abonnement Unibet Coolblue
  maandag 9 juli 2018 @ 11:53:44 #51
61472 Its_Muppet
"Shit Happens"
pi_180351460
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2018 11:37 schreef shazaam het volgende:

[..]

Dat gaat wel erg ver, hij maakt jouw naam dus zwart tegenover klanten. Ik zou eisen dat hij dat rectificeert in niet onduidelijke taal, en anders aangeven om te kijken wat mijn opties zijn in een smaad of laster traject.
Dat lijkt er wel op. Ik wil eerst van hem persoonlijk weten hoe hij het gebracht heeft. Indien het klopt wat ik gehoord heb, mag hij de klant uitleggen hoe hij de komende 2,5 weken zonder een persoon in mijn rol gaat overbruggen (mijn directe collega is vanaf volgende week op vakantie)
I'm only responsible for what I say, not for what you understand.
pi_180352041
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 juli 2018 10:47 schreef Soepeltjes het volgende:
Even een kloon aangemaakt in verband met herkenbaarheid.

Dusssss. TS heeft ontslaggenomen. Ik begrijp heel goed dat een werkgever (in dit geval 2 exemplaren) dat doorgaans niet een feestelijk moment vindt. Dus een erg vrolijke reactie had ik ook niet verwacht. Maar daar waar wg1 proffesioneel reageerde reageerde wg2 heel raar.
Wg2 zei dat dat wel eens de druppel dan zijn voor het bedrijf.

[....]
Ik denk dat je het netjes gedaan hebt. Hoop alleen wel dat je ontslag genomen hebt omdat je al een andere baan hebt zodat wg2 dat niet kan verpesten.

Als je wordt buitengesloten: neem een boek of een e-reader mee en vul daar je dagen mee. Je wist immers niet wat er in het bedrijf speelde.

quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juli 2018 10:58 schreef loni55 het volgende:
Nooit meegemaakt. Ze zijn blij als ik ontslag neem.
Story of my life...
Ik wil mijn vrouwen net als mijn koffie. Roomblank, zoet, gruwelijk heet!
pi_180352162
Vervelend allemaal TS.
Verder vind ik het alleen maar bewonderenswaardig dat je al verder (dan contractueel verplicht) aangeeft te gaan stoppen. Dit geeft je WG meer kans om je vertrek op te vangen.

Ik zelf heb dit bij mijn vorige werkgever ook aangegeven, sterker nog ik heb toen aangegeven op zoek te gaan naar iets anders, toen had ik nog niks nieuws gevonden.
Dit werd enorm gewaardeerd door mijn toenmalige werkgever.
pi_180353096
quote:
5s.gif Op maandag 9 juli 2018 11:53 schreef Its_Muppet het volgende:
Indien het klopt wat ik gehoord heb, mag hij de klant uitleggen hoe hij de komende 2,5 weken zonder een persoon in mijn rol gaat overbruggen (mijn directe collega is vanaf volgende week op vakantie)
Waarom zou jij je daar druk om maken? :{
  maandag 9 juli 2018 @ 14:02:41 #55
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_180353661
Hoe had je dan gedacht dat WG2 je verder zou benaderen?
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
  maandag 9 juli 2018 @ 19:35:42 #56
478939 Soepeltjes
Alles op rolletjes
pi_180361056
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2018 02:33 schreef r_one het volgende:

[..]

wg1?
Oeps! Wg2 inderdaad!
  maandag 9 juli 2018 @ 19:51:23 #57
478939 Soepeltjes
Alles op rolletjes
pi_180361398
quote:
5s.gif Op maandag 9 juli 2018 11:29 schreef Its_Muppet het volgende:
Niet om het topic te kapen, maar ik heb nu iets soortgelijks aan de hand. Na een lang traject, waarbij ik continu worsten voorgehouden heb gekregen en ik als een dom hondje achteraan gelopen heb, met een burnout tot gevolg heb ik vorige week een nieuwe baan geaccepteerd en mijn ontslag ingediend.
Mijn directe manager gaf aan dat als ik geen ontslag had genomen, hij een procedure had opgestart. Onder het mom van "choose you battles" ben ik daar neit op ingegaan, maar het beet heel erg.
Ook direct de verantwoordelijke bij mijn opdracht de melding gedaan en aangegeven dat het me slim leek dat hij de communicatie naar de klant zou doen. Nu kom ik erachter dat hij afgelopen vrijdag de klant heeft verteld dat de werkgever me heeft weggestuurd en ik nog 2 weken heb om dingen over te dragen (mijn laatste werkdag zou 26 juli zijn). De klant heeft daarop weer intern gecommuniceerd dat ze hebben aangegeven geen klik meer te voelen met mij en opdracht hebben gegeven om iemand anders voor mij te zoeken.

