abonnement bol.com Unibet Coolblue
  dinsdag 3 juli 2018 @ 21:27:28 #1
391202 Casual1312
Living for the weekend....
pi_180220729
Ongeveer een maand geleden is een korte ‘relatie’ verbroken, we waren eigenlijk vrij kort samen maar het was heel erg close en kreeg in korte tijd veel en sterke gevoelens. Werd stapelverliefd. We deden eigenlijk alles samen en het liep allemaal perfect.

Na een tijdje gaf ze uit het niets aan dat ze niet meer verder wou, dit was blijkbaar toch niet hoe ze het wou en ze was er zelf niet klaar voor. Ze vond het zelf ook vervelend om het te stoppen aangezien de tijd samen erg fijn was en ze gaf meermaals aan dat het niet aan mij lag, ik deed alles goed kwa moeite interesse en liefde maar ze kon het gewoon niet en geeft aan dat ik de perfecte persoon was op de verkeerde tijd.

Het kwam redelijk uit het niets en het sloeg ook in als een bom, in mijn ogen was ze de ware Maargoed. De wond is natuurlijk redelijk vers maar ik heb verschillende dingen geprobeerd, het weg stoppen en het proberen te vergeten, er veel over gepraat en over gedacht. Maar het blijft elke dag maar in me hoofd spoken. Ik heb ook veel afleiding gezocht, naast dat ik fulltime werk was ik elke avond wel weg iets doen tot Laat in de nacht. Maar het helpt niet echt, bij alles wat ik doe denk ik toch weer aan haar etc omdat we ook alles deelde als ware


Ik kan het ook niet echt een plek geven omdat in de reden nooit hebt gesnapt, hoe kun je er niet klaar voor zijn en het ineens stoppen? Dat geeft me nog veel vraagtekens.

Heeft dit gewoon tijd nodig? Het probleem is dat ik eigenlijk nog steeds hoop heb en dat het in mijn hoofd nog wel goed kan komen met haar, dit is natuurlijk valse hoop alleen ik weet niet goed hoe ik dit kan verwerken.
pi_180220784
Heef tijd nodig ja. Don't worry, komt goed!
  dinsdag 3 juli 2018 @ 21:31:19 #3
131016 mspoez
Crazy catlady
  Moderator dinsdag 3 juli 2018 @ 21:32:05 #4
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_180220876
Dat komt omdat ze je een reden gegeven heeft die niet de ECHTE reden is. Omdat jij in het begin van je verwerking zit ben je nog bezig met het hoe en het waarom etc etc. Als ze je nou gewoon de echte reden had gegeven, namelijk dat ze niet (meer) verliefd op je is en het daarom wil beëindigen, dan was het makkelijker geweest.

Nu zit je zaken te combineren en komt tot de conclusie dat je het niet snapt. Als ze je had gezegd dat ze niet meer verliefd op je is, dan had je dat ook moeilijk gevonden en afgevraagd hoe dat zo 'ineens' kan, maar dan had je wel meer rust gehad qua accepteren, want als iemand niet meer verliefd is dan maakt hij/zij het uit, dat is is logischer dan wat ze je nu mee geeft als reden.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_180220900
Zo onverwachts moet inderdaad een enorme klap zijn. Jouw verliefdheid gaat door en en je zult een beetje rouwen.
Tijd heelt, echt waar. Een ander alternatief trouwens ook ;)
Loedermoeder
  dinsdag 3 juli 2018 @ 22:37:26 #6
393893 Hyaenidae
Haaien-idee
pi_180223296
Je moet maar zo denken, verliefdheid is een toverbal met meer dan duizend smaken.
Zal Cupido je raken dan schreeuw je het van de daken.
pindazakje
pi_180226893
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2018 21:32 schreef CoolGuy het volgende:
Dat komt omdat ze je een reden gegeven heeft die niet de ECHTE reden is.
en jawel.... we zijn er weer.....
When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
  woensdag 4 juli 2018 @ 12:10:12 #8
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_180233162
Als buitenstaanders kunnen we niet echt bepalen of ze de echte reden heeft doorgegeven. Maakt uiteindelijk ook helemaal niks uit. Ze wil geen relatie met je. Dat is kut, maar het is niet anders. Het heeft niet echt zin (en het helpt je al helemaal niet vooruit met de verwerking) om er maar vanuit te gaan dat ze niet eerlijk is en je de echte reden moet weten. Ga leuke dingen doen, blijf erover praten, begin langzaam weer wat contact te zoeken met anderen, etc. Verdriet wordt vanzelf minder. Dat gebeurt alleen niet als je er in blijft hangen.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_180233929
Probeer het niet te snappen maar ga door met je leven.
pi_180277165
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 juli 2018 21:27 schreef Casual1312 het volgende:
Ongeveer een maand geleden is een korte ‘relatie’ verbroken, we waren eigenlijk vrij kort samen maar het was heel erg close en kreeg in korte tijd veel en sterke gevoelens. Werd stapelverliefd. We deden eigenlijk alles samen en het liep allemaal perfect.

