abonnement Unibet Coolblue
pi_180278581
Ik heb mijn huis verbouwd en 1 slaapkamer over, die heb ik ingericht als bioscoop.
5.1 set aan het plafond gehangen, en een bevestiging gemaakt voor een beamer.
Nu is echter de vraag, snel een goedkoop beamer kopen en plezier maken.
Bijvoorbeeld deze:
https://www.mediamarkt.nl(...)bhd2500-1478332.html

Of toch echt even meer geld uitgeven en deze kopen?
https://www.mediamarkt.nl/nl/product/_benq-th530-1549345.html

Of moet ik echt nog meer geld uitgeven.
Wat ga ik ermee doen, Formule 1 kijken, een keer een film? waarschijnlijk sporadisch, want beneden op de bank is natuurlijk ook gewoon relaxt. en t is meer voor de fun.

ruimte kan overigens volledig verduisterd worden.

Of iemand andere tips wat te doen?
  vrijdag 6 juli 2018 @ 13:19:46 #2
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_180279243
Je hebt een speciale kamer ingericht als bioscoop en dan wil je gaan bezuinigen op het scherm? :D Klinkt voor mij niet echt logisch? Sowieso snap ik niet helemaal dat je een hele kamer als bios inricht als je er puur wat formule 1 wil kijken zo af en toe, maar dat zal wel aan mij liggen :@

Anyway, als je er een echte bios van wil maken en veel films ed wil kijken dan zou ik altijd voor de duurdere gaan (al zou ik dan eerder een grote OLED TV halen), maar voor enkel wat formule 1 zou iets goedkoops ook gewoon prima zat moeten zijn denk ik?
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_180281721
quote:
7s.gif Op vrijdag 6 juli 2018 13:19 schreef AlwaysHappy het volgende:
Je hebt een speciale kamer ingericht als bioscoop en dan wil je gaan bezuinigen op het scherm? :D Klinkt voor mij niet echt logisch? Sowieso snap ik niet helemaal dat je een hele kamer als bios inricht als je er puur wat formule 1 wil kijken zo af en toe, maar dat zal wel aan mij liggen :@

Anyway, als je er een echte bios van wil maken en veel films ed wil kijken dan zou ik altijd voor de duurdere gaan (al zou ik dan eerder een grote OLED TV halen), maar voor enkel wat formule 1 zou iets goedkoops ook gewoon prima zat moeten zijn denk ik?
Ik heb kamers over en dan moet je iets. :'( :'( :'(
pi_180366092
quote:
Beneden op de bank is natuurlijk ook relaxed
én
quote:
het is voor de fun
Ik zou effe nadenken wat echt belangrijk is. Eeen bios 'voor de fun' is even leuk, maar als je er uiteindelijk nooit zit gaat het wellicht ergeren.

Ik zou een plek kiezen waar ik het meest relaxed en het vaakst zit en daar een fantastische omgeving bouwen.
Ik fantaseer een groot opklapscherm (dat snel werkt, zodat je geen minuten moet wachten tot dat ding klaar is); of op die relaxte plek een oprolbioscoopscherm (jaren geleden waren de 'glassplintersschermen' fantastisch) met beamer, terwijl mijn ervaring met beamers en speelfilms niet geweldig is.

Een en ander is ook afhankelijk van het feit of je alleen woont of samen. Gezeik in de woonkamer :)
  dinsdag 10 juli 2018 @ 09:36:10 #5
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_180370379
Ik kijk F1 op een oude Optoma 720p-beamer, een kleine 5 meter van de muur af. Scherm is ongeveer 240x130. Dikke prima!
pi_180370724
Absoluut voor de BenQ gaan. De Salora heeft een enorm matige lichtopbrengst, de BenQ is fullhd EN heeft een goede lichtopbrengst.

Spaar door.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')