abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
  donderdag 12 juli 2018 @ 19:13:53 #51
131603 Afwazig
Serious business
pi_180429646
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2018 18:54 schreef chroestjov het volgende:

[..]

Ik weet het fijne er ook niet van, maar volgens mij zou dat dan al ronde 3 worden.
Op telegram zeggen die lui van WNET het volgende;

Niels:
Jullie voten nu toch voor fair pos? Wat is er gebeurd? @Clipto @G1zm0nl

Rob / G1zm0:
Heb een document wat de 11e is binnen gekomen onder ogen gekregen met een scientists review van het nieuwe algo

En het met wiskundigen doorgenomen

Voldoende voor een vote, niet 100% sluitend, maar er is iig door een extra paar ogen naar gekeken

Niels:
Okť klinkt goed. Was er nog constructieve feedback van die mensen?

Rob / G1zm0:
Niet echt

Maar dat is juist goed

Ze nemen geen verantwoordelijkheid

En returnen alleen negatieve bevindingen

Scientific papers zijn raar 😂
pi_180430061
quote:
1s.gif Op donderdag 12 juli 2018 19:13 schreef Afwazig het volgende:

[..]

Op telegram zeggen die lui van WNET het volgende;

Niels:
Jullie voten nu toch voor fair pos? Wat is er gebeurd? @Clipto @G1zm0nl

Rob / G1zm0:
Heb een document wat de 11e is binnen gekomen onder ogen gekregen met een scientists review van het nieuwe algo

En het met wiskundigen doorgenomen

Voldoende voor een vote, niet 100% sluitend, maar er is iig door een extra paar ogen naar gekeken

Niels:
Okť klinkt goed. Was er nog constructieve feedback van die mensen?

Rob / G1zm0:
Niet echt

Maar dat is juist goed

Ze nemen geen verantwoordelijkheid

En returnen alleen negatieve bevindingen

Scientific papers zijn raar 😂
Ze hadden de theorie ook met de mensen van Waves zelf kunnen doornemen. Maar het klinkt een beetje als de tegenwoordige manier van werken in Nederland, want er wordt in Nederland niets meer beslist zonder dat ťťn of ander duurbetaald extern onderzoeksbureau ergens 'onderzoek' naar heeft gedaan.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_180437322
Op de dag van de wedstrijd heb ik het grootste deel van mijn Engelsen voor een goede prijs verkocht en van KroatiŽ zelfs alles, maar op het moment dat er werd afgefloten, heb ik het grootste deel van de beschikbare Kroaten onder de 0.1 Waves aangekocht.

putin-chess1.jpg
pi_180440592
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2018 00:41 schreef chroestjov het volgende:
Op de dag van de wedstrijd heb ik het grootste deel van mijn Engelsen voor een goede prijs verkocht en van KroatiŽ zelfs alles, maar op het moment dat er werd afgefloten, heb ik het grootste deel van de beschikbare Kroaten onder de 0.1 Waves aangekocht.

[ afbeelding ]
Lekker 😀😀 go KroatiŽ!
pi_180490619
https://docs.wixstatic.co(...)ba89033f229caef8.pdf

Ik heb het oppervlakkig doorgenomen, maar dit lijkt mij een behoorlijk serieuze analyse.

https://www.blackswangate.com/report

EOS en ETH hebben ze al op dezelfde wijze geanalyseerd en er staat al vermeld welke ze nog meer gaan analyseren.
  maandag 16 juli 2018 @ 12:13:46 #56
131603 Afwazig
Serious business
  maandag 16 juli 2018 @ 15:51:56 #57
479097 BlackSwanDAR
Reports, Trading, ICO
pi_180515834
hallo iedereen,
Ik zou dit interessante rapport over het Waves-project willen voorstellen

maandag 16 juli 2018 @ 16:25:28 #58
131603 Afwazig
Serious business
pi_180516537
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2018 15:51 schreef BlackSwanDAR het volgende:
hallo iedereen,
Ik zou dit interessante rapport over het Waves-project willen voorstellen

Google Translate _O_

Goed rapport (en uitgebreid!) alleen er zitten nog wel wat foutjes in. Sommige informatie is een beetje verouderd.
pi_180519337
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2018 16:25 schreef Afwazig het volgende:

[..]

Google Translate _O_

Goed rapport (en uitgebreid!) alleen er zitten nog wel wat foutjes in. Sommige informatie is een beetje verouderd.
Haha ja las het 😂 maar verder prima rapport.

Blij dat ledger support eraan komt! En het kan niet lang meer duren voor de smart contracts er echt zijn. Benieuwd wat dat met de prijs gaat doen.
pi_180521974
http://dev.pywaves.org/activation/

Er is gewoon weer een nieuwe ronde gestart, maar dit keer gaat het er wel doorkomen.
pi_180530638
quote:
1s.gif Op maandag 16 juli 2018 18:37 schreef DaRealDeal het volgende:

[..]

Haha ja las het 😂 maar verder prima rapport.

