abonnement Unibet Coolblue
  Moderator donderdag 5 juli 2018 @ 19:28:11 #1
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_180263040
Heerlijk geplaybackt ook _O-

Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_180263123
ik wil eigenlijk ook zo'n leren etuitje om, mn pakkie shag in te stoppen
pi_180263152
Krea, zit je nieuwe werk in Limburg? Waarom in hemelsnaam?

Geen echte vakantie hier dit jaar denk ik. Eind van de maand maart zuid Duitsland. Naast 5 verschillende slaapadressen ook nog maar een paar dagen in een huisje voor ons, even wat rust inbouwen. Hopelijk kunnen we met de nieuwe auto...
  donderdag 5 juli 2018 @ 19:34:07 #4
389984 zeefje
Allesvergetend
pi_180263167
Ik werk de afgelopen periode 7 dagen per week. Bijbeunen :D
I like the way you look at me with those beautiful eyes
pi_180263187
Sjonge JT..is dat niet zeulen van adres naar adres, al is het in de nieuwe ruime auto hopelijk.

Heeft het onweer gisteraaf de boel een beetje afgekoeld. Plak plak. -O-
pi_180263277
quote:
1s.gif Op donderdag 5 juli 2018 19:34 schreef zeefje het volgende:
Ik werk de afgelopen periode 7 dagen per week. Bijbeunen :D
Ik heb binnenkort ook zo'n periode dat er van de 7 mensen, 5 op vakantie zijn. :') Altijd lekker geregeld. Ik met nog een collega elke dag een veel te lange dienst werken.
pi_180263383
quote:
1s.gif Op donderdag 5 juli 2018 19:35 schreef AnneX het volgende:
Sjonge JT..is dat niet zeulen van adres naar adres, al is het in de nieuwe ruime auto hopelijk.

Heeft het onweer gisteraaf de boel een beetje afgekoeld. Plak plak. -O-
Ja, ik zie er ook wel een beetje tegenop. Maar goed, het is nog tijd om de duutser z'n vrienden te zien, en als we er toch zijn dan ook maar de schoonfamilie. Die hebben hun tweede kleinkind nog niet ontmoet. -O-

Nee, het is hier weer flink warm!
  Moderator donderdag 5 juli 2018 @ 19:47:13 #8
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_180263413
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2018 19:40 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ik heb binnenkort ook zo'n periode dat er van de 7 mensen, 5 op vakantie zijn. :') Altijd lekker geregeld. Ik met nog een collega elke dag een veel te lange dienst werken.
Als vakantie zo gepland wordt zou ik gewoon m'n uurtjes maken en niet veel meer. Moeten ze maar niet iedereen gelijk vakantie geven. Alles gedaan krijg je toch niet.

Wij proberen zo veel mogelijk vooruit te werken. Alles wat verkocht is en voor half september geleverd moet worden uitwerken. Gelukkig hebben de verkopers zo ook vakantie dus wordt er ook iets minder verkocht hoop ik :P
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_180263475
quote:
1s.gif Op donderdag 5 juli 2018 19:47 schreef derLudolf het volgende:
Als vakantie zo gepland wordt zou ik gewoon m'n uurtjes maken en niet veel meer. Moeten ze maar niet iedereen gelijk vakantie geven. Alles gedaan krijg je toch niet.

Wij proberen zo veel mogelijk vooruit te werken. Alles wat verkocht is en voor half september geleverd moet worden uitwerken. Gelukkig hebben de verkopers zo ook vakantie dus wordt er ook iets minder verkocht hoop ik :P
We missen gewoon een teammanager, iedereen heeft gewoon zelf vakantie genomen zonder overleg of goedkeuring. Als ik niet werk, heb ik alleen mezelf er maar mee. Dan staat er gewoon de volgende dag nog meer werk. Dan liever ook maar de uren maken en het geld vangen.
  donderdag 5 juli 2018 @ 19:53:58 #10
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_180263546
quote:
1s.gif Op donderdag 5 juli 2018 19:45 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

Ja, ik zie er ook wel een beetje tegenop. Maar goed, het is nog tijd om de duutser z'n vrienden te zien, en als we er toch zijn dan ook maar de schoonfamilie. Die hebben hun tweede kleinkind nog niet ontmoet. -O-

Nee, het is hier weer flink warm!
Wat raar, en wat zonde ook gewoon ;(

Hebben jij of 'De Duitser' dit geuit naar ze? Doet toch hoe dan ook wat met je
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  Moderator donderdag 5 juli 2018 @ 19:56:07 #11
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_180263594
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2018 19:49 schreef Myraela het volgende:

[..]

We missen gewoon een teammanager, iedereen heeft gewoon zelf vakantie genomen zonder overleg of goedkeuring. Als ik niet werk, heb ik alleen mezelf er maar mee. Dan staat er gewoon de volgende dag nog meer werk. Dan liever ook maar de uren maken en het geld vangen.
Ik kwam er laatst achter dat overuren 150% zijn bij ons. Dus met mate vind ik het ook niet heel erg :D

Volgens mij hebben er bij ons op de afdeling op 'hoogtepunt' maar 3 personen tegelijk vakantie. Zijn er nog 5 over :Y
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_180263620
quote:
1s.gif Op donderdag 5 juli 2018 19:53 schreef Molo het volgende:

[..]

Wat raar, en wat zonde ook gewoon ;(

Hebben jij of 'De Duitser' dit geuit naar ze? Doet toch hoe dan ook wat met je
Ik vind het niet mijn plaats om het te uiten, en de duutser doet het niet. Ik vind het vooral voor hem en T jammer. Gun het T zo om een goede band te hebben met al z'n grootouders....
  donderdag 5 juli 2018 @ 20:01:03 #13
389984 zeefje
Allesvergetend
pi_180263690
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2018 19:40 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ik heb binnenkort ook zo'n periode dat er van de 7 mensen, 5 op vakantie zijn. :') Altijd lekker geregeld. Ik met nog een collega elke dag een veel te lange dienst werken.
Lange diensten zijn niet tof. Ik werk Max 10 uur
I like the way you look at me with those beautiful eyes
pi_180263696
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2018 19:49 schreef Myraela het volgende:

[..]

We missen gewoon een teammanager, iedereen heeft gewoon zelf vakantie genomen zonder overleg of goedkeuring. Als ik niet werk, heb ik alleen mezelf er maar mee. Dan staat er gewoon de volgende dag nog meer werk. Dan liever ook maar de uren maken en het geld vangen.
Hemeltje...zelfs met vrijwilligerswerken heb ik overleg 1 x 2 maanden.
Lijkt wel aangenomen betaald werk, zei ik nog vorige week.
En in bedrijfsleven plannen hullie niet 8)7 gekkigheid. Tóch. !?
  Official ESF Kreviewer donderdag 5 juli 2018 @ 20:03:47 #15
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_180263742
Glow klaar. Wat een bazenserie. Tevens crush op Allison en minstens drie anderen.
  donderdag 5 juli 2018 @ 20:03:52 #16
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_180263746
quote:
1s.gif Op donderdag 5 juli 2018 19:57 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

Ik vind het niet mijn plaats om het te uiten, en de duutser doet het niet. Ik vind het vooral voor hem en T jammer. Gun het T zo om een goede band te hebben met al z'n grootouders....
Jij bent toch ook familie? T merkt het misschien nog niet bewust, maar die tijd gaat wel komen natuurlijk. Voor O ook.

Hier zelfde verhaal hoor, ik heb het beide kanten wel geuit om het open gegooid te hebben (Koos doet dat ook niet :') ) maar er verandert niets in de situatie, behalve dat ik er nu minder boos om ben
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  Official ESF Kreviewer donderdag 5 juli 2018 @ 20:04:41 #17
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_180263768
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2018 19:33 schreef Jagärtrut het volgende:
Krea, zit je nieuwe werk in Limburg? Waarom in hemelsnaam?

Geen echte vakantie hier dit jaar denk ik. Eind van de maand maart zuid Duitsland. Naast 5 verschillende slaapadressen ook nog maar een paar dagen in een huisje voor ons, even wat rust inbouwen. Hopelijk kunnen we met de nieuwe auto...
Goeie vraag. Kut provincie. Mijn vestiging zit in Deventer maar moet nu vaak op hoofdkantoor zijn om in te werken.
pi_180263795
quote:
1s.gif Op donderdag 5 juli 2018 20:01 schreef AnneX het volgende:

[..]

