abonnement Unibet Coolblue
pi_180238277
Ik ben een paar jaar geleden naar een dorp verhuist. In het begin was het niet zo'n probleem, maar de laatste tijd rijden de tractoren, met zware beladingen, tussen 4 en 6 uur s'nachts met een noodgang (50+) door de straat heen, wat een 30km zone is. Door de grond bij ons, beweegt mijn huis. Spullen vallen van tafels, staande lampen vallen om en ik word wakker omdat ik nog net niet los kom van mijn bed. Het is net alsof er een hevige aardbeving is als er weer eentje langs komt denderen.

Ik heb de gemeente aangesproken, maar die weigeren iets te doen. De politie lijkt er ook geen zin in te hebben om te controleren. Bij mijn buren zijn er al scheuren in de buitenmuren geconstateerd.

Van auto's heb ik geen last, vrachtwagens komen er zelden. Op zondag rijden er regelmatig hele stoeten van oldtimer tractoren langs, ook dat is geen probleem. Het zijn echt van die mega grote John Deer dingen, met aanhanger, die dit veroorzaken.

Heeft iemand tips om hier iets aan te doen?
The media's the most powerful entity on earth. They have the power to make the innocent guilty and to make the guilty innocent... They control the minds of the masses.
pi_180238320
De boeren zelf benaderen? (mits het steeds dezelfde zijn)
Somebody that I used to know
  Spellchecker woensdag 4 juli 2018 @ 16:00:25 #3
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_180238357
Ondernemen de buren actie?
Misschien samen iets organiseren?
pi_180238364
Autos half oo de weg parkeren?
Dat ze moeten zigzaggen
pi_180238489
Ben je mooi klaar mee...
Ik zwaai naar dieren.
pi_180238749
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2018 15:59 schreef Postbus100 het volgende:
De boeren zelf benaderen? (mits het steeds dezelfde zijn)
Ze rijden vooral s'nachts. Ik moet s'ochtends naar mijn werk dus ik kan niet opblijven om ze aan te spreken. Er staan geen bedrijfslogo's op de tractoren. Alleen John Deer, maar daar heb je ook niet veel aan.
The media's the most powerful entity on earth. They have the power to make the innocent guilty and to make the guilty innocent... They control the minds of the masses.
pi_180238770
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2018 16:00 schreef maily het volgende:
Ondernemen de buren actie?
Misschien samen iets organiseren?
De gemeente is al meerdere keren aangesproken, maar ze handelen de melding af zonder er iets mee te doen. Het schiet niet op om het op die manier te doen.
The media's the most powerful entity on earth. They have the power to make the innocent guilty and to make the guilty innocent... They control the minds of the masses.
pi_180238783
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2018 16:00 schreef hoechst het volgende:
Autos half oo de weg parkeren?
Dat ze moeten zigzaggen
Dan word dalijk mijn auto weggehaald omdat deze foutgeparkeerd staat.
The media's the most powerful entity on earth. They have the power to make the innocent guilty and to make the guilty innocent... They control the minds of the masses.
pi_180238788
Maak een video en ga samen met jouw buren naar de gemeentehuis. Daar klacht dienen.
Geef ook aan dat door deze zware hard rijdende vervoer een trillen veroorzaakt en jouw woning hierdoor lijden.

Misschien is de wegdek zo slecht dat ze verkeer trillen, enz niet goed opvangen.

Lukt niet, zoek de sbs6 op en maak het bekend..
Al die ontdekkingsreizen door mensen, ze hebben nooit tegenhouden door domheid van mensen
  Spellchecker woensdag 4 juli 2018 @ 16:23:59 #10
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_180238799
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2018 16:21 schreef Posergoth6667 het volgende:

[..]

Ze rijden vooral s'nachts. Ik moet s'ochtends naar mijn werk dus ik kan niet opblijven om ze aan te spreken. Er staan geen bedrijfslogo's op de tractoren. Alleen John Deer, maar daar heb je ook niet veel aan.
Camera's ophangen? Of om de beurt met de buren op de uitkijk staan. Dan kun je ze aanspreken.
  Spellchecker woensdag 4 juli 2018 @ 16:24:59 #11
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_180238821
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2018 16:22 schreef Posergoth6667 het volgende:

[..]

De gemeente is al meerdere keren aangesproken, maar ze handelen de melding af zonder er iets mee te doen. Het schiet niet op om het op die manier te doen.
Hart van Nederland inschakelen.
pi_180238846
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2018 16:23 schreef Posergoth6667 het volgende:

[..]

Dan word dalijk mijn auto weggehaald omdat deze foutgeparkeerd staat.
Grote bloembakken staan ook mooi op straat O-)

En daarop 30-stickers
Somebody that I used to know
  woensdag 4 juli 2018 @ 16:28:43 #13
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_180238877
Ze een keer achterna rijden, dan maar een keer een korte nacht....
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_180238888
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2018 16:23 schreef Captain_Ghost het volgende:
Maak een video en ga samen met jouw buren naar de gemeentehuis. Daar klacht dienen.
Geef ook aan dat door deze zware hard rijdende vervoer een trillen veroorzaakt en jouw woning hierdoor lijden.

Misschien is de wegdek zo slecht dat ze verkeer trillen, enz niet goed opvangen.

Lukt niet, zoek de sbs6 op en maak het bekend..
Er zit ook een drempel, wat ook niet mee helpt

SBS is ook zo wat
The media's the most powerful entity on earth. They have the power to make the innocent guilty and to make the guilty innocent... They control the minds of the masses.
pi_180238908
Ik zat er aan te denken om ergens bordjes met verboden voor tractoren te regelen en die op te hangen, kijken of ze dan de hint snappen.
The media's the most powerful entity on earth. They have the power to make the innocent guilty and to make the guilty innocent... They control the minds of the masses.
pi_180238914
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2018 16:28 schreef kanovinnie het volgende:
Ze een keer achterna rijden, dan maar een keer een korte nacht....
Ik ben een beetje bang dat als ik dat doe, dat ik daarna op het politiebureau mag blijven slapen.
The media's the most powerful entity on earth. They have the power to make the innocent guilty and to make the guilty innocent... They control the minds of the masses.
  woensdag 4 juli 2018 @ 16:32:40 #17
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_180238958
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2018 16:30 schreef Posergoth6667 het volgende:

[..]