Blij dat ledger support eraan komt! En het kan niet lang meer duren voor de smart contracts er echt zijn. Benieuwd wat dat met de prijs gaat doen.
Het zou top zijn als we in een algehele uptrend zitten waarin deze releases als een soort katalysator kunnen werken om de prijs nůg wat extra omhoog te trekken. In deze periode is het bijna zonde om dit soort releases uit te brengen (als je naar het algehele crypto sentiment- en prijsontwikkeling kijkt)
[P]otverdorie
  dinsdag 17 juli 2018 @ 13:12:14 #62
131603 Afwazig
Serious business
pi_180534599
sasha35625 twitterde op dinsdag 17-07-2018 om 12:47:31 We're implementing ERC20 gateway now on $waves. Please write which tokens you would like to see implemented first. reageer retweet
pi_180539027
quote:
14s.gif Op dinsdag 17 juli 2018 13:12 schreef Afwazig het volgende:
sasha35625 twitterde op dinsdag 17-07-2018 om 12:47:31 We're implementing ERC20 gateway now on $waves. Please write which tokens you would like to see implemented first. reageer retweet
Is dat een letterlijke 'nu' of is het meer een figuurlijke als in 'binnen nu en 8 weken'?
pi_180539144
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juli 2018 09:53 schreef NatteBever het volgende:

[..]

Het zou top zijn als we in een algehele uptrend zitten waarin deze releases als een soort katalysator kunnen werken om de prijs nůg wat extra omhoog te trekken. In deze periode is het bijna zonde om dit soort releases uit te brengen (als je naar het algehele crypto sentiment- en prijsontwikkeling kijkt)
Ik vind het juist prima dat Waves dit niet doet. Gewoon lekker doorgaan. Uiteindelijk heb ik 1000x liever een project dat doorontwikkeld en daarmee vooruitgang boekt, dan een project dat stil blijft staan hopende dat er weer een bullmarkt komt en dan hoopt de prijs (tijdelijk) te pompen.
  dinsdag 17 juli 2018 @ 17:22:08 #65
131603 Afwazig
Serious business
pi_180540029
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juli 2018 16:41 schreef chroestjov het volgende:

[..]

Is dat een letterlijke 'nu' of is het meer een figuurlijke als in 'binnen nu en 8 weken'?
Ik heb geen idee. Het implementeren van een nieuwe gateway zal wel minimaal een week of 2 weken duren neem ik aan. Maar wel tof dat dit er nu eindelijk aan zit te kopen. Zal het volume van de DEX oom goed doen.
pi_180540559
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juli 2018 16:45 schreef I.C.O.N. het volgende:

[..]

Ik vind het juist prima dat Waves dit niet doet. Gewoon lekker doorgaan. Uiteindelijk heb ik 1000x liever een project dat doorontwikkeld en daarmee vooruitgang boekt, dan een project dat stil blijft staan hopende dat er weer een bullmarkt komt en dan hoopt de prijs (tijdelijk) te pompen.
Zeker, helemaal eens. Bedoelde meer dat het top zou zijn als de releases uitkomen in een uptrend :7
[P]otverdorie
pi_180542028
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 juli 2018 17:22 schreef Afwazig het volgende:

[..]

Ik heb geen idee. Het implementeren van een nieuwe gateway zal wel minimaal een week of 2 weken duren neem ik aan. Maar wel tof dat dit er nu eindelijk aan zit te kopen. Zal het volume van de DEX oom goed doen.
Ja, ik vind het ook zeer positief, alleen twijfelde ik op basis van de tweet aan de tijdlijn, want het zou ook geÔnterpreteerd kunnen worden als 'noem een token, dan gooi ik die vanavond online'.
pi_180542539
https://tradingene.io/

De daadwerkelijke tokens van Tradingene (8ewyQ64YgpaXdqXyfQbp2FGFJVGdGuGgc9qvrKUrCuGV) zijn nu ook beschikbaar op de DEX. De prijs van de ICO is 1 USD = 1 TNG, dus goedkoper kopen dan 1 USD staat gelijk aan kopen onder de prijs van de ICO.
pi_180546706
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juli 2018 18:57 schreef chroestjov het volgende:

De daadwerkelijke tokens van Tradingene (8ewyQ64YgpaXdqXyfQbp2FGFJVGdGuGgc9qvrKUrCuGV) zijn nu ook beschikbaar op de DEX. De prijs van de ICO is 1 USD = 1 TNG, dus goedkoper kopen dan 1 USD staat gelijk aan kopen onder de prijs van de ICO.
Thanks. Even wat lage buy orders gezet.
  dinsdag 17 juli 2018 @ 22:13:22 #70
131603 Afwazig
Serious business
pi_180546709
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juli 2018 18:57 schreef chroestjov het volgende:

Deed jij mee aan die ICO? En zoja; waarom?
pi_180547797
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juli 2018 22:13 schreef Afwazig het volgende:

[..]

Deed jij mee aan die ICO? En zoja; waarom?
Neen, want in de huidige markt weet je vrijwel 100% zeker dat je de tokens na de ICO goedkoper kan oppikken op de vrije markt, dus ik stuur uit principe geen funds meer naar sites van ICO's voor tokens tegen een fixed rate. Maar ik heb deze al wel maanden op het oog en het is ook een officiŽle deelnemer van Waves Lab. Gezien dat steeds meer 'normale' mensen zich bezighouden met traden/speculeren d.m.v. allerlei nieuwe apps waar er ook steeds meer van bijkomen, zie ik eigenlijk wel een redelijk gat in de markt voor dit concept. Verder heb ik het idee dat het er vrij professioneel aan toegaat bij dit project t.o.v. bijna alle projecten.
Het wordt inhoudelijk redelijk goed uitgelegd in de gemaakte promotievideo's:

[ Bericht 0% gewijzigd door chroestjov op 17-07-2018 23:17:13 ]
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')