Van beide partijen heb ik formeel nog niets gehoord.

Motivatie = pleite.
Niet normaal om zo zwart gemaakt te worden!

In mijn geval is het zo dat wg2 (en wg1) wel link uitkijken om dat bij mij te doen. Ik heb een veel te goede naam naar buiten toe. Wg2 mag blij zijn dat ie niet alleen zit en dat ik nog respect heb voor m'n collega's en
Wg1

Van kapen is geen sprake hoor. Ik ben zeer nieuwsgierig naar al die rare fratsen die uitgehaald worden.
  maandag 9 juli 2018 @ 19:53:46 #58
478939 Soepeltjes
Alles op rolletjes
pi_180361442
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2018 14:02 schreef avotar het volgende:
Hoe had je dan gedacht dat WG2 je verder zou benaderen?
Ik had gehoopt dat hij na een dag wat bij zou draaien. Geen grappen en grollen, maar gewoon zakelijk contact. Wg2 heeft al eens eerder flink z'n neus gestoten bij mij en daar ook netjes z'n excuses voor aangeboden.
Excuses voor z'n eerste reactie hoeft echt niet, maar normaal/zakelijk gedrag zeker wel.
  maandag 9 juli 2018 @ 19:54:21 #59
478939 Soepeltjes
Alles op rolletjes
pi_180361457
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2018 12:25 schreef Onaniem het volgende:

[..]

Ik denk dat je het netjes gedaan hebt. Hoop alleen wel dat je ontslag genomen hebt omdat je al een andere baan hebt zodat wg2 dat niet kan verpesten.

Als je wordt buitengesloten: neem een boek of een e-reader mee en vul daar je dagen mee. Je wist immers niet wat er in het bedrijf speelde.

[..]

Story of my life...
Ja ik heb een andere baan. :)
  dinsdag 10 juli 2018 @ 11:25:00 #60
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_180371916
quote:
1s.gif Op maandag 9 juli 2018 19:51 schreef Soepeltjes het volgende:

[..]

Niet normaal om zo zwart gemaakt te worden!

In mijn geval is het zo dat wg2 (en wg1) wel link uitkijken om dat bij mij te doen. Ik heb een veel te goede naam naar buiten toe. Wg2 mag blij zijn dat ie niet alleen zit en dat ik nog respect heb voor m'n collega's en
Wg1

Van kapen is geen sprake hoor. Ik ben zeer nieuwsgierig naar al die rare fratsen die uitgehaald worden.
Deze post maakt zo veel duidelijk.
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
  dinsdag 10 juli 2018 @ 12:00:15 #61
61472 Its_Muppet
"Shit Happens"
pi_180372511
quote:
1s.gif Op maandag 9 juli 2018 19:51 schreef Soepeltjes het volgende:

[..]

Niet normaal om zo zwart gemaakt te worden!

In mijn geval is het zo dat wg2 (en wg1) wel link uitkijken om dat bij mij te doen. Ik heb een veel te goede naam naar buiten toe. Wg2 mag blij zijn dat ie niet alleen zit en dat ik nog respect heb voor m'n collega's en
Wg1

Van kapen is geen sprake hoor. Ik ben zeer nieuwsgierig naar al die rare fratsen die uitgehaald worden.
En zojuist te horen gekregen dat ik tot aan mijn formele einddatum (1 september) vakantie heb :D. Er zijn wat mensen op hun pik getrapt omdat ik ontslag heb genomen. Nu wordt aangegeven dat ze niet tevreden zijn.
Met medeweten van mijn lijnmanager heb ik aangegeven dat door deze vertrouwensbreuk ik niet voldoende bodem zie om de klant dan nog langer te bedienen. Mijn manager geeft aan dat ik mijn 8 nog openstaande vakantiedagen moet opgebruiken en ik de rest er dan bij krijg.
Ik vind het gezegend!
I'm only responsible for what I say, not for what you understand.
pi_180380017
Ze gooien dus zomaar twee maanden salaris weg? :')
2147483647 angels can dance on the point of a needle.
Add one and they will all turn into devils.
  dinsdag 10 juli 2018 @ 18:33:29 #63
61472 Its_Muppet
"Shit Happens"
pi_180380187
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2018 18:24 schreef jeroen25 het volgende:
Ze gooien dus zomaar twee maanden salaris weg? :')
Neuh, +- 10 dagen. De rest had ik al aan vakantie opgenomen
I'm only responsible for what I say, not for what you understand.
pi_180380672
Hop..spullen pakken en vakantie vieren.
Whatever...
pi_180380798
Heb in begin februari ook m'n laatste werkdag gehad, eind december ontslag ingediend, dus zo'n 5,5 week van tevoren.

