abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 5 juli 2018 @ 18:23:39 #26
425882 Lothiriel
Altijd optimistisch!
pi_180261491
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2018 18:21 schreef Koffieplanter het volgende:

[..]

:?
Brengen lelijk voetbal op de mat, terwijl ze spelers hebben om er iets veel indrukwekkender van te maken. Zoiets?

Beetje Portugal-achtig vind ik het
Political correctness is tyranny with manners
- Charlton Heston
  donderdag 5 juli 2018 @ 18:33:38 #27
454292 Koffieplanter
Violence. Speed. Momentum.
pi_180261708
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2018 18:23 schreef Lothiriel het volgende:

[..]

Brengen lelijk voetbal op de mat, terwijl ze spelers hebben om er iets veel indrukwekkender van te maken. Zoiets?

Beetje Portugal-achtig vind ik het
Wat is lelijk (of mooi) voetbal? Dat is een kwestie van smaak, dat is iets subjectiefs. Weet je waar ik vind dat het om zou moeten draaien? Om goed of slecht voetbal. Ik zou Uruguay onder de noemer goed willen zetten.

Wat is indrukwekkend voetbal? Uruguay heeft in vier wedstrijden totaal, wat, drie, vier kansen weggegeven? De grote Cristiano Ronaldo geen seconde gezien. Portugal kreeg 90 minuten lang de bal en de grootste mogelijkheid die we gezien hebben kwam tot stand doordat Muslera liep te grabbelen bij een voorzet. Dat vind ik toch vrij indrukwekkend. Als je het mij vraagt, is er juist niet een ploeg die zó naar zijn mogelijkheden speelt.
Put these foolish ambitions to rest.
pi_180263034
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2018 10:21 schreef hhh38 het volgende:
Er gaan geruchten dat Fekir speelt in plaats van de geschorste Matuidi.

Doe het, Didier
Fekir heeft in zijn invalbeurten alleen maar egoïstisch gespeeld, met rare schoten en balverlies. Dan zou ik nog eerder voor Lemar gaan, ook al was die ook weinig bijzonder tegen Denemarken.
  donderdag 5 juli 2018 @ 19:30:50 #29
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_180263109
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2018 19:28 schreef wimderon het volgende:

[..]

Fekir heeft in zijn invalbeurten alleen maar egoïstisch gespeeld, met rare schoten en balverlies. Dan zou ik nog eerder voor Lemar gaan, ook al was die ook weinig bijzonder tegen Denemarken.
Fekir was wel beter in de oefenwedstrijden blijkbaar
pi_180263134
quote:
1s.gif Op donderdag 5 juli 2018 19:30 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Fekir was wel beter in de oefenwedstrijden blijkbaar
Zou kunnen, we gaan zien wat de nagelbijter ervan gaat brouwen.
  donderdag 5 juli 2018 @ 22:28:26 #31
94080 VeX-
HAHA..JIJ hebt HEUL veel POSTS
pi_180267324
Broekje gaat uit hoor als Frankrijk eruit vliegt.
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
  donderdag 5 juli 2018 @ 22:43:28 #32
425882 Lothiriel
Altijd optimistisch!
pi_180267724
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2018 18:33 schreef Koffieplanter het volgende:

[..]

Wat is lelijk (of mooi) voetbal? Dat is een kwestie van smaak, dat is iets subjectiefs. Weet je waar ik vind dat het om zou moeten draaien? Om goed of slecht voetbal. Ik zou Uruguay onder de noemer goed willen zetten.

Wat is indrukwekkend voetbal? Uruguay heeft in vier wedstrijden totaal, wat, drie, vier kansen weggegeven? De grote Cristiano Ronaldo geen seconde gezien. Portugal kreeg 90 minuten lang de bal en de grootste mogelijkheid die we gezien hebben kwam tot stand doordat Muslera liep te grabbelen bij een voorzet. Dat vind ik toch vrij indrukwekkend. Als je het mij vraagt, is er juist niet een ploeg die zó naar zijn mogelijkheden speelt.
Ik snap wat je bedoelt, en dat is zeker en vast knap. Ik bekijk het ook gewoon meer vanuit het oogpunt van de kijker. Op aanvallend vlak is Uruguay gewoon best wel mager imo. Kijk bvb naar de groepsfase, zoals die 1-0 tegen Egypte, dat letterlijk niks voorstelt.

