abonnement Unibet Coolblue
pi_180302679
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juli 2018 09:34 schreef KillerBee4ever het volgende:

[..]

Terechte kritiek is prima, Max is (en was) ook de eerste die toegeeft dat hij een fout heeft gemaakt.
Wat MaGNeT al eerder aangaf is jouw wijze waarop je dit doet (en nu ook weer in deze post): trollerig, vervelend, puberaal. Dan kan en mag je dit soort reacties verwachten en dat is geheel aan jezelf te wijten.
En als je je hier verder toch niet normaal en volwassen kunt gedragen, besmeur dan aub het andere (crash) topic en laat de volwassenen hier verder discussieren. Dank je.
Jij vindt het trollerig, ik vind het grappig. Als we al niet meer een beetje lollig mogen doen dan is het eind zoek natuurlijk. Jij bent vast ook zo'n 9 tot 5 type die zijn leukste momentjes op de dag bij het koffiezetapparaat heeft?

Ik dwaal weer af. Max parkeert zijn auto veel te vaak in de muur. Helemaal als je bekijkt hoevaak de rest van het veld dat gebeurt. Stroll houdt hem nog vaker uit de muur. Met zijn vier racejaren als ervaring is dit zeer ondermaats en moet je je afvragen of hij ooit echte wereldtop wordt. Een beetje een Russisch Roulette rijder maar dan nog erger: Als het goed gaat is het mooi, als het fout gaat, gaat het goed fout. En dat gebeurt vaker dan 1 op 6.

Zie hem over een jaar of twee wel bij Renault oid rijden. Ome Helmut zijn geduld raakt ook op. Al hoop ik natuurlijk het beste voor onze Belgische-Nederlander wonend in Monaco.
pi_180302906
quote:
12s.gif Op zaterdag 7 juli 2018 09:59 schreef vosss het volgende:

[..]

en dan niet op de grond liggen?? :o

Respect voor je ma :+

=edit=
Verkeerd gelezen :@
Haha jawel joh, dweilen hoeven wij nooit meer te doen. Doet ze lekker zelf.
  PR/Manusje van alles zaterdag 7 juli 2018 @ 10:07:43 #203
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_180302963
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juli 2018 09:45 schreef Luppie0110 het volgende:

[..]

Jij vindt het trollerig, ik vind het grappig. Als we al niet meer een beetje lollig mogen doen dan is het eind zoek natuurlijk. Jij bent vast ook zo'n 9 tot 5 type die zijn leukste momentjes op de dag bij het koffiezetapparaat heeft?

Ik dwaal weer af. Max parkeert zijn auto veel te vaak in de muur. Helemaal als je bekijkt hoevaak de rest van het veld dat gebeurt. Stroll houdt hem nog vaker uit de muur. Met zijn vier racejaren als ervaring is dit zeer ondermaats en moet je je afvragen of hij ooit echte wereldtop wordt. Een beetje een Russisch Roulette rijder maar dan nog erger: Als het goed gaat is het mooi, als het fout gaat, gaat het goed fout. En dat gebeurt vaker dan 1 op 6.

Zie hem over een jaar of twee wel bij Renault oid rijden. Ome Helmut zijn geduld raakt ook op. Al hoop ik natuurlijk het beste voor onze Belgische-Nederlander wonend in Monaco.
logisch dat ome Helmut geen geduld meer heeft. Zn laatste overwinning is inmiddels weer 6 dagen geleden........

Pleur toch op man met je onzin.
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
  zaterdag 7 juli 2018 @ 10:11:59 #204
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_180303027
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juli 2018 09:45 schreef Luppie0110 het volgende:

[..]

Jij vindt het trollerig, ik vind het grappig. Als we al niet meer een beetje lollig mogen doen dan is het eind zoek natuurlijk. Jij bent vast ook zo'n 9 tot 5 type die zijn leukste momentjes op de dag bij het koffiezetapparaat heeft?

Ik dwaal weer af. Max parkeert zijn auto veel te vaak in de muur. Helemaal als je bekijkt hoevaak de rest van het veld dat gebeurt. Stroll houdt hem nog vaker uit de muur. Met zijn vier racejaren als ervaring is dit zeer ondermaats en moet je je afvragen of hij ooit echte wereldtop wordt. Een beetje een Russisch Roulette rijder maar dan nog erger: Als het goed gaat is het mooi, als het fout gaat, gaat het goed fout. En dat gebeurt vaker dan 1 op 6.

Zie hem over een jaar of twee wel bij Renault oid rijden. Ome Helmut zijn geduld raakt ook op. Al hoop ik natuurlijk het beste voor onze Belgische-Nederlander wonend in Monaco.
Je zit niet te trollen maar haalt wel alle clichés uit de kast. :'). Wellicht een hit in je dorpskroeg maar hier is het al duizend keer gedaan.
And so is the past
pi_180303045
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juli 2018 09:45 schreef Luppie0110 het volgende:

[..]

Jij vindt het trollerig, ik vind het grappig. Als we al niet meer een beetje lollig mogen doen dan is het eind zoek natuurlijk. Jij bent vast ook zo'n 9 tot 5 type die zijn leukste momentjes op de dag bij het koffiezetapparaat heeft?

Ik dwaal weer af. Max parkeert zijn auto veel te vaak in de muur. Helemaal als je bekijkt hoevaak de rest van het veld dat gebeurt. Stroll houdt hem nog vaker uit de muur. Met zijn vier racejaren als ervaring is dit zeer ondermaats en moet je je afvragen of hij ooit echte wereldtop wordt. Een beetje een Russisch Roulette rijder maar dan nog erger: Als het goed gaat is het mooi, als het fout gaat, gaat het goed fout. En dat gebeurt vaker dan 1 op 6.

Zie hem over een jaar of twee wel bij Renault oid rijden. Ome Helmut zijn geduld raakt ook op. Al hoop ik natuurlijk het beste voor onze Belgische-Nederlander wonend in Monaco.
Jij denkt dat ze bij RBR zitten te wachten op een 9 tot 5 rijder, die de wagen netjes tussen plek 5 en 8 thuis brengt? JUIST een merk als Redbull heeft liever dat een rijder 1 keer wint en 3 keer crashed dan dat hij nooit wint. Je snapt er echt geen kut van.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_180303054
Jammer dat sommige mensen het nodig vinden om het topic langdurig te vervuilen met getroll en dan blijkbaar ook nog vinden dat ze een goede bijdrage leveren.
  zaterdag 7 juli 2018 @ 10:14:56 #207
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_180303058
quote:
10s.gif Op zaterdag 7 juli 2018 10:07 schreef Surveillance-Fiets het volgende:

[..]

logisch dat ome Helmut geen geduld meer heeft. Zn laatste overwinning is inmiddels weer 6 dagen geleden........

Pleur toch op man met je onzin.
wel creatief _O-
  zaterdag 7 juli 2018 @ 10:16:36 #208
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_180303076
FP 3 is wel laat, een crash= geen kwali
  zaterdag 7 juli 2018 @ 10:17:26 #209
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_180303084
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juli 2018 10:13 schreef raptorix het volgende:

[..]

Jij denkt dat ze bij RBR zitten te wachten op een 9 tot 5 rijder, die de wagen netjes tussen plek 5 en 8 thuis brengt? JUIST een merk als Redbull heeft liever dat een rijder 1 keer wint en 3 keer crashed dan dat hij nooit wint. Je snapt er echt geen kut van.
RIC crasht zelden en heeft dit jaar al 2x gewonnen
pi_180303107
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juli 2018 10:17 schreef THEFXR het volgende:

[..]

RIC crasht zelden en heeft dit jaar al 2x gewonnen
Mooi toch, Max zijn start was niet goed, maar hij heeft nu lekker de vaart erin, daarnaast is Max in duels ALTIJD sneller dan RIC, zelfde geld voor kwalificatie, ook bijna altijd sneller.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  zaterdag 7 juli 2018 @ 10:19:51 #211
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_180303122
Ric is dan ook een prima rijder voor de constructeurs punten.
Maar voor actie en de redbull gives you wings mentaliteit moet je daar niet zijn.

Eigenlijk is het gewoon Bottas met een smile.

Over Max wordt meer gepraat en is dus ook beter voor RedBull

Ik hoorde in het F1 Cafe trouwens dat ze pas in 2021 op een kampioenschap van Max rekenen dus hij heeft nog een paar seizoenen. :)
Drop you like an ill, bad habit
pi_180303138
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juli 2018 10:17 schreef THEFXR het volgende:

[..]

RIC crasht zelden en heeft dit jaar al 2x gewonnen
En dan toch slechts drie punten voor liggen op z'n teamgenoot, hmmm.... O-)
"Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"
  zaterdag 7 juli 2018 @ 10:24:53 #213
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_180303194
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juli 2018 10:19 schreef raptorix het volgende:

[..]

Mooi toch, Max zijn start was niet goed, maar hij heeft nu lekker de vaart erin, daarnaast is Max in duels ALTIJD sneller dan RIC, zelfde geld voor kwalificatie, ook bijna altijd sneller.
maakt niet uit, de gouden regel is dat je altijd de race moet finishen, Nicki Lauda.
pi_180303206
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juli 2018 10:24 schreef THEFXR het volgende:

[..]

maakt niet uit, de gouden regel is dat je altijd de race moet finishen, Nicki Lauda.
Als ik me het goed herinner heeft Nicki ook wel eens een race niet geëindigd.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_180303214
Ik kom al een heel lange tijd hier om de reacties te lezen.
Het is zo saai hier, wanneer Max niet crasht of wint.
Aan deze tekst kunnen geen rechten worden ontleend.
Ik ben geen robot.
niet bang voor ban
I stand with (the) Netherlands. w/
pi_180303222
Oja, weet je trouwens van wie deze quote is?

"Really, you should always discuss the defeats because you can learn much more from failure than from success."
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_180303231
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juli 2018 10:26 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
Ik kom al een heel lange tijd hier om de reacties te lezen.
Het is zo saai hier, wanneer Max niet crasht of wint.
Wacht maar tot klaasweetalles wakker is.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  zaterdag 7 juli 2018 @ 10:27:02 #218
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_180303235
Ik denk dat RB liever heeft dat er artikelen over de coureurs worden geschreven en dat er veel over ze gepraat wordt. Ze willen alleen maar blikjes verkopen, daarvoor hoef je niet te finishen.
Drop you like an ill, bad habit
  zaterdag 7 juli 2018 @ 10:27:12 #219
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_180303239
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juli 2018 10:26 schreef raptorix het volgende:
Oja, weet je trouwens van wie deze quote is?

"Really, you should always discuss the defeats because you can learn much more from failure than from success."
Jos verstappen?
pi_180303250
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juli 2018 10:27 schreef THEFXR het volgende:

[..]

Jos verstappen?
:') :') :')
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_180303282
  zaterdag 7 juli 2018 @ 10:30:37 #222
429367 DKUp
ON TOUR
pi_180303293
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juli 2018 10:27 schreef pmponer het volgende:
Ik denk dat RB liever heeft dat er artikelen over de coureurs worden geschreven en dat er veel over ze gepraat wordt. Ze willen alleen maar blikjes verkopen, daarvoor hoef je niet te finishen.
De Nederlandse kinderen mogen het straks ook al niet meer drinken :+
SOONY
pi_180303303
Ach, iedere keer hetzelfde hier. Max maakt een foutje/crasht: topic vol trolls. Max doet het goed: trolls weg, topic is er een stuk gezelliger op zonder al die idioten.
  zaterdag 7 juli 2018 @ 10:31:48 #224
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_180303304
quote:
9s.gif Op zaterdag 7 juli 2018 10:30 schreef DKUp het volgende:

[..]

