abonnement Unibet Coolblue
pi_180275088


Cryptocoins?
Bitcoin is het bekendste voorbeeld van cryptocurrency. Naast Bitcoins zijn er nog heel veel 'altcoins' kijk hier maar eens voor een overzicht; CryptoCurrency Market Capitalizations. Bitcoin is bedoeld als betaalmiddel, je kan geld (Bitcoin) naar iemand overmaken zonder tussenkomst van een bank. De transactie is anoniem en binnen enkele minuten geregeld. Dit gebeurt allemaal door middel van een blockchain.

Blockchain?
De blockchain kun je zien als een kasboek dat wordt gecontroleerd door iedereen die gebruik maakt hiervan. Je kan in dat kasboek elke transactie zien die ooit heeft plaatsgevonden. De blockchain wordt door heel veel pc's gecontroleerd en is niet achteraf wijzigbaar. Een systeem wat moeilijk te manipuleren is dus.
In elk block in de blockchain zitten transacties van coins. Kijk maar eens hier om zelf een kijkje te nemen in zo`n blockchain; Bitcoin Block Explorer - Blockchain

Wie houdt de blockchain bij?
De blockchain wordt bijgehouden door zogeheten 'miners'. Deze (groepen van) pc's stoppen transacties in een block en voegen die toe aan de blockchain. De miner die het block uiteindelijk maakt wordt beloond met Bitcoin.
Dit is natuurlijk kort door de bocht; bekijk dit filmpje maar eens voor een uitgebreidere uitleg;


Er zijn tegenwoordig twee verschillende technieken die worden gebruikt om de blockchain bij te houden, namelijk; Proof of Work (PoW) en (Leased) Proof of Stake (LPoS of PoS). Wil je meer weten hierover dan ga je dit maar Googlen. :P

Minen levert dus geld op?
Ja. Maar op kleine schaal is het minen van Bitcoin eigenlijk niet meer rendabel door de kosten van aanschaf van hardware, stroomkosten etc. Dit omdat het minen van Bitcoin ook steeds moeilijker wordt en er veel concurrentie is. Wellicht als Bitcoin in de toekomst nog veel meer waard word dat het weer rendabel wordt. Het minen van sommige altcoins op kleine schaal kan wel rendabel zijn, helemaal met wellicht een prijsstijging in het verschiet.

En wat zijn de verschillen tussen Bitcoin en verschillende altcoins?
De verschillen tussen al die coins zijn soms minimaal en soms gigantisch groot. Op de verschillende websites van de coin is informatie te vinden over de technische werking of de visie van het team erachter.


groeten

Oké. Hoe kom ik aan cryptocurrency?
Cryptocurrency kun je kopen via bedrijven of via een exchange. De laatstgenoemde is eigenlijk een soort AEX maar dan alleen voor cryptocurrency. Kopen via een exchange is meestal goedkoper dan het kopen van een bedrijf. Dit omdat je nu geen tussenpersoon hebt maar rechtstreeks van een andere gebruiker koopt.

En hoe sla ik mijn digitale geld nu veilig op?
In een wallet. En dat kan op verschillende manieren en plekken, elk met zijn eigen voor en nadelen.
Je kan het in je wallet op een exchange bewaren maar de geschiedenis heeft geleerd dat dit niet altijd een goed idee is. Je kan bij je wallet door middel van een private key, alleen hiermee kun je transacties doen. Omdat de exchange jouw private key beheerd kan de eigenaar van die exchange er in theorie dus met al het geld vandoor gaan. Google maar eens op 'mt. Gox' voor een voorbeeld.

Wil je dagelijks handelen met crypto dan is het handiger om je coins op een exchange te laten. Koop je ze voor de lange termijn dan kun je het beter opslaan in een ander soort wallet.

Wallet? Offline wallet? Hardware wallet? Paper wallet? Wat?
Een wallet komt in verschillende vormen. Je kan een walletprogramma voor desbetreffende coin installeren op je pc / laptop / telefoon / tablet en daar je coin in opslaan. Maakt wel een backup van je private key zodat als deze crasht je je coins nog wel van recoveren.

Daarnaast zijn er ook hardware wallets tekoop zoals de Trezor of de Nano Ledger.

Een paper wallet is heel simpel. Je maakt online een bitcoinadres aan en stuurt naar dat adres je coins. Je print je private key uit. Deze sla je op een aantal plekken veilig op en je coins staan nu op dat adres in de blockchain opgeslagen. Met die key kun je op een later tijdstip een wallet installeren en bij je coins.

Meer info: https://www.coindesk.com/information/paper-wallet-tutorial/

Probeer 3rd party wallets te vermijden. Dit zijn Wallets die zijn gemaakt door een partij die niet in eerste instantie bij het team zit dat desbetreffende coin heeft ontwikkeld. Het verleden heeft uitgewezen dat hier nog wel eens misbruikt van is gemaakt.

Wat een hoop info. Waarom moet ik instappen?
Omdat je bank 0.1% rente per jaar geeft en omdat de blockchain de toekomst heeft. Het is niet voor niks dat er steeds meer geld in cryptocurrency omgaat. To the moon motherfuckers!

En wat zorgt er nou voor dat een coin waarde krijgt?
De markt bepaalt de waarde van een coin. Hoe meer mensen er heil in zien, hoe meer het waard wordt.

Maar nu even serieus, ik snap er nog steeds niks van!
Bekijk hier stap voor stap handleidingen:
BTC / [N00B] Crypto beginnerstopic #1 Voor al je kleine en grote vragen

Hoe claim ik een geforkte munt?
Door je private key in een wallet te importeren die de nieuwe munt support (wel eerst je Bitcoins verplaasen naar een ander adres!). Gedetailleerde uitleg voor Bitcoin Cash en Bitcoin Gold: BTC / [N00B] Crypto beginnerstopic #2 Voor al je kleine en grote vragen

Afkortingen en jargon
FOMO - Fear of missing out - Paniekreactie omdat een coin opeens erg veel in waarde stijgt. Paniekaankoop.
FUD - Fear, uncertainty, doubt. Op het moment dat er angst en onzekerheid in de markt zit dan gaan vaak veel mensen hun geld omzetten naar fiat. Dit zorgt voor een dalende trend of crash in de markt.
ICO - Initial Coin Offering. Een nieuwe munt wordt geïntroduceerd. Hier is geld voor nodig. Vroege investeerders kunnen in een ICO investeren in de hoop dat de munt daarna een veelvoud waard wordt.
Fee - Om een transactie te doen moet er fee worden betaald. Dit is een bedrag dat ervoor zorgt dat jouw transactie in behandeling wordt genomen. Sommige exchanges rekenen ook fee om uit te laten betalen.
Hodlen - Je cryptomunten altijd houden (holden).

Shorten? Long gaan? Margin trading? Leverage?
Geen zin om nu deze termen nu uit te leggen. Google er maar op :').

Exchanges;
Kraken | Buy, Sell and Margin Trade Bitcoin (BTC) and Ethereum (ETH) - Buy, Sell, Trade Bitcoin
Bittrex.com - Bittrex, The Next Generation Digital Currency Exchange
Binance - Chinese exchange, werkt goed voor handelen tussen crpytomunten

Bedrijven waar je crypto kan kopen buiten een exchange om?
Bitcoins Kopen en Verkopen met iDEAL, Bancontact of SEPA | LiteBit
Bitonic
Bitcoins kopen - iDEAL, Banktransfer of Creditcard | BTC Direct

Bitcoin block explorers
Blockchain.info
BlockExplorer.com
CryptoGraffiti.info

Crypto koersen
Coinmarketcap.com - CryptoCurrency Market Capitalizations
Cryptodashboard.io - Lichtgewicht versie van Coinmarketcap met auto refresh
cryptowat.ch - Live koersen van de belangrijkste exchanges

Gedetailleerde crypto statistieken
fork.lol
coin.dance
Statoshi.info
Cryptocurrency Mining Profitability
BitcoinWisdom.com

Crypto nieuws
Bitcoin Magazine
Coindesk
CoinTelegraph
/r/CryptoCurrency
/r/Bitcoin (Bitcoin.org / Bitcoin aanhangers)
/r/btc (Bitcoin.com / Bitcoin Cash aanhangers)

Bitcoin resources (websites)

Bitcoin en belastingaangifte

Bitcoins als vermogen: box 3
Het bezit van bitcoins en andere cryptovaluta wordt gezien als vermogen. Vermogen moet worden opgegeven in box 3.

De waarde die u opgeeft is de waarde (in euro’s) van uw cryptovaluta op 1 januari van het fiscale jaar. Bij uw belastingaangifte over het jaar 2016, geeft u dus aan hoeveel uw ‘coins’ op 1 januari waard waren. Wij adviseren u om altijd al uw currencies op te geven, ook als het om kleine bedragen gaat. Immers kan uw cryptovaluta in een jaar sterk in waarde stijgen, als u het niet eerder heeft opgegeven dan kampt u in de toekomst wellicht met een voor de belastingdienst onverklaarbaar vermogen.

Voor meer informatie kunt u kijken op de website van de Belastingdienst.

Starten met het kopen van Bitcoin of Altcoins
- Open een account op bijv Binance.(Zie hierboven)
- Bij de tab 'Deposits/withdrawals' kies je 'Deposit' bij Ether. Kopieer het wallet-adres.
- Koop Ether (bijvoorbeeld bij BTC-direct of Bitonic). Verzend het naar het adres van Binance. Betaal met iDeal.
- Na de verwerkingstijd (meestal 20-30 min) staat je saldo in Ether op Binance. Via de Exchanges kan je Ether kopen/verkopen voor andere Crypto.
(Elke transactie -dus koop/verkoop van crypto op Binance- kost je 0,1% van de transactiesom aan fee. Lagere fee (0,05%) is mogelijk als je BNB-crypto gekocht hebt. In dat geval gaan deze fees direct van je BNB-saldo af.)

DISCLAIMER:
Cryptocurrency is een erg jonge en volatiele markt. Nog meer dan voor elke andere markt geldt hier dat je je goed moet inlezen en investeer enkel geld dat je kan missen. Don't invest recklessly.
pi_180275098
Tevens, Facebook gaat 100% iets met blockchain doen :P

https://techcrunch.com/2018/07/05/bookchain/
pi_180275099
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juli 2018 09:56 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

Ik snap dit soort posts niet. Ben je echt van mening dat "de media" als geheel crypto verafschuwt? Dat alle redacteuren bewust niks positiefs over crypto plaatsen of?
Nee. Wat ik wel zie is dat de negatieve kant vaak breed uitgemeten wordt, maar positieve signalen krijgen te weinig aandacht. Ik stel nergens dat het bewust is.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_180275109
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juli 2018 09:59 schreef dimmak het volgende:

[..]

Nee. Wat ik wel zie is dat de negatieve kant vaak breed uitgemeten wordt, maar positieve signalen krijgen te weinig aandacht. Ik stel nergens dat het bewust is.
Nieuws is per definitie negatief.

En true je zei niet dat het bewust was, dat was mijn (misplaatste) aanname :P
pi_180275129
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juli 2018 10:00 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

Nieuws is per definitie negatief.

En true je zei niet dat het bewust was, dat was mijn (misplaatste) aanname :P
Heb je gelijk in, negatief nieuws verkoopt natuurlijk beter. Vaak ontbeert het ook aan kennis bij de grote media. Op dat gebied zijn er ook nog grote stappen te maken. De crypto kanalen van Forbes en Bloomberg zijn een goede stap in de juiste richting, maar ook die hebben nog een weg te gaan.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_180275688
Waar blijft die moen
Lambo of Rekt
  vrijdag 6 juli 2018 @ 10:33:52 #7
230730 Koelkastje
Mental Madness
pi_180276059
crypto is/gaat dood.....het is klaar :'(
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 6 juli 2018 @ 10:42:04 #9
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_180276197
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juli 2018 10:36 schreef Predator38 het volgende:
crypto is/gaat dood.....het is klaar :'(
Bedankt Hans, alles verkocht.
  vrijdag 6 juli 2018 @ 10:43:04 #10
353296 DrSnuggle
Jaaa kerel
pi_180276215
Zo, dus de Monaco coin komt met een rebranding, ze hebben schijnbaar crypto.com (gekocht)... :{
pi_180276235
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juli 2018 10:43 schreef DrSnuggle het volgende:
Zo, dus de Monaco coin komt met een rebranding, ze hebben schijnbaar crypto.com (gekocht)... :{
Ja dure aankoop lijkt mij.

Verder snap ik die VISA crypto cards niet echt. Druist tegen alles in wat we met cryptocurrencies willen vermijden. Maar op short term is het natuurlijk een prima manier om je crypto's uit te geven.
Uitvinder van de biersmiley.
  vrijdag 6 juli 2018 @ 10:53:09 #12
353296 DrSnuggle
Jaaa kerel
pi_180276378
We willen graag met een cryptomunt kunnen betalen, dat kan dan straks met die Monaco creditcards. Het enige is dat dat dus niet bepaald decentraal zal zijn.
Ik hoop wel dat ze crypto.com al langer in bezit hebben en niet voor een godsvermogen hebben gekocht...
pi_180276407
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juli 2018 10:43 schreef DrSnuggle het volgende:
Zo, dus de Monaco coin komt met een rebranding, ze hebben schijnbaar crypto.com (gekocht)... :{
Dat is interessant. De vorige eigenaar (Matt Blaze) heeft die domeinnaam 25 jaar lang op zijn naam gehad (sinds 1993!) en wilde nooit verkopen. Hij is zelf trouwens een bekend onderzoeker op het gebied van cryptografie met een indrukwekkend track record.
pi_180276408
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juli 2018 10:53 schreef DrSnuggle het volgende:
We willen graag met een cryptomunt kunnen betalen, dat kan dan straks met die Monaco creditcards. Het enige is dat dat dus niet bepaald decentraal zal zijn.
Ik hoop wel dat ze crypto.com al langer in bezit hebben en niet voor een godsvermogen hebben gekocht...
Maar nog steeds is er een 3e partij als VISA nodig die we eigenlijk willen vermijden.

Crypto.com was tot een paar weken geleden nog in handen van iemand die waarschuwde voor cryptocurrencies. Ik denk dat die nu kan genieten van een pensioen. :)
Uitvinder van de biersmiley.
pi_180276491
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juli 2018 10:42 schreef Kyran het volgende:

[..]

Bedankt Hans, alles verkocht.
:D :D :D
pi_180276558
Monaco heeft schijnbaar tering veel geld neergelegd voor crypto.com :P

10 miljoen :D
pi_180276729
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juli 2018 11:04 schreef KappenBakken het volgende:
Monaco heeft schijnbaar tering veel geld neergelegd voor crypto.com :P

10 miljoen :D
Geruchten. De prijs is undisclosed. 10 miljoen dollar is uitzonderlijk, maar voor een domeinnaam als deze met een end user als deze niet onwaarschijnlijk.

https://techcrunch.com/2018/07/05/crypto-com-mco/

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 06-07-2018 11:14:17 ]
pi_180276762
Zijn er hier mensen die zon kaart zouden willen en ook gebruiken?
pi_180276814
10 miljoen geloof ik ook niet.
Lambo of Rekt
  vrijdag 6 juli 2018 @ 11:25:07 #20
353296 DrSnuggle
Jaaa kerel
pi_180276914
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juli 2018 11:16 schreef KappenBakken het volgende:
Zijn er hier mensen die zon kaart zouden willen en ook gebruiken?
Ik heb hem "besteld", ik wil sowieso nog een creditcard en ik ben wel benieuwd naar de ontwikkelingen van dat bedrijf dus een CC is dan wel een must om te hebben vind ik.
pi_180276933
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juli 2018 11:25 schreef DrSnuggle het volgende:

[..]

Ik heb hem "besteld", ik wil sowieso nog een creditcard en ik ben wel benieuwd naar de ontwikkelingen van dat bedrijf dus een CC is dan wel een must om te hebben vind ik.
Oke :)

Tegen die tijd wel even laten weten hoe het bevalt etc :D
pi_180276950
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juli 2018 11:25 schreef DrSnuggle het volgende:

[..]

Ik heb hem "besteld", ik wil sowieso nog een creditcard en ik ben wel benieuwd naar de ontwikkelingen van dat bedrijf dus een CC is dan wel een must om te hebben vind ik.
Ja, zo had kthxbye die van TenX volgens mij, maar nooit meer wat over gehoord. Is dat uberhaupt nog een crypto die meedoet?
Lambo of Rekt
  vrijdag 6 juli 2018 @ 11:28:39 #23
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_180276985
Fokusers en cryptobetaalkaarten zijn geen succesvolle combi.

Weet niet meer welke user het was maar die heeft echt maanden op z'n kaart zitten wachten en toen deed ie t nog niet eens :')
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_180277042


mooie bull flag. weekendpump incoming. misschien
pi_180277062
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juli 2018 11:31 schreef iloveshitcoins het volgende:
[ afbeelding ]

mooie bull flag. weekendpump incoming. misschien
Ja mooi man, alleen hebben pumps niet zoveel zin als er daarna weer dubbel gedumpt wordt.

Wat wij nodig hebben, is enkel MOEHOEHOEHOEEEEEN
Lambo of Rekt
pi_180277296
“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”
― Edward Snowden
pi_180277381
Gewaagd wel een nieuwe PoW vorm voorstellen voor BTC :P

https://www.coindesk.com/(...)and-whos-backing-it/
pi_180277804
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juli 2018 11:51 schreef KappenBakken het volgende:
Gewaagd wel een nieuwe PoW vorm voorstellen voor BTC :P

https://www.coindesk.com/(...)and-whos-backing-it/
Goed idee, maar er moeten heel wat overeenkomsten gesloten worden voordat dit geïmplementeerd kan worden. Bitmain zal dit voorstel niet met open armen ontvangen.
Uitvinder van de biersmiley.
  vrijdag 6 juli 2018 @ 12:37:31 #29
353296 DrSnuggle
Jaaa kerel
pi_180278417
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juli 2018 11:26 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

Oke :)

Tegen die tijd wel even laten weten hoe het bevalt etc :D
Zal ik doen

quote:
1s.gif Op vrijdag 6 juli 2018 11:28 schreef fathank het volgende:
Fokusers en cryptobetaalkaarten zijn geen succesvolle combi.

Weet niet meer welke user het was maar die heeft echt maanden op z'n kaart zitten wachten en toen deed ie t nog niet eens
Ik heb al met succes 10 jaar een 'gewone' CC, en dat gaat mij gelukkig nog goed af. Dat ik nu lang moet wachten maakt mij niet uit. Sommigen hebben veel in crypto zitten en zien daar ook nog geen resultaat van :D
pi_180278422
quote:
“Europe’s largest trader of exchange-traded funds is moving into crypto, even though its regulator urges consumers and institutions not to buy and sell digital currencies.

Flow Traders NV, an Amsterdam-based speed trader, is making markets in the first exchange-traded notes based on Bitcoin and Ether, according to Co-Chief Executive Officer Dennis Dijkstra.

People underestimate crypto,” Dijkstra said in an interview. “It’s big, and it is to be regulated very soon. The market participants are much more professional than people think. Institutional investors are interested -- we know they are because we get requests.”
Ruh-roh.

Dus jongongs, wat wordt de Netflix van crypto? Dat we over 10 jaar kunnen zeggen "wow! +2500%???" en wij allemaal de ballen uit onze broeken lachen want we gingen natuurlijk allemaal all-in. Want dat is natürlich waar we nu naar toe gaan, nadat deze bubbel plop deed.
pi_180278440
Gaat nooit gebeuren zoiets, gelukkig maar (nieuw btc algoritme)
pi_180278473
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 juli 2018 12:37 schreef Drxx het volgende:
Dat we over 10 jaar kunnen zeggen "wow! +2500%???"
2k-2.5k% in 10 jaar. :')

Niet ook 600% gaan pakken in 5,5 maand op VEN. oO/
“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”
― Edward Snowden
pi_180278702
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juli 2018 12:40 schreef ITrade het volgende:

[..]

2k-2.5k% in 10 jaar. :')

Niet ook 600% gaan pakken in 5,5 maand op VEN. oO/
Dat gaat dus niet meer gebeuren, helaasch :'( Misschien een handjevol coins nog wel, een laatste stuiptrekking, maar VEN sowieso niet meer :')

December was onze 1999. Net als toen gaat (bijna) alles weer waardeloos worden, en gaan een handjevol 'gewoon' vertien/twintigvoudigingen over 10 jaar, zoals dus Netflix, mits je dus de juiste keuzes hebt gemaakt.

HELAASCH! Ik rouw ook om onze portfolio's. F werd gespamd, • kaarsjes branden al.
pi_180278726
quote:
9s.gif Op vrijdag 6 juli 2018 12:50 schreef Drxx het volgende:

[..]

Dat gaat dus niet meer gebeuren, helaasch :'( Misschien een handjevol coins nog wel, een laatste stuiptrekking, maar VEN sowieso niet meer :')

December was onze 1999. Net als toen gaat (bijna) alles weer waardeloos worden, en gaan een handjevol 'gewoon' vertien/twintigvoudigingen over 10 jaar, zoals dus Netflix, mits je dus de juiste keuzes hebt gemaakt.

HELAASCH! Ik rouw ook om onze portfolio's. F werd gespamd, • kaarsjes branden al.
Lol waarom denk je dat? Je loopt een paar jaartjes vooruit
pi_180278779
Maarja, als Bitcoin wel op een dag 100k waard is dan liften al je shitcoins mooi mee in satoshi (dollar) prijs dus stijgt je portfolio alsnog wel
pi_180278962
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 juli 2018 12:37 schreef Drxx het volgende:

[..]

Ruh-roh.

Dus jongongs, wat wordt de Netflix van crypto? Dat we over 10 jaar kunnen zeggen "wow! +2500%???" en wij allemaal de ballen uit onze broeken lachen want we gingen natuurlijk allemaal all-in. Want dat is natürlich waar we nu naar toe gaan, nadat deze bubbel plop deed.
Netflix :')
Tech aandelen :')

Je had beter in Domino's kunnen investeren.

quote:
Equity of return in terms of percentage since 2010: Apple: +419% ? Google: +421% ? Tesla: +1,204% ? Amazon: +1,468% ? Netflix: +2,421% ? Domino's Pizza Enterprises Limited: +2,501%
pi_180279162
quote:
9s.gif Op vrijdag 6 juli 2018 12:50 schreef Drxx het volgende:
Dat gaat dus niet meer gebeuren, helaasch :'( Misschien een handjevol coins nog wel, een laatste stuiptrekking, maar VEN sowieso niet meer :')
Klopt, maar dit is een soort FOK meme. Waarbij langzaam de hoop zal verdwijnen evenals de prijs.

De kans dat je de next: Netflix, Amazon, Google of Alibaba gaat vinden tussen al die crypto's is natuurlijk verwaarloosbaar. Als je echt denkt dat crypto groot gaat worden en je over 10 jaar überhaubt nog in de plus wilt staan dan zou ik niet verder zoeken dan de top5 imo.

Natuurlijk gaan er nog wel een paar x25, maar success met het vinden ervan :)
“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”
― Edward Snowden
  vrijdag 6 juli 2018 @ 13:19:39 #38
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_180279241
Ven blijft idd niet veel van over

Gelukkig is vet bijna beschikbaar :9
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_180279459
quote:
9s.gif Op vrijdag 6 juli 2018 12:50 schreef Drxx het volgende:

[..]

Dat gaat dus niet meer gebeuren, helaasch :'( Misschien een handjevol coins nog wel, een laatste stuiptrekking, maar VEN sowieso niet meer :')

December was onze 1999. Net als toen gaat (bijna) alles weer waardeloos worden, en gaan een handjevol 'gewoon' vertien/twintigvoudigingen over 10 jaar, zoals dus Netflix, mits je dus de juiste keuzes hebt gemaakt.

HELAASCH! Ik rouw ook om onze portfolio's. F werd gespamd, • kaarsjes branden al.
_O-
pi_180279996
Eindelijk klaar met die gare Chrome app?
Uitvinder van de biersmiley.
pi_180280826
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 juli 2018 12:38 schreef ChickenMan het volgende:
Gaat nooit gebeuren zoiets, gelukkig maar (nieuw btc algoritme)
:P

BTC is ongeveer 10 jaar oud, nu al zeggen dat iets *nooit* gaat gebeuren is ridicuul.
pi_180280878
de dollar ziet er ook niet best uit. positief voor btc en zo?
pi_180280995
I sense the onderbuik in strong in some users..
pi_180281150
i sense moon..
pi_180281377
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juli 2018 14:35 schreef iloveshitcoins het volgende:
de dollar ziet er ook niet best uit. positief voor btc en zo?
Die hele handelsoorlog gaat ook niet veel goed opleveren
pi_180281532
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juli 2018 13:04 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

Netflix :')
Tech aandelen :')

Je had beter in Domino's kunnen investeren.

[..]

Netflix-aandelen zijn meer dan 300x hun waarde sinds 2003 (200x sinds 2004), Dominos maar 20x sinds 2004 ;)

quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juli 2018 13:15 schreef ITrade het volgende:

[..]

Klopt, maar dit is een soort FOK meme. Waarbij langzaam de hoop zal verdwijnen evenals de prijs.
Gaat dat ooit gebeuren denk je? VEN-holders gaan denk ik liever het graf in met een ledger met daarop al hun VEN dan dat ze hun verliezen nemen O-)

quote:
1s.gif Op vrijdag 6 juli 2018 13:28 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

_O-
Wat denk jij? VEN $100 EOY? ):O

quote:
1s.gif Op vrijdag 6 juli 2018 12:52 schreef ChickenMan het volgende:

[..]

Lol waarom denk je dat? Je loopt een paar jaartjes vooruit
Pessimist pur sang, Cynic is mijn tweede naam :+ Ik geloof niet dat na dit soort parabolische stijgingen, megawinsten kunnen blijven aanhouden. De market cap van een "beginnende markt" heeft de 800B al weten te bereiken, en staat nu nog steeds op 270B na zo'n enorme duikvlucht. Waar moet het nieuwe geld vandaan komen om dit weer richting de 1T te duwen? Er moeten dan wel enorme ontwikkelingen komen wil dit een miljardenmarkt worden. Vooralsnog zijn het voornamelijk mobile wallets en nieuwe white papers/websites wat we zien.

De optimist in mij denkt niet dat crypto helemaal dood is of zo, maar de realist in mij denkt dat je met een 10x in 2018/2019 al heel erg veel geluk moet hebben. En de HODL tot 2022 meme mag ook wel een keer dood trouwens.

Maar hey, ik heb graag ongelijk. Dan koop ik over 4 jaar ook een lambo. Welke kleur nemen jullie? Ik dacht aan oranje w/

[ Bericht 7% gewijzigd door Drxx op 06-07-2018 15:12:39 ]
pi_180281609
quote:
11s.gif Op vrijdag 6 juli 2018 15:06 schreef Drxx het volgende:
k geloof niet dat na dit soort parabolische stijgingen, megawinsten kunnen blijven aanhouden.
Er doen pas 30 miljoen mensen wereldwijd mee in crypto's, de échte knaller moet nog komen qua parabolische, astronomische prijsstijging. Je bent early adopter nu.

quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juli 2018 13:15 schreef ITrade het volgende:
Als je echt denkt dat crypto groot gaat worden en je over 10 jaar überhaubt nog in de plus wilt staan dan zou ik niet verder zoeken dan de top5 imo.
Jep, want Bitcoin Cash en Ripple gaan het helemaal maken :9

quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juli 2018 14:39 schreef Roellie80 het volgende:
I sense the onderbuik in strong in some users..
Kom jij nog ns met een goeie alt, jij zat altijd wel op goeie coins :7
Lambo of Rekt
pi_180281622
quote:
11s.gif Op vrijdag 6 juli 2018 15:06 schreef Drxx het volgende:

[..]

Laat mij lekker een periode kiezen waarin mijn stelling wel klopt :P

Maar je gelul over crypto slaat natuurlijk als een kut op dirk.
pi_180281901
quote:
6s.gif Op vrijdag 6 juli 2018 15:12 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Er doen pas 30 miljoen mensen wereldwijd mee in crypto's, de échte knaller moet nog komen qua parabolische, astronomische prijsstijging. Je bent early adopter nu.
Jij zegt pas 30 miljoen mensen wereldwijd, maar dat getal klinkt wel erg laag als ik om mij heen kijk en zie wie er allemaal al in crypto geld hebben zitten. Ik noem dan even mijn 50-jarige buurvrouw die alleen mavo heeft afgemaakt en nu als caissière werkt, mijn nichtje van 16 die nog havo doet, de beste vriendin (20) van mijn vriendin die communicatie studeert. Ik heb zelfs verhalen gehoord van mensen wiens 70-jarige oma's Ethereum hebben gekocht _O-

Ik kan doorgaan maar je snapt mijn punt wel denk ik. Hoe kan het nóg mainstreamer worden dan dat? :? Of zou Nederland gewoon oververtegenwoordigd zijn? Zijn wij dan allemaal early adopters? I mean het kán, natuurlijk. Maar heel waarschijnlijk acht ik het niet.

Begrijp mij niet verkeerd, ik hoop ook dat dit nog veel groter gaat worden. Want wie wil het nou niet maken? :P

quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juli 2018 15:13 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

Laat mij lekker een periode kiezen waarin mijn stelling wel klopt :P

Maar je gelul over crypto slaat natuurlijk als een kut op dirk.
Ben benieuwd. Hoe denk jij dat het zal lopen? Zowel korte als lange termijn dan.
pi_180282015
quote:
11s.gif Op vrijdag 6 juli 2018 15:06 schreef Drxx het volgende:

[..]

