abonnement Unibet Coolblue
  maandag 13 augustus 2018 @ 20:09:14 #101
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_181160293
quote:
9s.gif Op vrijdag 10 augustus 2018 13:00 schreef Claudia_x het volgende:
Ik vond het gisteravond een goed idee, maar vanochtend vroeg ik me af of we dan ooit nog op vakantie kunnen, aangezien we als kluizenaars gaan leven als we de stad uit zijn en dus nooit meer een oppas zullen vinden.
Ik moet er, net als renesite, wel om lachen. :D Er is vast íemand in de buurt. Heb je ook geen planten? Want als je planten hebt, kejje nezzo goed kippe neme! Of woont de eerste buur echt op 10 kilometer afstand?
Snobs have more fun!
KLIK!
  dinsdag 14 augustus 2018 @ 20:21:22 #102
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_181186812
Ik heb eindelijk wat foto's. Al is het nog niet erg interessant wat er te zien is, maar toch. Ze zijn wel gierend groot, zie ik. Weet niet wat daaraan te doen.

Eerst maar onze operating room. Dit is een kamer direct naast de voordeur. Wordt straks garderobe en schoenenkamer en zo. Nu de uitvalsbasis voor de tools. 8-)


Dan het project van onze fantastische timmerman. Hij draait de deuren om van de smalle kasten, omdat er binnenin wél panelen zitten en op de buitenkant niet. Een hele klus, want de sloten moeten weggewerkt en zo. Hij maakt er ook omlijsting om die bij de suite past. Op de eerste foto zie je trouwens de visgraatvloer zoals hij was (wij vonden hem te 'geel'). Op de foto's erna is de vloer gelakt. Ik realiseer me dat je op de foto nauwelijks verschil ziet, maar IRL is de vloer een stuk klassieker geworden van kleur.
Op de eerste foto zie je nog de planken hangen in de alkoof, de tussenkamer. Op die plek moet een maatkast komen (3.40 hoog bij 2 meter breed zo ongeveer) waar onderin een TV verstopt kan worden en bovenin heel veel boeken kunnen. Mét laddertje.




Binnenkort komt een behanger behang inmeten voor de gang (de strook waar de ladders voor staan) en de zitkamer. Bestellen komt heel nauw ivm de vreemde patronen (en de prijs), vandaar inmeten. De behanger is er speciaal voor 'opgeleid' ook, voor dit merk.



Terwijl de timmerman en schilder beneden aan het werk zijn, hebben wij tapijt weggehaald, een triljoen gaten gevuld, honderd keer geschuurd en zetten we nu de oude vloer in de lak. De drie slaapkamers en de overloop worden hetzelfde grijs.



En dan nu gewoon een kluit random foto's.






Binnenkort komt de tuinman.

[ Bericht 0% gewijzigd door Duderinnetje op 14-08-2018 20:45:09 ]
Snobs have more fun!
KLIK!
  dinsdag 14 augustus 2018 @ 20:30:48 #103
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_181187069
Zo was het dus nog mét tapijt:


En nog even over het behang:

In de gang, naast het trapboogje (zie foto in de post hierboven):

In de zitkamer, helemaal rondom de deur:




Zal mij benieuwen. :P

[ Bericht 7% gewijzigd door Duderinnetje op 14-08-2018 21:04:37 ]
Snobs have more fun!
KLIK!
  dinsdag 14 augustus 2018 @ 20:33:25 #104
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_181187171
Oh, het is zo O+ O+ O+
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  dinsdag 14 augustus 2018 @ 20:53:51 #105
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_181187941
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 20:33 schreef Leandra het volgende:
Oh, het is zo O+ O+ O+
Ja het is echt behoorlijk fantastisch. Het is jammer dat ik de enorme hoogte niet goed in foto's gevat krijg. Maar die vier schuifdeuren zijn echt énorm bijvoorbeeld. Heel vreemd om daar als relatieve uk rond te lopen. Wat een balzaal. Hoog tijd dat er wat meubels in komen!

We willen voor in de eetkamer een grote ovalen tafel laten maken. Notenhout waarschijnlijk. Vrij licht en frêle, zodat de schouw en de mooie raampartijen tot hun recht komen. Verder komen in de drie huiskamers kroonluchters. We hebben een adresje gevonden in de buurt dat ze importeert en restaureert. We kwamen in ons huidige huis nog weg met neppers, maar die zijn in het nieuwe huis veel te klein. De maat die we nodig hebben, hebben ze niet genept. ;(

Dan nog op zoek naar een houtkacheltje voor de zitkamer. Vorige bewoner had er eentje in het eetgedeelte, maar dat vinden we onhandig. Hopelijk kan men de speciale pijp op het dak hergebruiken voor de schouw in de zitkamer. Even informeren daarnaar.

Het is wel erg leuk om weer helemaal een huis opnieuw in te richten. O+
Snobs have more fun!
KLIK!
  Moderator dinsdag 14 augustus 2018 @ 21:35:40 #106
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_181189591
Ik fiets zo vaak langs :) ! Leuk wat er dan achter de deur en de ramen zit. Laatst waren de gordijnen open er geen gordijnen. Even gespiekt :s)

[ Bericht 5% gewijzigd door Rene op 14-08-2018 21:45:07 ]
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_181189784
Gut..kan mij herinneren, hoe ik onder de indruk was, hoe je Arty verleidde tot de aanschaf van de lamp met bomen. ( ben de naam vergeten) _O_
En nu drie luchters _O-

Dat behang. 😎

En in de tuin gaan jullie voor bij-vriendelijke struiken? :?
pi_181191622
Oeh! Oeh! Komende woensdag weer even spieken *O*

