abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 6 juli 2018 @ 15:34:36 #26
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_180282127
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juli 2018 15:32 schreef probeer het volgende:

[..]

Lekker recept in gedachten?
Pasta met kippers, erwten en crème fraîche. :9

quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juli 2018 15:32 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Graag gedaan. Heb jij al door dat je niet zo moet generaliseren?
Heb jij al door dat je meer op Mao lijkt dan je zou willen?
  vrijdag 6 juli 2018 @ 15:39:07 #27
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_180282218
quote:
99s.gif Op vrijdag 6 juli 2018 15:34 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Pasta met kippers, erwten en crème fraîche. :9

[..]

Heb jij al door dat je meer op Mao lijkt dan je zou willen?
Nee. Kun je dat nog eens uitleggen?
  vrijdag 6 juli 2018 @ 15:40:44 #28
423584 begaaierd
Ik Begaai, Hij Begaait, Wij...
pi_180282255
Leuk leesvoer zo op de vrijdagmiddag........
pi_180282302
quote:
99s.gif Op vrijdag 6 juli 2018 15:34 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Pasta met kippers, erwten en crème fraîche. :9
Klinkt goed. Ik ga je voorbeeld denk ik volgen. Gooi ik er nog wel een zacht romig kaasje doorheen. Misschien een taleggio of een chaumes. Wat peterselie, mss een beetje bieslook.
"Pools are perfect for holding water"
pi_180282542
Ga een leven zoeken ofzo, rare figuren.

Deel 2 en het gaat helemaal nergens over.
maandag 28 december 2020 20:34 schreef JustinK het volgende: De wereld heeft meer tong80's nodig.
pi_180282552
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juli 2018 15:31 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

En jij vindt het prima als jonge meisjes verkracht worden. Nou en?
Die wist ik zelf nog niet! Weet je toevallig nog waarom ik daar voorstander van ben?
pi_180282592
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juli 2018 15:32 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Graag gedaan. Heb jij al door dat je niet zo moet generaliseren?
Een beetje zoals je zwarte, blanke en Aziatische mensen moet behandelen als individuen en niet als een groep die op basis van huidskleur een duwtje in de rug of onder water verdienen?
  vrijdag 6 juli 2018 @ 15:57:19 #33
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_180282627
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juli 2018 15:54 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Die wist ik zelf nog niet! Weet je toevallig nog waarom ik daar voorstander van ben?
Dat heb je gezegd in hetzelfde topic waar ik zeg dat ik voorstander ben van overheidsracisme waarin zwarte mensen als minderwaardige wezens worden behandeld.
  vrijdag 6 juli 2018 @ 15:58:37 #34
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_180282659
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juli 2018 15:55 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Een beetje zoals je zwarte, blanke en Aziatische mensen moet behandelen als individuen en niet als een groep die op basis van huidskleur een duwtje in de rug of onder water verdienen?
Dat zit je wel diep hé. Als je erover wilt praten, dan wil ik best verder gaan in dit topic: NWS / Trump schaft positieve discriminatie op Amerikaanse universiteiten af Dat past er beter bij.

Hier hebben we het over het feit dat Algerije illegale immigranten zonder water achterlaat in de woestijn. Wat vind je daarvan?
pi_180282743
Wat verwachten die illegalen dan? Een taxiservice met airco terug naar huis of het beloofde land?
  vrijdag 6 juli 2018 @ 16:44:42 #36
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_180283832
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juli 2018 15:39 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Nee. Kun je dat nog eens uitleggen?
Lees alles nog maar eens door.

quote:
14s.gif Op vrijdag 6 juli 2018 15:43 schreef probeer het volgende:

[..]

Klinkt goed. Ik ga je voorbeeld denk ik volgen. Gooi ik er nog wel een zacht romig kaasje doorheen. Misschien een taleggio of een chaumes. Wat peterselie, mss een beetje bieslook.
Thanks voor de inspiratie. _O_
  vrijdag 6 juli 2018 @ 16:48:56 #37
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_180283964
quote:
99s.gif Op vrijdag 6 juli 2018 16:44 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Lees alles nog maar eens door.
Uit wat er staat, wordt het me niet helemaal duidelijk. Jij zegt dat ik Mao ben omdat ik mensen met een andere mening de woestijn in wil sturen. Dat suggereert dat ik, net als Mao, iedereen die op welk vlak dan ook een afwijkende mening heeft, wil verwijderen. Maar dat wil ik niet, zoals ik al heb uitgelegd. Ik vind dat in dit ene geval de mensen die het doodmaken van anderen toejuichen, zelf eens in die situatie gezet moeten worden. Als je stoer kunt doen over het leven van anderen, moet je ook stoer doen over je eigen leven.

Jij vindt dat terugkrabbelen en zegt dat er geen verschil zit tussen wat Mao doet en wat ik doe. Dus ofwel snap je niet wat ik zeg, ofwel kan ik jouw redenering niet volgen. Vandaar dat ik je vraag om het nog een keer uit te leggen, in de hoop dat ik dan kan achterhalen waar het fout gaat. :)

Lekker gegeten trouwens?
pi_180283987
quote:
99s.gif Op vrijdag 6 juli 2018 16:44 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Lees alles nog maar eens door.

