abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 6 juli 2018 @ 21:22:18 #201
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_180291925
Ik ga zo vaak alleen douchen met baby :D ook als ik alleen thuis ben.
Heb het nog nooit eng gevonden eigenlijk :+ alleen een beetje koud soms.

Maar ik ben geloof ik een rare :7 ik ben namelijk ook het liefst alleen met de baby.
Ik houd ervan om lekker met hem te tutten, spelen, babytv te kijken & flesjes te geven op ons gemak.

Weekend is altijd een leuke afwisseling van uitjes en etentjes met vrienden, maar soms ben ik blij als het weer maandag is :')

quote:
1s.gif Op vrijdag 6 juli 2018 12:27 schreef LaBelleFleur27 het volgende:
Mijn vriend is in de kraamweek ondergepoept & geplast op ongeveer hetzelfde moment. Ik lag in in bed en hoorde alleen maar ‘aaaah’, ‘shit’, ‘neee, niet ook nog eens gaan plassen!’. En ik maar lachen vanuit bed :')

Haha mijn vriend ook :D meerdere keren zelfs!
Ik nooit, maar de hond bij mijn ouders wel :') ik kon net opzij duiken
  vrijdag 6 juli 2018 @ 21:26:24 #202
429226 arvensis
Moeder x 3
pi_180292068
Ik wilde aan jullie vragen hoe lang het ongeveer zou duren voordat U van buik naar rug zou kunnen rollen (hij rolt nu van rug naar buik).

Maareh.. ik was even snel douchen, en hij lag op de mat te spelen op z’n rug. Toen ik kwam kijken, lag hij naast de mat. :') Ik denk dat ‘ie van rug naar buik is gerold en daarna van buik naar rug. O+
Gelukkig lag er nog een wasmand. 🙈

@pkm ik heb hem nu ook maar tussem extra veel kussens gelegd. Hij slaapt ook bij ons. :)
Protège moi de mes désirs.
pi_180293466
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 juli 2018 20:47 schreef Baran09 het volgende:

[..]

Bij de Action kosten die 2 voor 3.50 ofzo, bij Kruidvat en AH volgens mij bijna het dubbele... :-)
Bedankt voor de tip! ^O^
pi_180293564
Hahaha Sacre! De hond van je ouders, ik moest lachen _O-

Wat goed van U. Duman! *O*

M. likte vanavond de vloer af bij ons :') valt dat ook onder rapley? :Y)
  vrijdag 6 juli 2018 @ 21:59:07 #205
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_180293585
Jacob is ook zo’n roller dus hij moet in het ledikant als ik nog niet slaap. Ik heb geen babyfoon met beeld maar al had ik die wel, ik wil daar niet steeds op hoeven letten als ik juist net even ‘vrij’ ben. En inderdaad, ze zijn zo snel...

PKM, lief dat je het vraagt. Hij slaapt weer gewoon ‘s nachts, dus wel af en toe wakker maar in principe niet lang. Behalve soms, dan wordt er een uur gespookt. In combinatie met de slaapachterstand na al dat ziekzijn kwam ik niet echt terug naar enigszins uitgerust. Gelukkig heb ik nu vakantie :).
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_180293957
Duman wat knap van U! O+
pi_180301535
Hoi,

Ik heb jullie verwaarloosd! Sorry! Maar een huis in de verkoop en twee kinderen en hypotheekgeregel naast 32 uur werken is kennelijk niet te doen.

Ik kom graag weer meelezen en kletsten.

Duman, knappe rollebol. O+

Lemijn, fijn, vakantie. Staat er naast zo veel mogelijk uitrusten nog iets op het programma?

J. is vandaag 7 maanden, heeft 4 tanden en gaat sinds deze week zelf staan, om vervolgens om te kukelen omdat het nog maar een wiebelige wankelbaby is.
Want het leven is niet meer dan een sprookje
pi_180304212
Da's inderdaad niet niks Kris! :* hoe gaat het met de verkoop?

Wauw, dan is J. ook wel echt een snelle! :o

Pitbull 'zat' vanmorgen ook opeens in z'n bed (lees: hij zat op z'n knietjes en duwde zichzelf zo ver naar achteren dat-ie op z'n billen terecht kwam :D
Zag het op de babyfoon, dus liep snel naar boven, maar toen lag-ie alweer. Nu was het een toevalstreffer denk ik, maar toch maar z'n bed naar beneden denk.

Ik ben echt compleet in shock door zulke ontwikkelingen, aangezien hij een half jaar 'voorloopt' op onze Minion op die leeftijd :') _O-

Edit: en nog steeds geen enkele tand hier :') Al voel ik nu wel écht 2 bobbeltjes onderin, dus wie weet!
♥ Minion ♥ mei 2015
♥ Pitbull ♥ dec 2017
pi_180304552
Wat een snelle baby’s allemaal hier! Hier gaat het ledikant ook naar beneden dit weekend, M. hangt er in zijlig z’n armen overheen :+

Dan ben je ook wel druk inderdaad Kris!
pi_180305239
Dat is ook druk Kris. Hopelijk is de verkoop snel rond. :*
Wat een snelle is J! :D

Twist wat een verschil zit er dan tussen jouw kindjes. :)

Wat goed Duman! *O*

Lemijn fijn dat de meeste nachten weer beter gaan. Dat houdt het hopelijk draaglijk. :) Fijne vakantie! :*

Banaan met videofoon in de gaten houden is niet ideaal. Al zijn dutjes bij hem blijven liggen ook niet. En 's avonds elke twintig minuten zijn kamer in ook niet.

Hij is twee keer zelf in slaap gevallen en dat is meer dan de helft van zijn leven geleden. :+
Al geeft de videofoon me geen volledige vrijheid, ik voelde me gisteren eindelijk weer mens nadat ik even TV kon kijken tijdens zijn dut. Ik ben er ook van overtuigd dat hij veilig genoeg ligt om die paar meter verder te kunnen zitten. :)

Banaan heeft nou twee ondertandjes die doorkomen. Hij geeft me al langer soms een kaakklem en nou doet hij dat met tandjes. :'(
Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.
pi_180306935
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juli 2018 19:22 schreef Nolita het volgende:
Rena idd wat een dametje al zo. Volgens mij zijn bijna al je accessoires roze of niet? :D
Ik was het van tevoren echt niet van plan, maar ik ben toch iets minder genderneutraal dan ik dacht _O- Hoewel ik ook steeds meer andere kleurtjes koop hoor :D

Leuk dat jouw kleine steeds meer gaat spelen, het klinkt heel lief dat aangeven en terugpakken O+

Sacrecoeur, heel herkenbaar van dat alleen zijn met de baby, ik vind die dagen nu ook heel relaxed en vermaak me prima met haar O+

Duman, leuk he dat rollen? Ik kan C ook niet meer even onbeheerd op een kleedje laten liggen want die heeft de smaak echt te pakken en zou zo de woonkamer doorrollen die kleine malloot O+ _O- Waarom vroeg ik ook alweer om deze nieuwe functies? :P

Kris, dat klinkt hectisch allemaal, heel herkenbaar van ons afgelopen jaar, hoewel wij toen nog maar 1 kind hadden. J die al staat :o :o Hij heeft haast om op te groeien ofzo? :P

PKM, leuk he die tandjes? Ik steek ook geen vinger meer in C haar mond want ze hapt als een tijgertje :+