Netflix-aandelen zijn meer dan 300x hun waarde sinds 2003 (200x sinds 2004), Dominos maar 20x sinds 2004 ;)

[..]

Gaat dat ooit gebeuren denk je? VEN-holders gaan denk ik liever het graf in met een ledger met daarop al hun VEN dan dat ze hun verliezen nemen O-)

[..]

Wat denk jij? VEN $100 EOY? ):O

[..]

Pessimist pur sang, Cynic is mijn tweede naam :+ Ik geloof niet dat na dit soort parabolische stijgingen, megawinsten kunnen blijven aanhouden. De market cap van een "beginnende markt" heeft de 800B al weten te bereiken, en staat nu nog steeds op 270B na zo'n enorme duikvlucht. Waar moet het nieuwe geld vandaan komen om dit weer richting de 1T te duwen? Er moeten dan wel enorme ontwikkelingen komen wil dit een miljardenmarkt worden. Vooralsnog zijn het voornamelijk mobile wallets en nieuwe white papers/websites wat we zien.

De optimist in mij denkt niet dat crypto helemaal dood is of zo, maar de realist in mij denkt dat je met een 10x in 2018/2019 al heel erg veel geluk moet hebben. En de HODL tot 2022 meme mag ook wel een keer dood trouwens.

Maar hey, ik heb graag ongelijk. Dan koop ik over 4 jaar ook een lambo. Welke kleur nemen jullie? Ik dacht aan oranje w/
top 2 2k19
pi_180282065
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 juli 2018 15:30 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

top 2 2k19
Dat zegt mij vrij weinig. Hoeveel $/¤ verwacht jij dat VEN gaat halen uiteindelijk?
pi_180282109
NL zijn idd relatief veel crypto broeders.
Vakman pur sang
pi_180282168
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juli 2018 15:32 schreef Drxx het volgende:

[..]

Dat zegt mij vrij weinig. Hoeveel $/¤ verwacht jij dat VEN gaat halen uiteindelijk?
valt niet veel over to zeggen. Hangt echt af van de markt zelf af

Daarom Top 2 eoy 2k19
pi_180282177
quote:
11s.gif Op vrijdag 6 juli 2018 15:26 schreef Drxx het volgende:

[..]

Jij zegt pas 30 miljoen mensen wereldwijd, maar dat getal klinkt wel erg laag als ik om mij heen kijk en zie wie er allemaal al in crypto geld hebben zitten. Ik noem dan even mijn 50-jarige buurvrouw die alleen mavo heeft afgemaakt en nu als caissière werkt, mijn nichtje van 16 die nog havo doet, de beste vriendin (20) van mijn vriendin die communicatie studeert. Ik heb zelfs verhalen gehoord van mensen wiens 70-jarige oma's Ethereum hebben gekocht _O-

Ik kan doorgaan maar je snapt mijn punt wel denk ik. Hoe kan het nóg mainstreamer worden dan dat? :? Of zou Nederland gewoon oververtegenwoordigd zijn? Zijn wij dan allemaal early adopters? I mean het kán, natuurlijk. Maar heel waarschijnlijk acht ik het niet.

Begrijp mij niet verkeerd, ik hoop ook dat dit nog veel groter gaat worden. Want wie wil het nou niet maken? :P

[..]

Ben benieuwd. Hoe denk jij dat het zal lopen? Zowel korte als lange termijn dan.
https://bitcoinmarketjournal.com/how-many-people-use-bitcoin/
Lambo of Rekt
pi_180282181
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 juli 2018 15:36 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

valt niet veel over to zeggen. Hangt echt af van de markt zelf af

Daarom Top 2 eoy 2k19
VEN, VET , SUPER VET _O_

Waar is je maat gebleven men
Lambo of Rekt
pi_180282221
quote:
11s.gif Op vrijdag 6 juli 2018 15:26 schreef Drxx het volgende:

[..]

Jij zegt pas 30 miljoen mensen wereldwijd, maar dat getal klinkt wel erg laag als ik om mij heen kijk en zie wie er allemaal al in crypto geld hebben zitten. Ik noem dan even mijn 50-jarige buurvrouw die alleen mavo heeft afgemaakt en nu als caissière werkt, mijn nichtje van 16 die nog havo doet, de beste vriendin (20) van mijn vriendin die communicatie studeert. Ik heb zelfs verhalen gehoord van mensen wiens 70-jarige oma's Ethereum hebben gekocht _O-

Ik kan doorgaan maar je snapt mijn punt wel denk ik. Hoe kan het nóg mainstreamer worden dan dat? :? Of zou Nederland gewoon oververtegenwoordigd zijn? Zijn wij dan allemaal early adopters? I mean het kán, natuurlijk. Maar heel waarschijnlijk acht ik het niet.

Begrijp mij niet verkeerd, ik hoop ook dat dit nog veel groter gaat worden. Want wie wil het nou niet maken? :P

[..]

Ben benieuwd. Hoe denk jij dat het zal lopen? Zowel korte als lange termijn dan.
Leuk, maar slechts 8% van de Amerikanen hebben bv van crypto gehoord. En kijk ook eens naar de China Hustle als je dan toch wil weten hoe zoiets kan ontploffen.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_180282223
quote:
6s.gif Op vrijdag 6 juli 2018 15:12 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Er doen pas 30 miljoen mensen wereldwijd mee in crypto's, de échte knaller moet nog komen qua parabolische, astronomische prijsstijging. Je bent early adopter nu.

aka S-curve. jij snapt t.
pi_180282398
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juli 2018 14:33 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

:P

BTC is ongeveer 10 jaar oud, nu al zeggen dat iets *nooit* gaat gebeuren is ridicuul.
Jaja ok, nooit is overdreven. Maar waarom iets veranderen dat fantastisch werkt. Ja, Bitcoins PoW werkt fantastisch.

Verder zijn alle artikelen op coinbase etc pay-to-play dus dat moet ook niet al te serieus genomen worden.
pi_180282456
Maar dus even over het nieuws wat ik eerder postte: Wat vinden jullie ervan dat Flow Traders, "which accounts for more than 20 percent of all ETF trades in Europe", zich nu ook met crypto gaat bemoeien en wiens CEO Dennis Dijkstra claimt dat het gereguleerd gaat (moet?) worden?

quote:
“People underestimate crypto,” Dijkstra said in an interview. “It’s big, and it is to be regulated very soon. The market participants are much more professional than people think. Institutional investors are interested -- we know they are because we get requests.”
Daarnaast kwam ook nog het nieuws naar buiten dat SIX, het bedrijf achter de Zwitserse beurs, een gereguleerde crypto exchange gaat lanceren. En weer een Nederlander die voor reguleren is :+

quote:
"This is the beginning of a new era for capital markets infrastructures," Jos Dijsselhof, the CEO of SIX said in a statement. "For us, it is abundantly clear that much of what is going on in the digital space is here to stay and will define the future of our industry."
pi_180282477
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 juli 2018 15:47 schreef ChickenMan het volgende:

[..]

Jaja ok, nooit is overdreven. Maar waarom iets veranderen dat fantastisch werkt. Ja, Bitcoins PoW werkt fantastisch.

Verder zijn alle artikelen op coinbase etc pay-to-play dus dat moet ook niet al te serieus genomen worden.
Vind je het energieverbruik ook fantastisch? Of het miners monopolie van Bitmain? het huidige PoW kan naar mijn mening best verbeterd worden.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_180282533
quote:
11s.gif Op vrijdag 6 juli 2018 15:26 schreef Drxx het volgende:

[..]

Jij zegt pas 30 miljoen mensen wereldwijd, maar dat getal klinkt wel erg laag als ik om mij heen kijk en zie wie er allemaal al in crypto geld hebben zitten. Ik noem dan even mijn 50-jarige buurvrouw die alleen mavo heeft afgemaakt en nu als caissière werkt, mijn nichtje van 16 die nog havo doet, de beste vriendin (20) van mijn vriendin die communicatie studeert. Ik heb zelfs verhalen gehoord van mensen wiens 70-jarige oma's Ethereum hebben gekocht _O-

Ik kan doorgaan maar je snapt mijn punt wel denk ik. Hoe kan het nóg mainstreamer worden dan dat? :? Of zou Nederland gewoon oververtegenwoordigd zijn? Zijn wij dan allemaal early adopters? I mean het kán, natuurlijk. Maar heel waarschijnlijk acht ik het niet.

Begrijp mij niet verkeerd, ik hoop ook dat dit nog veel groter gaat worden. Want wie wil het nou niet maken? :P

[..]

Ben benieuwd. Hoe denk jij dat het zal lopen? Zowel korte als lange termijn dan.
Tuurlijk zijn wij allemaal zieke early adopters. En het is pas mainstream als het fiat verdreven heeft, misschien niet in het prachtige welvarende Westen, maar wel alle andere landen met onstabiele munten.

Dat kan nog wel 50 jaar duren. We zijn er zoooooo vroeg bij. Niks is nog uitontwikkeld. Niet zo pessimistisch doen, want deze keer is het onrealistisch.
pi_180282555
quote:
10s.gif Op vrijdag 6 juli 2018 15:49 schreef Drxx het volgende:
Maar dus even over het nieuws wat ik eerder postte: Wat vinden jullie ervan dat Flow Traders, "which accounts for more than 20 percent of all ETF trades in Europe", zich nu ook met crypto gaat bemoeien en wiens CEO Dennis Dijkstra claimt dat het gereguleerd gaat (moet?) worden?

[..]

Daarnaast kwam ook nog het nieuws naar buiten dat SIX, het bedrijf achter de Zwitserse beurs, een gereguleerde crypto exchange gaat lanceren. En weer een Nederlander die voor reguleren is :+

[..]

Dit spreekt dan toch je statement tegen dat er geen nieuw geld te vinden is ?
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_180282580
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 juli 2018 15:47 schreef ChickenMan het volgende:

[..]

Jaja ok, nooit is overdreven. Maar waarom iets veranderen dat fantastisch werkt. Ja, Bitcoins PoW werkt fantastisch.

Verder zijn alle artikelen op coinbase etc pay-to-play dus dat moet ook niet al te serieus genomen worden.
Fantastisch werkt? Geen finaliteit, geen exit costs bij een aanval, inefficiënt vanuit hardware & energie perspectief, centralisatie van hardware productie. Nah, er zijn verbeteringen mogelijk.
pi_180282603
Zo, maar eens even mn hele handeltje 2FA overgezet naar authy ipv die google shit... authy wordt iig gebackupped.

Dit zijn dingen die je vergeet, totdat t telaat is lol.
Lambo of Rekt
pi_180282660
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juli 2018 15:50 schreef dimmak het volgende:

[..]

Vind je het energieverbruik ook fantastisch? Of het miners monopolie van Bitmain? het huidige PoW kan naar mijn mening best verbeterd worden.
Nee dat is niet fantastisch, maar dat lost de markt zelf wel op op den duur.

Wat wel fantastisch is dat Bitcoin al bijna 10jaar lang gewoon werkt. Daar moet je niet aan willen kutten met nieuwe experimentele consensus algoritmes. Dit is bewezen en het werkt.

Je moet echt gekke Henkie zijn wil je dat omgooien.
pi_180282687
quote:
11s.gif Op vrijdag 6 juli 2018 15:26 schreef Drxx het volgende:
Ben benieuwd. Hoe denk jij dat het zal lopen? Zowel korte als lange termijn dan.
Ik ben het met je eens dat het nu vooral hype is (je whitepaper/mobile wallet comment) maar ik denk dat zodra tokenized securities echt tractie krijgen het gaat ontploffen qua market cap. Dan ben je zo voorbij de 1000 miljard. De vraag is of je het dan nog crypto(currency) kan noemen of niet :P

Verder verwacht ik dat er nog wel een hype cycle aan komt, wat EggsTC ook zegt.
pi_180282706
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 juli 2018 15:58 schreef ChickenMan het volgende:
Dit is bewezen en het werkt.
Wat een ongelooflijke houding in een industrie waarin juist fundamentele verandering plaatsvindt :P
pi_180282767
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juli 2018 16:00 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

Wat een ongelooflijke houding in een industrie waarin juist fundamentele verandering plaatsvindt :P
Hoezo? Welke industrie? Bitcoin is toch is die fundamentele verandering?
pi_180282809
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juli 2018 15:54 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Dit spreekt dan toch je statement tegen dat er geen nieuw geld te vinden is ?
Dat klopt. Maar dit zou dan geld zijn vanuit instanties, ik bedoelde zelf eigenlijk investeringen van individuele investeerders.

Instanties kunnen inderdaad de markt nog hard oppompen, als ze dat zouden willen. Maar na de grote crash van begin dit jaar zei men ook dat de stock boys in crypto zouden gaan investeren met hun bonussen, niets gemerkt, dat het na het Chinees nieuw jaar weer zou opleven, ook niets van gemerkt, dat instantie X en Y gigantische investeringen zouden doen, ook al niets van gemerkt. Vandaar dus mijn pessimisme.

Maar je hebt gelijk, als ik er zo over nadenk kan het net zo goed ook weer helemaal omslaan en weer parabolisch stijgen. Moeten er dus wel ontwikkelingen komen, en dat gaat wel erg traag vind ik zelf.

quote:
14s.gif Op vrijdag 6 juli 2018 15:39 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Leuk, maar slechts 8% van de Amerikanen hebben bv van crypto gehoord. En kijk ook eens naar de China Hustle als je dan toch wil weten hoe zoiets kan ontploffen.
Maar dan even over de dinero's: Denk jij dan dat BTC, zoals sommigen zeggen, richting de 100k zal groeien, of dat een concurrent BTC's positie gaat overnemen, of dat de dominantie van BTC zal afnemen, of een compleet ander scenario?

quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juli 2018 15:39 schreef iloveshitcoins het volgende:

[..]

aka S-curve. jij snapt t.
Hoe moet ik dit begrijpen? Bij een S-curve blijft het na een gigantische stijging gewoon vlak toch, komt er dan geen stagnatie? Of verwacht je dat de gehele curve zich iteratief zal herhalen?

quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juli 2018 15:59 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

Maar ik denk dat zodra tokenized securities echt tractie krijgen het gaat ontploffen qua market cap. Dan ben je zo voorbij de 1000 miljard.
Zou Bitcoin dan het volgende Berkshire Hathaway-aandeel worden dat 300k waard wordt? :+ c_/

[ Bericht 10% gewijzigd door Drxx op 06-07-2018 16:09:44 ]
pi_180282901
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 juli 2018 16:02 schreef ChickenMan het volgende:

[..]

