abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
pi_180237914
registreer om deze reclame te verbergen
Hallo,

Heeft iemand ervaring met het schoonmaken van een Vertical Clithood piercing?

Ik gebruikte eerst van die doekjes van de kruidvat (steriel gaasje die al doordrenkt was met zoutwater).
Nu kook ik water, doe daar zeezout in en spuit het in feite van uit een flesje er over heen.
Op internet zie ik dat mensen aanraden het als het ware in het zout water te baden.
Ik kan alleen nergens vinden hoe het precies moet. Heb het wel al uitgeprobeerd, maar de piercing zit in feite zo ver tussen mijn schaamlippen (plat gezegd), dat de piercing niet echt er in kan hangen (er zit dus van alles in de weg).

Iemand nog een andere optie?

Alvast bedankt :)

Oh ja, ik heb de piercing nu bijna 4 weken, hoe lang moet ik hem nog schoonmaken?
pi_180238065
borrelglaasje vullen met zout water, onderuit gaan zitten en borrelglaasje omgekeerd tegen je clit vasthouden.

Heb geen clit, maar zo deed ik het bij een tepelpiercing.
  woensdag 4 juli 2018 @ 15:53:49 #3
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_180238174
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2018 15:49 schreef LurkJeRot het volgende:
borrelglaasje vullen met zout water, onderuit gaan zitten en borrelglaasje omgekeerd tegen je clit vasthouden.

Heb geen clit, maar zo deed ik het bij een tepelpiercing.
Dit idd.

Verder een beetje de piercing bewegen zodat het overal komt.
Maar hoe lang heb je (ts) die piercing al? Want dit is enkel voor het genezingsproces.

Heb al veel jaren een verticale clithoodpiercing. En doe daar niets bijzonders aan. Enkel regelmatig wat bewegen onder de douchen bij het wassen van die regio.

Sorry, je beschrijft al hoe lang. Na 3/4 weeken zou het genezen moeten zijn.
Let op roodheid, gevoeligheid of erger. Is dat er niet is extra aandacht (naast normale en goede hygiene) niet nodig.
Maar contact met je piercing shop zou dit al hebben verteld. Bij twijfel, neem contact met je (fatsoenlijke) piercing shop. Heb je die niet dan zal een andere, wel fatsoenlijke je vast wel willen helpen.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_180239181
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
1s.gif Op woensdag 4 juli 2018 15:53 schreef Cause_Mayhem het volgende:

Sorry, je beschrijft al hoe lang. Na 3/4 weeken zou het genezen moeten zijn.

Door mijn piercer is er gezegd dat het 4 tot 6 weken kon duren, maar omdat ik een imuunstoornis heb, kan t langer duren (Ja, dan raden ze piercings af, maar wilde t heel graag)

Ook vertelde ze mij dat ik lactacyd moest gebruiken om het te verzorgen. Heb ik niet gedaan, omdat ik in mijn normale verzorging dat ook niet gebruik. Daarom dus alleen een zoutoplossing.
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')