abonnement Unibet Coolblue
pi_180352148
quote:
1s.gif Op maandag 9 juli 2018 12:04 schreef Starmanelon het volgende:

[..]

Ik zie niet hoe mijn post je vooroordelen bevestigt.
In elke post leest ze wel iets (of denkt ze iets te lezen) wat haar vooroordelen bevestigd. Helemaal wappie dat mens.
"Pools are perfect for holding water"
pi_180354318
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2018 12:01 schreef MissGiraffe het volgende:

[..]

Fijn dus dat we het eens zijn!

[..]

Fijn dat je toegeeft dat je selectief quote ^O^
pi_180354882
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2018 12:33 schreef probeer het volgende:

[..]

In elke post leest ze wel iets (of denkt ze iets te lezen) wat haar vooroordelen bevestigd. Helemaal wappie dat mens.
Niet heel verassend op fok...

Vind het trouwens beetje vreemd dat Nederland Afghanistan veilig vindt maar hier als reisadvies ten alle tijden niet reizen heeft staan:


https://www.nederlandwere(...)adviezen/afghanistan

[ Bericht 1% gewijzigd door Starmanelon op 09-07-2018 16:27:19 ]
  maandag 9 juli 2018 @ 15:40:27 #204
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_180355813
Vluchteling zouden netjes achteraan aan moeten sluiten op de woningmarkt.
Net zoals ieder ander die zich nu wil gaan begeven op de woningmarkt.

De situatie in het land waar ze vandaan komen is waarschijnlijk eerder veilig genoeg om terug te keren dan dat ze hier een woning hebben, dus dan kunnen ze ook mooi terug gaan als ze het zat zijn om in een opvangcentrum te zitten.
  maandag 9 juli 2018 @ 16:09:19 #205
474314 MissGiraffe
NOOIT sarcastisch!
pi_180356677
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2018 12:33 schreef probeer het volgende:

[..]

In elke post leest ze wel iets (of denkt ze iets te lezen) wat haar vooroordelen bevestigd. Helemaal wappie dat mens.
Je bent zelf helemaal gestoord.
HEy FOKKERZZZZZ! Denken we wel om .............?!????????????????
  maandag 9 juli 2018 @ 16:10:06 #206
474314 MissGiraffe
NOOIT sarcastisch!
pi_180356712
quote:
1s.gif Op maandag 9 juli 2018 15:01 schreef Starmanelon het volgende:

[..]

Niet heel verassend op fok...

Vind het trouwens beetje vreemd dat Nederland Afghanistan veilig vindt maar hier als reis advies ten allen tijden niet reizen heeft staan:

https://www.nederlandwere(...)adviezen/afghanistan
Reisadvies voor Turkije is ook negatief, toch gaan miljoenen Nederlanders erheen deze zomer.
HEy FOKKERZZZZZ! Denken we wel om .............?!????????????????
pi_180356870
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2018 16:10 schreef MissGiraffe het volgende:

[..]

Reisadvies voor Turkije is ook negatief, toch gaan miljoenen Nederlanders erheen deze zomer.





Zit toch verschil in.
  maandag 9 juli 2018 @ 16:17:47 #208
474314 MissGiraffe
NOOIT sarcastisch!
pi_180356971
quote:
1s.gif Op maandag 9 juli 2018 16:14 schreef Starmanelon het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Zit toch verschil in.
De hoogste rechter van Nederland zal het wel beter weten dan wat plaatjes inkleurders van Min Buza :W

quote:
Afghanistan op dit moment veilig genoeg om naar terug te keren
Of is dit het geval bij jou:

quote:
dat een burger die geen band heeft met de strijdende partijen in Afghanistan, niet naar het land kan terugkeren
DOEI! :W
HEy FOKKERZZZZZ! Denken we wel om .............?!????????????????
pi_180357006
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2018 16:17 schreef MissGiraffe het volgende:

[..]

De hoogste rechter van Nederland zal het wel beter weten dan wat plaatjes inkleurders van Min Buza :W

[..]

Of is dit het geval bij jou:

[..]

DOEI! :W
Er zijn in 2017/2018 meer aanslagen geweest in Afghanistan dan in Syrië.

[ Bericht 0% gewijzigd door Starmanelon op 09-07-2018 16:27:39 ]
  maandag 9 juli 2018 @ 16:20:29 #210
474314 MissGiraffe
NOOIT sarcastisch!
pi_180357065
quote:
1s.gif Op maandag 9 juli 2018 16:18 schreef Starmanelon het volgende:

[..]

Er zijn in 2018 keer aanslagen geweest in Afghanistan dan in Syrië.
Er zijn in 2018 meerdere aanslagen geweest in Frankrijk. Er zijn de afgelopen jaren vele aangeslagen geweest in Frankrijk, Spanje, Zweden, VK, Duitsland, Belgie, etc etc. Toch zitten de bewoners van die landen niet allemaal in Nederland en op Fok. :')
HEy FOKKERZZZZZ! Denken we wel om .............?!????????????????
pi_180357101
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2018 09:09 schreef MissGiraffe het volgende:
Starters met kinderen die tot hun 30e bij paps en mams moeten wonen, en verdienen die ook niet veel dan worden ze ook nog eens gekort op toeslagen/aow/etc (terwijl Ali en Fatima gewoon gratis op het AZC kunnen blijven)
Jij denkt dat een AZC een soort luxehotel is? Waarom ruil je niet met die mensen?

Oh en wat erg om tijdelijk bij je ouders te moeten wonen meid. Wat een drama. Ook echt 1 op 1 te vergelijken met de situatie waarin asielzoekers zich bevinden.
pi_180357107
quote:
1s.gif Op maandag 9 juli 2018 16:18 schreef Starmanelon het volgende:

[..]

Er zijn in 2017/2018 keer aanslagen geweest in Afghanistan dan in Syrië.
U bent van harte welkom, meneer.

En petje af voor je beheersing van de Nederlandse taal. Ik kan nauwelijks spel- en stijlfouten ontdekken. Daar kan menig FOK!ker een voorbeeld aan nemen. En dat terwijl je nog geen twintig jaar in ons land woont.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  maandag 9 juli 2018 @ 16:24:35 #213
474314 MissGiraffe
NOOIT sarcastisch!
pi_180357141
quote:
10s.gif Op maandag 9 juli 2018 16:22 schreef boekenplank. het volgende:

[..]

Jij denkt dat een AZC een soort luxehotel is? Waarom ruil je niet met die mensen?

Oh en wat erg om tijdelijk bij je ouders te moeten wonen meid. Wat een drama. Ook echt 1 op 1 te vergelijken met de situatie waarin asielzoekers zich bevinden.
Nee, maar er werd beweerd dat 'vluchtelingen' anders op straat moeten slapen als ze niet met voorrang een huis krijgen. DAAR reageerde ik op, want dat is dus niet waar.

Dus het is GEEN drama dat volwassen kinderen 12 jaar bij hun ouders moeten wonen (vanaf hun 18e), maar wanneer asielzoekers in een (gratis) AZC netjes op hun beurt moeten wachten op een huis dan is dat opeens WEL een drama volgens jou :')
HEy FOKKERZZZZZ! Denken we wel om .............?!????????????????
pi_180357142
quote:
10s.gif Op maandag 9 juli 2018 16:22 schreef boekenplank. het volgende:

[..]

Jij denkt dat een AZC een soort luxehotel is? Waarom ruil je niet met die mensen?

Oh en wat erg om tijdelijk bij je ouders te moeten wonen meid. Wat een drama. Ook echt 1 op 1 te vergelijken met de situatie waarin asielzoekers zich bevinden.
Eigen volk zou voorrang moeten hebben.
  maandag 9 juli 2018 @ 16:27:46 #215
474314 MissGiraffe
NOOIT sarcastisch!
pi_180357213
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2018 16:24 schreef wilders_baas het volgende:

[..]

Eigen volk zou voorrang moeten hebben.
Reactie bepaalde Fokkers:
Ander volk eerst = links + heel progressief + heel ruimhartig + beter mens
Eigen volk eerst = extreemrechts + tokkie + klootzakken + minderwaardig mens
Netjes iedereen op hun beurt wachten = extreemrechts + tokkie + klootzakken + minderwaardig mens

:')
HEy FOKKERZZZZZ! Denken we wel om .............?!????????????????
pi_180357293
quote:
14s.gif Op maandag 9 juli 2018 16:22 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

U bent van harte welkom, meneer.

En petje af voor je beheersing van de Nederlandse taal. Ik kan nauwelijks spel- en stijlfouten ontdekken. Daar kan menig FOK!ker een voorbeeld aan nemen. En dat terwijl je nog geen twintig jaar in ons land woont.
Dank je.

Om eerlijk te zijn vind ik zelf dat ik teveel fouten maak op dit forum. Ik tik alles snel weg en maak daarbij fouten. Ik moet echt mijn eigen tekst een keer teruglezen voordat ik op versturen druk.
  maandag 9 juli 2018 @ 16:32:01 #217
478980 Voice_Over
Chief Opinion Officer
pi_180357320
Je zal maar Nederlander zijn. Altijd gewerkt, netjes belastingen en premies betaald .... kan je nog langer wachten dan 12 jaar op een woning omdat zogenaamde vluchtelingen belangrijker zijn dan jij. Geen wonder dat het vertrouwen in de politiek steeds minder wordt.
pi_180357346
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2018 16:24 schreef wilders_baas het volgende:

[..]

Eigen volk zou voorrang moeten hebben.
Iemand die snel integreert zie ik als “eigen volk”.
pi_180358659
quote:
1s.gif Op maandag 9 juli 2018 16:30 schreef Starmanelon het volgende:

[..]
Ik moet echt mijn eigen tekst een keer teruglezen voordat ik op versturen druk.
Dat kijkt mij verstandig, inderdaad.

Punt is ook niet dat ik jou geen eigen huis gun. Maar sluit lekker achteraan net zoals iedereen in dit land.

En dat niemand het 'wilde' is natuurlijk complete bullshit
maandag 28 december 2020 20:34 schreef JustinK het volgende: De wereld heeft meer tong80's nodig.
pi_180359232
quote:
1s.gif Op maandag 9 juli 2018 17:23 schreef BoneThugss het volgende:

[..]

Dat kijkt mij verstandig, inderdaad.

Punt is ook niet dat ik jou geen eigen huis gun. Maar sluit lekker achteraan net zoals iedereen in dit land.

En dat niemand het 'wilde' is natuurlijk complete bullshit
Is geen bullshit. Ik was de enige die zich had aangemeld voor de woning.

De reden dat een vluchteling voorrang krijgt is natuurlijk niet omdat het een vluchteling is, maar omdat diegene samen met familie in een caravan of bungalow woont. Dat is naar mijn mening een goede reden om iemand voorrang te geven op iemand die "normaal" woont.
pi_180359288
quote:
1s.gif Op maandag 9 juli 2018 17:56 schreef Starmanelon het volgende:

[..]

Is geen bullshit. Ik was de enige die zich had aangemeld voor de woning.

De reden dat een vluchteling voorrang krijgt is natuurlijk niet omdat het een vluchteling is, maar omdat diegene samen met familie in een caravan of bungalow woont. Dat is naar mijn mening een goede reden om iemand voorrang te geven op iemand die "normaal" woont.
Iemand krijgt juist voorrang omdat het een vluchteling betreft. En als we iedereen die in een caravan of bungalow woont voorrang gaan geven mogen mensen dus simpelweg nog langer wachten.

Inburgeren hoeft niet in een rijtjeshuis en vluchtelingen dan wel statushouders kunnen makkelijk op een kamertje van 18m2 leven. Doet 80 procent van de studenten ook.
maandag 28 december 2020 20:34 schreef JustinK het volgende: De wereld heeft meer tong80's nodig.
pi_180359364
quote:
1s.gif Op maandag 9 juli 2018 18:00 schreef BoneThugss het volgende:

[..]
En als we iedereen die in een caravan of bungalow woont voorrang gaan geven mogen mensen dus simpelweg nog langer wachten.

Er wordt bij het bepalen of je voorrang krijgt ook gekeken naar je huidige woonsituatie.

quote:
Inburgeren hoeft niet in een rijtjeshuis en vluchtelingen dan wel statushouders kunnen makkelijk op een kamertje van 18m2 leven. Doet 80 procent van de studenten ook.
Als het om alleenstaande jongeren gaat ben ik het met je eens. Als het om families gaat met kinderen dan kan ik me wel in vinden dat ze voorrang krijgen. En alleenstaande jongeren komen denk ik niet eens in aanmerking voor een rijtjeshuis.
pi_180359442
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 juli 2018 12:17 schreef Starmanelon het volgende:
Ik was vluchteling en moest een jaar wachten om uiteindelijk geaccepteerd te worden voor een woning die niemand wilde :')
Een heel jaar poehee, onmenselijk. En hoe weet je dat niemand die woning wilde? Stond het een jaar leeg?
pi_180359621
quote:
1s.gif Op maandag 9 juli 2018 18:10 schreef MadameMossel het volgende:

[..]

Een heel jaar poehee, onmenselijk. En hoe weet je dat niemand die woning wilde? Stond het een jaar leeg?
Ik kon gewoon zien hoeveel mensen zich hadden ingeschreven. De vorige bewoner was een alcoholist en was in de woning overleden. Denk dat mensen het om die reden niet wilden.
pi_180359699
quote:
1s.gif Op maandag 9 juli 2018 18:21 schreef Starmanelon het volgende:

[..]

Ik kon gewoon zien hoeveel mensen zich hadden ingeschreven. De vorige bewoner was een alcoholist en was in de woning overleden. Denk dat mensen het om die reden niet wilden.
Ja maar dan snap ik het nog niet, dat weigeren van de mensen die voor jou op de lijst staan duurt toch geen jaar?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')