abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_180227140
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2018 01:20 schreef spapaars het volgende:

[..]

Wilco (bewoner u 1) heeft ooit een verhaal geschreven hoe de bewoners werden gemanipuleerd.
Zelfs ruzies werden in opdracht uitgevoerd.
Maar die periode voelde ook heel fake, heel wilco voelde altijd fake. Misschien was het toen extreem..
  woensdag 4 juli 2018 @ 01:27:10 #277
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_180227156
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2018 01:21 schreef Stray_cat het volgende:

[..]

Yep, maar om nou alles op regie te gooien.
“Pay Back Time voor een vriend.
Iedereen praat altijd over 15 mensen maar boven die 15 mensen hangt een wolk….een donkere wolk om precies te zijn. Een wolk die situaties creëert, mensen uitlokt en de boel zo weet te draaien dat het altijd op de schouders komt van de bewoners. Het spel element gaat over emoties, echte emoties, gevoelens van mensen want die zijn uiterst belangrijk voor jullie thuis want dat is wat jullie willen zien. Hierdoor worden er situatie´s gecreëerd waarin die emoties uitgelicht kunnen worden cq misbruikt.
Je kan je afvragen tot hoe ver een programma maker kan en mag gaan om deze situaties te creëren. Natuurlijk wordt er een contract getekend waarin ongetwijfeld dingen staan die de programma makers een soort van vrijbrief geven om te handelen. Ik persoonlijk zal het niet weten omdat ik geen contract in mijn bezit heb…en 20 pagina´s onthouden terwijl je leven alle kanten opgeslingerd wordt is onmogelijk.
Is het nu echt zo dat als mensen hun handtekening plaatsen er daarna geen weg terug is…..ik denk het niet….er moet ook iets menselijks in blijven en gelukkig zijn rechters soms menselijk dus daar vertrouw ik dan

maar op.
Mijn eigen ervaring en gezien hoe ze met mijn vriend omgaan kan ik zeggen dat alles draait om kijkcijfers en zodra de aandacht van het programma verzwakt en ze geen beelden hebben waardoor de buitenwereld weer vol op kijkt, zoeken ze verhaallijnen die het programma weer aandacht geven.
Die aandacht die ze willen hebben voor het programma kan een inwoner behoorlijk beschadigen in de buitenwereld….dit weten ze en dit doen ze bewust.
Soms wordt er aan een verhaallijn weken gewerkt om die te creëren, enkele bewoners worden daarin meegetrokken en werken daar ook aan mee zonder dat zelf te weten of te beseffen.
Dus eigenlijk heb je 15 marionetten die je alle kanten op kan gooien en die zelf niet weten hoe ze er in de buitenwereld voor staan.
Mag dit nou allemaal wel……mag een programmamaker iemands leven verwoesten….ik denk het persoonlijk wel omdat je daar zelf voor hebt gekozen…..en je bent jezelf dus dan zal er eigenlijk niets mis mee zijn……MITS die donkere wolk er niet zal zijn. Die donkere wolk die creëert situaties die je niet kent en/of voor het eerst tegenkomt dus niet wetend hoe je daar mee om moet gaan.
Die donkere wolk kom je ook niet tegen in het contract denk ik.
Die donkere wolk is continu op zoek naar vriendjes, zowel binnen de hekken als erbuiten.
Vaste klanten van het programma worden meerdere malen ingefluisterd wat er binnen de hekken gezegd moet gaan worden.
Een mooi voorbeeld is dat ik Tineke gezoend zal hebben of het gesprek met die date die ze toen had. Allemaal opgezet zonder dat wij daar vanaf wisten.
Ruzies die gecreëerd worden buiten je om en die ineens koud op je dak vallen….mailtjes die ineens verdwijnen zodat je geen poot meer hebt om op te staan in een discussie of vrienden die ineens niet je vrienden blijken te zijn maar gehoor geven aan de wolk die overdrijft.
De wolk die je continu verteld dat ze er voor jou zijn en nooit beelden naar buiten zouden brengen die niet goed voor je zijn, dat is ook de rede dat er 3 minuten vertraging is ingebouwd op de stream, om jou te beschermen……..totdat…….totdat de kijkcijfers dalen en dan zijn ze er niet meer voor jou maar voor de kijkcijfers want uiteindelijk moet er flink geld verdient worden aan alles wat ze doen.
Trek zelf je conclusie hoe mijn vriend is neergezet terwijl je nu weet dat beelden niet altijd naar buiten hoeven te komen.
pi_180227173
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2018 01:27 schreef spapaars het volgende:

[..]

