abonnement Unibet Coolblue
pi_180280456
Ik heb sinds anderhalve week een nieuwe foon, de Oneplus 6.
Nu ben ik op zoek naar een nieuwe hoes, voor al mijn vorige foons hield ik het altijd bij booklets voor een stevige valbescherming aan zowel de achter- als de voorzijde.

Maar de booklets voor de Oneplus 6 vind ik niet leuk :')
Hoe stevig zijn hoesjes die je enkel op de achterkant plakt? Stel dat mijn foon valt met de voorkant als eerste, gaat zo'n hoesje er wel voor zorgen dat het glas niet breekt?

Mijn booklets heb ik vaker laten vallen, en die hadden nooit barsten of krassen, wil dat dat voor deze foon ook graag zo blijft
  vrijdag 6 juli 2018 @ 14:19:41 #2
343196 RingBewoner
In het echt ben ik grappiger
pi_180280533
Dat hangt nogal af van de valhoogte, ondergrond en precieze hoek waarmee je telefoon valt.
UI Made bij VanilleKwark.
pi_180280774
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juli 2018 14:15 schreef GlenSpey het volgende:
Stel dat mijn foon valt met de voorkant als eerste, gaat zo'n hoesje er wel voor zorgen dat het glas niet breekt?
Nee
pi_180280971
Hm, en een backcase met een laag tempered glass voor op de voorkant? Past dat (ivm hoeken van een backcase die over de voorkant heen vallen) ?
  vrijdag 6 juli 2018 @ 14:45:55 #5
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_180281125
quote:
14s.gif Op vrijdag 6 juli 2018 14:19 schreef RingBewoner het volgende:
Dat hangt nogal af van de valhoogte, ondergrond en precieze hoek waarmee je telefoon valt.
Dit inderdaad ja. Heb zelf inderdaad ook altijd zo'n booklet als hoesje. Laat elke telefoon wel 2-3x vallen in de 2-3 jaar tijd dat ik hem gebruik. Vaak land hij dan met de voorkant op de grond, durf niet te zeggen of het glas het gehouden had als er geen bescherming zat.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  vrijdag 6 juli 2018 @ 20:21:12 #6
436847 embedguy
Embedded in your genius dreams
pi_180289826
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juli 2018 14:39 schreef GlenSpey het volgende:
Hm, en een backcase met een laag tempered glass voor op de voorkant? Past dat (ivm hoeken van een backcase die over de voorkant heen vallen) ?
Tempered glass is maar ~0.3mm dus hoezo zou dat niet passen? Of wat voor een Tempered glass had je in gedachten?
Never allow waiting to become a habit.
Live your dreams and take risks.
Life is happening now.
  vrijdag 6 juli 2018 @ 20:27:54 #7
436847 embedguy
Embedded in your genius dreams
pi_180290024
Verder zijn er ook dikke backcase hoesjes met een rand om het scherm heen die prima bescherming bieden. Bij de meesten is dit echter niet zo,maar je kunt hem er op uitzoeken. Iface heeft goede, al zijn die wel duur en weet ik niet of ze er ook hebben voor de 1p6
Never allow waiting to become a habit.
Live your dreams and take risks.
Life is happening now.
  woensdag 11 juli 2018 @ 23:07:40 #8
24533 ACT-F
Onmeunige gaspedoal emmer
pi_180412769
Ik ben erg gecharmeerd van Ringke beschermhoezen met zacht siliconen randen en volledig transparant. Ik heb mijn telefoon al meerdere keren laten vallen op een harde ondergrond, maar werkelijk geen schrammetje aan overgehouden:

https://www.amazon.com/Ri(...)ective/dp/B07D3YWKQQ
Bekijk de webcam via UStream. Luister naar Gutter FM
pi_180412933
Ik gebruik enkel goedkope TPU cases, die breken elke val wel. Omdat er een randje op zit, is het ook goed voor de meeste vallen. Alleen als je scherm op een punt zou vallen, is die kapot.
Verder gebruikt Oneplus meen ik zoals de meeste telefoons zachter materiaal voor het scherm. Dan breekt die ook wat minder snel. Bij een iPhone die veel krasvaster glas gebruikt, is het wat riskanter. Die wil namelijk veel sneller breken.

Harde cases zijn vervelend, als daar vuil onder komt dan krast je hele achterkant kapot.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')