abonnement Unibet Coolblue
pi_180245755



Wat is Roamler?

Roamler is een app voor je telefoon waarbij het er om draait dat je opdrachten uitvoert voor de opdrachtgever. Hetzij voor geld hetzij voor de xp die je kan verdienen, waardoor je in een hoger lvl komt.

De bedragen die je per opdracht krijgt zijn zeer verschillend. In theorie variëren de bedragen van 2 tot 50 euro maar in de praktijk is 25 euro toch wel de max. Maar opdrachten van een euro of 2 a 3 zijn meer gangbaar, De prijzen lopen wel op maar het heeft er erg mee te maken wat voor opdracht het is. Is het een onderzoek naar een weekaanbieding en er wordt niet bij vermeld dat de inzending sluit als er genoeg opdrachten binnen zijn kan je er van uitgaan dat hij zaterdagmiddag meer waard is dan maandagochtend. Of je er op wilt wachten is aan jou, en houd er daarbij rekening mee dat zolang jij de opdracht niet reserveert, anderen hem kunnen claimen en hij dus weg is. Probeer voor jezelf te beredeneren wie de opdrachtgever is en welk gewin ze halen uit de gegevens va de opdracht en je kan beter inschatten hoe je een opdracht moet doen en of de beloning zal oplopen.

Er zijn verschillende soorten opdrachten,

*opdrachten die je thuis kan uitvoeren door iets creatief te doen. Voor deze opdrachten krijg je alleen xp's en geen geld
*opdrachten die je op straat kunt doen: een voorbeeld is fotografeer een skatespot, op deze manier brengen ze alle skatespots in kaart. Voor dit soort opdrachten krijg je ook geen geld maar wel xp's
*en als laatste de opdrachten voor geld en xp. Dit is natuurlijk waar het allemaal omdraait. Uiteindelijk kan iedereen wel wat geld gebruiken
Uitleg over de opdrachten voor geld
Een opdrachtgever kan heel veel verschillende opdrachten geven.

Wekelijks keert de ''babymelk check'' terug. Dit is een vrij simpele opdracht die ongeveer 3 minuten kost. Je maakt een foto van het schap en beantwoord de vragen die je op je scherm krijgt en telt de producten die aanwezig zijn.
Er zijn ook babymelk check + opdrachten, iets meer werk en iets meer beloning. Je begint net de babymelkcheck en als je klaar bent vraag je naar de voorraad bij de servicesbalie of het magazijn.

Nog een voorbeeld van een opdracht is, 'de kaascheck'. Vanmiddag was dit bijvoorbeeld een opdracht, het was de bedoeling om een foto te maken van een actiekoeling in de opgegeven AH en die naar Roamler te sturen.

Een ander voorbeeld zijn de terraschecks. Hier is het de bedoeling dat je om een drankje vraagt in de opgegeven locatie. Je moet dan een foto maken van de kaart en van het drankje. Zo controleren ze of een drankje wel in het juiste glas wordt geschonken. Je beloning is dan xp's geld en de vergoeding wat je voor het drankje kwijt was.
Voor sommige opdrachten heb je een toestemmingsbrief in je app voor andere opdrachten ben je anoniem.


Waarom doen bedrijven dit?

Bedrijven gebruiken liever Roamler-gebruikers als 'misteryshopper' dan dat ze een professioneel persoon moeten gaan inhuren. Op deze manieren zien ze op het hoofdkantoor heel gemakkelijk en snel hoe er in een vestiging wordt omgegaan met bepaalde producten.
Hoe word ik een Roamler?
Een Roamler kun je op 2 manieren worden.
1.Probeer een account aan te maken op een locatie waar nog maar weinig andere Roamlers zijn.
2. Een invite krijgen van een andere Roamler.
Dit lijkt heel simpel, je vraagt even aan een Roamler of hij/zij je even wilt inviten, maar zo gemakkelijk gaat dat niet. Als je lvl 3 bent op Roamler kun pas je iemand anders inviten. Maar je stuurt niet zomaar naar een willekeurig iemand een invite.

Waarom niet? Omdat met elke opdracht die de Roamler-gebruiker uitvoert diegene die de invite heeft verstuurd ook namelijk 2% van zijn inkomsten binnenkrijgt van Roamler zelf. Plus 2 euro wanneer deze persoon level 2 bereikt. Daarom is het belangrijk dat diegene die een invite weg kan geven zeker weet dat jij er echt gebruik van gaat maken omdat het anders zonde zou zijn. Invites weggeven in je eigen gebied is niet handig!

Invites
Je kunt een DM/PM sturen naar 1 van de volgende users als je een invite zou willen en er ook echt voor in wilt zetten om een actieve Roamler te zijn.

Wie hebben er momenteel een invite te vergeven?
- eenjongen...
- Tinos85
- loezzzje
- pl4kkie
- dekkered
- MaJo
- liesje1979
- IJsbeertje21
- Smartroam
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lijst van critici:
Bart2002
....
..
..

SPOILER: screenshots
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_180245765
Even een nieuwe openen als je als laatste bent geweest;)
  donderdag 5 juli 2018 @ 12:34:57 #3
472174 b-engel
MV 2007, R/SS 2017
pi_180255376
https://www.telegraaf.nl/(...)us-voor-albert-heijn

En dit is dus de reden waarom we bonusschappen moeten controleren. De fabrikanten betalen er fors voor.
pi_180260861
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2018 14:21 schreef b-engel het volgende:

[..]

Ik mis ff de link? Ze heeft van mij een invite gehad nu?
Er was geen link naar jou ;) je kunt haar gewoon inviten etc.
Op zaterdag 20 mei 2017 22:17 schreef Lot88 het volgende:
jij bent in mijn hoofd volledig gelinkt aan Alex Vause :@
pi_180260919
quote:
1s.gif Op woensdag 4 juli 2018 14:51 schreef loezzzje het volgende:

[..]

Ok. Het was ook niet mijn bedoeling om jou vriendin aan te vallen hoor :) Je ziet alleen zo vaak dat mensen een invite willen en vervolgens niet eens tot level 2 komen. En het irriteert me dat mensen zich niet eerst inlezen voordat ze een invite vragen. Het gaat niet om de invites, die heb ik zat maar om de laksheid van mensen. Maar bij jou vriendin weet ik dan dat dat niet het geval is :)

Als je wordt uitgekozen voor zo’n braun apparaat krijg je vanzelf met DHL zo’n ding thuis. Die moet je dan testen en reviews schrijven. Maar daar gaan wel een aantal weken overheen weet ik nog.
Oh het was ook niet de bedoeling dat het zo op jou over kwam. Ik wilde het gewoon even verduidelijk waarom etc :)

Ja daar heb ik zelf dus ook een hekel aan, maar ik denk dat mensen het onderschatten of zo. Dat je even binnen een seconde 2 foto's verzend en dat het alles is. :+

Of dat je juist heel veel dingen op verre afstand hebt, en niet zoveel dichtbij. Dat heb ik bijvoorbeeld ook regelmatig. Boeren dorpen ;(

quote:
1s.gif Op woensdag 4 juli 2018 16:37 schreef Smartroam het volgende:

[..]

Liegen dat je voor ah aan het werk bent. Doe ik altijd. Werkt a l t i j d!

Je melden inderdaad handig. Ik doe dat nooit maar uiteindelijk kennen ze je toch wel, roamler moet je je vaak melden voor opdrachten vanuit ah of een leverancier... Dan kennen ze je voortaan!
Oke ik kan wel liegen dat ik voor AH werk maar wat als ze doorvragen :')
Op zaterdag 20 mei 2017 22:17 schreef Lot88 het volgende:
jij bent in mijn hoofd volledig gelinkt aan Alex Vause :@
pi_180273757
quote:
2s.gif Op donderdag 5 juli 2018 17:55 schreef Moeraskat het volgende:

[..]

Oh het was ook niet de bedoeling dat het zo op jou over kwam. Ik wilde het gewoon even verduidelijk waarom etc :)

Ja daar heb ik zelf dus ook een hekel aan, maar ik denk dat mensen het onderschatten of zo. Dat je even binnen een seconde 2 foto's verzend en dat het alles is. :+

Of dat je juist heel veel dingen op verre afstand hebt, en niet zoveel dichtbij. Dat heb ik bijvoorbeeld ook regelmatig. Boeren dorpen ;(

[..]

Oke ik kan wel liegen dat ik voor AH werk maar wat als ze doorvragen :')
Nou je moet niet dit soort vragen stellen. Je moet je daar dominant e n zelfverzekerd gedragen, werkt altijd.
pi_180273785
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 juli 2018 08:44 schreef Smartroam het volgende:

[..]

Nou je moet niet dit soort vragen stellen. Je moet je daar dominant e n zelfverzekerd gedragen, werkt altijd.
Eh ok. Nou ik ga niet liegen merk ik al :')
Op zaterdag 20 mei 2017 22:17 schreef Lot88 het volgende:
jij bent in mijn hoofd volledig gelinkt aan Alex Vause :@
pi_180276284
Volgens mij is het ook niet altijd de bedoeling dat je je meldt. Bij sommige opdrachten is het juist de bedoeling dat je “mystery shopper” bent. Ik vind het altijd wel fijn als vakkenvullers niet naar je omkijken en gewoon hun werk blijven doen. Aan de andere kant ook niet echt klantvriendelijk want ze moeten vragen of ze je kunnen helpen als je al 10 min bij het schap staat :P Maar ik ben blij dat de meeste dit niet doen, scheelt weer uitleg ;)
pi_180304344
Mocht je een invite voor Roamler of Smartspotter zoeken, stuur dan maar een berichtje!
pi_180309729
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juli 2018 10:47 schreef loezzzje het volgende:
Volgens mij is het ook niet altijd de bedoeling dat je je meldt. Bij sommige opdrachten is het juist de bedoeling dat je “mystery shopper” bent. Ik vind het altijd wel fijn als vakkenvullers niet naar je omkijken en gewoon hun werk blijven doen. Aan de andere kant ook niet echt klantvriendelijk want ze moeten vragen of ze je kunnen helpen als je al 10 min bij het schap staat :P Maar ik ben blij dat de meeste dit niet doen, scheelt weer uitleg ;)
True, maar ik doelde meer op het feit wanneer je staat te wachten om kopstellingen op de foto te zetten omdat andere mensen er voor staan etc. En die vakkenvullers of gewoon personeel elke keer zo staan te kijken: }:| En dan ga ik nog maar awkward een rondje lopen :D

Maar de meeste mensen denken dat je gewoon staat te appen of zo.
Op zaterdag 20 mei 2017 22:17 schreef Lot88 het volgende:
jij bent in mijn hoofd volledig gelinkt aan Alex Vause :@
pi_180317280
Sinds wanneer kan je bij Roamler eigenlijk uitbetalen op je IBAN ? Vandaag weer eens mijn geld overgemaakt en zag dat het nu ook zo kon ipv via Paypal :)
pi_180317338
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juli 2018 21:01 schreef Pinuts het volgende:
Sinds wanneer kan je bij Roamler eigenlijk uitbetalen op je IBAN ? Vandaag weer eens mijn geld overgemaakt en zag dat het nu ook zo kon ipv via Paypal :)
Al een tijdje hoor! Werkt ook prima
pi_180317718
quote:
2s.gif Op zaterdag 7 juli 2018 16:31 schreef Moeraskat het volgende:

[..]

Maar de meeste mensen denken dat je gewoon staat te appen of zo.
Dit idd. Mocht er ooit iemand naar vragen zal ik idd dit als verklaring geven. Dat ik sta te appen over de boodschappen ofzo.

Ik had een keer bij de Nettorama dat een manager heel dicht langs mij kwam lopen een paar keer. Ik denk dat hij mij door had en op mijn schermpje probeerde te loeren. Ik voelde me er erg ongemakkelijk bij. Heb die opdracht heel snel afgerond en ben weg gegaan. Het was toch een opdracht van 5 euro :P
pi_180317785
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juli 2018 21:19 schreef loezzzje het volgende:

[..]

Dit idd. Mocht er ooit iemand naar vragen zal ik idd dit als verklaring geven. Dat ik sta te appen over de boodschappen ofzo.

Ik had een keer bij de Nettorama dat een manager heel dicht langs mij kwam lopen een paar keer. Ik denk dat hij mij door had en op mijn schermpje probeerde te loeren. Ik voelde me er erg ongemakkelijk bij. Heb die opdracht heel snel afgerond en ben weg gegaan. Het was toch een opdracht van 5 euro :P
Dat had ik gister/eergister. :D Die opdracht is ook nog steeds niet nagekeken trouwens -O-
Op zaterdag 20 mei 2017 22:17 schreef Lot88 het volgende:
jij bent in mijn hoofd volledig gelinkt aan Alex Vause :@
pi_180320197
Altijd fijn om een Nettorama in je buurt te hebben
pi_180321718
quote:
2s.gif Op zaterdag 7 juli 2018 21:20 schreef Moeraskat het volgende:

[..]

Dat had ik gister/eergister. :D Die opdracht is ook nog steeds niet nagekeken trouwens -O-
Ik vond hem echt creepy. Ik wou bijna zeggen; hallo? personal space? :P

quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juli 2018 22:30 schreef eenjongen... het volgende:
Altijd fijn om een Nettorama in je buurt te hebben
Ik heb er 1 om de hoek en 2 iets verder weg. Wel altijd fijn voor de babymelk idd.
pi_180326094
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 juli 2018 23:08 schreef loezzzje het volgende:

[..]

Ik vond hem echt creepy. Ik wou bijna zeggen; hallo? personal space? :P

[..]

Ik heb er 1 om de hoek en 2 iets verder weg. Wel altijd fijn voor de babymelk idd.
Babymelk was er gisteren 20 euro. MCD 25 euro zelfs.

Nettorama heeft opdracht gegeven aan alle medewerkers om elke smartspotter en roamler gebruiker te weigeren.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 08-07-2018 07:05:40 ]
pi_180326803
Belachelijk. Daar hebben hun toch niks over te zeggen?
pi_180327239
Ik kom de netto's ook niet meer binnen door de babymelk haha. Nooit iets geks gedaan, maar ze waarderen het iig niet..
pi_180329955
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juli 2018 21:01 schreef Pinuts het volgende:
Sinds wanneer kan je bij Roamler eigenlijk uitbetalen op je IBAN ? Vandaag weer eens mijn geld overgemaakt en zag dat het nu ook zo kon ipv via Paypal :)
Dat is al een tijdje. Als je vóór 15:00 uitbetaald via IBAN heb je het dezelfde dag. Ik heb ING, weet niet of dit uitmaakt.
pi_180339106
quote:
1s.gif Op zondag 8 juli 2018 12:47 schreef babbelaar92 het volgende:

[..]

Dat is al een tijdje. Als je vóór 15:00 uitbetaald via IBAN heb je het dezelfde dag. Ik heb ING, weet niet of dit uitmaakt.
Denk het wel. Gisteren uitbetaald en nog niet binnen. Maar zal wel komen doordat het weekend is en ik geen ING heb...
pi_180341593
quote:
0s.gif Op zondag 8 juli 2018 08:31 schreef loezzzje het volgende:
Belachelijk. Daar hebben hun toch niks over te zeggen?
Nou het is natuurlijk privé terrein... Is dus wel degelijk een keuze.
pi_180346045
quote:
0s.gif Op zondag 8 juli 2018 19:44 schreef Pinuts het volgende:

[..]

Denk het wel. Gisteren uitbetaald en nog niet binnen. Maar zal wel komen doordat het weekend is en ik geen ING heb...
Uiteraard heb ik het over doordeweekse dagen. Maandag tot en met vrijdag vóór 15:00 uitbetalen is dezelfde dag op je rekening.
pi_180348785
Die Gesprek Checks in Telecom winkels lopen lekker op. Inmiddels ¤20.
pi_180349802
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2018 09:33 schreef babbelaar92 het volgende:
Die Gesprek Checks in Telecom winkels lopen lekker op. Inmiddels ¤20.
Was vroeger een heel normaal bedrag..
pi_180353020
quote:
1s.gif Op maandag 9 juli 2018 10:31 schreef Smartroam het volgende:

[..]