Ik ben een beetje bang dat als ik dat doe, dat ik daarna op het politiebureau mag blijven slapen.
want? En die bordjes gaan echt niet werken hoor
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_180239098
Misschien een bordje "We proberen te slapen" onder het 30-bordje plaatsen?
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_180239120
quote:
1s.gif Op woensdag 4 juli 2018 16:40 schreef Jordy-B het volgende:
Misschien een bordje spandoek "We proberen te slapen" onder het 30-bordje plaatsen?
Fixed
Somebody that I used to know
pi_180239154
quote:
1s.gif Op woensdag 4 juli 2018 16:41 schreef Postbus100 het volgende:

[..]

Fixed
Mag ook. In Duitsland is het niet heel ongewoon om 's nachts een lagere maximumsnelheid te hebben in de dorpen ivm de nachtrust.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_180239235
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2018 16:30 schreef Posergoth6667 het volgende:

[..]

Ik ben een beetje bang dat als ik dat doe, dat ik daarna op het politiebureau mag blijven slapen.
Ja je hebt gelijk.
Ik had een keer iemand die midden in de nacht zijn ronddraai-skills oefende op een rotonde aan het einde van de straat. Elke week weer. Altijd zaterdagnacht.
Op een nacht heb ik me aangekleed en ben die jongen achterna gereden. Kilometers verder woonde hij, boerderij. Heb hem toen aangesproken, maar tot een normaal gesprek kwam het niet. Jongen was niet aanspreekbaar, blaffende honden bij die boerderij. Vader kwam naar buiten en bemoeide zich ermee, wat ik kwam doen om twee uur ‘s nachts.

Joh, zoiets verlies je altijd. Dit soort mensen heeft totaal geen benul.
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
  Spellchecker woensdag 4 juli 2018 @ 16:55:04 #22
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_180239314
Wat staat er bij jullie in het gemeentereglement vwb overlast? Je kunt info opvragen bij de Rijksoverheid.
pi_180239396
Ik heb een levensles geleerd: laat maar, een klap op je smoel kun je krijgen. Ik hou tegenwoordig mijn mond maar.

Mijn leven is mij liever dan ergernis.
Dat leer je door ouderdom.

Dat er hufters zijn, accepteer het maar, je kunt er verdomd weinig aan doen.
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
pi_180239398
Ik weet niet hoe jouw dorp is, maar in de boerendorpen hier wordt “import” niet al te serieus genomen als ze klagen over dingen als tractorenlawaai. Als je de buren meehebt zal het een ander verhaal zijn.
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
  woensdag 4 juli 2018 @ 16:59:40 #25
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_180239404
quote:
1s.gif Op woensdag 4 juli 2018 16:49 schreef Sigaartje het volgende:

[..]

Ja je hebt gelijk.
Ik had een keer iemand die midden in de nacht zijn ronddraai-skills oefende op een rotonde aan het einde van de straat. Elke week weer. Altijd zaterdagnacht.
Op een nacht heb ik me aangekleed en ben die jongen achterna gereden. Kilometers verder woonde hij, boerderij. Heb hem toen aangesproken, maar tot een normaal gesprek kwam het niet. Jongen was niet aanspreekbaar, blaffende honden bij die boerderij. Vader kwam naar buiten en bemoeide zich ermee, wat ik kwam doen om twee uur ‘s nachts.

Joh, zoiets verlies je altijd. Dit soort mensen heeft totaal geen benul.
Loonboeren vergelijken met een wegpiraat. :').
And so is the past
  woensdag 4 juli 2018 @ 17:00:33 #26
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_180239424
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2018 16:59 schreef Knutknuttsson het volgende:
Ik weet niet hoe jouw dorp is, maar in de boerendorpen hier wordt “import” niet al te serieus genomen als ze klagen over dingen als tractorenlawaai. Als je de buren meehebt zal het een ander verhaal zijn.
En dit ja. Die boeren reden er lang voor TS er kwam wonen al en zullen er nog rijden als TS allang weer verkast is.
And so is the past
pi_180239521
quote:
1s.gif Op woensdag 4 juli 2018 16:49 schreef Sigaartje het volgende:
efende op een rotonde aan het einde van de straat. Elke week weer. Altijd zaterdagnacht.
Op een nacht heb ik me aangekleed en ben die jongen achterna gereden. Kilometers verder woonde hij, boerderij. Heb hem toen aangesproken, maar tot een normaal gesprek kwam het niet. Jongen was niet aanspreekbaar, blaffende honden bij die boerderij. Vader kwam naar buiten en bemoeide zich ermee, wat ik kwam doen om twee uur ‘s nachts.

Joh, zoiets verlies je altijd. Dit soort mensen heeft totaal geen benul.
Raar persoon, dat hij dat doet om 2 uur s'nachts. Denk ook dat aanspreken snel gaat leiden tot erger.
The media's the most powerful entity on earth. They have the power to make the innocent guilty and to make the guilty innocent... They control the minds of the masses.
pi_180239532
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2018 16:55 schreef maily het volgende:
Wat staat er bij jullie in het gemeentereglement vwb overlast? Je kunt info opvragen bij de Rijksoverheid.
Ik vond net een app waarmee je overlast kunt melden, naar aanleiding van je tip. Dank je wel. Ga eens een hoop meldingen plaatsen
The media's the most powerful entity on earth. They have the power to make the innocent guilty and to make the guilty innocent... They control the minds of the masses.
  Spellchecker woensdag 4 juli 2018 @ 17:06:53 #29
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_180239541
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2018 17:06 schreef Posergoth6667 het volgende:

[..]

Ik vond net een app waarmee je overlast kunt melden, naar aanleiding van je tip. Dank je wel. Ga eens een hoop meldingen plaatsen
Mooi. Laat je buren dat ook ALLEMAAL doen.
pi_180239649
quote:
1s.gif Op woensdag 4 juli 2018 16:59 schreef Sigaartje het volgende:

Ik heb een levensles geleerd: laat maar, een klap op je smoel kun je krijgen. Ik hou tegenwoordig mijn mond maar.

Mijn leven is mij liever dan ergernis.
Dat leer je door ouderdom.