Wat een O+ huis is het toch O+
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_181191891
Dat behang :o :D
Verder, wat een details en deuren omdraaien _O_
pi_181192151
Nou ik kan maar een ding zeggen : ^O^
pffff je huis verbouwen valt (nog) niet mee :P
  dinsdag 14 augustus 2018 @ 23:22:00 #111
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_181192426
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 21:35 schreef Renesite het volgende:
Ik fiets zo vaak langs :) ! Leuk wat er dan achter de deur en de ramen zit. Laatst waren de gordijnen open er geen gordijnen. Even gespiekt :s)
Waar we ook wonen, jij fietst er weer geregeld langs! :D :W

Gordijnen (van die halverwege-dingen op maat, hebben we erbij gekregen) zijn inderdaad weg ivm geklus in de kamer. Leuk dat je gespiekt hebt! Kom maar eens op de koffie als de boel klaar is!
Snobs have more fun!
KLIK!
  dinsdag 14 augustus 2018 @ 23:27:40 #112
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_181192537
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 21:41 schreef AnneX het volgende:
Gut..kan mij herinneren, hoe ik onder de indruk was, hoe je Arty verleidde tot de aanschaf van de lamp met bomen. ( ben de naam vergeten) _O_
En nu drie luchters _O-

Dat behang. 😎

En in de tuin gaan jullie voor bij-vriendelijke struiken? :?
Die bomenlampen zijn van Nicolet Brunklaus. Zijn we (beiden inmiddels) zeer fan van! O+ Die komen nu boven, denk ik, op slaap- en logeer. Ze blijven zeker! In onze slaapkamer komt ook vast wel een behang dat iets met bomen/natuur te maken heeft. Nog even uitzoeken. :)

In de tuin komen:
- schuur
- gras O+ O+
- moestuintje (klein)
- bessen en frambozen
- fruitboom (peer, denk ik)
- bloeiers die de schuttingen bedekken (clamtissen [sic], etc.)

En een fijne plek met grote eettafel, vlak voor de deur naar de keuken.

Vóór het huis komen twee extra rozen en ik wil een ruilbibliotheekje aan de gevel.
Snobs have more fun!
KLIK!
  dinsdag 14 augustus 2018 @ 23:28:00 #113
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_181192538
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 22:45 schreef Cat-astrophe het volgende:
Oeh! Oeh! Komende woensdag weer even spieken *O*

Wat een O+ huis is het toch O+
Ben je er weer regelmatig?
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_181192584
Leuk hoor, jullie plannetjes 👍
  Moderator woensdag 15 augustus 2018 @ 06:02:01 #115
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_181195377
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 23:22 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Waar we ook wonen, jij fietst er weer geregeld langs! :D :W

Gordijnen (van die halverwege-dingen op maat, hebben we erbij gekregen) zijn inderdaad weg ivm geklus in de kamer. Leuk dat je gespiekt hebt! Kom maar eens op de koffie als de boel klaar is!
ja is goed! :7
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_181195965
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 23:28 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Ben je er weer regelmatig?
Nee, nog één keertje en dat is waarschijnlijk echtecht de laatste keer :D
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_181196123
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 20:21 schreef Duderinnetje het volgende:

Dan het project van onze fantastische timmerman. Hij draait de deuren om van de smalle kasten, omdat er binnenin wél panelen zitten en op de buitenkant niet. Een hele klus, want de sloten moeten weggewerkt en zo. Hij maakt er ook omlijsting om die bij de suite past.
Heb je hier mu "mijn" timmerman voor weten te strikken?
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_181196350
Kijk jou eens even nonchalant patsen met je Boretti :D
Wat een huis. Schitterend.
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
pi_181196464
Ooo wat mooi!! Die vloer in de gang ook en die boekenkast met ladder doet mij dan weer gelijk denken aan Belle en het beest :)
Ben heel benieuwd hoe het met behang wordt dat vond ik er heftig uit zien maar wel heel gaaf :) O+
  woensdag 15 augustus 2018 @ 11:45:01 #120
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_181200074
quote:
5s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 07:49 schreef sigme het volgende:

[..]

Heb je hier mu "mijn" timmerman voor weten te strikken?
Ja! Gouden tip! O+ :*
Snobs have more fun!
KLIK!
  woensdag 15 augustus 2018 @ 11:46:32 #121
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_181200111
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 08:19 schreef mjan het volgende:
Kijk jou eens even nonchalant patsen met je Boretti :D
Wat een huis. Schitterend.
:D

Ach ja, die Boretti. Je raakt er zooooo snel aan gewend. :{w

:P

(Misschien doet 'ie het wel niet eens! Dan hou ik hem voor de sier en eet ik elke avond van de traiteur!!!!!)
Snobs have more fun!
KLIK!
  Moderator woensdag 15 augustus 2018 @ 11:54:01 #122
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_181200288
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 11:46 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

:D

Ach ja, die Boretti. Je raakt er zooooo snel aan gewend. :{w

:P

(Misschien doet 'ie het wel niet eens! Dan hou ik hem voor de sier en eet ik elke avond van de traiteur!!!!!)
er zit wel en mooi italiaans schepijstentje om de hoek. Die heeft ook maaltijden. Weet ff de naam niet meer. Zit aan de meeuwerderweg tegenover friet van piet
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  woensdag 15 augustus 2018 @ 12:04:03 #123
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_181200496
quote:
1s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 11:54 schreef Renesite het volgende:

[..]

er zit wel en mooi italiaans schepijstentje om de hoek. Die heeft ook maaltijden. Weet ff de naam niet meer. Zit aan de meeuwerderweg tegenover friet van piet
Ja klopt! Deze: https://www.dinner-served.nl/
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_181202440
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 11:46 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

:D

Ach ja, die Boretti. Je raakt er zooooo snel aan gewend. :{w

:P

(Misschien doet 'ie het wel niet eens! Dan hou ik hem voor de sier en eet ik elke avond van de traiteur!!!!!)
RiMa, ziet er niet uit, is al jaren een legende in stad en ommelanden.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_181203806
Foto's! Wat een leuk huis. O+