S is er weer dit weekend en gisteravond aan tafel hadden zij en C zo’n leuke interactie O+ S deed kiekeboe met haar en C lag helemaal in een deuk inclusief heel hard schaterlachen O+ Zo mooi en ontroerend om te zien hoe gek ze al zijn op elkaar terwijl ze elkaar niet dagelijks zien. Morgen ben ik jarig dus het is fijn om alle meisjes bij elkaar te hebben dit weekend *;
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
  zaterdag 7 juli 2018 @ 14:56:43 #212
70514 littledrummergirl
voor uw vrijmibo
pi_180307396
Dat hele genderspecifieke sluipt er hier ook steeds in. Als we samen naar buiten kijken sta ik eerst alles auto's en motoren aan te wijzen voor ik over de mooie bomen en bloemen en vogels begin. Geen idee waarom, het maakt hem geen poep uit wat ik zeg en ik heb zelf ook echt geen voorliefde voor auto's ofzo :?
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_180315160
M. wordt nu al doodgegooid met voetbal thuis (niet door mij :')). Ook niet een geheel genderneutrale opvoeding dus :P

Fijn dat de videofoon bij jullie zo goed werkt pkm :)

Klinkt als een leuk spelletje rena en een heerlijk weekend O+ fijn dat de meisjes het zo goed met elkaar kunnen vinden O+

Wij zijn weer onderweg van een spontaan dagje Groningen (zwager en schoonzus wonen daar). Door de stad gestruind met M, op terrasjes gezeten, naar een foodtruckfestival geweest op het Noorderplantsoen en hij is vriendjes geworden met een meisje van 3 :') (ik ben nooit heel goed met andermans kinderen :P). Hij was goed te pas en ik vind zulke dagen nog meer genieten nu we een kindje hebben O+. Ben benieuwd of we nog wat merken van de extra prikkels van vandaag bij hem. (En weinig rust en regelmaat) :P
pi_180318787
Ldg, wij hebben ook niets met auto's. Toch waren T z'n eerste woorden auto, bagger (Duits voor graafmachine) en taxi :') . Daarna kwameN papa en mama...

Even spammen:
pi_180326079
Ahhhh, kijk blije O. nou. Wat een dropje. O+

Fleur, dat klinkt als een heerlijk dagje. Foodtruckfestivals. O+

Ik heb het vermoeden dat het genderspecifieke soms niet helemaal tegen te houden is hoor. Ik vind alles best wat ze willen qua jongens/meisjes gebeuren, maar toch heb ik een peuter die alleen maar rokjes en jurkjes aan heeft als ze de kans krijgt, nagellak op wil en al dansend als ballerina roept dat ze later prinses wordt. Roze en pink is d'r lievelings en Elsa d'r mattie for life.
J. daarentegen weet nu al precies de autootjes uit de enorme doos duplo te plukken. Al vindt ie de Elsa fiets en step van z'n zus ook erg mooi. ;)
Maargoed, zoals ik al zei, ik vind het allemaal helemaal prima. Ook als ze dus juist wel genderspecifieke dingen willen, wil ik daar best in mee gaan.
Want het leven is niet meer dan een sprookje
pi_180326248
Hier dus ook Kris, maar dan de jongensvariant. Die zit op het moment hele dagen uit het raam te staren omdat onze straat vernieuwd wordt. OMG, zo veel graafmachines O+ O+ :?
En ook op tv wordt er gekozen voor Buurman en Buurman, Brandweerman Sam en AirPort.
Hoewel hij in de winkel vaak het liefst roze glitterschoenen wil. En ik wil best wat meedoen met alles, maar dat zou ik zelfs een dochter niet geven ;)

M. heeft weer wat slechte avonden/nachten, maar gisteravond voelden we waarom, want tand 4 is een mini stukje door :o
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_180326627
Ah die lieve O, wat een blij ei O+

Grappig om te lezen dat ondanks geen sturing kinderen soms zelf al voorkeur hebben voor dingen die we aan een bepaald geslacht toewijzen, maar als C later met autootjes etc wil spelen vind ik alles prima hoor. Een neefje van me had een pop waar hij de grootste schik mee had ^O^ Maar die glitterschoenen komen er hier ook niet in LeSage, die afschuwelijke Lellykelly dingen zijn hier verboden :P

Mijn eerste verjaardag als mama, vorig jaar zat ze nog in mijn buik en nu is het al een heel mensje *;
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
  zondag 8 juli 2018 @ 08:32:56 #218
70514 littledrummergirl
voor uw vrijmibo
pi_180326820
Mbt gender. Ik heb ooit een docu gezien waar ze expirimentjes met gender deden. Kinderen verkelden als jongetje/meisje en kijken hoe anders volwassenen erop reageren, welk speelgoed ze aanbieden ect. Maar ook met apen en speelgoed. Gooiden ze n berg auto's en poppen in een apenverblijf en t grootste deel van de mannetjes ging voor de auto's en de vrouwtjes gingen met de poppen slepen.
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
  zondag 8 juli 2018 @ 08:44:57 #219
70514 littledrummergirl
voor uw vrijmibo
pi_180326914
Probeer m te vinden, dit is m niet, maar ook wel interessant op dit vlak :)

In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
  zondag 8 juli 2018 @ 08:47:11 #220
70514 littledrummergirl
voor uw vrijmibo
pi_180326930
Kan de hele docu niet vinden, maar wel t stuk over t apenonderzoek :+


En nu ga ik ontbijten :D
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_180327139
Rena, ik wilde ook niks roze, maar ondertussen is de halve garderobe roze omdat meisjeskleding nou eenmaal 80% roze is, en zeker als je matchend wil is er altijd een roze helaas en tegenwoordig maakt het me niet meer uit.

Qua genderspecifiek speelgoed krijgen ze hier gewoon wat ik leuk vind. Met poppen heb ik niks, dus de meiden spelen vooral met toettoet auto's en houten puzzels momenteel. Als ze echt zelf een pop willen krijgen ze die wel, maar zolang er niet om gevraagd wordt komt er geen pop het huis in. Maar ook geen roze toettoet auto's overigens.
¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸><(((º>
  zondag 8 juli 2018 @ 09:09:59 #222
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_180327159
quote:
0s.gif Op zondag 8 juli 2018 08:13 schreef rena het volgende:
Grappig om te lezen dat ondanks geen sturing kinderen soms zelf al voorkeur hebben voor dingen die we aan een bepaald geslacht toewijzen
Wij sturen dus wel, dat is een veel grotere factor dan we denken.
Ik denk dat dit filmpje wordt bedoeld, zeker de moeite van het kijken waard:

Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_180327164
Wat een heerlijke blije O. O+

Klinkt als een hele gezellige dag Fleur! Ik hou van foodtruckfestivals (of eigenlijk gewoon van alles met eten :') ).

Gefeliciteerd rena! Ga je nog iets leuks doen vandaag?

En gender... Ik heb hier heel wat kleding liggen waarvan sommige mensen het voor meisjes vinden omdat het een roze detail heeft ofzo, terwijl ik het toch echt J. ga aantrekken :P maar ik denk niet dat je ontkomt aan sommige genderspecifieke dingen en ik geloof ook niet dat dat erg is. Als J. straks alleen maar auto's op zijn shirts wil dan is dat prima. En als ie graag op ballet wil dan mag dat ook :)

Bonusfoto O+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_180327737
Ooh wat een mooierd heb je gebakken Aure O+

Gefeliciteerd rena! *O*

Ja ik hou ook van foodtrucksfestivals. Food is life :') en morgen klaag ik weer dat de kilo’s er niet af willen :')

Wij gaan weer zwemmen :W
  zondag 8 juli 2018 @ 10:30:43 #225
70514 littledrummergirl
voor uw vrijmibo
pi_180328036
quote:
1s.gif Op zondag 8 juli 2018 09:09 schreef Lemijn het volgende:

[..]