Hoezo? Welke industrie? Bitcoin is toch is die fundamentele verandering?
Ja maar BTC is toch ook al heel erg verbeterd? :P

Ik vind "het is bewezen en het werkt" geen reden om iets niet meer te verbeteren :)

quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juli 2018 16:04 schreef Drxx het volgende:
Zou Bitcoin dan het volgende Berkshire Hathaway-aandeel worden dat 300k waard wordt? :+ c_/
Ik bedoel meer dat een bedrijf aandelen uitgeeft op bijvoorbeeld BTC, ETH of of een andere chain :P
pi_180282936
Er is geen twijfel in mijn hoofd dat Bitcoin in de toekomst niet naar minimaal 1 miljoen gaat
pi_180283005
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juli 2018 16:09 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

Ja maar BTC is toch ook al heel erg verbeterd? :P

Ik vind "het is bewezen en het werkt" geen reden om iets niet meer te verbeteren :)

Ik vind Btc geen platform om op te experimenteren. Ja er worden dingen verbeterd, maar dat is heeeel iets anders dan een heel nieuwe consensus algoritme er in te bouwen. PoW is juist wat btc zo betrouwbaar en veilig maakt.

Het is het ankerpunt van alle andere cryptos.
pi_180283116
Als de aandelenmarkt, de huizenmarkt, de enorme schuldenberg die alle landen hebben, in waarde dalend geld in diverse landen, handelsoorlog waardoor dingen duurder worden, rente verhogingen, natuurrampen allemaal moeilijk gaan doen dan gaat men op zoek naar een soort Tether voor alle geldmarkten die niet in crypto zitten. Bitcoin zou dan toch zijn status als digitaal goud kunnen voortzetten en gigantisch in waarde stijgen. Hoe handig is het om snel je geld te kunnen parkeren in een encrypted digitaal grenzeloos systeem waar alleen jij bij kan (als je er goed mee om gaat).
Bitcoin for president! ik zeg doe mij maar die 100k Bitcoin binnen nu en een paar jaar.
pi_180283310
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 juli 2018 16:12 schreef ChickenMan het volgende:

[..]

Ik vind Btc geen platform om op te experimenteren. Ja er worden dingen verbeterd, maar dat is heeeel iets anders dan een heel nieuwe consensus algoritme er in te bouwen. PoW is juist wat btc zo betrouwbaar en veilig maakt.

Het is het ankerpunt van alle andere cryptos.
Hey, dan zijn we het oneens :D

Misschien heb je ook wel een goed punt hoor, en kan het experimenteren beter bij alts plaatsvinden. Maar dat PoW niet "fantastisch" is denk ik bijna iedereen het wel over eens. Of er een beter alternatief is is de vraag :P
  vrijdag 6 juli 2018 @ 16:28:16 #75
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_180283333
Misschien moeten ze dan gewoon de PoW2 van Gulden proberen!!! Dat is ook PoW, maar dan 2!!!
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_180283343
quote:
3s.gif Op vrijdag 6 juli 2018 16:28 schreef Rossdale het volgende:
Misschien moeten ze dan gewoon de PoW2 van Gulden proberen!!! Dat is ook PoW, maar dan 2!!!
_O- _O- _O-

Ik ga voetbal kijken en pils hakken :W
pi_180283482
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juli 2018 16:09 schreef KappenBakken het volgende:
Ik bedoel meer dat een bedrijf aandelen uitgeeft op bijvoorbeeld BTC, ETH of of een andere chain :P
Hoe gaan deze ontwikkelingen eigenlijk? Aan de ene kant lijkt me dit wel echt de toekomst, aan de andere kant, zou jij al je pensioen daarin zetten? Een paar Bitcoins kopen is toch wel even een andere koek dan iemands pensioen in crypto proppen. De brokers zijn niet per se mijn vriend ofzo, maar het geeft toch wel een soort van vertrouwen.

quote:
1s.gif Op vrijdag 6 juli 2018 16:10 schreef ChickenMan het volgende:
Er is geen twijfel in mijn hoofd dat Bitcoin in de toekomst niet naar minimaal 1 miljoen gaat
3x de huidige goudmarkt. _O_ Dan is inmiddels die shitcoin ook niets meer waard of wel? (Of verwacht je hyperinflatie)?
“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”
― Edward Snowden
pi_180283528
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juli 2018 16:26 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

Hey, dan zijn we het oneens :D

Misschien heb je ook wel een goed punt hoor, en kan het experimenteren beter bij alts plaatsvinden. Maar dat PoW niet "fantastisch" is denk ik bijna iedereen het wel over eens. Of er een beter alternatief is is de vraag :P
De negatieve punten van PoW zijn natuurlijk niet de schuld van PoW. Als alle energie groen was zeurde niemand. Als er meerdere slimme bedrijven met ASICs kwamen zeurde ook niemand.
pi_180283683
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juli 2018 16:34 schreef ITrade het volgende:

[..]

3x de huidige goudmarkt. _O_ Dan is inmiddels die shitcoin ook niets meer waard of wel? (Of verwacht je hyperinflatie)?
Welke shitcoin? Ik zag tijd geleden een leuke tweet dat het niet BTC is dat meer waard wordt, maar dat dollar/euro steeds minder waard worden.
pi_180283767
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 juli 2018 16:40 schreef ChickenMan het volgende:

[..]

Welke shitcoin? Ik zag tijd geleden een leuke tweet dat het niet BTC is dat meer waard wordt, maar dat dollar/euro steeds minder waard worden.
Goud bedoel ik dan als "shitcoin", als BTC 3x de huidige market cap van goud behaald heeft. (Of je toekomst is nog heel ver natuurlijk).

Ja fiat wordt minder waard, maar het gaat ook weer niet zo snel natuurlijk :p
“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”
― Edward Snowden
pi_180283820
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juli 2018 16:04 schreef Drxx het volgende:

[..]

Hoe moet ik dit begrijpen? Bij een S-curve blijft het na een gigantische stijging gewoon vlak toch, komt er dan geen stagnatie? Of verwacht je dat de gehele curve zich iteratief zal herhalen?

[..]

dan komt er idd stagnatie want dan hebben de meeste mensen crypto, de markt is dan verzadigd. dat duurt nog ff.
pi_180283968
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juli 2018 16:43 schreef ITrade het volgende:

[..]

Goud bedoel ik dan als "shitcoin", als BTC 3x de huidige market cap van goud behaald heeft. (Of je toekomst is nog heel ver natuurlijk).

Ja fiat wordt minder waard, maar het gaat ook weer niet zo snel natuurlijk :p
Oja die toekomst is niet over 5 jaar ofzo. Hoewel, kan snel gaan misschien, lastig lastig. :P
Maar ik denk zeker dat btc goud wel gaat ontstijgen, makkelijk. In een digitaal tijdperk, waar we pas net inzitten, is goud echt totaal useless. Btc daarentegen...
pi_180283972
mini bull flag. pump o'clock.
pi_180285155
WANCHAIN REFERRAL CAMPAIGN

Campaign details:
Dates: 14 June 2018 – Juli 14, 2018, 9PM CET and after 90k members.
Invite your friends with a referral link and earn more WAN coins!
Link to the bot:
http://t.me/wanchainairbot?start=TSBIWIVfwUuw

Rewards:
1 WAN = $3,26 CMC price.
• 10 WAN tokens for a friend joining our community;
If your friend leaves the community before the end of the campaign, the balance will decrease by 10 WAN respectively.

Rewards for this campaign have a cap. Once 90.000 followers that complied the Conditions (incl. Wallet, E-mail, etc., learn more details by campaign conditions) are reached, rewards will no longer be processed or awarded.

Reward distribution:
Wanchain coins will be distributed within 3 working days after the end of the campaign on Juli, 14th.
pi_180286235
Hoppa gaat ie weer!

Kope
  vrijdag 6 juli 2018 @ 18:23:37 #86
230730 Koelkastje
Mental Madness
pi_180286617
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juli 2018 18:09 schreef Dwaalboy het volgende:
Hoppa gaat ie weer!

Kope
Je bent dronken
Hmz...
pi_180286758
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 juli 2018 18:23 schreef Koelkastje het volgende:

[..]

Je bent dronken
vette bull flag man pessimist.
  vrijdag 6 juli 2018 @ 19:03:43 #88
230730 Koelkastje
Mental Madness
pi_180287461
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juli 2018 18:30 schreef iloveshitcoins het volgende:

[..]

vette bull flag man pessimist.
Global Average laatste uur +0.06%

Optimist.
Hmz...
pi_180287984
  vrijdag 6 juli 2018 @ 19:51:24 #90
230730 Koelkastje
Mental Madness
pi_180288703
quote:
Dat gifje geeft wel mooi de huidige toestand weer.
Hmz...
pi_180288904
De beren periode is afgelopen.
pi_180289633
lekker België!
pi_180289945
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juli 2018 19:56 schreef MaGNeT het volgende:
De beren periode is afgelopen.
Alles verkocht
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  vrijdag 6 juli 2018 @ 20:24:46 #94
230730 Koelkastje
Mental Madness
pi_180289962
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juli 2018 19:56 schreef MaGNeT het volgende:
De beren periode is afgelopen.
Het achtbaan seizoen is geopend
Hmz...
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 6 juli 2018 @ 22:55:30 #95
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_180294907
Was druk vandaag, dus ik kom net binnen, lees wat pagina's door .. zie meerdere keren "moon", "daar gaan we weer" en zie raket GIFjes ... dus ik denk ik open Delta maar weer een keer .... is er niks gebeurd.

Nou, bedankt Hansjes.
pi_180295551
  vrijdag 6 juli 2018 @ 23:48:33 #97
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_180296065
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juli 2018 22:55 schreef Kyran het volgende:
Was druk vandaag, dus ik kom net binnen, lees wat pagina's door .. zie meerdere keren "moon", "daar gaan we weer" en zie raket GIFjes ... dus ik denk ik open Delta maar weer een keer .... is er niks gebeurd.

Nou, bedankt Hansjes.
_O-
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_180296882
quote:
10s.gif Op vrijdag 6 juli 2018 15:49 schreef Drxx het volgende:
Maar dus even over het nieuws wat ik eerder postte: Wat vinden jullie ervan dat Flow Traders, "which accounts for more than 20 percent of all ETF trades in Europe", zich nu ook met crypto gaat bemoeien en wiens CEO Dennis Dijkstra claimt dat het gereguleerd gaat (moet?) worden?
Al brengen ze waarschijnlijk wel extra liquiditeit naar crypto wat opzich wel goed is. Heb ik er wel mijn vraagtekens bij. Want is zo'n bedrijf wel echt een market maker en niet gewoon een HFT trader die vooral tussen alle trades in gaat zitten om overal een paar cent te pakken.

Nu kan ik bijvoorbeeld een BTC te koop zetten op exchange X, jij koopt hem vervolgens van mij. We betalen transactie fee aan X en zijn klaar. In geval van HFT gaan hun er tussen zitten waardoor we allebij ook nog betalen aan de "market maker".

Nu zijn er ook al market makers en die voelen zich waarschijnlijk meer betrokken bij Crypto dan FT, FT stapt uiteindelijk alleen in om vooral fiat eruit te slepen waarmee ze zichzelf bonussen kunnen laten uitbetalen. Ondanks dat de AFM het niet wilt hebben zetten ze door (aka er is veel geld te rapen dus die boetes tikken we ook wel af).
“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”
― Edward Snowden
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 7 juli 2018 @ 01:31:38 #99
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_180297995
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juli 2018 00:25 schreef ITrade het volgende:

[..]

Al brengen ze waarschijnlijk wel extra liquiditeit naar crypto wat opzich wel goed is. Heb ik er wel mijn vraagtekens bij. Want is zo'n bedrijf wel echt een market maker en niet gewoon een HFT trader die vooral tussen alle trades in gaat zitten om overal een paar cent te pakken.

Nu kan ik bijvoorbeeld een BTC te koop zetten op exchange X, jij koopt hem vervolgens van mij. We betalen transactie fee aan X en zijn klaar. In geval van HFT gaan hun er tussen zitten waardoor we allebij ook nog betalen aan de "market maker".

Nu zijn er ook al market makers en die voelen zich waarschijnlijk meer betrokken bij Crypto dan FT, FT stapt uiteindelijk alleen in om vooral fiat eruit te slepen waarmee ze zichzelf bonussen kunnen laten uitbetalen. Ondanks dat de AFM het niet wilt hebben zetten ze door (aka er is veel geld te rapen dus die boetes tikken we ook wel af).
Dit. Op Reddit en Twitter lees ik altijd heel positieve verhalen als er grote jongens instappen. Ja, in principe is het leuk als er grote jongens instappen, want dat betekent dat er iets te halen valt. Echter kunnen wij met onze paar ¤ echt niet op tegen dit soort grote jongens / market makers. Het is en blijft iets dubbels hebben.

Aan de andere kant kan het een markt ook stabieler maken als er meerdere grote jongens zijn die elkaar weer in balans houden, maar dan moeten ze niet onder één hoed gaan spelen. Daar is mijn inziens altijd een kans voor, dus mja tijd zal het leren of het positief of negatief gaat zijn.
pi_180298274
Nou poehoe, de blockchain technologie doet z'n intrede he.

Word zo moe van die hele conservatieve wereld. Heb het idee dat de hoge petten elkaar allemaal beschermen. Rot op met een notaris of bank bv. Wat zijn dat nou voor idiote doorgeefluiken.
pi_180301249
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juli 2018 01:31 schreef Kyran het volgende:

[..]

Dit. Op Reddit en Twitter lees ik altijd heel positieve verhalen als er grote jongens instappen. Ja, in principe is het leuk als er grote jongens instappen, want dat betekent dat er iets te halen valt. Echter kunnen wij met onze paar ¤ echt niet op tegen dit soort grote jongens / market makers. Het is en blijft iets dubbels hebben.

Aan de andere kant kan het een markt ook stabieler maken als er meerdere grote jongens zijn die elkaar weer in balans houden, maar dan moeten ze niet onder één hoed gaan spelen. Daar is mijn inziens altijd een kans voor, dus mja tijd zal het leren of het positief of negatief gaat zijn.
als in bonussen van wall street? eindelijk ja?
  zaterdag 7 juli 2018 @ 10:11:32 #103
61320 TwztId
ja toch..
pi_180303139
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juli 2018 00:25 schreef ITrade het volgende:

[..]

Al brengen ze waarschijnlijk wel extra liquiditeit naar crypto wat opzich wel goed is. Heb ik er wel mijn vraagtekens bij. Want is zo'n bedrijf wel echt een market maker en niet gewoon een HFT trader die vooral tussen alle trades in gaat zitten om overal een paar cent te pakken.

Nu kan ik bijvoorbeeld een BTC te koop zetten op exchange X, jij koopt hem vervolgens van mij. We betalen transactie fee aan X en zijn klaar. In geval van HFT gaan hun er tussen zitten waardoor we allebij ook nog betalen aan de "market maker".

