abonnement Unibet Coolblue
pi_180679001
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2018 13:24 schreef ThePlaneteer het volgende:
[ afbeelding ]

Nog niks gehoord van de douane.. Duurt wel lang of niet?
Stuur eens een mailtje / bel naar PostNL om te vragen wat er mis mee is ;)
En niet lang ermee wachten, anders wordt dit pakje vernietigd.

@eddepetfokt, standaard mailtje gewoon als een uitleg voor een 'vertraging'.
Niemand kan dat toch controleren en iedereen vindt dat schappelijker ipv. te zeggen dat het nog onderweg is.
Afwachten
pi_180682712
Wil een beveiliging set hebben. Weten jullie of dit wat is? H. View 4CH CCTV Systeem 720 P HDMI AHD CCTV DVR 4 STKS 1.0 MP IR Outdoor Security Camera 1200 TVL Camera Surveillance Kit¡
http://s.aliexpress.com/JnmeiaiA?fromSns=Copy to Clipboard
Gino ♥
pi_180685315
Misschien heb ik zelf hier gemist, maar dan misschien handig om nog eens aan te halen. Gearbest vergoedt geen douanekosten meer, ook niet als je laat verzenden met Priority line.
Alleen bij speciale links die door aub geplaatst worden kun je soms nog eventuele douanekosten terugkrijgen:
(Uit het Geartbest support topic hier op Fok)
Wanneer krijg ik de douanekosten terug?
- Als je toch douanekosten krijgt als je bestelling is verzonden uit een G-W warenhuis.
- Als je een order hebt geplaatst uit een China/Hong Kong warenhuis en je gekozen hebt voor de verzendmethode "EU Priority Line". Daarbij moet je wel besteld hebben via onze specifieke links die wij plaatsen op dit forum. Mocht je een product willen bestellen dat er niet tussen staat en wel gebruik maken van de douanekosten regeling. Stuur ons dan een PM of DM met de link naar het product. Dan zullen wij je een correct link bezorgen waarbij de douanekosten regeling van pas is.


Jammer dat deze specifieke eisen worden gesteld die het alleen maar ingewikkelder maken.
  dinsdag 24 juli 2018 @ 08:57:13 #79
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_180691120
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2018 13:24 schreef ThePlaneteer het volgende:
[ afbeelding ]

Nog niks gehoord van de douane.. Duurt wel lang of niet?
Quoten op mobiel loopt niet lekker, maar idd wat een paar posts hierboven gezegd is. Ik heb zelf ook wel eens deze status gehad en belde toen met PostNL. Foutje zeiden ze toen, en stuurden het formulier per mail op. Want dat hadden ze dus nog niet gedaan...
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_180692029
Ah gebeld, je kunt t formulier ook online invullen dus.
Maar gedaan, hopelijk nog op tijd... Al was t pakketje gelukkig verzekerd.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_180851096
een week lang geen post in dit topic. China shopping = Dood? :+
pi_180851580
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 juli 2018 11:21 schreef Downstar het volgende:
een week lang geen post in dit topic. China shopping = Dood? :+
Denk t :+

Bestel niet vaak meer.

Toevallig pas nog een sata kabeltje voor mijn pc besteld en blitzwolf auto usb lader omdat ik t nodig had.

Voorheen bestelde ik zoveel meuk die ik toch niet nodig had :+
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
  dinsdag 31 juli 2018 @ 12:02:36 #83
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_180851880
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 juli 2018 11:48 schreef Miniem het volgende:

[..]

Denk t :+

Bestel niet vaak meer.

Toevallig pas nog een sata kabeltje voor mijn pc besteld en blitzwolf auto usb lader omdat ik t nodig had.

Voorheen bestelde ik zoveel meuk die ik toch niet nodig had :+
20+ zaken besteld de laatste maanden. Allemaal onderdelen voor een muziekstreamer op basis van een Raspberry die ik aan het bouwen ben. Ideaal, AliExpress.
  dinsdag 31 juli 2018 @ 12:21:02 #84
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_180852307
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 juli 2018 11:48 schreef Miniem het volgende:

[..]

Denk t :+

Bestel niet vaak meer.

