abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 26 juli 2018 @ 15:43:13 #101
131603 Afwazig
Serious business
pi_180744842
Je kan nu met WCT voten voor welke ERC20 tokens er eerst gelist moeten worden op de DEX:

https://voting.wavesplatform.com/vote

Ik heb een beste lading WCT. Wat zal ik stemmen? :P
pi_180745752
quote:
10s.gif Op donderdag 26 juli 2018 15:43 schreef Afwazig het volgende:
Je kan nu met WCT voten voor welke ERC20 tokens er eerst gelist moeten worden op de DEX:

https://voting.wavesplatform.com/vote

Ik heb een beste lading WCT. Wat zal ik stemmen? :P
De link werkt niet.
Wel een mooie use case voor WCT, ik bespeur al een naderende prijsomslag. Wat zijn de kosten voor 1 vote?
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
  donderdag 26 juli 2018 @ 16:23:12 #103
131603 Afwazig
Serious business
pi_180745946
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2018 16:16 schreef chroestjov het volgende:

[..]

De link werkt niet.
Wel een mooie use case voor WCT, ik bespeur al een naderende prijsomslag. Wat zijn de kosten voor 1 vote?
Niet?

Naja hier de tweet:

wavesplatform twitterde op donderdag 26-07-2018 om 15:34:53 We are launching #Waves #ERC20 #DEX Vote! $WCT holders will decide, which ERC-20 token to be listed first on DEX. Go to https://t.co/3NASmBfFkT and vote for your favourite ERC20 token!#WavesPlatform #WavesERC20 #Blockchain #ERC20 $WAVES https://t.co/mzx861mXZM reageer retweet
Je kan stemmen met WCT en simpelweg hoe meer WCT je hebt hoe zwaarder je stem weegt. Daarnaast hangt het natuurlijk af van de hoeveelheid mensen stemmen en hoeveel WCT die hebben. Over twee weken kun je ook in de client stemmen.
pi_180746030
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2018 16:23 schreef Afwazig het volgende:

[..]

Niet?

Naja hier de tweet:

wavesplatform twitterde op donderdag 26-07-2018 om 15:34:53 We are launching #Waves #ERC20 #DEX Vote! $WCT holders will decide, which ERC-20 token to be listed first on DEX. Go to https://t.co/3NASmBfFkT and vote for your favourite ERC20 token!#WavesPlatform #WavesERC20 #Blockchain #ERC20 $WAVES https://t.co/mzx861mXZM reageer retweet
Je kan stemmen met WCT en simpelweg hoe meer WCT je hebt hoe zwaarder je stem weegt. Daarnaast hangt het natuurlijk af van de hoeveelheid mensen stemmen en hoeveel WCT die hebben. Over twee weken kun je ook in de client stemmen.
Net bombardeerde iemand bijna het gehele MyTrackNet orderboek om WCT op te kopen. Dus je kan simpelweg stemmen als je WCT hebt, maar het kost je geen WCT? Ik heb zelf circa 2,5k WCT.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
  donderdag 26 juli 2018 @ 16:32:46 #105
131603 Afwazig
Serious business
pi_180746219
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2018 16:26 schreef chroestjov het volgende:

[..]

Net bombardeerde iemand bijna het gehele MyTrackNet orderboek om WCT op te kopen. Dus je kan simpelweg stemmen als je WCT hebt, maar het kost je geen WCT? Ik heb zelf circa 2,5k WCT.
Het kost je niks. Er wordt gekeken naar hoeveel WCT het account dat stemt heeft. Dus als je al hebt dan hou je dat. Als je WCT koopt kost het natuurlijk wel wat :P
pi_180747029
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2018 16:32 schreef Afwazig het volgende:

[..]