Nu zijn er ook al market makers en die voelen zich waarschijnlijk meer betrokken bij Crypto dan FT, FT stapt uiteindelijk alleen in om vooral fiat eruit te slepen waarmee ze zichzelf bonussen kunnen laten uitbetalen. Ondanks dat de AFM het niet wilt hebben zetten ze door (aka er is veel geld te rapen dus die boetes tikken we ook wel af).
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juli 2018 01:31 schreef Kyran het volgende:

[..]

Dit. Op Reddit en Twitter lees ik altijd heel positieve verhalen als er grote jongens instappen. Ja, in principe is het leuk als er grote jongens instappen, want dat betekent dat er iets te halen valt. Echter kunnen wij met onze paar ¤ echt niet op tegen dit soort grote jongens / market makers. Het is en blijft iets dubbels hebben.

Aan de andere kant kan het een markt ook stabieler maken als er meerdere grote jongens zijn die elkaar weer in balans houden, maar dan moeten ze niet onder één hoed gaan spelen. Daar is mijn inziens altijd een kans voor, dus mja tijd zal het leren of het positief of negatief gaat zijn.
Dit.
pi_180303321
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juli 2018 01:31 schreef Kyran het volgende:

[..]

Dit. Op Reddit en Twitter lees ik altijd heel positieve verhalen als er grote jongens instappen. Ja, in principe is het leuk als er grote jongens instappen, want dat betekent dat er iets te halen valt. Echter kunnen wij met onze paar ¤ echt niet op tegen dit soort grote jongens / market makers. Het is en blijft iets dubbels hebben.

Aan de andere kant kan het een markt ook stabieler maken als er meerdere grote jongens zijn die elkaar weer in balans houden, maar dan moeten ze niet onder één hoed gaan spelen. Daar is mijn inziens altijd een kans voor, dus mja tijd zal het leren of het positief of negatief gaat zijn.
Ja precies, we weten het gewoon niet. Uiteindelijk moet groot geld de markt veel stabieler gaan maken. Die trekken niet al het geld eruit als er een exchange in Asië voor 30 miljoen gehackt wordt, die gooien er ook niet meteen miljarden in omdat alles al 7 dagen achter elkaar stijgt.

Dat zijn de partijen die dingen voor elkaar krijgen qua regelgeving, toezicht en het verbeteren van de markt. Aan de andere kant staan zulke partijen er om bekend om het spel vies te spelen en hebben ze over het algemeen geen moreel geweten.
“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”
― Edward Snowden
pi_180303350
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juli 2018 10:32 schreef ITrade het volgende:
over het algemeen geen moreel geweten.
Laten we nou niet doen alsof huidige deelnemers aan de markt dat wel hebben.
De "grote jongens" zijn er gewoon vele malen beter in.
pi_180303392
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juli 2018 10:34 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

Laten we nou niet doen alsof huidige deelnemers aan de markt dat wel hebben.
De "grote jongens" zijn er gewoon vele malen beter in.
Bij Bitcoin kom ik toch best wel wat goede mensen tegen met goede ideeën en die goede projecten opzetten. Je ziet ook steeds meer mensen een Goldman sachs oid verlaten om iets in/met crypto te gaan doen (niet per se voor het geld).
“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”
― Edward Snowden
pi_180303422
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juli 2018 10:37 schreef ITrade het volgende:

[..]

Bij Bitcoin kom ik toch best wel wat goede mensen tegen met goede ideeën en die goede projecten opzetten. Je ziet ook steeds meer mensen een Goldman sachs oid verlaten om iets in/met crypto te gaan doen (niet per se voor het geld).
Oh laat maar :P

Dacht dat je het over handelen had, aangezien dat is wat flowtraders doet.
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 7 juli 2018 @ 11:10:08 #109
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_180303906
Uiteindelijk handelt iedereen om winst te maken en is niemand vies om het spelletje vies te spelen. Als net buiten de lijntjes kleuren je zakken met geld kan leveren dan doe je dat gewoon. Vooral als er geen regulatie is en het niet strafbaar is.

Er zitten genoeg mensen in cryptowereld met goede intenties, maar als je handelt dan doe je dat voor geld en niet omdat je het een leuk stukje techniek vindt.
pi_180304237
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juli 2018 11:10 schreef Kyran het volgende:
Uiteindelijk handelt iedereen om winst te maken en is niemand vies om het spelletje vies te spelen. Als net buiten de lijntjes kleuren je zakken met geld kan leveren dan doe je dat gewoon. Vooral als er geen regulatie is en het niet strafbaar is.

Er zitten genoeg mensen in cryptowereld met goede intenties, maar als je handelt dan doe je dat voor geld en niet omdat je het een leuk stukje techniek vindt.
Jup :P

Als je voor de tech gaat investeer je wel voor lange termijn en handel je niet actief.
pi_180304248
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juli 2018 11:10 schreef Kyran het volgende:
Uiteindelijk handelt iedereen om winst te maken en is niemand vies om het spelletje vies te spelen. Als net buiten de lijntjes kleuren je zakken met geld kan leveren dan doe je dat gewoon. Vooral als er geen regulatie is en het niet strafbaar is.

Er zitten genoeg mensen in cryptowereld met goede intenties, maar als je handelt dan doe je dat voor geld en niet omdat je het een leuk stukje techniek vindt.
Of beide :+

Deze week in euro:
ZIL 15%
VEN -6%

[ Bericht 2% gewijzigd door Lospedrosa op 07-07-2018 13:35:33 ]
Vakman pur sang
pi_180306647
Ik zou dat 'grote' geld sowieso nog laaaaang niet verwachten. Te veel onzekerheden in cryptoland.

Denk ook dat crypto dat grote geld helemaal niet nodig heeft om groot te worden. Crypto is de volgende evolutie van geld. Die verandering duurt lang maar komt sowieso
pi_180306708
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 juli 2018 11:28 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Of beide :+

Deze week in euro:
ZIL 15%
VEN -6%
er komt meer poep uit deze man dan zijn mond peop dat uit mijn anusje pers ( ik poop 3x per dag)

je zat toch all-in tether _O-

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 07-07-2018 14:15:47 ]
pi_180308178
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juli 2018 14:13 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

er komt meer poep uit deze man dan zijn mond peop dat uit mijn anusje pers ( ik poop 3x per dag)

je zat toch all-in tether _O-
Ja klopt, bij een daling van 3% btc 1/2 inleg teruggekocht in ZIL en rest gewoon BTC.
Verder vertel ik gewoon een feit, kijk de cijfers maar na :s)
Vakman pur sang
pi_180309638
-

[ Bericht 99% gewijzigd door Lospedrosa op 07-07-2018 16:29:52 ]
Vakman pur sang
pi_180322918
https://medium.com/@vecha(...)pliance-5431e3d13e0c

vechain laat alle coins ver achter zich

dit is echt blockchain x

pi_180323462
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 juli 2018 15:29 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Ja klopt, bij een daling van 3% btc 1/2 inleg teruggekocht in ZIL en rest gewoon BTC.
Verder vertel ik gewoon een feit, kijk de cijfers maar na :s)
Hahahahahaha
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_180325358
Moentje :)
Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende: Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.
  zondag 8 juli 2018 @ 09:22:59 #122
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_180327283
Goedemorgen warrriors!
Zin in koffie? :D
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_180327622
quote:
10s.gif Op zondag 8 juli 2018 09:22 schreef ssjgoku het volgende:
Goedemorgen warrriors!
Zin in koffie? :D
ja doe maar c_/
Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende: Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.
pi_180328405
quote:
10s.gif Op zondag 8 juli 2018 09:22 schreef ssjgoku het volgende:
Goedemorgen warrriors!
Zin in koffie? :D
Net als bier, altijd goed! c_/
pi_180328723
Lekker hoor, op een zaterdag nacht wanneer er bijna geen volume is de prijs omhoog pompen.
“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”
― Edward Snowden
  zondag 8 juli 2018 @ 11:12:45 #126
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_180328787
quote:
10s.gif Op zondag 8 juli 2018 10:52 schreef Blaatje38 het volgende:

[..]

Net als bier, altijd goed! c_/
Dat bier komt zometeen wel. :D
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_180329416
stairway to heaven.
pi_180329683
Hummm

Constante lijn...

Staat weer een grote up of down sprong aan te komen

Place your bets
  zondag 8 juli 2018 @ 12:46:59 #129
230730 Koelkastje
Mental Madness
pi_180329946
Dit gaat fout
Hmz...
pi_180329959
Wat vinden jullie van de Elektronische Gulden/EFL/e-gulden?
pi_180330228
quote:
0s.gif Op zondag 8 juli 2018 12:46 schreef Koelkastje het volgende:
Dit gaat fout
heb net ook maar verkocht, hopelijk op een lager punt terug kopen.
pi_180330302
pi_180330483
quote:
0s.gif Op zondag 8 juli 2018 12:47 schreef Oosthzn het volgende:
Wat vinden jullie van de Elektronische Gulden/EFL/e-gulden?
geen idee, wat vind jij ervan?
pi_180330560
quote:
1s.gif Op zondag 8 juli 2018 13:22 schreef ChickenMan het volgende:

[..]

geen idee, wat vind jij ervan?
Ik weet niet zo veel van cryptomunten. Ik had een paar maanden geleden meegedaan aan een campagne en toen heb ik wat gratis gekregen. Een Nederlandse munt lijkt me wel een leuk idee.
pi_180330590
Sergey Brin (ja die van Google) mined Ethereum _O_ _O_

Waarschijnlijk op hele kleine schaal etc maar toch gaaf :D
pi_180330958
quote:
0s.gif Op zondag 8 juli 2018 13:28 schreef KappenBakken het volgende:
Sergey Brin (ja die van Google) mined Ethereum _O_ _O_

Waarschijnlijk op hele kleine schaal etc maar toch gaaf :D
Ik heb dat ook gedaan, ben ik nu ook gaaf?
pi_180330971
quote:
6s.gif Op zondag 8 juli 2018 13:48 schreef ChickenMan het volgende:

[..]

Ik heb dat ook gedaan, ben ik nu ook gaaf?
Ik vind het gaaf dat iemand die zo invloedrijk is interesse toont erin :P

En dan niet door gewoon X miljoen in een venture fund te gooien.
  zondag 8 juli 2018 @ 13:57:41 #138
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_180331102
quote:
0s.gif Op zondag 8 juli 2018 13:49 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

Ik vind het gaaf dat iemand die zo invloedrijk is interesse toont erin :P

En dan niet door gewoon X miljoen in een venture fund te gooien.
Pff wat gaaf zeg :') :')
Kan je niets beters verzinnen. Sjongejonge.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_180331227
quote:
10s.gif Op zondag 8 juli 2018 13:57 schreef ssjgoku het volgende:

[..]

Pff wat gaaf zeg :') :')
Kan je niets beters verzinnen. Sjongejonge.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_180331422
quote:
0s.gif Op zondag 8 juli 2018 13:28 schreef KappenBakken het volgende:
Sergey Brin (ja die van Google) mined Ethereum _O_ _O_

Waarschijnlijk op hele kleine schaal etc maar toch gaaf :D
wie
pi_180331472
quote:
0s.gif Op zondag 8 juli 2018 14:04 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Als die verge chain van je beschadigd is en je wil er wat aan doen? KOM DAN!!
Vakman pur sang
pi_180331521
quote:
1s.gif Op zondag 8 juli 2018 14:14 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

wie
Oprichter van Google en om het in jouw terminologie te houden, een vermogen van 40x VeChain.
  zondag 8 juli 2018 @ 14:21:48 #143
77531 Grrrrrrrr
*PURRRRR*
pi_180331554
quote:
0s.gif Op zondag 8 juli 2018 14:19 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

Oprichter van Google en om het in jouw terminologie te houden, een vermogen van 40x VeChain.
Snel alle vechain kopen en wachten tot 12 dollah zou ik doen! _O_
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_180331599
quote:
1s.gif Op zondag 8 juli 2018 14:21 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Snel alle vechain kopen en wachten tot 12 dollah zou ik doen! _O_
Lijkt mij de enige juiste volgende stap.
pi_180331997
quote:
0s.gif Op zondag 8 juli 2018 13:49 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

Ik vind het gaaf dat iemand die zo invloedrijk is interesse toont erin :P

En dan niet door gewoon X miljoen in een venture fund te gooien.
Zeker, maar aan de andere kant. Als mensen als Sergey, Gates (al heeft die zijn mening herzien na waarschijnlijk een praatje van Buffett te hebben aangehoord) of Wozniak al geen interesse zouden hebben in deze tech zijn we echt doomed. Dit zijn de uber nerds, juist hun tech experience/ nieuwschierigheid/ drang tot disruptie heeft ze gebracht tot waar ze zijn.
“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”
― Edward Snowden
pi_180334928
quote:
0s.gif Op zondag 8 juli 2018 13:26 schreef Oosthzn het volgende:

[..]

Ik weet niet zo veel van cryptomunten. Ik had een paar maanden geleden meegedaan aan een campagne en toen heb ik wat gratis gekregen. Een Nederlandse munt lijkt me wel een leuk idee.
https://e-gulden.org/index.php/de_e-gulden

quote:
Munt-initiatieven met een regionale willekeur zijn daarom de beste aanvulling op spaarmunten als Bitcoin (Goud) en Litecoin (Zilver) die wij ons kunnen voorstellen. Als we iets van de moedermunt Bitcoin hebben geleerd dan zou het groeiproces wat korter kunnen zijn in nederlandstalige contreien.

Kortom, het toekomstige wereldwijde betalingsverkeer is te omvangrijk en kwetsbaar als dit met een enkele blockchain zou worden ondervangen.
Was dit niet één van die coins die voor verschrikkelijk weinig volledig kunnen worden platgelegd?

Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_180335286
quote:
0s.gif Op zondag 8 juli 2018 14:41 schreef ITrade het volgende:

[..]

Zeker, maar aan de andere kant. Als mensen als Sergey, Gates (al heeft die zijn mening herzien na waarschijnlijk een praatje van Buffett te hebben aangehoord) of Wozniak al geen interesse zouden hebben in deze tech zijn we echt doomed. Dit zijn de uber nerds, juist hun tech experience/ nieuwschierigheid/ drang tot disruptie heeft ze gebracht tot waar ze zijn.
Goed punt :P
  zondag 8 juli 2018 @ 17:22:18 #148
61320 TwztId
ja toch..
pi_180336082
quote:
0s.gif Op zondag 8 juli 2018 16:50 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

Goed punt :P
Vind ik niet, zou niet weten waarom je een 60 plusser die zich totaal niet meer bekommerd om vernieuwende techniek nodig hebt. Die is echt niet meer de nerd die hij 30 jaar geleden was.