De Nederlandse kinderen mogen het straks ook al niet meer drinken :+
daarom kan je ook 200 stuks mercandise kopen van Max.
  zaterdag 7 juli 2018 @ 10:44:59 #225
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_180303489
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juli 2018 10:31 schreef THEFXR het volgende:

[..]

daarom kan je ook 200 stuks mercandise kopen van Max.
Red Bull is toch meer van de twintigers. Kinderen drinken voornamelijk de goedkope neppers icm een frikandelbroodje.
And so is the past
pi_180303513
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juli 2018 10:31 schreef Donderkonijn het volgende:
Ach, iedere keer hetzelfde hier. Max maakt een foutje/crasht: topic vol trolls. Max doet het goed: trolls weg, topic is er een stuk gezelliger op zonder al die idioten.
Tja, zolang er hier niet harder tegen opgetreden wordt, zal dit altijd zo blijven... :X
"Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"
  zaterdag 7 juli 2018 @ 10:49:01 #227
429367 DKUp
ON TOUR
pi_180303545
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juli 2018 10:31 schreef THEFXR het volgende:

[..]

daarom kan je ook 200 stuks mercandise kopen van Max.
Gewoon mama boodschappen laten doen bij de Jumbo om de hoek, papa Essent voor het huishouden laten regelen en al je zakgeld aan Max Verstappen-merchandise en Puma schoenen besteden :Y)
SOONY
pi_180303547
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juli 2018 09:45 schreef Luppie0110 het volgende:

[..]

Jij vindt het trollerig, ik vind het grappig. Als we al niet meer een beetje lollig mogen doen dan is het eind zoek natuurlijk. Jij bent vast ook zo'n 9 tot 5 type die zijn leukste momentjes op de dag bij het koffiezetapparaat heeft?

Ik dwaal weer af. Max parkeert zijn auto veel te vaak in de muur. Helemaal als je bekijkt hoevaak de rest van het veld dat gebeurt. Stroll houdt hem nog vaker uit de muur. Met zijn vier racejaren als ervaring is dit zeer ondermaats en moet je je afvragen of hij ooit echte wereldtop wordt. Een beetje een Russisch Roulette rijder maar dan nog erger: Als het goed gaat is het mooi, als het fout gaat, gaat het goed fout. En dat gebeurt vaker dan 1 op 6.

Zie hem over een jaar of twee wel bij Renault oid rijden. Ome Helmut zijn geduld raakt ook op. Al hoop ik natuurlijk het beste voor onze Belgische-Nederlander wonend in Monaco.
Als je een propere discussie wilt om van gedachten te wisselen of Verstappen te vaak over het randje gaat of overgewaardeerd wordt oid, dan moet je jouw mening wel netjes verwoorden. Bijvoorbeeld zonder die laatste alinea.

