Dat denk ik ook niet. Die hebben net een injectie van 200 miljoen gehad van Latifi.quote:Op donderdag 5 juli 2018 16:55 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
okay, die gast en zijn pa hebben dus echt zoveel boter op hun hoofd. Denk niet dat Mclaren op die clown zit te wachten.
En als Max straks voor een ander team gaat rijden?quote:Op donderdag 5 juli 2018 22:43 schreef Whiskers2009 het volgende:
Kennen we deze nog? Hij heeft er een tattoo en handtekening bij nu
https://www.telegraaf.nl/(...)tekening-op-mijn-rug
Bidden dat hij naar Ferrari gaat danquote:Op donderdag 5 juli 2018 22:48 schreef daNpy het volgende:
[..]
En als Max straks voor een ander team gaat rijden?
Staat ie daar met 2 grote biefstukken op zijn rug
Waarom is de tekst van Oostenrijk groter en in het rood? Er is al niet veel plek meer voor nog meer overwinningen
Staat erbijquote:Op donderdag 5 juli 2018 22:48 schreef daNpy het volgende:
Waarom is de tekst van Oostenrijk groter en in het rood?
quote:"Dat is expres gedaan, want deze keer was ik erbij. De andere races zag ik op tv.”
Inderdaad en als hij nog 40 overwinningen pakt in zijn carrière ? Wordt het lettertype dan weer steeds kleiner ofzo ?quote:Op donderdag 5 juli 2018 22:48 schreef daNpy het volgende:
[..]
En als Max straks voor een ander team gaat rijden?
Staat ie daar met 2 grote biefstukken op zijn rug
Waarom is de tekst van Oostenrijk groter en in het rood? Er is al niet veel plek meer voor nog meer overwinningen
Omdat hij daar bij was. De rest zag hij op tv. En hij gaat dan gewoon verder op de rest van zijn lichaamquote:Op donderdag 5 juli 2018 22:48 schreef daNpy het volgende:
[..]
En als Max straks voor een ander team gaat rijden?
Staat ie daar met 2 grote biefstukken op zijn rug
Waarom is de tekst van Oostenrijk groter en in het rood? Er is al niet veel plek meer voor nog meer overwinningen
Max en Leclerc wilden het iig proberen.quote:Op donderdag 5 juli 2018 23:03 schreef Gezicht het volgende:
Benieuwd hoe de DRS in bocht 1 gaat uitpakken. Ik verwacht wel wat spins waarna ze er toch maar van afzien óf niemand gebruikt hem.
Nou, LeClerc was niet zo enthousiast, hoor. Hij zei "eerst maar kijken of we er flat out doorheen kunnen en dan zien we wel, maar ik acht de kans niet groot" en geef 'm eens ongelijk met die Sauberquote:Op donderdag 5 juli 2018 23:07 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Max en Leclerc wilden het iig proberen.
Wat zei Lewis nou precies? Iets van "we kijken wel wat Max doet"?quote:Op donderdag 5 juli 2018 23:07 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Max en Leclerc wilden het iig proberen.
Leclerc.quote:Op donderdag 5 juli 2018 23:19 schreef Tijn het volgende:
[..]
Nou, LeClerc was niet zo enthousiast, hoor. Hij zei "eerst maar kijken of we er flat out doorheen kunnen en dan zien we wel, maar ik acht de kans niet groot" en geef 'm eens ongelijk met die Sauber
Nee, dat mag pas over 31 minuten. Wel bij de les blijven he.quote:
Vorige week ging 'íe om half 11 al openquote:Op donderdag 5 juli 2018 23:29 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Nee, dat mag pas over 31 minuten. Wel bij de les blijven he.
Regels zijn regels.quote:Op donderdag 5 juli 2018 23:30 schreef Klummie het volgende:
[..]
Vorige week ging 'íe om half 11 al open
Ja Hij zei "we wachten gewoon even af hoe het bij Max gaat, want hij gaat het toch als eerste proberen"quote:Op donderdag 5 juli 2018 23:26 schreef Monolith het volgende:
[..]
Wat zei Lewis nou precies? Iets van "we kijken wel wat Max doet"?
Allesbehalve zuur. De aërodynamica en het bandenmanagement heeft gewonnen dit weekend, mede dankzij de kapotte Mercs. Verstappen werd 5e in de kwalificatie en Ricciardo eindigde achte de Haas Dan doet de Renault motor toch iets verkeerd als je het mij vraagt.quote:Op donderdag 5 juli 2018 23:50 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
RB besluit om volgend jaar met Honda motoren te gaan rijden
extra zuur nu RB de laatste GP heeft gewonnen vind ik
Nope, Mercedes heeft vanaf de start met turbo-hybrides hun concept niet aangepast en enorm veel data over slijtage. Ze zullen onderhand tot op de km weten hoe lang en hoe hard de motor belast kan worden.quote:Op vrijdag 6 juli 2018 00:14 schreef spectrumanalyser het volgende:
Is het denkbaar dat Hamilton zijn partyknop te lang of te vaak heeft gebruikt.
nee, het is een feit dat het Leclerc is en niet LeClerc.quote:
Ricciardo zijn voorvleugel was kapot he..quote:Op vrijdag 6 juli 2018 00:30 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Allesbehalve zuur. De aërodynamica en het bandenmanagement heeft gewonnen dit weekend, mede dankzij de kapotte Mercs. Verstappen werd 5e in de kwalificatie en Ricciardo eindigde achte de Haas Dan doet de Renault motor toch iets verkeerd als je het mij vraagt.