Is prima gegaan, klanten overgedragen, documentatie nog op enkele punten bijgewerkt, tot laatste week normaal m'n werk kunnen doen en op de laatste dag m'n bedrijfsbus oprgeruimd, nog wat gereedschap verdeeld over collega's, werkplek opgeruimd en sleutels ingeleverd.

Ook nu word ik nog wel eens sporadisch gebeld door een ex-collega / bedrijfsleider / de baas met een vraagje over een klant oid en daar maak ik geen probleem van, sommige dingen zijn niet te documenteren of je vergeet het.

Het kan dus wel normaal...

Lijkt me ook de juiste gang van zaken, je weet nooit of je elkaar in de toekomst weer eens nodig hebt.
pi_180440293
Herkenbaar, helaas...

Ooit ook ontslag genomen met langere opzegtermijn dan normaal (10 weken), om de werkgever meer kans te bieden op vervanging en werkoverdracht.
Na de dag van ontslag melding niet 1 woordt meer met mij gesproken over het ontslag of opvolging. Bij de laatste dag in de 1e pauze rondje taart voor het bedrijf er in gedaan en iedereen de hand gegeven.
Mijn wergever nam de taart maar gaf geen hand. Einde werkdag ben ik iedereen langsgegaan en prettig afscheid genomen. Mijn werkgever? Niet meer gezien....

Erg triest zo'n houding, maar ik heb door de jaren geleerd dat je de eer altijd aan je zelf moet houden, en hoe mensen je ook behandelen, blijf bij je zelf en verlaag je niet tot andermans niveau, hoe verleidelijk ook.
  donderdag 19 juli 2018 @ 21:14:39 #67
478939 Soepeltjes
Alles op rolletjes
pi_180594200
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2018 11:25 schreef avotar het volgende:

[..]

Deze post maakt zo veel duidelijk.
Vind je? Ik zou dan verwachten dat wg2 z'n fatsoen houdt en misschien intern vloekt en tiert maar het naar mij toe professioneel houdt. Al was het maar om te voorkomen dat ik mij kan beklagen over hen.

Ik snap tot een zekere hoogte wel dat ze balen. Maar, denk ik dan, ik heb al zo vaak dingen aangegeven, suggesties gedaan, me meer dan bovengemiddeld ingespannen op allerlei vlak. En dat werd ook best gewaardeerd, dat kan ik niet ontkennen. Maar het werd ook niet serieus genomen. Ik bedoel, mijn waarschuwingen daarvan dachten ze (zoals het op mij overkwam) 'ach dat zal wel meevallen'.
En daarenboven geldt natuurlijk ook gewoon dat niemand onmisbaar is. Als dat wel dreigt te gebeuren dan moet je als werkgever ingrijpen.
  donderdag 19 juli 2018 @ 21:17:41 #68
478939 Soepeltjes
Alles op rolletjes
pi_180594276
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2018 07:59 schreef Gasgas1986 het volgende:
Herkenbaar, helaas...

Ooit ook ontslag genomen met langere opzegtermijn dan normaal (10 weken), om de werkgever meer kans te bieden op vervanging en werkoverdracht.
Na de dag van ontslag melding niet 1 woordt meer met mij gesproken over het ontslag of opvolging. Bij de laatste dag in de 1e pauze rondje taart voor het bedrijf er in gedaan en iedereen de hand gegeven.
Mijn wergever nam de taart maar gaf geen hand. Einde werkdag ben ik iedereen langsgegaan en prettig afscheid genomen. Mijn werkgever? Niet meer gezien....

Erg triest zo'n houding, maar ik heb door de jaren geleerd dat je de eer altijd aan je zelf moet houden, en hoe mensen je ook behandelen, blijf bij je zelf en verlaag je niet tot andermans niveau, hoe verleidelijk ook.
Niet normaal!