Was vroeger een heel normaal bedrag..
Ja, en nu is het een behoorlijk bedrag. Normaal heb je opdrachten met 10+ foto's voor een paar euro. Inmiddels ¤25 zie ik. 😆
pi_180353760
Weet iemand hoe het zit met aftrekken van gemaakte reiskosten? Stel je reist 5 km heen en 5 km terug voor een opdracht en de vergoeding is 10 euro. Mag je dan 10 km x 0,19 euro = 1,90 aftrekken van de belasting?
pi_180354625
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2018 14:09 schreef crazyboy2309 het volgende:
Weet iemand hoe het zit met aftrekken van gemaakte reiskosten? Stel je reist 5 km heen en 5 km terug voor een opdracht en de vergoeding is 10 euro. Mag je dan 10 km x 0,19 euro = 1,90 aftrekken van de belasting?
Je mag 1,90 aftrekken van je bedrijfsresultaat/omzet. Daarna belasting :-)
pi_180360507
quote:
1s.gif Op maandag 9 juli 2018 14:48 schreef Smartroam het volgende:

[..]

Je mag 1,90 aftrekken van je bedrijfsresultaat/omzet. Daarna belasting :-)
En als het nou negatief is? Bv als de vergoeding lager is dan de reiskostenaftrek?
Als je bv. 20 km rijdt voor een opdracht van 2 euro. Kan je dan 20 x 0,19 = 2,80 aftrekken terwijl de vergoeding 2 euro is? Dan zit je 0,80 in de min. Dan betaal je geen belasting?
pi_180364359
quote:
1s.gif Op zondag 8 juli 2018 07:05 schreef Smartroam het volgende:

[..]

Babymelk was er gisteren 20 euro. MCD 25 euro zelfs.

Nettorama heeft opdracht gegeven aan alle medewerkers om elke smartspotter en roamler gebruiker te weigeren.
Nettorama :') :')
pi_180364551
quote:
1s.gif Op zondag 8 juli 2018 07:05 schreef Smartroam het volgende:

[..]

Babymelk was er gisteren 20 euro. MCD 25 euro zelfs.

Nettorama heeft opdracht gegeven aan alle medewerkers om elke smartspotter en roamler gebruiker te weigeren.
Nettorama stond op 12,5 en MCD op 25. Zaterdag heb ik nog een Nettorama bezocht voor babymelk en dat lukte prima. :)

Boni babymelk check is de laatste weken snel weg, helaas.
pi_180364573
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2018 22:23 schreef Miek95 het volgende:

[..]

Nettorama stond op 12,5 en MCD op 20. Zaterdag heb ik nog een Nettorama bezocht voor babymelk en dat lukte prima. :)
Ik heb MCD ook op 25 zien staan. Nettorama heb ik ook gedaan, zonder problemen. Ben er 20 minuten binnen geweest voor meerdere opdrachten.
pi_180372086
Gesprek check op 30 euro, snel een stuk of 4 meepakken.
pi_180376965
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2018 22:24 schreef eenjongen... het volgende:

[..]

Ik heb MCD ook op 25 zien staan. Nettorama heb ik ook gedaan, zonder problemen. Ben er 20 minuten binnen geweest voor meerdere opdrachten.
Als ik de check snel doe is hij goed te doen ja. Er moeten geen managers rondlopen want ik heb het idee als je iets te lang rondloopt bij de babymelk dat ze je dan al weer door hebben.
pi_180379860
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2018 11:38 schreef jappiejan het volgende:
Gesprek check op 30 euro, snel een stuk of 4 meepakken.
Volgens mij zijn de meese wel weg. Hier stond er nog eentje open in de buurt voor 45 euro. Moest vandaag voor half 5 worden gedaan.
pi_180392503
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2018 19:06 schreef crazyboy2309 het volgende:

[..]

En als het nou negatief is? Bv als de vergoeding lager is dan de reiskostenaftrek?
Als je bv. 20 km rijdt voor een opdracht van 2 euro. Kan je dan 20 x 0,19 = 2,80 aftrekken terwijl de vergoeding 2 euro is? Dan zit je 0,80 in de min. Dan betaal je geen belasting?
Het gaat over het hele jaar natuurlijk.
pi_180392514
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2018 22:23 schreef Miek95 het volgende:

[..]

Nettorama stond op 12,5 en MCD op 25. Zaterdag heb ik nog een Nettorama bezocht voor babymelk en dat lukte prima. :)

Boni babymelk check is de laatste weken snel weg, helaas.
Toch echt voor 20 gezien in de buurt van Barendrecht :-).
pi_180417235
quote:
1s.gif Op woensdag 11 juli 2018 08:06 schreef Smartroam het volgende:

[..]

Het gaat over het hele jaar natuurlijk.
Kan je ook een business van maken. Je kan neem ik aan niet onbeperkt reiskosten aftrekken. Als je nou van Limburg naar Groningen gaat voor een opdracht van 2 euro?
pi_180418507
Nieuwe gesprek check online! Alleen nu minder gespecificeerd volgens mij? Zou die dan nog wel zo hoog op gaan lopen?
pi_180418694
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2018 09:59 schreef jappiejan het volgende:
Nieuwe gesprek check online! Alleen nu minder gespecificeerd volgens mij? Zou die dan nog wel zo hoog op gaan lopen?
Volgens mij zijn het gewoon dezelfde. Ik heb er 3 dagen geleden een paar gedaan, en die telecom winkels staan er nu weer tussen. Ik wacht tot ze wat oplopen. Dinsdag stond er eentje in de buurt voor ¤45 die niet is gedaan en nu is die weer ¤7,50.
pi_180418739
quote:
1s.gif Op donderdag 12 juli 2018 10:15 schreef babbelaar92 het volgende:

[..]

Volgens mij zijn het gewoon dezelfde. Ik heb er 3 dagen geleden een paar gedaan, en die telecom winkels staan er nu weer tussen. Ik wacht tot ze wat oplopen. Dinsdag stond er eentje in de buurt voor ¤45 die niet is gedaan en nu is die weer ¤7,50.
Ik wacht ze inderdaad ook af, maar vorige keer ging het over KPN..
pi_180418839
Ik lurk hier nu al een paar maanden mee, en zou het ook wel leuk vinden (ik ga 's avonds graag een rondje rijden, en vind het ook leuk om steeds naar verschillende supermarkten te gaan) denk ik.

Ik vraag me alleen af hoeveel tijd je kwijt bent met de "administratie" en registratie (van bijvoorbeeld de reiskosten).

Overigens,

Zou de opmerking: "Ik ben van het hoofdkantoor" niet in veel gevallen voldoende zijn om de gemiddelde winkelmedewerker af te schepen?
Weggegaan en opgerot
pi_180419021
quote:
1s.gif Op donderdag 12 juli 2018 10:19 schreef jappiejan het volgende:

[..]

Ik wacht ze inderdaad ook af, maar vorige keer ging het over KPN..
Je hebt gelijk. Er staat nu ook dat je moet doen alsof je interesse in de Samsung S9 (KPN en andere winkels) of een Samsung A8 (Telfort winkels) en de vorige keer was dit een Iphone. Maar ik denk dat dit qua vergoeding niet uitmaakt. Toen het alleen gesprek checks waren voor KPN begon de vergoeding ook bij ¤7,50 en liep uiteindelijk op tot ¤45.
  donderdag 12 juli 2018 @ 13:16:12 #44
472174 b-engel
MV 2007, R/SS 2017
pi_180422357
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 juli 2018 18:15 schreef babbelaar92 het volgende:

[..]

Volgens mij zijn de meese wel weg. Hier stond er nog eentje open in de buurt voor 45 euro. Moest vandaag voor half 5 worden gedaan.
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 juli 2018 18:15 schreef babbelaar92 het volgende:

[..]

Volgens mij zijn de meese wel weg. Hier stond er nog eentje open in de buurt voor 45 euro. Moest vandaag voor half 5 worden gedaan.
En die heb ik gisteren gedaan, kon gewoon een dag later (in overleg)
  donderdag 12 juli 2018 @ 13:17:04 #45
472174 b-engel
MV 2007, R/SS 2017
pi_180422382
quote:
1s.gif Op donderdag 12 juli 2018 10:15 schreef babbelaar92 het volgende:

[..]

Volgens mij zijn het gewoon dezelfde. Ik heb er 3 dagen geleden een paar gedaan, en die telecom winkels staan er nu weer tussen. Ik wacht tot ze wat oplopen. Dinsdag stond er eentje in de buurt voor ¤45 die niet is gedaan en nu is die weer ¤7,50.
Is dus wel gedaan, op woensdag, door mij
  donderdag 12 juli 2018 @ 13:19:50 #46
472174 b-engel
MV 2007, R/SS 2017
pi_180422446
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2018 10:24 schreef robijntjestralendwit het volgende:
Ik lurk hier nu al een paar maanden mee, en zou het ook wel leuk vinden (ik ga 's avonds graag een rondje rijden, en vind het ook leuk om steeds naar verschillende supermarkten te gaan) denk ik.

Ik vraag me alleen af hoeveel tijd je kwijt bent met de "administratie" en registratie (van bijvoorbeeld de reiskosten).

Overigens,

Zou de opmerking: "Ik ben van het hoofdkantoor" niet in veel gevallen voldoende zijn om de gemiddelde winkelmedewerker af te schepen?
Nee, als je echt van het hoofdkantoor was geweest, hadden de filialen dit in het dagoverzicht of op hun prikbord kunnen zien. Bovendien: 1 telefoontje en je kunt overal stoppen. Er staat duidelijk in de info dat je dat niet mag doen.

Mocht je invites willen: ik heb ze voor beiden en help je graag op weg!
pi_180422754
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2018 13:19 schreef b-engel het volgende:

[..]

Nee, als je echt van het hoofdkantoor was geweest, hadden de filialen dit in het dagoverzicht of op hun prikbord kunnen zien. Bovendien: 1 telefoontje en je kunt overal stoppen. Er staat duidelijk in de info dat je dat niet mag doen.

Mocht je invites willen: ik heb ze voor beiden en help je graag op weg!
Thanks, maar wat betreft de administratie, is dat veel werk? Ik wil zeker weten dat ik het ga doen voor ik je van een invite af help :T

Wat raad je aan om mee te beginnen?
Weggegaan en opgerot
  donderdag 12 juli 2018 @ 13:47:28 #48
472174 b-engel
MV 2007, R/SS 2017
pi_180422935
quote:
1s.gif Op donderdag 12 juli 2018 13:38 schreef robijntjestralendwit het volgende:

[..]

Thanks, maar wat betreft de administratie, is dat veel werk? Ik wil zeker weten dat ik het ga doen voor ik je van een invite af help :T

Wat raad je aan om mee te beginnen?
Administratie valt heel erg mee. Als je 1x per maand de boel ff bijwerkt, is het genoeg (bij mij tenminste).
Waar je mee kunt beginnen? Bedoel je dan SS of R? Ik vond het fijn dat je bij SS alles al een keer kunt doorlezen, maar R is vaak duidelijker en minder werk voor meer geld.
Het makkelijkste is om te beginnen met kleine opdrachtjes, daar bouw je zekerheid mee op. En veel kleintjes maken ook een grote.
Wat ook een makkelijke is en goed verdient, maar waar je wel goed moet kunnen praten en niet bang moet zijn om mensen aan te spreken, is de ijsjescheck van R. Maar die kun je in het begin nog niet doen, je moet eerst een aantal testjes doen voordat dat kan.
pi_180422943
Is het nog steeds interessant om te doen? Ik ga in oktober starten als freelancer en wilde proberen hiermee de losse uurtjes op te vullen.
Gino ♥
  donderdag 12 juli 2018 @ 13:48:36 #50
472174 b-engel
MV 2007, R/SS 2017
pi_180422959
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2018 13:47 schreef Tjacka het volgende:
Is het nog steeds interessant om te doen? Ik ga in oktober starten als freelancer en wilde proberen hiermee de losse uurtjes op te vullen.
Wat is interessant? 100 euro per week? Ik red dat vaak makkelijk
pi_180423050
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2018 13:48 schreef b-engel het volgende:

[..]

Wat is interessant? 100 euro per week? Ik red dat vaak makkelijk
Voor hoeveel uur? Stedelijk of landelijk gebied?
Gino ♥
  donderdag 12 juli 2018 @ 13:58:04 #52
472174 b-engel
MV 2007, R/SS 2017
pi_180423116
quote:
1s.gif Op donderdag 12 juli 2018 13:53 schreef Tjacka het volgende:

[..]

Voor hoeveel uur? Stedelijk of landelijk gebied?
2 dagdelen, landelijk (wel ver uit elkaar dus)
pi_180423139
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2018 13:58 schreef b-engel het volgende:

[..]

2 dagdelen, landelijk (wel ver uit elkaar dus)
Iemand ervaring met stedelijk gebied? Lijkt mij dat er daar meer roamlers zijn dus moeilijker?

13 euro per uur is best redelijk imo
Gino ♥
  donderdag 12 juli 2018 @ 14:17:49 #54
472174 b-engel
MV 2007, R/SS 2017
pi_180423440
Meer shops, meer concurrentie, lagere vergoedingen (omdat ze dus eerder gedaan worden). Maar ook ik ga soms de stad in, dan heb je wel 8 shops in 1 winkelstraat, is het bekender, dus heb je minder vaak problemen.
Stuur anders ff een berichtje, dan kijk ik wat er nu in jouw woonplaats openstaat, dan kun je het zelf zien
pi_180423695
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2018 13:17 schreef b-engel het volgende:

[..]

Is dus wel gedaan, op woensdag, door mij
Je weet toch niet over welke ik het heb? Ik was niet in m'n woonplaats namelijk.
  donderdag 12 juli 2018 @ 14:46:10 #56
472174 b-engel
MV 2007, R/SS 2017
pi_180423792
quote:
1s.gif Op donderdag 12 juli 2018 14:38 schreef babbelaar92 het volgende:

[..]

Je weet toch niet over welke ik het heb? Ik was niet in m'n woonplaats namelijk.
laat me raden: er zat een toltunnel tussen?
pi_180424091
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2018 08:21 schreef crazyboy2309 het volgende:

[..]

Kan je ook een business van maken. Je kan neem ik aan niet onbeperkt reiskosten aftrekken. Als je nou van Limburg naar Groningen gaat voor een opdracht van 2 euro?
Waarom zou je er een business van maken om meer reiskosten te maken dan dat je zou kunnen verdienen aan een opdracht? Dan maak je verlies. dus is het de moeite niet om verder te blijven doen met deze business. Dus dit eventueel 'probleem' voor de belastingen lost zijn eigen op.
pi_180424522
Helaas de lege plekken shifts zijn weer op. Ik heb er 78 kunnen doen, nu wachten op de AH lege plekken shifts.

[ Bericht 0% gewijzigd door Miek95 op 12-07-2018 15:44:55 ]
pi_180425300
quote:
1s.gif Op donderdag 12 juli 2018 10:33 schreef babbelaar92 het volgende:

[..]

Je hebt gelijk. Er staat nu ook dat je moet doen alsof je interesse in de Samsung S9 (KPN en andere winkels) of een Samsung A8 (Telfort winkels) en de vorige keer was dit een Iphone. Maar ik denk dat dit qua vergoeding niet uitmaakt. Toen het alleen gesprek checks waren voor KPN begon de vergoeding ook bij ¤7,50 en liep uiteindelijk op tot ¤45.
Was vorige keer gewoon samsung hoor.
pi_180425891
quote:
1s.gif Op donderdag 12 juli 2018 15:57 schreef Smartroam het volgende:

[..]

Was vorige keer gewoon samsung hoor.
Ach doet er ook niet toe. Het gesprek is in ieder geval hetzelfde.
pi_180425947
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2018 14:46 schreef b-engel het volgende:

[..]

laat me raden: er zat een toltunnel tussen?
Nee hoor, ik had het over het noorden van het land, ik was in de buurt en zag er daar nog eentje openstaan.
  donderdag 12 juli 2018 @ 16:59:18 #62
472174 b-engel
MV 2007, R/SS 2017
pi_180426682
quote:
1s.gif Op donderdag 12 juli 2018 16:23 schreef babbelaar92 het volgende:

[..]

Nee hoor, ik had het over het noorden van het land, ik was in de buurt en zag er daar nog eentje openstaan.
Ok, want ik had de laatste, die mocht bij uitzondering een dag later omdat ze hem zo graag gedaan wilden hebben.
Nu zijn er trouwens 2 RM opdrachten (40 pst) in Zeeland
pi_180432055
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2018 15:02 schreef Jonmen het volgende:

[..]

Waarom zou je er een business van maken om meer reiskosten te maken dan dat je zou kunnen verdienen aan een opdracht? Dan maak je verlies. dus is het de moeite niet om verder te blijven doen met deze business. Dus dit eventueel 'probleem' voor de belastingen lost zijn eigen op.
Dan kan je het verlies aftrekken van de belasting. Dan heb je een lager inkomen. Kan je dus een deel terugkrijgen.
pi_180437247
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2018 20:52 schreef crazyboy2309 het volgende:

[..]

Dan kan je het verlies aftrekken van de belasting. Dan heb je een lager inkomen. Kan je dus een deel terugkrijgen.
So? Je betaalt nog steeds meer dan dat je verdient. Tof dat je een deel kan terugkrijgen / minder moet betalen.
Als je inderdaad echt meer kosten maakt dan dat je verdient, kan je beter thuis zitten.
Effe abstract:


Inkomen ¤1000
--> belasting is (we gaan uit van 40%): 400. Eindresultaat ¤600
Bijverdienste ¤100
--> belasting is ¤440. Eindresultaat ¤660
Transportkosten ¤250 met ¤100 bijverdienste
--> belasting is ¤340. Eindresultaat ¤510.

Als je die kosten uiteindelijk niet zou hebben, maar wel aanvraagd, dan ben je slim bezig ;)
pi_180440923
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 juli 2018 00:33 schreef Jonmen het volgende:

[..]

So? Je betaalt nog steeds meer dan dat je verdient. Tof dat je een deel kan terugkrijgen / minder moet betalen.
Als je inderdaad echt meer kosten maakt dan dat je verdient, kan je beter thuis zitten.
Effe abstract:


Inkomen ¤1000
--> belasting is (we gaan uit van 40%): 400. Eindresultaat ¤600
Bijverdienste ¤100
--> belasting is ¤440. Eindresultaat ¤660
Transportkosten ¤250 met ¤100 bijverdienste
--> belasting is ¤340. Eindresultaat ¤510.

Als je die kosten uiteindelijk niet zou hebben, maar wel aanvraagd, dan ben je slim bezig ;)
Daar doe ik geen mededelingen over.
  Moderator vrijdag 13 juli 2018 @ 09:10:23 #66
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_180441039
Het moeten ook wel redelijke aftrekposten zijn natuurlijk. Als jij voor 2 euro 200 km reist dan zal de belastingdienst daar wel zn vraagtekens bij zetten lijkt me :D
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_180442009
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2018 09:10 schreef MaJo het volgende:
Het moeten ook wel redelijke aftrekposten zijn natuurlijk. Als jij voor 2 euro 200 km reist dan zal de belastingdienst daar wel zn vraagtekens bij zetten lijkt me :D
Als dit nodig is om zo concurrerend te blijven niet.. :-)
pi_180455296
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 juli 2018 10:12 schreef Smartroam het volgende:

[..]

Als dit nodig is om zo concurrerend te blijven niet.. :-)
Haha jij denkt dat de belastingdienst daar echt in trapt?! :P Ze kijken echt wel naar verhouding kosten en baten.
pi_180455361
En zijn de shift liefhebbers weer druk aan het shiften? Ik heb er al een aantal gedaan, maar na 78 lege plekken shifts iets minder zin nu ;)
pi_180455643
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2018 21:09 schreef Miek95 het volgende:

[..]

Haha jij denkt dat de belastingdienst daar echt in trapt?! :P Ze kijken echt wel naar verhouding kosten en baten.
Jij noemt het 'intrappen'. Maar je mag geloven wat je wil!
  vrijdag 13 juli 2018 @ 21:46:37 #71
405730 Spaardertje
Sparen, maar ook uitgeven!
pi_180456270
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2018 21:12 schreef Miek95 het volgende:
En zijn de shift liefhebbers weer druk aan het shiften? Ik heb er al een aantal gedaan, maar na 78 lege plekken shifts iets minder zin nu ;)
Ik heb net geprobeerd om er een te maken, maar vind het heel moeilijk.. ook zijn veel foto’s heel onduidelijk.
Student, 21 jaar, interesses: gezondheidszorg, reizen en crowdfunding. Tevens zeer gelukkig in de liefde! ❤️
  † In Memoriam † zaterdag 14 juli 2018 @ 08:06:36 #72
21636 Feestkabouter
pi_180462970
je mag verlies alleen aftrekken van zakelijke winst, niet van ander inkomen. als je negatief uitkomt mag je dat negatieve deel beperkt meenemen naar volgende jaren om het dan alsnog af te trekken van zakelijke winst in die volgende jaren.
pi_180479469
super veel shifts gedaan vanavond! ben best een beetje gaar nu _O- nou hopen dat alles goedgekeurd gaat worden.
pi_180507583
Ik heb nog nooit een shift gedaan of in het lijstje gezien. Kan iemand me uitleggen wat het precies is?

Het valt me overigens op dat hier amper opdrachten zijn. Staan er soms maar 3 tot 5. ( en dan in een bioscoop bijvoorbeeld waar ik dan echt even niets mee kan )
Op zaterdag 20 mei 2017 22:17 schreef Lot88 het volgende:
jij bent in mijn hoofd volledig gelinkt aan Alex Vause :@
pi_180511056
Je krijgt dan foto’s te zien waarop je voorraad moet tellen van een bepaald product & plankruimtes in moet schatten etc. 1 shift heeft tussen de 15 & 25 foto’s en je krijgt er ¤2 voor. In het begin is het (tenminste voor mij) niet heel rendabel omdat je wel zo’n 20 min over een shift doet. Maar ik merk dat ik er steeds sneller in wordt en heb dit weekend toch 27 shifts gedaan. Voor mij is het vooral fijn omdat ik niet de deur uit hoef en het kan doen als mijn dochter slaapt.

Ik denk dat je een bepaald level moet zijn voor de shifts, al weet ik dit niet zeker. Dit zal wel omdat je ze niet in jouw lijst ziet staan.
pi_180522006
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2018 12:02 schreef loezzzje het volgende:
Je krijgt dan foto’s te zien waarop je voorraad moet tellen van een bepaald product & plankruimtes in moet schatten etc. 1 shift heeft tussen de 15 & 25 foto’s en je krijgt er ¤2 voor. In het begin is het (tenminste voor mij) niet heel rendabel omdat je wel zo’n 20 min over een shift doet. Maar ik merk dat ik er steeds sneller in wordt en heb dit weekend toch 27 shifts gedaan. Voor mij is het vooral fijn omdat ik niet de deur uit hoef en het kan doen als mijn dochter slaapt.

Ik denk dat je een bepaald level moet zijn voor de shifts, al weet ik dit niet zeker. Dit zal wel omdat je ze niet in jouw lijst ziet staan.
Volgens mij level 3.
pi_180535536
Alle 30 shifts goedgekeurd :D
pi_180553975
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2018 12:02 schreef loezzzje het volgende:
Je krijgt dan foto’s te zien waarop je voorraad moet tellen van een bepaald product & plankruimtes in moet schatten etc. 1 shift heeft tussen de 15 & 25 foto’s en je krijgt er ¤2 voor. In het begin is het (tenminste voor mij) niet heel rendabel omdat je wel zo’n 20 min over een shift doet. Maar ik merk dat ik er steeds sneller in wordt en heb dit weekend toch 27 shifts gedaan. Voor mij is het vooral fijn omdat ik niet de deur uit hoef en het kan doen als mijn dochter slaapt.

Ik denk dat je een bepaald level moet zijn voor de shifts, al weet ik dit niet zeker. Dit zal wel omdat je ze niet in jouw lijst ziet staan.
Oh, je kunt dit doen vanuit thuis? _O_ dat is echt geniaal. Mijn dochter is drie en ik voed haar alleen op. Kan doorgaans dus ook echt alleen dingen doen als zij er niet bij is. En dat komt niet zo vaak voor :D Als ik opdrachten doe met haar erbij gaat ze jengelen. Of het moet een korte Thee check zijn of zo. :+

Ik ben nog geen level 3. Het gaat echt super traag. ;(

Super naaiend, ik had toen ik gisteren boodschappen ging doen Roamler opgestart, en zag voor 5 euro de kopstellingen opdracht staan. Dus ik naar de AH gereden ( 5 min met de auto ). App stond nog open. Opdracht geaccepteerd. Afgerond na misschien 15 minuten, opdracht verzonden.. was hij ineens nog maar 2 euro waard.

Bericht verzonden. Kunnen ze niets aan doen zeggen ze. Zuur -O-
Op zaterdag 20 mei 2017 22:17 schreef Lot88 het volgende:
jij bent in mijn hoofd volledig gelinkt aan Alex Vause :@
pi_180554121
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juli 2018 14:03 schreef loezzzje het volgende:
Alle 30 shifts goedgekeurd :D
_O_
Op zaterdag 20 mei 2017 22:17 schreef Lot88 het volgende:
jij bent in mijn hoofd volledig gelinkt aan Alex Vause :@
pi_180554293
quote:
2s.gif Op woensdag 18 juli 2018 10:58 schreef Moeraskat het volgende:

[..]

Oh, je kunt dit doen vanuit thuis? _O_ dat is echt geniaal. Mijn dochter is drie en ik voed haar alleen op. Kan doorgaans dus ook echt alleen dingen doen als zij er niet bij is. En dat komt niet zo vaak voor :D Als ik opdrachten doe met haar erbij gaat ze jengelen. Of het moet een korte Thee check zijn of zo. :+

Ik ben nog geen level 3. Het gaat echt super traag. ;(

Super naaiend, ik had toen ik gisteren boodschappen ging doen Roamler opgestart, en zag voor 5 euro de kopstellingen opdracht staan. Dus ik naar de AH gereden ( 5 min met de auto ). App stond nog open. Opdracht geaccepteerd. Afgerond na misschien 15 minuten, opdracht verzonden.. was hij ineens nog maar 2 euro waard.

Bericht verzonden. Kunnen ze niets aan doen zeggen ze. Zuur -O-
Na het verzenden opeens twee? Of voordat je het accepteerde? De 5 euro was wel een fout, was voor einde van de week. Begint altijd van 2. Vond het jammer dat ik niet thuis was, had ik er 6 gedaan.
pi_180554401
quote:
1s.gif Op woensdag 18 juli 2018 11:17 schreef Smartroam het volgende:

[..]

Na het verzenden opeens twee? Of voordat je het accepteerde? De 5 euro was wel een fout, was voor einde van de week. Begint altijd van 2. Vond het jammer dat ik niet thuis was, had ik er 6 gedaan.
Ik keek thuis, start de app op. Dus hij vernieuwde. Er stond 5. Ik reed met de open app naar de winkel ( max 5 minuten ) deed de opdracht, verzond hem en toen was het 2,-

Dit was rond 1 uur in de middag. Dus lijkt me sterk dat het nog van vorige week was. Tevens zeiden ze dat het inderdaad op 5 stond die ochtend, en dat ik gewoon te laat was.
Op zaterdag 20 mei 2017 22:17 schreef Lot88 het volgende:
jij bent in mijn hoofd volledig gelinkt aan Alex Vause :@
pi_180556311
Ik vind die shifts minder chill, werk dan echt voor 6 euro per uur als ik dat doe en dan is het nog maar de vraag of het goedgekeurd word.
  Moderator woensdag 18 juli 2018 @ 14:28:27 #83
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_180558264
Gisteren mijn eerste pro spotter opdracht gedaan, het plaatsen van wobblers bij wijn in de plus. Je moet dan een kaartje afgeven en dan kunnen ze je beoordelen. Ik vroeg me af of je die beoordeling ook te zien krijgt, als ze het al doen?
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_180565368
quote:
2s.gif Op woensdag 18 juli 2018 10:58 schreef Moeraskat het volgende:

[..]

Oh, je kunt dit doen vanuit thuis? _O_ dat is echt geniaal. Mijn dochter is drie en ik voed haar alleen op. Kan doorgaans dus ook echt alleen dingen doen als zij er niet bij is. En dat komt niet zo vaak voor :D Als ik opdrachten doe met haar erbij gaat ze jengelen. Of het moet een korte Thee check zijn of zo. :+

Ik ben nog geen level 3. Het gaat echt super traag. ;(
Ja echt fijn! Ik doe het vaak als mijn dochter slaapt. En de afgelopen weken ook ‘s avonds als mijn vriend naar het WK zat te kijken :P Het verdient denk ik minder dan wanneer je de weg op gaat maarja met een kleintje zijn er nou eenmaal beperkingen ;)

quote:
Super naaiend, ik had toen ik gisteren boodschappen ging doen Roamler opgestart, en zag voor 5 euro de kopstellingen opdracht staan. Dus ik naar de AH gereden ( 5 min met de auto ). App stond nog open. Opdracht geaccepteerd. Afgerond na misschien 15 minuten, opdracht verzonden.. was hij ineens nog maar 2 euro waard.

Bericht verzonden. Kunnen ze niets aan doen zeggen ze. Zuur -O-
Oh das echt niet chill. Misschien al thuis accepteren? Ik dacht dat als je hem geaccepteerd hebt dat je dan altijd dat bedrag krijgt.
pi_180565414
Misschien ook regelmatig experience opdrachten doen moeraskat? Het gaat om de xp’s om een volgend level te komen en die krijg je daar ook bij. Zo kom je misschien sneller een level verder.
pi_180566326
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2018 19:29 schreef loezzzje het volgende:
Misschien ook regelmatig experience opdrachten doen moeraskat? Het gaat om de xp’s om een volgend level te komen en die krijg je daar ook bij. Zo kom je misschien sneller een level verder.
Die kan ik dus niet kiezen. Want die drie die er al duizend jaar staan, zijn vanaf level 3.
Op zaterdag 20 mei 2017 22:17 schreef Lot88 het volgende:
jij bent in mijn hoofd volledig gelinkt aan Alex Vause :@
pi_180568906
Ben net week lid van Smartspotter. Ze betalen donderdags uit zag ik. Betekent dit vrijdag geld?
  Moderator woensdag 18 juli 2018 @ 23:32:34 #88
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_180571694
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2018 21:50 schreef Bwienet het volgende:
Ben net week lid van Smartspotter. Ze betalen donderdags uit zag ik. Betekent dit vrijdag geld?
:Y heb je wel een betaling aangevraagd? Gaat namelijk niet vanzelf :)
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_180571921
En je kunt ook automatisch uitbetalen doen, dan hoef je het niet aan te vragen. Maar je moet wel minimaal ¤20 op je account hebben.
pi_180571976
quote:
2s.gif Op woensdag 18 juli 2018 20:03 schreef Moeraskat het volgende:

[..]

Die kan ik dus niet kiezen. Want die drie die er al duizend jaar staan, zijn vanaf level 3.
Oh das wel vervelend. Ik heb op dit moment ook maar 1 erin staan trouwens. Een how to.
  Moderator donderdag 19 juli 2018 @ 08:52:41 #91
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_180576551
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2018 23:40 schreef loezzzje het volgende:
En je kunt ook automatisch uitbetalen doen, dan hoef je het niet aan te vragen. Maar je moet wel minimaal ¤20 op je account hebben.
Is dat zo? Dat wist ik niet :)
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_180576708
quote:
1s.gif Op donderdag 19 juli 2018 08:52 schreef MaJo het volgende:

[..]

Is dat zo? Dat wist ik niet :)
Ja volgens kun je dat ergens op de site aanvinken als je bent ingelogd.
pi_180581339
quote:
1s.gif Op woensdag 18 juli 2018 23:42 schreef loezzzje het volgende:

[..]