Hoe zit het eigenlijk met isolatie van het huis? Is dat een beetje op orde (triple A-status?) of gaan jullie daar nog iets aan doen? Ik vroeg het me af omdat jullie de houten vloer aan het verven zijn. Ik heb dat zelf ook overwogen maar bedacht toen dat een beetje isolatie tussen de verdiepingen ook wel fijn zou zijn.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_181203873
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2018 20:09 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Ik moet er, net als renesite, wel om lachen. :D Er is vast íemand in de buurt. Heb je ook geen planten? Want als je planten hebt, kejje nezzo goed kippe neme! Of woont de eerste buur echt op 10 kilometer afstand?
Ja, nou, ik overdrijf natuurlijk wat. We hebben er wel buren, maar die zijn allemaal heul oud (50+) en stemmen CDA. Hm, dat maakt ze misschien wel weer heel gekwalificeerd om voor kippen te zorgen.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  woensdag 15 augustus 2018 @ 23:18:55 #127
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_181217654
quote:
2s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 13:31 schreef sigme het volgende:

[..]

RiMa, ziet er niet uit, is al jaren een legende in stad en ommelanden.
Ja, die zag ik laatst! Wat fijn. Die gaan we gauw proberen.
Snobs have more fun!
KLIK!
  woensdag 15 augustus 2018 @ 23:27:53 #128
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_181217864
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 14:29 schreef Claudia_x het volgende:
Foto's! Wat een leuk huis. O+

Hoe zit het eigenlijk met isolatie van het huis? Is dat een beetje op orde (triple A-status?) of gaan jullie daar nog iets aan doen? Ik vroeg het me af omdat jullie de houten vloer aan het verven zijn. Ik heb dat zelf ook overwogen maar bedacht toen dat een beetje isolatie tussen de verdiepingen ook wel fijn zou zijn.
Nee joh, label D of zo, dacht ik. Wel dubbel glas, zelfs in de afgeronde bovenlichten. En er zit wat vloerisolatie in, dacht ik. Energierekening is op basis van vorige bewoner (maar dat was een gezin) vastgesteld op 150 euro per maand. Denk dat wij nog wel wat zuiniger kunnen zijn. In ons huidige huis, even groot, maar niet vrijstaand, betalen we 115 per maand.

Het scheelt dat we natuurlijk maar met zijn tweeën zijn. Af en toe de kachel stoken in het nieuwe huis houdt de boel ook wel aangenaam, denk ik.

Ooit misschien zonnepanelen op ons deels platte dak zetten. Maar dat is ook een boel gedoe met leidingen en apparatuur die je dan weer ergens kwijt moet. Nou ja, we zien wel.
:)

P.s.: CDA-buren willen wel voor je kippen zorgen, maar vreten ze daarna ook op, vrees ik.

[ Bericht 1% gewijzigd door Duderinnetje op 15-08-2018 23:36:34 ]
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_181218934
Oh mijn god dat behang :D! O+!

Zeg.

Zoeken jullie nog een adoptiedochter? Ik ben goed met katten en kan een aardig potje koken.
  donderdag 16 augustus 2018 @ 00:46:41 #130
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_181219619
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2018 00:15 schreef clumsy_clown het volgende:
Oh mijn god dat behang :D! O+!

Zeg.

Zoeken jullie nog een adoptiedochter? Ik ben goed met katten en kan een aardig potje koken.
Oh ik las even 'potje geld' en mijn hart maakte een verheugd sprongetje.

Maar een potje koken is ook fijn. Kun je overweg met een willekeurige Boretti? Dan ben je welkom. We hebben een zijkamer beneden over. Je krijgt een eigen badkamer met ligbad naast je kamer. 8-)

Het zou nog best verhuurbaar zijn ook, in deze studentenstad.
:D
Snobs have more fun!
KLIK!
  Moderator donderdag 16 augustus 2018 @ 06:38:39 #131
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_181221804
500 per maand. Waarom niet.
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_181224328
Twee badkamers, superhandig! Ik stuur mijn lief wel eens naar de tweede badkamer als ik tanden aan het poetsen ben. Eigenlijk zou iedereen twee badkamers moeten hebben.

Dat valt me altijd weer op aan de Amerikaanse makelaarsprogramma's: huis met 4 slaapkamers en 6 badkamers. Waarom!?!
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_181224480
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2018 10:36 schreef Claudia_x het volgende:

Dat valt me altijd weer op aan de Amerikaanse makelaarsprogramma's: huis met 4 slaapkamers en 6 badkamers. Waarom!?!
Synchrone defecatie? oO<
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
pi_181224650
quote:
1s.gif Op donderdag 16 augustus 2018 00:46 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Oh ik las even 'potje geld' en mijn hart maakte een verheugd sprongetje.

Maar een potje koken is ook fijn. Kun je overweg met een willekeurige Boretti? Dan ben je welkom. We hebben een zijkamer beneden over. Je krijgt een eigen badkamer met ligbad naast je kamer. 8-)

Het zou nog best verhuurbaar zijn ook, in deze studentenstad.
:D
Sterker nog, ik heb twee weken geleden een ernstig verwaarloosde Boretti opgeknapt. Er zit er een in het huis van m'n broertje,maar de vorige eigenaren voelden blijkbaar niet de behoefte om er af en toe een lapje doorheen te halen. Onbegrijpelijk, het zou mijn oogappel zijn geweest.

Maar goed, mooi, dat is afgesproken dan. 8-)
  donderdag 16 augustus 2018 @ 11:21:56 #135
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_181225344
quote:
1s.gif Op donderdag 16 augustus 2018 10:49 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Sterker nog, ik heb twee weken geleden een ernstig verwaarloosde Boretti opgeknapt. Er zit er een in het huis van m'n broertje,maar de vorige eigenaren voelden blijkbaar niet de behoefte om er af en toe een lapje doorheen te halen. Onbegrijpelijk, het zou mijn oogappel zijn geweest.