Maar of de Honda motor nu de doorslag gaat geven, moeten we nog ff afwachten
Ook in de kwali?quote:Op vrijdag 6 juli 2018 08:26 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Ricciardo zijn voorvleugel was kapot he..
Haha jij zal wel gedacht hebben toen je mijn comment lasquote:Op vrijdag 6 juli 2018 08:05 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
nee, het is een feit dat het Leclerc is en niet LeClerc.
Niet als dit klopt: https://www.gpblog.com/nl(...)-in-oostenrijk-.htmlquote:Op vrijdag 6 juli 2018 00:14 schreef spectrumanalyser het volgende:
Is het denkbaar dat Hamilton zijn partyknop te lang of te vaak heeft gebruikt.
Zoiets verbaast mij dan weer niets. Zie bijvoorbeeld Peugeot op Le Mans. Die auto's gingen stuk doordat een onderdeeltje van een paar euro het begafquote:Op vrijdag 6 juli 2018 09:23 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Niet als dit klopt: https://www.gpblog.com/nl(...)-in-oostenrijk-.html
Hier had ik nog niet op gereageerd, maar zoals anderen al zeggen: het ziet er prima uit. Leclerc snapt hoe het moet.quote:Op donderdag 5 juli 2018 19:43 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Nou de stuurtjes zijn niet rond dus dat kan geen coureur verkeerd doen
Maar zie de volgende video
Afgelopen GP Frankrijk. Skip ajb naar 9:45 en kijk een halve minuut. Wat vind jij daar van?
dankzij de kapotte mercs ????quote:Op vrijdag 6 juli 2018 00:30 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Allesbehalve zuur. De aërodynamica en het bandenmanagement heeft gewonnen dit weekend, mede dankzij de kapotte Mercs. Verstappen werd 5e in de kwalificatie en Ricciardo eindigde achte de Haas Dan doet de Renault motor toch iets verkeerd als je het mij vraagt.
Maar of de Honda motor nu de doorslag gaat geven, moeten we nog ff afwachten
of een scannerquote:Op vrijdag 6 juli 2018 12:31 schreef boegschroef het volgende:
telefoon met grandprixradio of met de ziggo app (als je een abbo hebt).
GrandprixRadio loopt wel zo'n 15 seconden achter op de werkelijkheid
Met de F1 app heb je ook commentaar. Wel in het engels.quote:Op vrijdag 6 juli 2018 11:58 schreef Tijn het volgende:
Hoe kun je eigenlijk het beste commentaar ontvangen als je naar het circuit gaat en in het publiek zit? Via internet op je telefoon? Radiootje kopen?
twitter:F1 twitterde op maandag 09-07-2018 om 16:49:37 Not the ideal start to the race for Haas at Silverstone 😩#BritishGP 🇬🇧 #F1 https://t.co/r6Fbx48Hti reageer retweet
Lijken inderdaad elkaars achterbanden licht te raken. Je ziet ook een klein beetje rook.quote:Op maandag 9 juli 2018 23:10 schreef ondeugend het volgende:
In de onboard van Magnussen zie je dat Max en Daniel elkaar ook nog raken net na de start. Even linkje in de tweet zelf klikken.twitter:F1 twitterde op maandag 09-07-2018 om 16:49:37 Not the ideal start to the race for Haas at Silverstone 😩#BritishGP 🇬🇧 #F1 https://t.co/r6Fbx48Hti reageer retweet
Ja helemaal gemist, niks over gehoord.quote:Op maandag 9 juli 2018 23:21 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Lijken inderdaad elkaars achterbanden licht te raken. Je ziet ook een klein beetje rook.
Nee stelt ook weinig voor zo te zien. Je ziet Ricciardo trouwens net als Kimi ook wat rechtdoor schieten in T3. Had misschien ook nog spannend kunnen worden als Max niet al aan het uitwijken was voor Kimi en Hamilton.quote:Op maandag 9 juli 2018 23:29 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ja helemaal gemist, niks over gehoord.
Gelukkig geen gevolgen verder
Ja dat was waarschijnlijk harder gegaanquote:Op maandag 9 juli 2018 23:32 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Nee stelt ook weinig voor zo te zien. Je ziet Ricciardo trouwens net als Kimi ook wat rechtdoor schieten in T3. Had misschien ook nog spannend kunnen worden als Max niet al aan het uitwijken was voor Kimi en Hamilton.
Alleen meer ongevallenquote:Op dinsdag 10 juli 2018 03:06 schreef opreis het volgende:
Het gat tussen de top 3 en de rest van hetveld neemt nu toch echt belachelijke proporties aan. Ricciardo is maar liefst 7 tienden langzamer dan zn teamgenoot en staat er nog steeds naast op de grid. Zn verschil zou je toch het liefst 4 a 5 plaatsen er tussen willen zien?
