abonnement Unibet Coolblue
pi_180230776
Ben 27e jaar en nog nooit naar een feestje gegaan. Nu vroeg iemand of ik mee ging en dacht leuk! Alleen dacht ik dat we als een groep gingen. Maar “als we er zijn dan app ik je”.
Hun gaan samen erheen en app ze. Dan zijn hun al op gang, misschien stom verwoord, en krijg ik een app. Lijkt mij moeilijk om aan te sluiten.
Weet alleen niet om ik te moeilijk denk of dat het beetje kansloos is?
pi_180230806
je denkt te moeilijk
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
  woensdag 4 juli 2018 @ 10:11:14 #3
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_180230823
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2018 10:08 schreef Ghang het volgende:

Hun gaan samen erheen en app ze.
Is dit een aanname? Klinkt alsof ze er op eigen houtje heengaan en dan daar via app bij elkaar komen.
And so is the past
  PR/Manusje van alles woensdag 4 juli 2018 @ 10:11:58 #4
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_180230845
je komt binnen en zegt: waar is het bier?
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
pi_180231014
@gianni61 wellicht ja.

@nogeenoudebekende is geen aannamen.

@Surveillance-Fiets Ben redelijk mondig, al vermoed dat ik redelijk verlegen zal zijn... alles nieuw en zo
pi_180231074
Kun je niet vragen of iemand uit die groep samen heen wil fietsen/rijden oid? dat is wat bij betreft geen rare vraag.
Join the Army, see the world, meet interesting people - and kill them.
pi_180231084
quote:
10s.gif Op woensdag 4 juli 2018 10:11 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
je komt binnen en zegt: waar is het bier?
Ja gewoon dit ja :+
  woensdag 4 juli 2018 @ 10:34:07 #8
414501 KimJong-un
Heeft de titel Doctor
pi_180231192
Niet te moeilijk denken. Maak het niet groter dan het is.

Zorg dat je iets later bent dan dat zij zijn. Dan ga je jezelf niet op zitten vreten als je op ze moet wachten. Als je binnen komt loop je naar ze toe, bestel je te drinken en vraag je wie ook wat moet (als je rondjes geeft, altijd de eerste doen, die onthouden mensen). Vervolgens begin je te ouwehoeren met ze en gaat het allemaal vanzelf.

Hoe meer je gaat voorbereiden hoe gespannender je overkomt, hoe meer geforceerd een gesprek wordt en hoe ongemakkelijker het allemaal wordt. Als het nou niet leuk is, ga na een half uur of een uur dan gewoon weer weg. Maak er vooral geen ding van. Je komt voor een leuke gezellige avond, geen aansluiting, ook niet elders, en geen leuke avond? Dan ben je gewoon weer weg.
bijnamen: briljante kameraad, geweldige leider.
pi_180231414
Eerst gladiators klappen en dan erna toe gaan met een tray.

Succes verzekerd.
pi_180231435
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2018 10:34 schreef KimJong-un het volgende:
Niet te moeilijk denken. Maak het niet groter dan het is.

Zorg dat je iets later bent dan dat zij zijn. Dan ga je jezelf niet op zitten vreten als je op ze moet wachten. Als je binnen komt loop je naar ze toe, bestel je te drinken en vraag je wie ook wat moet (als je rondjes geeft, altijd de eerste doen, die onthouden mensen). Vervolgens begin je te ouwehoeren met ze en gaat het allemaal vanzelf.

Hoe meer je gaat voorbereiden hoe gespannender je overkomt, hoe meer geforceerd een gesprek wordt en hoe ongemakkelijker het allemaal wordt. Als het nou niet leuk is, ga na een half uur of een uur dan gewoon weer weg. Maak er vooral geen ding van. Je komt voor een leuke gezellige avond, geen aansluiting, ook niet elders, en geen leuke avond? Dan ben je gewoon weer weg.
Heb nooit echt een kans gehad om na zoiets te gaan. Ben al tikje zenuwachtig en dan ben ik de enige die alleen kom. Maar je hebt gelijk, denk ik. Dit is waarschijnlijk iets wat je moet doen en niet over na moet denken…
pi_180231471
quote:
2s.gif Op woensdag 4 juli 2018 10:48 schreef machtpen het volgende:
Eerst gladiators klappen en dan erna toe gaan met een tray.