Maar goed, mooi, dat is afgesproken dan. 8-)
Ik leg vast een lapje klaar. O+
Snobs have more fun!
KLIK!
  vrijdag 17 augustus 2018 @ 19:53:17 #136
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_181260972
Nou, als iemand nog een vloerenschuurster nodig heeft: bel me, want ik heb er ervaring mee inmiddels :P
Ik heb circa 55 m2 aan vloerdelen geschuurd (met huurmachine) boven, ze enigszins gerenoveerd, weer opgeschuurd et cetera ( dit x 10) en in de dubbele lak gezet.

Kan geen vloer meer zien en heb lamme polsen van het verven en steunen op de vloer. Maar het wordt wel heel mooi. De schilder schiet beneden al goed op met lakken en mijn man is nu met de schouwen bezig. Misschien dit weekend de muren latexen en dan is de huiskamer nagenoeg klaar. Minus honderd kleine dingetjes. :+

Vandaag wel druiven uit eigen tuin gegeten aldaar :o Wat lekker. Leve de hittegolf, in dat opzicht.

[ Bericht 29% gewijzigd door Duderinnetje op 17-08-2018 19:59:04 ]
Snobs have more fun!
KLIK!
  Moderator dinsdag 28 augustus 2018 @ 17:57:44 #137
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_181523988
:7 !
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_181524065
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2018 19:53 schreef Duderinnetje het volgende:
Nou, als iemand nog een vloerenschuurster nodig heeft: bel me, want ik heb er ervaring mee inmiddels :P
Ik heb circa 55 m2 aan vloerdelen geschuurd (met huurmachine) boven, ze enigszins gerenoveerd, weer opgeschuurd et cetera ( dit x 10) en in de dubbele lak gezet.

Kan geen vloer meer zien en heb lamme polsen van het verven en steunen op de vloer. Maar het wordt wel heel mooi. De schilder schiet beneden al goed op met lakken en mijn man is nu met de schouwen bezig. Misschien dit weekend de muren latexen en dan is de huiskamer nagenoeg klaar. Minus honderd kleine dingetjes. :+

Vandaag wel druiven uit eigen tuin gegeten aldaar :o Wat lekker. Leve de hittegolf, in dat opzicht.
Het houtwerk in de woonkamer lag, hing en stond er vorige week strak bij ^O^

Wanneer gaan jullie over?
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  donderdag 30 augustus 2018 @ 14:07:13 #139
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_181573003
Griep in huize Parkplatz! :o
Verhuizing een week uitgesteld. Dan is het ook wel echt D-Day, maar hopelijk zijn we dan iets beter voorbereid dan we nu zouden zijn voor aankomend weekend. 8 september over dus! Wie niks om handen heeft, mag komen helpen. 8-)

Het voordeel van de uitgestelde verhuizing is dat we net iets meer af hebben als we onze intrek nemen. Volgende week komt de schilder ons een dag helpen met de slaapkamer, zodat die hopelijk óók af is. Naast de woonkamer.

Daar moet nog wel het behang komen - dat binnen is uit Engeland, dus dat is al vast mooi. Nu moet de behanger nog een gapend gat in zijn agenda vinden.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_181573064
:o. Allebei geveld?

Beterschap!

Sorry, ik moet de 8e werken... in het zuiden des lands.

pfew :P
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  donderdag 30 augustus 2018 @ 14:20:03 #141
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_181573286
quote:
1s.gif Op donderdag 30 augustus 2018 14:09 schreef Cat-astrophe het volgende:
:o. Allebei geveld?

Beterschap!

Sorry, ik moet de 8e werken... in het zuiden des lands.

pfew :P
Nee, louter de man. Dus dat is het ergst. Nu moet ik alles doen *gooit armen wanhopig in de lucht.

Ik heb maar gewoon weer een schilder besteld. Mijn probleemoplossende bijdrage aan deze organisatorische crisis. :7

Maar het wordt móói joh! Ik heb nog nooit zo'n gaaf huis gehad. We zijn er helemaal verguld mee. O+

Jammer zeg, van je werk. ;( :P Had je graag als sjouwer gehad. Al is die reis wel ietwat overdreven voor een verhuizing!
Snobs have more fun!
KLIK!
  Moderator donderdag 30 augustus 2018 @ 14:27:47 #142
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_181573412
Helaas zit ik in een vliegtuig naar Krewazië ;( ! En ook geveld door een griepje #bijnadoodervaring
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_181573495
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2018 14:27 schreef Renesite het volgende:
Helaas zit ik in een vliegtuig naar Krewazië ;( ! En ook geveld door een griepje #bijnadoodervaring
Manmanmanmanman.... ;(
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  donderdag 30 augustus 2018 @ 14:34:52 #144
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_181573532
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2018 14:27 schreef Renesite het volgende:
Helaas zit ik in een vliegtuig naar Krewazië ;( ! En ook geveld door een griepje #bijnadoodervaring
Ik denk dat jij ook nog wel een begrafenis hebt dan. Van iemand.
Dus ik reken er maar niet op inderdaad. ;(

Nee maar het komt allemaal goed. :D Wel echt zin in om straks over te zijn! Dit interbellum is niets. Wat een onrust. Tijd om óm te schakelen. :)

[ Bericht 0% gewijzigd door Duderinnetje op 30-08-2018 14:46:04 ]
Snobs have more fun!
KLIK!
  donderdag 30 augustus 2018 @ 14:37:37 #145
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_181573571
Ik peins er niet over. Je huurt maar een verhuizer.
The love you take is equal to the love you make.
  donderdag 30 augustus 2018 @ 14:45:44 #146
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_181573721
quote:
6s.gif Op donderdag 30 augustus 2018 14:37 schreef Lienekien het volgende:
Ik peins er niet over. Je huurt maar een verhuizer.
:D O+
Snobs have more fun!
KLIK!
  Moderator donderdag 30 augustus 2018 @ 16:57:58 #147
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_181576266
quote:
1s.gif Op donderdag 30 augustus 2018 14:32 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Manmanmanmanman.... ;(
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2018 14:34 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Ik denk dat jij ook nog wel een begrafenis hebt dan. Van iemand.
Dus ik reken er maar niet op inderdaad. ;(

Nee maar het komt allemaal goed. :D Wel echt zin in om straks over te zijn! Dit interbellum is niets. Wat een onrust. Tijd om óm te schakelen. :)
Nounounounou. Al vier verhuizingen moeten doen dit jaar, ik ben een pro. En nee, dat waren twee verhuizingen van anderen. Kosteloos en belangeloos :o !