Zelfde tijdens de race met Hamilton. Rijdt door een botsing achteraan en staat na een handje vol rondes al weer 6de.
Omgekeerde start volgorde gaat niets uitmaken op deze manier
Het liefst hebben we dat hele veld dicht en gelijkmatig bij elkaar zit en dat er 6 coureurs strijden om de titel. Maar op zich is het niks bijzonders dat er maar twee teams en 2 of 3 coureurs om de titel kunnen vechten.quote:Op dinsdag 10 juli 2018 03:06 schreef opreis het volgende:
Het gat tussen de top 3 en de rest van hetveld neemt nu toch echt belachelijke proporties aan. Ricciardo is maar liefst 7 tienden langzamer dan zn teamgenoot en staat er nog steeds naast op de grid. Zn verschil zou je toch het liefst 4 a 5 plaatsen er tussen willen zien?
De charme van een inhaalrace is wel een beetje weg op de snelle circuits, dankij DRS en de verschillen in rechte lijn snelheid die er nu zijn, dat klopt. Gelukkig is er wel de VSC, maar dan moet die natuurlijk wel ingezet worden. Omgekeerde start slaat nergens op.quote:Zelfde tijdens de race met Hamilton. Rijdt door een botsing achteraan en staat na een handje vol rondes al weer 6de.
Omgekeerde start volgorde gaat niets uitmaken op deze manier
Gelijkwaardig hoeft van mij ook weer niet, maar iig redelijk gelijkmatig verdeeld zodat fouten in de top zwaarder “gestraft” worden. In het middenveld zie je hierdoor heel duidelijk het verschil in kwaliteit van de coureurs bij bv mclaren en sauber waar een paar 10den sneller een sloot meer punten isquote:Op dinsdag 10 juli 2018 08:29 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Het liefst hebben we dat hele veld dicht en gelijkmatig bij elkaar zit en dat er 6 coureurs strijden om de titel. Maar op zich is het niks bijzonders dat er maar twee teams en 2 of 3 coureurs om de titel kunnen vechten.
Wat uitzonderlijk en vervelend was, was de enorme Mercedes dominantie, dat gat is nu opgeschoven tot achter RBR en dat is een goede zaak. Het is juist heel leuk dat RBR op veel circuits gewoon volwaardig meedoet om de overwinning. Het is qua krachtsverhoudingen juist een prachtig seizoen.
[..]
De charme van een inhaalrace is wel een beetje weg op de snelle circuits, dankij DRS en de verschillen in rechte lijn snelheid die er nu zijn, dat klopt. Gelukkig is er wel de VSC, maar dan moet die natuurlijk wel ingezet worden. Omgekeerde start slaat nergens op.
vuile duitse leugenaar en valsspeler dat je bentquote:De Duitse WK-leider verwees de theorie van Hamilton naar het rijk der fabelen. „Het is een dwaze gedachte om te denken dat er opzet in het spel was”, stelde Vettel, die op Silverstone zegevierde, voor zijn Britse rivaal.
Klopt wel, maar in het verleden was het gat nog te overbruggen. Nu zijn de verschillen qua budget veel te groot geworden.quote:Op dinsdag 10 juli 2018 08:29 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Het liefst hebben we dat hele veld dicht en gelijkmatig bij elkaar zit en dat er 6 coureurs strijden om de titel. Maar op zich is het niks bijzonders dat er maar twee teams en 2 of 3 coureurs om de titel kunnen vechten.
Wat uitzonderlijk en vervelend was, was de enorme Mercedes dominantie, dat gat is nu opgeschoven tot achter RBR en dat is een goede zaak. Het is juist heel leuk dat RBR op veel circuits gewoon volwaardig meedoet om de overwinning. Het is qua krachtsverhoudingen juist een prachtig seizoen.
[..]
De charme van een inhaalrace is wel een beetje weg op de snelle circuits, dankij DRS en de verschillen in rechte lijn snelheid die er nu zijn, dat klopt. Gelukkig is er wel de VSC, maar dan moet die natuurlijk wel ingezet worden. Omgekeerde start slaat nergens op.
Door wie dan?quote:Op dinsdag 10 juli 2018 12:58 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Klopt wel, maar in het verleden was het gat nog te overbruggen. Nu zijn de verschillen qua budget veel te groot geworden.
Williams,Benetton en Mclaren die om de beurt na een minder jaar het gat vrij snel konden verkleinen. Jordan wat met een beperkt budget goed mee kon komen met Frentzen. Nu moet je minimaal een budget van 400mil hebben en anders ben je kansloos.quote:
Ik vind het ook niet ideaal, maar het is eigen aan F1 dat er altijd wel zoiets is. Dit is lang niet zo erg als het gapende gat achter Mercedes van 4 jaar.quote:Op dinsdag 10 juli 2018 10:21 schreef opreis het volgende:
[..]