Wij sturen dus wel, dat is een veel grotere factor dan we denken.
Ik denk dat dit filmpje wordt bedoeld, zeker de moeite van het kijken waard:

Ja die :D

Bijzonder om te zien ook dat mensen fysieker spelen met jongetjes. Dat merk ik zelf ook ontzetend. Ik zwiep hem overal met n grote zwaai op (speelgoedtractor, wipkippen) en kan ook best al n beetje ruwig met m stoeien.
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_180328059
Gefeliciteerd Rena! *O*

Aure wat een knapperd heb je gebakken zeg! O+

N. die werd rond 9 uur wakker tegen de spijlen van haar ledikant, nu zat ik net te kijken je hebt van die bedbumpers (boxbumpers) (?) te koop.. Is dat wel veilig ? Of moet ze maar gewoon leren dat het geen kussens zijn - die spijlen :')
pi_180329395
Bellaa, die bedbumpers worden afgeraden omdat ze daar met hun snoet in kunnen gaan liggen. Maar ze worden wel verkocht en het is aan jou of je het doet of niet.

Genderspecifiek: wij hadden het eerste jaar allemaal super mooi houten genderneutraal speelgoed voor Twix. Tof en zo. Maar hij speelt het liefst met voertuigen. Daar heb ik niet bewust in gestuurd maar onbewust misschien wel, geen idee.
Maar ik was zelf vroeger juist een meisje wat in bomen klom, hutten bouwden, uren met lego speelde en auto’s waren (en zijn nu nog) mijn lievelings. Ik kreeg altijd Barbies van de Sint en ik snapte er niks van want Sint kende toch alle kindjes? Dat dat mijn moeder was die van mij een meisje hoopte te maken, begreep ik pas later.
pi_180329441
Grappig wel, ik ben benieuwd waar M. zijn interesse heeft liggen. Op dit moment is dat alles wat in z’n mond past :') Alleen het knisperboekje uit het koffertje van de bieb, dat was meteen een dikke hit 8-)

Ik ga wel sturen in deze hobby denk ik want we vinden het allebei heel leuk! *O* Hij ging er ook meteen plassen toen de luier uit was, territoriumdrang geloof ik :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 1% gewijzigd door LaBelleFleur27 op 08-07-2018 12:23:59 ]
  zondag 8 juli 2018 @ 11:56:53 #229
70514 littledrummergirl
voor uw vrijmibo
pi_180329443
Ik was zelf ook nogal n tomboy als kind :Y was daarom ook erg blij dat ik een zoontje kreeg :@ ik zag er echt tegenop om met prisessenjurken ect aan de slag te "moeten" _O-
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_180329467
quote:
1s.gif Op zondag 8 juli 2018 11:56 schreef LaBelleFleur27 het volgende:
Grappug wel, ik ben benieuwd waar M. zijn interesse heeft liggen. Op dit moment is dat alles wat in z’n mond past :') Alleen het knisperboekje uit het koffertje van de bieb, dat was meteen een dikke hit 8-)

Ik ga wel sturen in deze hobby denk ik want we vinden het allebei heel leuk! *O* Hij ging er ook meteen plassen toen de luier uit was, territoriumdrang geloof ik :')


Cute. O+
Zijn muren van een zwembad overal een beetje hetzelfde? Deze komt mij namelijk bekend voor. :P
Ergens in Zeeland perhaps?
pi_180329497
quote:
1s.gif Op zondag 8 juli 2018 12:00 schreef vencodark het volgende:

[..]

Cute. O+
Zijn muren van een zwembad overal een beetje hetzelfde? Deze komt mij namelijk bekend voor. :P
Ergens in Zeeland perhaps?
Haha nee deze zit in Twente, ik kom niet vaak in het zwembad maar dan denk ik dat de muren overal hetzelfde zijn :P
  zondag 8 juli 2018 @ 12:24:18 #232
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_180329706
Ik was vroeger echt een meisje-meisje met Barbies (mijn dochter ook) en ik heb dus echt geen verstand van jongensspeelgoed, maar zou gewoon afgaan op wat hij leuk vindt. Het maakt ook echt geen drol uit :P

En qua kleding koop ik soms wel eens iets van de meisjesafdeling als ik het leuk vind voor een jongen :D zo heeft hij bijvoorbeeld het molo setje met all over poesjes. En 'by the forest lake' kan ook gewoon voor jongens :{w
pi_180330138
quote:
1s.gif Op zondag 8 juli 2018 11:56 schreef littledrummergirl het volgende:
Ik was zelf ook nogal n tomboy als kind :Y was daarom ook erg blij dat ik een zoontje kreeg :@ ik zag er echt tegenop om met prisessenjurken ect aan de slag te "moeten" _O-
+1

qua kleertjes hebben we wel echt jongensspul maar zijn kamertje en de basisspullen zijn neutraal. niet omdat we een genderneutrale opvoeding willen maar geen zin om bij een 2e alles te moeten aanpassen. en zo was het ook makkelijker om het geslacht geheim te houden :)

quote:
1s.gif Op zondag 8 juli 2018 11:56 schreef LaBelleFleur27 het volgende:
Ik ga wel sturen in deze hobby denk ik want we vinden het allebei heel leuk!
gezellig!
in die hobby zou ik ook wel willen sturen maar daar moeten we nog even geduld voor hebben.
  zondag 8 juli 2018 @ 16:58:28 #234
70514 littledrummergirl
voor uw vrijmibo
pi_180335505
Grrmbll wij kochten gisteren een autostoeltje die en met gordels en isofix vast zou kunnen aldus verkoopmeneer, komen we thuis en lezen we de handleiding, kan ie alleen met isofix :( nu kan ie dus maar in een van de twee auto's -O- en hij kan niet geruild want vanuit veiligheidsoverwegingen mag je stoeltjes niet ruilen }:|

Volgende week dus nog maar een stoeltje kopen, want we gaan met de andere auto op vakantie binnenkort
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_180335857
Wat een onzin.
Als het stoeltje niet goed is moet je hem toch kunnen omruilen? Alsof je hem gaat gebruiken als hij niet past :')
Die dingen zijn niet goedkoop, ik zou gewoon terug gaan en zeggen dat je verkeerd bent geïnformeerd door de verkoper.
  zondag 8 juli 2018 @ 17:19:37 #236
70514 littledrummergirl
voor uw vrijmibo
pi_180336020
quote:
0s.gif Op zondag 8 juli 2018 17:11 schreef Flav het volgende:
Wat een onzin.
Als het stoeltje niet goed is moet je hem toch kunnen omruilen? Alsof je hem gaat gebruiken als hij niet past :')
Die dingen zijn niet goedkoop, ik zou gewoon terug gaan en zeggen dat je verkeerd bent geïnformeerd door de verkoper.
weet ook niet of t wettelijk gezien mag vanuit hun :? Ze hadden t op n papiertje hangen in de winkel zag ik. Heb er verder nog niks mee gedaan (los van balen :'))
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_180338848
Ik zou er even mee terug gaan! Slecht verkoopadvies is iets anders dan ruilen. Stel dat je niet eens een auto hebt met isofix, zit je lekker met dat ding opgescheept.

