extremisten uit west en noord Europa naar SyriŽ toe om te vechten voor Assad.
Het lijkt me waarschijnlijker dat Duitsers in kwestie ook een moslimlandachtergrond hebben.
Vroeger was niet alles beter maar de toekomst wel.
  zondag 8 juli 2018 @ 20:18:24 #58
74056 ToT
The Gothfather
pi_180339849
quote:
0s.gif Op zondag 8 juli 2018 16:49 schreef Takadanobaba het volgende:

[..]

Zoals welk verhaal? Het verhaal van de Palestijn die een IsraŽlisch restaurant in Amsterdam aanviel?
Hij is boos over het feit dat zo veel aanvallen tegen moslims verzonnen blijken te zijn. Nu MOET het dus andersom OOK wel zo zijn.
pi_180341042
en waren die drie overigg duitsers duitsers of 'duitsers'?
There are only 151 Pokťmon.
pi_180341539
Ah, mooi, groeiende intolerantie door tolerantie.
pi_180342605
Welkom in Europa 1930 - 1945.
Ik ben HSG-Bomber niet.
pi_180343063
quote:
0s.gif Op zondag 8 juli 2018 18:32 schreef ABombali het volgende:

[..]

Zelfs dan zou het zijn verwijderd, kritiek op joden is gewoon niet toegestaan.
Gelul. Er zijn topics vol met commentaar op het handelen van IsraŽl en joodse settlers op de west bank.

Dat zijn over het algemeen joden.

Er zijn in dit geval weinig tot geen voorvallen wat joden en racistische aanval hebben gesimuleerd. Terwijl dit van moslims wel zo is. Ongelijke gevallen, dus ongelijke behandeling.

Overigens worden er vrij veel joden puur vanwege het jood zijn aangevallen door moslims. Ook als het geen zionisten zijn. Jij hebt het ook direct over joden in het algemeen.

Als jij je zo gedraagt, op het racistische af, zeg dan niets over mensen die te kort door de bocht gaan over moslims, die hebben in ieder geval heel wat met reden om dat wat van te vinden. Gezien de criminaliteit, terrorisme en segregatie waar ze zelf elke dag last van hebben.

Overigens zijn orthodox gelovigen van elk type teringlijers, of ze nu namens Jezus, jaweh of Allah zichzelf superieur voelen TOV anderen, het is allemaal even fout.
Whatever...
pi_180343296
quote:
Kwaadwillende joden zijn een hoopje stront, net zoals kwaadwillende moslims of kwaadwillende westerlingen een hoopje stront zijn. Kunst is om niet te generaliseren, ongeacht de achtergronden.
pi_180343382
quote:
1s.gif Op zondag 8 juli 2018 22:55 schreef Spanky78 het volgende:

[..]

Gelul. Er zijn topics vol met commentaar op het handelen van IsraŽl en joodse settlers op de west bank.

Dat zijn over het algemeen joden.

Er zijn in dit geval weinig tot geen voorvallen wat joden en racistische aanval hebben gesimuleerd. Terwijl dit van moslims wel zo is. Ongelijke gevallen, dus ongelijke behandeling.

Overigens worden er vrij veel joden puur vanwege het jood zijn aangevallen door moslims. Ook als het geen zionisten zijn. Jij hebt het ook direct over joden in het algemeen.

Als jij je zo gedraagt, op het racistische af, zeg dan niets over mensen die te kort door de bocht gaan over moslims, die hebben in ieder geval heel wat met reden om dat wat van te vinden. Gezien de criminaliteit, terrorisme en segregatie waar ze zelf elke dag last van hebben.

Overigens zijn orthodox gelovigen van elk type teringlijers, of ze nu namens Jezus, jaweh of Allah zichzelf superieur voelen TOV anderen, het is allemaal even fout.
Dus je zegt dat jodenhaat slecht is, en moslimhaat terecht is. Duidelijk.
pi_180343524
quote:
1s.gif Op zondag 8 juli 2018 23:13 schreef ABombali het volgende:

[..]

Dus je zegt dat jodenhaat slecht is, en moslimhaat terecht is. Duidelijk.
Je leest niet.

Haal de balk uit je eigen ogen voor je de ander wijst op de splinter in de zijne.
Whatever...
pi_180343725
quote:
1s.gif Op zondag 8 juli 2018 23:19 schreef Spanky78 het volgende:

[..]

Je leest niet.

Haal de balk uit je eigen ogen voor je de ander wijst op de splinter in de zijne.
Nee dat is exact wat je zegt, misschien moet je je eigen comment eens goed gaan lezen en analyseren.
pi_180343778
quote:
0s.gif Op zondag 8 juli 2018 23:29 schreef ABombali het volgende:

[..]

Nee dat is exact wat je zegt, misschien moet je je eigen comment eens goed gaan lezen en analyseren.
Groot verschil met wat er gezegd is en wat jij schijnbaar heel graag wil horen.
pi_180343785
quote:
0s.gif Op zondag 8 juli 2018 23:29 schreef ABombali het volgende:

[..]

Dat er zeer regelmatig Joden puur vanwege het Joods zijn worden mishandeld door moslims en dat dit bij moslims nauwelijks gebeurt? En dat de keten dat het in het nieuws kwam achteraf verzonnen bleek?

De slachtofferrol is sterk bij jou.
Whatever...
pi_180343829
quote:
1s.gif Op zondag 8 juli 2018 23:32 schreef Spanky78 het volgende:

[..]

Dat er zeer regelmatig Joden puur vanwege het Joods zijn worden mishandeld door moslims en dat dit bij moslims nauwelijks gebeurt? En dat de keten dat het in het nieuws kwam achteraf verzonnen bleek?

De slachtofferrol is sterk bij jou.
Nu zeg je opeens Joden i.p.v. joden, ga dingen niet verdraaien. Het gaat hier om joden en niet om Joden. Zwak, zeer zwak. Ben je een jood? Typisch

Je probeert moslimhaat goed te praten door te zeggen dat moslims op grote schaal joden mishandelen.
  zondag 8 juli 2018 @ 23:39:36 #71
117098 Hathor
Effe niet
pi_180343922
quote:
Bij nader inzien hadden de nazi's toch gelijk? Is dat wat je probeert te zeggen?
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  zondag 8 juli 2018 @ 23:40:31 #72
117098 Hathor
Effe niet
pi_180343943
quote:
0s.gif Op zondag 8 juli 2018 23:08 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Kwaadwillende joden zijn een hoopje stront, net zoals kwaadwillende moslims of kwaadwillende westerlingen een hoopje stront zijn. Kunst is om niet te generaliseren, ongeacht de achtergronden.
Het trekt wel een hele hoop vliegen aan, en dat moet je ook niet willen.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_180343946
quote:
0s.gif Op zondag 8 juli 2018 23:34 schreef ABombali het volgende:

[..]

Nu zeg je opeens Joden i.p.v. joden, ga dingen niet verdraaien. Het gaat hier om joden en niet om Joden. Zwak, zeer zwak. Ben je een jood? Typisch

Je probeert moslimhaat goed te praten door te zeggen dat moslims op grote schaal joden mishandelen.
Mijn mobiel maakte er een hoofdletter van. Maar het geeft mooi aan hoe dom je redeneert. Ik ben geen jood maar al was ik dat. Dat maakte mijn post niet minder waar.

Ga lekker in Saudi ArabiŽ wonen. Daar wonen verplicht alleen moslims. Uiteraard hebben ze niet moslims nodig voor alles dat niet uit de middeleeuwen komt.

Ik haat jou en mensen zoals jij. Niet moslims in het algemeen. Jij bent de reden dat mensen een hekel krijgen aan moslims die wťl normaal kunnen doen. Jij denkt als een fascist, een nazi. Net zoals de grootmoefti in WO2.

En als iemand daar doorheen prikt is het een jood volgens jou.
Whatever...
pi_180343961
quote:
Laat je niet gek maken, ieder volk, ieder religie is hetzelfde. Zulke video's kun je maken voor bijna iedere religie, ieder land.
  zondag 8 juli 2018 @ 23:42:55 #75
117098 Hathor
Effe niet
pi_180343993
quote:
0s.gif Op zondag 8 juli 2018 23:34 schreef ABombali het volgende:

[..]

Eh ja, ik ga zelfs nog een stapje verder door te zeggen dat als het aan bepaalde moslims ligt er morgen geen jood meer in leven is.
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')