Ik ga zo niet aan je denken wanneer ik rondrijd in Montenegro, Bosnië en Kroatië :{w
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  donderdag 30 augustus 2018 @ 20:19:26 #148
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_181582567
quote:
8s.gif Op donderdag 30 augustus 2018 16:57 schreef Renesite het volgende:

[..]

[..]

Nounounounou. Al vier verhuizingen moeten doen dit jaar, ik ben een pro. En nee, dat waren twee verhuizingen van anderen. Kosteloos en belangeloos :o !

Ik ga zo niet aan je denken wanneer ik rondrijd in Montenegro, Bosnië en Kroatië :{w
Ik ook niet aan jou wanneer ik mijn kostbare China uit de fikken laat donderen tijdens de verhuizing! :{w
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_181582626
Ik heb zelfs geen tijd om de catering te verzorgen :'(
#open kissie
  vrijdag 31 augustus 2018 @ 11:12:20 #150
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_181593338
quote:
10s.gif Op donderdag 30 augustus 2018 20:21 schreef Bluezz het volgende:
Ik heb zelfs geen tijd om de catering te verzorgen :'(
#open kissie
Kom maar een keer catering halen als jullie in de buurt zijn. :*
Snobs have more fun!
KLIK!
  Moderator maandag 10 september 2018 @ 18:36:58 #151
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_181821286
Jullie zijn er toch toch toch
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_181821347
Ja Ja Ja Ja?
pi_181832395
Verzwolgen door het houtwerk :o
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  dinsdag 11 september 2018 @ 12:03:37 #154
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_181835207
Ja! We zijn er!


Wat een exercitie. Nóóit meer zelf verhuizen. What were we thinking? Gelukkig hadden we geweldige en hopelijk vergevingsgezinde verhuishulpen.

Zaterdag het meeste verhuisd met een huurbus. Zondag samen nog laatste zaken ingepakt, heen en weer gereden en het oude huis schoongemaakt. Twee werkdagen van 12 uur, zonder pauze en louter fysiek. Als twee oude mensjes kropen we hier ten slotte over de drempel (niets gewend).

Na de eerste, grote verhuisdag lagen we, na bier en pizza met de verhuishulpen, vroeg in bed. Toch te veel onrust in het hoofd, dus met een fles wijn en veel zeepsop in ons (!) bad gaan zitten samen, in het nieuwe huis. Dat was leuk, want we zijn geen badderaars, dus voelde we ons als hotelgasten in ons eigen, nog een beetje vreemde huis. Je kan er lekker smartlappen zingen, dus dat is een pré.
De volgende dag al weer vroeg samen de laatste loodjes verhuizen (met onze Jaguar, die gebouwd is op vervoer van twee mensen en twee golftassen, dus dat waren heel wat ritjes heen en weer!), poetsen, de koper documentatie en een welkomspresentje achterlaten en rond een uur of negen 's avonds hebben we de poezen meegenomen. Toen was alles goed. *;
Ik vond die eerste nacht in het nieuwe huis, met de poezen nog in het oude huis, namelijk maar niets. :{w

Maar die hebben er nu twee nachten op zitten en na een lastige eerste (angstig), ging het vannacht goed. *O* Hebben lekker geslapen en wij dus ook. Vanmorgen stonden ze mij bij het afgaan van mijn wekker en het openen van mijn ogen als vanouds dwingend en afkeurend in mijn gezicht te ademen vanwege ernstige verwaarlozing want er is geen ontbijt dat automatisch uit mijn handen stroomt. Enfin, die komen er dus wel, op het nieuwe adres.

Gisterenochtend hadden we de notariële overdracht van het oude huis. Koper is een behoorlijk afstandelijk type. Ging heel anders dan tussen ons en de verkoper van het nieuwe huis, die samen met haar kinderen naast ons zat bij de notaris. We vonden het allemaal een bijzonder moment en onze gedeelde liefde voor dit mooie huis schiep en schept wel een band. Koper van ons oude huis zei eigenlijk geen woord. Haar makelaar vroeg aan tafel bij de notaris of de buitenkraan kon bevriezen. Alles kan, Wim Kan, koffiekan. Vreemd moment.