Nu diskwalificeer jij jezelf en reageren anderen al niet eens meer op je posting. Het lijkt er nu op dat je als doel hebt om reacties uit te lokken, men noemt dat ook wel trollen. Ik vind dat jammer, ik lees graag een tegenverhaal, maar dan wel van iemand die argumenten aandraagt en normaal probeert te discussiëren.
  zaterdag 7 juli 2018 @ 10:49:25 #229
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_180303551
En het beste wapen tegen trollen is niet reageren.
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
  zaterdag 7 juli 2018 @ 10:50:29 #230
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_180303566
quote:
14s.gif Op zaterdag 7 juli 2018 10:49 schreef ondeugend het volgende:
En het beste wapen tegen trollen is niet reageren.
Soms ontkom je er niet aan.
And so is the past
pi_180303593
quote:
14s.gif Op zaterdag 7 juli 2018 10:49 schreef ondeugend het volgende:
En het beste wapen tegen trollen is niet reageren.
Iemand die kritiek heeft op Max Verstappen, is in mijn wereld niet per se een troll. Je ziet ook mensen die uit “frustratie” (vanwege bijvoorbeeld een crash) teleurgesteld reageren en dit invullend verwoorden. Die mensen weten misschien niet beter en zijn wellicht voor rede vatbaar
pi_180303630
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 juli 2018 10:52 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Iemand die kritiek heeft op Max Verstappen, is in mijn wereld niet per se een troll. Je ziet ook mensen die uit “frustratie” (vanwege bijvoorbeeld een crash) teleurgesteld reageren en dit invullend verwoorden. Die mensen weten misschien niet beter en zijn wellicht voor rede vatbaar
Dit is fok! hoor. Het zit hier vol idioten. Met de meeste bekende trolls is bijna geen discussie mogelijk. Al draag jij argumenten gebaseerd op feiten aan ze vinden wel een manier om het zo te draaien dat hun mening de enige juiste is.
  zaterdag 7 juli 2018 @ 10:55:31 #233
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_180303638
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 juli 2018 10:52 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Iemand die kritiek heeft op Max Verstappen, is in mijn wereld niet per se een troll. Je ziet ook mensen die uit “frustratie” (vanwege bijvoorbeeld een crash) teleurgesteld reageren en dit invullend verwoorden. Die mensen weten misschien niet beter en zijn wellicht voor rede vatbaar
Nee in mijn ogen ook niet. kritiek is ook geen trollen. Het gaat om de manier waarop en hoe.

En het verbaast me altijd dat er users op in gaan. Natuurlijk zijn er mods maar kwa trollen zouden ze niets hoeven te doen als de rest het gewoon negeert. Maar soms is dat kennelijk moeilijk. :)
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
  zaterdag 7 juli 2018 @ 10:55:42 #234
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_180303643
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 juli 2018 10:52 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Iemand die kritiek heeft op Max Verstappen, is in mijn wereld niet per se een troll. Je ziet ook mensen die uit “frustratie” (vanwege bijvoorbeeld een crash) teleurgesteld reageren en dit invullend verwoorden. Die mensen weten misschien niet beter en zijn wellicht voor rede vatbaar
kritiek, op welke coureur dan ook moet gewoon kunnen
  zaterdag 7 juli 2018 @ 10:56:44 #235
194695 franklop
Fran knock
pi_180303654
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juli 2018 10:55 schreef THEFXR het volgende:

[..]

kritiek, op welke coureur dan ook moet gewoon kunnen
dan zit je hier verkeerd :+
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_180303716
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juli 2018 10:55 schreef ondeugend het volgende:

[..]

Nee in mijn ogen ook niet. kritiek is ook geen trollen. Het gaat om de manier waarop en hoe.

En het verbaast me altijd dat er users op in gaan. Natuurlijk zijn er mods maar kwa trollen zouden ze niets hoeven te doen als de rest het gewoon negeert. Maar soms is dat kennelijk moeilijk. :)
Dat is waar en ik vind het bijzonder lastig om niet te reageren. Ik blijf er vanuit gaan dat iedereen voor rede vatbaar is tenzij het tegendeel voor de tiende keer bewezen is
pi_180303751
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juli 2018 10:55 schreef ondeugend het volgende:

[..]

Nee in mijn ogen ook niet. kritiek is ook geen trollen. Het gaat om de manier waarop en hoe.

En het verbaast me altijd dat er users op in gaan. Natuurlijk zijn er mods maar kwa trollen zouden ze niets hoeven te doen als de rest het gewoon negeert. Maar soms is dat kennelijk moeilijk. :)
Wat er misgaat is dat je in eerste instantie nog niet altijd door hebt dat je met een troll te maken hebt of dat je nog verwacht een discussie te kunnen voeren op argumenten.