Wij hebben vandaag voor het eerst gefietst O+ M. voorop en S. achterop. Fiets van mijn moeder, ik moet zelf eerst nog een goede aanschaffen. Echt zo genieten :)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_180339062
Ook dat nog ja LDG, ik zou er mee terug gaan :Y

Fietsen O+ Wat een leuke foto!
Kan niet wachten totdat ik mijn nieuwe fiets heb!
Toch maar voor een ebike gekozen en ga dan voor een zitje achterop. Vriendlief pakt het voorzitje op zijn fiets. Ben er toch echt te klein voor }:|
pi_180339610
FF, dat is ook wel stom he dat er zo veel roze is? Ik koop de laatste tijd heel veel bij Noddles, die hebben ook hele leuke dingen voor meisjes in andere kleurtjes! En probeer ook steeds minder accessoires in roze te kopen de laatste tijd en koop soms jongensdingen. Haar kamertje is bijvoorbeeld ook mint groen met wit en met weinig roze in accessoires.

Oh Lemijn, dat is inderdaad een heel interessant filmpje en iets om over na te denken :Y Ik was vroeger zelf een meisje dat met eigenlijk alles wel kon spelen, niet perse een tomboy maar ook geen stereotype meisje-meisje en ik hoop dat C dat ook niet wordt.

Aure, wat een heerlijk jongetje heb je daar O+

M in het zwembad ziet er heerlijk relaxed uit :)

LDG, gewoon mee teruggaan hoor, wat de anderen ook zeggen; verkeerd advies is hun fout niet de jouwe.

LeSage, wat een rijkdom zo met die twee kleintjes op de fiets O+

Bedankt voor de felicitaties, ik heb een heel relaxed dagje gehad, weinig bijzonders gedaan en wat cadeautjes gekregen. Ik vier het pas volgende week voor familie dus ik geniet nog even van de rust.

We zijn trouwens sinds twee dagen eindelijk terug van 5 naar 4 flessen, ze eet haar groentehapje nu rond half 5 en daardoor kunnen we een fles laten vervallen *O* Tussendoor geef ik haar lekker water. Een vriendin van me zweert bij diksap, maar is het nou zo goed om zo’n kleintje al aan zoetigheid te laten wennen?
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_180339956
quote:
1s.gif Op zondag 8 juli 2018 16:58 schreef littledrummergirl het volgende:
Grrmbll wij kochten gisteren een autostoeltje die en met gordels en isofix vast zou kunnen aldus verkoopmeneer, komen we thuis en lezen we de handleiding, kan ie alleen met isofix :( nu kan ie dus maar in een van de twee auto's -O- en hij kan niet geruild want vanuit veiligheidsoverwegingen mag je stoeltjes niet ruilen }:|

Volgende week dus nog maar een stoeltje kopen, want we gaan met de andere auto op vakantie binnenkort
Klopt dat staat ook op de bon vermeld. Ik wilde onze ook ruilen voor een andere stoel maar ging ook niet ondanks dat ik die stoel een dag van te voren gekocht had :')
Ik heb die stoel dus wel gehouden. Maar mn nesteldrang was het er toen niet mee eens :P
  zondag 8 juli 2018 @ 20:25:25 #241
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_180339981
Ik geef alleen water te drinken. Ik ben idd van mening dat wat niet weet, wat niet deert, zeg maar.
Maar ik weet eigenlijk niet of dikzak toegevoegde waarde heeft? Volgens mij niet.

LeSage, wat heerlijk dat fietsen! Nu M. al best goed zit en ook zelf kan gaan zitten, duurt het hier ook niet lang meer voor voor ik kan gaan fietsen O+

Mijn baby is ziek -O- Haalde hem rond de middag uit bed en hij voelde best warm. Toen ik zijn romper omhoog trok om te verschonen en te tempen, zag ik dat zijn hele romp onder de vlekjes zat :o. Temp toen 38,5.
Nu net in bed gelegd met 39,5 en inmiddels ook wat vlekjes op de benen. Hij is ook wat zielig enzo :'(
Help, deel en doneer! Steun Liam in de strijd tegen SMA2! De tijd dringt!
https://steunliamtegensma2.nl/doneer/
pi_180340520
Ldg, op basis van een verkeerd advies zou je toch mogen verwachten dat ze m terugnemen. Daar zou ik toch ook echt niet blij van worden!

Ik merk ook dat ik vaak niet ontkom aan roze spulletjes. N heeft ook veel andere kleuren kleding en af en toe iets rozes vind ik dan wel oke. Als ik wat speelgoed betreft de keuze heb uit een genderneutrale kleur kies ik daar vaak voor. Daarnaast vind ik blauw voor meisjes ook weer anders dan roze voor jongens. Blauw is mijn lievelingskleur, misschien komt het daardoor .:D Grote spullen hebben hier ook neutrale kleuren, vinden we mooi en ivm wellicht een volgend kindje met ander geslacht.

Ladys, wat sneu voor M. Hopelijk slaapt hij goed vannacht en is het snel over!

Dat ziet er gezellig uit lesage! Hoe is dat met 2 i.p.v. 1 kind fietsen?

Lekker gezwommen fleur? Wij zijn ook weer geweest, het wordt echt iedere keer leuker. Steeds kan ze weer iets meer. Vandaag voor het eerst kruipend door het pierebadje en met papa van een korte en helaas stroeve buitenglijbaan O+

Nog gefeliciteerd rena!

N krijgt hier alleen water naast de bv; dat drinkt ze super goed. Ik zie echt geen reden om haar iets anders aan te bieden.

Vraagje. Sinds anderhalve maand ofzo heb ik last van een spier oid in mijn rechterschouder/nek. Voor het eerst na onze week vakantie. Ik had soms pijn als ik N oppakte. Ik ben links, maar denk dus wel dat het komt door het vele tillen van N. Is dit herkenbaar voor iemand en wat hebben jullie toen gedaan? Moet ik de spieren trainen, huisarts, fysio. Vandaag had ik er namelijk plots erg veel last van en probeer vriend nu zoveel mogelijk te laten tillen. Maar je ontkomt er natuurlijk niet aan, ik ben ook regelmatig alleen met haar.

[ Bericht 11% gewijzigd door Nolita op 08-07-2018 21:08:40 ]
  zondag 8 juli 2018 @ 21:03:41 #243
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_180340679
Wat sneu LadyS, beterschap voor de kleine man!

Wat stom van die autostoel! Ik snap het argument van niet mogen ruilen wel, maar dan verwacht je toch wel goed verkoop advies. Ik zou er ook toch nog mee teruggaan. Niet te lang mee wachten want dan wordt eventueel teruggeven nog lastiger denk ik.

Hier krijgen ze ook alleen water, en melk. Mijn peuter heeft op haar tweede verjaardag voor het eerst ranja op en krijgt dat nu alleen op feestjes. Thuis alleen water en melk en ze vindt het prima.

Mijn peuter is trouwens verre van een meisje-meisje. Ze speelt het liefst buiten, met allerlei driewielers, tractors, loopfietsjes etc. En klimmen en trampoline springen, samen met de oudere buurjongens spelen. En auto’s en traktoren kijken want dat is tof. De mooiste kleur is blauw. En ik was dus wel een meisje-meisje en snap er geen hol van :P Mijn baby heeft wel heel veel roze tot haar beschikking want die kleur is wel heel goed vertegenwoordigd bij ons thuis. Maar die pakt vooral wat er in de buurt ligt, als ze er maar op kan sabbelen.
pi_180341255
Mocht je nou echt een keer iets anders willen geven dan water, peuter drinkt ook graag thee. Bijna helemaal koud. Heel even laten trekken maar, zit er net een klein smaakje aan. Ranja vind ik voor een baby ook niet nodig. Peuter drinkt het soms en als we op een terras zitten krijgt hij meestal een appelsap.
Diksap werd door peuter trouwens niet gewaardeerd, dus ranja is bij ons Karvan met vooral veel water.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_180341454
LeSage :*
Gave fietsfoto trouwens O+ Smeer je je kindjes dan ook helemaal in?
Mijn S. heeft ook nog niet zoveel haar als de jouwe, dus ben dan ook altijd bang voor een verbrande hoofdhuid, aangezien hij een petje voortdurend aftrekt.

LDG, balen van dat autostoeltje. Desondanks zou ik vanwege het onjuiste verkoopadvies wel proberen het stoeltje terug te brengen. Of een fikse korting bedingen op een 2e stoeltje :+

Fleur, leuke zwemfoto!

LadyS, beterschap voor M!

Interessante filmpjes trouwens over dat genderspecifiek opvoeden.
pi_180341536
LadyS, vergeten om beterschap te wensen. Sneu voor je Metje :*

Tolstoj, heel eerlijk, ik smeer ze helemaal in, alleen hun bolletje niet. Ze hebben allebei een behoorlijke bos haar, dus insmeren is dan vooral haren vet wrijven. Petjes, hoedjes en andersoortige hoofdbedekking wordt niet gewaardeerd ;) en M.’s hoofdje ziet er nu nog prima uit.
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_180341647
Nolita: Ik ben fysiotherapeute en zou je aanraden om inderdaad even naar de fysio te gaan. N. wordt natuurlijk steeds zwaarder en als het door het tillen komt kun je wat advies krijgen. De fysio test wat dingen uit en aan de hand daarvan krijg je een behandeling en vaak wel oefeningen mee. :)

Leuke foto LeSage! Balen van het slechte slapen ;(

LadyS beterschap voor M! :*

LDG balen van het autostoeltje! Zou even een poging wagen bij de winkel wat betreft omruilen.

[ Bericht 4% gewijzigd door LaBelleFleur27 op 08-07-2018 22:01:20 ]
pi_180346568
LDG wat stom zeg. Ik zou toch proberen te ruilen vanwege het verkeerde advies.

Beterschap voor je kleine LadyS :*

Vervelend nolita, ik zou het even bij de fysio laten checken.

LeSage :* hopelijk valt het toch mee en slaapt ie straks weer normaal.

Wij zijn gister even naar metropolis festival geweest. Was erg gezellig en het ging heel goed met J. Alleen eenmaal thuis was het continu huilen en het duurde even voordat we hem in slaap hadden, dus ik vreesde het ergste voor de nacht. Maar zijn laatste voeding was om 21.30, hij sliep om 23.00 en kwam pas weer om 04.00 O+ dus ik heb ook echt heerlijk geslapen O+
  maandag 9 juli 2018 @ 05:30:19 #249
221912 minilot
Nancy boy
pi_180347466
Yoooooo vanuit Engeland! :W Hier ons kuiken in z'n kekke regenboogrompertje op de ochtend van de London Pride :9



Over gender doe ik later nog wel een duit in het zakje :+

Op reis met O.gaat ondertussen hartstikke goed - het is héél erg leuk allemaal! O+ Strakjes laatste dag, Kew Gardens en op huis aan. :O Verslag volgt!
Let me see you stripped down to the bone
pi_180347591
Veel plezier verder nog, mini!

Pkm, je vroeg laatst aan mij hoe het hier inmiddels ging ivm werk. :P
Het gaat best goed. Ze is zo’n 3 keer per week bij mijn schoonouders.
Bij mijn vader is onlangs darmkanker gevonden (gelukkig zonder uitzaaiingen) dus die moet wat meer rust hebben en binnenkort een operatie. Dus mijn ouders kunnen weinig oppassen.

Z. heeft vorige week eindelijk besloten dat een tuitbeker wel iets voor mevrouw is i.p.v. de ‘traditionele’ flessen met speen eraan.
Dus daar drinkt ze nu uit. Daarvoor dronk ze bij een oppas eigenlijk niet, behalve dat ze via een lepeltje toch wat binnenkreeg.
Ze wilt alleen afgekolfde melk maar geen kunstvoeding. }:| Dat is een beetje jammer maar mijn schoonmoeder heeft nu zo’n pak pap gekocht die je mag aanmaken met kv of bv. Wellicht dat ze dat wel wilt.
Verder is ze best ontspannen daar. Ze hebben een opklapbox staan en daar slaapt ze af en toe in. Ze wilt wel graag entertaint worden. :P
Ze huilt eigenlijk niet en mijn schoonouders vinden het hartstikke leuk om te doen.

Ivm vakanties van collega’s werk ik deze week 5 dagen en dat vind ik dan weer teveel maar is alleen nu.
Z. heeft het omrollen helemaal onder de knie en ze oefent lekker de kamer een beetje door.
En ze lacht wat meer. :P
pi_180348056
Ik haalde vanmorgen een heuse dreumes uit bed. Mijn kleintje is gewoon al 1 jaar O+ Van een hulpeloze baby naar een ondernemend manneke dat langs de bank stapt en de hele dag lacht O+

Aangezien ik de collages altijd zo leuk vind hier, heb ik er deze keer ook eentje in elkaar gezet.

*knip*

Ik heb hier minder gepost dan ik zou willen, maar wat heb ik genoten van alle BFD’s. Fijn dat jullie ‘luisterende oren’ en steun boden tijdens de slaapperikelen van J.

[ Bericht 16% gewijzigd door kazy op 09-07-2018 20:22:57 ]
pi_180348126
Gefeliciteerd Kazy! *O*

Mooie collage O+
pi_180348179
LadyS, hoe gaat het vandaag met M? Beterschap voor hem :*

Nolita, heel herkenbaar die nekpijn, ik heb het ook heel vaak sinds C er is. Ik neem meestal een paracetamol of ik smeer er wat spierbalsem op en dan ontspant het wel wat. Maar ik denk dat Fleur het beste advies geeft, wat ik eigenlijk ook zou moeten doen :@

Aure, wat lekker zo’n nacht, heeft hij daarna ook nog geslapen? :)

Oh Mini wat een lekker kuikentje heb je daar, ik spot spekarmpjes :9

Venco, wat fijn dat Z het zo goed doet bij je schoonouders! Wat heftig voor je vader, veel sterkte daarmee!

Kazy, gefeliciteerd met je dreumes O+ Mooie collage!

Ik trof mijn baby vanmorgen overdwars en op haar buik aan in bed :D En maar lachen zodra ze mij ziet he _O-
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_180348247
Mini wat leuk! O+

Fijn van de goede nacht Aure :)

Jij ook vervelend van de nekpijn rena! Mijn rug weigert wel eens post-baby :') Mooi hoe C. in bed lag haha!

Fijn dat het bij jullie ook goed gaat Venco! :)
pi_180348700
Wat fijn dat het zo goed gaat Venco! Die tuitbeker drinkt ze daar al netjes uit? Banaan morst nog als een malle. :D

Veel plezier Mini! :*

Wat fijn Aure, een festival. O+ Jammer van het huilen thuis maar een leuke dag is wat waard he. :)

Gefeliciteerd Kazy! :* Tot in het dreumestopic. :W

Leuk Rena dat C. zo vrolijk is als ze je ziet. O+
Banaan lacht ook zodra hij wakker wordt en ons ziet. Toch zou ik mijn gezicht dan nog wel even willen verstoppen. :@

Gisteren hadden we een kinderverjaardag. Banaan sliep wel anderhalf uur in de draagzak! Onze vriendin vind dat een hazenslaapje, de schok op haar gezicht dat hij meestal niet langer slaapt dan drie kwartier. _O-
Banaan vond het leuk, vooral in het zwembadje liggen en een kindje dat water over zijn buikje goot. En daarna twee kindjes die met hun handjes op zijn blote buikje sloegen, daar houdt hij van. O+

We zijn nou op weg naar de Efteling, een dagje met mijn familie. Ik ben benieuwd hoe hij het vindt, ik heb er in ieder geval zin in. Het begint al goed, hij is voor het eerst in maanden (met muziek heel hard) in slaap gevallen in de auto. *O*
Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.
pi_180348704
Nieuwe 6 maanden stats: 7800 gram bij 70cm. (hij is een lijn gestegen in de curve qua lengte) Nu beginnen met brood etc en verder waren ze tevreden :) Eens een eetschema gaan uitvogelen :P
pi_180349100
Veel plezier mini! En ik ben benieuwd naar jouw duit in het zakje over gender ;)

Kazy gefeliciteerd!

Rena, hij sliep daarna tot 8 uur dus dat was ook prima.

Veel plezier in de Efteling PKM!


Goede stats Fleur! Ik moet J. ook maar weer eens laten wegen. Ben zo benieuwd hoeveel spek er inmiddels aan zit :D
  maandag 9 juli 2018 @ 10:12:25 #258
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_180349392
Van harte gefeliciteerd met je toffe dreumes Kazy! Mooie collage. En al langs de bank stappen - ongelooflijk he, wat ze leren in een jaar? Tot binnenkort aan de overkant ;).
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_180349551
Gefeliciteerd met je dreumes kazy!
Leuke collage O+
Tot snel in het andere topic.
  maandag 9 juli 2018 @ 10:21:37 #260
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_180349594
Gefeliciteerd Kazy!

En hier gaat het ook allemaal zo snel (13 juni werd die van ons een jaar), nu druk aan het stappen langs de tafel en de bank. En het klimmen heeft ie ontdekt, kan nu ook zelf de bank op. _O-
pi_180350539
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2018 10:19 schreef Flav het volgende:
Gefeliciteerd met je dreumes kazy!
Leuke collage O+
Tot snel in het andere topic.
Volgens mij zei jij dat je naar Griekenland ging he? (ivm die mazelenepidemie). Wij hebben het even aangekaart bij het cb en M. heeft de vervroegde vaccinatie gekregen (BMR is dat geloof ik).

Jij ook nog gefeliciteerd LastPost!

[ Bericht 0% gewijzigd door LaBelleFleur27 op 09-07-2018 11:51:31 ]
pi_180351627
quote:
1s.gif Op maandag 9 juli 2018 11:03 schreef LaBelleFleur27 het volgende:

[..]

Volgens mij zei jij dat je naar Griekenland ging he? (ivm die mazelenepidemie). Wij hebben het even aangekaart bij het cb en M. heeft de vervroegde vaccinatie gekregen (BMR is dat geloof ik).
Ja klopt!
Fijn dat ze hem meteen gezet hebben.
Wij mogen volgende week maandag, meteen even aankaarten! :)
pi_180353033
Lesage, wat een heerlijke fietsfoto! Mis meteen het fietsen als ik dat zo zie, maar duurt nog wel even voor N. daar groot genoeg voor is.

Minilot, veel plezier in Engeland! Gave regenboogromper _O_

Kazy, gefeliciteerd met je dreumes en een hele fijne dag! Super collage O+

Pannenkoekenmix, heel veel plezier in de Efteling! Met een powernap voor Banaan in de auto gaat dat vast wel goedkomen :Y

LaBelleFleur, fijn dat de stats goed waren! Leuk die fase van melk naar vast voedsel, levert briljante gezichtsuitdrukkingen op bij nieuwe smaken _O_

Ik zit met een onrustige baby op schoot die heel veel last heeft van krampjes. Arm meisje begint steeds vlak voor ze in slaap valt te huilen. En dan komt er over een uur nog kraamvisite, goede timing -O-
  maandag 9 juli 2018 @ 13:54:09 #264
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_180353524
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2018 08:35 schreef rena het volgende:
LadyS, hoe gaat het vandaag met M? Beterschap voor hem :*

Koorts was weg vanmorgen, de vlekjes/pukkeltjes zijn uitgebreid. Hij is wel nog steeds uit zijn hum en steeds aan het mopperen. Hij ligt nu alweer een tijdje te slapen. We hebben wel even de huisarts gebeld voor info, en ze zei dat het lastig oordelen was over de telefoon dus vanmiddag gaan we even langs.
Ik ging hem even wassen met een washandje (hydrofiel) en hij begon heel hard te huilen ;( :'( , volgens mij doet zijn huid ook zeer ofzo :( Ben nu benieuwd hoe hij straks wakker wordt
Help, deel en doneer! Steun Liam in de strijd tegen SMA2! De tijd dringt!
https://steunliamtegensma2.nl/doneer/
pi_180359647
Gefeliciteerd Kazy, je hebt gewoon al een dreumes! O+ *O*

LadyS hoe gaat het nu met M.? Beterschap :*

Hebben jullie baby's ook last van muggen? N. zit helemaal onder. Bestaan er middeltjes tegen voor baby's?
  Moderator maandag 9 juli 2018 @ 18:55:39 #266
382129 crew  Donna
pi_180360271
Wij hebben iig een klamboe om het ledikantje want G zat er ook onder. :{
pi_180360387
Och wat sneu LadyS, hopelijk viel het mee :*

Wij hebben horren dus tot noch toe zelden muggen in huis, even afkloppen :P

Mijn baby heeft weer krampjes, volgens mij omdat ze nu hele potjes groente krijgt :{ Laatste uur heel veel huilen en scheten laten. En papa komt thuis en ze is weer *) :?
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_180360460
Wij hebben airco boven, waardoor het ‘s avonds niet meer open hoeft en ‘s nachts staat de blowstand zachtjes aan, hebben muggen een hekel aan. Gelukkig valt het dus wel mee hier.
Bij S. hadden we dat niet en gebruikten we een klamboe. Wel goed opletten dat je ‘m strak spant, want anders pakken ze het nog wel eens in bed.
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_180360655
Leuk naar de Efteling pkm!

Ah Schanu sneu is dat altijd! Ging het nog een beetje met de kraamvisite?

Hoe was het bij de huisarts LadyS?

Ja herkenbaar rena, hier ook meer sinds vast voedsel. Sneu is dat!
  maandag 9 juli 2018 @ 20:07:54 #270
70514 littledrummergirl
voor uw vrijmibo
pi_180361696
Kazy :* gefeliciteerd met je mooie man

Ladys, weet je al wat voor bultjes je kleintje heeft? En hoe is het nou met m?
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
  maandag 9 juli 2018 @ 20:08:42 #271
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_180361712
Hier nog niet veel muggen gezien gelukkig, is die zeewind toch nog ergens goed voor ;)

Hoe was de Efteling, pkm?

M. heeft dus zesde ziekte. Dus gewoon uitzieken. Ze waarschuwde nog wel dat wij het ook nog konden krijgen :o Hebben jullie dat ook wel eens gehad? Je schijnt er als volwassene best ziekt van te worden.
Met M. gaat het wel. Hij is zeurderig en hangerig en ziet er uit als een krentenbol :D Nog steeds geen koorts (toen ik hem vanmiddag uit bed haalde had hij zelfs 36,2)
Help, deel en doneer! Steun Liam in de strijd tegen SMA2! De tijd dringt!
https://steunliamtegensma2.nl/doneer/
pi_180362008
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2018 20:08 schreef LadyS het volgende:
Hier nog niet veel muggen gezien gelukkig, is die zeewind toch nog ergens goed voor ;)

Hoe was de Efteling, pkm?

M. heeft dus zesde ziekte. Dus gewoon uitzieken. Ze waarschuwde nog wel dat wij het ook nog konden krijgen :o Hebben jullie dat ook wel eens gehad? Je schijnt er als volwassene best ziekt van te worden.
Met M. gaat het wel. Hij is zeurderig en hangerig en ziet er uit als een krentenbol :D Nog steeds geen koorts (toen ik hem vanmiddag uit bed haalde had hij zelfs 36,2)
M. had laatst ook de zesde ziekte! Wij hebben er beide geen last van gehad gelukkig :)
pi_180362041
Dank voor de felicitaties! O+

LadyS beterschap voor de kleine man :*
pi_180363847
LadyM, beterschap voor je M.!

Rena, zielig die krampjes, helaas kan je er zo weinig aan doen. Bij N. helpt de kipkep nog het beste, of heel dicht met haar buikje tegen mij aandrukken. Alle andere vormen van druk op haar buikje vindt ze dan juist weer niet fijn (bv op onderarm liggen).

Elisa, N. slaapt nog bij ons op zolder in de cosleeper en daar hebben we horren laten plaatsen dus gelukkig geen last van muggen. Mijn dreumes dochter heeft wel een paar bultjes maar de hor in haar kamer is stuk dus daar hebben we een nieuwe voor laten inmeten. Onze achtertuin grenst aan het water dus het stikt hier werkelijk van de muggen in de zomer. Ze zeggen dat watermuggen niet steken, nou deze wel :')

Je hebt overigens ook van die muggen-afschrik-dingen voor in het stopcontact, iemand daar ervaringen mee? Wij hebben er ooit een geprobeerd maar die deed niet zoveel. Mijn vrouw smeert zich elke avond in met deet (stinkende troep _O- ), dat werkt dan weer wel maar ik durf niet te zeggen of je kindjes daar ook mee in mag smeren.

Het ging hier goed met de kraamvisite, was zelfs hartstikke gezellig. N. heeft heerlijk liggen pitten in de armen van mijn gast, haha, ik doe denk ik iets verkeerd :')
pi_180365347
LeSage,
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beterschap voor M. ladyS. :*
Morgen ben ik vast weer mezelf.
  dinsdag 10 juli 2018 @ 07:05:28 #276
149959 SQ
snelle trees
pi_180368987
Geen deet op baby's smeren! Koop een klamboe, dat werkt écht ;)
disclaimer
  dinsdag 10 juli 2018 @ 07:31:28 #277
429226 arvensis
Moeder x 3
pi_180369117
Mini, heb je genoten van je vakantie? :)

Kazy, nog gefeliciteerd met je dreumes. O+

Rena ook gefeliciteerd. O+

En Lastpost ook!

Pkm, hoe was de Efteling? Wij hebben ook kaartjes, binnenkort ook maar gaan. :)

Fleur, goede stats! *O*

LeSage, wat een leuke foto van jullie op de fiets!

Hier geen muggen denk ik, maar ik ben wel flink gebeten door iets in m’n nek. :{ 10/15 bultjes.

:* voor alle zieke baby’s en baby’s met krampjes. :*

Wij zijn gister bij de kinderarts geweest. Hij deelde mijn vermoeden van kma. Ik mag nu 3 maanden op een koemelkvrij dieet. Is lastiger dan gedacht. Man kwam gister met Nibb it aanzetten, dus ik eet het zonder er bij na te denken. En hoppa.. meteen raak. :(


Mijn baby wordt ook groot.
Protège moi de mes désirs.
pi_180369152
Succes Duman! Ik moest 2 weken koemelk vrij en vond dat al een hele opgave! Gelukkig bleek M. daar geen last van te hebben (osteopaat vond d’r baby acne erg vurig, icm kramp was het het proberen waard). En knappe U O+

Wij waren zaterdag naar de newborn spa en sindsdien valt m zo rond 8 a 9u als een blok in slaap (op een van ons) en wordt dan rond 2/3 weer wakker. Eerder sliep ze rond 11 en kwam weer rond 5/6. Dat laatste vond ik eigenlijk fijner..
pi_180369365
Vervelend Duman! Hopelijk werkt het wel voor U. :* Mooie foto van U. O+

Wij hebben geen last van muggen. Wel van de processierups, die zijn ook best naar heb ik gemerkt. }:|

Ik had gisteren na mijn werk een heel vrolijk kind O+


En deze is voor mini. Na de tip om speelgoed in de kast te leggen :P Hij weet het feilloos te vinden :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 10 juli 2018 @ 09:00:49 #280
70514 littledrummergirl
voor uw vrijmibo
pi_180369981
Bfd *O*

Pasta is zn lievelings O+ en dan niet n paar droge stukjes, maar all in met saus en knoflook _O- en dan ook niet van n lepel maar lekker zelf doen :D heerlijke smeerkees

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_180369985
Oh Duman, wat ellendig van de kma, hopelijk knapt U op van het aangepaste dieet. Wat een hunkie is het toch O+

LadyS, beterschap voor M! Hopelijk slaat het jullie over!

Fleur wat een heerlijk blij mannetje :D O+

De kapitein O+
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_180370450
Die slabber is meer voor de sier denk ik :D maar wel heel herkenbaar, maar dan x2 :'(

Duman, ik snap niet dat jouw baby alweer zo groot aan het worden is. Wel echt heel balen van de kma.

Fleur, dat is wel handig met die kast! Bij ons zit speelgoed ook onder de tv-kast, maar dan in verrijdbare kratjes. Ideaal opruimen ook!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_180370531
Zeg M, hou daar eens mee op, zo groot te worden :D O+

Wij hadden van het weekend een babyvriendje op bezoek en C was er nog niet zo weg van geloof ik, hij is een stukje drukker :D

“Wat sta je daar foto’s te maken, vrouw, help me :{w

[ Bericht 9% gewijzigd door rena op 10-07-2018 14:06:12 ]
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_180370679
Dat gezicht rena :D ze moet er nog niets van hebben.
Word je voorlopig nog geen oma dus }:|
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_180370781
Duman, als je tips/ervaringen wilt over KMA en dieet, pm gerust.
pi_180370958
Duman, wat enorm vervelend van de kma! Lijkt me heel naar om nu overal rekening mee te moeten houden qua eten en drinken, maar ik hoop dat het resultaat er wel naar is. Sterkte! En wat een prachtig ventje heb je daar O+

Vitabella, wat vervelend van het nieuwe slaapritme, ik hoop dat het snel weer terug gaat naar het oude (of een nog beter) ritme.

Fleur, de processierups :N dan heb ik 10 keer liever muggen, wat lijkt me dat ellendig zeg! En wat een heerlijk vrolijk en mooi kind!

Littledrummergirl, eetfoto's O+ lekker zelf doen, gelijk heeft ie want niks leuker dan lekker kliederen met eten :')

Lesage, wat een knapperd en wat knap dat hij al kan staan! Gaat hard dan opeens.

Rena, die blik! _O- mooi meisje!

Mijn N. begint soms al te lachen. Toch een fijne afwisseling van de vele onrustige momenten waarop ze zo ongelukkig lijkt. Ze is alweer bijna 6 weken, wat gaat de tijd toch snel.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_180371517
Ldg heerlijk ventje O+

LeSage wat gaat ie snel! leuke foto's O+

Rena ik kan je foto niet zien :'( M. krijgt komend weekend een babyvriendje op bezoek (van heel toevallig dezelfde geboortedatum, ze schelen 2,5 uur) Ben benieuwd hoe dat gaat :P

Schanu wat een mooi meisje heb je daar O+
pi_180372554
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 juli 2018 10:00 schreef LeSage het volgende:
Dat gezicht rena :D ze moet er nog niets van hebben.
Word je voorlopig nog geen oma dus }:|
Nee, we hebben er al over gegrapt dat we ze uithuwelijken over 18 jaar, maar de liefde is er nu nog niet :P Ze schelen maar 5 dagen, erg leuk :)

Schanu, wat een klein poppetje heb je daar nog zeg, en die eerste lachjes voelen als een soort beloning he? O+ Shirtje is leuk, die heb ik ook voor C :)

Fleur en als je de pagina vernieuwd?
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_180372653
O jongens jullie babies O+ O+ O+
Want het leven is niet meer dan een sprookje
pi_180372883
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 juli 2018 12:02 schreef rena het volgende:
Fleur en als je de pagina vernieuwd?
Nee ik zie alleen een blauw plaat met imgbb.com ;(
  Moderator dinsdag 10 juli 2018 @ 12:42:18 #291
382129 crew  Donna
pi_180373078
Schanu wat een plaatje, die haartjes! O+
  dinsdag 10 juli 2018 @ 13:22:53 #292
221912 minilot
Nancy boy
pi_180373694
Bijlees stel ik nog even uit want heel veel reisjeswas weg te werken voordat ik de laptop openklap, maar per telefoon hier alvast als BFD een bloemlezing van O. in Engeland *)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het ging allemaal nog zoveel makkelijker dan ik had verwacht! Een uur na aankomst in het eerste hotel spuugde O. eerst in het ene bed en lekte vervolgens poep door op het tweede bed.. :') Maar vanaf dat moment helemaal geen ongelukjes meer. O. sliep goed, was belachelijk vrolijk, at uitstekend (heb overal in het openbaar zitten borstvoeden) en heeft in totaal precies één half uur gehuild en dat was in de auto gisterenavond op weg van Calais naar huis en toen waren we alledrie moe en knorrig, dus prima! :)

Ik had vooraf echt niet verwacht dat een baby van zes maanden er bij dit tripje echt al zo 'bij' zou zijn, maar O. nam alles zich op, reageerde overal op en was al met al gewoon een retegezellige reisgenoot. O+ Ja, die mag wel vaker mee! *)

[ Bericht 1% gewijzigd door minilot op 10-07-2018 16:39:14 ]
Let me see you stripped down to the bone
pi_180373975
Oh wat ontzettend leuk mini! Hij ziet er ook erg blij uit op alle foto's! O+
  dinsdag 10 juli 2018 @ 13:54:09 #294
221912 minilot
Nancy boy
pi_180374319
O. werd trouwens om de haverklap een paar tellen hysterisch blij tijdens het concert: steeds als een nummer afgelopen was dacht -ie dat een paar duizend mensen tegelijk het door ons nogal veel gebezigde Klap eens in je handjes inzetten :') O+
Let me see you stripped down to the bone
pi_180374632
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2018 13:54 schreef minilot het volgende:
O. werd trouwens om de haverklap een paar tellen hysterisch blij tijdens het concert: steeds als een nummer afgelopen was dacht -ie dat een paar duizend mensen tegelijk het door ons nogal veel gebezigde Klap eens in je handjes inzetten :') O+
:D _O- Wat ziet het er heerlijk uit jullie tripje!
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_180375498
Minilot wat klinkt dat als een fantastische reis! Hele gave foto's, O. heeft zichtbaar genoten O+

En die eerste lachjes zijn idd zo mooi en fijn. Dus nu ben ik hele dagen als een idioot aan het kirren tegen mijn baby in de hoop op nog meer lachjes :')

En N. was gezegend met een mooie haarbos bij de geboorte maar het begint nu al wat uit te dunnen en lichter te worden (mijn andere dochter ging ook van donker naar blond terwijl ik toch echt bruin haar heb, bijzonder hoeveel de oudste op mijn vrouw lijkt -die wel blond is- terwijl ik haar heb gedragen :')). N. heeft echter ook een stuk of 6 kruinen waardoor het haar bovenop altijd recht overeind staat, ongeacht hoe vaak je het nat maakt en weer plat drukt. Het arme kind zal vrees ik nooit voor een korte coupe kunnen kiezen :')
  Moderator dinsdag 10 juli 2018 @ 16:23:57 #297
382129 crew  Donna
pi_180377434
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2018 13:54 schreef minilot het volgende:
O. werd trouwens om de haverklap een paar tellen hysterisch blij tijdens het concert: steeds als een nummer afgelopen was dacht -ie dat een paar duizend mensen tegelijk het door ons nogal veel gebezigde Klap eens in je handjes inzetten :') O+
Hahaha.. Heerlijke foto's!
pi_180379727
Ik doe later even een grotere post, maar ben even benieuwd naar jullie ervaringen.

J. is nu bijna 6 weken en slaapt overdag op mij of in zijn hangmat in de box. Aangezien ik toch nog verlof heb vind ik dat helemaal prima, maar vanaf wanneer zou ik hem overdag in zijn wieg moeten laten slapen? Vanaf wanneer hebben jullie dat gedaan?
  dinsdag 10 juli 2018 @ 18:11:40 #299
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_180379781
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2018 18:08 schreef Aure het volgende:
Ik doe later even een grotere post, maar ben even benieuwd naar jullie ervaringen.

J. is nu bijna 6 weken en slaapt overdag op mij of in zijn hangmat in de box. Aangezien ik toch nog verlof heb vind ik dat helemaal prima, maar vanaf wanneer zou ik hem overdag in zijn wieg moeten laten slapen? Vanaf wanneer hebben jullie dat gedaan?
Je moet helemaal niets Aure, maar hier sliep mijn dochter al vanaf dag 1 op haar kamertje in haar eigen bedje :)

Je kan zo af en toe proberen hem in zijn bedje te leggen, en zien hoe hij daarop reageert ..
Wir müssen leben, bis wir sterben!
pi_180380460
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2018 18:08 schreef Aure het volgende:
Ik doe later even een grotere post, maar ben even benieuwd naar jullie ervaringen.

J. is nu bijna 6 weken en slaapt overdag op mij of in zijn hangmat in de box. Aangezien ik toch nog verlof heb vind ik dat helemaal prima, maar vanaf wanneer zou ik hem overdag in zijn wieg moeten laten slapen? Vanaf wanneer hebben jullie dat gedaan?
niets moet.
hier werden de slaapjes na 6 weken ineens langer en ben ik hem boven in bed gaan leggen ipv dat hij op mij of in de kinderwagenbak lag te slapen. nu zijn er nog wel dagen dat slapen niet lukt, zoals vandaag, en dan ligt hij weer lekker de hele dag bij mij.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')