“Pay Back Time voor een vriend.
Iedereen praat altijd over 15 mensen maar boven die 15 mensen hangt een wolk….een donkere wolk om precies te zijn. Een wolk die situaties creëert, mensen uitlokt en de boel zo weet te draaien dat het altijd op de schouders komt van de bewoners. Het spel element gaat over emoties, echte emoties, gevoelens van mensen want die zijn uiterst belangrijk voor jullie thuis want dat is wat jullie willen zien. Hierdoor worden er situatie´s gecreëerd waarin die emoties uitgelicht kunnen worden cq misbruikt.
Je kan je afvragen tot hoe ver een programma maker kan en mag gaan om deze situaties te creëren. Natuurlijk wordt er een contract getekend waarin ongetwijfeld dingen staan die de programma makers een soort van vrijbrief geven om te handelen. Ik persoonlijk zal het niet weten omdat ik geen contract in mijn bezit heb…en 20 pagina´s onthouden terwijl je leven alle kanten opgeslingerd wordt is onmogelijk.
Is het nu echt zo dat als mensen hun handtekening plaatsen er daarna geen weg terug is…..ik denk het niet….er moet ook iets menselijks in blijven en gelukkig zijn rechters soms menselijk dus daar vertrouw ik dan

maar op.
Mijn eigen ervaring en gezien hoe ze met mijn vriend omgaan kan ik zeggen dat alles draait om kijkcijfers en zodra de aandacht van het programma verzwakt en ze geen beelden hebben waardoor de buitenwereld weer vol op kijkt, zoeken ze verhaallijnen die het programma weer aandacht geven.
Die aandacht die ze willen hebben voor het programma kan een inwoner behoorlijk beschadigen in de buitenwereld….dit weten ze en dit doen ze bewust.
Soms wordt er aan een verhaallijn weken gewerkt om die te creëren, enkele bewoners worden daarin meegetrokken en werken daar ook aan mee zonder dat zelf te weten of te beseffen.
Dus eigenlijk heb je 15 marionetten die je alle kanten op kan gooien en die zelf niet weten hoe ze er in de buitenwereld voor staan.
Mag dit nou allemaal wel……mag een programmamaker iemands leven verwoesten….ik denk het persoonlijk wel omdat je daar zelf voor hebt gekozen…..en je bent jezelf dus dan zal er eigenlijk niets mis mee zijn……MITS die donkere wolk er niet zal zijn. Die donkere wolk die creëert situaties die je niet kent en/of voor het eerst tegenkomt dus niet wetend hoe je daar mee om moet gaan.
Die donkere wolk kom je ook niet tegen in het contract denk ik.
Die donkere wolk is continu op zoek naar vriendjes, zowel binnen de hekken als erbuiten.
Vaste klanten van het programma worden meerdere malen ingefluisterd wat er binnen de hekken gezegd moet gaan worden.
Een mooi voorbeeld is dat ik Tineke gezoend zal hebben of het gesprek met die date die ze toen had. Allemaal opgezet zonder dat wij daar vanaf wisten.
Ruzies die gecreëerd worden buiten je om en die ineens koud op je dak vallen….mailtjes die ineens verdwijnen zodat je geen poot meer hebt om op te staan in een discussie of vrienden die ineens niet je vrienden blijken te zijn maar gehoor geven aan de wolk die overdrijft.
De wolk die je continu verteld dat ze er voor jou zijn en nooit beelden naar buiten zouden brengen die niet goed voor je zijn, dat is ook de rede dat er 3 minuten vertraging is ingebouwd op de stream, om jou te beschermen……..totdat…….totdat de kijkcijfers dalen en dan zijn ze er niet meer voor jou maar voor de kijkcijfers want uiteindelijk moet er flink geld verdient worden aan alles wat ze doen.
Trek zelf je conclusie hoe mijn vriend is neergezet terwijl je nu weet dat beelden niet altijd naar buiten hoeven te komen.
Klinkt ook wel n beetje als n jankverhaal hoor :)
En WTH is Tineke? :) En waarom is dat de enige naam die in dit hele stuk staat? :)
  woensdag 4 juli 2018 @ 01:40:24 #279
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_180227190
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2018 01:33 schreef SjonSlot het volgende:

[..]