[..]

Thanks voor de inspiratie. _O_
Graag gedaan. Nu geen arme afrikaantjes meer de woestijn in sturen he, stouterik!
"Pools are perfect for holding water"
  vrijdag 6 juli 2018 @ 17:17:34 #39
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_180284739
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juli 2018 16:48 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Uit wat er staat, wordt het me niet helemaal duidelijk. Jij zegt dat ik Mao ben omdat ik mensen met een andere mening de woestijn in wil sturen. Dat suggereert dat ik, net als Mao, iedereen die op welk vlak dan ook een afwijkende mening heeft, wil verwijderen. Maar dat wil ik niet, zoals ik al heb uitgelegd. Ik vind dat in dit ene geval de mensen die het doodmaken van anderen toejuichen, zelf eens in die situatie gezet moeten worden. Als je stoer kunt doen over het leven van anderen, moet je ook stoer doen over je eigen leven.

Jij vindt dat terugkrabbelen en zegt dat er geen verschil zit tussen wat Mao doet en wat ik doe. Dus ofwel snap je niet wat ik zeg, ofwel kan ik jouw redenering niet volgen. Vandaar dat ik je vraag om het nog een keer uit te leggen, in de hoop dat ik dan kan achterhalen waar het fout gaat. :)

Lekker gegeten trouwens?
Ik zeg nergens dat jij "iedereen die op welk vlak dan ook een afwijkende mening heeft, wil verwijderen" (die suggestie wek je zelf), maar de mensen die op dit onderwerp van je afwijken (wéér een stroman :r) En waarom zou dit minder erg zijn? Omdat het minder mensen zijn? Alsof Mao ook alle mensen heeft vermoord die niet hetzelfde eten lustten als hij. :') Het blijven dissidenten die jij dood wil hebben, of het nou op één punt is of alles waar jij voor staat.

quote:
12s.gif Op vrijdag 6 juli 2018 16:49 schreef probeer het volgende:

[..]

Graag gedaan. Nu geen arme afrikaantjes meer de woestijn in sturen he, stouterik!
Nee joh, anders moet ik ook mee van Mao. :+
  vrijdag 6 juli 2018 @ 17:21:11 #40
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_180284879
quote:
99s.gif Op vrijdag 6 juli 2018 17:17 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Ik zeg nergens dat jij "iedereen die op welk vlak dan ook een afwijkende mening heeft, wil verwijderen" (die suggestie wek je zelf), maar de mensen die op dit onderwerp van je afwijken (wéér een stroman :r) En waarom zou dit minder erg zijn? Omdat het minder mensen zijn? Alsof Mao ook alle mensen heeft vermoord die niet hetzelfde eten lustten als hij. :') Het blijven dissidenten die jij dood wil hebben, of het nou op één punt is of alles waar jij voor staat.
Die suggestie wek je door me met Mao te vergelijken. Het probleem met Mao was namelijk dat hij mensen vermoordde als hun politieke ideeën hem niet aanstonden. Als hij mensen zou vragen wat voor beleid ze graag willen voeren, en dan dat beleid op hen zou toepassen, zou je vergelijking kloppen.
  vrijdag 6 juli 2018 @ 17:23:43 #41
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_180284947
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juli 2018 17:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Die suggestie wek je door me met Mao te vergelijken. Het probleem met Mao was namelijk dat hij mensen vermoordde als hun politieke ideeën hem niet aanstonden. Als hij mensen zou vragen wat voor beleid ze graag willen voeren, en dan dat beleid op hen zou toepassen, zou je vergelijking kloppen.
Je gelijkenis met Mao is dat je mensen dood wil die het niet met je eens zijn, of het nou om één punt gaat of je hele politieke ideaal.
  vrijdag 6 juli 2018 @ 17:25:33 #42
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_180285011
quote:
99s.gif Op vrijdag 6 juli 2018 17:23 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Je gelijkenis met Mao is dat je mensen dood wil die het niet met je eens zijn, of het nou om één punt gaat of je hele politieke ideaal.
Ik wil ze niet dood omdat ze het niet met me eens zijn. Dat is ook een stroman.
  vrijdag 6 juli 2018 @ 17:26:40 #43
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_180285053
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juli 2018 17:25 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Ik wil ze niet dood omdat ze het niet met me eens zijn. Dat is ook een stroman.
Dood gaan ze anders wel als jij je zin zou krijgen. :O
  vrijdag 6 juli 2018 @ 17:29:52 #44
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_180285151
quote:
99s.gif Op vrijdag 6 juli 2018 17:26 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Dood gaan ze anders wel als jij je zin zou krijgen. :O
Als ik mijn zin zou krijgen, zou er niemand doodgaan.

