abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 7 juli 2018 @ 13:10:54 #1
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_180305767
Welkom in het Dating topic.

In dit topic gaat het over daten, aanstaande dates, recente dates of verwant aan deze onderwerpen.

Wat willen we wel in dit topic:
✔ Discussie over een recente date en/of hoe nu verder
✔ Advies vragen of geven over hoe dingen aan te pakken m.b.t. daten
✔ Succesverhalen wat betreft dates
✔ Hoe benader ik iemand voor een date?
✔ Wat kan ik het beste doen op m'n eerste date?
✔ Bespreken waar je de fout in ging op je date
✔ Faal dates vertellen, met de billen bloot :9

Wat willen we niet in dit topic:
✖ Offtopic
✖ Slowchat
✖ Flamen
✖ Eisenlijstjes
✖ Het topic claimen
✖ Screenshots plaatsen van datingprofielen
✖ Algemene vragen over mannen en vrouwen
✖ Dates/uitjes met de persoon/personen die je als je vaste partner beschouwt

Houd het dus ontopic zodat het leuk blijft, we verwachten vooral posts over date ervaringen/aanstaande dates hier. Afwijken van bovenstaande punten mag, zolang het duidelijk te maken heeft met daten. Er zijn talloze andere topics waar je andere zaken kwijt kan wat niet over daten gaat, dus we verzoeken je het topic schoon te houden van deze zaken.

Bedankt voor de medewerking.

✔ Uw dreamteam, Samzz en STING :*.

EFTELING MEET
Omdat we hard falen in dates strikken voor de Efteling, willen we een massa date organiseren met het hele dating topic!

Datum :? Onbekend
Wie gaat er mee :?
Anneloos
Faxie
Debsterr
Dven (waarschijnlijk)

[ Bericht 0% gewijzigd door Dven op 07-07-2018 14:51:24 ]
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_180305771
quote:
10s.gif Op zaterdag 7 juli 2018 11:37 schreef ludovico het volgende:

[..]

Baas 8-)

Kijk Faxie, zo moet dat.
Klopt. Die mazzel heb ik nooit.
pi_180305776
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juli 2018 13:11 schreef Faxie het volgende:

[..]

Klopt. Die mazzel heb ik nooit.
Dat initiatief neem jij nooit.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_180305782
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juli 2018 13:10 schreef Dven het volgende:
Merk er eigenlijk niets van dat de verhoudingen zo scheef zouden liggen.
Dat komt omdat jij ten eerste een toffe buitenlander bent, ten tweede bij het aandeel mannen hoort waar alle vrouwen achteraan zitten :{
  zaterdag 7 juli 2018 @ 13:13:11 #5
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_180305792
Efteling meeting én faxie zien :o omg kan niets beloven omdat het erg ver is maar ben er wel voor te porren indien het past.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_180305798
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juli 2018 13:11 schreef ludovico het volgende:

[..]

Dat initiatief neem jij nooit.
Ow jawel hoor. Soms. En leidt nooit tot iets. Heb al tig vrouwen ontmoet via het kitesurfen in principe.
pi_180305805
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juli 2018 13:13 schreef Faxie het volgende:

[..]

Ow jawel hoor. Soms. En leidt nooit tot iets. Heb al tig vrouwen ontmoet via het kitesurfen in principe.
Dus je vraagt om bakkie pleur te drinken samen en het leidt tot niks?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_180305817
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juli 2018 13:14 schreef ludovico het volgende:

[..]

Dus je vraagt om bakkie pleur te drinken samen en het leidt tot niks?
Soort van
  zaterdag 7 juli 2018 @ 13:15:23 #9
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_180305821
quote:
14s.gif Op zaterdag 7 juli 2018 13:12 schreef Faxie het volgende:

[..]

Dat komt omdat jij ten eerste een toffe buitenlander bent, ten tweede bij het aandeel mannen hoort waar alle vrouwen achteraan zitten :{
Buitenlander zijn helpt absoluut niet altijd :+

Zal mn lokatie straks eens nergens in nederland smijten. Eens zien hoe dat gaat
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_180305847
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 juli 2018 13:15 schreef Dven het volgende:

[..]

Buitenlander zijn helpt absoluut niet altijd :+

Zal mn lokatie straks eens nergens in nederland smijten. Eens zien hoe dat gaat
Dat zal nog steeds goed gaan, aangezien je bij het hogere segment hoort :+
pi_180305856
quote:
Meeste matches
Dat is niet alleen mijn cynische brein, maar nu ook bevestigd door diepgravend onderzoek. Er werden 14 neppe Tinderprofielen van mannen en vrouwen gemaakt die in New York en Londen de ether in werden geslingerd. De onderzoekers keken welk profiel de meeste matches had en ach en warempel: de mannen hadden 0,6% van de keer een match, terwijl dat percentage bij vrouwen op 10,5% ligt. Nógal een verschil, ja.
Als de kans dat vrouwen en mannen iemand liken een beetje normaal is verdeelt.... En de mannen en vrouw in dit onderzoekje ook qua aantrekkelijkheidscore een beetje representatief zijn...

Kom je tot de conclusie dat er 15x meer mannen op Tinder zitten dan vrouwen.