Oh das wel vervelend. Ik heb op dit moment ook maar 1 erin staan trouwens. Een how to.
-O- bij mij is dit al vanaf het begin na level 1 zeg maar. Geen xp opdrachten helaas.
Op zaterdag 20 mei 2017 22:17 schreef Lot88 het volgende:
jij bent in mijn hoofd volledig gelinkt aan Alex Vause :@
pi_180581946
quote:
2s.gif Op woensdag 18 juli 2018 10:58 schreef Moeraskat het volgende:

[..]
...

Super naaiend, ik had toen ik gisteren boodschappen ging doen Roamler opgestart, en zag voor 5 euro de kopstellingen opdracht staan. Dus ik naar de AH gereden ( 5 min met de auto ). App stond nog open. Opdracht geaccepteerd. Afgerond na misschien 15 minuten, opdracht verzonden.. was hij ineens nog maar 2 euro waard.

Bericht verzonden. Kunnen ze niets aan doen zeggen ze. Zuur -O-
Volgende keer direct accepteren! Je krijgt bij Roamler 2 uur (heel soms meer) om de opdracht in te leveren :). Bij SmartSpotter krijg je eerst 2 uur, en als je een bepaald niveau hebt bereikt 3 uur.

Als je het niet direct accepteert, kan het ook voorkomen dat de opdracht weg is wanneer je bij de winkel bent aangekomen.
VERWIJDER DIT ACCOUNT
  Moderator donderdag 19 juli 2018 @ 15:26:07 #95
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_180584307
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2018 13:56 schreef F0xy het volgende:

[..]

Volgende keer direct accepteren! Je krijgt bij Roamler 2 uur (heel soms meer) om de opdracht in te leveren :). Bij SmartSpotter krijg je eerst 2 uur, en als je een bepaald niveau hebt bereikt 3 uur.

Als je het niet direct accepteert, kan het ook voorkomen dat de opdracht weg is wanneer je bij de winkel bent aangekomen.
Dat snap ik ook niet zo goed. Meteen accepteren anders is de opdracht zo weg.

Niemand trouwens antwoord op mijn pro spotter vraag?
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
  donderdag 19 juli 2018 @ 18:59:22 #96
472174 b-engel
MV 2007, R/SS 2017
pi_180590935
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2018 14:28 schreef MaJo het volgende:
Gisteren mijn eerste pro spotter opdracht gedaan, het plaatsen van wobblers bij wijn in de plus. Je moet dan een kaartje afgeven en dan kunnen ze je beoordelen. Ik vroeg me af of je die beoordeling ook te zien krijgt, als ze het al doen?
Waren lekker makkelijke opdrachten he?
Ik heb ook van die kaartjes uitgedeeld, maar heb nooit wat teruggehoord. Is voor veel ook te veel werk.
  donderdag 19 juli 2018 @ 19:03:31 #97
472174 b-engel
MV 2007, R/SS 2017
pi_180591016
quote:
2s.gif Op donderdag 19 juli 2018 13:31 schreef Moeraskat het volgende:

[..]

-O- bij mij is dit al vanaf het begin na level 1 zeg maar. Geen xp opdrachten helaas.
Je weet dat die onder een ander tabje staan? Niet bij 'betaald' maar bij 'experience'. Bij mij staan er nu 2 open: portretrecht en 360 gr foto's maken.
  Moderator donderdag 19 juli 2018 @ 19:33:41 #98
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_180591691
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2018 18:59 schreef b-engel het volgende:

[..]

Waren lekker makkelijke opdrachten he?
Ik heb ook van die kaartjes uitgedeeld, maar heb nooit wat teruggehoord. Is voor veel ook te veel werk.
Zeker! Ik had er maar 2 geaccepteerd maar had er liever meer gedaan. 5 euro voor 2 minuten werk en je kunt lekker je gang gaan ^O^
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_180591874
Kzie veel Roamlers tov Smartspotter. Ik vind SS wel fijn. Wat zijn de voordelen/nadelen tov Roamler?
pi_180591891
quote:
1s.gif Op donderdag 19 juli 2018 09:07 schreef loezzzje het volgende:

[..]

Ja volgens kun je dat ergens op de site aanvinken als je bent ingelogd.
Ja klopt!
  donderdag 19 juli 2018 @ 20:12:18 #101
472174 b-engel
MV 2007, R/SS 2017
pi_180592672
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2018 19:40 schreef Bwienet het volgende:
Kzie veel Roamlers tov Smartspotter. Ik vind SS wel fijn. Wat zijn de voordelen/nadelen tov Roamler?
Ik doe ze allebei. beiden hebben hun eigen voor en nadelen. Wil je een invite voor een van de twee?
pi_180601508
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2018 20:12 schreef b-engel het volgende:

[..]

Ik doe ze allebei. beiden hebben hun eigen voor en nadelen. Wil je een invite voor een van de twee?
SS heb ik al. Ben vooral benieuwd naar de verschillen. Invite voor Roamler mag je best sturen!
pi_180601797
quote:
2s.gif Op woensdag 18 juli 2018 11:23 schreef Moeraskat het volgende:

[..]

Ik keek thuis, start de app op. Dus hij vernieuwde. Er stond 5. Ik reed met de open app naar de winkel ( max 5 minuten ) deed de opdracht, verzond hem en toen was het 2,-

Dit was rond 1 uur in de middag. Dus lijkt me sterk dat het nog van vorige week was. Tevens zeiden ze dat het inderdaad op 5 stond die ochtend, en dat ik gewoon te laat was.
Dat bedoel ik niet. De opdracht start op dinsdag altijd bij 2 euro. Deze week startte de opdracht bij 5 inderdaad. Dit hoort niet en was een interne fout. Dat is namelijk het bedrag dat je krijgt aan het einde van de week, als ze echt inzendingen nodig hebben.

Ik begrijp niet waarom je wacht met accepteren tot je in de winkel bent?
  vrijdag 20 juli 2018 @ 14:14:27 #104
472174 b-engel
MV 2007, R/SS 2017
pi_180607462
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 juli 2018 08:26 schreef Smartroam het volgende:

[..]

Ik begrijp niet waarom je wacht met accepteren tot je in de winkel bent?
Dat deed ik in het begin ook vaak, vooral als het een stukje weg was. Veel de mist mee ingegaan
  Moderator vrijdag 20 juli 2018 @ 15:17:50 #105
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_180608757
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2018 14:14 schreef b-engel het volgende:

[..]

Dat deed ik in het begin ook vaak, vooral als het een stukje weg was. Veel de mist mee ingegaan
Waarom zou je dat doen :? Al helemaal zonde als het een stukje weg is!
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
  vrijdag 20 juli 2018 @ 15:51:02 #106
472174 b-engel
MV 2007, R/SS 2017
pi_180609477
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 juli 2018 15:17 schreef MaJo het volgende:

[..]

Waarom zou je dat doen :? Al helemaal zonde als het een stukje weg is!
Ik ben heel in het begin in tijdnood gekomen, toen nam ik een aantal opdrachten aan en redde het niet.
pi_180610094
Bij roamler boeit dat niet, kun je gewoon annuleren. Bij SS moet je daar mee uitkijken want dan gaat je gemiddelde omlaag.
pi_180624943
Heeft iemand een invite voor Roamler voor mij? Aantal jaar geleden veel gedaan, tot ik op een gegeven moment afhaakte omdat de eisen dusdanig hoog werden. Maar ik heb wat vrije tijd en wil het wel weer een kans geven.

Edit; nevermind. Kan nog in mn oude account komen, alleen is die gedeactiveerd.
pi_180626407
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 juli 2018 08:26 schreef Smartroam het volgende:

[..]

Dat bedoel ik niet. De opdracht start op dinsdag altijd bij 2 euro. Deze week startte de opdracht bij 5 inderdaad. Dit hoort niet en was een interne fout. Dat is namelijk het bedrag dat je krijgt aan het einde van de week, als ze echt inzendingen nodig hebben.

Ik begrijp niet waarom je wacht met accepteren tot je in de winkel bent?
Oh sorry dan heb ik je verkeerd begrepen. Bedankt voor de uitleg.

Nou, omdat ik soms niet zeker weet hoe lang een opdracht duurt. Of misschien komt er wat tussen en dan kan ik de opdracht niet doen. ( iemand belt me op, ik moet eerder naar mijn werk, er is wat met mijn kind, er is wat onderweg etc. ) Dus ik accepteer doorgaans wanneer ik voor de winkel sta. Ik had ook gewoon niet verwacht dat 5 minuten verschil zou uitmaken. Ik ben nog geen roamler pro he :D Voor mij is dit allemaal best nieuw. Wat ik in't vorige topic, of daarvoor aangaf. Ik heb ooit eerder Roamler gedaan. Maar toen niet erg lang kunnen doen door omstandigheden. ( er was ook amper wat in mijn buurt te doen ) dus voor mij is alles nog nieuw en moet ik ontdekken.

quote:
1s.gif Op vrijdag 20 juli 2018 15:17 schreef MaJo het volgende:

[..]

Waarom zou je dat doen :? Al helemaal zonde als het een stukje weg is!
Tijd... de eerste keer de kopstelling opdracht ben ik echt super lang mee bezig geweest. Vooral omdat al die schappen nieuw voor me waren. Er veel mensen in de winkel waren, het dus lastig was met foto's maken en het personeel steeds naar me zat te staren. Daarnaast ben ik een aantal door de winkel gegaan om te zien of ik écht niets had gemist. In die AH was waren namelijk alleen maar kopstellingen te vinden en verder geen enkele andere zoals in de opdracht stond beschreven. :D Dus ik vroeg me af of dat nu was omdat het een kleine AH was, of omdat ik gewoon niet goed keek.

Als ik toen de opdracht te vroeg geaccepteerd had, had ik misschien weinig tijd gehad. Misschien ook niet hoor, maar ik heb liever ruim de tijd dan dat ik haast moet maken. :+ Als je een opdracht vaker hebt gedaan dan weet je wat ze van je verwachten. Zijn de opdrachten nieuw voor me dan lees ik het gewoon extra aandachtig. Heb laatst een afwijzing gehad en dat wil ik liever niet te vaak meemaken. :D
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2018 16:17 schreef loezzzje het volgende:
Bij roamler boeit dat niet, kun je gewoon annuleren. Bij SS moet je daar mee uitkijken want dan gaat je gemiddelde omlaag.
Dat wist ik niet...
Op zaterdag 20 mei 2017 22:17 schreef Lot88 het volgende:
jij bent in mijn hoofd volledig gelinkt aan Alex Vause :@
  zaterdag 21 juli 2018 @ 11:24:07 #110
472174 b-engel
MV 2007, R/SS 2017
pi_180626953
Ik herken dat helemaal. Zelfs in level 5 deed ik dat nog hoor.

En nog accepteer ik niet veel tegelijk. En ik moet zeggen dat ik ook nog niet lang met de bookmark functie werk.

Bij SS gaat het juist andersom fout: geaccepteerd en dan is de winkel dicht. En soms zijn ze wel coulant als je meteen een berichtje stuurt, maar over het algemeen reageren ze of heel laat of niet, dus heeft het weinig nut.
pi_180627135
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 juli 2018 07:46 schreef Bwienet het volgende:

[..]

SS heb ik al. Ben vooral benieuwd naar de verschillen. Invite voor Roamler mag je best sturen!
Ben pas nieuw hier. Dus kan geen DM gebruiken😂
  zaterdag 21 juli 2018 @ 11:45:05 #112
472174 b-engel
MV 2007, R/SS 2017
pi_180627295
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 juli 2018 11:35 schreef Bwienet het volgende:

[..]

Ben pas nieuw hier. Dus kan geen DM gebruiken😂
[quote]1s.gif [b]Op [url=http://forum.fok.nl/topic/2447961/5/25#p180627135]

Haal jij het dan ook weer weg?

[ Bericht 23% gewijzigd door b-engel op 21-07-2018 12:51:37 ]
pi_180627970
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juli 2018 11:45 schreef b-engel het volgende:

[..]


[..]

mail me: edit
(zeg het ff als je het hebt, dan haal ik het weer weg)
Done thanks!

[ Bericht 2% gewijzigd door Bwienet op 21-07-2018 12:59:35 ]
pi_180629102
Wel irritant om te wachten na die welkomstopdracht. Ik wil de winkels in 😂😂😂
  zaterdag 21 juli 2018 @ 13:41:20 #115
472174 b-engel
MV 2007, R/SS 2017
pi_180629215
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juli 2018 13:33 schreef Bwienet het volgende:
Wel irritant om te wachten na die welkomstopdracht. Ik wil de winkels in 😂😂😂
Tja, helaas duurt dat een aantal opdrachten. Je moet eerst de EXP rondes door. Pas na geloof ik 500 XP wordt het leuker
pi_180633379
en daarom haken veel mensen ook voortijdig af. omdat ze eerst door dat eerste level heen moeten.
pi_180633817
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juli 2018 17:24 schreef loezzzje het volgende:
en daarom haken veel mensen ook voortijdig af. omdat ze eerst door dat eerste level heen moeten.
Moet nog 100xp 👻 Dus gaat lekker
  zaterdag 21 juli 2018 @ 18:39:06 #118
472174 b-engel
MV 2007, R/SS 2017
pi_180635129
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 juli 2018 17:44 schreef Bwienet het volgende:

[..]

Moet nog 100xp 👻 Dus gaat lekker
Ga door en wordt de eerste die mijn invite goed gebruikt!
pi_180637732
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juli 2018 18:39 schreef b-engel het volgende:

[..]

Ga door en wordt de eerste die mijn invite goed gebruikt!
In 1 dag gelukt 😜😜
  zaterdag 21 juli 2018 @ 22:27:24 #120
472174 b-engel
MV 2007, R/SS 2017
pi_180639545
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 juli 2018 21:02 schreef Bwienet het volgende:

[..]

In 1 dag gelukt 😜😜
Wauw, niks gedaan en toch 2 euro verdient! Staat er nog veel bij je open?
pi_180646803
Iemand de gratis luchtverfrissers opdracht gezien? Je kan voor 100/200 euro gratis luchtverfrissers krijgen.

[ Bericht 35% gewijzigd door #ANONIEM op 22-07-2018 09:04:08 ]
pi_180647626
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juli 2018 22:27 schreef b-engel het volgende:

[..]

Wauw, niks gedaan en toch 2 euro verdient! Staat er nog veel bij je open?
Niet echt. Eindelijk level 2 dus kan vandaag een rondje maken. Best wel lastig nog om overzicht fotos van kassa's te maken ivm al die mensen die er lopen
pi_180647632
quote:
1s.gif Op zondag 22 juli 2018 09:03 schreef Smartroam het volgende:
Iemand de gratis luchtverfrissers opdracht gezien? Je kan voor 100/200 euro gratis luchtverfrissers krijgen.
Kzie ze niet. Welke regio?
  Moderator zondag 22 juli 2018 @ 11:02:23 #124
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_180648315
quote:
1s.gif Op zondag 22 juli 2018 09:03 schreef Smartroam het volgende:
Iemand de gratis luchtverfrissers opdracht gezien? Je kan voor 100/200 euro gratis luchtverfrissers krijgen.
Ik zag het ja, heb zelf niet genoeg geld om voor te schieten, anders had ik het wel gedaan :Y
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_180649940
quote:
1s.gif Op zondag 22 juli 2018 11:02 schreef MaJo het volgende:

[..]

Ik zag het ja, heb zelf niet genoeg geld om voor te schieten, anders had ik het wel gedaan :Y
Ik heb er twee gedaan, voorraad voor twee jaar :-)
  zondag 22 juli 2018 @ 12:43:01 #126
472174 b-engel
MV 2007, R/SS 2017
pi_180649993
quote:
1s.gif Op zondag 22 juli 2018 12:39 schreef Smartroam het volgende:

[..]