Na een tijdje gaf ze uit het niets aan dat ze niet meer verder wou, dit was blijkbaar toch niet hoe ze het wou en ze was er zelf niet klaar voor. Ze vond het zelf ook vervelend om het te stoppen aangezien de tijd samen erg fijn was en ze gaf meermaals aan dat het niet aan mij lag, ik deed alles goed kwa moeite interesse en liefde maar ze kon het gewoon niet en geeft aan dat ik de perfecte persoon was op de verkeerde tijd.

Het kwam redelijk uit het niets en het sloeg ook in als een bom, in mijn ogen was ze de ware Maargoed. De wond is natuurlijk redelijk vers maar ik heb verschillende dingen geprobeerd, het weg stoppen en het proberen te vergeten, er veel over gepraat en over gedacht. Maar het blijft elke dag maar in me hoofd spoken. Ik heb ook veel afleiding gezocht, naast dat ik fulltime werk was ik elke avond wel weg iets doen tot Laat in de nacht. Maar het helpt niet echt, bij alles wat ik doe denk ik toch weer aan haar etc omdat we ook alles deelde als ware

Ik kan het ook niet echt een plek geven omdat in de reden nooit hebt gesnapt, hoe kun je er niet klaar voor zijn en het ineens stoppen? Dat geeft me nog veel vraagtekens.

Heeft dit gewoon tijd nodig? Het probleem is dat ik eigenlijk nog steeds hoop heb en dat het in mijn hoofd nog wel goed kan komen met haar, dit is natuurlijk valse hoop alleen ik weet niet goed hoe ik dit kan verwerken.
Wij meisjes kennende zocht ze gewoon een mooi excuus om het uit te maken. Het klinkt misschien hard, waar waarschijnlijk vond ze je gewoon niet leuk meer, of niet leuk genoeg. Door te zeggen dat ZIJ er niet klaar voor was en dus het haar schuld is, probeert ze jou geen schuldgevoel te geven. En het is zwaar om je ex te vergeten, want het gaat veel makkelijker als je boos bent op elkaar. Maar geef het gewoon even wat tijd en probeer je te focussen op vrienden en je werk en leuke hobbies.
  vrijdag 6 juli 2018 @ 11:52:10 #11
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_180277417
Waait wel over. Je denkt nu niet zo, omdat het vers is, maar het is echt zo. Succes.
pi_180277806
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 juli 2018 21:27 schreef Casual1312 het volgende:
Ongeveer een maand geleden is een korte ‘relatie’ verbroken, we waren eigenlijk vrij kort samen maar het was heel erg close en kreeg in korte tijd veel en sterke gevoelens. Werd stapelverliefd. We deden eigenlijk alles samen en het liep allemaal perfect.

Na een tijdje gaf ze uit het niets aan dat ze niet meer verder wou, dit was blijkbaar toch niet hoe ze het wou en ze was er zelf niet klaar voor. Ze vond het zelf ook vervelend om het te stoppen aangezien de tijd samen erg fijn was en ze gaf meermaals aan dat het niet aan mij lag, ik deed alles goed kwa moeite interesse en liefde maar ze kon het gewoon niet en geeft aan dat ik de perfecte persoon was op de verkeerde tijd.

Het kwam redelijk uit het niets en het sloeg ook in als een bom, in mijn ogen was ze de ware Maargoed. De wond is natuurlijk redelijk vers maar ik heb verschillende dingen geprobeerd, het weg stoppen en het proberen te vergeten, er veel over gepraat en over gedacht. Maar het blijft elke dag maar in me hoofd spoken. Ik heb ook veel afleiding gezocht, naast dat ik fulltime werk was ik elke avond wel weg iets doen tot Laat in de nacht. Maar het helpt niet echt, bij alles wat ik doe denk ik toch weer aan haar etc omdat we ook alles deelde als ware


Ik kan het ook niet echt een plek geven omdat in de reden nooit hebt gesnapt, hoe kun je er niet klaar voor zijn en het ineens stoppen? Dat geeft me nog veel vraagtekens.

Heeft dit gewoon tijd nodig? Het probleem is dat ik eigenlijk nog steeds hoop heb en dat het in mijn hoofd nog wel goed kan komen met haar, dit is natuurlijk valse hoop alleen ik weet niet goed hoe ik dit kan verwerken.
Realiseer jezelf dat ze de ware lijkt omdat het in het begin altijd vooral heel leuk is.

Hoop is zinloos. Als je eenmaal begonnen bent en toch afkapt heeft dat niets met het moment te maken. Hoogstens heb je dat iemand een moment gewoon niet beschikbaar is. Maar die blijft dan sowieso op afstand. In ieder geval emotioneel.
  vrijdag 6 juli 2018 @ 15:33:14 #13
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_180282093
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2018 21:32 schreef CoolGuy het volgende:
Dat komt omdat ze je een reden gegeven heeft die niet de ECHTE reden is. Omdat jij in het begin van je verwerking zit ben je nog bezig met het hoe en het waarom etc etc. Als ze je nou gewoon de echte reden had gegeven, namelijk dat ze niet (meer) verliefd op je is en het daarom wil beëindigen, dan was het makkelijker geweest.

Nu zit je zaken te combineren en komt tot de conclusie dat je het niet snapt. Als ze je had gezegd dat ze niet meer verliefd op je is, dan had je dat ook moeilijk gevonden en afgevraagd hoe dat zo 'ineens' kan, maar dan had je wel meer rust gehad qua accepteren, want als iemand niet meer verliefd is dan maakt hij/zij het uit, dat is is logischer dan wat ze je nu mee geeft als reden.
Dat er om heen gedraai altijd is wel vervelend.. .niet de juiste tijd, wel de perfecte persoon... moeilijk met zich zelf, ligt niet aan jou etc.

Man zeg gewoon dat je niks voor iemand voelt, wees wat meer direct dan kan je daar ook nog iets mee :')
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_180282215
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juli 2018 15:33 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Dat er om heen gedraai altijd is wel vervelend.. .niet de juiste tijd, wel de perfecte persoon... moeilijk met zich zelf, ligt niet aan jou etc.

Man zeg gewoon dat je niks voor iemand voelt, wees wat meer direct dan kan je daar ook nog iets mee :')
Nou ja, dat is het eigenlijk wel.

Kijk, iemand kan zich voor anderen afsluiten. Verliefdheid kan vaak alleen ontstaan als je je daar voor openstelt. Maar als je dat doet en het komt niet ligt dat nergens anders aan dan de combinatie.

Maar veel mensen slikken het graag voor zoete koek. O zo dom, kost je veel tijd en leidt vaak tot de blokkade waardoor je jezelf niet meer openstelt voor een nieuwe liefde.
pi_180282216
Perfecte persoon was op de verkeerde tijd, wat een laffe onzin.
Maar goed, zit niets anders op dan verder gaan met je leven.
pi_180282285
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juli 2018 15:38 schreef Lokasenna het volgende:
Perfecte persoon was op de verkeerde tijd, wat een laffe onzin.
Het is niet alleen maar laf, maar ook in en in gemeen. Je kan zo iemand langdurig bezetten zonder dat er ook maar enig persectief is en je daar ook maar iets tegenover zet.

Wees duidelijk.
pi_180295637
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2018 12:44 schreef LurkJeRot het volgende:
Probeer het niet te snappen maar ga door met je leven.
Dit vind ik nog wel de beste tip ever.

Soms gaat het namelijk gewoon niet 'gewoon' over en heelt de tijd niet alle wonden en is het gequote de enige oplossing.
pi_180321159
ja dit heeft gewoon tijd nodig. heb dit ook gehad, de reden dat het heel moeilijk te verwerken is omdat er geen reden wordt gegeven dus ga je denken dat het nog goed kan komen. maar iemand durft je dan gewoon niet op een directere manier af te wijzen, als iemand het uitmaakt dan heeft diegene er geen zin meer in en is het toch al verpest, of er wel of geen reden bij wordt gegeven moet niet uitmaken,diegene doet dat niet zomaar, je wilt toch niet iemand die twijfelt
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_180322698
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 juli 2018 15:42 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Het is niet alleen maar laf, maar ook in en in gemeen. Je kan zo iemand langdurig bezetten zonder dat er ook maar enig persectief is en je daar ook maar iets tegenover zet.

Wees duidelijk.
Maar het is absoluut niet gemeen bedoeld. Het is heel goed mogelijk dat iemand feitelijk eigenlijk perfect voor je is maar je op een of andere manier toch niet echt verliefd op diegene wordt. En dat je zelf ook niet snapt waarom het er niet (meer) is en dat je zou willen dat je het wel voelt.. Dus probeer je te verklaren waarom je het niet (meer) voelt.

Trouwens:
Een veel gehoorde klacht van mensen die worden afgewezen/gedumpt worden, ook op dit forum, is dat de uitleg 'de klik is er niet' / 'ik voel het niet (meer)' niet duidelijk genoeg zou zijn, want 'het moet ergens aan liggen'.
pi_180326008
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 juli 2018 23:52 schreef madam-april het volgende:

[..]

Maar het is absoluut niet gemeen bedoeld. Het is heel goed mogelijk dat iemand feitelijk eigenlijk perfect voor je is maar je op een of andere manier toch niet echt verliefd op diegene wordt. En dat je zelf ook niet snapt waarom het er niet (meer) is en dat je zou willen dat je het wel voelt.. Dus probeer je te verklaren waarom je het niet (meer) voelt.

Trouwens:
Een veel gehoorde klacht van mensen die worden afgewezen/gedumpt worden, ook op dit forum, is dat de uitleg 'de klik is er niet' / 'ik voel het niet (meer)' niet duidelijk genoeg zou zijn, want 'het moet ergens aan liggen'.
Het gemene zit in het stiekem hoop geven. Alsof je er bijna bent. Als x, dan ben ik wel verliefd.

Nou, er is gewoon wel/niet. Ben je niet verliefd, dan niet.

De beste boodschap is dus: het gevoel is er niet (meer) en dus passen we duidelijk niet (meer) bij elkaar. Uitleg daarvan is per definitie overbodig. Maar denkt de ander inderdaad soms wat anders over.

Ik ben liever wat harder als ik hoop terug hoor. Het is nu niet, dus nooit niet. Die 1 op de 10.000 keer dat dat anders is, die moet je negeren.
  zondag 8 juli 2018 @ 21:11:03 #21
391202 Casual1312
Living for the weekend....
pi_180340856
Bedankt voor de reacties! 😊
pi_180340966
Heerlijk
pi_180341927
quote:
1s.gif Op zondag 8 juli 2018 05:59 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Het gemene zit in het stiekem hoop geven. Alsof je er bijna bent. Als x, dan ben ik wel verliefd.

Nou, er is gewoon wel/niet. Ben je niet verliefd, dan niet.

De beste boodschap is dus: het gevoel is er niet (meer) en dus passen we duidelijk niet (meer) bij elkaar. Uitleg daarvan is per definitie overbodig. Maar denkt de ander inderdaad soms wat anders over.

Ik ben liever wat harder als ik hoop terug hoor. Het is nu niet, dus nooit niet. Die 1 op de 10.000 keer dat dat anders is, die moet je negeren.
Dat snap ik, 'zachte heelmeesters maken stinkende wonden'. Maar het is niet gemeen bedoeld. Dus ik vind het niet helemaal 'eerlijk' om te zeggen dat het in en in gemeen was van haar om dat te zeggen. Het was niet slim, en ja uiteindelijk doet het hem inderdaad meer of in ieder geval langer pijn, maar dat was niet haar intentie.
pi_180343021
quote:
1s.gif Op zondag 8 juli 2018 22:07 schreef madam-april het volgende:

[..]

Dat snap ik, 'zachte heelmeesters maken stinkende wonden'. Maar het is niet gemeen bedoeld. Dus ik vind het niet helemaal 'eerlijk' om te zeggen dat het in en in gemeen was van haar om dat te zeggen. Het was niet slim, en ja uiteindelijk doet het hem inderdaad meer of in ieder geval langer pijn, maar dat was niet haar intentie.
Wat weet jij van haar intenties af? Je kent haar 0,0 behalve wat TS zegt uberhaupt neem ik aan.
pi_180343592
quote:
0s.gif Op zondag 8 juli 2018 22:53 schreef momentius het volgende:

[..]

Wat weet jij van haar intenties af? Je kent haar 0,0 behalve wat TS zegt uberhaupt neem ik aan.
Ok, laat ik het anders zeggen: het is hoogstwaarschijnlijk niet haar intentie geweest.

Waarom ik dat met redelijke zekerheid durf te zeggen? Omdat iemand die de intentie heeft om een ander te kwetsen/pijn te doen, over het algemeen de schuld en verantwoordelijkheid bij die ander zal proberen te leggen.
pi_180343678
quote:
1s.gif Op zondag 8 juli 2018 23:22 schreef madam-april het volgende:

[..]

Ok, laat ik het anders zeggen: het is hoogstwaarschijnlijk niet haar intentie geweest.

Waarom ik dat met redelijke zekerheid durf te zeggen? Omdat iemand die de intentie heeft om een ander te kwetsen/pijn te doen, over het algemeen de schuld en verantwoordelijkheid bij die ander zal proberen te leggen.
Ik ga het topic eens lezen en ga dan eens kijken wat ik ga reageren, geef me 10 minuten inclusief plaspauze
pi_180343893
quote:
1s.gif Op zondag 8 juli 2018 23:22 schreef madam-april het volgende:

[..]

Ok, laat ik het anders zeggen: het is hoogstwaarschijnlijk niet haar intentie geweest.

Waarom ik dat met redelijke zekerheid durf te zeggen? Omdat iemand die de intentie heeft om een ander te kwetsen/pijn te doen, over het algemeen de schuld en verantwoordelijkheid bij die ander zal proberen te leggen.
Nou ja dat is al beter verwoord, heb het topic nu gelezen,

Dingen als 'je bent perfect maar het is niet de goede tijd' is een beetje in dezelfde straat als 'je bent te lief'. Elk normaal persoon weet dat je dan bent afgewezen, sommige mensen begrijpen dat niet en stellen dat de meid niet duidelijk genoeg is geweest en het gemeen is en bla. Ik neem aan dat zij dat ook zo zag en ook niet kon overzien dat TS geestelijk er helemaal door geobsedeerd zou worden alsof er nog wel een kans was. Dus ben het denk ik met je eens madam-april
pi_180354958
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 juli 2018 21:27 schreef Casual1312 het volgende:
We deden eigenlijk alles samen en het liep allemaal perfect.

Ze vond het zelf ook vervelend om het te stoppen aangezien de tijd samen erg fijn was en ze gaf meermaals aan dat het niet aan mij lag, ik deed alles goed kwa moeite interesse en liefde maar ze kon het gewoon niet en geeft aan dat ik de perfecte persoon was op de verkeerde tijd.
Blijkbaar deed je niet alles goed, want anders was het niet uit geweest. Dit is een manier voor haar om je niet al te hard te kwetsen.

Lijkt me zo op het oog een klassiek geval van een man die te verliefd wordt op een meid en zo geen uitdaging meer is en haar een beetje op een voetstuk plaatst. Dan verliezen de vrouwtjes snel interesse, ja, en lijkt het alsof het uit het niets kwam. Hier heb je je reden.

Trust me, want ik spreek uit ervaring ;)
  maandag 9 juli 2018 @ 20:27:54 #29
391202 Casual1312
Living for the weekend....
pi_180362109
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2018 15:05 schreef DaggerOne het volgende:

[..]

Blijkbaar deed je niet alles goed, want anders was het niet uit geweest. Dit is een manier voor haar om je niet al te hard te kwetsen.

Lijkt me zo op het oog een klassiek geval van een man die te verliefd wordt op een meid en zo geen uitdaging meer is en haar een beetje op een voetstuk plaatst. Dan verliezen de vrouwtjes snel interesse, ja, en lijkt het alsof het uit het niets kwam. Hier heb je je reden.

Trust me, want ik spreek uit ervaring ;)
Hmmm,

Als ik terug kijk zou dat wel de enige fout moeten zijn die ik heb gemaakt ik heb denk ik te snel de spanning erafgehaald en werd het al heel snel gewoontjes. Wel een goede les voor de volgende keer om langer het ‘spelletje te spelen’ helaas is dit nu al te laat voor deze keer haha.

Toch vind ik dat zelf altijd wel vermoeiend dat je te lief bent, dus iemand die loyaal en lief is en matcht laat je zomaar lopen omdat je ‘ te lief bent ‘ hoe kun je dat nou ‘te’ vinden.

Maargoed that’s my point of vision
pi_180362454
quote:
1s.gif Op maandag 9 juli 2018 20:27 schreef Casual1312 het volgende:

[..]

Hmmm,

Als ik terug kijk zou dat wel de enige fout moeten zijn die ik heb gemaakt ik heb denk ik te snel de spanning erafgehaald en werd het al heel snel gewoontjes. Wel een goede les voor de volgende keer om langer het ‘spelletje te spelen’ helaas is dit nu al te laat voor deze keer haha.

Toch vind ik dat zelf altijd wel vermoeiend dat je te lief bent, dus iemand die loyaal en lief is en matcht laat je zomaar lopen omdat je ‘ te lief bent ‘ hoe kun je dat nou ‘te’ vinden.

Maargoed that’s my point of vision
Het werkt dus ook niet altijd zo. ;)

Heel gek, maar wat de een leuk vindt, hoeft de ander niet leuk te vinden.

Ikzelf ben juist weer helemaal de andere kant op: ik val toch eigenlijk altijd wel op vrouwen waarbij je echt continue je best moet blijven doen en waarbij de spreuk ‘another day, another drama’ het altijd wel weer aardig verwoordt. Dat is ook vermoeiend en mij wordt dan verteld dat dat heel ongezond is. Mannen die dan zo’n heel lief meisje hebben, waar ik dan weer heel moe zou worden... saaaaaaiiii... maar dat is dus maar wat je leuk vindt.
pi_180372085
quote:
1s.gif Op maandag 9 juli 2018 20:27 schreef Casual1312 het volgende:

[..]

Hmmm,

Als ik terug kijk zou dat wel de enige fout moeten zijn die ik heb gemaakt ik heb denk ik te snel de spanning erafgehaald en werd het al heel snel gewoontjes. Wel een goede les voor de volgende keer om langer het ‘spelletje te spelen’ helaas is dit nu al te laat voor deze keer haha.

Toch vind ik dat zelf altijd wel vermoeiend dat je te lief bent, dus iemand die loyaal en lief is en matcht laat je zomaar lopen omdat je ‘ te lief bent ‘ hoe kun je dat nou ‘te’ vinden.

Maargoed that’s my point of vision
Met lief zijn is niks mis, maar je zegt het al: 'te lief'.

Wat je eigenlijk communiceert is dat je extra lief voor haar bent omdat je jezelf van binnen niet waardig genoeg voor haar vindt en je dat dus probeert te compenseren met extra moeite.

Draai het eens om: als jij een man was die 100 van dit soort meisjes kon krijgen, zou je dan extra lief doen tegen haar? Nee, want dat heb je helemaal niet nodig. Je hebt immers zo een ander voor haar.

Vrouwen ruiken dit al vanaf een afstand. Je ex kreeg dit waarschijnlijk ook door, en de subcommunicatie die hieronder ligt is dus dat je jezelf eigenlijk niet goed genoeg vindt, en dat je niet vaak meisjes zoals zij hebt. Tja, dan verliest een meid snel haar interesse kan ik je vertellen ;)
pi_180513469
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2018 11:38 schreef DaggerOne het volgende:

[..]

Met lief zijn is niks mis, maar je zegt het al: 'te lief'.

Wat je eigenlijk communiceert is dat je extra lief voor haar bent omdat je jezelf van binnen niet waardig genoeg voor haar vindt en je dat dus probeert te compenseren met extra moeite.

Draai het eens om: als jij een man was die 100 van dit soort meisjes kon krijgen, zou je dan extra lief doen tegen haar? Nee, want dat heb je helemaal niet nodig. Je hebt immers zo een ander voor haar.

Vrouwen ruiken dit al vanaf een afstand. Je ex kreeg dit waarschijnlijk ook door, en de subcommunicatie die hieronder ligt is dus dat je jezelf eigenlijk niet goed genoeg vindt, en dat je niet vaak meisjes zoals zij hebt. Tja, dan verliest een meid snel haar interesse kan ik je vertellen ;)
Vind je dat echt?

Als je iemand leuk vindt, dan wil je diegene leren kennen en veel tijd doorbrengen. Aantrekking en of je bij elkaar past? Er gebeurt ook zo veel op onbewust niveau.
Je bent dan toch gewoon jezelf? Of je nu 100 of weinig meisjes kan krijgen. Lief doen is lief doen?
Als het zo is zoals jij zegt; is het dan niet zo dat het uiteindelijk toch niet gaat werken?
hmm ja ik snap wel beetje wat je bedoelt...echt die eerste kennismaakprocessen en schipperen tussen wat kan en niet en de snelheid van voorzichtig aftasten?
pi_180513640
ja was te thirsty en een mangina, vrouwen houden daar niet van
leer ervan voor de toekomst
pi_180561278
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2018 13:58 schreef velden het volgende:

[..]

Vind je dat echt?

Als je iemand leuk vindt, dan wil je diegene leren kennen en veel tijd doorbrengen. Aantrekking en of je bij elkaar past? Er gebeurt ook zo veel op onbewust niveau.
Je bent dan toch gewoon jezelf? Of je nu 100 of weinig meisjes kan krijgen. Lief doen is lief doen?
Als het zo is zoals jij zegt; is het dan niet zo dat het uiteindelijk toch niet gaat werken?
hmm ja ik snap wel beetje wat je bedoelt...echt die eerste kennismaakprocessen en schipperen tussen wat kan en niet en de snelheid van voorzichtig aftasten?
Lief doen is prima. Als je het ook echt meent.

Het probleem bij dit voorbeeld is niet dat het oprecht is, maar omdat hij het doet omdat hij denkt dat hij moet compenseren vanwege zn eigen lage zelfbeeld. Het is nep lief doen en je bent dan echt niet jezelf.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')