Er moeten juist nieuwe Bill's uit voort komen.
pi_180337356
Mobile wallet is live :7
https://twitter.com/vecha(...)992800855326720?s=21

Haha jullie moeten of de mobile wallet of Binance gebruiken _O- _O-

[ Bericht 16% gewijzigd door Lospedrosa op 08-07-2018 18:29:30 ]
Vakman pur sang
pi_180337513
quote:
1s.gif Op zondag 8 juli 2018 18:23 schreef Lospedrosa het volgende:
Haha jullie moeten of de mobile wallet of Binance gebruiken _O- _O-
Wat bedoel je hiermee?
pi_180337572
quote:
0s.gif Op zondag 8 juli 2018 18:31 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

Wat bedoel je hiermee?
Dat er dus geen andere keuze komt, een ledger ondersteuning.
Vakman pur sang
pi_180337699
quote:
1s.gif Op zondag 8 juli 2018 18:35 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Dat er dus geen andere keuze komt, een ledger ondersteuning.
Maar Binance is toch niet de enige exchange die zo'n swap gaat ondersteunen?
pi_180337701
Je kan op verschillende de manieren omzetten toch.

1. Exchange (7 stuks)
2. Erc20 wallet, zoals MEW
3. Via de Ledger in augustus
pi_180338479
quote:
1s.gif Op zondag 8 juli 2018 18:42 schreef ArnoldG0342 het volgende:
Je kan op verschillende de manieren omzetten toch.

1. Exchange (7 stuks)
2. Erc20 wallet, zoals MEW
3. Via de Ledger in augustus
In het filmpje geen mogelijk tot ledger.
Sterker nog, bij de xnode snapshot begin september moet er vet in de mobilewallet zitten. Anders geen xnode status.
Vakman pur sang
pi_180339327
quote:
1s.gif Op zondag 8 juli 2018 19:19 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

In het filmpje geen mogelijk tot ledger.
Sterker nog, bij de xnode snapshot begin september moet er vet in de mobilewallet zitten. Anders geen xnode status.
Xnode binding en tokenswap zijn twee verschillende dingen.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_180339350
quote:
1s.gif Op zondag 8 juli 2018 18:23 schreef Lospedrosa het volgende:
Mobile wallet is live :7
https://twitter.com/vecha(...)992800855326720?s=21

Haha jullie moeten of de mobile wallet of Binance gebruiken _O- _O-
Je bent echt dom :'). Er komt een tokenswapservice waarmee je vanuit een ecr20 wallet direct naar een vet wallet kunt swappen :*
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_180339637
quote:
0s.gif Op zondag 8 juli 2018 18:42 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

Maar Binance is toch niet de enige exchange die zo'n swap gaat ondersteunen?
quote:
1s.gif Op zondag 8 juli 2018 19:19 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

In het filmpje geen mogelijk tot ledger.
Sterker nog, bij de xnode snapshot begin september moet er vet in de mobilewallet zitten. Anders geen xnode status.
pi_180339773
quote:
0s.gif Op zondag 8 juli 2018 18:42 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

Maar Binance is toch niet de enige exchange die zo'n swap gaat ondersteunen?
Nee 7 Exchanges, kijk dan het filmpje ff! Was toch al lang bekend :')
Vakman pur sang
pi_180339805
quote:
1s.gif Op zondag 8 juli 2018 20:14 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Nee 7 Exchanges, kijk dan het filmpje ff! Was toch al lang bekend :')
Je loopt dus lekker onjuiste informatie te verspreiden :D
  zondag 8 juli 2018 @ 20:19:00 #160
61320 TwztId
ja toch..
pi_180339866
Vraag is of Binance ook Thor gaat uitgeven of niet.?
pi_180339878
quote:
0s.gif Op zondag 8 juli 2018 20:16 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

Je loopt dus lekker onjuiste informatie te verspreiden :D
Jaja iedereen gebruikt toch binance als zijnde minst gehackte Exchange.
Maar goed: excuses heer Kappenbakken!
Vakman pur sang
pi_180339917
quote:
10s.gif Op zondag 8 juli 2018 19:56 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Je bent echt dom :'). Er komt een tokenswapservice waarmee je vanuit een ecr20 wallet direct naar een vet wallet kunt swappen :*
Ik zeg alleen wat er in dat fucking filmpje verteld wordt, die service wordt niet over gepraat.
Maar dank voor de aanvulling droppie.
Vakman pur sang
pi_180339969
quote:
1s.gif Op zondag 8 juli 2018 20:19 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Jaja iedereen gebruikt toch binance als zijnde minst gehackte Exchange.
Maar goed: excuses heer Kappenbakken!
Ja mensen die negatief over VEN zijn kan ik gewoon niet tegen :P
pi_180340232
quote:
0s.gif Op zondag 8 juli 2018 20:24 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

Ja mensen die negatief over VEN zijn kan ik gewoon niet tegen :P
Eerlijk is eerlijk, dit heeft Vechain goed georganiseerd.
De ledger applicatie komt er zelfs ook
https://twitter.com/vecha(...)994965791526914?s=21
Vakman pur sang
  zondag 8 juli 2018 @ 20:40:04 #165
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_180340233
quote:
1s.gif Op zondag 8 juli 2018 20:21 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Ik zeg alleen wat er in dat fucking filmpje verteld wordt, die service wordt niet over gepraat.
Maar dank voor de aanvulling droppie.
Het wordt letterlijk in het filmpje uitgelegd dokus :') alleen de eerste minuut gekeken zeker?
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_180340288
cz_binance twitterde op zondag 08-07-2018 om 02:21:41 Our hearts go out to the victims in West Japan. @binance will begin with a $1,000,000 USD equivalent donation in either BNB, BTC, or JPY. We also ask our crypto partners to join us and help our friends in need. reageer retweet
Mooi gebaar.
pi_180340536
quote:
1s.gif Op zondag 8 juli 2018 20:21 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Ik zeg alleen wat er in dat fucking filmpje verteld wordt, die service wordt niet over gepraat.
Maar dank voor de aanvulling droppie.
Dat komt omdat je niet nadenkt en gelijk als een malle begint te blèren. Als je nou weer eens de neiging hebt te gaan rondtetteren raadpleeg dan even wat experts zo ga je niet zo vaak op je bek.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_180340644
quote:
1s.gif Op zondag 8 juli 2018 20:56 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Dat komt omdat je niet nadenkt en gelijk als een malle begint te blèren. Als je nou weer eens de neiging hebt te gaan rondtetteren raadpleeg dan even wat experts zo ga je niet zo vaak op je bek.
Naar beneden halen van vechain laat ik liever aan jou over. Als iemand vragen stelt krijg je zo weg met je vette bek :P
Vakman pur sang
pi_180340797
ik ga mn vennetjes pas van binance halen zodra ze worden ondersteund worden door ledger in augstus

no sweat
pi_180341421
quote:
1s.gif Op zondag 8 juli 2018 21:01 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Naar beneden halen van vechain laat ik liever aan jou over. Als iemand vragen stelt krijg je zo weg met je vette bek :P
Blijf vooral dom gedrag vertonen, hard op weg de nieuwe MzS te worden met je posts.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_180341425
quote:
0s.gif Op zondag 8 juli 2018 21:08 schreef Dimachaerus het volgende:
ik ga mn vennetjes pas van binance halen zodra ze worden ondersteund worden door ledger in augstus

no sweat
Psies. Rustig aan.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_180341568
quote:
10s.gif Op zondag 8 juli 2018 21:39 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Blijf vooral dom gedrag vertonen, hard op weg de nieuwe MzS te worden met je posts.
Je kan ook gewoon normaal reageren toch ouwe venshill
pi_180341652
quote:
10s.gif Op zondag 8 juli 2018 21:39 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Blijf vooral dom gedrag vertonen, hard op weg de nieuwe MzS te worden met je posts.
Hou eens op met dom, brutale kabouter.
Vakman pur sang
pi_180341681
VEN makkelijk 12 EOY toch?
pi_180341950
quote:
0s.gif Op zondag 8 juli 2018 21:54 schreef KappenBakken het volgende:
VEN makkelijk 12 EOY toch?
max bradder.... max.
Lambo of Rekt
pi_180342022
quote:
1s.gif Op zondag 8 juli 2018 21:47 schreef ChickenMan het volgende:

[..]

Je kan ook gewoon normaal reageren toch ouwe venshill
Hoezo? Meneer loopt al weken poep te praten. Tijd dat iemand even tot hem doordringt.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_180342195
quote:
0s.gif Op zondag 8 juli 2018 22:11 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Hoezo? Meneer loopt al weken poep te praten. Tijd dat iemand even tot hem doordringt.
Nee, niet in jouw straatje. Ik laat 2 prestaties zien in harde cijfers van 2 cryptocoins: poep? Nee feiten.
En MzS zei destijds dat ven niet zo'n vlucht zou nemen en dat het 12 eoy max zou worden.
Jij kwam op geile getallen als $50-100.
Nee wie praat hier nou poep.
Nog geen verwachting van jou is uitgekomen.
Vakman pur sang
pi_180342218
quote:
1s.gif Op zondag 8 juli 2018 22:17 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Nee, niet in jouw straatje. Ik laat 2 prestaties zien in harde cijfers van 2 cryptocoins: poep? Nee feiten.
En MzS zei destijds dat ven niet zo'n vlucht zou nemen en dat het 12 eoy max zou worden.
Jij kwam op geile getallen als $50-100.
Nee wie praat hier nou poep.
Nog geen verwachting van jou is uitgekomen.
We zijn nog niet eoy pik, indien we nog een bullrun krijgen dit jaar, is 50usd helemaal niet gek gedacht. Alles ligt aan BTC.... alles.
Lambo of Rekt
pi_180342224
quote:
1s.gif Op zondag 8 juli 2018 22:17 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Nee, niet in jouw straatje. Ik laat 2 prestaties zien in harde cijfers van 2 cryptocoins: poep? Nee feiten.
En MzS zei destijds dat ven niet zo'n vlucht zou nemen en dat het 12 eoy max zou worden.
Jij kwam op geile getallen als $50-100.
Nee wie praat hier nou poep.
Nog geen verwachting van jou is uitgekomen.
Je kan godverdomme nog niet eens een joetoeb filmpje fatsoenlijk ontleden, ontzettende knuppel dat je er bent. Hou op met me hoor.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_180342382
*knip*

[ Bericht 49% gewijzigd door Evenstar op 09-07-2018 08:57:30 ]
Vakman pur sang
pi_180342419
Ik verwacht zeker dit jaar nog geen bullrun

Denk dat we bij de halvening in 2020 we echt moon gaan

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 08-07-2018 22:26:53 ]
pi_180342450
quote:
1s.gif Op zondag 8 juli 2018 22:26 schreef Dimachaerus het volgende:
Ik verwacht zeker dit jaar nog geen bullrun

Denk dat we bij de halvening in 2020 we echt moon gaan
We gaan in 2030 moon
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  zondag 8 juli 2018 @ 22:32:11 #184
131603 Afwazig
Serious business
pi_180342560
2019 is weer een Wavesjaar.
pi_180342620
quote:
1s.gif Op zondag 8 juli 2018 22:27 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

We gaan in 2030 moon
in 3012 zijn we bij mars.
Lambo of Rekt
pi_180342667
Op zich is het huidige niveau best wel ok afgezet tegen vorig jaar zelfde tijd.
pi_180342961
quote:
. img]https://fokstatic.nl/p/10s.gif[/img] Op zondag 8 juli 2018 22:25 schreef.. Lospedrosa het volgende:

[..]

*knip*
kap eens met die onzin...

[ Bericht 10% gewijzigd door Evenstar op 09-07-2018 08:58:05 ]
pi_180343285
quote:
10s.gif Op zondag 8 juli 2018 22:25 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

*knip*
Wat de fuck is dit joh :')

[ Bericht 5% gewijzigd door Evenstar op 09-07-2018 08:58:25 ]
pi_180343302
quote:
0s.gif Op zondag 8 juli 2018 23:08 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

Wat de fuck is dit joh :')
drugs are bad...
pi_180343341
Waar is Kyran als je hem nodig hebt
pi_180343366
Geweld, verbaal of non-verbaal is doorgaans een teken van zwakte, dat jullie er nog op in gaan...
Lambo of Rekt
pi_180343597
quote:
0s.gif Op zondag 8 juli 2018 23:08 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

Wat de fuck is dit joh :')
Kijk je wel eens Dumpert?
Het is daar een welbekende uitspraak/meme van een bepaald filmpje.

Ik verwacht dat het daarom ook niet echt beledigend is bedoeld. Ik zou het zelf niet zo snel zeggen haha
pi_180343607
quote:
0s.gif Op zondag 8 juli 2018 23:08 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

Wat de fuck is dit joh :')
gewoon een grappige uitspraak van een gelijknamig Dumpert filmpje.

https://www.dumpert.nl/me(...)_ik_jou_rijden_.html

[ Bericht 6% gewijzigd door Lospedrosa op 08-07-2018 23:35:33 ]
Vakman pur sang
pi_180343661
quote:
1s.gif Op zondag 8 juli 2018 23:23 schreef ArnoldG0342 het volgende:

[..]

Kijk je wel eens Dumpert?
Het is daar een welbekende uitspraak/meme van een bepaald filmpje.

Ik verwacht dat het daarom ook niet echt beledigend is bedoeld. Ik zou het zelf niet zo snel zeggen haha
quote:
1s.gif Op zondag 8 juli 2018 23:23 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

gewoon een grappige uitspraak van een gelijknamig Dumpert filmpje.
Wist ik toch niet joh :P
pi_180344925
quote:
Toch maar geen Eth miner van V&A?
pi_180344932
quote:
1s.gif Op maandag 9 juli 2018 00:32 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Toch maar geen Eth miner van V&A?
Nee, zie m'n reactie daar :P
Lambo of Rekt
pi_180344955
quote:
10s.gif Op maandag 9 juli 2018 00:32 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Nee, zie m'n reactie daar :P
Zag het idd ;)
pi_180345673
quote:
1s.gif Op maandag 9 juli 2018 00:32 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Toch maar geen Eth miner van V&A?
De stortvloed van 2e handse AMD Videokaarten is al tijdje op gang.
  maandag 9 juli 2018 @ 07:25:42 #200
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_180347798
Wat een tokenswap al niet teweeg kan brengen
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  maandag 9 juli 2018 @ 08:18:50 #201
226677 revpolen
Skysong Fireworks Liuyang
pi_180348067
Skysong Fireworks Liuyang "The BEST fireworks direct to you!"
  Moderator / Redactie Sport maandag 9 juli 2018 @ 09:04:15 #202
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_180348448
quote:
0s.gif Op zondag 8 juli 2018 23:11 schreef KappenBakken het volgende:
Waar is Kyran als je hem nodig hebt
*O*

Klein beetje opgeruimd. Zal best niet beledigend bedoeld zijn, maar niet iedereen kent zo'n uitspraak en ik ook niet, dus toch weggehaald. Daarnaast zou ik het erg op prijs stellen @Lospredrosa als je iets minder je best doen om dit topic opzettelijk te laten ontsporen. Je gaat een beetje MzS achterna.