Belangrijker: ons nieuwe huis. De eerste dagen zag ik er geen gat in. Dozen torenhoog en complete chaos in het hoofd. Maar inmiddels is het fijn en goed, zeker nu ook echt de navelstreng met het oude huis is doorgeknipt.
Snobs have more fun!
KLIK!
  dinsdag 11 september 2018 @ 12:32:20 #155
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_181835595
Wat enorm bijdraagt, is de buurt waarin we zijn gaan wonen. Dit is met recht het leukste dorp van Groningen Stad! We hebben al meer handen geschud dan in 12 jaar op ons vorige adres. Iedereen schiet je even aan of komt soms met een smoesje even binnenkijken. :+
De buurvrouw bracht een gigantische, mooie bos zonnebloemen langs zodra ze zag dat we in elk geval onze eettafel op poten hadden staan. En iedereen, van yup tot ouwe Oosterpoorter tot mallotige straatgek, heet ons welkom. En iedereen weet wel iets over de geschiedenis van ons huis, de voorgangers, de beroemdste buurtkatten in de loop der jaren (katten zijn hier een vanzelfsprekende bevolkingsgroep kennelijk :D.) De stoere bouwvakkerbuurman van verderop zei gisteren tegen mijn man: 'Trouwens, daar verderop in de straat is sinds jaar en dag elke avond een kattenconvertie. Zoeken ze elkaar op. Dan weet je waar je katten zitten 's avonds.' :D O+

[ Bericht 2% gewijzigd door Duderinnetje op 11-09-2018 12:44:31 ]
Snobs have more fun!
KLIK!
  dinsdag 11 september 2018 @ 13:20:49 #156
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_181836261
En vannacht lagen we onder het dakraam naar de sterrenhemel te kijken. O+

Maar nu genoeg hysterisch blij gekweel. Over tot de orde van de dag: werken. Want zo'n huisje betaalt zich zelf niet hè? }:|
Snobs have more fun!
KLIK!
  Moderator dinsdag 11 september 2018 @ 14:38:21 #157
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_181837540
Leuk leuk leuk :) ! Heerlijk juppenbuurtje. Pas je prima tussen :7
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_181838687
Wat een opluchting na al het stressen en verhuizen.
Op jullie plek. *O*

Viel, sehr viel Vergnügen. w/
  dinsdag 11 september 2018 @ 15:51:56 #159
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_181838811
Klinkt goed Dude!

Maarreh... een foto zegt meer dan 1000 woorden! O-) Zélfs meer dan jouw bloemrijke beschrijving. :Y ;)
***
pi_181841462
Welkom (t)huis *O*
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_181841523
Welkom in het dorp in de Stad! Ik heb die Jag van jullie nog nooit zoveel gezien als de laatste weken, eerst een paar keer bij het oude huis (jááárenlang dat ding daar nooit gezien) en vandaag bij het nieuwe.
Nog wel veel dozen in de voorkamer zag ik ;)
Hoe dan ook, als je hulp nodig hebt met een of ander piep je maar.
Buren zat, en dit is geen juppenwijk ( René }:| ) maar een wijk vol bemoeizuchtige buren die graag een handje helpen.

[ Bericht 0% gewijzigd door sigme op 11-09-2018 20:56:20 ]
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  Moderator dinsdag 11 september 2018 @ 18:18:55 #162
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_181841726
Heb de jag nog niet zo vaak gezien de keren dat ik langs fiets. Maar nu zie ik hem niet meer als ik naar mn cleanmother ga ;( !

Sigme :* !
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  dinsdag 11 september 2018 @ 18:32:57 #163
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_181842001
Pics van de katten.
The love you take is equal to the love you make.
pi_181842087
quote:
14s.gif Op dinsdag 11 september 2018 18:32 schreef Lienekien het volgende:
Pics van de katten.
In bad ^O^
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_181844328
Fijne update *O*
En 'rilt' bij het idee dat er buren op je afstappen :D
  dinsdag 11 september 2018 @ 21:15:47 #166
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_181845547
Voor de verhuizing:


En daarna:




Ik heb niet erg veel foto's gemaakt! Maar samenvattend: overal dozen. Overál!
Snobs have more fun!
KLIK!
  dinsdag 11 september 2018 @ 21:20:34 #167
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_181845693
quote:
14s.gif Op dinsdag 11 september 2018 18:07 schreef sigme het volgende:
Welkom in het dorp in de Stad! Ik heb die Jag van jullie nog nooit zoveel gezien als de laatste weken, eerst een paar keer bij het oude huis (jááárenlang dat ding daar nooit gezien) en vandaag bij het nieuwe.
Nog wel veel dozen in de voorkamer zag ik ;)
Hoe dan ook, als je hulp nodig hebt met een of ander piep je maar.
Buren zat, en dit is geen juppenwijk ( René }:| ) maar een wijk vol bemoeizuchtige buren die graag een handje helpen.
En zo is het! Dank! O+
En jouw burenhulp is al fantastisch geweest want aan jou hebben wij de Almachtige Timmerman E. te danken. _O_
Snobs have more fun!
KLIK!
  Moderator dinsdag 11 september 2018 @ 21:20:44 #168
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_181845698
Nu al mooi. Natuurlijk.
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_181845740
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2018 21:20 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

En zo is het! Dank! O+
En jouw burenhulp is al fantastisch geweest want aan jou hebben wij de Almachtige Timmerman E. te danken. _O_
Leuke dingen doet die man ^O^

En Kind ingeruild voor Kat ^O^
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  dinsdag 11 september 2018 @ 21:25:21 #170
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_181845825
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 september 2018 15:44 schreef AnneX het volgende:
Wat een opluchting na al het stressen en verhuizen.
Op jullie plek. *O*

Viel, sehr viel Vergnügen. w/
En AnneX, dank voor jullie kaart! Was ik in alle hectiek vergeten. Maar hij prijkt hier op een schouw! Leuk autonieuws ook! Ben benieuwd hoe het bevalt. Lekker toeren! O+
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_181845994
😜 ...” op een 😎 schouw..”

