abonnement Unibet Coolblue
pi_180337813
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2018 20:45 schreef realAIVD het volgende:
Toch heb ik dat met de laatse resten van de avondmaaltijd gedaan...

maar ik ben bang dat het al te laat is om de huidig invasie te stoppen bij deze temperaturen!

Ik heb nu nav het eerdere linkje, rijstazijn in een bakje met keukenfolie en gatjes in de keuken gezte

zoete alcoholische drank zoals port werkt volgens mij beter, vergeet niet het drupje afwasmiddel waardoor ze makkelijkerverzuipen
pi_180339582
Ja, port met wat afwasmiddel is idnerdaad beter dan dat keukenfolie met gaatjes trucje, die snapte mijn fruitvliegjes niet.

Nadat ik vrijdag verlost werd van de vuilniszak was het fruitvliegjes leed trouwens binnen een halve dag over....op naar de volgende week (waarin ik ook dat glassex idee ga uitproberen!)
pi_180344708
quote:
0s.gif Op zondag 8 juli 2018 20:06 schreef realAIVD het volgende:
Ja, port met wat afwasmiddel is idnerdaad beter dan dat keukenfolie met gaatjes trucje, die snapte mijn fruitvliegjes niet.

Nadat ik vrijdag verlost werd van de vuilniszak was het fruitvliegjes leed trouwens binnen een halve dag over....op naar de volgende week (waarin ik ook dat glassex idee ga uitproberen!)
Goed excuus om elke dag uit te gaan eten, toch?
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_180347944
quote:
1s.gif Op maandag 9 juli 2018 00:18 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Goed excuus om elke dag uit te gaan eten, toch?
Ja, dat is natuurlijk ook een oplossing
pi_180627848
als je ze eenmaal in huis hebt even iets zoets of zuur op tafel zetten.
elke 15 min even kijken en opzuigen.
je hoeft de stofzuiger maar in de buurt te houden en ze zijn opgezogen.

verder krijg ik ze alleen als ik mijn prullenbak een week niet leeg of eten op tafel laat staan, dus daarna gewoon voorkomen!

[ Bericht 26% gewijzigd door fespo op 21-07-2018 12:32:37 ]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')