abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 6 juli 2018 @ 18:53:43 #276
360414 bitterbal
Met mayo.
pi_180287251
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juli 2018 18:51 schreef Cue_ het volgende:
Maar dan alles is vergeten en vergeven? Om 't maar even zo te zeggen
Nou ja moet ik heel drama gaan creeren dan?

Dat doe ik wel in mijn hoofd :P
pi_180287890
quote:
14s.gif Op vrijdag 6 juli 2018 17:57 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Met je karper op een hardcorefeest.
_O- _O- _O-
-
pi_180287934
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juli 2018 18:53 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Nou ja moet ik heel drama gaan creeren dan?

Dat doe ik wel in mijn hoofd :P
Vraag hem hoe hij erover denkt? Of hij zin heeft om nog op date te gaan?
-
  vrijdag 6 juli 2018 @ 19:25:51 #279
360414 bitterbal
Met mayo.
pi_180287989
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 juli 2018 19:24 schreef Anneloos het volgende:

[..]

Vraag hem hoe hij erover denkt? Of hij zin heeft om nog op date te gaan?
Nee nee. Wacht het nog een paar dagen af.
pi_180289330
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juli 2018 19:25 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Nee nee. Wacht het nog een paar dagen af.
Dus zo makkelijk gaat het? Hij laat dagen niets horen, doet vaag. Jij bent onzeker over wat hij nou wil en zit jezelf op te vreten..

En nu geeft hij je een beetje aandacht en hij heeft jou weer in zijn greep? :N :N

Waarom meis.. doe de eer aan jezelf en vraag of hij wil daten, stel zonodig nogmaals een dag voor, want het is niet leuk als je weer teleurgesteld moet worden :N
-
  vrijdag 6 juli 2018 @ 20:10:36 #281
360414 bitterbal
Met mayo.
pi_180289406
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 juli 2018 20:08 schreef Anneloos het volgende:

[..]

Dus zo makkelijk gaat het? Hij laat dagen niets horen, doet vaag. Jij bent onzeker over wat hij nou wil en zit jezelf op te vreten..

En nu geeft hij je een beetje aandacht en hij heeft jou weer in zijn greep? :N :N

Waarom meis.. doe de eer aan jezelf en vraag of hij wil daten, stel zonodig nogmaals een dag voor, want het is niet leuk als je weer teleurgesteld moet worden :N
Ben ik met je eens. Heb letterlijk 1 dag niets van gehoord :P Maar ik ga niet pushen.Ik kijk hoe volgende week loopt en ga nu echt niet via whatsapp dit soort dingen aan hem vragen.
pi_180290090


Ik hoop wel dat hij een nieuwe trui voor je gaat kopen.
  vrijdag 6 juli 2018 @ 22:28:11 #283
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_180294437
Wij worden het nu beu; jijzelf ook; guess who else...
pi_180295014
Gaat het hier nu nóg over?!
pi_180295125
Heb toch maar berichtje gestuurd, ondanks geen reactie op de vorige afgelopen week. Reactie kwam wel binnen paar min. :{
pi_180301322
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juli 2018 23:04 schreef snoesje45 het volgende:
Heb toch maar berichtje gestuurd, ondanks geen reactie op de vorige afgelopen week. Reactie kwam wel binnen paar min. :{
Wat heb je gestuurd?
pi_180302770
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juli 2018 18:53 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Nou ja moet ik heel drama gaan creeren dan?

Dat doe ik wel in mijn hoofd :P
Heb je zelf het idee dat je een beetje in hetzelfde cirkeltje blijft hangen, of valt dat wel mee?
pi_180303033
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 juli 2018 09:49 schreef Mariocash het volgende:

[..]

Heb je zelf het idee dat je een beetje in hetzelfde cirkeltje blijft hangen, of valt dat wel mee?
Ik had niet eens verwacht dat die nog zou reageren. Dus kijk ff aan hoe de gesprekken lopen en dan zal ik er naar vragen.
pi_180304405
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 juli 2018 14:02 schreef Prisha het volgende:
Morgen een date. Tegengekomen bij paragliden. Af en toe praatje gemaakt, leuke gast leek me wel.
Na m'n vlucht had ie me opgewacht en gevraagd of ik een keer wat wilde drinken. Nummers uitgewisseld en dag erna een app gekregen.

Morgen afgesproken op een terras iets te drinken. Leuk wel. Heb er zin in :P
Baas 8-)

Kijk Faxie, zo moet dat.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_180304499
quote:
10s.gif Op zaterdag 7 juli 2018 11:37 schreef ludovico het volgende:

[..]

Baas 8-)

Kijk Faxie, zo moet dat.
Jij bent ook wel mooi fijne vent.. je zegt zelf geen matches te hebben en geen dates _O-
-
pi_180304770
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 juli 2018 11:42 schreef Anneloos het volgende:

[..]