Neemt niet weg dat ze het uitstekend doen en volgens mij een van de kanshebbers zijn op de beker, maar mooi vind ik het allerminst. Laat staan enigszins entertainend.
Political correctness is tyranny with manners
- Charlton Heston
pi_180274369
Denk toch dat Uruguay zonder Cavani vrijwel kansloos is. Ik vind Suarez nog niet heel denderend en verder heeft Uruguay aanvallend nog weinig indruk op mij kunnen maken op Cavani na. Heerlijke spits is dat toch..
  vrijdag 6 juli 2018 @ 09:23:57 #34
131800 Tarado
capô de fusca
pi_180274481
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2018 18:33 schreef Koffieplanter het volgende:

[..]

Wat is lelijk (of mooi) voetbal? Dat is een kwestie van smaak, dat is iets subjectiefs. Weet je waar ik vind dat het om zou moeten draaien? Om goed of slecht voetbal. Ik zou Uruguay onder de noemer goed willen zetten.

Wat is indrukwekkend voetbal? Uruguay heeft in vier wedstrijden totaal, wat, drie, vier kansen weggegeven? De grote Cristiano Ronaldo geen seconde gezien. Portugal kreeg 90 minuten lang de bal en de grootste mogelijkheid die we gezien hebben kwam tot stand doordat Muslera liep te grabbelen bij een voorzet. Dat vind ik toch vrij indrukwekkend. Als je het mij vraagt, is er juist niet een ploeg die zó naar zijn mogelijkheden speelt.
het grappige is dat ik het van Uruguay ook zonder problemen accepteer en het ze ook gun maar bij Zweden bijvoorbeeld niet, al scheelt het natuurlijk wel dat je Cavani en Suarez voorin hebt staan ipv Berg en Toivonen
  Moderator vrijdag 6 juli 2018 @ 10:11:17 #35
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_180275364
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juli 2018 09:23 schreef Tarado het volgende:

[..]

het grappige is dat ik het van Uruguay ook zonder problemen accepteer en het ze ook gun maar bij Zweden bijvoorbeeld niet, al scheelt het natuurlijk wel dat je Cavani en Suarez voorin hebt staan ipv Berg en Toivonen
Ik heb precies hetzelfde. Ik hoop zelfs dat Uruguay wereldkampioen wordt. Maar Uruguay is wel zorgvuldiger aan de bal, het zijn geen gehandicapten.
  vrijdag 6 juli 2018 @ 10:11:58 #36
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_180275387
Ik ben toch verdomme wel blij dat er vandaag wél voetbal is.
Oh.
  vrijdag 6 juli 2018 @ 10:12:48 #37
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_180275413
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juli 2018 09:23 schreef Tarado het volgende:

[..]

het grappige is dat ik het van Uruguay ook zonder problemen accepteer en het ze ook gun maar bij Zweden bijvoorbeeld niet, al scheelt het natuurlijk wel dat je Cavani en Suarez voorin hebt staan ipv Berg en Toivonen
Ach kijk alleen al naar de kwaliteit van goals van Uruguay of Zweden in de 1/8e finales :P

En Zweden heeft in de kwalificatie al behoorlijk gemazzeld natuurlijk.
Oh.
  vrijdag 6 juli 2018 @ 12:17:19 #38
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_180278011
De Fransen zullen wel weer met luizig voetbal 1-0 of 2-1 winnen.
pi_180279070
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 juli 2018 10:11 schreef Slobeend het volgende:

[..]