Ik heb er twee gedaan, voorraad voor twee jaar :-)
Bij R of SS? En wat is de naam van de opdracht?
pi_180650347
Ik moet zeggen. Die app van Roamler werkt niet zo heel lekker. Op mijn iPhone krijg ik vaak dat ik mijn iphone moet kalibreren? Hij gaf aan dat mijn locatie 500meter van de winkel was terwijl ik er middenin stond. Een paar keer liep de app vast en crashte hij.En het vervelendste: foto's maken gaat heel erg traag. Zeker als ik 20 foto's moet maken van schappen. (lege schappen test). Ik was hierdoor kei lang bezig en zal niet nogmaals zo'n soortgelijke opdracht doen.

Voordeel van Roamler: lekker veel opdrachten in de buurt

Smartspotter app werkt perfect. Heerlijk om mee te werken. Ik kan rustig alvast de opdracht doorlezen.

Nadeel: Weinig opdrachten in de buurt
  zondag 22 juli 2018 @ 13:12:23 #128
472174 b-engel
MV 2007, R/SS 2017
pi_180650477
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2018 13:03 schreef Bwienet het volgende:
Ik moet zeggen. Die app van Roamler werkt niet zo heel lekker. Op mijn iPhone krijg ik vaak dat ik mijn iphone moet kalibreren? Hij gaf aan dat mijn locatie 500meter van de winkel was terwijl ik er middenin stond. Een paar keer liep de app vast en crashte hij.En het vervelendste: foto's maken gaat heel erg traag. Zeker als ik 20 foto's moet maken van schappen. (lege schappen test). Ik was hierdoor kei lang bezig en zal niet nogmaals zo'n soortgelijke opdracht doen.

Voordeel van Roamler: lekker veel opdrachten in de buurt

Smartspotter app werkt perfect. Heerlijk om mee te werken. Ik kan rustig alvast de opdracht doorlezen.

Nadeel: Weinig opdrachten in de buurt
Ze zijn aan het klooien met de R app de laatste dagen, dat klopt. De foto's gaan sneller als je de resolutie iets lager zet
pi_180659603
Hoop altijd op shifts in het weekend...Ze zullen nu wel weer doordeweeks komen.
pi_180661313
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2018 12:43 schreef b-engel het volgende:

[..]

Bij R of SS? En wat is de naam van de opdracht?
Gratis luchtverfrissers!
pi_180662097
Iemand die 'Bellen!' Opdracht al gedaan in Smartspotter?
pi_180663825
quote:
1s.gif Op zondag 22 juli 2018 10:16 schreef Bwienet het volgende:

[..]

Kzie ze niet. Welke regio?
Ze zullen wel genoeg inzendingen hebben gehad. Ik zie hem ook niet.

Ik ga weer 2 dgn op pad voor MV. Koop daar mijn luchtverfrissers wel :P
pi_180663858
quote:
1s.gif Op zondag 22 juli 2018 12:39 schreef Smartroam het volgende:

[..]

Ik heb er twee gedaan, voorraad voor twee jaar :-)
100 euro? Ik doe met 1 zo’n fles luchtverfrisser wel een half jaar _O-
pi_180669083
Apart dat die Matchchecks maar een euro nog wat opleveren. Vergeleken met andere opdrachten is deze niet zoveel makkelijker toch? Wie doet er dan ook deze opdrachten :')
pi_180669485
quote:
1s.gif Op zondag 22 juli 2018 23:30 schreef loezzzje het volgende:

[..]

100 euro? Ik doe met 1 zo’n fles luchtverfrisser wel een half jaar _O-
Het zijn automatische vefdrissers.
pi_180670375
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2018 09:57 schreef Bwienet het volgende:
Apart dat die Matchchecks maar een euro nog wat opleveren. Vergeleken met andere opdrachten is deze niet zoveel makkelijker toch? Wie doet er dan ook deze opdrachten :')
Dat vraag ik mij ook af. Maarja sommige mensen leven op R en SS, dus als het rustig is qua opdrachten zullen ze alsnog gedaan worden
pi_180670431
Hoe ervaren jullie het met berichten sturen om opdrachten voor langere tijd te claimen? Zelf doe ik dit eigenlijk nooit, maar nu zie ik een paar opdrachten die ik vanavond pas kan en wil doen. Sturen jullie dan gewoon een berichtje of hopen jullie dat ze later nog open staan?
pi_180670463
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2018 11:09 schreef eenjongen... het volgende:
Hoe ervaren jullie het met berichten sturen om opdrachten voor langere tijd te claimen? Zelf doe ik dit eigenlijk nooit, maar nu zie ik een paar opdrachten die ik vanavond pas kan en wil doen. Sturen jullie dan gewoon een berichtje of hopen jullie dat ze later nog open staan?
Een bericht sturen heeft bijna nooit zin. Hopen dat ze er nog staan of hele tijd accepteren en annuleren na 2 uur etc.
pi_180670485
quote:
1s.gif Op maandag 23 juli 2018 11:06 schreef eenjongen... het volgende:

[..]

Dat vraag ik mij ook af. Maarja sommige mensen leven op R en SS, dus als het rustig is qua opdrachten zullen ze alsnog gedaan worden
Dit geldt ook voor mij. Ik ga ze dan alsnog doen. Niet puur voor het leven op.. Maar vind het ontzettend leuk en spannend werk.
  maandag 23 juli 2018 @ 12:26:04 #140
472174 b-engel
MV 2007, R/SS 2017
pi_180672011
Ik doe het soms, krijg ook soms een dag uitstel. Verder van de randstad zijn de afstanden groot, soms moet je dan wel
pi_180672731
Zo. Account is weer geactiveerd. Leuk om meteen eens te kijken hoe lang geleden het was. Account aangemaakt in 2012, in 2014 zo’n 450 euro mee verdiend en vanaf 2016 niets meer gedaan, behalve de kickback van twee users innen.

Vanmorgen twee keer de pate opdracht gedaan. Je kan die beter doen bij Jumbo dan AH, omdat je er bij Jumbo ‘maar’ zes hoeft te kopen. Bij AH is het tien stuks. Nu heb ik 16 bakjes pate. :’)

Edit; 32.



[ Bericht 11% gewijzigd door Crientj op 23-07-2018 22:14:13 ]
  maandag 23 juli 2018 @ 17:47:55 #142
472174 b-engel
MV 2007, R/SS 2017
pi_180678554
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 juli 2018 07:46 schreef Bwienet het volgende:

[..]

SS heb ik al. Ben vooral benieuwd naar de verschillen. Invite voor Roamler mag je best sturen!
Je bent goed bezig! Mijn eerste invite die verder komt dan level 2. Ik heb al 80 cent verdiend, Jeeeeeeh!
pi_180683283
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2018 17:47 schreef b-engel het volgende:

[..]

Je bent goed bezig! Mijn eerste invite die verder komt dan level 2. Ik heb al 80 cent verdiend, Jeeeeeeh!
Haha wat een vetpot!

Hoeveel % pak je eigenlijk? Ik vind het wel lachen. Jammer dat er nu niet echt toffe opdrachten opstaan
pi_180684119
2% ;)
  maandag 23 juli 2018 @ 22:47:39 #145
472174 b-engel
MV 2007, R/SS 2017
pi_180685446
quote:
1s.gif Op maandag 23 juli 2018 21:10 schreef Bwienet het volgende:

[..]

Haha wat een vetpot!

Hoeveel % pak je eigenlijk? Ik vind het wel lachen. Jammer dat er nu niet echt toffe opdrachten opstaan
Eerst 2 euro omdat je in level 2 terecht komt, en daarna 2% (die dus niet bij jou eraf gaan) per opdracht die je goed afsluit..
Maar ik heb iets van 10 invites weggegeven en jij bent de eerste die het zover heeft gehaald! En vandaag heeft ook de andere invite dit ik via Fok heb weggegeven level 2 gehaald!
Dus ja jongens, ik word nu slapend rijk!
pi_180687569
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2018 13:02 schreef Crientj het volgende:
Zo. Account is weer geactiveerd. Leuk om meteen eens te kijken hoe lang geleden het was. Account aangemaakt in 2012, in 2014 zo’n 450 euro mee verdiend en vanaf 2016 niets meer gedaan, behalve de kickback van twee users innen.

Vanmorgen twee keer de pate opdracht gedaan. Je kan die beter doen bij Jumbo dan AH, omdat je er bij Jumbo ‘maar’ zes hoeft te kopen. Bij AH is het tien stuks. Nu heb ik 16 bakjes pate. :’)

Edit; 32.

[ afbeelding ]
Lekker bezig! Mijn teller staat al op een paar 100 bakjes :-)
pi_180690196
Ik heb mijn invite via Fok en dat heeft diegene al heel wat opgelwverd;)
pi_180691124
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2018 07:06 schreef eenjongen... het volgende:
Ik heb mijn invite via Fok en dat heeft diegene al heel wat opgelwverd;)
Heb ik jou niet destijds een invite gegeven?
pi_180691142
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 juli 2018 00:09 schreef Smartroam het volgende:

[..]

Lekker bezig! Mijn teller staat al op een paar 100 bakjes :-)
Hehe. Ik eet dit soort dingen niet, dus ik moet nog even op zoek naar een inzamelpunt dat ze wel wil hebben.
pi_180691259
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 juli 2018 08:57 schreef Crientj het volgende:

[..]

Heb ik jou niet destijds een invite gegeven?
Ja volgens mij wel
pi_180692128
Ik heb zelf nog invites voor zowel Roamler als Smartspotter. Dm maar bij interesse
pi_180694671
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 juli 2018 08:58 schreef Crientj het volgende:

[..]

Hehe. Ik eet dit soort dingen niet, dus ik moet nog even op zoek naar een inzamelpunt dat ze wel wil hebben.
Haha, je familie?
pi_180694732
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 juli 2018 08:58 schreef Crientj het volgende:

[..]

Hehe. Ik eet dit soort dingen niet, dus ik moet nog even op zoek naar een inzamelpunt dat ze wel wil hebben.
Ik weet niet of de voedselbank ze misschien wil? Ik heb 2 jaar terug heel veel melk opdrachten gedaan. Mijn hele familie zat toen aan de melk haha voedselbank wilde toen alleen maar houdbare producten.
pi_180694785
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 juli 2018 12:44 schreef Smartroam het volgende:

[..]

Haha, je familie?
Eten dit ook niet echt. Ik ga kijken of ik eventueel nog meer van deze checks kan doen en dan gaat het naar de voedselbank. :).
  dinsdag 24 juli 2018 @ 14:04:27 #155
479222 Delta121
Smartspotter.
pi_180696339
Doordat ik al drie jaar voor smart wat uitvoer, heb ik nog 4 invites over.

Zie dit als een extratje en niet als hoofd inkomen.

Wie interesse heeft in een invite stuur maar berichtje.
Sj
  dinsdag 24 juli 2018 @ 14:54:31 #156
472174 b-engel
MV 2007, R/SS 2017
pi_180697428
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 juli 2018 08:58 schreef Crientj het volgende:

[..]

Hehe. Ik eet dit soort dingen niet, dus ik moet nog even op zoek naar een inzamelpunt dat ze wel wil hebben.
voedselbank? Kattenopvang?
Wij gebruiken ze om de katten pillen te geven, gaat ideaal. De kattenopvang hier gebruikt van die bolletjes leverpastei, maar hier zitten minder rare stoffen in voor katten en deze bakjes blijven staan en kun je langer gebruiken dan die vieze zakjes.
  dinsdag 24 juli 2018 @ 14:55:50 #157
472174 b-engel
MV 2007, R/SS 2017
pi_180697450
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2018 14:04 schreef Delta121 het volgende:
Doordat ik al drie jaar voor smart wat uitvoer, heb ik nog 4 invites over.

Zie dit als een extratje en niet als hoofd inkomen.

Wie interesse heeft in een invite stuur maar berichtje.
Hoeveel punten heb je dan? Stuur ze een berichtje, dan krijg je er meer namelijk.
pi_180698144
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 juli 2018 12:48 schreef loezzzje het volgende:

[..]

Ik weet niet of de voedselbank ze misschien wil? Ik heb 2 jaar terug heel veel melk opdrachten gedaan. Mijn hele familie zat toen aan de melk haha voedselbank wilde toen alleen maar houdbare producten.
Hahaha die heb ik ook zoveel gedaan
pi_180700139
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 juli 2018 15:29 schreef eenjongen... het volgende:

[..]

Hahaha die heb ik ook zoveel gedaan
die goeie ouwe tijd ;)
pi_180701004
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2018 14:54 schreef b-engel het volgende:

[..]

voedselbank? Kattenopvang?
Wij gebruiken ze om de katten pillen te geven, gaat ideaal. De kattenopvang hier gebruikt van die bolletjes leverpastei, maar hier zitten minder rare stoffen in voor katten en deze bakjes blijven staan en kun je langer gebruiken dan die vieze zakjes.
Hm. Misschien kan ik ze ook doneren aan het asiel. Ik ga contact opnemen met de instanties hier in de buurt. Komt goed. Thanks. :).

----

Misschien ben ik ongeduldig, maar langer dan 24 uur wachten voor een opdracht wordt goedgekeurd.. Meh. Heb er nog vijf open staan. Gogogo Roamlerrrrr.
pi_180707711
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2018 17:24 schreef Crientj het volgende:

[..]

Hm. Misschien kan ik ze ook doneren aan het asiel. Ik ga contact opnemen met de instanties hier in de buurt. Komt goed. Thanks. :).

----

Misschien ben ik ongeduldig, maar langer dan 24 uur wachten voor een opdracht wordt goedgekeurd.. Meh. Heb er nog vijf open staan. Gogogo Roamlerrrrr.
Ieder jaar duurt het nakijken langer. Het duurt bij mij gemiddeld 2 dagen, en de shifts nog langer.
pi_180712895
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 juli 2018 22:39 schreef babbelaar92 het volgende:

[..]

Ieder jaar duurt het nakijken langer. Het duurt bij mij gemiddeld 2 dagen, en de shifts nog langer.
Damn. Wat jammer zeg.
pi_180719046
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 juli 2018 22:39 schreef babbelaar92 het volgende:

[..]

Ieder jaar duurt het nakijken langer. Het duurt bij mij gemiddeld 2 dagen, en de shifts nog langer.
Bij mij altijd binnen 24 uur. Soms bij match checks dagen.. Verder altijd erg snel dus! Raar zo'n verschil?
pi_180720120
Ik heb ook nog enkele invites beschikbaar voor Roamler
Indien interesse, dan moet je maar een bericht sturen en dan bezorg ik je de invite
pi_180725878
quote:
1s.gif Op zondag 22 juli 2018 09:03 schreef Smartroam het volgende:
Iemand de gratis luchtverfrissers opdracht gezien? Je kan voor 100/200 euro gratis luchtverfrissers krijgen.
Ja en die heb ik gedaan! Ikwas verbaast dat ik alles moest kopen wat in de winkel stond (van 1 bepaalde geur) ik snap niet waarom ik zo veel moet kopen! Hoopen ze dat ik het ga weggeven bij familie of vrienden?
  woensdag 25 juli 2018 @ 19:50:55 #166
472174 b-engel
MV 2007, R/SS 2017
pi_180726397
quote:
1s.gif Op woensdag 25 juli 2018 19:26 schreef angeliena het volgende:

[..]

Ja en die heb ik gedaan! Ikwas verbaast dat ik alles moest kopen wat in de winkel stond (van 1 bepaalde geur) ik snap niet waarom ik zo veel moet kopen! Hoopen ze dat ik het ga weggeven bij familie of vrienden?
Dat is met die Argeta hetzelfde, gewoon de verkoop opkrikken
pi_180728273
quote:
1s.gif Op woensdag 25 juli 2018 19:26 schreef angeliena het volgende:

[..]