Gelijkwaardig hoeft van mij ook weer niet, maar iig redelijk gelijkmatig verdeeld zodat fouten in de top zwaarder “gestraft” worden. In het middenveld zie je hierdoor heel duidelijk het verschil in kwaliteit van de coureurs bij bv mclaren en sauber waar een paar 10den sneller een sloot meer punten is
Ik weet niet of die wel zoveel groter zijn. Ik denk dat dit seizoen wordt gekenmerkt doordat we 5 jaar geleden een enorme wijziging in het motorenreglement hebben gehad, en 2 jaar geleden een grote wijziging in het chassis, terwijl er een testverbod is om kosten te besparen.quote:Op dinsdag 10 juli 2018 12:58 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Klopt wel, maar in het verleden was het gat nog te overbruggen. Nu zijn de verschillen qua budget veel te groot geworden.
hoe kan dat nu, hij was niet betrokken bij de crashquote:Op dinsdag 10 juli 2018 12:18 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
vuile duitse leugenaar en valsspeler dat je bent
wat een tienerquote:Op dinsdag 10 juli 2018 12:50 schreef Sinister-D- het volgende:
Voor deze ene keer wil ik Weltschmerz wel wat koren op zijn fantasie molentje leggen: wat een labiel figuur is die Lewis toch
[ afbeelding ]
Jezus wat laat die gast zich kennen. Slachtofferrol 101.quote:Op dinsdag 10 juli 2018 12:50 schreef Sinister-D- het volgende:
Voor deze ene keer wil ik Weltschmerz wel wat koren op zijn fantasie molentje leggen: wat een labiel figuur is die Lewis toch
[ afbeelding ]
fuck wat slechtquote:Op dinsdag 10 juli 2018 12:50 schreef Sinister-D- het volgende:
Voor deze ene keer wil ik Weltschmerz wel wat koren op zijn fantasie molentje leggen: wat een labiel figuur is die Lewis toch
[ afbeelding ]
Maar al die teams hadden een enorm budget. Net als nu.quote:Op dinsdag 10 juli 2018 13:02 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Williams,Benetton en Mclaren die om de beurt na een minder jaar het gat vrij snel konden verkleinen. Jordan wat met een beperkt budget goed mee kon komen met Frentzen. Nu moet je minimaal een budget van 400mil hebben en anders ben je kansloos.
Nee maar zijn team maat van Ferrari wel he....quote:Op dinsdag 10 juli 2018 13:55 schreef THEFXR het volgende:
[..]
hoe kan dat nu, hij was niet betrokken bij de crash
misschien een keertje in de simulator ipv de studio, over z'n kutstart hoor je hem nietquote:Op dinsdag 10 juli 2018 12:55 schreef Smacked_Actor het volgende:
Welke false claims? Hij had het beter over kunnen laten waaien..
Punt is dat het toen nog overbrugbaar was voor een priveteam. Zie bijvoorbeeld de opmars van Benetton met Schumacher.quote:Op dinsdag 10 juli 2018 14:48 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Maar al die teams hadden een enorm budget. Net als nu.
Jordan is de uitzondering maar kon ook alleen winnen bij hoge uitzondering.
V8 was een grote farce met de engine freeze. Daardoor had Red Bull jarenlang een voordeel met de geblazen diffuser.quote:Op dinsdag 10 juli 2018 13:22 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ik vind het ook niet ideaal, maar het is eigen aan F1 dat er altijd wel zoiets is. Dit is lang niet zo erg als het gapende gat achter Mercedes van 4 jaar.
[..]
Ik weet niet of die wel zoveel groter zijn. Ik denk dat dit seizoen wordt gekenmerkt doordat we 5 jaar geleden een enorme wijziging in het motorenreglement hebben gehad, en 2 jaar geleden een grote wijziging in het chassis, terwijl er een testverbod is om kosten te besparen.
Voor deze motoren waren de V8's behoorlijk naar elkaar toegegroeid doordat ze grotendeels uitontwikkeld waren. Daardoor kon bijvoorbeeld RBR goed meekomen met een klantenmotor. Met de nieuwe hybrides zitten we pas halverwege het ontwikkelingstraject, het punt dat de achterliggers tot vlakbij zijn ingelopen is nog een eindje weg.
De aero heeft ook nog vrij veel onontgonnen terrein omdat ze pas anderhalf jaar met de nieuwe regels aan het ontwikkelen zijn. Dan hebben de rijkste teams een groter voordeel omdat er relatief nog veel te winnen is.
Dan ontstaat er dus een vrij groot gat met teams die op beide punten niet mee kunnen, of op één punt ver achter liggen. Dat kan niet zo snel ingelopen worden als in de tijd van Benetton omdat er een testverbod is. Hou lang dezdelfde regels en het veld schuif vanzelf in elkaar.
quote:Williams continued: "It's naive to believe that if you just work hard, you'll be rewarded. Except for the top three teams, nobody will win in the future. The financial discrepancy compared to Ferrari, Mercedes and Red Bull is just too big. It's impossible to keep up. And it's sad.