Hemeltje...zelfs met vrijwilligerswerken heb ik overleg 1 x 2 maanden.
Lijkt wel aangenomen betaald werk, zei ik nog vorige week.
En in bedrijfsleven plannen hullie niet 8)7 gekkigheid. Tóch. !?
vrijwilligerswerk anno 2018 in NL, is een grap uit de asterix en obelix

op een gegeven moment had een romijnse commandant een paar vrijwilligers nodig voor een kut klusje
dus hij zei; jij jij en jij, zijn vrijwilliger

je hoort gewoon salaris te betalen, geen top inkomen, maar gewoon minimum loon en als het dan nog niet lukt, gewoon helpen

zei de ex universitaire economie student

organisaties die afhankelijk zijn van vrijwilligers, liegen of zijn failliet
  donderdag 5 juli 2018 @ 20:06:33 #19
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_180263806
quote:
1s.gif Op donderdag 5 juli 2018 19:56 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Ik kwam er laatst achter dat overuren 150% zijn bij ons. Dus met mate vind ik het ook niet heel erg :D

Hier zijn ze -100% :+
En kan op 1 hand tellen dat ik hier in het weekend werkte. Gelukkig. Er moet wel een grote ramp zij wil ik in een weekend werken. Liever 12u per dag dan in een weekend.
pi_180263906
In mijn vorige baan heel veel overwerk en weekenden werk. Da's wel lekker nu, eigenlijk helemaal geen overwerk en weekend nog nooit.
Hoe dat in de komende tijd gaat weet ik ook nog niet. Ben niet van plan om de laptop mee naar huis te nemen in de weekenden of vakantie.
We have far more in common than that which devides us..
pi_180263925
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2018 20:06 schreef christmastsunami het volgende:

vrijwilligerswerk anno 2018 in NL, is een grap uit de asterix en obelix

op een gegeven moment had een romijnse commandant een paar vrijwilligers nodig voor een kut klusje
dus hij zei; jij jij en jij, zijn vrijwilliger

je hoort gewoon salaris te betalen, geen top inkomen, maar gewoon minimum loon en als het dan nog niet lukt, gewoon helpen

zei de ex universitaire economie student

organisaties die afhankelijk zijn van vrijwilligers, liegen of zijn failliet
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  donderdag 5 juli 2018 @ 20:12:38 #22
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_180263942
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2018 20:10 schreef Kaatje1 het volgende:
In mijn vorige baan heel veel overwerk en weekenden werk. Da's wel lekker nu, eigenlijk helemaal geen overwerk en weekend nog nooit.
Hoe dat in de komende tijd gaat weet ik ook nog niet. Ben niet van plan om de laptop mee naar huis te nemen in de weekenden of vakantie.
Moet je ook niet doen, dan bewijs je aan je management alleen maar dat je idd zonder die collega kunt dus dat zou het domste zijn wat je kunt doen
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  donderdag 5 juli 2018 @ 20:14:08 #23
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_180263971
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2018 20:06 schreef christmastsunami het volgende:

organisaties die afhankelijk zijn van vrijwilligers, liegen of zijn failliet
Zeg dat dan maar eens tegen vrijwel alle theaters in Nederland.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_180263984
Kaat ik zou het gewoon in de soep laten lopen hoor!! Hun probleem, niet de jouwe :{w
Geldt ook voor Lie. Alles buiten de normale taakuren (plus een klein beetje extra wat een betrokken werknemer er wellicht nog insteekt) is niet jullie verantwoordelijkheid!!

Zei ze heel gemakkelijk vanaf de zijlijn :+
pi_180263988
quote:
1s.gif Op donderdag 5 juli 2018 20:12 schreef Molo het volgende:

[..]

Moet je ook niet doen, dan bewijs je aan je management alleen maar dat je idd zonder die collega kunt dus dat zou het domste zijn wat je kunt doen
Exact. Bij grote projecten die eraan zitten te komen deed ik dat altijd wel, maar da's hooguit 3x per jaar 1 weekend, dat was ook voor m'n eigen gemoedsrust. Maar voor het normale "day-to-day" gebeuren, mooi niet.
We have far more in common than that which devides us..
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')