Toevallig pas nog een sata kabeltje voor mijn pc besteld en blitzwolf auto usb lader omdat ik t nodig had.

Voorheen bestelde ik zoveel meuk die ik toch niet nodig had :+
Ik heb hetzelfde, bestel nog regelmatig uit China, maar kleine dingen die ik nodig heb dan. Vorige week nog boxershorts besteld :P
Don't let my username fool you...
  dinsdag 31 juli 2018 @ 12:23:17 #85
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_180852354
Ja, de meeste prullaria hebben mensen al en vele merken zoals Anker e.d. zijn gewoon op Amazon te vinden... of ze lopen een Action binnen. 't Was vroeger op Buyincoins e.d. natuurlijk ongeloof dat je voor $1 iets uit China kon halen, free shipping.

Verdere aanbod? Begon back in de day natuurlijk met de Jiayu G2. Hier in de EU had je weinig keuze als je aan een dualSIM smartphone wilde. Of sowieso een goedkope optie die niet op Java of iets runde. Inmiddels met Huawei, Honor en andere is dat aanbod op de lokale markt toegenomen en zag ik zelf ook geen reden meer om er nog eentje te importeren. Was ook helemaal klaar met Elephone, Ulefone, Umidigi, UMI et cetera die elke maand een nieuwe foon aankondigde, eeuwig duurde voordat je ze in huis had en daarna dus alweer achterhaald waren en geen support meer kreeg. Tablets waren vroeger populair en boeit nu ook zo'n beetje geen hond meer nu smartphones zo groot zijn geworden geloof ik.

Zaklampen, messen, 'audio is technologie', horloges, r/c spul, actioncams... op een gegeven moment ken je het wel en worden de opties eigenlijk niks interessanter meer. Het plateaut een beetje.

Ook toch een beetje de lering getrokken dat je meer plezier hebt van spul dat wat duurder en degelijker is. Dus ga ik meer en meer voor kwaliteit merkspul.

Wanneer nog chinashopping dan? Idd, zoals Baddy zegt voor smart living stuff. En alles wat nieuw is van Xiaomi. :T En misschien sporadisch iets anders. Vind af en toe nog wel iets geinigs tussen de pre-order items op: https://www.banggood.com/preorder.html . Maar ook daar heb ik dit jaar maar 4 orders geplaatst met een gezamelijke waarde van zo'n $50. Dat is niks in vergelijk met voorgaande jaren. :+

Moet ook zeggen dat iets anders zo'n beetje de plek van chinashopping heeft ingenomen, namelijk: crowdfunding. Op https://www.kickstarter.com en https://www.indiegogo.com heb je toch best vaak geinige productlaunches. Met http://www.kicktraq.com/hotlist/technology/ | http://www.kicktraq.com/hotlist/design/ heb je een beetje een idee van wat hot en nieuw is.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  woensdag 1 augustus 2018 @ 07:41:00 #86
327191 RobertNL
For your gear.
pi_180867963
Hier is het ook best ingekakt, heb veel ook wel. Zijn een paar dingen die af en toe nog interessanter zijn om in China te halen (zoals r/c).

Ook Smart home spullen haal ik momenteel voornamelijk uit China. Zal binnenkort wel eens een update geven wanneer die geïnstalleerd zijn :D
Heb het dan over wat Sonoff, xiaomi gate way, lampen (philips xiaomi lampen en Xiaomi lampen).
Daarnaast laatst nog maar een Xiaomi robot stofzuiger gehaald, voor iets boven de 200 euro blijft dat een solide keuze.

Verder onderweg: Xiaomi tab 4 en verder weinig meer :P
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_180868129
Ik haal momenteel ook veel smart home spullen uit China. Verder heb ik de Xiaomi Mi A2 besteld, maar van Mobiel.nl _O-
Uitvinder van de biersmiley.
  woensdag 1 augustus 2018 @ 13:14:19 #88
142116 ThaBrain
Baka desu ne?
pi_180873660
quote:
1s.gif Op woensdag 1 augustus 2018 07:41 schreef RobertNL het volgende:
Hier is het ook best ingekakt, heb veel ook wel. Zijn een paar dingen die af en toe nog interessanter zijn om in China te halen (zoals r/c).