Mwaa, ik vind toegeven dat wat je zelf hebt gezegd 'dumb shit' is, eigenlijk wel gelijk aan een excuus.quote:Op dinsdag 10 juli 2018 14:17 schreef Sinister-D- het volgende:
Blijkbaar was dat zelfs een reactie na een eerder bericht op Instagram die een hele hoop reacties uitlokte
[ afbeelding ]
Komt erop neer dat ie zelf geen excuses aanbiedt nadat ie Kimi/Ferrari ervan beschuldigd heeft hem opzettelijk in het rond te duwen. Wat een soap
Dan had hij 'sometimes I say dumb shit' moeten zeggen, dan hou je het bij jezelf.quote:Op dinsdag 10 juli 2018 16:26 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Mwaa, ik vind toegeven dat wat je zelf hebt gezegd 'dumb shit' is, eigenlijk wel gelijk aan een excuus.
Dit is echt zeiken om het zeiken. Ik ben geen Hamilton-fan, maar dit is echt zoeken naar dingen om over te zeiken.quote:Op dinsdag 10 juli 2018 16:39 schreef Smacked_Actor het volgende:
[..]
Dan had hij 'sometimes I say dumb shit' moeten zeggen, dan hou je het bij jezelf.
en dan?quote:Op dinsdag 10 juli 2018 15:10 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Nee maar zijn team maat van Ferrari wel he....
wat denk je zelf goserquote:
Ja.quote:Op dinsdag 10 juli 2018 18:33 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
wat denk je zelf goser
denk je dat die gasten van Mercedes gekkies zijn.......
Heeft het wel alle schijn van na dit weekend.quote:Op dinsdag 10 juli 2018 18:33 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
wat denk je zelf goser
denk je dat die gasten van Mercedes gekkies zijn.......
Dat was niks wat niet na te maken is. Er was dan ook geen sprake van een RBR dominantie, maar van slechts twee topcoureurs die presteerden, alleen telkens dezelfde net wat beter. Het is 2 keer tot het gaatje gegaan om de titel en in 2012 won McLaren net zoveel races als RBR. Dat krijg je als een diva in een gelijkwaardige auto zet. Het jaar daarvoor had een nieuw team nog de titel gewonnen. Dan kun je niet zeggen dat er die periode iets mis was met de F1.quote:Op dinsdag 10 juli 2018 15:42 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
V8 was een grote farce met de engine freeze. Daardoor had Red Bull jarenlang een voordeel met de geblazen diffuser.
Ja, maar dat komt ook doordat McLaren en Williams al jaren doorkloten. Je kunt een mindere periode hebben, maar als het duidelijk is dat het structureel mis zit dan ga je ook geen sponsors aantrekken. Motorfabrikanten staan dan ook niet te springen. Het lijkt me vooral een crisis in het Britse teammanagement.quote:Dezelfde regels houden zorgt er misschien voor dat ze iets inlopen, maar een echte kans hebben ze niet. Als je het middenveld bekijkt dan ziet het er armoedig uit. Haas en Sauber zijn B teams geworden omdat ze niet op eigen benen kunnen staan. Force India zit, ondanks een 4e plaats bij de constructeurs, aan het infuus bij Liberty. En dan heb je nog Williams en Mclaren die ook steeds verder achterop raken en nauwelijks sponsors overhouden. Het grote geheel oogt gewoon erg ongezond.
Als jij na 10 jaar eindelijk ook doorkrijgt dat Hamilton labiel is, wat was er dan fantasie aan van mij?quote:Op dinsdag 10 juli 2018 12:50 schreef Sinister-D- het volgende:
Voor deze ene keer wil ik Weltschmerz wel wat koren op zijn fantasie molentje leggen: wat een labiel figuur is die Lewis toch
[ afbeelding ]
Ik vind het op zich wel excuus genoeg. Het zijn wel de excuses van een egomaan natuurlijk, maar hij noemt het dumb dus dan staat dat.quote:Op dinsdag 10 juli 2018 14:17 schreef Sinister-D- het volgende:
Blijkbaar was dat zelfs een reactie na een eerder bericht op Instagram die een hele hoop reacties uitlokte
[ afbeelding ]
Komt erop neer dat ie zelf geen excuses aanbiedt nadat ie Kimi/Ferrari ervan beschuldigd heeft hem opzettelijk in het rond te duwen. Wat een soap
Precies. Het was wederom de magie van Ericssonquote:Op dinsdag 10 juli 2018 13:55 schreef THEFXR het volgende:
[..]
hoe kan dat nu, hij was niet betrokken bij de crash
Ze hebben daar een goed punt, maar met het geld dat ze hebben hadden ze niet zo'n slak af hoeven leverenquote:Op dinsdag 10 juli 2018 15:59 schreef M.Melandri het volgende:
De teams geloven er zelf ook niet in:
[..]
Je weet echt niet waar we over pratenquote:Op dinsdag 10 juli 2018 18:37 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Ja.
Wat heeft het voor nut dat Vettel tegen Bottas aan rijdt? Bottas staat 50 punten achter op Vettel...