Overigens een kleine 'overwinning', vorige week kon wg2 zowaar 'goedemiddag' zeggen tegen me! Dagboekmomentje :D
Afgelopen dinsdag weer een dagboekmomentje, toen was het 'hoi'.

wg1 is op zich heel prima, maar heeft al 100x gevraagd waar dit of dat staat op het systeem... Terwijl ik het al 100 x heb gezegd, gemaild en opgeschreven... Beetje panisch geloof ik. Maar verder wel prima.

nog 4,5 week! het was 9 weken dus we zijn op de helft! *O*
pi_180595205
Het zit je wel diep of niet
pi_180596988
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2018 21:51 schreef momentius het volgende:
Het zit je wel diep of niet
Hoog.
pi_180597016
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2018 23:05 schreef r_one het volgende:

[..]

Hoog.
Ja de 'je' moest weg inderdaad
  zondag 22 juli 2018 @ 21:19:14 #72
478939 Soepeltjes
Alles op rolletjes
pi_180660825
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2018 21:51 schreef momentius het volgende:
Het zit je wel diep of niet
Ja, het zit me hoog en het zit ook nog eens diep ( :') ).
Ik vind het bijzonder kinderachtig en onprofessioneel van een werkgever.
En als ik er enkel m'n schouders over zou ophalen dan zou ik er geen topic over openen. Bovendien is het ook gewoon 'leuk' om dit op deze manier te delen.

Ik ben ook benieuwd naar andere mensen hun ervaring. Toch ook mooi om dat ook te lezen hier.
Dan voel ik mij niet zo zielig als ik andere verhalen lees ;) en kan ik ook lezen dat het meestal gewoon wel normaal gaat, gelukkig.

Nog wel nieuwe ontwikkelingen trouwens, maar dan van een iets andere orde:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_180661628
Werk je op de sociale werkplaats?
pi_180661722
Mark kan prima zelf besluiten dat hij beter nu zijn spullen kan pakken. Fijn voor hem dat hij er nu al achter komt dat zijn nieuwe werkplek zo giftig is.
  zondag 22 juli 2018 @ 22:05:43 #75
163488 RubenSosa
Sierd de Vos = BAAS (KOEKOEK!)
pi_180661866
TS vind zichzelf wel het mannetje zeg. Gatver.
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
  maandag 23 juli 2018 @ 19:07:00 #76
286575 Roces18
Chef de party
pi_180680362
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2018 07:59 schreef Gasgas1986 het volgende:
Herkenbaar, helaas...

Ooit ook ontslag genomen met langere opzegtermijn dan normaal (10 weken), om de werkgever meer kans te bieden op vervanging en werkoverdracht.
Na de dag van ontslag melding niet 1 woordt meer met mij gesproken over het ontslag of opvolging. Bij de laatste dag in de 1e pauze rondje taart voor het bedrijf er in gedaan en iedereen de hand gegeven.
Mijn wergever nam de taart maar gaf geen hand. Einde werkdag ben ik iedereen langsgegaan en prettig afscheid genomen. Mijn werkgever? Niet meer gezien....

Erg triest zo'n houding, maar ik heb door de jaren geleerd dat je de eer altijd aan je zelf moet houden, en hoe mensen je ook behandelen, blijf bij je zelf en verlaag je niet tot andermans niveau, hoe verleidelijk ook.
man man man wat kansloos die baas van je wat een mongool
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
  woensdag 15 april 2020 @ 19:59:23 #77
478939 Soepeltjes
Alles op rolletjes
pi_192636272
quote:
14s.gif Op zondag 22 juli 2018 21:59 schreef #ANONIEM het volgende:
Mark kan prima zelf besluiten dat hij beter nu zijn spullen kan pakken. Fijn voor hem dat hij er nu al achter komt dat zijn nieuwe werkplek zo giftig is.
Ik zat even in m'n oude topics te kijken en ik zag deze. Ik moet je gelijk geven. Mark heeft enige tijd geleden ontslag genomen. Zelfs nog zonder nieuwe baan te hebben. Gewoon het zoooo zat zijn.
Maar Mark is een goeie en heeft vrij eenvoudig en leuke nieuwe baan gevonden.
Dus inderdaad Mark kan en kon dat prima zelf bepalen. :)
  woensdag 15 april 2020 @ 20:26:38 #78
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_192636869
Oud topic. Bij mijn nieuwe werkgever is het nu op hun initiatief einde verhaal. En of ik maar even binnen een maand nieuwe mensen in kan werken, een traject dat normaal een half jaar duurt.
Daarbij ben ik niet de enige, ze hebben een groot verkoop dus je zou denken dat ze weten hoe het werkt... not...
Bovendien hebben ze er een handje van om je een poot uit te draaien als je uit jezelf weggaat: studiekosten laten terugbetalen waar ze geen recht op hebben, kansloze rechtszaken omdat je bij de concurrent gaat werken... je ziet het voorbij komen en dan denk je "fijn dat ik hier wegga, wat een teringbende!"
Het probleem hier is dat er nooit tijd is voor kennisoverdracht/documentatie van werkprocessen, dus als iemand weggaat dan moet dat ineens op het allerlaatste moment :') elke nieuwe medewerker moet zelf het wiel uitvinden. Zo kansloos :W
pi_192637372
quote:
1s.gif Op woensdag 15 april 2020 20:26 schreef Lunatiek het volgende:
Oud topic. Bij mijn nieuwe werkgever is het nu op hun initiatief einde verhaal. En of ik maar even binnen een maand nieuwe mensen in kan werken, een traject dat normaal een half jaar duurt.
Daarbij ben ik niet de enige, ze hebben een groot verkoop dus je zou denken dat ze weten hoe het werkt... not...

