abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 10 juli 2018 @ 19:34:55 #251
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_180381399
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2018 18:43 schreef Lot_1 het volgende:
Lekker bezig Ijsdraakje! :o naar Engeland en níet aankomen? (in gewicht dan hè :P )
Volgens de stappenteller van mijn telefoon heb ik gemiddeld 13k aan stappen gezet de afgelopen week, dat zal wel geholpen hebben. _O-

Verklaart wel de moeie poten, die zijn dat heul niet gewend. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_180381428
Waar was je geweest IJsdraakje? Silverstone?? En verder?
  dinsdag 10 juli 2018 @ 19:45:15 #253
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_180381621
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2018 19:36 schreef Sunnythesun het volgende:
Waar was je geweest IJsdraakje? Silverstone?? En verder?
Week op Silverstone, daarna was het wel weer even genoeg. :) Woensdag aangekomen, maandag weer op de terugweg. Gelukkig, met die hitte die we gehad hebben was ik wel weer even toe aan iets met muren. :+

Wel echt supertof. O+

En bewust toch zo gezond mogelijk proberen te doen qua eten, dus voor zover het ging zelf gekookt. Hielp het ook dat er niet heel veel goede vegetarische opties waren voor me. :+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_180381807
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2018 18:47 schreef Sunnythesun het volgende:
Pfff ik heb de hele dag trek :X irritant!

Dat is zeker erg irritant! Het lijkt dan maar niet over te gaan hé?
freedom is just another word for nothing left to lose
  Redactie Sport dinsdag 10 juli 2018 @ 20:42:41 #255
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_180383398
Lijstje:

O: volkoren snee met 100% pindakaas, 100gr druiven
L: wrap met hummus, veldsla, wortel en komkommer, volkoren cracker met Johma kruidentuintje
T: banaan
D: spinazie, aardappeltjes, Valess schnitzel, mayolijn
S: 4,1km hardlopen
T: mandarijn
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_180385345
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 juli 2018 19:54 schreef Lot_1 het volgende:

[..]

Dat is zeker erg irritant! Het lijkt dan maar niet over te gaan hé?
Sporten hielp.. zo na het douchen nog wat zuivel en eiwit en dan is het denk ik wel over :Y

@Ijsdraakje: tof! Wil dat ook wel eens meemaken.. Hadden we het gister nog over, dat dát ons de tofste track lijkt om eens heen te gaan :Y
  dinsdag 10 juli 2018 @ 22:15:43 #257
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_180387211
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2018 21:36 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Sporten hielp.. zo na het douchen nog wat zuivel en eiwit en dan is het denk ik wel over :Y

@Ijsdraakje: tof! Wil dat ook wel eens meemaken.. Hadden we het gister nog over, dat dát ons de tofste track lijkt om eens heen te gaan :Y
Het is echt supergoed geregeld daar, veel fijner dan Spa! Zeker een aanrader. Zou wel voor een overdekte tribune gaan, weer zoals deze keer gaat niet nog eens gebeuren. _O-
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_180387370
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 juli 2018 22:15 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Het is echt supergoed geregeld daar, veel fijner dan Spa! Zeker een aanrader. Zou wel voor een overdekte tribune gaan, weer zoals deze keer gaat niet nog eens gebeuren. _O-
Haha nja ik heb eerder een hittegolf meegemaakt in de UK (noorden van Schotland zelfs!) maar dat is een beetje als geraakt worden door de bliksem voor een tweede keer :+

Wat ons er tof aan lijkt is vooral dat het leuk publiek is wat voor álle mooie acties juicht en het ontbreken van een al te groot oranjelegion in de 'lomp en onbenullig' categorie. :) Voelt wat neutraler wat dat betreft. Dénk ik he, van afstand ;)
pi_180387543
Oh man ik heb echt zes miljoen calorieën op bij de Griek. Maar het was weer O+
I solemnly swear i'm up to no good
  dinsdag 10 juli 2018 @ 22:29:41 #260
149959 SQ
snelle trees
pi_180387644
Griek O+
Over 8 weken weer 11 dagen Grieks eten en dik worden O+
disclaimer
  dinsdag 10 juli 2018 @ 22:31:36 #261
149959 SQ
snelle trees
pi_180387692
Lijstje vandaag:

O: twee boterhammen met kipfilet. 1 koffie met suiker
T: 1 baby liga. 350 gram aardbeien. 1 ei. Koffie met suiker.
L: 4 boterhammen pindakaas
T: dubbellikker
D: wokkie
T: 25 gram m&m's
disclaimer
  dinsdag 10 juli 2018 @ 23:07:00 #262
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_180388622
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2018 22:19 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Haha nja ik heb eerder een hittegolf meegemaakt in de UK (noorden van Schotland zelfs!) maar dat is een beetje als geraakt worden door de bliksem voor een tweede keer :+

Wat ons er tof aan lijkt is vooral dat het leuk publiek is wat voor álle mooie acties juicht en het ontbreken van een al te groot oranjelegion in de 'lomp en onbenullig' categorie. :) Voelt wat neutraler wat dat betreft. Dénk ik he, van afstand ;)
Die kudde oranjefans konden we inderdaad missen als kiespijn. En het aantal Nederlanders was op één hand te tellen. O+ Wel steeds de "Oh, Max-fan zeker?" vraag gehad, maar dat was het wel. :+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_180389030
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2018 19:27 schreef Sunnythesun het volgende:
Oh meh.. niet fijn SQ.
Ik ga morgen ochtend naar het sportspreekuur van de fysio die bij de sportschool in zit. Kijken wat ze adviseren voor mijn heup/onderrug klachten. Ik hoop dat ik het met wat aanpassingen van mijn oefeningen kan oplossen maar anders behandelen maar.. Linkerheup doet pijn/tintelt/irriteert (verschilt een beetje) en dat straalt uit alle kanten op.Kan soms 's ochtends nauwelijks de bank af komen (uit bed gaat wel goed). Heel irritant }:|
Oh, dat klinkt nasty, Sun. Ik hoop dat de fysio daar een oplossing of op zijn minst wat tips heeft. Mijn beeld van sportfysiotherapeuten is wel bijzonder positief trouwens. Weten vaak heel goed wat er mis is en wat de mogelijkheden zijn :Y
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_180392888
Van die 2,7 vakantiekilo's is er alweer 1,4 af.
Sterkheidsbaas van alles.
  woensdag 11 juli 2018 @ 09:45:51 #265
149959 SQ
snelle trees
pi_180393344
Oh, dat gaat best rap dan lonaa!
Sunny, dat klinkt ook niet prettig :{ wat zei de fysio?

Ik woog vanmorgen 72.0 pre-poep. Schiet mij maar lek :?
Ik maak me maar vast op voor de grote stijg dit weekend dan :')
disclaimer
  woensdag 11 juli 2018 @ 09:56:05 #266
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_180393506
go Loon! *O*

ik vergat vanmorgen te wegen, want tripje richting ziekenhuis op de dag dat we sowieso al in elkaars vaarwater lopen qua timing (op andere dagen past ons opsta-schema prima in elkaar, maar op woensdagen :X )

anyway, lijstje:
O:-
t: mueslibol + appel
L: salade op werk
t: maiscrackers met guacamole van gister
D: restjes salade met tagliatelle en italiaanse wokgroenten, met sla, tomaat, komkommer en misschien nog wat vlees..
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  woensdag 11 juli 2018 @ 10:02:18 #267
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_180393559
Woensdag weegdag! Hier 0,3 kg eraf deze week. Valt me mee want t was een week half-assed onregelmatig en smokkelig eten. Echt alsof ik op dieet was en niks mocht en dan elke kans aangreep het toch te doen.

Werkt niet.

Positieve draai: voorheen at ik ELKE DAG nog slechter dan dit. Ben er zelfs nog wat mee afgevallen.

Voornemen: komende week weer gewoon vooraf plannen met wat ruimte en gewoon bij de basis blijven zo vaak het kan. Oh en doorgaan met chairyoga (jaja met een stoel) for mobility en strength (cursus op Daily OM, door Sadie Nardini)
Kwak
pi_180393922
Lijst vandaag:
O: boterham met honingmosterdsaus + rookvlees.
T: fruit.
S: fucking cardionarigheid. :r
L: couscoussaladeding van de AH.
D: Of nog wat bedenken, of zo een roerbaksensatieding. Want SENSATIE.
T: meer fruit.

En dat is dan waarschijlijk niet genoeg.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_180393947
quote:
1s.gif Op woensdag 11 juli 2018 09:45 schreef Stormqueen het volgende:
Oh, dat gaat best rap dan lonaa!
Sunny, dat klinkt ook niet prettig :{ wat zei de fysio?
Jaaaaa dat wordt wel behandelen.. hier kom ik niet zelf vanaf. Irritatie of ontsteking van de spier die van het staartbot naar het heupbot loopt, daar zit precies ook een dikke zenuw door dus uitstraling etc. Piriformis Syndroom, er is zelfs een naam voor *)
Mijn heup/bil is bont en blauw gepoerd door de fysio, deed echt onwijs zeer en zit nu met een beurs lijf :'(
Vrijdag écht behandelen en uitgebreidere intake en zo. Auwieee :X
pi_180393967
Oh en de 6 was terug }:| even zorgen dat die niet in het weekgemiddelde terug komt dus :P
  woensdag 11 juli 2018 @ 10:44:55 #271
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_180394092
Dat klinkt pijnlijk Sun. :X

Hier -0.9kg tov gisteren. Lollig wel. Vanavond weer lekker sporten. :9
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_180394162
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2018 10:32 schreef Sunnythesun het volgende:

Jaaaaa dat wordt wel behandelen.. hier kom ik niet zelf vanaf. Irritatie of ontsteking van de spier die van het staartbot naar het heupbot loopt, daar zit precies ook een dikke zenuw door dus uitstraling etc. Piriformis Syndroom, er is zelfs een naam voor *)
Mijn heup/bil is bont en blauw gepoerd door de fysio, deed echt onwijs zeer en zit nu met een beurs lijf :'(
Vrijdag écht behandelen en uitgebreidere intake en zo. Auwieee :X
Die ken ik van vrij nare stretch en 'foamroll' (maar dan met een balletje) oefeningen :+
Dat is ook wel een vage rotplek om pijn te hebben. Heeft hij/zij ook een idee gegeven hoe lang het zou kunnen duren?

Mijn schouderblessure kon wel een jaar duren. Nu 1,5 jaar later heb ik er nog steeds last van :')

Wat zijn lichamen toch stom. Kan in 9 maanden of soms sneller gewoon een heel nieuw mens bakken, maar een kleine irritatie/ontsteking oplossen in wat weefsel? Ho maar, daar doen we of heeeeel lang over of we doen het gewoon nooit.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_180394197
Nee, uitgebreide intake en onderzoek doen we vrijdag, dan hoor ik vast meer. Dit was even een kort spreekuur om te kijken wat het beste gedaan kon worden: zelf oefeningen of behandelen dus..

Zit ff online te kijken naar wat voor soort oefeningen er bij geadviseerd worden en volgens mij zijn dat precies de dingen waardoor ik het opgelopen heb :+ Nou ja, ff afwachten wat hij vrijdag zegt.
  woensdag 11 juli 2018 @ 10:57:35 #274
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_180394257
Getsie Sun, wat vervelend!
Kwak
pi_180394299
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2018 10:53 schreef Sunnythesun het volgende:

Zit ff online te kijken naar wat voor soort oefeningen er bij geadviseerd worden en volgens mij zijn dat precies de dingen waardoor ik het opgelopen heb :+ Nou ja, ff afwachten wat hij vrijdag zegt.
:D dat is toch ook wat _O-

We wachten vrijdag af. Ik hoop op positief bericht. Dat het helemaal opgelost kan worden en zo :7
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')