Aan je manier van posten kan ik zien dat jij echt niet zo dom bent als je soms doet overkomen, dus blijft er maar één optie over en dat is opzettelijk VeChain holders de tent uit proberen te lokken. Aangezien de meeste niet echt reageren tot nu toe ga je steeds vaker, dommer en provocerender posten om toch een reactie te krijgen, dus kap daar aub. mee.

Ik ben even zwemmen en als ik terug ben is BTC minstens $10.000 en zitten jullie allemaal gezellig in de zandbak te spelen en over koetjes en kalfjes te kletsen.
  maandag 9 juli 2018 @ 09:06:30 #203
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_180348463
Kyran _O_
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_180348933
“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”
― Edward Snowden
  maandag 9 juli 2018 @ 10:22:13 #205
61320 TwztId
ja toch..
pi_180349605
quote:
10s.gif Op maandag 9 juli 2018 07:25 schreef fathank het volgende:
Wat een tokenswap al niet teweeg kan brengen
Wat een shitcoin :'(
pi_180350995
weekdip
pi_180352701
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2018 09:04 schreef Kyran het volgende:

[..]

*O*

Klein beetje opgeruimd. Zal best niet beledigend bedoeld zijn, maar niet iedereen kent zo'n uitspraak en ik ook niet, dus toch weggehaald. Daarnaast zou ik het erg op prijs stellen @Lospredrosa als je iets minder je best doen om dit topic opzettelijk te laten ontsporen. Je gaat een beetje MzS achterna.

Aan je manier van posten kan ik zien dat jij echt niet zo dom bent als je soms doet overkomen, dus blijft er maar één optie over en dat is opzettelijk VeChain holders de tent uit proberen te lokken. Aangezien de meeste niet echt reageren tot nu toe ga je steeds vaker, dommer en provocerender posten om toch een reactie te krijgen, dus kap daar aub. mee.

Ik ben even zwemmen en als ik terug ben is BTC minstens $10.000 en zitten jullie allemaal gezellig in de zandbak te spelen en over koetjes en kalfjes te kletsen.
VEN holders _O_

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 09-07-2018 13:08:03 ]
  maandag 9 juli 2018 @ 15:09:09 #208
61320 TwztId
ja toch..
pi_180355051
Wtf Universa :')
  maandag 9 juli 2018 @ 15:13:47 #209
230730 Koelkastje
Mental Madness
pi_180355158
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2018 15:09 schreef TwztId het volgende:
Wtf Universa :')
Ja :')!
Hmz...
  maandag 9 juli 2018 @ 15:34:36 #210
131603 Afwazig
Serious business
pi_180355634
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2018 15:09 schreef TwztId het volgende:
Wtf Universa :')
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
pi_180355722
Aaahhhhhaaaaaaaaaaaaaah
pi_180356130
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2018 15:09 schreef TwztId het volgende:
Wtf Universa :')
WAT EEN FUCKING KUTCOIN IS HET TOCH OOK.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_180356404
Wat zijn volgens jullie de grote pluspunten als je kijkt naar Vechain dan? Ik zit er zelf niet in dus kan er niet echt over meepraten, maar ben wel benieuwd waarom iedereen denkt dat dit de shit is die het gaat worden, net als Waves eind vorig jaar, we hoorden niets anders. Die heb ik nog steeds by the way :)
pi_180358741
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2018 09:04 schreef Kyran het volgende:

[..]

*O*

Klein beetje opgeruimd. Zal best niet beledigend bedoeld zijn, maar niet iedereen kent zo'n uitspraak en ik ook niet, dus toch weggehaald. Daarnaast zou ik het erg op prijs stellen @Lospredrosa als je iets minder je best doen om dit topic opzettelijk te laten ontsporen. Je gaat een beetje MzS achterna.

Aan je manier van posten kan ik zien dat jij echt niet zo dom bent als je soms doet overkomen, dus blijft er maar één optie over en dat is opzettelijk VeChain holders de tent uit proberen te lokken. Aangezien de meeste niet echt reageren tot nu toe ga je steeds vaker, dommer en provocerender posten om toch een reactie te krijgen, dus kap daar aub. mee.

Ik ben even zwemmen en als ik terug ben is BTC minstens $10.000 en zitten jullie allemaal gezellig in de zandbak te spelen en over koetjes en kalfjes te kletsen.
Plausible.
Probeerde er nog een beetje "schwung" in te houden. Maar akkoord hoor :+
Vakman pur sang
pi_180359142
Xrp bullish upcoming
  maandag 9 juli 2018 @ 18:01:49 #216
61320 TwztId
ja toch..
pi_180359304
quote:
1s.gif Op maandag 9 juli 2018 17:26 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Plausible.
Probeerde er nog een beetje "schwung" in te houden. Maar akkoord hoor :+
  maandag 9 juli 2018 @ 18:03:42 #217
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_180359324
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2018 17:49 schreef Dwaalboy het volgende:
Xrp bullish upcoming
Alles verkocht
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_180359466
quote:
1s.gif Op maandag 9 juli 2018 18:03 schreef fathank het volgende:

[..]

Alles verkocht
Toppie kan ik ze weer goedkoper oppikken
pi_180359581
Zitten we al in de lambosferen, bigboys?
Lambo of Rekt
pi_180359726
quote:
6s.gif Op maandag 9 juli 2018 18:19 schreef EggsTC het volgende:
Zitten we al in de lambosferen, bigboys?
Neuh...aandeeltjes gaan lekker...maar niet zo lekker :)
  maandag 9 juli 2018 @ 18:36:52 #221
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_180359920
quote:
6s.gif Op maandag 9 juli 2018 18:19 schreef EggsTC het volgende:
Zitten we al in de lambosferen, bigboys?
Mijn UTK deden zojuist even vette moon. +20% :D
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_180360745
pi_180360866
quote:
10s.gif Op maandag 9 juli 2018 18:36 schreef ssjgoku het volgende:

[..]

Mijn UTK deden zojuist even vette moon. +20% :D
SEAL!!!
Lambo of Rekt
  maandag 9 juli 2018 @ 19:40:22 #224
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_180361163
quote:
10s.gif Op maandag 9 juli 2018 19:26 schreef EggsTC het volgende:

[..]

SEAL!!!
Die gaan nog veel gekker doen.
Deze week is beloofd he. _O_
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_180361170
quote:
10s.gif Op maandag 9 juli 2018 19:40 schreef ssjgoku het volgende:

[..]

Die gaan nog veel gekker doen.
Deze week is beloofd he. _O_
_O_
Lambo of Rekt
pi_180361360
quote:
10s.gif Op maandag 9 juli 2018 19:40 schreef ssjgoku het volgende:

[..]

Die gaan nog veel gekker doen.
Deze week is beloofd he. _O_
komt ie deze week op de exchanges
  maandag 9 juli 2018 @ 19:52:33 #227
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_180361421
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2018 19:49 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

komt ie deze week op de exchanges
Dat was hun belofte/ETA.
En dat mag echt wel eens tijd worden.
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_180361428
quote:
10s.gif Op maandag 9 juli 2018 19:52 schreef ssjgoku het volgende:

[..]

Dat was hun belofte/ETA.
En dat mag echt wel eens tijd worden.
wanneer precies
  maandag 9 juli 2018 @ 19:56:49 #229
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_180361506
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2018 19:52 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

wanneer precies
Sorry, dat weet niemand :(
Heeft met regels etc te maken, dat ze geen exact date kunnen geven. Zodra die er is, laat ik het hier weten, en evt. in DM als je wilt?
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_180364198
Groene kerstkaars
pi_180364301
Kan jeje herinneren dat we op 5-5-2018 nog op $ 10020 stonden? :7
Vakman pur sang
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 10 juli 2018 @ 00:21:09 #232
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_180366703
Ik durf echt niks meer te kopen / handelen :P Zit in BTC, raak in ieder geval geen satoshi kwijt, maar durf niet een alt te kopen op dit moment.
  dinsdag 10 juli 2018 @ 05:54:36 #233
61320 TwztId
ja toch..
pi_180368675
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2018 00:21 schreef Kyran het volgende:
Ik durf echt niks meer te kopen / handelen :P Zit in BTC, raak in ieder geval geen satoshi kwijt, maar durf niet een alt te kopen op dit moment.
Niet doen nee.

Alles wat ik in de vorige dip op de bodem zelfs nog (~5800) heb bijgekocht aan alts staat alweer -10% ofzo :')

BTC ging omhoog, alts volgde heel lichtjes. Daarna was elke kleine correctie van BTC een gigantische voor de alts waardoor ze uiteindelijk nog lager uitkomen terwijl BTC in principe in een (korte) stijgende lijn zit.

Ik average niks meer down en zit het wel weer uit :P
pi_180369924
Bancor is dus gehackt. Lekker 150 miljoen opgehaald in hun ICO en nu 1/6 verliezen _O_
pi_180369970
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2018 08:56 schreef KappenBakken het volgende:
Bancor is dus gehackt. Lekker 150 miljoen opgehaald in hun ICO en nu 1/6 verliezen _O_
Bancor twitterde op zondag 08-07-2018 om 20:00:05 "Burning in hell" is a bit extreme, but we do agree with @VitalikButerin that #decentralized solutions — such as Bancor — are the future of #blockchain and value exchange. https://t.co/XLqtc82H19 https://t.co/ZuKKbKFwmM reageer retweet
Nog een lange weg te gaan. :P
Uitvinder van de biersmiley.
pi_180370006
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2018 08:59 schreef dimmak het volgende:

[..]

Bancor twitterde op zondag 08-07-2018 om 20:00:05 "Burning in hell" is a bit extreme, but we do agree with @VitalikButerin that #decentralized solutions — such as Bancor — are the future of #blockchain and value exchange. https://t.co/XLqtc82H19 https://t.co/ZuKKbKFwmM reageer retweet
Nog een lange weg te gaan. :P
Zag hem al voorbij komen ja _O- _O-
pi_180370040
Decentralized en op grote schaal gehackt kunnen worden kan niet samen :N
  dinsdag 10 juli 2018 @ 10:16:05 #238
62913 Blik
The one and Only!
pi_180370904
Alts bloeden echt helemaal leeg de laatste week. Sta op -16% terwijl ETH maar 3% gezakt is en BTC gewoon stabiel staat
pi_180370915
Ach zolang we straks weer omhoog gaan, dan gaan de alts gewoon mee.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 10-07-2018 10:17:10 ]
pi_180370943
EOS wordt ook massaal gedumpt :P
  dinsdag 10 juli 2018 @ 10:23:21 #241
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_180371024
Mijn UTK's!
+36% weer _O_
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_180371685
Zowaar een hele goede paper van de bank of finland over cryptocurrencies.

TL;DR. Crypto is geen currency. Maar digitale euro's etc zijn ook geen currency.

quote:
Currency cannot be digitised, as this would inevitably mean creating a financial record keeping system based on accounts. Cryptocurrencies are not currencies at all but accounting systems for non-existent assets.
https://helda.helsinki.fi(...)564/BoFER_1_2018.pdf
pi_180371815
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2018 10:16 schreef Luppie0110 het volgende:
Ach zolang we straks weer omhoog gaan, dan gaan de alts gewoon mee.
Wacht tot het besef binnenkomt dat Altcoins helemaal niet zeldzaam zijn itt Bitcoin.
It All Goes Back in the Box
pi_180371830
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2018 11:18 schreef Aventuras het volgende:

[..]

Wacht tot het besef binnenkomt dat Altcoins helemaal niet zeldzaam zijn itt Bitcoin.
Wat maakt een Bitcoin zeldzamer dan een Monero?
pi_180372139
oh noess!!
pi_180372290
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2018 11:18 schreef Aventuras het volgende:

[..]

Wacht tot het besef binnenkomt dat Altcoins helemaal niet zeldzaam zijn itt Bitcoin.
Deze mag je uitleggen.
pi_180372293
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2018 11:19 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

Wat maakt een Bitcoin zeldzamer dan een Monero?
Wat houdt iemand tegen om XMoneroX te maken die hetzelfde werkt maar net iets beter is.
It All Goes Back in the Box
pi_180372311
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2018 11:50 schreef Aventuras het volgende:

[..]

Wat houdt iemand tegen om XMoneroX te maken die hetzelfde werkt maar net iets beter is.
Wat houdt iemand tegen om xBitcoinx te maken die hetzelfde werkt maar net iets beter is.

Oh wait...
pi_180372356
Het succes van een coin heeft alles te maken met acceptatie, het team dat erachter staat, de (vaak moeizaam) opgebouwde contacten die het team heeft en de toegepaste technieken.

Een GitHub klonen en een paar verbeteringen aanbrengen gaat niet het verschil maken.
pi_180372385
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2018 11:51 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Wat houdt iemand tegen om xBitcoinx te maken die hetzelfde werkt maar net iets beter is.
Niemand, maar dat maakt het nog steeds geen Bitcoin. Toegegeven het staat meteen 99% hoger dan de meeste Altcoins. #4.
It All Goes Back in the Box
pi_180372398
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2018 11:53 schreef Aventuras het volgende:

[..]

Niemand, maar dat maakt het nog steeds geen Bitcoin.
Nee, en Monero klonen naar xMonerox maakt het nog geen Monero.

Denk jij dat als jij morgen Ethereum, Lisk of Waves kloont dat alle klanten en gebruikers met jou meegaan? :o
pi_180372437
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2018 11:54 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Nee, en Monero klonen naar xMonerox maakt het nog geen Monero.
Maar wel een Altcoin ;)
It All Goes Back in the Box
pi_180372451
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2018 11:56 schreef Aventuras het volgende:

[..]

Maar wel een Altcoin ;)
Een kloon van Bitcoin is ook een altcoin.
NameCoin, bijvoorbeeld... ken je die nog?

Hou nu maar op, je maakt jezelf belachelijk.
pi_180372453
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2018 11:56 schreef Aventuras het volgende:

[..]

Maar wel een Altcoin ;)
Je bent aan het trollen toch? :P

Verder wilde ik ongeveer het argument maken dat Magnet maakt dus ja _O_
pi_180372694
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2018 11:57 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Een kloon van Bitcoin is ook een altcoin.
NameCoin, bijvoorbeeld... ken je die nog?

Hou nu maar op, je maakt jezelf belachelijk.
Is die nog zeldzaam? Heeft Namecoin Bitcoin überhaupt kunnen bijhouden?
It All Goes Back in the Box
pi_180372718
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2018 12:10 schreef Aventuras het volgende:

[..]

Is die nog zeldzaam? Heeft Namecoin Bitcoin überhaupt kunnen bijhouden?
Wat heeft zeldzaamheid met bijhouden (ik neem aan dat je op USD prijs doelt?) te maken?
pi_180372832
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2018 12:10 schreef Aventuras het volgende:

[..]

