abonnement Unibet Coolblue
pi_180219328
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 juli 2018 20:38 schreef richolio het volgende:

[..]

Ook dan kunnen ze gewoon terugkomen hierheen
Dan kunnen ze iig niet gewoon doorlopen en kunnen ze in vreemdelingendetentie gezet worden tot uitzetting.
Nu moeten ze een huis en bijstand krijgen :')
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
pi_180219395
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 juli 2018 20:42 schreef richolio het volgende:

[..]

Eens met levenslang. Alleen is dat helaas (nog) niet zo. Dus dat is nu geen optie, en ze komen juist nu hierheen

En zonder paspoort is er alsnog een kans dat ze hierheen komen, alleen weet helemaal niemand dat. Dat is toch ook gevaarlijk?
Het is nog erger dan je zegt. Nederland helpt actief om ze hierheen te halen. Het kabinet en met name de VVD wil uitstralen dat ze streng zijn en dat de Syriëgangers niet terugkomen, maar achter de schermen hanteert Grapperhaus een heel andere agenda.

Zie de tweet in de OP: "ze hebben Nederlandse papieren gekregen". Nuff said.
pi_180219441
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 juli 2018 20:43 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Godver. Gaan ze nou serieus moeite doen om de kans op gevaar te verminderen?! Vreselijk.
Jihadisten hierheen halen = moeite doen om de kans op gevaar te verminderen.... _O_

Ik welk parallel universum is dat? Lala-universum?

In Irak knopen ze ze gewoon op. DAT is de kans op gevaar verminderen.
Ze hier na een korte periode vrij rond laten lopen niet.
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
pi_180219446
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 juli 2018 20:42 schreef richolio het volgende:

[..]

Eens met levenslang. Alleen is dat helaas (nog) niet zo. Dus dat is nu geen optie, en ze komen juist nu hierheen

En zonder paspoort is er alsnog een kans dat ze hierheen komen, alleen weet helemaal niemand dat. Dat is toch ook gevaarlijk?
Elke terrorist kan illegaal zonder paspoort hierheen komen, daarom gaan we ze toch niet hierheen halen ?
pi_180219447
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 juli 2018 20:43 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Godver. Gaan ze nou serieus moeite doen om de kans op gevaar te verminderen?! Vreselijk.
Nee, ze doen het omgekeerde: Syriëgangers (actief) hierheen halen in plaats van ze daar laten wegrotten, Nederlanderschap intrekken en bij verstek tot levenslang veroordelen.

In plaats daarvan nemen we hier liever het soort risico dat ze in België ook nemen, waar onlangs een vrijgelaten moslimradicaal in Luik nog even drie onschuldige mensen doodde.
  dinsdag 3 juli 2018 @ 20:51:47 #56
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_180219541
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2018 20:48 schreef Klepper272 het volgende:

[..]

Elke terrorist kan illegaal zonder paspoort hierheen komen, daarom gaan we ze toch niet hierheen halen ?
Niet elke terrorist komt uit Nederland.
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
  dinsdag 3 juli 2018 @ 20:53:32 #57
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_180219591
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2018 20:01 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Dat heeft hier niets mee te maken uilskuiken.
Hoezo? Is in essentie precies hetzelfde.

En schelden... :N
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
  dinsdag 3 juli 2018 @ 20:56:50 #58
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_180219686
Ik heb liever een terrorist in Nederland met een heel leger hulpverleners en AIVD'ers erbovenop, dan eentje die volledig uit het beeld is verdwenen.

Bovendien is Nederland niet echt in een positie om dit te weigeren, want dan gaat ome Erdogan weer dreigen met het openzetten van de grenzen.
  dinsdag 3 juli 2018 @ 20:57:05 #59
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_180219691
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2018 20:46 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Het is nog erger dan je zegt. Nederland helpt actief om ze hierheen te halen. Het kabinet en met name de VVD wil uitstralen dat ze streng zijn en dat de Syriëgangers niet terugkomen, maar achter de schermen hanteert Grapperhaus een heel andere agenda.

Zie de tweet in de OP: "ze hebben Nederlandse papieren gekregen". Nuff said.
Heb jij liever dat ze hierheen worden gehaald en dat ze dan (nauw) in de gaten worden gehouden door de inlichtingendiensten, of dat we niets doen en ze uiteindelijk zelf wel terugkomen, maar dat niemand dan weet waar ze zijn en wat ze aan het doen zijn?

Want de kans is groot dat ze hun weg zelf wel terugvinden. En dan is de kans groot dat niemand echt weet dat ze er zijn. Vind je dat niet ook gevaarlijk? Ik wel. Nee, haal ze dan liever hierheen, vervolg ze strafrechtelijk en monitor ze nauw (en hun netwerk mits ze dat hebben).
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
  dinsdag 3 juli 2018 @ 20:57:40 #60
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_180219704
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2018 20:56 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Ik heb liever een terrorist in Nederland met een heel leger hulpverleners en AIVD'ers erbovenop, dan eentje die volledig uit het beeld is verdwenen.

Bovendien is Nederland niet echt in een positie om dit te weigeren, want dan gaat ome Erdogan weer dreigen met het openzetten van de grenzen.
Ja dit.

Ik snap niet dat iemand dat niet liever heeft.
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
pi_180219711
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2018 20:56 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Ik heb liever een terrorist in Nederland met een heel leger hulpverleners en AIVD'ers erbovenop, dan eentje die volledig uit het beeld is verdwenen.

Bovendien is Nederland niet echt in een positie om dit te weigeren, want dan gaat ome Erdogan weer dreigen met het openzetten van de grenzen.
Erdogan heeft ze niet eruit gegooid snuggere. Ze mochten hoger beroep vrij afwachten en zijn toen naar de NLe ambassade gerend.
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
  dinsdag 3 juli 2018 @ 20:58:17 #62
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_180219716
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2018 20:56 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Ik heb liever een terrorist in Nederland met een heel leger hulpverleners en AIVD'ers erbovenop
Waarom niet gewoon in de gevangenis in Turkije?
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_180219749
quote:
14s.gif Op dinsdag 3 juli 2018 20:57 schreef richolio het volgende:

[..]

Ja dit.

Ik snap niet dat iemand dat niet liever heeft.
Ik heb liever dit: https://nieuws.tpo.nl/201(...)uim-300-terroristen/
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
pi_180219758
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2018 20:56 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Ik heb liever een terrorist in Nederland met een heel leger hulpverleners en AIVD'ers erbovenop, dan eentje die volledig uit het beeld is verdwenen.

Bovendien is Nederland niet echt in een positie om dit te weigeren, want dan gaat ome Erdogan weer dreigen met het openzetten van de grenzen.
Dit soort naïviteit nekt Nederland. En het is ook nog eens onrechtvaardig voor onschuldige mensen die jarenlang op de wachtlijst staan voor de juiste geestelijke gezondheidszorg. Wacht nog maar even, we gaan eerst terroristen helpen.

De opmerking over Erdogan slaat ook nergens op. Turkije heeft deze jihadgangers nota bene zelf veroordeeld. Had ze daar mooi hun straf laten uitzitten. Maar nee, we halen ze naar Nederland, waar ze flutstrafjes krijgen en een compleet leger hulpverleners. Alsof ze niks ergs hebben gedaan. Ziek is het.
  dinsdag 3 juli 2018 @ 21:00:46 #65
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_180219783
quote:
Prima, maar dat is geen optie voor Nederland. Bovendien ben ik principieel tegen de doodstraf.
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
pi_180219819
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 juli 2018 20:38 schreef richolio het volgende:

[..]

Ook dan kunnen ze gewoon terugkomen hierheen
Daarom moeten die grenzen ook dicht, hoe vaak moeten we dat nog zeggen!
Ik zou best christen en verlost willen zijn, als de christenen er maar wat verloster uit zouden zien.
(Nietzsche)
pi_180219832
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2018 20:53 schreef thedeedster het volgende:

En schelden... :N
Ga eens bij jezelf te rade. :')
pi_180219841
quote:
2s.gif Op dinsdag 3 juli 2018 20:58 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Waarom niet gewoon in de gevangenis in Turkije?
Idd niks mis mee.
Ik zou best christen en verlost willen zijn, als de christenen er maar wat verloster uit zouden zien.
(Nietzsche)
  dinsdag 3 juli 2018 @ 21:03:25 #69
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_180219852
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 juli 2018 20:57 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]

Erdogan heeft ze niet eruit gegooid snuggere. Ze mochten hoger beroep vrij afwachten en zijn toen naar de NLe ambassade gerend.
Ze zijn vrijgelaten om het hoger beroep in Nederland af te wachten, snuggere. Erdogan is ze ook liever kwijt dan rijk.
pi_180219866
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2018 20:59 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Dit soort naïviteit nekt Nederland. En het is ook nog eens onrechtvaardig voor onschuldige mensen die jarenlang op de wachtlijst staan voor de juiste geestelijke gezondheidszorg. Wacht nog maar even, we gaan eerst terroristen helpen.

De opmerking over Erdogan slaat ook nergens op. Turkije heeft deze jihadgangers nota bene zelf veroordeeld. Had ze daar mooi hun straf laten uitzitten. Maar nee, we halen ze naar Nederland, waar ze flutstrafjes krijgen en een compleet leger hulpverleners. Alsof ze niks ergs hebben gedaan. Ziek is het.
Misschien kan Rutte het uitleggen bij Jinek
Ik zou best christen en verlost willen zijn, als de christenen er maar wat verloster uit zouden zien.
(Nietzsche)
pi_180219873
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 juli 2018 21:00 schreef richolio het volgende:

[..]

Prima, maar dat is geen optie voor Nederland. Bovendien ben ik principieel tegen de doodstraf.
Domme naïviteit is dat. Zeker in dit geval.
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
  dinsdag 3 juli 2018 @ 21:04:39 #72
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_180219882
quote:
2s.gif Op dinsdag 3 juli 2018 20:58 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Waarom niet gewoon in de gevangenis in Turkije?
Ik neem aan dat ze uitgeleverd worden aan Turkije als ze in Nederland niet veroordeeld worden.
pi_180219891
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 juli 2018 20:57 schreef richolio het volgende:

[..]

Heb jij liever dat ze hierheen worden gehaald en dat ze dan (nauw) in de gaten worden gehouden door de inlichtingendiensten, of dat we niets doen en ze uiteindelijk zelf wel terugkomen, maar dat niemand dan weet waar ze zijn en wat ze aan het doen zijn?

Want de kans is groot dat ze hun weg zelf wel terugvinden. En dan is de kans groot dat niemand echt weet dat ze er zijn. Vind je dat niet ook gevaarlijk? Ik wel. Nee, haal ze dan liever hierheen, vervolg ze strafrechtelijk en monitor ze nauw (en hun netwerk mits ze dat hebben).
Ik heb liever dat ze daarginds wegrotten, worden veroordeeld (liefst ter dood) en dat we hier beleid instellen om te voorkomen dat ze ooit terugkomen. Veroordeel ze gewoon allemaal bij verstek tot levenslang, pak hun Nederlandse nationaliteit af.

En daar komt nog bij dat het vaak genoeg misgaat met tbs'ers en dan soort volk. Ze zijn dan zogenaamd "uitbehandeld", maar ze zijn nog niet op vrije voeten of ze slaan weer toe. Jihadisten naar Nederland halen vergroot juist de risico's voor onze samenleving.
  dinsdag 3 juli 2018 @ 21:05:26 #74
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_180219907
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2018 21:03 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Ze zijn vrijgelaten om het hoger beroep in Nederland af te wachten, snuggere. Erdogan is ze ook liever kwijt dan rijk.
Hij wordt er voor betaalt, hij moet niet zeuren. Als men nou gewoon meteen het paspoort had afgenomen was dit ook niet gebeurd.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_180219917
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 juli 2018 20:57 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]

Erdogan heeft ze niet eruit gegooid snuggere. Ze mochten hoger beroep vrij afwachten en zijn toen naar de NLe ambassade gerend.
En Nederland trapt erin, cq. verleent alle nodige medewerking, zoals het verstrekken van Nederlandse papieren. |:(
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')