Als je dan anekdotisch bewijs meeneemt dat Anneloos en Angel 200+ matches hebben en Faxie ik en andere nabij de 0 dan klinkt die statistiek niet heel gek.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_180305865
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juli 2018 13:15 schreef Faxie het volgende:

[..]

Soort van
Ja daar gaat het dan fout, je moet niet soort van afspreken maar daadwerkelijk afspreken.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_180305904
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juli 2018 13:18 schreef ludovico het volgende:

[..]

Ja daar gaat het dan fout, je moet niet soort van afspreken maar daadwerkelijk afspreken.
Gedaan hoor :') Biosje, etentje, festivalletje, etc.
pi_180305915
De meest knappe mannen hebben niets te klagen op Tinder nee. Als je iets minder knap bent, dan kost het veel meer moeite en energie.

Toen ik "model" was op Tinder, was het niet bij te houden, iedere dag 3 tot 5 matches minimaal. En (bijna) alle dames openen het gesprek. Soms binnen 2 berichten al verzoeken tot app of afspreken.

Wat wel meehielp was dat ik bewust alles naar rechts gooide, puur om te zien wat er zou gebeuren.
pi_180305933
Je was model op Tinder?
  zaterdag 7 juli 2018 @ 13:22:51 #16
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_180305951
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juli 2018 13:17 schreef ludovico het volgende:

[..]

Als de kans dat vrouwen en mannen iemand liken een beetje normaal is verdeelt.... En de mannen en vrouw in dit onderzoekje ook qua aantrekkelijkheidscore een beetje representatief zijn...

Kom je tot de conclusie dat er 15x meer mannen op Tinder zitten dan vrouwen.

Als je dan anekdotisch bewijs meeneemt dat Anneloos en Angel 200+ matches hebben en Faxie ik en andere nabij de 0 dan klinkt die statistiek niet heel gek.
Paar leuke foto's en een interessante bio doen al wonderen. Ik ben absoluut geen wonderman maar zit ook op een 250+ matches
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_180305957
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juli 2018 13:20 schreef Faxie het volgende:

[..]

Gedaan hoor :') Biosje, etentje, festivalletje, etc.
Jij hebt dus weet ik veel hoeveel dates en het is nooit spannend? Daar gaat het bij jou fout?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_180305964
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juli 2018 13:21 schreef LCMS het volgende:
Je was model op Tinder?
Ja, had een nepfoto geplaatst op mijn profiel. Puur om eens te zien hoe dat was.
pi_180305973
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juli 2018 13:20 schreef weethetevennietmeer het volgende:
De meest knappe mannen hebben niets te klagen op Tinder nee. Als je iets minder knap bent, dan kost het veel meer moeite en energie.

Toen ik "model" was op Tinder, was het niet bij te houden, iedere dag 3 tot 5 matches minimaal. En (bijna) alle dames openen het gesprek. Soms binnen 2 berichten al verzoeken tot app of afspreken.

Wat wel meehielp was dat ik bewust alles naar rechts gooide, puur om te zien wat er zou gebeuren.
_O- Vet mooi ja. Scheelt wel behoorlijk... Ik denk dat er wel een omslagpunt is ja qua hoe goed je foto's zijn of Tinder een beetje doable is qua app om te gebruiken.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_180305995
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 juli 2018 13:22 schreef Dven het volgende:

[..]

Paar leuke foto's en een interessante bio doen al wonderen. Ik ben absoluut geen wonderman maar zit ook op een 250+ matches
Dat ben je dus wél ....
pi_180306012
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juli 2018 13:20 schreef Faxie het volgende:

[..]

Gedaan hoor :') Biosje, etentje, festivalletje, etc.
Dansje, drankje, verkleinwoordje
pi_180306019
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 juli 2018 13:22 schreef Dven het volgende:

[..]

Paar leuke foto's en een interessante bio doen al wonderen. Ik ben absoluut geen wonderman maar zit ook op een 250+ matches
Naja de app bugt ook bij me, anders had ik het best wel willen gebruiken hoor, mits dan genoeg matches.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_180306033
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juli 2018 13:23 schreef ludovico het volgende:

[..]

Jij hebt dus weet ik veel hoeveel dates en het is nooit spannend? Daar gaat het bij jou fout?
Dit is uitgesmeerd over 7+ jaar. Tja zeg het maar, de een vertrekt naar haar thuisland, de ander vond het nodig om ruzie te zoeken vanwege het verzenden van iets dat ze zelf voorstelde ( :') ), nog een werd plots hoteldebotel op een ander, eentje liet gewoon niks meer horen (tikje labiel ook maar ach) :')
pi_180306041
quote:
9s.gif Op zaterdag 7 juli 2018 13:27 schreef Chai het volgende:

[..]

Dansje, drankje, verkleinwoordje
Geen wipje ;(
pi_180306046
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juli 2018 13:29 schreef Faxie het volgende:

[..]

Dit is uitgesmeerd over 7+ jaar. Tja zeg het maar, de een vertrekt naar haar thuisland, de ander vond het nodig om ruzie te zoeken vanwege het verzenden van iets dat ze zelf voorstelde ( :') ), nog een werd plots hoteldebotel op een ander, eentje liet gewoon niks meer horen (tikje labiel ook maar ach) :')
Okay hoeveel van dit soort dingen dan over 7 jaar, hoeveel van die dates?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')