Succes verzekerd.
:@ goed voorbeeld van waarom ik zenuwachtig ben. Ik begrijp maar net uit context wat je bedoelt.
pi_180231543
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2018 10:49 schreef Ghang het volgende:

[..]

Heb nooit echt een kans gehad om na zoiets te gaan. Ben al tikje zenuwachtig en dan ben ik de enige die alleen kom. Maar je hebt gelijk, denk ik. Dit is waarschijnlijk iets wat je moet doen en niet over na moet denken…
daarom appen ze je toch als ze daar zijn? dan weet je tenminste dat je niet alleen bent als je daar aan komt..
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
pi_180231578
Joh doe niet zo moeilijk :') ze gaan je heus niet vermoorden als je t uiteindelijk niet leuk lijkt te vinden.
  woensdag 4 juli 2018 @ 11:01:29 #14
315766 MrBanaan1
nou nou nou
pi_180231627
Thuis al een pilsje of 2 pakken kan natuurlijk ook geen kwaad.
pi_180231657
Gewoon naar binnen gaan. Je ziet ze vanzelf wel als ze daar ook zijn.
  Moderator woensdag 4 juli 2018 @ 12:35:10 #16
245701 crew  naatje_1
Naatzipiraat
pi_180233757
Gewoon gaan, als deze mensen niet met je chillen vervolgens kan je op dat feestje ook weer andere mensen vinden om mee te chillen. Als het feestje kut is, kan je gewoon weer gaan.
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
pi_180235369
Je denkt te moeilijk.
Mogelijk hebben ze vooraf nog een andere afspraak en willen ze je niet te lang in je eentje laten wachten.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_180238184
Op de weg ernaartoe een blik kanon klappen, dan ga je gelijk lekker en zijn je zenuwen weg als je er eenmaal bent.
pi_180238573
Eerste en misschien me enige kans om na zoiets te gaan... 27 jaar oud. Denk ook dat die gebrek aan ervaring een soort kinderlijk gedrag met zich mee brengt... Als er wordt gevraagd of ik mee gaat -- was ik echt overtuigd dat ik met hun mee naar binnen ging. Gewoon een beetje teleurstellend.
  woensdag 4 juli 2018 @ 16:36:48 #20
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_180239037
En terugvragen of je misschien met hen mee kan?
pi_180271736
Gewoon laten gaan, klinkt vrij pauperig allemaal. En, als je echt wilt, klap een tray gladiator zoals hierboven staat en ga erheen, dan herinner je nog maar een deel.
pi_180273908
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2018 10:08 schreef Ghang het volgende:
Ben 27e jaar en nog nooit naar een feestje gegaan.
Het wordt tijd, maatje. Laat je autisme je niet in de weg staan.
pi_180274036
Ze vroegen je zelf, dus ok dan willen ze graag dat je erbij bent.
Verder niet te moeilijk over denken ;)


en verder het boeit niemand wat dat je alleen komt. Gewoon binnen lopen drankje doen etc/
De rest gaat vanzelf
Do what you love, love what you do!
pi_180274239
Wil je nu gewoon stiekem dat wij van Fok! je ophalen en je daar bij de deur afzetten in een auto met geblindeerde ramen zoals een ekte baas?

Kan best geregeld worden hoor
pi_180274536
quote:
2s.gif Op woensdag 4 juli 2018 10:48 schreef machtpen het volgende:
Eerst gladiators klappen en dan erna toe gaan met een tray.

Succes verzekerd.
Het leuke van Gladiators is als niemand weet dat je ze het schenkt.
Bij een verjaardag moet je ze ook in glas schenken. Mensen denken 'normaal' bier te drinken. Uiteraard vragen ze waarom het een beetje anders smaakt, dan zeg je, 'Kijk ik heb Pools bier gehaald op aanraden van de slijter', en dan laat je ze een leeg flesje Pools bier zien. Vervolgens drinken ze door en hebben ze niet door dat ze zwaar nat gaan.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')