abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_180278469
Volgens de website van Hue kun je maximaal 1 Hue bridge aan je account koppelen.
Om je verlichting te kunnen bedienen terwijl je niet binnen het bereik van je eigen wifi-netwerk zit moet je ingelogd zijn met je meethue account.

Maar wat nou als ik twee bridges wil kunnen bedienen met dezelfde app. Op mijn oude android telefoon kon ik zowel mijn eigen als de bridge op mijn werk bedienen zonder dat ik in de app van account hoefde te wisselen. Ook buiten het bereik van mijn wifi-netwerk kon ik gewoon beide bridges bedienen terwijl alleen de bridge op mijn werk aan mijn account gekoppeld was.
Op mijn huidige android telefoon krijg ik dat niet meer voor elkaar.

Weet iemand hoe dat zit, en waarom je niet meerdere bridges aan één account kunt/mag koppelen?
  vrijdag 6 juli 2018 @ 13:39:20 #2
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_180279741
Ik heb er zelf niet echt verstand van, maar misschien dat je hier nog wat tips kan vinden? :)

DIG / Het grote Smart Home/Domotica topic #3
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')