En ruimte genoeg voor dozen.
pi_181846191
1 van de schouwen in 1 van de vertrekken in 1 van de vleugels :D ;)
  dinsdag 11 september 2018 @ 22:18:37 #173
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_181847308
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2018 21:39 schreef Bluezz het volgende:
1 van de schouwen in 1 van de vertrekken in 1 van de vleugels :D ;)
Eén van de twee schouwen in één van de drie vertrekken in onze huiskamer. True story :D

We hebben ook twee badkamertss. 8-)
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_181847396
Dirk in een doos *O*
  dinsdag 11 september 2018 @ 22:23:42 #175
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_181847483
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 september 2018 21:22 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Leuke dingen doet die man ^O^

En Kind ingeruild voor Kat ^O^
Alleen nog niet op een bank, à la Kind.
Dirk steelt al wel harten op straat door zittend op de vensterbank, met de voorpootjes op de tweede ( 8-) ) smalle vensterbank daarboven, heel geïnteresseerd iedereen na te kijken.
Snobs have more fun!
KLIK!
  woensdag 12 september 2018 @ 07:20:49 #176
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_181852363
:o Dozen! :D :o
***
  woensdag 12 september 2018 @ 10:27:52 #177
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_181854294
Dozen, zooi, dozen, dozen, kratten en dozen, nog meer zooi, dozen, zakken, dozen, dozen en dozen. Alleen het benedentoilet is meestentijds doosloos.

Tuin:

Keuken:

Achterkamer:

Tussenkamer:

Voorkamer:

Gang:

Zijkamertje:

Badkamer 1:

Overloop:

Badkamer 2:

Werkkamer:

Logeerkamer:

Slaapkamer:

Vluchtoord:


Ik kan verdorie mijn Boretti helemaal niet zien als ik mijn afhaalpizza zit te eten. :{w
Snobs have more fun!
KLIK!
  woensdag 12 september 2018 @ 13:09:57 #178
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_181857197
Ha supertof huis zeg! En wat raar die deuren van de ensuite, die moeten dan ooit ook al omgedraaid zijn lijkt me. Nog nooit gezien dat die panelen aan de binnenkant zitten en ik heb er ook al een paar geschuurd en geschuurd en geschuurd...
  woensdag 12 september 2018 @ 13:16:13 #179
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_181857335
quote:
1s.gif Op woensdag 12 september 2018 13:09 schreef egeltje1985 het volgende:
Ha supertof huis zeg! En wat raar die deuren van de ensuite, die moeten dan ooit ook al omgedraaid zijn lijkt me. Nog nooit gezien dat die panelen aan de binnenkant zitten en ik heb er ook al een paar geschuurd en geschuurd en geschuurd...
Waarschijnlijk was het heel vroeger mode om rond zo'n schuifpui te behangen, en dan ook kastdeuren mee te behangen. Men wilde pronken met de pui, maar niet met kasten.
Achter de gladde plaat bleek ook daadwerkelijk geen paneel te zitten. Dat is dus niet weggewerkt, maar werkelijk nooit aan die kant gemaakt.
Waarom men wel de moeite deed aan de binnenzijde panelen te maken... Dat snap ik ook niet. Toch een beetje chic doen als je dan toch iets pakken moest uit de kast of zo.
Snobs have more fun!
KLIK!
  woensdag 12 september 2018 @ 16:47:26 #180
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_181861633
quote:
1s.gif Op woensdag 12 september 2018 13:16 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Waarschijnlijk was het heel vroeger mode om rond zo'n schuifpui te behangen, en dan ook kastdeuren mee te behangen. Men wilde pronken met de pui, maar niet met kasten.
Achter de gladde plaat bleek ook daadwerkelijk geen paneel te zitten. Dat is dus niet weggewerkt, maar werkelijk nooit aan die kant gemaakt.
Waarom men wel de moeite deed aan de binnenzijde panelen te maken... Dat snap ik ook niet. Toch een beetje chic doen als je dan toch iets pakken moest uit de kast of zo.
rare jongens, die vorige-eeuwers. :P veel mooier zo. :s)
pi_181882329
quote:
1s.gif Op woensdag 12 september 2018 16:47 schreef egeltje1985 het volgende:

[..]

rare jongens, die vorige-eeuwers. :P veel mooier zo. :s)
Waarom/-door heb jij paneeldeuren geschuurd en geschuurd? Is er een projectje waar ik even mee kan loeren? :9
Snobs have more fun!
KLIK!
  donderdag 13 september 2018 @ 17:13:52 #182
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_181882385
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2018 17:11 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Waarom/-door heb jij paneeldeuren geschuurd en geschuurd? Is er een projectje waar ik even mee kan loeren? :9
dat projectje is al afgerond, maar ik ben nog steeds van plan de foto's op fok te gaan gooien. Want ik vind die andere projecten ook altijd zo tof. Is een jaren 30 portiekwoning/appartement.
pi_181882555
Even vragen, we zijn gisteren naar een 2 onder 1 kap jaren 30 woning gaan kijken. Boven houten vloeren. Ze veerden enorm door, is dat normaal?

En hoe gehorig is zo'n huis als je aan iemand vast zit?

Ik heb nu een midden 70 woning, en kon de hou je bek van de buurvrouw tegen de buurman goed verstaan...
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_181882573
En ik wil óók een Boretti én die gangtegels O+
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_181882706
quote:
1s.gif Op donderdag 13 september 2018 17:13 schreef egeltje1985 het volgende:

[..]

dat projectje is al afgerond, maar ik ben nog steeds van plan de foto's op fok te gaan gooien. Want ik vind die andere projecten ook altijd zo tof. Is een jaren 30 portiekwoning/appartement.
Oh wat leuk! O+ Wij komen ook uit een jaren '30-woning. Eeuwige liefde.

Ons huidige huis is eind negentiende eeuw. Heel veel lusten à la jaren '30-woning (onder andere de schoonheid!) en gek genoeg een enkele last minder, maar dat is ook te danken aan onze voorgangers: grote keuken. :Y) En we wonen nu vrijstaand, al is dat in de stad een kwestie van decimeters. Maar toch! :P
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_181882770
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2018 17:24 schreef Syrena het volgende:
Even vragen, we zijn gisteren naar een 2 onder 1 kap jaren 30 woning gaan kijken. Boven houten vloeren. Ze veerden enorm door, is dat normaal?

En hoe gehorig is zo'n huis als je aan iemand vast zit?