Ja en die heb ik gedaan! Ikwas verbaast dat ik alles moest kopen wat in de winkel stond (van 1 bepaalde geur) ik snap niet waarom ik zo veel moet kopen! Hoopen ze dat ik het ga weggeven bij familie of vrienden?
Mijn logica betreffende deze check:

Het was nog de winter editie. Waarschijnlijk zien ze winkels gigantisch achterblijven qua verkoop en hebben ze actie ondernomen om de winter editie eruit te krijgen. Denk dat dit niet veel met verkoop te maken heeft.
pi_180728285
Die Ah Ice tea shifts zijn wel te doen. Heb er zo'n 15 gedaan.
  woensdag 25 juli 2018 @ 21:17:08 #169
472174 b-engel
MV 2007, R/SS 2017
pi_180728602
quote:
1s.gif Op woensdag 25 juli 2018 21:01 schreef Smartroam het volgende:

[..]

Mijn logica betreffende deze check:

Het was nog de winter editie. Waarschijnlijk zien ze winkels gigantisch achterblijven qua verkoop en hebben ze actie ondernomen om de winter editie eruit te krijgen. Denk dat dit niet veel met verkoop te maken heeft.
Ja ik zat later ook te denken: dat was met die kaascrackers ook zo, daar kregen ze een nieuwe verpakking en moest je alles leegkopen
pi_180728831
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2018 21:17 schreef b-engel het volgende:

[..]

Ja ik zat later ook te denken: dat was met die kaascrackers ook zo, daar kregen ze een nieuwe verpakking en moest je alles leegkopen
de nutrilon heeft ook een nieuwe verpakking gekregen. die mogen ze ook wel weggeven, die wordt hier nog gebruikt voor 3 flessen per dag :P
pi_180729054
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 juli 2018 22:39 schreef babbelaar92 het volgende:

[..]

Ieder jaar duurt het nakijken langer. Het duurt bij mij gemiddeld 2 dagen, en de shifts nog langer.
Bij mij nu ook met de pate check. Wel irritant omdat roamler je nog extra geld verschuldigd is met deze opdrachten
VERWIJDER DIT ACCOUNT
pi_180729514
Team ongeduldig hier stuurde een berichtje vanmorgen en toen werden mijn opdrachten voorgelaten in de wachtrij. :+. Maar degene die mijn berichtjes antwoorden zei dat ze met 15 man die opdrachten nakijken. Dat vind ik best weinig voor de hoeveelheid opdrachten die ze uitzetten. Maarja, weet ik het hoe lang zij doen over het nakijken van een opdracht en alles.

Luchtverfrisser opdracht is van SS? Geen Roamler?
pi_180729757
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2018 21:52 schreef Crientj het volgende:
Team ongeduldig hier stuurde een berichtje vanmorgen en toen werden mijn opdrachten voorgelaten in de wachtrij. :+. Maar degene die mijn berichtjes antwoorden zei dat ze met 15 man die opdrachten nakijken. Dat vind ik best weinig voor de hoeveelheid opdrachten die ze uitzetten. Maarja, weet ik het hoe lang zij doen over het nakijken van een opdracht en alles.

Luchtverfrisser opdracht is van SS? Geen Roamler?
Dit heb ik nog nooit meegemaakt. Puur toeval denk? Wat zeiden ze dan?

Was roamler.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 25-07-2018 22:01:06 ]
pi_180731675
quote:
1s.gif Op woensdag 25 juli 2018 21:59 schreef Smartroam het volgende:

[..]

Dit heb ik nog nooit meegemaakt. Puur toeval denk? Wat zeiden ze dan?

Was roamler.
"Helaas kunnen we geen indicatie geven, maar voor deze keer wil ik best 's een uitzondering maken en je even voor laten dringen in de wachtrij. Momentje. ;)"
pi_180736685
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2018 23:14 schreef Crientj het volgende:

[..]

"Helaas kunnen we geen indicatie geven, maar voor deze keer wil ik best 's een uitzondering maken en je even voor laten dringen in de wachtrij. Momentje. ;)"
Netjes hoor! Soepel.
pi_180745949
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2018 21:52 schreef Crientj het volgende:
Team ongeduldig
:D
pi_180746078
Iemand wel eens een shift opdracht gedaan? Zijn die te doen?

Het verbaast me dat ze nu vrij snel de prijzen omhoog gooien om over te halen om de opdracht te doen. Er zijn hier in de omgeving niet veel mensen actief. Scooooore. Eerste 50 euro is bijna binnen. *O*
pi_180746347
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2018 16:28 schreef Crientj het volgende:
Iemand wel eens een shift opdracht gedaan? Zijn die te doen?

Het verbaast me dat ze nu vrij snel de prijzen omhoog gooien om over te halen om de opdracht te doen. Er zijn hier in de omgeving niet veel mensen actief. Scooooore. Eerste 50 euro is bijna binnen. *O*
Ik vind ze goed te doen maar ligt er natuurlijk aan welke shift je doet. De ene begin ik nog niet eens aan en de ander is makkelijk verdienen.
pi_180746359
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2018 16:36 schreef loezzzje het volgende:

[..]

Ik vind ze goed te doen maar ligt er natuurlijk aan welke shift je doet. De ene begin ik nog niet eens aan en de ander is makkelijk verdienen.
Heb je een voorbeeld? :)
pi_180746682
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2018 16:36 schreef Crientj het volgende:

[..]

Heb je een voorbeeld? :)
Afwas shift heb ik laatst een aantal gedaan, die vond ik heel goed te doen. Haarverzorging, mondverzorging, scheer etc. begin ik nog niet eens aan. Luiers doe ik eigenlijk ook niet. Er zijn zoveel verschillende, dan ben je echt lang bezig met 1 shift. En aangezien je er "maar" 2 euro mee verdiend, moet je er niet 20 min mee bezig zijn ;)
pi_180746819
Alle bedragen in de App vliegen echt naar ongekende hoogte op dit moment.
pi_180746873
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2018 16:52 schreef Smartroam het volgende:
Alle bedragen in de App vliegen echt naar ongekende hoogte op dit moment.
Snap ik. Niemand gaat naar buiten met deze pokke hitte _O-
pi_180754686
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2018 16:54 schreef loezzzje het volgende:

[..]

Snap ik. Niemand gaat naar buiten met deze pokke hitte _O-
Hahah😂
pi_180754778
Ik zie de bierkaart check🍺 altijd goed! Vooral met dit weer!
Maar ook deze is een paar maanden geleden geweest en nu willen ze dat je dezlfe bar/restaurant bezoeken. Om te kijken of er iets is versndert?

Waarom duurt het controleren van 1 pate check zo lang?
pi_180755639
Ik heb 14 shifts gedaan, is er ook nog geen 1 van nagekeken.
pi_180761394
Ik heb 3 dagen geleden wat checks gedaan, ook nog niks mee gebeurd. Maargoed dat vind ik nooit heel erg, zo hard heb ik het nu niet nodig.

Gister 1 bierkaartencheck gedaan, was opzich prima te doen.
pi_180761496
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2018 08:42 schreef eenjongen... het volgende:
Ik heb 3 dagen geleden wat checks gedaan, ook nog niks mee gebeurd. Maargoed dat vind ik nooit heel erg, zo hard heb ik het nu niet nodig.

Gister 1 bierkaartencheck gedaan, was opzich prima te doen.
Het is niet echt het feit dat we die euro's hard nodig hebben, maar als je een shift of opdracht voor het eerst doet, en er staan er meerdere van open is het fijn om te weten of je hem goed hebt gedaan zodat je er meer kan doen zonder het risico dat ze allemaal worden afgekeurd omdat je een fout hebt gemaakt en die hebt doorgevoerd in alle opdrachten.
pi_180762082
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 juli 2018 08:49 schreef babbelaar92 het volgende:

[..]

Het is niet echt het feit dat we die euro's hard nodig hebben, maar als je een shift of opdracht voor het eerst doet, en er staan er meerdere van open is het fijn om te weten of je hem goed hebt gedaan zodat je er meer kan doen zonder het risico dat ze allemaal worden afgekeurd omdat je een fout hebt gemaakt en die hebt doorgevoerd in alle opdrachten.
Zeker met je eens. Altijd fijn de eerste keer. Nou waren die checks van mij niet de eerste keer, vandaar dat ik het niet zo zei. Maar het is zeker herkenbaar dus ben ik het met je eens.

Verder wilde mijn post niet zeggen dat iedereen het geld hier keihard nodig heeft als het niet meteen wordt goedgekeurd hoor;)
pi_180763010
Bij shifts is het idd vervelend als ze niet direct worden nagekeken. Ik heb een paar opmerkingen geplaatst bij een paar dingen die mij niet duidelijk waren in de shifts. Hopelijk worden ze wel goedgekeurd. Ze hebben wel een handleiding voor de shifts maar er zullen altijd dingetjes zijn die misschien niet duidelijk zijn.
pi_180763351
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 juli 2018 09:42 schreef eenjongen... het volgende:

[..]

Zeker met je eens. Altijd fijn de eerste keer. Nou waren die checks van mij niet de eerste keer, vandaar dat ik het niet zo zei. Maar het is zeker herkenbaar dus ben ik het met je eens.

Verder wilde mijn post niet zeggen dat iedereen het geld hier keihard nodig heeft als het niet meteen wordt goedgekeurd hoor;)
Ik begrijp je helemaal. Als je inderdaad weet dat je de oprachten goed hebt gedaan komt dat nakijken er niet op een dag op aan.
pi_180763467
Ik zie weer dat m'n geduld heeft geloond. De gesprek checks zijn weer ¤20. Ze begonnnen met ¤7.50 maar ik wist dat er meer te halen viel. Iedereen wees geduldig bij dit soort checks want die gaan rap omhoog. (Ik woon in een uithoek met weinig tot geen andere roamlers dus ik kan rustig wachten) Ik zie nu dat die thee en tv checks ook langzaam omhoog gaan.
pi_180765187
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 juli 2018 10:46 schreef babbelaar92 het volgende:

[..]

Ik begrijp je helemaal. Als je inderdaad weet dat je de oprachten goed hebt gedaan komt dat nakijken er niet op een dag op aan.
Weer druk aan het shiften geweest? De pastasaus shifts waren zo snel op :(
pi_180765509
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2018 10:50 schreef babbelaar92 het volgende:
Ik zie weer dat m'n geduld heeft geloond. De gesprek checks zijn weer ¤20. Ze begonnnen met ¤7.50 maar ik wist dat er meer te halen viel. Iedereen wees geduldig bij dit soort checks want die gaan rap omhoog. (Ik woon in een uithoek met weinig tot geen andere roamlers dus ik kan rustig wachten) Ik zie nu dat die thee en tv checks ook langzaam omhoog gaan.
Ik zat te twijfelen of ik die zou doen, maar zie net dat hij is verdwenen.

Heujj! De babymelk check, dat die nog bestaat. 😂
pi_180766218
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2018 12:19 schreef Miek95 het volgende:

[..]

Weer druk aan het shiften geweest? De pastasaus shifts waren zo snel op :(
Ja helaas. Ik heb 17 Icetea shifts gedaan en 3 pastasaus shifts. Ze zijn nu allebei vol. Als je het instructiedocument leest kun je zien dat er nog andere nieuwe shifts aankomen: Dranken, beleg, sauzen, vlees, soep, oostersemaaltijden en maaltijdoplossingen.
pi_180766253
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 juli 2018 12:36 schreef Crientj het volgende:

[..]

Ik zat te twijfelen of ik die zou doen, maar zie net dat hij is verdwenen.

Heujj! De babymelk check, dat die nog bestaat. 😂
Die Babymelk check is hier iedere week. In een dorpje 5 km van mij gaat ie altijd naar ¤20 dus ik wacht weer even.
pi_180766389
In een straal van 8 km staan er bij mij 50 Bierkaarten checks open en bij sommige van die tenten staat de Tv Check ook open. Ik wacht nog even tot die tv check naar ¤10 is, dan sla ik toe. Ik heb het idee dat die niet snel gaan, ze staan er al weken. Ook als ik op de kaart kijk zie ik dat ze niet worden gedaan.
pi_180767218
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 juli 2018 13:12 schreef babbelaar92 het volgende:

[..]

Ja helaas. Ik heb 17 Icetea shifts gedaan en 3 pastasaus shifts. Ze zijn nu allebei vol. Als je het instructiedocument leest kun je zien dat er nog andere nieuwe shifts aankomen: Dranken, beleg, sauzen, vlees, soep, oostersemaaltijden en maaltijdoplossingen.
Ja een shift als gevolg van de drankenkaartcheck waarschijnlijk
pi_180767254
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 juli 2018 12:36 schreef Crientj het volgende:

[..]

Ik zat te twijfelen of ik die zou doen, maar zie net dat hij is verdwenen.

Heujj! De babymelk check, dat die nog bestaat. 😂
Haha mooi he, al sinds ik begonnen ben bestaan die. Alleen daar aan al wel 1k verdiend denk ik
pi_180767576
pastasauzen heb ik gister naar gekeken maar ik vond die ice tea shift toch wat makkelijker. daar heb ik er 18 van gedaan. lekker de hele dag binnen gebleven met een ventilator op me gericht shifts gedaan :P
pi_180767720
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2018 14:03 schreef loezzzje het volgende:
pastasauzen heb ik gister naar gekeken maar ik vond die ice tea shift toch wat makkelijker. daar heb ik er 18 van gedaan. lekker de hele dag binnen gebleven met een ventilator op me gericht shifts gedaan :P
Er is nog geen enkele shift nagekeken bij mij.
pi_180767821
Iemand die Bunq of ABN gaat nemen door het bericht dat ze iedereen stuurde? 😂
pi_180771615
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 juli 2018 14:09 schreef babbelaar92 het volgende:

[..]

Er is nog geen enkele shift nagekeken bij mij.
Bij mij ook niet. Echt slecht.
pi_180771632
Zijn alle shifts 30 stuks analyseren? Net mn eerste Beleg Shift ingestuurd en nog even de stad in geweest voor een Pate check en twee tena checks.
pi_180772888
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2018 16:37 schreef Crientj het volgende:
Zijn alle shifts 30 stuks analyseren? Net mn eerste Beleg Shift ingestuurd en nog even de stad in geweest voor een Pate check en twee tena checks.
Nee. Soms 25, soms 50. Over het algemeen 25. Naar mijn ervaring dan.
pi_180774512
Haha, deed een poging voor de Gilette check. Gesnapt door een medewerker bij de kassa. Keek me recht aan toen ik een foto maaktte. 😂. Uiteindelijk opdracht geannuleerd. Vriend werd ongeduldig en die medewerker vond het ook niet zo tof.
pi_180774970
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2018 19:01 schreef Crientj het volgende:
Haha, deed een poging voor de Gilette check. Gesnapt door een medewerker bij de kassa. Keek me recht aan toen ik een foto maaktte. 😂. Uiteindelijk opdracht geannuleerd. Vriend werd ongeduldig en die medewerker vond het ook niet zo tof.
Oh dat is balen!
pi_180774985
Heeft iemand bij experience de portretrechten ondekenden gedaan? En ben je verplicht deze te doen?
  vrijdag 27 juli 2018 @ 20:41:50 #208
472174 b-engel
MV 2007, R/SS 2017
pi_180775832
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2018 19:44 schreef angeliena het volgende:
Heeft iemand bij experience de portretrechten ondekenden gedaan? En ben je verplicht deze te doen?
Maakt niet uit of je hem doet, je hebt je echter wel aan die regels te houden, wegens wet en wegens anders afgekeurd.
pi_180776208
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 juli 2018 13:12 schreef babbelaar92 het volgende:

[..]

Ja helaas. Ik heb 17 Icetea shifts gedaan en 3 pastasaus shifts. Ze zijn nu allebei vol. Als je het instructiedocument leest kun je zien dat er nog andere nieuwe shifts aankomen: Dranken, beleg, sauzen, vlees, soep, oostersemaaltijden en maaltijdoplossingen.
Gezien ja, beleg vind ik veel werk dus die maar overgeslagen ;)
pi_180782867
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2018 21:04 schreef Miek95 het volgende:

[..]