En we blijven mensen, soms gaan de aanslagen wat harder en sneller op het toetsenbord :P
pi_180303778
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juli 2018 10:56 schreef franklop het volgende:

[..]

dan zit je hier verkeerd :+
Kritiek op Max is prima, als hij een fout maakt door teveel te pushen mag dat best gezegd worden. Maar er zit een verschil tussen "zeggen" en "er over doordrammen / trollen".
  zaterdag 7 juli 2018 @ 11:03:30 #239
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_180303786
Ik heb die neigingen ook allemaal wel maar dan tel ik even tot tien en dan is het de moeite al niet meer waard.
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_180303983
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juli 2018 11:03 schreef ondeugend het volgende:
Ik heb die neigingen ook allemaal wel maar dan tel ik even tot tien en dan is het de moeite al niet meer waard.
Dat tot 10 tellen lukt wel, dat geeft ook meer tijd om een nog stevigere reactie te bedenken O-)
pi_180304080
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juli 2018 10:56 schreef franklop het volgende:

[..]

dan zit je hier verkeerd :+
Heb ik gewoon schijt aan. Fuck Lance Stroll!
pi_180304113
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juli 2018 10:55 schreef Donderkonijn het volgende:

[..]

Dit is fok! hoor. Het zit hier vol idioten.
Riep iemand mij? :7
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  zaterdag 7 juli 2018 @ 11:22:01 #243
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_180304143
quote:
6s.gif Op zaterdag 7 juli 2018 11:20 schreef vosss het volgende:

[..]

Riep iemand mij? :7
:D. _O_.
And so is the past
pi_180304221
Ik ga de Q live missen ivm een hoognodig bezoek aan mijn kapper en ik was natuurlijk weer veel te laat om een afspraak in te plannen en zodoende alleen nog op een kuttijd een gaatje.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_180304265
quote:
9s.gif Op zaterdag 7 juli 2018 11:26 schreef vosss het volgende:
Ik ga de Q live missen ivm een hoognodig bezoek aan mijn kapper en ik was natuurlijk weer veel te laat om een afspraak in te plannen en zodoende alleen nog op een kuttijd een gaatje.
Heb je Ziggo?
  zaterdag 7 juli 2018 @ 11:33:52 #246
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_180304335
Dat mensen het bijzonder vinden dat er eens iemand van de baan schuift in de training bij een racesport blijft me toch wel verbazen. Net als mensen die bij iedere inhaalactie die een beetje spannen is schreeuwen om straffen. Kan me ook niet herinneren dat daar `vroeger` zo over gezeurd werd. Het is niet dat jonges als Schumacher en Senna nooit over de rand gingen...

Uiteindelijk winnen in mijn ogen de coureurs die bereid zijn op de goede momenten meeste risico te nemen en daarbij het minst vaak op de verkeerde momenten schade oplopen (en het klopt dat Verstappen daar nog niet de goede balans in heeft gevonden). Ik ken echt geen grote kampioenen die hem niet heel vaak naast de baan of tegen een andere auto aangezet hebben.
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
  zaterdag 7 juli 2018 @ 11:36:04 #247
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_180304362
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juli 2018 08:24 schreef Luppie0110 het volgende:

Dan gaat Max, ten opzichte van de rest van het veld, wel erg vaak over limiet. Zit al in z'n vierde racejaar, dan zou je toch wel beter kunnen/moeten?
Misschien dat hij continu de limiet blijft opzoeken en misschien doen zijn collega's dat niet.
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
  zaterdag 7 juli 2018 @ 11:36:29 #248
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_180304368
quote:
9s.gif Op zaterdag 7 juli 2018 11:26 schreef vosss het volgende:
Ik ga de Q live missen ivm een hoognodig bezoek aan mijn kapper en ik was natuurlijk weer veel te laat om een afspraak in te plannen en zodoende alleen nog op een kuttijd een gaatje.
kan je toch opnemen?
pi_180304394
wie zijn er eigenlijk naast Max met de DRS open door de bocht gegaan? iedereen uiteindelijk?
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
pi_180304419
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juli 2018 11:36 schreef THEFXR het volgende:

[..]

kan je toch opnemen?
gewoon terugkijken, ik heb ziggo, dus geen probleem :)
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')