Ik ken ereen paar, maar geen een die gescheiden is...quote:Op woensdag 4 juli 2018 20:00 schreef RedFever007 het volgende:
wat mensen hier niet snappen is dat de 1 en de 2 weg fysiek van elkaar gescheiden zijn door een vangrail. Dus het per ongeluk op de verkeerde weghelft komen is niet mogelijk.
Wacht even wat wij niet snappen....quote:Op woensdag 4 juli 2018 20:00 schreef RedFever007 het volgende:
wat mensen hier niet snappen is dat de 1 en de 2 weg fysiek van elkaar gescheiden zijn door een vangrail. Dus het per ongeluk op de verkeerde weghelft komen is niet mogelijk.
In nl hebben we het ook. Ook andere landen maken er gebruik vanquote:Op woensdag 4 juli 2018 20:42 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Wacht even wat wij niet snappen....
Jij hebt IETS in Zweden gezien.... dat is volgens jou de oplossing, maar je legt dit nergens uit, nergens geef je aan dat dit alleen in Zweden bestaat en daarna kom jij met deze verwijtende kuttoon
In NL, Frankrijk en D heb ik ook op zulke wegen geredenquote:Op woensdag 4 juli 2018 20:42 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Wacht even wat wij niet snappen....
Jij hebt IETS in Zweden gezien.... dat is volgens jou de oplossing, maar je legt dit nergens uit, nergens geef je aan dat dit alleen in Zweden bestaat en daarna kom jij met deze verwijtende kuttoon
Met vangrail er tussen ja?quote:Op woensdag 4 juli 2018 20:48 schreef embedguy het volgende:
[..]
In nl hebben we het ook. Ook andere landen maken er gebruik van
Verder, klopt.
Niet altijd of overal staat er vangrail tussenin.quote:
Ja, op de N50 bijv. zoals eerder gepost.quote:
Je zegt het alsof je er van overtuigd bent dat iedereen zich aan de maximumsnelheid houdt.quote:Op woensdag 4 juli 2018 21:07 schreef oranjevogel1 het volgende:
Beter verlagen ze de maximumsnelheid overal naar 10 km/h. Zodat er ook geen reden tot inhalen meer is.
Sarcasme niet herkennen.quote:Op woensdag 4 juli 2018 21:08 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Je zegt het alsof je er van overtuigd bent dat iedereen zich aan de maximumsnelheid houdt.
Dat... was sarcasme?quote:
Geen abstracte informatie tussen de regels door kunnen lezen.quote:Op woensdag 4 juli 2018 21:13 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Dat... was sarcasme?
Niet weten wat sarcasme is.
In Zweden zijn ze fysiek gescheiden.quote:Op woensdag 4 juli 2018 20:31 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ik ken ereen paar, maar geen een die gescheiden is...
n307 Lelystad Kampen heeft dit.quote:Op woensdag 4 juli 2018 20:00 schreef RedFever007 het volgende:
wat mensen hier niet snappen is dat de 1 en de 2 weg fysiek van elkaar gescheiden zijn door een vangrail. Dus het per ongeluk op de verkeerde weghelft komen is niet mogelijk.
Bij de gemiddelde 2+1 weg in het buitenland is er dus echt geen sprake van een geleiderail in het midden, vaak niet eens een berm. De enige scheiding tussen de rijrichtingen is een beetje witte verf op het asfalt.quote:Op woensdag 4 juli 2018 20:00 schreef RedFever007 het volgende:
wat mensen hier niet snappen is dat de 1 en de 2 weg fysiek van elkaar gescheiden zijn door een vangrail. Dus het per ongeluk op de verkeerde weghelft komen is niet mogelijk.
Alsof die dubbele streep tegenwoordig nog wat betekent.quote:Op woensdag 4 juli 2018 19:39 schreef Jordy-B het volgende:
[ afbeelding ]
Zie je die dubbele doorgetrokken streep?
Transportbanden op de snelwegen. Bij op- en afritten start je je motor en gaat weer zelf rijden.quote:Op woensdag 4 juli 2018 20:08 schreef Juup© het volgende:
[..]
Beter oplossing. Al het (al dan niet) gemotoriseerde verkeer verbieden en iedereen met het OV.
Je ziet ze zeker niet alleen op hellingen. Bij hellingen heet het een klimstrook, speciaal voor vrachtwagens..quote:Op zondag 8 juli 2018 22:31 schreef Ivo1985 het volgende:
[..]
Bij de gemiddelde 2+1 weg in het buitenland is er dus echt geen sprake van een geleiderail in het midden, vaak niet eens een berm. De enige scheiding tussen de rijrichtingen is een beetje witte verf op het asfalt.
Maar los daarvan : je ziet die 2+1 wegen vrijwel alleen op hellingen en ze zijn dan ook slechts bedoeld om zwaar vrachtverkeer wat langzaam omhoog rijdt in te kunnen halen.
quote:Op maandag 9 juli 2018 08:20 schreef maily het volgende:
[..]
Transportbanden op de snelwegen. Bij op- en afritten start je je motor en gaat weer zelf rijden.
En Nederland heeft er ook een handje van om op steeds meer van die wegen de maximumsnelheid maar te verlagen naar 60km/h. Zo kom je nooit ergens.quote:Op maandag 9 juli 2018 00:46 schreef GeenHelpdesk het volgende:
TS heeft wel een punt. Het secundaire wegennet is zwaar ondermaats in Nederland. In Duitsland heb je tussen nietszeggende plaatsjes inderdaad best wel vaak een 2+1 weg. Hier in Nederland sukkelt alles maar achter elkaar aan, en inhalen is meestal onmogelijk.
N50 Zwolle-Emmeloord.quote:Op woensdag 4 juli 2018 20:31 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ik ken ereen paar, maar geen een die gescheiden is...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |