abonnement Unibet Coolblue
pi_180349751
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juli 2018 21:23 schreef kree het volgende:

[..]

hahaha ja tis een idee en beter als niks doen, maar vraag me af of zoiets wel werkt :)
Ligt er vooral aan hoe je het brengt. Als je enigszins laat blijken dat je het zelf ook een belachelijke manier van openen vindt, dan ziet ze de humor er waarschijnlijk wel van in.
pi_180355413
Ik denk wel dat je had kunnen glimlachen of haar had kunnen groeten. Boeit jou het dat ze niets terugzegt?

Maar ik heb ook wel eens oogcontact met mensen waar ik echt niet op zit te wachten. Maar die gapen je dan zo na, dat ik het ook niet kan stoppen om ook niet te kijken, terwijl ik het dus niet wil.
Dus het kan ook zo zijn, dat zij om deze reden ook steeds bleef kijken?
Loedermoeder
pi_180355803
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juli 2018 10:26 schreef Hallmark het volgende:

[..]

Tenenkrommend, maar nog altijd beter dan niets zeggen.
Je hebt kans dat iemand helemaal dood gaat van het lachen natuurlijk, moet je wel dat complete verhaal vertellen met dat beschuit en muisjes.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_180355838
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2018 15:27 schreef Hedera het volgende:
Ik denk wel dat je had kunnen glimlachen of haar had kunnen groeten. Boeit jou het dat ze niets terugzegt?

Maar ik heb ook wel eens oogcontact met mensen waar ik echt niet op zit te wachten. Maar die gapen je dan zo na, dat ik het ook niet kan stoppen om ook niet te kijken, terwijl ik het dus niet wil.
Dus het kan ook zo zijn, dat zij om deze reden ook steeds bleef kijken?
Ja kan allemaal, maar negatieve aannames maken zorgen er meestal voor dat je lekker niks blijft doen, terwijl je intrinsiek wel(!) iets wilt doen, dus hup, jezelf motiveren en gewoon doen, dat is immers wat je wilt.

Voelt ook goed als je je angsten overwint, voelt ook slecht als de angsten winnen..... Voelt goed om ballen te hebben en in die zin trots op jezelf te kunnen zijn.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_180356070
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2018 15:41 schreef ludovico het volgende:

[..]

Ja kan allemaal, maar negatieve aannames maken zorgen er meestal voor dat je lekker niks blijft doen, terwijl je intrinsiek wel(!) iets wilt doen, dus hup, jezelf motiveren en gewoon doen, dat is immers wat je wilt.

Voelt ook goed als je je angsten overwint, voelt ook slecht als de angsten winnen..... Voelt goed om ballen te hebben en in die zin trots op jezelf te kunnen zijn.
Ik denk dat ts er geen last van heeft maar dit advies moet je een stalker juist niet geven :D
Loedermoeder
pi_180356483
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2018 15:49 schreef Hedera het volgende:

[..]

Ik denk dat ts er geen last van heeft maar dit advies moet je een stalker juist niet geven :D
Denk het wel als hij het zich afvraagt... Als hij niet wilde aanspreken had die precies gedaan wat die wilde doen en had hij ook geen twijfels gehad over of wat hij deed het juiste was.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  maandag 16 juli 2018 @ 15:52:58 #32
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_180515851
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2018 18:13 schreef Allures het volgende:
Wat je nu hebt gedaan is creepy as fuck
Wat zij deed ook. De hele definitie van oogcontact is dat zij dus ook hem in de ogen keek vijf keer. Creepy as fuck meid :{
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
pi_180516622
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2018 15:52 schreef twiFight het volgende:

[..]

Wat zij deed ook. De hele definitie van oogcontact is dat zij dus ook hem in de ogen keek vijf keer. Creepy as fuck meid :{
ja en ze gaat duidelijk met haar rug naar hem toe staan etc
Ik zou ook boos terug staren als iemand achter me aan blijft lopen en kijken
En zeker niet naar huis lopen voor ie weg gaat. Straks loopt ie nog mee
  maandag 16 juli 2018 @ 16:54:35 #34
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_180517168
quote:
1s.gif Op maandag 16 juli 2018 16:29 schreef Allures het volgende:

[..]

ja en ze gaat duidelijk met haar rug naar hem toe staan etc
Ik zou ook boos terug staren als iemand achter me aan blijft lopen en kijken
En zeker niet naar huis lopen voor ie weg gaat. Straks loopt ie nog mee
Als ik ts was zou ik bang zijn voor haar. Ze keek hem steeds in de ogen aan en bleef ook bij de supermarkt hangen, in de buurt van ts. Straks wilde ze ts nog volgen naar huis.
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
pi_180578272
quote:
1s.gif Op donderdag 5 juli 2018 18:19 schreef Sjemmert het volgende:

[..]

Haha dit.

5 keer lang oogcontact zonder lach wtf ben je een serie moordernaar ofzo.
_O- _O-
-
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')