Ook Smart home spullen haal ik momenteel voornamelijk uit China. Zal binnenkort wel eens een update geven wanneer die geïnstalleerd zijn :D
Heb het dan over wat Sonoff, xiaomi gate way, lampen (philips xiaomi lampen en Xiaomi lampen).
Daarnaast laatst nog maar een Xiaomi robot stofzuiger gehaald, voor iets boven de 200 euro blijft dat een solide keuze.

Verder onderweg: Xiaomi tab 4 en verder weinig meer :P

ik ben wel benieuwd naar wat je allemaal met die xiaomi gateway doet en hoe goed dat werkt. Heb net mijn eerste yeelight (RGBW 9W) bij banggood besteld (¤14,50) om daar eens mee te spelen.

Die robotstofzuiger heb ik ook en ben ik ook heel erg tevreden over!

ander vraagje...heeft er iemand goede ervaringen met magnetische micro-usb laadkabels? Dus dat de aansluiting in je telefoon blijft zitten en die met een magneetje wordt verbonden aan de kabel.
pi_180877478
Heb hier de ILIFE A4s nog steeds naar volle tevredenheid draaien :)!
Ik ben ook wel eens benieuwd naar de Xiaomi variant. Welke hebben jullie draaien? de nieuwe of de oudere versie?

Voordeel van die Xiaomi is toch wel de bluemap die hij maakt, zodat hij niet opbasis van IR leds zijn weg bepaald maar gewoon weet waar hij is geweest en waar niet ;)..
  woensdag 1 augustus 2018 @ 17:00:44 #90
142116 ThaBrain
Baka desu ne?
pi_180878197
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2018 16:20 schreef Downstar het volgende:
Heb hier de ILIFE A4s nog steeds naar volle tevredenheid draaien :)!
Ik ben ook wel eens benieuwd naar de Xiaomi variant. Welke hebben jullie draaien? de nieuwe of de oudere versie?

Voordeel van die Xiaomi is toch wel de bluemap die hij maakt, zodat hij niet opbasis van IR leds zijn weg bepaald maar gewoon weet waar hij is geweest en waar niet ;)..
Ik heb de oude hier rondzuigen. Dus zonder de mopfunctie.
Ik ben behoorlijk tevreden. Alleen voor de bank gebruiken we nog een normale stofzuiger.
Kijk anders ook eens bij de buren op Tweakers in het topic daar. Er zijn nogal wat positieve ervaringen.
pi_180897414
quote:
1s.gif Op woensdag 1 augustus 2018 17:00 schreef ThaBrain het volgende:

[..]

Ik heb de oude hier rondzuigen. Dus zonder de mopfunctie.
Ik ben behoorlijk tevreden. Alleen voor de bank gebruiken we nog een normale stofzuiger.
Kijk anders ook eens bij de buren op Tweakers in het topic daar. Er zijn nogal wat positieve ervaringen.
Enige minpunt aan de ILIFE A4s (en een hoop andere stofzuigers) is dat hij niet over ons zwarte vloerkleed wil. De valsensor werkt opbasis van licht/reflecties en krijgt op hele zwarte oppervlakten dus geen input terug. Daardoor denkt hij dat hij steeds op een cliff is. Hierdoor gaat hij automatisch terug.

Denk dat de Xiaomi daar ook last van heeft helaas, maar wellicht werkt dat bij jou wel?
pi_180898005
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 14:27 schreef Downstar het volgende:

[..]

Enige minpunt aan de ILIFE A4s (en een hoop andere stofzuigers) is dat hij niet over ons zwarte vloerkleed wil. De valsensor werkt opbasis van licht/reflecties en krijgt op hele zwarte oppervlakten dus geen input terug. Daardoor denkt hij dat hij steeds op een cliff is. Hierdoor gaat hij automatisch terug.

Denk dat de Xiaomi daar ook last van heeft helaas, maar wellicht werkt dat bij jou wel?
Geen idee eigenlijk. We hebben nergens een zwart kleed. Misschien kan ik het eens met een zwart t-shirt proberen voor je als ik weer thuis ben.
pi_180898137
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2018 07:53 schreef dimmak het volgende:
Ik haal momenteel ook veel smart home spullen uit China. Verder heb ik de Xiaomi Mi A2 besteld, maar van Mobiel.nl _O-
Zo heb ik laatst ook de Viofo A119S v2 dashcam besteld via Bol.com, was een tientje duurder dan via China en dan heb je ook nog grote kans op douanekosten...
Don't let my username fool you...
pi_180898215
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 14:57 schreef ThaBrain het volgende:

[..]