Maar goed, dat is allemaal irrelevant. Ik wil ze niet dood omdat ze het niet met me eens zijn. Ik zeg alleen dat als ze extreem beleid voorstaan, ze zelf ook de consequenties van dat beleid mogen ondergaan.
  vrijdag 6 juli 2018 @ 17:30:10 #45
267651 Klaploper
Wetenschappelijk onderzoeker
pi_180285163
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juli 2018 16:48 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]
Ik vind dat in dit ene geval de mensen die het doodmaken van anderen toejuichen, zelf eens in die situatie gezet moeten worden.
Dus in dit ene geval vind je het prima dat die mensen op eenzelfde manier doodgemaakt worden. Je zegt het letterlijk. Wat bedoel je anders dan "in die situatie gezet moeten worden"?

Geef toe dat je het niet erg vindt als die mensen (waartegen je ageerde) in de woestijn gedumpt worden en sterven, of geef toe dat je niet meende wat je zei in die posts.
Ik vecht met zwervers voor mijn plezier. Binnenkort ook op YouTube!
  vrijdag 6 juli 2018 @ 17:34:44 #46
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_180285277
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 juli 2018 17:30 schreef Klaploper het volgende:

[..]

Dus in dit ene geval vind je het prima dat die mensen op eenzelfde manier doodgemaakt worden. Je zegt het letterlijk. Wat bedoel je anders dan "in die situatie gezet moeten worden"?

Geef toe dat je het niet erg vindt als die mensen (waartegen je ageerde) in de woestijn gedumpt worden en sterven, of geef toe dat je niet meende wat je zei in die posts.
Ik zou dat wel degelijk erg vinden. Niemand verdient het in de woestijn gedumpt te worden. Dat is een beetje m'n hele punt hé.

Ik zei slechts dat, als je zulk wreed beleid toejuicht, je ook de eerste mag zijn die er de consequenties van voelt. Een beetje het idee van 'wat gij niet wilt dat u geschiedt'.
  vrijdag 6 juli 2018 @ 17:36:11 #47
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_180285321
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juli 2018 17:29 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Als ik mijn zin zou krijgen, zou er niemand doodgaan.
Oh mooi, dan hoeven de rechtse users hier ook de woestijn niet in, ook al praten ze hypothetisch over verwerpelijke standpunten. Toch?

quote:
Maar goed, dat is allemaal irrelevant. Ik wil ze niet dood omdat ze het niet met me eens zijn. Ik zeg alleen dat als ze extreem beleid voorstaan, ze zelf ook de consequenties van dat beleid mogen ondergaan.
Het is hartstikke relevant, want het toont je ware aard aan. Oog om oog maakt de wereld blind.
  vrijdag 6 juli 2018 @ 17:39:40 #48
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_180285432
quote:
99s.gif Op vrijdag 6 juli 2018 17:36 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Oh mooi, dan hoeven de rechtse users hier ook de woestijn niet in, ook al praten ze hypothetisch over verwerpelijke standpunten. Toch?
Niet hypothetisch. In het vorige deel waren er verschillende figuren die het goedkeurden.

En ja, als ik dictator zou zijn, zou ik die mensen niet naar de woestijn sturen. We zijn verdomme geen bananenrepubliek en ik ben geen harteloze mongool die het toejuicht als mensen in de woestijn gedumpt worden.
quote:
[..]

Het is hartstikke relevant, want het toont je ware aard aan. Oog om oog maakt de wereld blind.
Dit is geen oog om oog. Dat is de consequenties van je daden accepteren.
  vrijdag 6 juli 2018 @ 17:40:20 #49
267651 Klaploper
Wetenschappelijk onderzoeker
pi_180285452
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juli 2018 17:34 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Ik zou dat wel degelijk erg vinden. Niemand verdient het in de woestijn gedumpt te worden. Dat is een beetje m'n hele punt hé.

Ik zei slechts dat, als je zulk wreed beleid toejuicht, je ook de eerste mag zijn die er de consequenties van voelt. Een beetje het idee van 'wat gij niet wilt dat u geschiedt'.
"Iemand die vóór straffen van moordenaars is, zou diezelfde straf als eerste mogen ondervinden."

Als je een mening vormt, denk je dan überhaupt wel eens na over andere meningen die mogelijk zijn? Komt er wel eens informatie bij jou binnen die je mening verandert? Lukt het je soms wel om een volledige reactie te geven, in plaats van op één enkel zinnetje te reageren en de rest (waarbij je misschien last krijgt van cognitieve dissonantie) te negeren?
Ik vecht met zwervers voor mijn plezier. Binnenkort ook op YouTube!
  vrijdag 6 juli 2018 @ 17:41:46 #50
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_180285492
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 juli 2018 17:40 schreef Klaploper het volgende:

[..]

"Iemand die vóór straffen van moordenaars is, zou diezelfde straf als eerste mogen ondervinden."
Als ze ook moordenaars zijn, ja.
quote:
Als je een mening vormt, denk je dan überhaupt wel eens na over andere meningen die mogelijk zijn? Komt er wel eens informatie bij jou binnen die je mening verandert? Lukt het je soms wel om een volledige reactie te geven, in plaats van op één enkel zinnetje te reageren en de rest (waarbij je misschien last krijgt van cognitieve dissonantie) te negeren?
Ja, ja en ja.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')