Jij bent ook wel mooi fijne vent.. je zegt zelf geen matches te hebben en geen dates _O-
I know right! *)
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  zaterdag 7 juli 2018 @ 12:08:01 #292
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_180304797
Omg mooiste meisje ter wereld ontmoet. Beste vriendin van m'n fuckbuddy :')

Maandag gaan we samen natuurzwemmen. Zelden zo uitgekeken naar een date _O-
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_180304822
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juli 2018 12:08 schreef Dven het volgende:
Omg mooiste meisje ter wereld ontmoet. Beste vriendin van m'n fuckbuddy :')

Maandag gaan we samen natuurzwemmen. Zelden zo uitgekeken naar een date _O-
Meisje zonder naam op laag pitje dus :P :P! Fuckbuddy niet jaloers?
-
pi_180304831
quote:
6s.gif Op zaterdag 7 juli 2018 12:05 schreef ludovico het volgende:

[..]

I know right! *)
Grapjas :')
-
pi_180304853
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 juli 2018 12:10 schreef Anneloos het volgende:

[..]

Grapjas :')
Ik wil er best een soort van serieus op ingaan hoor, wat heeft mijn 0 matches / dates te maken met wat ik tof gedrag vind?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_180304922
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juli 2018 12:12 schreef ludovico het volgende:

[..]

Ik wil er best een soort van serieus op ingaan hoor, wat heeft mijn 0 matches / dates te maken met wat ik tof gedrag vind?
Ik bedoelde het niet lekker, maar meer omdat je zo zei van ‘kijk Faxie’ zo moet het :') :s)
-
  zaterdag 7 juli 2018 @ 12:24:24 #297
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_180305072
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 juli 2018 12:10 schreef Anneloos het volgende:

[..]

Meisje zonder naam op laag pitje dus :P :P! Fuckbuddy niet jaloers?
Meisje zonder naam zit momenteel in Servië dus inderdaad een paar daagjes on hold :+
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_180305118
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 juli 2018 12:16 schreef Anneloos het volgende:

[..]

Ik bedoelde het niet lekker, maar meer omdat je zo zei van ‘kijk Faxie’ zo moet het :') :s)
Ja zo moet het toch ook? Tis niet een sneer ofzo, als dit opmerken pijn zou doen bij Faxie en hij dit soort dingen volledig uit de weg gaat heeft die een concreet probleem wat hem tegenhoudt om meer te daten etc. Ik zit hier niet om mensen uit te lachen. Dat hele getinder moeten mensen mee kappen als ze niet binnen een paar weekjes minstens 20+ matches hebben want dan gaat het te veel tijd kosten terwijl het niks oplevert, dan word je er eerder onzeker van en nog kanslozer van dan dat het je iets gaat opleveren.

Lijkt er soms op alsof ik van sommigen hier niks mag zeggen omdat ik niet 5 verschillende fuckbuddy's heb ofzo.

Tinder werkt niet bij mij, dat weet je. Afgezien daarvan weet ik niet of het aantal matches werkbaar zou zijn voor me als die bug er niet in had gezeten... (ik had best wel een lekker gesprekje met een vrouw uit Noordwijk wat behoorlijk kansrijk overkwam en dat was ook echt wel een knappe vrouw, maar die app reset de matches op een bepaalde manier)

Mannen "liken" voor een reden iedereen die ze tegenkomen, de man/vrouw verhouding is zo uit balans dat het de investering in tijd in Tinder het gewoon nooit waard is. (hoewel bikini foto's bekijken best leuk kan zijn) 0 dates, ja gek hè, als je nooit gesprekken hebt met onbekenden, I'm working on it.

[ Bericht 4% gewijzigd door ludovico op 07-07-2018 12:32:11 ]
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_180305163
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juli 2018 12:26 schreef ludovico het volgende:

[..]

Ja zo moet het toch ook? Tis niet een sneer ofzo, als dit opmerken pijn zou doen bij Faxie en hij dit soort dingen volledig uit de weg gaat heeft die een concreet probleem wat hem tegenhoudt om meer te daten etc. Ik zit hier niet om mensen uit te lachen. Dat hele getinder moeten mensen mee kappen als ze niet binnen een paar weekjes minstens 20+ matches hebben want dan gaat het te veel tijd kosten terwijl het niks oplevert, dan word je er eerder onzeker van en nog kanslozer van dan dat het je iets gaat opleveren.

Lijkt er soms op alsof ik van sommigen hier niks mag zeggen omdat ik niet 5 verschillende fuckbuddy's heb ofzo.

Tinder werkt niet bij mij, dat weet je. Afgezien daarvan weet ik niet of het aantal matches werkbaar zou zijn voor me als die bug er niet in had gezeten...

Mannen "liken" voor een reden iedereen die ze tegenkomen, de man/vrouw verhouding is zo uit balans dat het de investering in tijd in Tinder het gewoon nooit waard is. (hoewel bikini foto's bekijken best leuk kan zijn) 0 dates, ja gek hè, als je nooit gesprekken hebt met onbekenden, I'm working on it.
Tering goede waarheid post ^O^.
pi_180305300
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 juli 2018 12:30 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Tering goede waarheid post ^O^.
Thx for credits
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')