Ik heb nu een midden 70 woning, en kon de hou je bek van de buurvrouw tegen de buurman goed verstaan...
Niet gehinderd door kennis van zaken, doch met een grenzeloze liefde voor oude woningen:

Verende bovenvloeren. O+ Ik zou me er geen biet zorgen om maken. Ze veren toch? Dus breken ze niet. Wel op de ondervloer beneden letten, natuurlijk.

Gehorig is jaren '30 wel. Maar jaren '70 minstens zo, dus dat zal je mee vallen. Scheelt al dat je geen bovenburen hebt. Twee-onder-één-kap betreft doorgaans keurige mensen. ;) Hoogstens hoor je eens een toilet doorgetrokken worden als je op de gang staat of zo. Zou mij niks kunnen schelen.
Snobs have more fun!
KLIK!
  donderdag 13 september 2018 @ 18:36:30 #187
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_181883966
Ik moest echt even nadenken over dat 'als je aan iemand vast zit'! :o :D
***
pi_181884034
quote:
10s.gif Op donderdag 13 september 2018 18:36 schreef Brighteyes het volgende:
Ik moest echt even nadenken over dat 'als je aan iemand vast zit'! :o :D
Altijd gehorig!
Snobs have more fun!
KLIK!
  donderdag 13 september 2018 @ 18:40:35 #189
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_181884052
Whehehehe! :Y
***
pi_181885132
Ja lach maar, de vorige buurman hoorde ik snurken 's nachts :{ . De nieuwe buurman plast zittend volgens mij, de oude knalde elke morgen het glazuur uit de pot oO<
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_181885349
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2018 19:42 schreef Syrena het volgende:
Ja lach maar, de vorige buurman hoorde ik snurken 's nachts :{ . De nieuwe buurman plast zittend volgens mij, de oude knalde elke morgen het glazuur uit de pot oO<
:D

Een buurman horen snurken kan gerust in een oud huis. Even checken hoe het met de indeling zit? Maar dingen als water horen stromen of het zachtkens ronken van een wasmachine lijkt me niet zo vreemd.
Snobs have more fun!
KLIK!
  vrijdag 14 september 2018 @ 22:52:23 #192
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_181909559
Ik wilde nog even updaten over de poezen, want die gedragen zich zo voorbeeldig! Gaan op de bak en zeuren (nog) niet voor de deur. Ik zal wel heel blij zijn als ze binnenkort naar buiten kunnen, want dat eeuwige geslaap en passieve gehang van deze hernieuwde binnenkatten bevalt me niets. Ze spelen wel met wat vertrouwde dingetjes die ik hier heb neergegooid, maar het is toch voornamelijk snurken wat de klok slaat. :z

Dit is Poes (de knapste van de twee. Wel een moeilijk type, maar inmiddels kunnen we allemaal goed met haar):


En dit is Dirk:


Ik denk eraan ze volgende week maar eens in de tuin te laten. Op zich houden we het zo nog best een tijdje vol, maar ik herken mijn eigen beestjes niet meer, zo dociel als ze zijn. :o Op naar kevertjes spotten en naar vogeltjes springen! (Ze vangen nooit iets).

[ Bericht 13% gewijzigd door Duderinnetje op 14-09-2018 23:05:45 ]
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_181913030
Van nieuwe indrukken en al die nieuwe geluiden en geuren in je neus word je :z :z
  Moderator zaterdag 15 september 2018 @ 08:10:12 #194
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_181914729
Zo niet herkenbaar ;(
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  zaterdag 15 september 2018 @ 08:57:03 #195
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_181915381
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2018 08:10 schreef Renesite het volgende:
Zo niet herkenbaar ;(
Maar jouw kat komt inmiddels al wel buiten toch?
Snobs have more fun!
KLIK!
  zaterdag 15 september 2018 @ 08:57:38 #196
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_181915388
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2018 01:26 schreef Bluezz het volgende:
Van nieuwe indrukken en al die nieuwe geluiden en geuren in je neus word je :z :z
Dat is zo. Zelf ook wel last van :Z :z :P
Snobs have more fun!
KLIK!
  Moderator zaterdag 15 september 2018 @ 09:16:21 #197
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_181915653
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 september 2018 08:57 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Maar jouw kat komt inmiddels al wel buiten toch?
ja. Na 1,5 week boos gedrag. Hij heeft een half jaar inclusief wonen bij schoonmoeder binnen gezeten.

We hebben ene speciale buitendeur voor hem gekocht. Kattenluik proof
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  zaterdag 15 september 2018 @ 10:13:04 #198
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_181916471
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 september 2018 09:16 schreef Renesite het volgende:

[..]

ja. Na 1,5 week boos gedrag. Hij heeft een half jaar inclusief wonen bij schoonmoeder binnen gezeten.

We hebben ene speciale buitendeur voor hem gekocht. Kattenluik proof
Boh, wat lief! *;

Wij gaan een ruim honderd jaar oude deur aan gort zagen voor onze oogappeltjes. :')
Snobs have more fun!
KLIK!
  Moderator zaterdag 15 september 2018 @ 10:18:36 #199
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_181916535
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 september 2018 10:13 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Boh, wat lief! *;

Wij gaan een ruim honderd jaar oude deur aan gort zagen voor onze oogappeltjes. :')
we stonden de applaudiseren toen hij in en uit ging O+ !

Je kan ook een andere deur op de kop tikken en die aan gort zagen. Is je eigen deur niet stuk :7
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  zaterdag 15 september 2018 @ 11:25:27 #200
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_181917208
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 september 2018 10:18 schreef Renesite het volgende:

[..]

we stonden de applaudiseren toen hij in en uit ging O+ !

Je kan ook een andere deur op de kop tikken en die aan gort zagen. Is je eigen deur niet stuk :7
Ja gewoon een deur van de Kwantum in me paleissie!
Snobs have more fun!
KLIK!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')