…...

Het probleem hier is dat er nooit tijd is voor kennisoverdracht/documentatie van werkprocessen, dus als iemand weggaat dan moet dat ineens op het allerlaatste moment :') elke nieuwe medewerker moet zelf het wiel uitvinden. Zo kansloos :W
Al vaker meegemaakt. Falend personeelsbeleid, zowel aannamebeleid als inwerken (laat staan : vertrek) is dan gewoon onprofessioneel en amateuristisch (of is dat hetzelfde?).

Ben wel eens begonnen achter een bureau van een collega waar z'n foto's en z'n privé papieren nog lagen. Man was week eerder met hartverknettering naar 't ziekenhuis gegaan en 3 dagen later dood. Ze wisten dat ik kwam, maar hadden niet bedacht waarvoor, waar en hoe en wat. Gelukkig was het bureau van die overleden persoon vrij voor mij. Die man deed overigens heel ander werk, ik moest maar zien wat ik ging doen….
Op <a href="https://forum.fok.nl/topic/2677908/2/25#p208861847" target="_blank" >zaterdag 22 april 2023 13:43</a> schreef <a href="https://forum.fok.nl/user/profile/62881" target="_blank" >r_one</a> het volgende:
En ik zeg je dat je op zaterdagmiddag van 2 tot 4 in je poedelnaakie de horlepiep moet dansen op het marktplein.
  woensdag 15 april 2020 @ 20:57:31 #80
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_192637534
Ach ja, ik moest medewerkers op afstand inwerken (Corona), waarbij ik niets meer wist dan hun voornaam. De rest heb ik erbij kunnen vinden, de hele naam via een ticket bestemd voor ict, en via dat hun LinkedIn-profiel :') Ik weet nog steeds niet wat voor werk ze moeten doen :{
pi_192637908
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2020 19:59 schreef Soepeltjes het volgende:

[..]

Ik zat even in m'n oude topics te kijken en ik zag deze. Ik moet je gelijk geven. Mark heeft enige tijd geleden ontslag genomen. Zelfs nog zonder nieuwe baan te hebben. Gewoon het zoooo zat zijn.
Maar Mark is een goeie en heeft vrij eenvoudig en leuke nieuwe baan gevonden.
Dus inderdaad Mark kan en kon dat prima zelf bepalen. :)
quote:
99s.gif Op zaterdag 7 juli 2018 13:44 schreef qajariaq het volgende:
Onlangs mijn chef verteld dat het grote plan is om oktober 2020 met vervroegd pensioen te gaan. Daarvoor drie maand verlof opnemen en mogelijk ook even van spaargeld te leven. Na mijn chef dit te hebben verteld maak ik er in het bedrijf geen geheim meer van dat dit mijn plan is. Wat ik er niet bij vertel is dat 'even' van spaargeld leven vijftien maanden is... 1 juli 2019 ontslag maar ergens eerste helft april de laatste werkdag dus.
Wat kan mij die Mark nou helemaal bommen, ik wil alleen maar weten of @qajariaq inmiddels met pensioen is gegaan?!?! :D
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_192637970
quote:
1s.gif Op woensdag 15 april 2020 20:57 schreef Lunatiek het volgende:
Ik weet nog steeds niet wat voor werk ze moeten doen :{
Da's toch gewoon te zot voor woorden!!
Op <a href="https://forum.fok.nl/topic/2677908/2/25#p208861847" target="_blank" >zaterdag 22 april 2023 13:43</a> schreef <a href="https://forum.fok.nl/user/profile/62881" target="_blank" >r_one</a> het volgende:
En ik zeg je dat je op zaterdagmiddag van 2 tot 4 in je poedelnaakie de horlepiep moet dansen op het marktplein.
pi_192639412
Ook een paar keer zoiets en zelfs erger meeegemaakt.