Ik heb precies hetzelfde. Ik hoop zelfs dat Uruguay wereldkampioen wordt. Maar Uruguay is wel zorgvuldiger aan de bal, het zijn geen gehandicapten.
Dat valt erg mee, uiteindelijk is het gewoon met twee maten meten ;). Niet dat ik een haar beter ben, ik kan Uruguay goed verdragen, tof team, maar erger me kapot aan Zweden. Ergens natuurlijk gewoon enorm hypocriet. Het ene team mag verdedigend spelen en het andere niet. Dan kunnen we het wel afschuiven op ja maar Uruguay heeft Cavani en Suarez, maar die zie je ook niet de hele tijd aan de bal. Het gros van de tijd zelfs niet, helemaal als Uruguay een voorsprong heeft.

quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juli 2018 12:17 schreef WheeledWarrior het volgende:
De Fransen zullen wel weer met luizig voetbal 1-0 of 2-1 winnen.
Want van Uruguay hebben we dit toernooi spectaculair voetbal gezien? Nee dus :)

[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 06-07-2018 13:11:33 ]
pi_180279218
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juli 2018 12:17 schreef WheeledWarrior het volgende:
De Fransen zullen wel weer met luizig voetbal 1-0 of 2-1 winnen.
Net als tegen Argentinië inderdaad.
  Moderator vrijdag 6 juli 2018 @ 13:20:39 #41
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_180279274
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juli 2018 13:10 schreef Dejannn het volgende:

[..]

Dat valt erg mee, uiteindelijk is het gewoon met twee maten meten ;). Niet dat ik een haar beter ben, ik kan Uruguay goed verdragen, tof team, maar erger me kapot aan Zweden. Ergens natuurlijk gewoon enorm hypocriet. Het ene team mag verdedigend spelen en het andere niet. Dan kunnen we het wel afschuiven op ja maar Uruguay heeft Cavani en Suarez, maar die zie je ook niet de hele tijd aan de bal. Het gros van de tijd zelfs niet, helemaal als Uruguay een voorsprong heeft.

[..]

Want van Uruguay hebben we dit toernooi spectaculair voetbal gezien? Nee dus :)
Het is niet meten met twee maten. Bijna elke speler bij Uruguay is beter dan bij Zweden, dat zie je ook terug op het veld. Zit wel degelijk een kwaliteitsverschil in waardoor het beter te verdragen is.
  vrijdag 6 juli 2018 @ 13:20:53 #42
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_180279278
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juli 2018 13:10 schreef Dejannn het volgende:

[..]

Dat valt erg mee, uiteindelijk is het gewoon met twee maten meten ;). Niet dat ik een haar beter ben, ik kan Uruguay goed verdragen, tof team, maar erger me kapot aan Zweden. Ergens natuurlijk gewoon enorm hypocriet. Het ene team mag verdedigend spelen en het andere niet. Dan kunnen we het wel afschuiven op ja maar Uruguay heeft Cavani en Suarez, maar die zie je ook niet de hele tijd aan de bal. Het gros van de tijd zelfs niet, helemaal als Uruguay een voorsprong heeft.

[..]

Want van Uruguay hebben we dit toernooi spectaculair voetbal gezien? Nee dus :)
Dat zeg ik ook niet.
  vrijdag 6 juli 2018 @ 13:23:57 #43
425882 Lothiriel
Altijd optimistisch!
pi_180279344
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 juli 2018 13:20 schreef Slobeend het volgende:

[..]

Het is niet meten met twee maten. Bijna elke speler bij Uruguay is beter dan bij Zweden, dat zie je ook terug op het veld. Zit wel degelijk een kwaliteitsverschil in waardoor het beter te verdragen is.
Je zou ook kunnen stellen dat Zweden niet anders kan met hun elftal terwijl Uruguay minder betonvoetbal op de mat kan leggen met de kwaliteit die ze in huis hebben.

Persoonlijk vind ik zowel Zweden als Uruguay helemaal niks hebben qua entertainmentwaarde. En da's ook wel voornamelijk waarom ik voetbal wil kijken. Liever de Fransen dus voorlopig.
Political correctness is tyranny with manners
- Charlton Heston
  Moderator vrijdag 6 juli 2018 @ 13:29:05 #44
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_180279487
quote:
7s.gif Op vrijdag 6 juli 2018 13:23 schreef Lothiriel het volgende:

[..]

Je zou ook kunnen stellen dat Zweden niet anders kan met hun elftal terwijl Uruguay minder betonvoetbal op de mat kan leggen met de kwaliteit die ze in huis hebben.