Gezien ja, beleg vind ik veel werk dus die maar overgeslagen ;)
Ik wou net zeggen, ik deed die beleg shift open en schrok me kapot! Op alle 30 pagina's 3 of 4 rijen calvé pindakaas en ze allemaal moeten tellen. Ik pas. Jullie mogen ze hebben. 😆
  Moderator zaterdag 28 juli 2018 @ 10:46:30 #211
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_180786664
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2018 14:12 schreef babbelaar92 het volgende:
Iemand die Bunq of ABN gaat nemen door het bericht dat ze iedereen stuurde? 😂
Welk bericht :?
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_180786920
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 juli 2018 02:03 schreef babbelaar92 het volgende:

[..]

Ik wou net zeggen, ik deed die beleg shift open en schrok me kapot! Op alle 30 pagina's 3 of 4 rijen calvé pindakaas en ze allemaal moeten tellen. Ik pas. Jullie mogen ze hebben. 😆
Haha ja, ik heb er twee gedaan en toen kon ik geen pot Calvé meer zien. :').
pi_180787373
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 juli 2018 10:46 schreef MaJo het volgende:

[..]

Welk bericht :?
Over dat via paypal uitbetalen duurder wordt en als je 20 euro of meer uitbetaald je vanaf half augustus ook de transactiekosten moet betalen. Abn en Bunq bank heeft 24/7 instant uitbetaling.
pi_180790379
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 juli 2018 16:37 schreef loezzzje het volgende:

[..]

Bij mij ook niet. Echt slecht.
Ik ben dat wel een beetje spuugzat als ik eerlijk ben. Die shifts duren tegenwoordig gemiddeld 3 dagen of langer. En als ik dan vraag hoe of wat krijg ik altijd het excuus dat het ontzettend druk is.
pi_180792886
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2018 10:50 schreef babbelaar92 het volgende:
Ik zie weer dat m'n geduld heeft geloond. De gesprek checks zijn weer ¤20. Ze begonnnen met ¤7.50 maar ik wist dat er meer te halen viel. Iedereen wees geduldig bij dit soort checks want die gaan rap omhoog. (Ik woon in een uithoek met weinig tot geen andere roamlers dus ik kan rustig wachten) Ik zie nu dat die thee en tv checks ook langzaam omhoog gaan.
Haha.. Nu zelfs... 21! Ze zijn hun laatste beetje marge aan 't verspillen lijkt wel 😂
pi_180793624
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 juli 2018 02:03 schreef babbelaar92 het volgende:

[..]

Ik wou net zeggen, ik deed die beleg shift open en schrok me kapot! Op alle 30 pagina's 3 of 4 rijen calvé pindakaas en ze allemaal moeten tellen. Ik pas. Jullie mogen ze hebben. 😆
Daarom was die ice tea shift zo fijn. Echt heel weinig ice tea om te tellen en gekleurde doppen dus je kon goed de verschillende producten tellen.

quote:
1s.gif Op zaterdag 28 juli 2018 14:31 schreef babbelaar92 het volgende:

[..]

Ik ben dat wel een beetje spuugzat als ik eerlijk ben. Die shifts duren tegenwoordig gemiddeld 3 dagen of langer. En als ik dan vraag hoe of wat krijg ik altijd het excuus dat het ontzettend druk is.
Ja echt belachelijk. Bij mij heeft het nog nooit langer dan 24 uur geduurd. Nou zijn er al 72 uur voorbij. Wel willen dat de shifts binnen 3 uur gedaan worden, kijk het dan ook na binnen 3 uur.
pi_180793741
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 juli 2018 16:31 schreef loezzzje het volgende:

[..]

Daarom was die ice tea shift zo fijn. Echt heel weinig ice tea om te tellen en gekleurde doppen dus je kon goed de verschillende producten tellen.

[..]

Ja echt belachelijk. Bij mij heeft het nog nooit langer dan 24 uur geduurd. Nou zijn er al 72 uur voorbij. Wel willen dat de shifts binnen 3 uur gedaan worden, kijk het dan ook na binnen 3 uur.
Het is goed als iedereen er even wat van zegt in de app, want dit is echt belachelijk. Als het vandaag niet wordt gedaan is het gewoon 4 dagen. Ik heb er gister wat van gezegd en doe het zometeen weer. Altijd dat smoesje dat het druk is ben ik ook klaarmee.
pi_180794416
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 juli 2018 16:37 schreef babbelaar92 het volgende:

[..]

Het is goed als iedereen er even wat van zegt in de app, want dit is echt belachelijk. Als het vandaag niet wordt gedaan is het gewoon 4 dagen. Ik heb er gister wat van gezegd en doe het zometeen weer. Altijd dat smoesje dat het druk is ben ik ook klaarmee.
Yeah same. Ook gedaan, maar hetzelfde verhaal teruggekregen. Waarom dan zoveel uitzetten als je niet de capaciteit hebt om het ook na te kijken?
pi_180795163
Denk dat het nu ook komt door het mooie weer. Ik denk niet dat alle uren vast staan namelijk die ze werken en dat er nu gewoon niemand wilt bijspringen omdat ze wel wat anders te doen hebben
pi_180796788
Vanmiddag werden mijn opdrachten (babymelk check en pate check) binnen 5 min goedgekeurd
VERWIJDER DIT ACCOUNT
pi_180796865
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juli 2018 17:30 schreef eenjongen... het volgende:
Denk dat het nu ook komt door het mooie weer. Ik denk niet dat alle uren vast staan namelijk die ze werken en dat er nu gewoon niemand wilt bijspringen omdat ze wel wat anders te doen hebben
Dat hun niet genoeg “personeel” hebben is dan weer niet ons probleem. Hun moeten zorgen dat er genoeg mensen zijn die kunnen nakijken. Ik zorg op mijn werk ook voor vervanging met vakantie. Kan toch ook niet zeggen, ben 3 weken weg, zoek het maar uit.
pi_180797725
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juli 2018 19:00 schreef F0xy het volgende:
Vanmiddag werden mijn opdrachten (babymelk check en pate check) binnen 5 min goedgekeurd
Babymelk wordt altijd snel nagekeken. Het ligt er per opdracht natuurlijk aan hoe snel het afgerond moet zijn.
pi_180797980
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juli 2018 19:00 schreef F0xy het volgende:
Vanmiddag werden mijn opdrachten (babymelk check en pate check) binnen 5 min goedgekeurd
Ik heb er ook een flink aantal gedaan en die werden ook instant nagekeken. Komt denk doordat er weinig mensen waren die ze deden, dus elke goedkeuring scheelt een eventuele verhoging van de opdracht om toch mensen te lokken.

De paté check was uitzonderlijk snel, vond ik ook gek!

Wie heeft er bier alarm opdrachten gedaan?
pi_180798015
Kreeg een berichtje dat ze misschien morgen gingen nakijken en anders na het weekend 🙄
pi_180798898
De checks zullen denk ik wel per soort aan één persoon worden toegewezen. Maargoed, slordig vind ik het wel.

1x Chocoladecheck Jumbo (2 dagen open)
2x Shift Beleg (1 dag open)
1x Chocoladecheck Jumbo
1x Shift Pastasaus
1x Shift Reinigers

Maar het totale lijstje was dit: (Bold = goedgekeurd)

1x Chocoladecheck Jumbo
1x Match Check Blokker
2x Tena Promotiecheck
1x Pate Check AH

2x Shift Beleg
1x Chocoladecheck Jumbo
1x Pate Check Jumbo
1x Shift Pastasaus
1x Shift Reinigers
pi_180798920
Oh ja. Vanmorgen naar het asiel geweest met 61 kuipjes pate. Daar waren ze erg blij mee. :s)
  zaterdag 28 juli 2018 @ 21:22:18 #227
472174 b-engel
MV 2007, R/SS 2017
pi_180800419
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juli 2018 20:27 schreef Crientj het volgende:
Oh ja. Vanmorgen naar het asiel geweest met 61 kuipjes pate. Daar waren ze erg blij mee. :s)
Ze weten dat het geen voer is? En je hebt er geen pikante bijgedaan?
pi_180800872
quote:
11s.gif Op zaterdag 28 juli 2018 21:22 schreef b-engel het volgende:

[..]

Ze weten dat het geen voer is? En je hebt er geen pikante bijgedaan?
Ik neem aan dat ze daar prima weten wat wel en niet geschikt is om als voer te gebruiken. Pikant zit er wel bij, maar ik neem aan dat ze die zelf mee naar huis nemen en niet gebruiken om de dieren mee te voeren. Had het wel aangegeven in mijn email om welke varianten het gaat en of zij het konden gebruiken voor het makkelijker geven van medicatie.
  zaterdag 28 juli 2018 @ 21:56:54 #229
472174 b-engel
MV 2007, R/SS 2017
pi_180801265
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 juli 2018 21:41 schreef Crientj het volgende:

[..]

Ik neem aan dat ze daar prima weten wat wel en niet geschikt is om als voer te gebruiken. Pikant zit er wel bij, maar ik neem aan dat ze die zelf mee naar huis nemen en niet gebruiken om de dieren mee te voeren. Had het wel aangegeven in mijn email om welke varianten het gaat en of zij het konden gebruiken voor het makkelijker geven van medicatie.
Oh perfect. Ik was ff bang dat je het zo gegeven had. Als je ziet hoeveel mensen toch al dachten dat het kattenvoer was.... hahah
pi_180801966
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juli 2018 21:56 schreef b-engel het volgende:

[..]

Oh perfect. Ik was ff bang dat je het zo gegeven had. Als je ziet hoeveel mensen toch al dachten dat het kattenvoer was.... hahah
Beetje spicy kunnen die beesten wel hebben. Dan drinken ze wel wat extra water.
pi_180802968
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juli 2018 19:55 schreef loezzzje het volgende:
Kreeg een berichtje dat ze misschien morgen gingen nakijken en anders na het weekend 🙄
Na het weekend? Sorry maar dat vind ik echt schandalig. Dan staan ze bij mij dus 5 dagen open. Als ze het niet aankunnen moeten ze geen nieuwe opdrachten in de app zetten totdat ze weer bij zijn.
pi_180805395
excuses voor het ongemak kreeg ik. ja daar koop ik weinig voor 🙄
pi_180807335
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2018 00:55 schreef loezzzje het volgende:
excuses voor het ongemak kreeg ik. ja daar koop ik weinig voor 🙄
Dat is een standaard reactie net als: Het is momenteel erg druk in de app, bedankt voor je geduld, ik kan niet beloven dat we er vandaag nog aan toe komen etc,
pi_180808059
Wat zinn shifts? Ik ben nog maar lvl2
pi_180808272
Die verzorgingsplaatscheck naar 10 euro. En ik moet zo ruim 150km reizen in me eentje, dat kan nog wel wat opleveren
pi_180808731
Nou SS heeft ook achterstand😞

Ik heb 8 bierkaart check die nog moeten worden gecontroleerd!
pi_180808877
Goedemorgen,

lees net dit topic. Begin toch wel geïnteresseerd te raken, welke van de 2 is op dit moment het meest interessant?

Ik woon trouwens in regio Den Bosch, daar is naar mijn idee voldoende gelegenheid om opdrachten uit te kunnen voeren.
pi_180809015
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2018 10:42 schreef Ron1986 het volgende:
Goedemorgen,

lees net dit topic. Begin toch wel geïnteresseerd te raken, welke van de 2 is op dit moment het meest interessant?

Ik woon trouwens in regio Den Bosch, daar is naar mijn idee voldoende gelegenheid om opdrachten uit te kunnen voeren.
Ze zijn alle 2 wel interessant. Ligt er echt aan welke het meeste opdrachten heeft op dat moment. Zal ik je uitnodigen voor beiden? Kun je het proberen.
pi_180809251
quote:
1s.gif Op zondag 29 juli 2018 10:52 schreef loezzzje het volgende:

[..]

Ze zijn alle 2 wel interessant. Ligt er echt aan welke het meeste opdrachten heeft op dat moment. Zal ik je uitnodigen voor beiden? Kun je het proberen.
Top, ik zie er bij SS ook een bij staan bij de kassa bijv. dat is toch op zich wel best tricky omdat je dan bijv. de andere klanten mogelijk ophoud of aandacht trekt van de medewerker of zie ik dat verkeerd? Snoep! in dit geval.
  zondag 29 juli 2018 @ 12:49:01 #240
472174 b-engel
MV 2007, R/SS 2017
pi_180810798
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2018 10:42 schreef Ron1986 het volgende:
Goedemorgen,

lees net dit topic. Begin toch wel geïnteresseerd te raken, welke van de 2 is op dit moment het meest interessant?

Ik woon trouwens in regio Den Bosch, daar is naar mijn idee voldoende gelegenheid om opdrachten uit te kunnen voeren.
Stuur maar een berichtje, ik heb ze allebei voor je!
pi_180810943
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2018 12:49 schreef b-engel het volgende:

[..]

Stuur maar een berichtje, ik heb ze allebei voor je!
Ben al reeds voorzien; desondanks thx.
Bij Roamler level 1 gedaan; kan ik er vanuit gaan dat ik morgen met level 2 aan de slag kan?

In theorie kan je producten die je moet kopen toch weet terug brengen of zie ik dat verkeerd?
pi_180811482
Shifters laat ff weten hier als er bij jullie is nagekeken. Ik heb er net weer wat van gezegd en ik kreeg weer een nietszeggend antwoord zonder duidelijkheid. Ik ben benieuwd of ze het 5 dagen gaan maken dat ze geen shifts nakijken.
pi_180811494
quote:
1s.gif Op zondag 29 juli 2018 12:55 schreef Ron1986 het volgende:

[..]

Ben al reeds voorzien; desondanks thx.
Bij Roamler level 1 gedaan; kan ik er vanuit gaan dat ik morgen met level 2 aan de slag kan?

In theorie kan je producten die je moet kopen toch weet terug brengen of zie ik dat verkeerd?
In theorie ja. In de praktijk ligt hebben ze daar meestal wel iets op bedacht. Bijvoorbeeld dat je iets op de bon moet schrijven
pi_180811665
quote:
1s.gif Op zondag 29 juli 2018 12:55 schreef Ron1986 het volgende:

[..]

Ben al reeds voorzien; desondanks thx.
Bij Roamler level 1 gedaan; kan ik er vanuit gaan dat ik morgen met level 2 aan de slag kan?

In theorie kan je producten die je moet kopen toch weet terug brengen of zie ik dat verkeerd?
Als je genoeg opdrachten doet om xp binnen te krijgen dan wel ja. Je moet ff door dat 1ste level heen, dat vinden veel mensen vervelend maar dat doet roamler denk ik om te kijken hoe je je inzet voor ze ofzo.
pi_180811690
quote:
1s.gif Op zondag 29 juli 2018 13:28 schreef eenjongen... het volgende:

[..]

In theorie ja. In de praktijk ligt hebben ze daar meestal wel iets op bedacht. Bijvoorbeeld dat je iets op de bon moet schrijven
Stond idd dat je dr nietig op moest schrijven. Maar je kunt hem dan ook in scannen lijkt me, uitprinten en daar het opschrijven?
Bij ons eet niemand die gekke pathe.

Wel eerst wachten met terug brengen tot de betaling geweest is natuurlijk,
pi_180811783
Dat zou wel heel omslachtig zijn, en daar ben je ook alleen maar meer tijd mee kwijt. Product kopen, bon inscannen, betaling aanvragen, producten terugbrengen naar de winkel. Nee dank je, zo desperate ben ik niet :P
pi_180811936
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2018 13:45 schreef loezzzje het volgende:
Dat zou wel heel omslachtig zijn, en daar ben je ook alleen maar meer tijd mee kwijt. Product kopen, bon inscannen, betaling aanvragen, producten terugbrengen naar de winkel. Nee dank je, zo desperate ben ik niet :P
Haha anders kan ik t idd nog wel afgeven. Is ook de moeite niet en de insteek natuurlijk niet.
pi_180811986
quote:
1s.gif Op zondag 29 juli 2018 13:53 schreef Ron1986 het volgende:

[..]

Haha anders kan ik t idd nog wel afgeven. Is ook de moeite niet en de insteek natuurlijk niet.
Ja of je gooit het desnoods in de container als niemand het eet. Je krijgt toch het geld terug ;)
pi_180812232
quote:
1s.gif Op zondag 29 juli 2018 13:57 schreef loezzzje het volgende:

[..]