Is die nog zeldzaam? Heeft Namecoin Bitcoin überhaupt kunnen bijhouden?
Aan de zeldzaamheid van NameCoin is sinds 2011 niets veranderd, dat ligt vast in de code en de blockchain van de coin.

Het is een kloon van Bitcoin, met dat verschil dat het ook domeinregistraties op de blockchain kan vastleggen met als achterliggende idee dat een partij of overheid een domein dan niet meer kan kapen of censureren.
  dinsdag 10 juli 2018 @ 12:44:29 #259
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_180373106
Ik snap er niks van, UTK bijna +40% oO. Weinig nieuws geweest, FOMO? Ziet er niet meer uit als een pump en dump.
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_180375287
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2018 12:12 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

Wat heeft zeldzaamheid met bijhouden (ik neem aan dat je op USD prijs doelt?) te maken?
Ja zeldzaamheid wordt toch in de prijs weergegeven?
It All Goes Back in the Box
pi_180375375
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2018 14:37 schreef Aventuras het volgende:

[..]

Ja zeldzaamheid wordt toch in de prijs weergegeven?
Nee.

Ik kan een nieuwe blockchain maken met maar in totaal maar 1 coin terwijl die toch waardeloos is.

Waarde wordt bepaald door vraag / aanbod.
Vraag wordt bepaald door wat een project doet t.o.v. andere projecten.
pi_180375539
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 juli 2018 14:42 schreef MaGNeT het volgende:
Waarde wordt bepaald door vraag / aanbod.
Waarom stijgt de prijs van Bitcoin dan?
It All Goes Back in the Box
  dinsdag 10 juli 2018 @ 15:00:02 #263
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_180375699
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2018 14:51 schreef Aventuras het volgende:

[..]

Waarom stijgt de prijs van Bitcoin dan?
Door dus de vraag en aanbod. :P
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_180375874
Dump
pi_180376021
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2018 14:51 schreef Aventuras het volgende:

[..]

Waarom stijgt de prijs van Bitcoin dan?
Bitcoin stijgt?
pi_180376178
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 juli 2018 15:19 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Bitcoin stijgt?
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2018 11:57 schreef MaGNeT het volgende:

Hou nu maar op, je maakt jezelf belachelijk.
It All Goes Back in the Box
pi_180376231
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2018 15:26 schreef Aventuras het volgende:

[..]


[..]

Het daalt al 7 maanden...
pi_180376238
Nee hoor, BTC wordt helemaal niet gemanipuleerd.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_180376798
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 juli 2018 15:29 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Het daalt al 7 maanden...
7.9.17 - $2582.68
7.10.16 - $420.06
It All Goes Back in the Box
  dinsdag 10 juli 2018 @ 16:03:01 #270
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_180376875
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2018 15:58 schreef Aventuras het volgende:

[..]

7.9.17 - $2582.68
7.10.16 - $420.06
Van wie ben jij nu weer een relkloon :')
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_180376926
In altcoins zitten is wel een risico lijkt het. Niet dat mij dat stopt daar niet van. No risk no reward. Als Bitcoin weer een dutje doet en nog lager gaat dan voorzie ik die marketcap wel flink dalen eigenlijk. Ik heb nog eigenlijk geen enkele altcoin gezien die echt goed hersteld is. Duurt lang!
pi_180376992
quote:
3s.gif Op dinsdag 10 juli 2018 16:03 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Van wie ben jij nu weer een relkloon :')
Hij zegt dat ik mijzelf belachelijk maak maar kan vervolgens zelf niet verder komen dan dat de BTC prijs puur door vraag en aanbod tot stand komt.
It All Goes Back in the Box
  dinsdag 10 juli 2018 @ 16:09:25 #273
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_180377009
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2018 16:08 schreef Aventuras het volgende:

[..]

Hij zegt dat ik mijzelf belachelijk maak maar kan vervolgens zelf niet verder komen dan dat de BTC prijs puur door vraag en aanbod tot stand komt.
Je snapt niet wat marktwerking is?
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_180377032
quote:
3s.gif Op dinsdag 10 juli 2018 16:09 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Je snapt niet wat marktwerking is?
Nou vertel, misschien lukt het jou.
It All Goes Back in the Box
  dinsdag 10 juli 2018 @ 16:11:16 #275
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_180377055
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2018 16:05 schreef metallicelmo het volgende:
In altcoins zitten is wel een risico lijkt het. Niet dat mij dat stopt daar niet van. No risk no reward. Als Bitcoin weer een dutje doet en nog lager gaat dan voorzie ik die marketcap wel flink dalen eigenlijk. Ik heb nog eigenlijk geen enkele altcoin gezien die echt goed hersteld is. Duurt lang!
Normaal daalden altcoins als BTC snel steeg of daalde, maar deden ze het heel goed als BTC stabiel bleef.

Nu blijft BTC stabiel en dalen ze alsnog. Is een slecht voorteken en ik verwacht nu steeds dat nog een laatste duikeling naar 5.8-6k maken voordat de markt echt gaat beginnen te herstellen
Please sir. When moon? When Mustang?
  dinsdag 10 juli 2018 @ 16:13:09 #276
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_180377107
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2018 16:10 schreef Aventuras het volgende:

[..]

Nou vertel, misschien lukt het jou.
Je moet van jouw probleem niet iemand anders zijn probleem proberen te maken, beetje zelfredzaamheid jochie.

Sneeuwvlokjesgeneratie :')
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_180377338
quote:
3s.gif Op dinsdag 10 juli 2018 16:13 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Je moet van jouw probleem niet iemand anders zijn probleem proberen te maken, beetje zelfredzaamheid jochie.

Sneeuwvlokjesgeneratie :')
Ik begrijp marktwerking prima. Het maximale aanbod van BTC is 21mil itt Altcoins waar het aanbod miljoen miljard is. Vandaar mijn orginele post:

quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2018 11:18 schreef Aventuras het volgende:

[..]

Wacht tot het besef binnenkomt dat Altcoins helemaal niet zeldzaam zijn itt Bitcoin.
It All Goes Back in the Box
pi_180377361
quote:
3s.gif Op dinsdag 10 juli 2018 16:11 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Normaal daalden altcoins als BTC snel steeg of daalde, maar deden ze het heel goed als BTC stabiel bleef.

Nu blijft BTC stabiel en dalen ze alsnog. Is een slecht voorteken en ik verwacht nu steeds dat nog een laatste duikeling naar 5.8-6k maken voordat de markt echt gaat beginnen te herstellen
Ik hoop dat dit gaat gebeuren ja dan hebben we dat ook maar gehad. Maargoed, met mijn geluk zou het mij ook niets verbazen als Bitcoin straks blijft hangen rond de 6k en alle altcoins langzaam blijven leeg lopen
pi_180377543
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2018 14:37 schreef Aventuras het volgende:

[..]

Ja zeldzaamheid wordt toch in de prijs weergegeven?
Nee toch? :P

Dat is louter de aanbod kant, prijs komt tot stand door vraag en aanbod. Dit is echt economics 101.

Nogmaals dan, waarom is 1 BTC zeldzamer dan een 1 XMR? Er zijn minder Monero, dus zou die zeldzamer zijn, toch is die beduidend minder waard omdat er minder vraag naar is.
  dinsdag 10 juli 2018 @ 16:38:24 #280
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_180377851
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2018 16:21 schreef Aventuras het volgende:

[..]

Ik begrijp marktwerking prima. Het maximale aanbod van BTC is 21mil itt Altcoins waar het aanbod miljoen miljard is. Vandaar mijn orginele post:

[..]

Moet je perse bitcoins per stuk kopen? Wist ik niet.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  dinsdag 10 juli 2018 @ 16:39:02 #281
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_180377864
Nog even doorsparen dan voordat ik weer eentje kan kopen
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_180377926
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 juli 2018 16:38 schreef fathank het volgende:

[..]

Moet je perse bitcoins per stuk kopen? Wist ik niet.
Huh? Wat heeft dit er nou weer mee te maken? Of we het nou over 1 SAT of 1 BTC hebben is echt niet relevant :D
pi_180377931
VEN bijna onder de $2 :W
  dinsdag 10 juli 2018 @ 16:47:40 #284
61320 TwztId
ja toch..
pi_180378047
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2018 16:41 schreef niggeplease het volgende:
VEN bijna onder de $2 :W
Ik weet nog dat iedereen gek werd gemaakt toen die op 8 dollar stond, dat het wel eens de laatste keer kon zijn dat je VEN onder de 10 dollar kon kopen.. :')

De rest is historie, wel een leerzame historie. :Y
  dinsdag 10 juli 2018 @ 16:47:45 #285
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_180378050
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 juli 2018 16:39 schreef fathank het volgende:
Nog even doorsparen dan voordat ik weer eentje kan kopen
Je hoeft steeds minder te sparen ^O^
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_180378171
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 juli 2018 16:47 schreef TwztId het volgende:

[..]

Ik weet nog dat iedereen gek werd gemaakt toen die op 8 dollar stond, dat het wel eens de laatste keer kon zijn dat je VEN onder de 10 dollar kon kopen.. :')

De rest is historie, wel een leerzame historie. :Y
Ik heb ook coins gehad waarvan ik nooit had gedacht dat die ooit weer onder de 2 dollar zouden komen maar niets is minder waar helaas.
pi_180378478
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2018 16:41 schreef niggeplease het volgende:
VEN bijna onder de $2 :W
_O-
pi_180378482
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 juli 2018 16:47 schreef TwztId het volgende:

[..]

Ik weet nog dat iedereen gek werd gemaakt toen die op 8 dollar stond, dat het wel eens de laatste keer kon zijn dat je VEN onder de 10 dollar kon kopen.. :')

De rest is historie, wel een leerzame historie. :Y
_O-
pi_180378510
VEN genoemd == Dima post iets :D
pi_180378513
Heerlijk die ongegronde haat op vechain

Dan weet je dat het de beste coin is ever
pi_180378656
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2018 16:41 schreef niggeplease het volgende:
VEN bijna onder de $2 :W
Sale
pi_180378757
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 juli 2018 16:47 schreef TwztId het volgende:

[..]

Ik weet nog dat iedereen gek werd gemaakt toen die op 8 dollar stond, dat het wel eens de laatste keer kon zijn dat je VEN onder de 10 dollar kon kopen.. :')

De rest is historie, wel een leerzame historie. :Y
in principe hadden ze wel gelijk... het 'KON' de laatste keer zijn
pi_180379256
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2018 16:21 schreef Aventuras het volgende:

[..]

Ik begrijp marktwerking prima. Het maximale aanbod van BTC is 21mil itt Altcoins waar het aanbod miljoen miljard is. Vandaar mijn orginele post:

[..]

Misschien moet je eerst begrijpen dat elke altcoin zo zijn eigen doelen en eigenschappen heeft
  dinsdag 10 juli 2018 @ 17:55:22 #294
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_180379441
Bitcoins zijn nog zeldzamer dan 2punt-flippos
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_180379723
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 juli 2018 17:55 schreef fathank het volgende:
Bitcoins zijn nog zeldzamer dan 2punt-flippos
Je kan ook overdrijven.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
  dinsdag 10 juli 2018 @ 18:19:50 #296
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_180379935
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2018 18:08 schreef chroestjov het volgende:

[..]

Je kan ook overdrijven.
Hoezo zijn er maar 21 miljoen ooit

Altcoins zij er honderdmiljoenmiljard
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_180380944
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2018 16:08 schreef Aventuras het volgende:

[..]

Hij zegt dat ik mijzelf belachelijk maak maar kan vervolgens zelf niet verder komen dan dat de BTC prijs puur door vraag en aanbod tot stand komt.
Luister menneke, mijn reputatie hier is vele malen beter dan die van jou.

Daardoor ben ik hier (vraag / aanbod) veel meer waard dan jou en ben jij in feite een alt-user, waar het aanbod vele malen groter van is en de vraag nihil.

Ik duld geen tegenspraak.
Je hebt deze discussie dus bij voorbaat al verloren, geef het op.

Zo, nu kruip ik weer even terug op mijn troon.
  dinsdag 10 juli 2018 @ 19:17:35 #298
61320 TwztId
ja toch..
pi_180381103
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2018 19:11 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Luister menneke, mijn reputatie hier is vele malen beter dan die van jou.

Daardoor ben ik hier (vraag / aanbod) veel meer waard dan jou en ben jij in feite een alt-user, waar het aanbod vele malen groter van is en de vraag nihil.

Ik duld geen tegenspraak.
Je hebt deze discussie dus bij voorbaat al verloren, geef het op.

Zo, nu kruip ik weer even terug op mijn troon.
Magnet EOY 12$ _O_
  dinsdag 10 juli 2018 @ 19:24:49 #299
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_180381232
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2018 19:11 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Luister menneke, mijn reputatie hier is vele malen beter dan die van jou.

Daardoor ben ik hier (vraag / aanbod) veel meer waard dan jou en ben jij in feite een alt-user, waar het aanbod vele malen groter van is en de vraag nihil.

Ik duld geen tegenspraak.
Je hebt deze discussie dus bij voorbaat al verloren, geef het op.

Zo, nu kruip ik weer even terug op mijn troon.
Hahahah. _O-
Zelden zo gelachen.
GOOOO Magnet! Onze BTC! :D
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
  dinsdag 10 juli 2018 @ 19:26:30 #300
230730 Koelkastje
Mental Madness
pi_180381257
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2018 19:11 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Luister menneke, mijn reputatie hier is vele malen beter dan die van jou.

Daardoor ben ik hier (vraag / aanbod) veel meer waard dan jou en ben jij in feite een alt-user, waar het aanbod vele malen groter van is en de vraag nihil.

Ik duld geen tegenspraak.
Je hebt deze discussie dus bij voorbaat al verloren, geef het op.

Zo, nu kruip ik weer even terug op mijn troon.
:D _O_
Hmz...
pi_180381333
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2018 19:11 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Luister menneke, mijn reputatie hier is vele malen beter dan die van jou.

Daardoor ben ik hier (vraag / aanbod) veel meer waard dan jou en ben jij in feite een alt-user, waar het aanbod vele malen groter van is en de vraag nihil.

Ik duld geen tegenspraak.
Je hebt deze discussie dus bij voorbaat al verloren, geef het op.

Zo, nu kruip ik weer even terug op mijn troon.
Vooral niet toegeven dat de prijs van BTC niet puur door vraag en aanbod komt maar vooral dankzij de derde factor schaarste.

Waarom is de Tulpenmanie dan nooit meer terug gekomen? Tot op de dag van vandaag worden tulpen(bollen) verhandeld.

[ Bericht 0% gewijzigd door Aventuras op 10-07-2018 19:37:31 ]
It All Goes Back in the Box
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')