Klinkt ook wel n beetje als n jankverhaal hoor :)
En WTH is Tineke? :) En waarom is dat de enige naam die in dit hele stuk staat? :)
Tineke was ook een bewoonster.
Wilco had iets met Colinda, maar met manipulatieve beelden leek het of hij vreemd ging met Tineke
  woensdag 4 juli 2018 @ 01:41:10 #280
167977 DGK_Tegengas
Filmpjes, moet geen uren duren
pi_180227191
Ik herken het verhaal van Wilco wel aardig in dingen die wij de afgelopen vier jaar op de streams gezien hebben.

Dat verklaart denk ik ook, waarom bepaalde bewoners elkaar niet meer zien, nadat ze eruit zijn gekomen .... :Y
.
  woensdag 4 juli 2018 @ 01:42:26 #281
167977 DGK_Tegengas
Filmpjes, moet geen uren duren
pi_180227197
Mike gaat zijn voetbalclub bellen, en zorgen dat het vol komt, keep dreaming .... _O-


Mike zorgt dat het vol komt - 3 juli 2018.
x6niyvu
.
pi_180227202
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2018 01:40 schreef spapaars het volgende:

[..]

Tineke was ook een bewoonster.
Wilco had iets met Colinda, maar met manipulatieve beelden leek het of hij vreemd ging met Tineke
Maar Wilco leek dus alleen maar knettergek door de regie? :) Colinda kan ik me nog herinneren, helaas. ook knettergek. Tineke zegt me niks.
  woensdag 4 juli 2018 @ 01:44:51 #283
167977 DGK_Tegengas
Filmpjes, moet geen uren duren
pi_180227207
Nog twee weken deze warmte en mooi weer, ik denk dat ze toch heel snel aan
een koeling moeten gaan werken ....
.
pi_180227209
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2018 01:27 schreef spapaars het volgende:

[..]

................... Trek zelf je conclusie hoe mijn vriend is neergezet terwijl je nu weet dat beelden niet altijd naar buiten hoeven te komen.
Verrek hee. wat deprimerend.
Maar als ik bv naar Jeffry kijk zie ik niks van geregisseerdheid. Die is zo lekker zichzelf. Misschien komt dat nog, als het programma vordert. Maar ik mag hopen dat talpa geleerd heeft van haar fouten.
Bonken zijn extra grote aardappelen, speciaal voor de patat. Ook goed om te koken of te bakken. Deze aardappel is vrij vastkokend en licht kruimig.
  woensdag 4 juli 2018 @ 01:45:51 #285
167977 DGK_Tegengas
Filmpjes, moet geen uren duren
pi_180227211
Ik denk, dat een aantal mensen geregiseerd en gestuurd worden, en een aantal helemaal niet.

Hier worden Mike, Gerrit, John, Christel en Hiske geregiseerd naar mijn idee.
En HIske is uitvoerend FEBO inwoner.
.
pi_180227216
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2018 01:27 schreef spapaars het volgende:

[..]

“Pay Back Time voor een vriend.
Iedereen praat altijd over 15 mensen maar boven die 15 mensen hangt een wolk….een donkere wolk om precies te zijn. Een wolk die situaties creëert, mensen uitlokt en de boel zo weet te draaien dat het altijd op de schouders komt van de bewoners. Het spel element gaat over emoties, echte emoties, gevoelens van mensen want die zijn uiterst belangrijk voor jullie thuis want dat is wat jullie willen zien. Hierdoor worden er situatie´s gecreëerd waarin die emoties uitgelicht kunnen worden cq misbruikt.
Je kan je afvragen tot hoe ver een programma maker kan en mag gaan om deze situaties te creëren. Natuurlijk wordt er een contract getekend waarin ongetwijfeld dingen staan die de programma makers een soort van vrijbrief geven om te handelen. Ik persoonlijk zal het niet weten omdat ik geen contract in mijn bezit heb…en 20 pagina´s onthouden terwijl je leven alle kanten opgeslingerd wordt is onmogelijk.
Is het nu echt zo dat als mensen hun handtekening plaatsen er daarna geen weg terug is…..ik denk het niet….er moet ook iets menselijks in blijven en gelukkig zijn rechters soms menselijk dus daar vertrouw ik dan