Als raikkonen 2 race’s achter elkaar tegen Hamilton aan rijdt dan was de reactie van Mercedes terecht geweest.
jij weet blijkbaar niet hoe duur zo een renstal kost.....quote:Op dinsdag 10 juli 2018 18:48 schreef Peterselieman het volgende:
Als Ferrari bij de titel de rijders een bonus uit moet keren kunnen ze beter geen kampioen worden. Sparen ze wat centjes uit
Denk je nou echt dat ze daar wakker liggen van een miljoentje meer of minder?
nee, hoe duur een renstal kost weet ik niet.quote:Op dinsdag 10 juli 2018 18:49 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
jij weet blijkbaar niet hoe duur zo een renstal kost.....
Dus het mercedes team fantaseert maar wat volgens jou?quote:Op dinsdag 10 juli 2018 18:50 schreef zoem het volgende:
Laten we het complottheorie-gehalte iets minderen Er worden vast en zeker smerige spelletjes gespeeld, maar dit is wel vergezocht.
Als je tegen een andere aan rijdt heb je een net zo groten kans dat jezelf elimineert.quote:Op dinsdag 10 juli 2018 18:45 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Je weet echt niet waar we over praten
ALs een Ferrari wereoldkampioen wordt dit seizoen krijgen beide rijders waarschijnlijk een bonus van enkele miljoenen euro's.......en dan heb ik niet eens over de bedragen die de renstal Ferrari uitgekeerd krijgt van het totale prijzenpakket.die in de formula 1 omgaat....
Je kent de belangen niet in de F! blijkbaar
Ik heb me niet zo heel erg verdiept in de F1 techniek, maar een voorwielophanging lijkt me ook 1 van de zwakste onderdelen van het geheel.quote:Op dinsdag 10 juli 2018 19:33 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Als je tegen een andere aan rijdt heb je een net zo groten kans dat jezelf elimineert.
Ja, net zoals jij altijd doet!quote:Op dinsdag 10 juli 2018 19:00 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Dus het mercedes team fantaseert maar wat volgens jou?
Nee, het zijn gewoon hele slechte verliezers.quote:Op dinsdag 10 juli 2018 19:00 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Dus het mercedes team fantaseert maar wat volgens jou?
Renault had de motor ontworpen voor de geblazen diffuser. De concurrentie kon er weinig aan doen omdat er een engine freeze was.quote:Op dinsdag 10 juli 2018 18:39 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Dat was niks wat niet na te maken is. Er was dan ook geen sprake van een RBR dominantie, maar van slechts twee topcoureurs die presteerden, alleen telkens dezelfde net wat beter. Het is 2 keer tot het gaatje gegaan om de titel en in 2012 won McLaren net zoveel races als RBR. Dat krijg je als een diva in een gelijkwaardige auto zet. Het jaar daarvoor had een nieuw team nog de titel gewonnen. Dan kun je niet zeggen dat er die periode iets mis was met de F1.
[..]
Ja, maar dat komt ook doordat McLaren en Williams al jaren doorkloten. Je kunt een mindere periode hebben, maar als het duidelijk is dat het structureel mis zit dan ga je ook geen sponsors aantrekken. Motorfabrikanten staan dan ook niet te springen. Het lijkt me vooral een crisis in het Britse teammanagement.
Je moet altijd maatregelen nemen om de kosten te beperken en het aantrekkelijk te houden voor nieuwe instappers, maar stabiliteit in de regels maakt dat meer geld hebben relatief minder tijdwinst oplevert.
[..]
Als jij na 10 jaar eindelijk ook doorkrijgt dat Hamilton labiel is, wat was er dan fantasie aan van mij?
[..]
Ik vind het op zich wel excuus genoeg. Het zijn wel de excuses van een egomaan natuurlijk, maar hij noemt het dumb dus dan staat dat.
Het is dan weer niet voldoende van Wolff, die zich achter Allison verschuilt, hij koos er bewust en echt niet in een opwelling voor hem te citeren. En Lauda natuurlijk, dat ging ook niet per ongeluk. De hele Mercedes teamleiding moet zijn excuses aanbieden voor hun weloverwogen pogingen om druk op de wedstrijdleiding te leggen met hun gedramaqueen.
Ik denk niet dat Peter Sauber en Frederic Vasseur dat erg vinden. Haas is er ook alleen maar beter op geworden. Alleen jammer van al hun incidenten. Zonder hadden ze een hele boel punten gehad.quote:Op dinsdag 10 juli 2018 19:59 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Renault had de motor ontworpen voor de geblazen diffuser. De concurrentie kon er weinig aan doen omdat er een engine freeze was.
Het is niet alleen McLaren en Williams, maar alle priveteams zitten in de problemen. Sauber kon niet meer op eigen benen staan en zijn nu een B team van Ferrari geworden. Force India zit aan het infuus bij Liberty.
Een B team worden is puur uit armoede, want in feite geef je het gewoon op.quote:Op dinsdag 10 juli 2018 21:06 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Peter Sauber en Frederic Vasseur dat erg vinden. Haas is er ook alleen maar beter op geworden. Alleen jammer van al hun incidenten. Zonder hadden ze een hele boel punten gehad.