Wees blij dat je er weg bent straks!

Het kwam mij over als niet tegen je verlies kunnen van de werkgevers.
http://epicshirtsandgadgets.spreadshirt.nl/
Epic Beard Man is in My web Shop ;-]
pi_192639858
Dit soort gekkigheid heb ik niet meegemaakt, maar wel ooit eens veel slordigheid in de afwikkeling van ontslag. M'n oude werkgever maakte fouten, UWV ging vervolgens ook de fout in en ja hoor, zelfs m'n nieuwe werkgever maakte fouten bij de indiensttreding. Er kwamen 2 advocaten aan te pas, eerst 1 om m'n vaststellingsovereenkomst te checken, maar de fouten kwamen daarna pas. Door al die slordigheid stond ik meerdere keren voor paal bij UWV, maar die hadden zelf ook fouten gemaakt. Op een gegeven moment was ik het zo zat om iedereen zijn troep op te ruimen dat ik opnieuw een advocaat in de arm nam, just in case. Overigens vond iedere partij keer op keer dat ik wel in mijn recht stond, maar het was doodsvermoeiend.
pi_192639933
quote:
1s.gif Op woensdag 15 april 2020 20:26 schreef Lunatiek het volgende:
kansloze rechtszaken omdat je bij de concurrent gaat werken...
Je zou toch zeggen dat ze na een keer of drie wel door hebben dat zulke rechtszaken zelden te winnen zijn als werkgever zijnde _O-
pi_192644416
quote:
12s.gif Op woensdag 15 april 2020 21:16 schreef vosss het volgende:

[..]

[..]

Wat kan mij die Mark nou helemaal bommen, ik wil alleen maar weten of @:qajariaq inmiddels met pensioen is gegaan?!?! :D
Ik ben inderdaad gestopt met werken. Wel iets later dan ik toen kennelijk van plan was. 1e helft april is oktober geworden maar dan wat soepeler omgang met verlof (gewoon wat extra verlof kado gekregen omdat ik de zomer nog door wilde werken).

Nu maar hopen dat corona niet het pensioen (of inflatie) heel erg gaat beïnvloeden want vervroegd met pensioen houd wel in dat je toch al gigantisch inlevert op inkomsten.

Voor de rest absoluut gen spijt van. Relaxter leven, veel 'sporten' en vrijwilligerswerk. Het prettigst is wel als het lijf een dagje niet echt wil kan ik een wat eerlijker afweging maken of opstaan nodig is of dat een dagje overslaan de komende week wat beter laat verlopen.
pi_192644477
Geniet er van *O*
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  Redactie Frontpage donderdag 16 april 2020 @ 10:26:40 #88
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_192645047
quote:
1s.gif Op woensdag 15 april 2020 20:26 schreef Lunatiek het volgende:
Oud topic. Bij mijn nieuwe werkgever is het nu op hun initiatief einde verhaal. En of ik maar even binnen een maand nieuwe mensen in kan werken, een traject dat normaal een half jaar duurt.
Daarbij ben ik niet de enige, ze hebben een groot verkoop dus je zou denken dat ze weten hoe het werkt... not...
Bovendien hebben ze er een handje van om je een poot uit te draaien als je uit jezelf weggaat: studiekosten laten terugbetalen waar ze geen recht op hebben, kansloze rechtszaken omdat je bij de concurrent gaat werken... je ziet het voorbij komen en dan denk je "fijn dat ik hier wegga, wat een teringbende!"
Het probleem hier is dat er nooit tijd is voor kennisoverdracht/documentatie van werkprocessen, dus als iemand weggaat dan moet dat ineens op het allerlaatste moment :') elke nieuwe medewerker moet zelf het wiel uitvinden. Zo kansloos :W
Over geen van die dingen hoef je je nu in ieder geval zorgen te maken, valt dan weer mee. Succes met de banenjacht in ieder geval!
Ta mère
El Coño
ウイスキー
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')