maar op.
Mijn eigen ervaring en gezien hoe ze met mijn vriend omgaan kan ik zeggen dat alles draait om kijkcijfers en zodra de aandacht van het programma verzwakt en ze geen beelden hebben waardoor de buitenwereld weer vol op kijkt, zoeken ze verhaallijnen die het programma weer aandacht geven.
Die aandacht die ze willen hebben voor het programma kan een inwoner behoorlijk beschadigen in de buitenwereld….dit weten ze en dit doen ze bewust.
Soms wordt er aan een verhaallijn weken gewerkt om die te creëren, enkele bewoners worden daarin meegetrokken en werken daar ook aan mee zonder dat zelf te weten of te beseffen.
Dus eigenlijk heb je 15 marionetten die je alle kanten op kan gooien en die zelf niet weten hoe ze er in de buitenwereld voor staan.
Mag dit nou allemaal wel……mag een programmamaker iemands leven verwoesten….ik denk het persoonlijk wel omdat je daar zelf voor hebt gekozen…..en je bent jezelf dus dan zal er eigenlijk niets mis mee zijn……MITS die donkere wolk er niet zal zijn. Die donkere wolk die creëert situaties die je niet kent en/of voor het eerst tegenkomt dus niet wetend hoe je daar mee om moet gaan.
Die donkere wolk kom je ook niet tegen in het contract denk ik.
Die donkere wolk is continu op zoek naar vriendjes, zowel binnen de hekken als erbuiten.
Vaste klanten van het programma worden meerdere malen ingefluisterd wat er binnen de hekken gezegd moet gaan worden.
Een mooi voorbeeld is dat ik Tineke gezoend zal hebben of het gesprek met die date die ze toen had. Allemaal opgezet zonder dat wij daar vanaf wisten.
Ruzies die gecreëerd worden buiten je om en die ineens koud op je dak vallen….mailtjes die ineens verdwijnen zodat je geen poot meer hebt om op te staan in een discussie of vrienden die ineens niet je vrienden blijken te zijn maar gehoor geven aan de wolk die overdrijft.
De wolk die je continu verteld dat ze er voor jou zijn en nooit beelden naar buiten zouden brengen die niet goed voor je zijn, dat is ook de rede dat er 3 minuten vertraging is ingebouwd op de stream, om jou te beschermen……..totdat…….totdat de kijkcijfers dalen en dan zijn ze er niet meer voor jou maar voor de kijkcijfers want uiteindelijk moet er flink geld verdient worden aan alles wat ze doen.
Trek zelf je conclusie hoe mijn vriend is neergezet terwijl je nu weet dat beelden niet altijd naar buiten hoeven te komen.
Trouwens ook vreemd, eerst heeft deze schrijver het over "een vriend" en daarna is het ineens.. "dat ik Tineke gezoend zal hebben.." Haha wat slecht hee. Zelf geschreven door Wilco, maar dan bedoeld als vriend, maar halverwege zn eigen conspiracy vergeten... klinkt wel als Wilco opzich..
  woensdag 4 juli 2018 @ 01:49:03 #287
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_180227221
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2018 01:45 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik denk, dat een aantal mensen geregiseerd en gestuurd worden, en een aantal helemaal niet.
Dat denk ik ook.
Er waren een aantal wat meer betrokken met de verhaallijnen.
  woensdag 4 juli 2018 @ 01:49:53 #288
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_180227225
Tineke en Wilco

pi_180227230
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2018 01:45 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik denk, dat een aantal mensen geregiseerd en gestuurd worden, en een aantal helemaal niet.

Hier worden Mike, Gerrit, John, Christel en Hiske geregiseerd naar mijn idee.
En HIske is uitvoerend FEBO inwoner.
Maar dat gaat de rest van de groep toch opvallen? Zo'n goedzak als Jeffry zal toch ook opmerken dat mensen iets te lang in de zenderkamer blijven :D Die zal dat gedoe toch nooit pikken lijkt me?
Bonken zijn extra grote aardappelen, speciaal voor de patat. Ook goed om te koken of te bakken. Deze aardappel is vrij vastkokend en licht kruimig.
pi_180227235
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2018 01:51 schreef Bonken het volgende:

[..]