Ja of je gooit het desnoods in de container als niemand het eet. Je krijgt toch het geld terug ;)
Weggooien is zonde. Geef het dan liever weg aan iemand.
pi_180812662
Ik weet nog wel bij die melkpakken van 2 jaar geleden ofzo dat ik die random op straat heb weg gegeven. Aan oma'tjes en mensen die kranten stonden te verkopen en zwervers enzo
pi_180818945
wat ik echt vervelend vind bij de wasverzorging shift is dat hij niet eens heel veel werk hoeft te zijn maar die robijn wasmiddel & verzachter staan zo vaak door elkaar waardoor het echt veel tijd kost om de schappen goed in te schatten. als ze nou gewoon alles netjes van elkaar scheiden dan heb je zo de schapruimte geteld.
pi_180819029
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2018 19:07 schreef loezzzje het volgende:
wat ik echt vervelend vind bij de wasverzorging shift is dat hij niet eens heel veel werk hoeft te zijn maar die robijn wasmiddel & verzachter staan zo vaak door elkaar waardoor het echt veel tijd kost om de schappen goed in te schatten. als ze nou gewoon alles netjes van elkaar scheiden dan heb je zo de schapruimte geteld.
Dat inschatten van de schapruimte is sowieso een lastige vind ik. Ik vrees ook een beetje dat mijn shifts daardoor worden afgekeurd omdat ik er te snel doorheen ben gegaan en een schapkaartje op een andere plank heb gemist..

Maar ik vind 25/30 stuks per shift best veel.
pi_180819531
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2018 19:10 schreef Crientj het volgende:

[..]

Dat inschatten van de schapruimte is sowieso een lastige vind ik. Ik vrees ook een beetje dat mijn shifts daardoor worden afgekeurd omdat ik er te snel doorheen ben gegaan en een schapkaartje op een andere plank heb gemist..

Maar ik vind 25/30 stuks per shift best veel.
Daarom neem ik mijn tijd er ook voor. En vooral bij die robijn, dat moet je echt op je gemak bekijken als het overal en nergens staat. Bij mij is ie een x afgekeurd, waarschijnlijk op het inschatten. De wasverzorging is trouwens maar 20 maar dan nog. 20 min voor 2 euro is eigenlijk niet echt rendabel.
pi_180833417
Hoeveel shifts hebben jullie gedaan de afgelopen dagen, en zijn er bij jullie al wat nagekeken? Bij mij is er nog niets nagekeken, zelfs m'n oudste shifts van 5 dagen geleden niet.
pi_180833911
quote:
0s.gif Op maandag 30 juli 2018 13:28 schreef babbelaar92 het volgende:
Hoeveel shifts hebben jullie gedaan de afgelopen dagen, en zijn er bij jullie al wat nagekeken? Bij mij is er nog niets nagekeken, zelfs m'n oudste shifts van 5 dagen geleden niet.
Acht en nul. Afwachten it is.
pi_180834971
Heeft iemand bij SS de auto’s opdracht gedaan? Ze staan nu voor ¤10, maar ik. Wacht nog eff dat ze oplopen.

En mijn tv check is goedgekeurt! Nu nog wachten op 10 bierkaart check.....van 4 dagen geleden.
pi_180835752
Volgens mij heb ik er in totaal 21 gedaan en er zijn er net 8 goedgekeurd. Die waren van 5 dagen geleden. Ik gok dat ze nu met alle shifts bezig zijn.
pi_180835922
quote:
0s.gif Op maandag 30 juli 2018 15:20 schreef loezzzje het volgende:
Volgens mij heb ik er in totaal 21 gedaan en er zijn er net 8 goedgekeurd. Die waren van 5 dagen geleden. Ik gok dat ze nu met alle shifts bezig zijn.
Bij mij zijn alle ice tea shifts nagekeken. 17 ingestuurd en 8 afgekeurd. Ineens moet je rijen dozen ook meetellen als plank. In het instructiedocument staat alleen bierkratten en toiletpapier dus niet echt fair maargoed.
pi_180836294
quote:
1s.gif Op maandag 30 juli 2018 15:31 schreef babbelaar92 het volgende:

[..]

Bij mij zijn alle ice tea shifts nagekeken. 17 ingestuurd en 8 afgekeurd. Ineens moet je rijen dozen ook meetellen als plank. In het instructiedocument staat alleen bierkratten en toiletpapier dus niet echt fair maargoed.
:N Dat is niet netjes.
pi_180836416
Stonden die dozen naast de kopstelling? Want daar had ik een berichtje over gestuurd of die meegeteld moesten worden en dat hoefde niet. Alleen wat op de kopstelling staat.
pi_180839394
Level 1 van Roamler bijna voldaan. Wel irritant dat die thee check niet in iedere winkel gedaan kan worden; het is toch een oefening. Ik had even niet de tijd om nog naar AH te gaan.

Toevallig iemand die de Seat's en Sofa's opdracht al gedaan heeft van SS, zo ja hoeveel tijd ging daar in zitten.?
pi_180840078
quote:
0s.gif Op maandag 30 juli 2018 18:49 schreef Ron1986 het volgende:
Level 1 van Roamler bijna voldaan. Wel irritant dat die thee check niet in iedere winkel gedaan kan worden; het is toch een oefening. Ik had even niet de tijd om nog naar AH te gaan.

Toevallig iemand die de Seat's en Sofa's opdracht al gedaan heeft van SS, zo ja hoeveel tijd ging daar in zitten.?
Niet gedaan, maar ik heb vergelijkbaare opdrachten gedaan en als de sale persoon niet al te lang zijn praatje diet zo’n 15 min..
pi_180854197
De ah oosters shifts mogen jullie ook hebben. Vreselijk.
pi_180859573
Ik heb nog meer dan 30 shifts openstaan maar vandaag is er nog geen één nagekeken, bij jullie wel?
pi_180859578
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 juli 2018 14:14 schreef babbelaar92 het volgende:
De ah oosters shifts mogen jullie ook hebben. Vreselijk.
Haha, ik keek ook even naar zo een nieuwe shift. Na de shift te openen gelijk geannuleerd. 😂 😂
pi_180859819
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 juli 2018 18:26 schreef Smartroam het volgende:

[..]

Haha, ik keek ook even naar zo een nieuwe shift. Na de shift te openen gelijk geannuleerd. 😂 😂
Haha echt he, ik heb ook m'n grenzen.
pi_180861515
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 juli 2018 18:26 schreef babbelaar92 het volgende:
Ik heb nog meer dan 30 shifts openstaan maar vandaag is er nog geen één nagekeken, bij jullie wel?
Ja, 3x Toilet, 1x Reinigers.
pi_180862261
Die oosters shift 🤣
pi_180862465
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 juli 2018 21:11 schreef loezzzje het volgende:
Die oosters shift 🤣
Dan moet ik serieus geen geld meer hebben voor etenen geen familie meer hebben wil ik die doen😂😂😂
pi_180862887
voor 15 euro wil ik hem best doen maar niet voor 2 :P haha echt sneu.
pi_180863050
Haha, is die zo veeleisend? Net als de beleg shift of erger? :P
pi_180863193
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 juli 2018 21:59 schreef Crientj het volgende:
Haha, is die zo veeleisend? Net als de beleg shift of erger? :P
nog een graadje erger :P
pi_180863281
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 juli 2018 22:09 schreef loezzzje het volgende:

[..]

nog een graadje erger :P
Ohhhh noes. _O-
pi_180865772
Ron level 2 gehaald, lekker bezig! 👌
pi_180865823
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2018 00:29 schreef loezzzje het volgende:
Ron level 2 gehaald, lekker bezig! 👌
Thx doe ik goed hé. Vandaag even bij Makro binnengewipt, maar nu worden ze niet meer zo snel gekeurd..
pi_180868276
Er is bij mij gisteren ook niks gekeurd -_-
pi_180868743
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2018 08:12 schreef loezzzje het volgende:
Er is bij mij gisteren ook niks gekeurd -_-
Bij mij ook niets. Ik heb nog meer dan 30 shifts openstaan en gister is er geen eentje nagekeken. Ik vind het maar vreemd.
pi_180869349
Bij mij is gister wel wat goedgekeurd, maarja dat waren geen shifts.
pi_180870472
Ik denk dat ze elke x de shifts tot het eind bewaren omdat die minder belangrijk zijn ofzo en dat ze er dan aan het einde vd dag niet meer aan toe komen.
pi_180870645
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2018 10:31 schreef loezzzje het volgende:
Ik denk dat ze elke x de shifts tot het eind bewaren omdat die minder belangrijk zijn ofzo en dat ze er dan aan het einde vd dag niet meer aan toe komen.
Mij is inderdaad weleens verteld dat alle andere opdrachten meer prioriteit hebben. Er zijn overigens net 7 van m'n 32 shifts nagekeken.
pi_180871579
Nog even en ze gaan ons instellen als prio users. Voor we teveel negatieve post maken😂😂
pi_180871816
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2018 11:26 schreef eenjongen... het volgende:
Nog even en ze gaan ons instellen als prio users. Voor we teveel negatieve post maken😂😂
Ik mag gewoon mijn ervaringen hier neerzettten lijkt me. Positief of negatief. 😊
pi_180879252
Ja jongens, oosters is naar ¤3,- gegaan 😜
pi_180879861
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2018 18:07 schreef loezzzje het volgende:
Ja jongens, oosters is naar ¤3,- gegaan 😜
_O-
pi_180880159
Poosje geleden kon je die Espresso! opdrachten doen bij de AH (SS) en kreeg je 2,50 bonus als je zo'n biologisch groen kaartje liet ophangen.

Heeft iemand al wat gehoord over wanneer je die bonus krijgt :P?
VERWIJDER DIT ACCOUNT
pi_180880630
Zie net dit in de kortingsbak bij mijn AH. Hier moest ik wel even om lachen.

https://imgur.com/a/b1t6air
pi_180883076
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2018 18:07 schreef loezzzje het volgende:
Ja jongens, oosters is naar ¤3,- gegaan 😜
En nog steeds zou ik hem niet doen!
  Moderator donderdag 2 augustus 2018 @ 00:58:40 #288
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_180888002
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2018 18:07 schreef loezzzje het volgende:
Ja jongens, oosters is naar ¤3,- gegaan 😜
Ik ben nu wel benieuwd geraakt, is die check echt zo erg? _O-
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_180894422
laatste dag Gillette check verhoogt naar 13,00. Is deze eenvoudig te doen?
pi_180895362
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2018 19:00 schreef F0xy het volgende:
Poosje geleden kon je die Espresso! opdrachten doen bij de AH (SS) en kreeg je 2,50 bonus als je zo'n biologisch groen kaartje liet ophangen.

Heeft iemand al wat gehoord over wanneer je die bonus krijgt :P?
Is al overgemaakt!
pi_180895391
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 12:17 schreef Ron1986 het volgende:
laatste dag Gillette check verhoogt naar 13,00. Is deze eenvoudig te doen?
Ik heb hem weleens gedaan. Opzich prima te doen. Misschien gaat ie nog naar ¤20 tegen 17:00🤪
pi_180896128
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 12:17 schreef Ron1986 het volgende:
laatste dag Gillette check verhoogt naar 13,00. Is deze eenvoudig te doen?
Nee, vond hem lang duren en je moet ook bij de kassa’s fotos maken.
Maar probeer ‘m gerust uit. :).
pi_180896202
quote:
1s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 13:35 schreef Crientj het volgende:

[..]

Nee, vond hem lang duren en je moet ook bij de kassa’s fotos maken.
Maar probeer ‘m gerust uit. :).
Ja dat bij de kassa's foto's maken zit me inderdaad ook tegen, vaak is het ook nog eens erg druk bij de kassa.
pi_180897066
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 13:39 schreef Ron1986 het volgende:

[..]

Ja dat bij de kassa's foto's maken zit me inderdaad ook tegen, vaak is het ook nog eens erg druk bij de kassa.
Je kan liever drukte hebben dan wanneer er niemand staat haha, dan kijken medewerkers je ook niet zo raar aan.
pi_180897611
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 14:12 schreef Crientj het volgende:

[..]

Je kan liever drukte hebben dan wanneer er niemand staat haha, dan kijken medewerkers je ook niet zo raar aan.
Dit is zeker waar. Gewoon net doen alsof je in de rij staat en dan als je klaar bent weer eruit gaan. Zo deed ik het wel eens als ik foto’s moest maken bij de kassa.
pi_180903707
quote:
1s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 12:59 schreef Smartroam het volgende:

[..]

Is al overgemaakt!
Haha klopt! Heb het vandaag ontvangen :P
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 12:17 schreef Ron1986 het volgende:
laatste dag Gillette check verhoogt naar 13,00. Is deze eenvoudig te doen?
Ik vind het altijd wel te doen, omdat de dichtstbijzijnde Kruidvat mij al kent van een opdracht waarbij je een toestemmingsbrief kreeg (categorieën check volgens mij). Daardoor mag ik daar nu bijna altijd wel foto's maken. Eén keer werd ik aangesproken door een medewerkster. Toen vertelde ik dat ik vaker foto's maak voor opdrachten (liet mijn telefoon zien), waarna zij zich helemaal ging verontschuldigen dat ze me aansprak haha
VERWIJDER DIT ACCOUNT
pi_180904199
Ben aan de bierkaart en tv kaart check begonnen geen straf met dit weer en goed te doen, bestel wel overal n drankje komt beter over vind ik. Bij tv check word dit niet vergoed maarja moet wel leuk blijven hè haha

Bij eentje wel min of meer weggestuurd omdat ik niks wou eten. Wel biertje a 3,20 aftikken gezellig weer, gelukkig opdracht wel klaar.

[ Bericht 25% gewijzigd door Ron1986 op 02-08-2018 21:00:48 ]
pi_180905877
quote:
1s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 20:34 schreef Ron1986 het volgende:
Ben aan de bierkaart en tv kaart check begonnen geen straf met dit weer en goed te doen, bestel wel overal n drankje komt beter over vind ik. Bij tv check word dit niet vergoed maarja moet wel leuk blijven hè haha

Bij eentje wel min of meer weggestuurd omdat ik niks wou eten. Wel biertje a 3,20 aftikken gezellig weer, gelukkig opdracht wel klaar.
Bij die tv check loop ik naar binnen en maak ik snel foto's en vervolgens stel ik een vraag (zoals waar is het station) en zeg ik m'n bundel is bijna leeg en ik zag dat er hier wifi is even de route opzoeken. Zo is het niet vreemd dat ik in en uit loop zonder iets te bestellen.
pi_180906668
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 20:02 schreef F0xy het volgende:

[..]

Haha klopt! Heb het vandaag ontvangen :P

[..]

Ik vind het altijd wel te doen, omdat de dichtstbijzijnde Kruidvat mij al kent van een opdracht waarbij je een toestemmingsbrief kreeg (categorieën check volgens mij). Daardoor mag ik daar nu bijna altijd wel foto's maken. Eén keer werd ik aangesproken door een medewerkster. Toen vertelde ik dat ik vaker foto's maak voor opdrachten (liet mijn telefoon zien), waarna zij zich helemaal ging verontschuldigen dat ze me aansprak haha
Zo werkt het ook...

Zodra je zo'n brief hebt, gelijk het filiaal/formule in en zeggen dat je dit vaak doet en ook in de toekomst doet. Altijd toegang voortaan! Ik heb letterlijk overal toestemming hier.
pi_180915154
Hoe lang duurt het uitbetalen bij Roamler ongeveer?
Er gaat geen fee vanaf ofzo toch?
pi_180915680
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 11:50 schreef Ron1986 het volgende:
Hoe lang duurt het uitbetalen bij Roamler ongeveer?
Er gaat geen fee vanaf ofzo toch?
Er gaat wel een fee vanaf als je onder de ¤20 uitbetaald naar je bank. 0.25 cent. En bij paypal betaal je ongeacht het bedrag een fee. Uitbetalen voor 15:00 dan staat het dezelfde dag nog op je rekening. Heb je abn of bunq dan staat het er direct op.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')