Dat er hufters zijn, accepteer het maar, je kunt er verdomd weinig aan doen.
Ja, alleen als mijn huis kapot gaat door een ander, kan die ander een klap krijgen
The media's the most powerful entity on earth. They have the power to make the innocent guilty and to make the guilty innocent... They control the minds of the masses.
pi_180239676
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2018 16:59 schreef Knutknuttsson het volgende:
Ik weet niet hoe jouw dorp is, maar in de boerendorpen hier wordt “import” niet al te serieus genomen als ze klagen over dingen als tractorenlawaai. Als je de buren meehebt zal het een ander verhaal zijn.
Het gaat niet om lawaai. Het zal mij een worst wezen als tractoren herrie maken. Het gaat om fysieke schade aan mijn spullen en mijn woning, omdat ze zich niet aan de wet houden. Dit is ook past de laatste maanden zo. Daarvoor had ik nergens last van. Daarvoor reden ze volgens mij ook met andere tractoren (kleinere)
The media's the most powerful entity on earth. They have the power to make the innocent guilty and to make the guilty innocent... They control the minds of the masses.
  woensdag 4 juli 2018 @ 17:14:15 #32
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_180239678
Bij het lezen van de titel had ik echt zoiets van 'man, stel je niet aan'

En toen las ik de openingspost. Eigenlijk best wel kut. Succes, ik hoop dat je een oplossing kan bedenken die geen spijkermat ( Met hele grote spijkers _O- )op de weg nodig heeft :).
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_180239682
quote:
18s.gif Op woensdag 4 juli 2018 16:59 schreef nogeenoudebekende het volgende:

[..]

Loonboeren vergelijken met een wegpiraat. :').
In dit geval zijn de loonboeren de wegpiraten.
The media's the most powerful entity on earth. They have the power to make the innocent guilty and to make the guilty innocent... They control the minds of the masses.
pi_180239706
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2018 17:06 schreef maily het volgende:

[..]

Mooi. Laat je buren dat ook ALLEMAAL doen.
Ga ik regelen. Ik hoop wel dat het lukt, de meeste zijn al flink bejaard.
The media's the most powerful entity on earth. They have the power to make the innocent guilty and to make the guilty innocent... They control the minds of the masses.
pi_180239726
quote:
10s.gif Op woensdag 4 juli 2018 17:14 schreef jogy het volgende:
Bij het lezen van de titel had ik echt zoiets van 'man, stel je niet aan'

En toen las ik de openingspost. Eigenlijk best wel kut. Succes, ik hoop dat je een oplossing kan bedenken die geen spijkermat ( Met hele grote spijkers _O- )op de weg nodig heeft :).
Spijkermat met grote spijkers is ook wel een mogelijkheid.
The media's the most powerful entity on earth. They have the power to make the innocent guilty and to make the guilty innocent... They control the minds of the masses.
  woensdag 4 juli 2018 @ 17:26:45 #36
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_180239908
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2018 17:16 schreef Posergoth6667 het volgende:

[..]

Spijkermat met grote spijkers is ook wel een mogelijkheid.
Tja, je zit in het Klusforum dus wie weet kunnen mensen je wel tips geven over het soort mat en welke spijkers het beste zijn.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_180239925
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2018 17:05 schreef Posergoth6667 het volgende:

[..]

Raar persoon, dat hij dat doet om 2 uur s'nachts. Denk ook dat aanspreken snel gaat leiden tot erger.
Het gebeurt. Nou ben ik geen klager, maar als hij een kwartier bezig is met een boel toeren, gepiep en bandenrook dat de huizen binnen komt, dan krijg ik er schoon genoeg van.

Er is wel een parallel met die tractors hoor, want die boeren zijn niet anders gewend dan hun eigen gang gaan. Ja, zou ik ook doen, als je het land met landbouwakkers voor je helemaal alleen hebt, dan ga je lekker je eigen gang.

En dan komen er huizen te staan en dan is er gedragsaanpassing nodig. Bij de een is dat wat gemakkelijker dan bij de ander.

Die jongen van die draai-rond vond ik onnozel. Hij zei gewoon niks, en toen kwam pa. En het ging over dat ik ze niet moest lastig vallen midden in de nacht, dan gaan de honden aanslaan en wat doe ik daar om twee uur in de nacht?

Maar als ik begon over zijn zoon die herrie maakt om twee uur 's nachts, praat je tegen een muur. Dan krijg je zoiets van, dan kom je morgen toch op de koffie?

Dan denk ik laat maar ook. Maar eigenljik had ik op de zondagmorgen gewoon op de koffie moeten komen, maar ja dan zijn ze naar de kerk.
Ok, slap gelul van mij....
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
  woensdag 4 juli 2018 @ 17:31:04 #38
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_180239961
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2018 17:14 schreef Posergoth6667 het volgende:

[..]

omdat ze zich niet aan de wet houden.
Welke wet is dat als ik vragen mag?
And so is the past
pi_180240158
Die tractoren mogen toch geen 50?
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
pi_180240165
quote:
7s.gif Op woensdag 4 juli 2018 17:31 schreef nogeenoudebekende het volgende:

[..]

Welke wet is dat als ik vragen mag?
50 rijden waar je 30 mag misschien? ;)
Somebody that I used to know
pi_180240179
Hoeveel kost zo'n ding eigenlijk? Lijkt me leuk voor de heb, om mee naar het werk te rijden en zo.
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
pi_180240192
quote:
1s.gif Op woensdag 4 juli 2018 16:49 schreef Sigaartje het volgende:

[..]

Ja je hebt gelijk.
Ik had een keer iemand die midden in de nacht zijn ronddraai-skills oefende op een rotonde aan het einde van de straat. Elke week weer. Altijd zaterdagnacht.
Op een nacht heb ik me aangekleed en ben die jongen achterna gereden. Kilometers verder woonde hij, boerderij. Heb hem toen aangesproken, maar tot een normaal gesprek kwam het niet. Jongen was niet aanspreekbaar, blaffende honden bij die boerderij. Vader kwam naar buiten en bemoeide zich ermee, wat ik kwam doen om twee uur ‘s nachts.

Joh, zoiets verlies je altijd. Dit soort mensen heeft totaal geen benul.
Ik zou ook niet in het heetst van de strijd zoiets aankaarten. Hij voelt zich bedreigd, want je volgt hem midden in de nacht. Beter achtervolg je hem om uit te zoeken waar hij woont, kom je een dag of twee later terug, en zeg je netjes dat je er last van hebt en vraag je of hij ermee wilt ophouden (of een andere rotonde uitzoekt).

(en dat zou ik met de boeren ook doen. Gewoon op een rustig moment, midden op de dag, een keertje langskomen en praten).
Somebody that I used to know
pi_180240229
quote:
1s.gif Op woensdag 4 juli 2018 17:45 schreef Postbus100 het volgende:

[..]

Ik zou ook niet in het heetst van de strijd zoiets aankaarten. Hij voelt zich bedreigd, want je volgt hem midden in de nacht. Beter achtervolg je hem om uit te zoeken waar hij woont, kom je een dag of twee later terug, en zeg je netjes dat je er last van hebt en vraag je of hij ermee wilt ophouden (of een andere rotonde uitzoekt).

(en dat zou ik met de boeren ook doen. Gewoon op een rustig moment, midden op de dag, een keertje langskomen en praten).
Dat is wel waar. Daarom zei die vader ook: kom eens op de koffie, maar laat me nu slapen. Maar ik was weer zo'n slappeling.
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
pi_180240257
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2018 17:44 schreef Sigaartje het volgende:
Hoeveel kost zo'n ding eigenlijk? Lijkt me leuk voor de heb, om mee naar het werk te rijden en zo.
[ afbeelding ]
De meeste Ferrari's zijn goedkoper ;)
Weggegaan en opgerot
pi_180240301
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2018 17:14 schreef Posergoth6667 het volgende:

[..]

Het gaat niet om lawaai. Het zal mij een worst wezen als tractoren herrie maken. Het gaat om fysieke schade aan mijn spullen en mijn woning, omdat ze zich niet aan de wet houden. Dit is ook past de laatste maanden zo. Daarvoor had ik nergens last van. Daarvoor reden ze volgens mij ook met andere tractoren (kleinere)
Het is ook pas een paar maanden weer tijd voor tractors natuurlijk ;).

Owja, als het nu met die hitte 's nachts gebeurt, zou ik zoeken naar een uienboer in de buurt. Hier worden de uien nu 's nachts geoogst ivm hitte.
Weggegaan en opgerot
  woensdag 4 juli 2018 @ 17:56:48 #46
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_180240349
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2018 17:14 schreef Posergoth6667 het volgende:

[..]

Het gaat niet om lawaai. Het zal mij een worst wezen als tractoren herrie maken. Het gaat om fysieke schade aan mijn spullen en mijn woning, omdat ze zich niet aan de wet houden. Dit is ook past de laatste maanden zo. Daarvoor had ik nergens last van. Daarvoor reden ze volgens mij ook met andere tractoren (kleinere)
Hoe lang woon je daar al? Gaat dat om jaren of minder dan een jaar?
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_180240380
quote:
1s.gif Op woensdag 4 juli 2018 17:50 schreef robijntjestralendwit het volgende:

[..]

De meeste Ferrari's zijn goedkoper ;)
Net even gekeken. Prijzen van vrachtwagens. Maar die banden, dat lijkt me wel wat op de weg. Zitten wij maar te hannesen met van die rotbandjes en te sjaggeren met winter- en zomerbanden.
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
  woensdag 4 juli 2018 @ 17:58:43 #48
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_180240388
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2018 17:44 schreef Sigaartje het volgende:
Hoeveel kost zo'n ding eigenlijk? Lijkt me leuk voor de heb, om mee naar het werk te rijden en zo.
[ afbeelding ]
Meer dan je wil betalen voor wat lol. Een kleintje, 'twee'dehands kost al snel 15.000.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_180240397
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2018 17:44 schreef Sigaartje het volgende:
Hoeveel kost zo'n ding eigenlijk? Lijkt me leuk voor de heb, om mee naar het werk te rijden en zo.
[ afbeelding ]
Dat ding voorop, is dat de airco?? Een split unit, wauw!
Kijk, dit zijn pas de echte voertuigen.
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
pi_180240401
quote:
14s.gif Op woensdag 4 juli 2018 17:00 schreef nogeenoudebekende het volgende:

[..]

En dit ja. Die boeren reden er lang voor TS er kwam wonen al en zullen er nog rijden als TS allang weer verkast is.
Alleen de trekkers en laadbakken worden steeds groter en zwaarder en kunnen steeds harder.
En door het toegenomen comfort in de cabine hebben ze misschien zelf niet in de gaten hoeveel overlast ze veroorzaken.
pi_180240460
En vaak jong volk wat er op rijd.
Beter probeer je te achterhalen wie de eigenaar/loonwerker is van die machines en daar een gesprek mee aangaan.
Die is er misschien ook niet blij mee dat ze zijn dure trekkers met 50 over een drempel raggen.
pi_180240575
quote:
Op woensdag 4 juli 2018 17:59 schreef Sigaartje het volgende:
Dat ding voorop, is dat de airco?? Een split unit, wauw!
Kijk, dit zijn pas de echte voertuigen.
Contragewicht. :')
pi_180240856
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2018 16:00 schreef maily het volgende:
Ondernemen de buren actie?
Misschien samen iets organiseren?
Dit. Met je buren een buurtonderzoek doen en dan mensen werven.
Als mensen verderop in de straat geen last er van hebben maar jouw verhaal horen over scheuren in het huis dan kan je wel wat bereiken. In beperkte overlast zal zich niemand interesseren maar wel als hun huis in gevaar komt want dat kost geld.
AMG heten en dan een Volvo rijden...
pi_180240874
quote:
1s.gif Op woensdag 4 juli 2018 18:29 schreef -AMG- het volgende:

[..]

Dit. Met je buren een buurtonderzoek doen en dan mensen werven.
Als mensen verderop in de straat geen last er van hebben maar jouw verhaal horen over scheuren in het huis dan kan je wel wat bereiken. In beperkte overlast zal zich niemand interesseren maar wel als hun huis in gevaar komt want dat kost geld.
Ja, je krijgt helemaal geen vreemde gezichten als je als import de buren bij elkaar probeert te krijgen om je klacht hoorbaar te maken. :D

[ Bericht 0% gewijzigd door Jordy-B op 04-07-2018 18:42:20 ]
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_180240877
quote:
7s.gif Op woensdag 4 juli 2018 17:31 schreef nogeenoudebekende het volgende:

[..]

Welke wet is dat als ik vragen mag?
Wegenverkeerswet. Te hard rijden is verboden.
The media's the most powerful entity on earth. They have the power to make the innocent guilty and to make the guilty innocent... They control the minds of the masses.
pi_180240900
quote:
1s.gif Op woensdag 4 juli 2018 17:53 schreef robijntjestralendwit het volgende:

[..]

Het is ook pas een paar maanden weer tijd voor tractors natuurlijk ;).

Owja, als het nu met die hitte 's nachts gebeurt, zou ik zoeken naar een uienboer in de buurt. Hier worden de uien nu 's nachts geoogst ivm hitte.
De vorige jaren had ik er geen last van, ook niet rond deze tijd. Het is echt pas een paar maanden, volgens mij sinds april/mei. Er reden daarvoor ook zat tractoren langs, nergens last van.

Zal eens zoeken naar uienboeren. Nog geen ui geroken.
The media's the most powerful entity on earth. They have the power to make the innocent guilty and to make the guilty innocent... They control the minds of the masses.
pi_180240973
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2018 18:31 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

Ja, je krijgt helemaal geen vreemde gezichten als je als import de uren bij elkaar probeert te krijgen om je klacht hoorbaar te maken. :D
Nog niet ingeburgerd :P

Dan duurt het nog even.
AMG heten en dan een Volvo rijden...
pi_180240978
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2018 18:03 schreef Klepper272 het volgende:
En vaak jong volk wat er op rijd.
Beter probeer je te achterhalen wie de eigenaar/loonwerker is van die machines en daar een gesprek mee aangaan.
Die is er misschien ook niet blij mee dat ze zijn dure trekkers met 50 over een drempel raggen.
Ook een idee, maar de tractoren die ik het meeste langs zie komen (de grote) hebben geen bedrijfsnamen er op staan.
The media's the most powerful entity on earth. They have the power to make the innocent guilty and to make the guilty innocent... They control the minds of the masses.
pi_180241011
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2018 18:31 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

Ja, je krijgt helemaal geen vreemde gezichten als je als import de uren bij elkaar probeert te krijgen om je klacht hoorbaar te maken. :D
Buren hebben er "gelukkig" ook last van, maar de meeste zijn dusdanig op leeftijd, dat ik niet weet of dat echt helpt.
The media's the most powerful entity on earth. They have the power to make the innocent guilty and to make the guilty innocent... They control the minds of the masses.
pi_180241045
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2018 18:37 schreef Posergoth6667 het volgende:

[..]

Ook een idee, maar de tractoren die ik het meeste langs zie komen (de grote) hebben geen bedrijfsnamen er op staan.
In een lokaal dorp hier mogen de traktors niet meer over een bepaalde weg omdat de huizen er teveel door verzakken.

Je hebt gelijk hoor. Die dingen worden steeds groter. En die dorpse wegen zijn helemaal niet gemaakt om met 50 overheen te jassen. Dit is dan nog s nachts. Leuk wanneer je je kind lekker denkt te laten buiten spelen in je rustige dorp en er komt zo’n gigant met 50 voorbij. :+ En dat zou er dan bij horen. :N

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 04-07-2018 18:41:20 ]
pi_180241083
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2018 18:37 schreef Posergoth6667 het volgende:

[..]

Ook een idee, maar de tractoren die ik het meeste langs zie komen (de grote) hebben geen bedrijfsnamen er op staan.
Je kan proberen ze te volgen, kijken waar ze laden en/of lossen.
Dan ga je overdag als je rustig bent daar even vragen welk loonbedrijf het is.
pi_180241373
quote:
1s.gif Op woensdag 4 juli 2018 18:40 schreef Toto69 het volgende:

[..]

In een lokaal dorp hier mogen de traktors niet meer over een bepaalde weg omdat de huizen er teveel door verzakken.

Je hebt gelijk hoor. Die dingen worden steeds groter. En die dorpse wegen zijn helemaal niet gemaakt om met 50 overheen te jassen. Dit is dan nog s nachts. Leuk wanneer je je kind lekker denkt te laten buiten spelen in je rustige dorp en er komt zo’n gigant met 50 voorbij. :+ En dat zou er dan bij horen. :N
Verzakken kan ook goed gebeuren. Het is al een 30 zone omdat het schade oplevert aan huizen. Het is veengrond dus alles beweeg HEEL snel.
The media's the most powerful entity on earth. They have the power to make the innocent guilty and to make the guilty innocent... They control the minds of the masses.
  Spellchecker woensdag 4 juli 2018 @ 20:10:39 #63
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_180242999
TS organiseer een buurtBBQ of zoiets en breng het dan te berde ....
pi_180243033
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2018 20:10 schreef maily het volgende:
TS organiseer een buurtBBQ of zoiets en breng het dan te berde ....
Of een buurtdiscofeestje met harde muziek ~O>

Grapje. Goed plan.
Somebody that I used to know
pi_180243690
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2018 18:33 schreef Posergoth6667 het volgende:

[..]

De vorige jaren had ik er geen last van, ook niet rond deze tijd. Het is echt pas een paar maanden, volgens mij sinds april/mei. Er reden daarvoor ook zat tractoren langs, nergens last van.

Zal eens zoeken naar uienboeren. Nog geen ui geroken.
Maar vorige jaren was het niet zo heet?
Misschien deden ze het toen overdag?


Ook kan het door teeltwissel zo zijn, dat ze volgend jaar weer ergens anders telen.


Wel raar dat het al een paar maanden duurt...
Weggegaan en opgerot
pi_180243803
Als je op veen woont, is dat nu niet gigantisch aan t uitdrogen/verzakken/inklinken door de aanhoudende droogte?
Waardoor je nu meer de trillingen voelt/hoort met dito schade aan je huis?
Tov andere jaren dat de grond betere staat was?

Of hoor je ze ook nu echt door de straat jakkeren?
pi_180244536
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2018 20:48 schreef Roosgeluk het volgende:
Als je op veen woont, is dat nu niet gigantisch aan t uitdrogen/verzakken/inklinken door de aanhoudende droogte?
Waardoor je nu meer de trillingen voelt/hoort met dito schade aan je huis?
Tov andere jaren dat de grond betere staat was?

Of hoor je ze ook nu echt door de straat jakkeren?
Ik heb ze echt heel hard langs zien rijden, met aanhangers. Het was ook eind april al, toen regende het volgens mij nog redelijk veel. Ik denk dat ze grotere, zwaardere tractoren hebben.
The media's the most powerful entity on earth. They have the power to make the innocent guilty and to make the guilty innocent... They control the minds of the masses.
pi_180244549
quote:
1s.gif Op woensdag 4 juli 2018 20:43 schreef robijntjestralendwit het volgende:

[..]

Maar vorige jaren was het niet zo heet?
Misschien deden ze het toen overdag?

Ook kan het door teeltwissel zo zijn, dat ze volgend jaar weer ergens anders telen.

Wel raar dat het al een paar maanden duurt...
Teelt wissel is ook een mogelijkheid, maar er word hier van alles gegroeid voor zover ik weet.
The media's the most powerful entity on earth. They have the power to make the innocent guilty and to make the guilty innocent... They control the minds of the masses.
  woensdag 4 juli 2018 @ 22:07:00 #69
37676 freako
Onverbeterlijke optimist
pi_180245559
Waarom wordt er bij jou door de straat gereden? Is er geen doorgaande weg? Of is die juist gesloten voor landbouwverkeer?
pi_180245739
spandoek ophangen in de straat met een of andere kromme leus.
Om vervolgens t lokale suffertje te contacteren om het aan te kaarten (inclusief verhaal dat de gemeente moeilijk doet).
Dan wordt dr in zon dorp over gesproken..

Is dr geen actieve fb groep van jullie dorp? Die van hier wordt elk wissewasje dr opgezet. Wordt dan igg weer over gesproken. (niet dat al die bejaarden fb hebben ;-))
pi_180245794
Als je er last van hebt en het ligt allemaal aan externen wat je weinig kunt beinvloeden (gemeente / boeren / politie etc.) kan je ook het volgende doen.

Je zegt dat je in een dorp woont waar de tractoren langs je huis rijden. Is de voorkant van je huis tegen de weg aan? Of hoe moet ik dit zien? Of ligt er nog een meter grond tussen?

Mocht het eerste van toepassing zijn (huis (tegen de stoep) tegen de weg): Haal de eerste paar tegels uit en slijp er een beetje af. Doe tegen de gevel een strook foam in de grond zodat de trillingen niet door gaan tegen je huis. Dit scheelt enorm.

Ik woon zelf ook in dorp en ben verhuis (eigen huis nu) op een drukke straat in hetzelfde dorp. Andere bewoners hadden hetzelfde probleem en op deze manier hebben ze het enorm verminderd.
Mijn huis heeft dat nog niet maar ik ben momenteel met complete verbouwingen bezig en dat komt gewoon later een keer.
pi_180246588
Een barbiepop op straat gooien net voor de wielen
pi_180247465
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2018 22:46 schreef hoechst het volgende:
Een barbiepop op straat gooien net voor de wielen
Zou een fiets niet beter zijn?
  woensdag 4 juli 2018 @ 23:33:08 #74
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_180247544
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2018 23:29 schreef john2406 het volgende:

[..]

Zou een fiets niet beter zijn?
Denk niet dat zo'n ding onder indruk is van een fiets :P
pi_180247567
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2018 23:33 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

Denk niet dat zo'n ding onder indruk is van een fiets :P
Fiets is de zwakke verkeersdeelnemer of niet?

En volgens mij al helemaal in 30 kmh zone.
  woensdag 4 juli 2018 @ 23:36:01 #76
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_180247600
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2018 23:34 schreef john2406 het volgende:

[..]

Fiets is de zwakke verkeersdeelnemer of niet?

En volgens mij al helemaal in 30 kmh zone.
Het gaat over een fiets onder zo'n tractor gooien. Daar maakt ie gehakt van
pi_180247646
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2018 23:36 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

Het gaat over een fiets onder zo'n tractor gooien. Daar maakt ie gehakt van
Jep dat doet die ik spring er vanaf voordat, het doel is toch erachter komen welk bedrijf schadegevalletje misschien?
  donderdag 5 juli 2018 @ 03:44:36 #78
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_180249018
quote:
14s.gif Op woensdag 4 juli 2018 17:00 schreef nogeenoudebekende het volgende:

[..]

En dit ja. Die boeren reden er lang voor TS er kwam wonen al en zullen er nog rijden als TS allang weer verkast is.
dus hebben ze het recht zijn huis naar de klote te rijden?
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_180251564
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2018 22:13 schreef Roosgeluk het volgende:
spandoek ophangen in de straat met een of andere kromme leus.
Om vervolgens t lokale suffertje te contacteren om het aan te kaarten (inclusief verhaal dat de gemeente moeilijk doet).
Dan wordt dr in zon dorp over gesproken..

Is dr geen actieve fb groep van jullie dorp? Die van hier wordt elk wissewasje dr opgezet. Wordt dan igg weer over gesproken. (niet dat al die bejaarden fb hebben ;-))
Dit wilde ik ook allemaal zeggen.

Het is ook makkelijk te achterhalen we de tractorrijders zijn denk ik. Ik woon ook twee jaar in een dorp aan een dijk en hier komen ook van die huizenhoge landbouwvoertuigen voorbij. Als ze oogsten rijdens ze soms zo 20 keer heen en weer van het veld naar de opslag.
Kijk sowieso eens in je omgeving waar er enorme bergen uien of aardappels voor een loods liggen. Dikke kans dat je daar moet zijn.
Spoilers!
pi_180251996
Ik zou gewoon het gesprek aangaan, volgens mij zijn boeren best wel redelijke mensen.
R.I.P. nachtburgemeester van Rotterdam, 1944-2019
pi_180253966
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2018 17:14 schreef Posergoth6667 het volgende:

[..]

Het gaat niet om lawaai. Het zal mij een worst wezen als tractoren herrie maken. Het gaat om fysieke schade aan mijn spullen en mijn woning, omdat ze zich niet aan de wet houden. Dit is ook past de laatste maanden zo. Daarvoor had ik nergens last van. Daarvoor reden ze volgens mij ook met andere tractoren (kleinere)
Vervoeren ze wel landbouwproducten ?
Zijn ze misschien in de buurt bezig met een groot infrastructuur project en vervoeren ze zand ?
pi_180324829
Even een actie houden en handtekeningen ophalen bij de buren.

Anders een politieke partij zoeken in je gemeente die nog stemmen kan gebruiken en zien of zij ke kunnen helpen.
  Moderator zondag 8 juli 2018 @ 13:17:05 #83
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_180330404
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2018 16:59 schreef Knutknuttsson het volgende:
Ik weet niet hoe jouw dorp is, maar in de boerendorpen hier wordt “import” niet al te serieus genomen als ze klagen over dingen als tractorenlawaai. Als je de buren meehebt zal het een ander verhaal zijn.
Als je tractor zegt is het überhaupt gedaan met je geloofwaardigheid :P
Kranplätze müssen verdichtet sein
  Moderator zondag 8 juli 2018 @ 13:22:41 #84
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_180330492
Ik zou het probleem overigens niet zoeken bij de trekkers, maar bij de drempel. Ken wel meer situaties waar woningen bij drempels schade oplopen door verkeer wat te hard over de drempel gaat.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_180332087
quote:
1s.gif Op zondag 8 juli 2018 13:22 schreef derLudolf het volgende:
Ik zou het probleem overigens niet zoeken bij de trekkers, maar bij de drempel. Ken wel meer situaties waar woningen bij drempels schade oplopen door verkeer wat te hard over de drempel gaat.
Het zal maar gebeuren een E bike welke er met 45 km overheen gaat.
Is immers net zo goed verkeer als een landbouwvoertuig!
  Moderator zondag 8 juli 2018 @ 17:30:43 #86
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_180336297
quote:
0s.gif Op zondag 8 juli 2018 14:46 schreef john2406 het volgende:

[..]

Het zal maar gebeuren een E bike welke er met 45 km overheen gaat.
Is immers net zo goed verkeer als een landbouwvoertuig!
Daar moest staan "zwaar verkeer". Vrachtauto's veroorzaken ook scheuren.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_180366886
quote:
1s.gif Op zondag 8 juli 2018 17:30 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Daar moest staan "zwaar verkeer". Vrachtauto's veroorzaken ook scheuren.
Er zal wel ergens voor een 30 kmh zone van zijn gemaakt neem ik aan?

Zoals al eens eerder aangegeven, hier werd het ook verzocht, sprak de chauffeur er netjes op aan, kreeg mij iets terug daar vrat ik geen brood van. Maakt niet uit zei ik jij rijdt hier nog niet meer met 15kmh door, die dacht laat maar lallen, toen die ernaar kwam stonden twee auto s van mij, in de straat eentje links en de andere rechts, geen parkeerverbod. Wel twee die het hoogste taxatie rapport hebben! Uiteraard stond ik te genieten tegen de vensterbank! Zag uit als 70 kmh wat die ervoor rijden deed. Als niet goedschiks dan maar het tegenovergestelde!

[ Bericht 15% gewijzigd door #ANONIEM op 10-07-2018 01:10:16 ]
  maandag 6 augustus 2018 @ 07:23:49 #88
374964 slangpie
bak oe 'n ei.
pi_180974601
TS al wat verder gekomen?
nerovetsrethca
  maandag 6 augustus 2018 @ 07:31:44 #89
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_180974637
Import dat ergens gaat wonen en dan klagen :r

In de buurt van Schiphol?
Oohh die vliegtuigen vliegen zo laag ik kan niet eens rustig slapen met het raam open

Op het platteland?
Oohh die boeren rijden mest uit en de stal stinkt ik kan niet eens in de tuin zitten...

In een dorp langs een weg?
Oohh die tractor (tractor :') ) rijdt zo dicht langs mijn huis...

In de stad gaan wonen?
Oohh de buren maken zo'n herrie en de buurtkinderen huilen de hele dag....

GA ER DAN GODVERDOMMME NIET WONEN MENSEN ALS JE ER NIET TEGEN KUNT!!!
  maandag 6 augustus 2018 @ 16:15:28 #90
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_180984091
quote:
1s.gif Op maandag 6 augustus 2018 07:31 schreef RedFever007 het volgende:
Import dat ergens gaat wonen en dan klagen :r

In de buurt van Schiphol?
Oohh die vliegtuigen vliegen zo laag ik kan niet eens rustig slapen met het raam open

Op het platteland?
Oohh die boeren rijden mest uit en de stal stinkt ik kan niet eens in de tuin zitten...

In een dorp langs een weg?
Oohh die tractor (tractor :') ) rijdt zo dicht langs mijn huis...

In de stad gaan wonen?
Oohh de buren maken zo'n herrie en de buurtkinderen huilen de hele dag....

GA ER DAN GODVERDOMMME NIET WONEN MENSEN ALS JE ER NIET TEGEN KUNT!!!
:')
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_180985287
quote:
1s.gif Op maandag 6 augustus 2018 07:31 schreef RedFever007 het volgende:
Import dat ergens gaat wonen en dan klagen :r

In de buurt van Schiphol?
Oohh die vliegtuigen vliegen zo laag ik kan niet eens rustig slapen met het raam open

Op het platteland?
Oohh die boeren rijden mest uit en de stal stinkt ik kan niet eens in de tuin zitten...

In een dorp langs een weg?
Oohh die tractor (tractor :') ) rijdt zo dicht langs mijn huis...

In de stad gaan wonen?
Oohh de buren maken zo'n herrie en de buurtkinderen huilen de hele dag....

GA ER DAN GODVERDOMMME NIET WONEN MENSEN ALS JE ER NIET TEGEN KUNT!!!
Ging het nu erover om ertegen te kunnen of dat de huizen evt schade oplopen?
  Vis een optie? maandag 6 augustus 2018 @ 17:50:49 #92
70532 loveli
N
pi_180986218
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2018 17:01 schreef john2406 het volgende:

[..]

Ging het nu erover om ertegen te kunnen of dat de huizen evt schade oplopen?
Dat TS de bestuurders niet aan durft te spreken.
crap in = crap out
pi_180994305
quote:
1s.gif Op maandag 6 augustus 2018 17:50 schreef loveli het volgende:

[..]

Dat TS de bestuurders niet aan durft te spreken.
Zou ook eigenlijk niet hoeven als deze zich naar omstandigheden gedragen toch.
  dinsdag 7 augustus 2018 @ 00:17:10 #94
383641 Books1
Follow your dreams...
pi_180994455
quote:
14s.gif Op woensdag 4 juli 2018 17:00 schreef nogeenoudebekende het volgende:

[..]

En dit ja. Die boeren reden er lang voor TS er kwam wonen al en zullen er nog rijden als TS allang weer verkast is.
Idd dit en daarbij ze proberen nu juist in de nachten hun gewassen te sproeien om het vocht niet meteen te laten verdampen dus rijden ze idd meer in de nacht. Nog een paar dagen volhouden en het zal minderen wellicht niet meteen.
If you can dream it, you can do it...
pi_180994566
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 00:17 schreef Books1 het volgende:

[..]

Idd dit en daarbij ze proberen nu juist in de nachten hun gewassen te sproeien om het vocht niet meteen te laten verdampen dus rijden ze idd meer in de nacht. Nog een paar dagen volhouden en het zal minderen wellicht niet meteen.
TS startte het topic op 4 juli de hittegolf begon op 15 juli.

https://www.ad.nl/binnenl(...)s-een-feit~a4177c6d/

Heeft weinig van doen met sproeien neem ik aan?
  Vis een optie? dinsdag 7 augustus 2018 @ 00:30:10 #96
70532 loveli
N
pi_180994598
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 00:06 schreef john2406 het volgende:

[..]

Zou ook eigenlijk niet hoeven als deze zich naar omstandigheden gedragen toch.
Aan de post onder de jouwe te lezen, hebben ze iets anders aan hun hoofd (en gedragen ze zich juist "naar omstandigheden", maar dat zijn andere dan de verkeerssituatie). Als TS met wat begrip voor hun situatie de zijne uitlegt, zou het probleem zomaar opgelost kunnen worden.
crap in = crap out
  dinsdag 7 augustus 2018 @ 00:30:54 #97
383641 Books1
Follow your dreams...
pi_180994607
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 00:26 schreef john2406 het volgende:

[..]

TS startte het topic op 4 juli de hittegolf begon op 15 juli.

https://www.ad.nl/binnenl(...)s-een-feit~a4177c6d/

Heeft weinig van doen met sproeien neem ik aan?
De warmte en het bijsproeien is niet aan de gang vanaf 4 juli.

In bepaalde delen van Nederland heeft het niet of nauwelijks meer geregend vanaf 27 april.

Wij wonen in zo'n gebied en wij mogen al weken geen water extra tappen, geen badje, geen tuinonderhoud, auto wassen enz.
If you can dream it, you can do it...
pi_180994612
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 00:30 schreef loveli het volgende:

[..]

Aan de post onder de jouwe te lezen, hebben ze iets anders aan hun hoofd (en gedragen ze zich juist "naar omstandigheden", maar dat zijn andere dan de verkeerssituatie). Als TS met wat begrip voor hun situatie de zijne uitlegt, zou het probleem zomaar opgelost kunnen worden.
Met die chauffeur misschien wel totdat de dag ernaar een andere achter het stuur zit misschien, aan hun hoofd ze hadden toch geen boer hoeven te worden of wel?
pi_180994628
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 00:30 schreef Books1 het volgende:

[..]

De warmte en het bijsproeien is niet aan de gang vanaf 4 juli.

In bepaalde delen van Nederland heeft het niet of nauwelijks meer geregend vanaf 27 april.

Wij wonen in zo'n gebied en wij mogen al weken geen water extra tappen, geen badje, geen tuinonderhoud, auto wassen enz.
Tja waar wij wonen niet, ik heb het je niet opgedrongen om daar te wonen, echter als TS van mening is dat ze harder rijden als 30 km kan ik het niet helpen, ik zou het wel klaren naar een gesprek als dan nog niet, niet goedschiks dan kwaadschiks.
  Vis een optie? dinsdag 7 augustus 2018 @ 00:34:34 #100
70532 loveli
N
pi_180994634
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 00:31 schreef john2406 het volgende:

[..]

Met die chauffeur misschien wel totdat de dag ernaar een andere achter het stuur zit misschien, aan hun hoofd ze hadden toch geen boer hoeven te worden of wel?
Geen idee wat hier moet staan. Probeer het nog een keer.
crap in = crap out
pi_180994642
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 00:34 schreef loveli het volgende:

[..]

Geen idee wat hier moet staan. Probeer het nog een keer.
Wie wou er boer worden deze of ik? Begrieps jij het zo?

Of loonwerker want een boer die nog echt werkt zou ik nog moeten vinden.
  Vis een optie? dinsdag 7 augustus 2018 @ 00:37:48 #102
70532 loveli
N
pi_180994660
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 00:35 schreef john2406 het volgende:

[..]

Wie wou er boer worden deze of ik? Begrieps jij het zo?

Of loonwerker want een boer die nog echt werkt zou ik nog moeten vinden.
:')
crap in = crap out
  dinsdag 7 augustus 2018 @ 00:38:07 #103
383641 Books1
Follow your dreams...
pi_180994663
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 00:33 schreef john2406 het volgende:

[..]

Tja waar wij wonen niet, ik heb het je niet opgedrongen om daar te wonen, echter als TS van mening is dat ze harder rijden als 30 km kan ik het niet helpen, ik zou het wel klaren naar een gesprek als dan nog niet, niet goedschiks dan kwaadschiks.
Neem nog een drankje.

Ik ben niet degene die klaagt maar dat terzijde. Ik zei duidelijk in bepaalde delen van het land is de situatie nu eenmaal zo dat de agrariėrs proberen te redden wat er te redden valt in de nacht en dat er daardoor extra gereden wordt. Meer dan voorheen waarmee ik niet zeg dat ik het eens bent dat het gaat op standje FormuleTrekker.
If you can dream it, you can do it...
pi_180994672
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 00:38 schreef Books1 het volgende:

[..]

Neem nog een drankje.

Ik ben niet degene die klaagt maar dat terzijde. Ik zei duidelijk in bepaalde delen van het land is de situatie nu eenmaal zo dat de agrariėrs proberen te redden wat er te redden valt in de nacht en dat er daardoor extra gereden wordt. Meer dan voorheen waarmee ik niet zeg dat ik het eens bent dat het gaat op standje FormuleTrekker.
En ik neem aan dat TS formule 1 trekker bedoelt, want met een tractor kan men ook normaal rijden zonder dat men binnenshuis het gevoel heeft van een aardbeving.
Echter het kan net die ene vracht meer of minder schelen dan.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')