Maar dat gaat de rest van de groep toch opvallen? Zo'n goedzak als Jeffry zal toch ook opmerken dat mensen iets te lang in de zenderkamer blijven :D Die zal dat gedoe toch nooit pikken lijkt me?
Of wat dacht je van Adriaan? Die vindt normale sociale omgang al teveel gedoe :D
  woensdag 4 juli 2018 @ 01:54:06 #291
167977 DGK_Tegengas
Filmpjes, moet geen uren duren
pi_180227243
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2018 01:51 schreef Bonken het volgende:

Maar dat gaat de rest van de groep toch opvallen? Zo'n goedzak als Jeffry zal toch ook opmerken dat
mensen iets te lang in de zenderkamer blijven :D Die zal dat gedoe toch nooit pikken lijkt me?
Ja, daar verbaas ik mij ook al die tijd al over. Maar misschien blijven ze allemaal wel even
lang in de zenderkamer, en krijgt de ene inwoner een drankje en een goed gesprek, en de
andere inwoner mag filmpjes terugkijken en krijgt sturing en opdrachten ..... we zullen het nooit weten.

Verdeel en heers, Mike past het in de praktijk toe ... :Y
.
pi_180227250
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2018 01:52 schreef SjonSlot het volgende:

[..]

Of wat dacht je van Adriaan? Die vindt normale sociale omgang al teveel gedoe :D
Die zou helemaal flippen van het idee dat dingen geregiseerd zijn, die loopt er zo uit. :Y
Maar okay, we zullen het nooit eens worden. Er zijn zelfs mensen hier die denken dat Sanne haar zwakke enkel faked en dan zie je ineens dit, hup die gaat er toch echt weer doorheen:
Bonken zijn extra grote aardappelen, speciaal voor de patat. Ook goed om te koken of te bakken. Deze aardappel is vrij vastkokend en licht kruimig.
pi_180227255
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2018 01:54 schreef DGK_Tegengas het volgende:

[..]

Ja, daar verbaas ik mij ook al die tijd al over. Maar misschien blijven ze allemaal wel even
lang in de zenderkamer, en krijgt de ene inwoner een drankje en een goed gesprek, en de
andere inwoner mag filmpjes terugkijken en krijgt sturing en opdrachten ..... we zullen het nooit weten.

Verdeel en heers, Mike past het in de praktijk toe ... :Y
Nou ik geloof er niet in, maar bedankt voor je filmpjes. Zo blijf ik wat bij. truste :z
Bonken zijn extra grote aardappelen, speciaal voor de patat. Ook goed om te koken of te bakken. Deze aardappel is vrij vastkokend en licht kruimig.
  User die het meest in raadselen spreekt woensdag 4 juli 2018 @ 02:03:33 #294
446112 mario390
Naomi,de echte winaar v. Jaar
pi_180227263
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2018 01:57 schreef Bonken het volgende:

[..]

Die zou helemaal flippen van het idee dat dingen geregiseerd zijn, die loopt er zo uit. :Y
Maar okay, we zullen het nooit eens worden. Er zijn zelfs mensen hier die denken dat Sanne haar zwakke enkel faked en dan zie je ineens dit, hup die gaat er toch echt weer doorheen:
[ afbeelding ]
maria,maria :D
pi_180227279
Ideetje voor Sanne dr kledinglijn?
pi_180227317
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2018 00:52 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:

[..]

Kan mij die machine goed herinneren en weet nog dat het 8000 euro kostte. Patrick rommelde maar wat aan en verknalde veel hout, dit was zijn pronkstuk:
[ afbeelding ]
Noemde hij die zaag niet iets van telescopische afkortzaag of iets dergelijks ( zal wel weer fout zitten) maar inderdaad dat apparaat was hartstikke duur. Niemand mocht er aankomen, hij had zelfs gezegd dat je daar papieren voor nodig had. Hij was er superblij mee omdat dat ding echt alles kon. Haha hij maakte zwaardjes. :)
  woensdag 4 juli 2018 @ 02:47:33 #297
111260 Charmian
a little joy
pi_180227344
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2018 01:51 schreef Bonken het volgende:

[..]

Maar dat gaat de rest van de groep toch opvallen? Zo'n goedzak als Jeffry zal toch ook opmerken dat mensen iets te lang in de zenderkamer blijven :D Die zal dat gedoe toch nooit pikken lijkt me?
Billy bleef soms uren weg...moest helemaal opgelapt worden. Ik denk dat ze daar ook geen reet over te vertellen hebben als ze naar de FEBO moeten.
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
pi_180227411
Brandon weer aan t oefenen voor Día de los Muertos..
pi_180227486
Ik ben zo naïef,ik geloof niet in de Febo
pi_180227588
A3 is er vroeg bij vandaag.
Ik doe niet aan bijgeloof, dat brengt ongeluk.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')