Geen idee eigenlijk. We hebben nergens een zwart kleed. Misschien kan ik het eens met een zwart t-shirt proberen voor je als ik weer thuis ben.
Het is bij ons ook maar een vloerkleed. Dus zo heeel erg is het ook niet.
Maar nu moet je dus alsnog met een normale stofzuiger het kleed mee nemen.. Beetje omslachtig ;)!

Ontopic:

Enige waar ik nog wel geïnteresseerd in ben is een mooi Dahua of Hikivision IP camera van Aliexpress ofzo. Heb een paar mooie modellen voorbij zien komen (in het Chinese beveiliginscamera topic hier) met mooie features(optical lens etc.) en goed nachtzicht en 4K beeld etc.

al heb ik nu een Escam QD900WIFI waar ik eigenlijk al weinig mee doe.. 8)7
  donderdag 2 augustus 2018 @ 15:45:28 #95
309342 ErkendFokker
Volgens de bond van Fokkers
pi_180898875
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 14:27 schreef Downstar het volgende:

[..]

Enige minpunt aan de ILIFE A4s (en een hoop andere stofzuigers) is dat hij niet over ons zwarte vloerkleed wil. De valsensor werkt opbasis van licht/reflecties en krijgt op hele zwarte oppervlakten dus geen input terug. Daardoor denkt hij dat hij steeds op een cliff is. Hierdoor gaat hij automatisch terug.

Denk dat de Xiaomi daar ook last van heeft helaas, maar wellicht werkt dat bij jou wel?
Dit kan je gewoon fixen door iets op de sensor te plakken
pi_180898946
quote:
1s.gif Op woensdag 1 augustus 2018 07:41 schreef RobertNL het volgende:
Ook Smart home spullen haal ik momenteel voornamelijk uit China. Zal binnenkort wel eens een update geven wanneer die geïnstalleerd zijn :D
Heb het dan over wat Sonoff, xiaomi gate way, lampen (philips xiaomi lampen en Xiaomi lampen).
Daarnaast laatst nog maar een Xiaomi robot stofzuiger gehaald, voor iets boven de 200 euro blijft dat een solide keuze.
Ben benieuwd.
Ik zit zelf te denken om eens met Home Assistant bezig te gaan. Her en der een Xiaomi sensor (deursensor op kippenhokluik, water sensor bij de waterontharder, misschien een TRÅDFRI lamp ergens, misschien kan ik ook nog iets met de Dahua camera doen etc.
Maar dat heeft eigenlijk ook geen nuttig doel en ik zie op tegen de moeilijkheidsgraad van HA.
quote:
Verder onderweg: Xiaomi tab 4 en verder weinig meer :P
Toch wel de meest interessante tablet in tijden, interessanter dan bijvoorbeeld de nieuwe Samsung tablets.
Wel jammer van het schermformaat, een ~9-10" formaat zou ook wel fijn zijn geweest.
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 15:08 schreef Downstar het volgende:
Enige waar ik nog wel geïnteresseerd in ben is een mooi Dahua of Hikivision IP camera van Aliexpress ofzo. Heb een paar mooie modellen voorbij zien komen (in het Chinese beveiliginscamera topic hier) met mooie features(optical lens etc.) en goed nachtzicht en 4K beeld etc.
Lees mijn post op Tweakers maar eens door.
Wat daar staat kan ik al een tijd lang aanraden aan iedereen die er mee begint.
quote:
al heb ik nu een Escam QD900WIFI waar ik eigenlijk al weinig mee doe.. 8)7
Heb tijden geleden de Yi Ants 720p IP camera met custom firmware geflashed.
(Xiaomi is echt slecht bezig met support/ondersteuning buiten China).
Sindsdien gebruik ik die camera voor van alles en nog wat.
Kuikens in de gaten houden, babyfoon.
Dus voor zaken waar beeldkwaliteit en stabiliteit niet zo belangrijk is (nachtzicht is onbruikbaar tenzij je 'm binnen gebruikt en IP camera via Wifi is IMHO een no-go).
pi_180899296
quote:
1s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 15:45 schreef ErkendFokker het volgende:

[..]