Het kost je niks. Er wordt gekeken naar hoeveel WCT het account dat stemt heeft. Dus als je al hebt dan hou je dat. Als je WCT koopt kost het natuurlijk wel wat :P
Ik zie trouwens dat de periode om te stemmen vrij lang duurt, dus geen haast. Ik hoop dat ze in die periode ook een stemfunctie toevoegen aan de client, want ik probeer het aantal plaatsen waar ik inlog zoveel mogelijk te beperken. Maar het is wel een mooie use case voor WCT en dit gaat met vrij grote zekerheid een structurele boost geven aan de prijs van WCT.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
  donderdag 26 juli 2018 @ 17:04:31 #107
131603 Afwazig
Serious business
pi_180747184
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2018 16:59 schreef chroestjov het volgende:

[..]

Ik zie trouwens dat de periode om te stemmen vrij lang duurt, dus geen haast. Ik hoop dat ze in die periode ook een stemfunctie toevoegen aan de client, want ik probeer het aantal plaatsen waar ik inlog zoveel mogelijk te beperken. Maar het is wel een mooie use case voor WCT en dit gaat met vrij grote zekerheid een structurele boost geven aan de prijs van WCT.
Over twee weken kun je ook vanuit de client stemmen las ik. Dit is slechts de eerste versie.
  vrijdag 27 juli 2018 @ 15:56:23 #108
131603 Afwazig
Serious business
pi_180770454
Goede post over de DNS hijack. Wat Waves er van heeft geleerd en wat ze nu gaan doen.

https://forum.wavesplatfo(...)g-retrospective/1227
pi_180790323
Bijna Wavesmaand jongens.
pi_180792426
Nu ik het leasen aan verschillende nodes aan het testen ben, valt het mij op dat er erg grote verschillen bestaan tussen de nodes. Sowieso is leasen aan een grote node niet gunstig omdat er een limiet is gesteld aan het aantal MRT dat per dag kan worden ontvangen door 1 node, ongeacht het aantal blocks. Dus ontvangen grote nodes relatief minder MRT wat vervolgens ook nog eens onderverdeeld moet worden over veel meer geleasde Waves. Dus het komt erop neer dat leasen aan kleine en middelgrote nodes veel gunstiger is, maar het gros van de ontvangen waarde bestaat uit MRT en heel veel nodes (groot en klein) houden de MRT zelf. Een voorbeeld van een kleine die de MRT zelf houdt, is WavesDesk. Die deelt dan eigen WavesDesk uit, maar de waarde van de uitgedeelde WavesDesk ligt natuurlijk veel lager dan de waarde aan MRT die WavesDesk heeft ontvangen voor jouw geleasde Waves, wat dus schijnbaar de hoofdreden is voor het bestaan van die coin. Ik heb tot dusver pas 2 kleine of middelgrote nodes gevonden die wel alles tot vrijwel alles uitdelen van wat ze ontvangen zonder dat er een bepaalde onbesproken lucratieve constructie voor de eigenaar achter zit.

Dat zijn:

https://www.bearwaves.nl/
https://www.tradisys.com/en

Waarbij Tradisys heel wat beter scoort doordat het aantal geleasde Waves lager ligt en omdat er een bonus wordt uitgekeerd.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
  zondag 29 juli 2018 @ 20:26:09 #111
477575 Districore
Crowdpurchase Merchandise
pi_180820699
Sagan coin website uit de lucht, dat voorspelt niet veel goeds
Districore - Crowdpurchase your merchandise
pi_180837477
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2018 20:26 schreef Districore het volgende:
Sagan coin website uit de lucht, dat voorspelt niet veel goeds
Ja, dat ziet er niet best uit, ik had er maar enkele tientallen gekocht omdat ik de bron niet kon vinden, dus ik heb amper schade. Schijnbaar gewoon iemand die had bedacht om mee te profiteren van de andere vergelijkbare wedstrijden. Buiten dat het vrij triest is, is het ook nog eens heel veel werk om dat allemaal op te zetten voor zo'n klein beetje winst, er zijn heel wat makkelijkere manieren om winsten te behalen.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_180888859
Net was er een extreme dump van MRT, ik heb er circa 135k opgevangen voor een gemiddelde van circa 0.017 Waves per stuk.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
  donderdag 2 augustus 2018 @ 08:43:52 #114
131603 Afwazig
Serious business
pi_180890347
Op MRT wordt elke dag voor 500 Waves een marketbuy gedaan door Waves om miners the betalen. Not bad.
pi_180895228
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 08:43 schreef Afwazig het volgende:
Op MRT wordt elke dag voor 500 Waves een marketbuy gedaan door Waves om miners the betalen. Not bad.
Ja, gegarandeerde liquiditeit, veel beter kan het niet. De prijs is inmiddels al bijna verdubbeld t.o.v. de inkoopprijs, dus dat wordt vanmiddag en vanavond een extra plakje kaas op de boterham.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_180915736
Wie dumpt er nu nog 8)7
pi_180921418
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 12:15 schreef DSVM het volgende:
Wie dumpt er nu nog 8)7
Ik heb het idee dat dit het gevolg is van één hele grote of meerdere whales die op een vrij agressieve wijze uitstappen. Het was de afgelopen week ook terug te zien in een paar andere tokens zoals MRT, WCT, Liquid, MyTrackNet en nog een paar andere. Zal het iets te maken hebben met onvrede over Vostok?
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_180926264
Lukt het iemand om orders te creëren? Mij i.i.g. niet.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
  vrijdag 3 augustus 2018 @ 20:24:35 #119
131603 Afwazig
Serious business
pi_180926557
Ze zijn aan het prutsen met de matcher, ik heb hetzelfde probleem. Wordt aan gewerkt lees is
pi_180926678
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 20:24 schreef Afwazig het volgende:
Ze zijn aan het prutsen met de matcher, ik heb hetzelfde probleem. Wordt aan gewerkt lees is
Ah, hopelijk vergeten ze dan niet om die ook meteen een keer leeg te halen, want het heeft een behoorlijke waarde aan assets opgebouwd.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_180926791
Enkel aan BTC staat er al meer dan een halve BTC op dat adres.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_180950414
quote:
5s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 20:06 schreef chroestjov het volgende:
Lukt het iemand om orders te creëren? Mij i.i.g. niet.
Nope. Alle manieren geprobeerd. Zelfs met verschillende accounts. Werkt allemaal niet.

Mijn extreem lage buyorder van TNG is wel vanmiddag geactiveerd. Wil nu meteen verkopen maar lukt niet.
pi_180952312
quote:
9s.gif Op zaterdag 4 augustus 2018 22:53 schreef BadVlad het volgende:

[..]

Nope. Alle manieren geprobeerd. Zelfs met verschillende accounts. Werkt allemaal niet.

Mijn extreem lage buyorder van TNG is wel vanmiddag geactiveerd. Wil nu meteen verkopen maar lukt niet.
Ik heb 1 adres waarop alles nog wel volledig werkt, heb ook geen idee waarom alles op dat adres nog wel functioneert. Alle units die ik wil verkopen, stuur ik nu naar dat adres om orders aan te maken, maar erg handig is het allemaal niet.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_180984385
Zijn er nog nieuwe updates? Want dit is natuurlijk vrij onhandig en vormt ook niet echt bepaald reclame, zeker voor mensen die nu helemaal geen orders kunnen aanmaken. Daarnaast is het volume voor mensen die nog wel orders kunnen creëren nu ook vrij minimaal, dus dat is ook niet echt heel waardevol.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_180985098
quote:
9s.gif Op zaterdag 4 augustus 2018 22:53 schreef BadVlad het volgende:

[..]

Nope. Alle manieren geprobeerd. Zelfs met verschillende accounts. Werkt allemaal niet.

Mijn extreem lage buyorder van TNG is wel vanmiddag geactiveerd. Wil nu meteen verkopen maar lukt niet.
Misschien kan je proberen om een nieuw adres aan te maken, ik zie uitzonderlijk veel activiteit door adressen die nieuw zijn aangemaakt en alle units pas net hebben ontvangen.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')