Ik vraag me wel af hoe het was gegaan als Monisha Kaltenborn was aangebleven en de Honda deal had doorgezet. Waren ze dan op eigen kracht een soort Alfa Romeo Sauber of STR geworden?
Gelukkig hebben we altijd mevrouw Raikkonen ook nogquote:Op dinsdag 10 juli 2018 14:17 schreef Sinister-D- het volgende:
Blijkbaar was dat zelfs een reactie na een eerder bericht op Instagram die een hele hoop reacties uitlokte
[ afbeelding ]
Komt erop neer dat ie zelf geen excuses aanbiedt nadat ie Kimi/Ferrari ervan beschuldigd heeft hem opzettelijk in het rond te duwen. Wat een soap
In je gezicht, Hamiltonquote:Op woensdag 11 juli 2018 00:01 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we altijd mevrouw Raikkonen ook nog
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 11 juli 2018 00:01 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we altijd mevrouw Raikkonen ook nog
[ afbeelding ]
van ballet heeft ze dus ook al geen verstandquote:Op woensdag 11 juli 2018 00:01 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we altijd mevrouw Raikkonen ook nog
[ afbeelding ]
Ik denk inderdaad dat menig ballerina er harder voor werkt dan haar echtgenoot.quote:Op woensdag 11 juli 2018 08:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
van ballet heeft ze dus ook al geen verstand
Haha wat een grap!quote:Op woensdag 11 juli 2018 00:01 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we altijd mevrouw Raikkonen ook nog
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 11 juli 2018 00:01 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we altijd mevrouw Raikkonen ook nog
[ afbeelding ]
idd verliezen bij balletquote:Op woensdag 11 juli 2018 08:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
van ballet heeft ze dus ook al geen verstand
Onzin, de rest is er ook mee gaan rijden en toen het verboden werd was dat slechts een kleine tegenslag voor RBR, om het seizoen daarop wél oppermachtig te zijn. Als Alonso iets meer de belangrijke momenten had gepakt en Hamilton had gepresteerd dan waren het (ook qua statistieken) hele interessante jaren geworden. Nu ging Vettel er telkens mee vandoor, dat de Britten het niet konden hebben dat er weer een Duitser de beste was betekent niet dat er iets mis was met de F1.quote:Op dinsdag 10 juli 2018 19:59 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Renault had de motor ontworpen voor de geblazen diffuser. De concurrentie kon er weinig aan doen omdat er een engine freeze was.
Als je ziet wat FI en Sauber met de beschikbare middelen doen dan betekent dat juist dat de subtoppers het laten afweten.quote:Het is niet alleen McLaren en Williams, maar alle priveteams zitten in de problemen. Sauber kon niet meer op eigen benen staan en zijn nu een B team van Ferrari geworden. Force India zit aan het infuus bij Liberty.
Beetje onzin. Op Monaco was Mercedes echt kansloos, ook al steken ze nog 600 miljoen in hun motor. De een heeft een beter chassis, de ander een betere motor. Er zijn alleen wat meer circuits waarbij de motor het beslissende voordeel geeft.quote:Op dinsdag 10 juli 2018 23:31 schreef Fer het volgende:
Er wel iets structureels mis, als er slechts 2 zitjes zijn die een potentieel wereldkampioenschap mogelijk maken. Nee geen 4, want deze teams zullen altijd een iets tammere rijder naast hun nummer 1 zetten.
Een team als Redbull kan nog 600m in hun chassis steken, maar zijn kansloos zonder Mercedes of Ferrari motor, een motor die onbereikbaar is voor hun.
twitter:fosgoodwood twitterde op vrijdag 13-07-2018 om 16:37:00 How #F1 used to sound – the screaming Red Bull RB8 on the hill #FOS https://t.co/AqQXvkuOF9 reageer retweet
fakequote:Op vrijdag 13 juli 2018 16:59 schreef Tarado het volgende:twitter:fosgoodwood twitterde op vrijdag 13-07-2018 om 16:37:00 How #F1 used to sound – the screaming Red Bull RB8 on the hill #FOS https://t.co/AqQXvkuOF9 reageer retweet
twitter:autosport twitterde op zaterdag 14-07-2018 om 13:16:11 Turn your sound on! A throwback to the V10 #F1 era. @karunchandhok drives @jpmontoya's 2004 Williams FW26 up the @fosgoodwood hill climb. 🔊 #Goodwood #FOS @WilliamsRacing https://t.co/UxHpnAsUp6 reageer retweet
quote:Gasly fears "huge" engine gap will decide Sauber fight
Pierre Gasly fears Toro Rosso will be overhauled by Sauber in Formula 1's teams’ championship fight because of the “huge difference” Ferrari’s engine has made to the Swiss team’s revival.
Sauber has almost caught Toro Rosso for eighth in the constructors’ championship already, having scored points in six races this season, and would have leapfrogged the Red Bull junior team had Charles Leclerc not retired from the British Grand Prix following a botched pitstop.