Dit kan je gewoon fixen door iets op de sensor te plakken
nope ;)..
Helaas niet. Uiteraard al geprobeerd maar ook dan slaat de A4S op hol.
Doordat de sensor dan denkt dat hij op een afgrond zit. Zelfde dus als hij op donker tapijt rijdt..

quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 15:49 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Ben benieuwd.
Ik zit zelf te denken om eens met Home Assistant bezig te gaan. Her en der een Xiaomi sensor (deursensor op kippenhokluik, water sensor bij de waterontharder, misschien een TRÅDFRI lamp ergens, misschien kan ik ook nog iets met de Dahua camera doen etc.
Maar dat heeft eigenlijk ook geen nuttig doel en ik zie op tegen de moeilijkheidsgraad van HA.

[..]

Toch wel de meest interessante tablet in tijden, interessanter dan bijvoorbeeld de nieuwe Samsung tablets.
Wel jammer van het schermformaat, een ~9-10" formaat zou ook wel fijn zijn geweest.

[..]

Lees mijn post op Tweakers maar eens door.
Wat daar staat kan ik al een tijd lang aanraden aan iedereen die er mee begint.

[..]

Heb tijden geleden de Yi Ants 720p IP camera met custom firmware geflashed.
(Xiaomi is echt slecht bezig met support/ondersteuning buiten China).
Sindsdien gebruik ik die camera voor van alles en nog wat.
Kuikens in de gaten houden, babyfoon.
Dus voor zaken waar beeldkwaliteit en stabiliteit niet zo belangrijk is (nachtzicht is onbruikbaar tenzij je 'm binnen gebruikt en IP camera via Wifi is IMHO een no-go).
Ja ... Door jou mooie post zit ik gvd weer te kijken naar nieuwe camera's terwijl ik die niet echt nodig heb 8). Had de post dus al gezien :D!

Mocht ik nog hulp nodig hebben om er 1 te kiezen, dan weet ik je te vinden ;)!
  donderdag 2 augustus 2018 @ 17:39:06 #98
309342 ErkendFokker
Volgens de bond van Fokkers
pi_180900988
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 16:07 schreef Downstar het volgende:

[..]

nope ;)..
Helaas niet. Uiteraard al geprobeerd maar ook dan slaat de A4S op hol.
Doordat de sensor dan denkt dat hij op een afgrond zit. Zelfde dus als hij op donker tapijt rijdt..

[..]

Ja ... Door jou mooie post zit ik gvd weer te kijken naar nieuwe camera's terwijl ik die niet echt nodig heb 8). Had de post dus al gezien :D!

Mocht ik nog hulp nodig hebben om er 1 te kiezen, dan weet ik je te vinden ;)!
Oooh.. Ok, dacht dat je het over de mivac had. Daar kan het wel
pi_180912740
Net weer een jaarrecord qua verzending! Screenprotector zaterdagavond besteld en donderdag afgeleverd. Ik moest 2 keer kijken of het wel echt uit China kwam....ja dus.

Aan de andere kant wacht ik al andere halve maand op wat klein spul en een maand op een telefoon!
  zondag 5 augustus 2018 @ 09:06:43 #100
327191 RobertNL
For your gear.
pi_180954717
Het is momenteel ook wel redelijk snel allemaal. Ook Singapore post heeft een overkomstduur van 9 dagen en dat was inclusief douane.

Mi pad 4 is overigens wel een strak apparaatje, reageert wel redelijk snappy. Scherm lijkt wel in orde, wat mij betreft had voor niet video gebruik de schermberhouding wel bij het oude mogen blijven. Maar goed.
Accu kan ik nog weinig zinnigs over zeggen.

Taal was alleen Engels maar via morelocale (icm adb commando) de taal van de apps al even op Nederlands gezet. Begreep ergens dat er al een Global ROM Miui 10 bèta was, wellicht toch keer talen in de toekomst dus.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')