Persoonlijk vind ik zowel Zweden als Uruguay helemaal niks hebben qua entertainmentwaarde. En da's ook wel voornamelijk waarom ik voetbal wil kijken. Liever de Fransen dus voorlopig.
Want de Fransen entertainen wel? _O- Die zijn bijna nog erger als je ziet welke namen er meedoen maar ondertussen enorm zouteloos spelen. Dan liever de passie van de Uruguayanen.
  vrijdag 6 juli 2018 @ 13:30:09 #45
425882 Lothiriel
Altijd optimistisch!
pi_180279504
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 juli 2018 13:29 schreef Slobeend het volgende:

[..]

Want de Fransen entertainen wel? _O- Die zijn bijna nog erger als je ziet welke namen er meedoen maar ondertussen enorm zouteloos spelen. Dan liever de passie van de Uruguayanen.
Ik vond de 4-3 tegen Argentinië best entertainend ja.

Verder nog niet zoveel gezien idd, zal aan de wil om mee te voetballen liggen bij de Uruguayanen of het al dan niet een zaadpot wordt.
Political correctness is tyranny with manners
- Charlton Heston
  Moderator vrijdag 6 juli 2018 @ 13:31:33 #46
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_180279542
quote:
6s.gif Op vrijdag 6 juli 2018 13:30 schreef Lothiriel het volgende:

[..]

Ik vond de 4-3 tegen Argentinië best entertainend ja.

Verder nog niet zoveel gezien idd, zal aan de wil om mee te voetballen liggen bij de Uruguayanen of het al dan niet een zaadpot wordt.
zAaDpOt, zou Masterminded nu zeggen.
  vrijdag 6 juli 2018 @ 13:32:44 #47
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_180279566
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 juli 2018 13:29 schreef Slobeend het volgende:

[..]

Want de Fransen entertainen wel? _O- Die zijn bijna nog erger als je ziet welke namen er meedoen maar ondertussen enorm zouteloos spelen. Dan liever de passie van de Uruguayanen.
Waarom heeft het ene team wel het recht om zo te spelen en het andere team niet, zouden we dan niet allemaal voor Zweden moeten zijn?

Als je ziet hoe Frankrijk speelt als ze zelf het spel moeten maken snap ik wel dat ze liever wat ruimte voor zichzelf creëren. Dat gaat tegen Uruguay niet lukken vrees ik.
  vrijdag 6 juli 2018 @ 13:33:02 #48
425882 Lothiriel
Altijd optimistisch!
pi_180279573
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 juli 2018 13:31 schreef Slobeend het volgende:

[..]

zAaDpOt, zou Masterminded nu zeggen.
Tsja, ik kan de speelwijze van Uruguay gewoon niet zo smaken. Doet me aan Atlético Madrid denken en da's verschrikkelijk om naar te kijken.
Political correctness is tyranny with manners
- Charlton Heston
pi_180279686
Maar speelt Cavani nou? Spannend
  Moderator vrijdag 6 juli 2018 @ 13:37:58 #50
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_180279714
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juli 2018 13:32 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Waarom heeft het ene team wel het recht om zo te spelen en het andere team niet, zouden we dan niet allemaal voor Zweden moeten zijn?

Als je ziet hoe Frankrijk speelt als ze zelf het spel moeten maken snap ik wel dat ze liever wat ruimte voor zichzelf creëren. Dat gaat tegen Uruguay niet lukken vrees ik.
Waar zeg ik dat ze het recht niet hebben om zo te spelen? Hartstikke slim van de Zweden, maar persoonlijk vind ik er geen geur of smaak aan zitten. Met name omdat ik niet blij kan worden van ook maar één speler bij de Zweden, zelfs Forsberg laat weinig zien tot toe. En ik walg van de chagrijnige koppen van Berg en Toivonen.

Bij Uruguay kan ik genieten van een Laxalt, een Cavani, een Torreira. Bij Zweden kijk je naar Claesson en Ekdal, doe me een lol zeg. Maar de Zweden hebben helemaal gelijk dat ze zo spelen, laat daar geen misverstand over bestaan.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')