Snel door het poortje heen gaan achter iemand anders aan en je bent ook binnenquote:Op donderdag 5 juli 2018 03:48 schreef Lyrebird het volgende:
Bij de NS leven ze nog steeds in 1958. Snappen ze daar nog steeds niet dat je met poortjes het zwartrijden tot 0 reduceert en de veiligheid verbetert? Maw, zorg er voor dat ieder station volledig is voorzien van poortjes, probleem opgelost. Kan die conducteur ook iets nuttigs gaan doen.
wat ben jij naief.quote:Op donderdag 5 juli 2018 03:48 schreef Lyrebird het volgende:
Bij de NS leven ze nog steeds in 1958. Snappen ze daar nog steeds niet dat je met poortjes het zwartrijden tot 0 reduceert en de veiligheid verbetert? Maw, zorg er voor dat ieder station volledig is voorzien van poortjes, probleem opgelost. Kan die conducteur ook iets nuttigs gaan doen.
Waarschijnlijk zouden die poortjes niet eens nodig zijn...quote:Op donderdag 5 juli 2018 06:00 schreef Lyrebird het volgende:
In Japan werkt het ander feilloos. Maar jullie hebben gelijk, daar zijn geen aso's.
Japan is het normaal om op het werk in slaap te vallen, omdat dat dedicatiepunten oplevert bij de baas.quote:Op donderdag 5 juli 2018 06:00 schreef Lyrebird het volgende:
In Japan werkt het ander feilloos. Maar jullie hebben gelijk, daar zijn geen aso's.
wat een topargument. Ga je wel eens met het OV hier?quote:Op donderdag 5 juli 2018 06:00 schreef Lyrebird het volgende:
In Japan werkt het ander feilloos. Maar jullie hebben gelijk, daar zijn geen aso's.
Wel eens. In de bus geen problemen. Maar in de trein valt me op hoe veel mensen er tegen de conducteur zeggen 'dat ze zijn vergeten in te checken'.quote:Op donderdag 5 juli 2018 06:05 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
wat een topargument. Ga je wel eens met het OV hier?
Naast het probleem van zwartrijden heb je ook problemen met alcohol, roken op plekken waar het niet mag, aso's, proleten, zwervers, zakkenrollers, spoorlopers, diefstal etc.quote:Op donderdag 5 juli 2018 06:06 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Wel eens. In de bus geen problemen. Maar in de trein valt me op hoe veel mensen er tegen de conducteur zeggen 'dat ze zijn vergeten in te checken'.
True en zoals de persoon onder jou zei, poortjes zijn ook niet echt nodig. Maar er zijn altijd medewerkers aanwezig bij de poortjes. Hoewel die meer bezig zijn met vragen beantwoorden oid dan mensen controleren of aanhouden omdat ze zwart rijden.quote:Op donderdag 5 juli 2018 06:00 schreef Lyrebird het volgende:
In Japan werkt het ander feilloos. Maar jullie hebben gelijk, daar zijn geen aso's.
Tokyo metro viel me echt ontzettend mee, 5000¥ op Pasmo en na twee en een halve week nog 1500¥ over geloof ik. Omdat we even de moeite hadden genomen om de Pasmos voor de kinderen op naam te zetten betaalden ze zelfs maar de helft. Heel goed en aardig geholpen om dat voor elkaar te krijgen trouwens. Treinen hebben we niet gedaan.quote:Op donderdag 5 juli 2018 06:16 schreef Lyrebird het volgende:
Wel reteduur trouwens, zonder "Japan railway pass" die alleen voor buitenlanders toegankelijk is, maar treinen in Japan is genieten. Vooral de Shinkansen.
De metro is inderdaad niet zo duur, maar voor een Shinkansen ticket waarmee je een half uurtje in de trein zit, ben je zo 4500 JPY kwijt. Desondanks vond ik het iedere keer toch wel genieten. Erg kalmerend.quote:Op donderdag 5 juli 2018 06:25 schreef nixxx het volgende:
[..]
Tokyo metro viel me echt ontzettend mee, 5000¥ op Pasmo en na twee en een halve week nog 1500¥ over geloof ik. Omdat we even de moeite hadden genomen om de Pasmos voor de kinderen op naam te zetten betaalden ze zelfs maar de helft. Heel goed en aardig geholpen om dat voor elkaar te krijgen trouwens. Treinen hebben we niet gedaan.
Ik ga zelden met het ov. Laatst dus wel. Ik ging van 2 vlak naast elkaar gelegen steden met de tram. Op de terugweg echter bleek de tram niet te rijden en moest ik de intercity pakken (1 halte). Echter omdat ik 12 euro op m'n kaart had staan kon ik niet inchecken van de NS moet er minimaal 20 euro op staan (de rit kostte 2 euro of zo). Er was echter geen tijd meer om op te laden dus ik moest er wel inspringen. Kreeg ik een boetequote:Op donderdag 5 juli 2018 06:06 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Wel eens. In de bus geen problemen. Maar in de trein valt me op hoe veel mensen er tegen de conducteur zeggen 'dat ze zijn vergeten in te checken'.
Ja maar koop hier eens een TGV ticket.... vliegtuig is goedkoper.quote:Op donderdag 5 juli 2018 06:32 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
De metro is inderdaad niet zo duur, maar voor een Shinkansen ticket waarmee je een half uurtje in de trein zit, ben je zo 4500 JPY kwijt. Desondanks vond ik het iedere keer toch wel genieten. Erg kalmerend.
Randstadrail is in het weekend avonds permanent bemand door een groep potige condos. En niet voor niks.quote:Op donderdag 5 juli 2018 06:46 schreef Ringo het volgende:
Ik denk bij zulke stoere maatregelen altijd: kun je meteen het doen en laten van de medewerker zelf monitoren. Volgens mij zijn die cams daar stiekem ook voor bedoeld. Alsof er in de trein zoveel trammelant plaatsvindt, . En buiten dat, die conducteurs zie je sowieso bijna nooit meer.
Daar noem je ook wat!quote:Op donderdag 5 juli 2018 06:00 schreef Lyrebird het volgende:
In Japan werkt het ander feilloos. Maar jullie hebben gelijk, daar zijn geen aso's.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |