abonnement Unibet Coolblue
  maandag 9 juli 2018 @ 10:54:32 #41
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_180350337
Ik vind het wel moeilijk om een beginpunt te vinden op YouTube, als er weinig op tv is. :{

Want nu het komkommertijd is wordt YouTube regelmatig een optie. Ik heb nogal weinig met films en series (Netflix is dus zinloos), en ook weinig met sport (ik lig dus ook niet verlekkerd naar het WK te kijken).

Er mist op YouTube een categoriën-indeling, waarbij ik dan zelf al snel naar talkshows en documentaires zou gaan. Of een manier waarop je relatief inhoudelijke (of iig onderhoudende) vlogs opspoort & tussen de Enzo Knollen van deze wereld uit vist. Dat is óók lastig.
pi_180350617
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2018 10:54 schreef Eightyone het volgende:
Ik vind het wel moeilijk om een beginpunt te vinden op YouTube, als er weinig op tv is. :{

Want nu het komkommertijd is wordt YouTube regelmatig een optie. Ik heb nogal weinig met films en series (Netflix is dus zinloos), en ook weinig met sport (ik lig dus ook niet verlekkerd naar het WK te kijken).

Er mist op YouTube een categoriën-indeling, waarbij ik dan zelf al snel naar talkshows en documentaires zou gaan. Of een manier waarop je relatief inhoudelijke (of iig onderhoudende) vlogs opspoort & tussen de Enzo Knollen van deze wereld uit vist. Dat is óók lastig.
Daarom moet je je abonneren op kanalen die je interessant vindt. En van daaruit, door samenwerkingsverbanden met andere kanalen, of youtubes suggesties, kom je vanzelf nieuwe kanalen tegen die je ook leuk vindt.

En dan hoef je natuurlijk niet iedere video te bekijken, maar je krijgt dan vanzelf een flink aanbod in video's van kanalen die je leuk vindt. En als je op genoeg kanalen geabonneerd bent, heb je altijd wat te kijken.

Als ik zo door mijn lijstje blader, dan heb je alleen al op educatief vlak enorme keuze: 12tone, Kurzgesagt, Physics Girl, SciShow, SmarterEveryDay, Mark Rober, BBC Earth Lab, engineerguy, Chubbyemu, Veritasium, TED-Ed, Deep Look, Real Engineering, Vsauce, Steve Mould, Great Big Story, MinuteEarth en CrashCourse.

Of culinaire kanalen als Allrecipes, Bingin with Babish, emmymadeinjapan, Food Wishes (Chef John _O_), How To Drink, Munchies, Zagat en First We Feast (al kijk ik daar voornamelijk naar de briljante interviewshow "Hot Ones")

[ Bericht 3% gewijzigd door Jordy-B op 09-07-2018 11:13:42 ]
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_180575975
quote:
7s.gif Op maandag 9 juli 2018 10:30 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

Dan kijk je de verkeerde programma's zap eens naar npo2 ofzo :)
Zit in buitenland en veel kan ik niet zien vanwege een geoblock, vooral documentaires en series worden geblocked
life is like a box of chocolates
pi_187409500
Bij mij is sinds een week bij NPOstart, als ik op een programma klik wat ik nog wil kijken, het beeld op zwart.

Waar ligt dat aan? PS: het journaal kan ik nog wel kijken, maar dan op de NOS-site
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')