After finishing last in the constructors’ championship in 2017, Sauber is on the up with new ownership and a new management team with Frederic Vasseur as team principal.
Gasly said: “Sauber is really fast, so I think it will really, really difficult to keep them behind with the pace we have because they have a stronger package.
“In terms of chassis we are still ahead of them but in terms of engine and power unit package that they get from Ferrari they just make a huge difference with that.
“I expect them to score consistently in the points now, so it will be really difficult to keep them behind but we will try what we can.”
Gasly finished fourth in Bahrain and seventh in Monaco and lost a point at Silverstone last weekend following a “ridiculous” post-race penalty, while teammate Brendon Hartley scored his only point of the campaign thus far with 10th in Azerbaijan.
“We need to make sure that when there are opportunities like Bahrain and Monaco we are there to score points,” said Gasly.
“In normal conditions at the moment we don’t have the package and speed to fight there.
“Haas is really fast and Sauber is really fast with the Ferrari engine. We saw Force India is doing well and Renault has a really strong package between the chassis and the power unit.
“The chassis is good but with the engine we have we lose too much time."
Honda komt nog met een updatequote:Op zaterdag 14 juli 2018 16:04 schreef Fir3fly het volgende:
https://www.motorsport.co(...)-difference-1059660/
[..]
Die Ferrari motor lijkt gewoon heel goed te zijn. Misschien wel beter dan Mercedes nu ?quote:Op zaterdag 14 juli 2018 16:04 schreef Fir3fly het volgende:
https://www.motorsport.co(...)-difference-1059660/
[..]
Thuis op de bankquote:Op maandag 16 juli 2018 11:36 schreef ondeugend het volgende:
Ik stuur huisgenoot met vriend woensdag naar Hockenheim.
ze zitten op C zuid paars en zijn te gast op camping C6
Waar zitten jullie?
Ja ik ookquote:
Gisteren meegedaan met drag races... en toen ik wegreed van het terrein klonk er iets niet helemaal gezond dus wordt weer sleutelen het weekendquote:
Misschien, Ferrari heeft ook een erg goede versnellingsbak, achterwielophanging en Haas/Sauber gebruiken precies dezelfde. Hierdoor hebben alle 3 de teams voordeel van de goede samenwerking tussen de onderdelen in de aandrijving.quote:Op zaterdag 14 juli 2018 17:05 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Die Ferrari motor lijkt gewoon heel goed te zijn. Misschien wel beter dan Mercedes nu ?
in Canada toch?quote:
Dat verhaal is best interessant, want eerder dit jaar werd er nog gesteld dat Ferrari het systeem mogelijk zou misbruiken en door het inzetten van teveel energie meer pk's tot haar beschikking zou hebben. De FIA heeft er zelfs extra op gecontroleerd.quote:Op dinsdag 17 juli 2018 21:50 schreef spectrumanalyser het volgende:
Ferrari had in de laatste race een betere auto.
Nico Rosberg heeft in een recente video op zijn YouTubeaccount uitgelegd waar de verbetering zit in de Ferrarimotor.
Komt erop neer dat ze het batterijpakket vaker en langer kunnen opladen, waardoor ze meer opgeslagen energie kunnen inzetten.
Het is iig overduidelijk dat de 'Ferrari' teams grote stappen hebben gemaakt ja.quote:Op dinsdag 17 juli 2018 18:56 schreef Fer het volgende:
[..]
Misschien, Ferrari heeft ook een erg goede versnellingsbak, achterwielophanging en Haas/Sauber gebruiken precies dezelfde. Hierdoor hebben alle 3 de teams voordeel van de goede samenwerking tussen de onderdelen in de aandrijving.
Je merkt het met optrekken vanuit de trage bochten, daar is Ferrari meester.
Kwa aero zullen ze ook wel de mazen van de wet opzoeken. Officieel moet ieder team zijn eigen aero ontwerpen, maar stiekem zal er wat kennis worden gedeeld, door het personeel af en toe te rouleren tussen de teams.quote:Op woensdag 18 juli 2018 13:35 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Het is iig overduidelijk dat de 'Ferrari' teams grote stappen hebben gemaakt ja.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 18 juli 2018 19:30 schreef BroesWillems het volgende:
https://www.f1maximaal.nl(...)t-ricciardo-beter-isSjaak:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
quote:Op woensdag 18 juli 2018 19:30 schreef BroesWillems het volgende:
https://www.f1maximaal.nl(...)t-ricciardo-beter-isDe man heeft wat rare kronkels in zijn hersenen. Maar goed, we weten wie het zegt. Altijd op zoek naar wat aandacht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
quote:Op woensdag 18 juli 2018 19:30 schreef BroesWillems het volgende:
https://www.f1maximaal.nl(...)t-ricciardo-beter-isOppertroll Villeneuve slaat opnieuw toeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb dit verhaal al eens eerder van hem gehoord ja.quote:Op woensdag 18 juli 2018 19:49 schreef Monolith het volgende:
Hij stelde toch een paar races geleden al exact hetzelfde trouwens?
Die kerel is ook wel een droeftoeter eerste klas.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |