abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 4 juli 2018 @ 09:06:35 #101
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_180229947
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2018 07:32 schreef westwoodblvd het volgende:
Het is een beetje afgezaagd, maar inmiddels is de stelregel: een nieuwe week, een nieuw corruptieschandaal van Scott Pruitt :').

Het laatste:
- je medewerkers hotelreserveringen laten maken op hun eigen persoonlijke creditcards en dan weigeren om terug te betalen (WTF? 8)7 )
- lobbyen bij lobbyvriendjes om zijn vrouw een baan te bezorgen (is een terugkerend thema, Scott doet werkelijk alles om zijn vrouw uit huis te krijgen, zal wel een leuk huwelijk zijn) maar dan wel voor minstens 200k per jaar :')
- de huisjurist inzetten om onder een huurcontract uit te komen (je weet wel, dat luxueuze appartement van een lobbyist waar hij voor een schijntje in mocht, maar toen niet meer wilde vertrekken, zodat de lobbyist in kwestie gedwongen was om de sloten te vervangen 8)7 )
- een geheime agenda bijhouden zodat niemand kon zien welke meetings hij met oliebedrijven had

Etcetera, etcetera, etcetera.

Pruitt aides reveal new details of his spending and management at EPA
https://www.washingtonpos(...)2e182a3bc_story.html
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_180230216
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2018 00:52 schreef zomerindebol het volgende:

[..]

So nog niet eens een pagina niet reageren :)
Ik spreek niet zoveel nederlands en schrijven al helemaal niet dus gebruik dit meer om nog een beetje vorm vast te houden, maar het is wel duidelijk genoeg lijkt me.
Jij lijkt te suggereren dat de Amerikaanse middenklasse nauwelijks profiteert van de tax cuts omdat de Democraten weigerden mee te stemmen. Corrigeer mij gerust indien ik jouw woorden verkeerd interpreteer, maar dat is wat ik uit jouw bijdragen haal.

Mocht mijn lezing de juiste zijn, dan ben je pijnlijk slecht geïnformeerd.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  woensdag 4 juli 2018 @ 09:31:20 #103
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_180230257
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_180230397
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  woensdag 4 juli 2018 @ 09:47:14 #105
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_180230481
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2018 02:56 schreef zomerindebol het volgende:

[..]

Zijn geen ongegronde angsten, als je een welvaartsysteem hebt en je wilt dat verbeteren of houden dan is een goede grens evident, en als die muur er al was dan had je dat hypocriet gehuil over die kinderen ook niet gehad.
Dat je een andere mening hebt is prima. Dat je het hebt over het hypocriet gehuil over die kinderen maakt jou iemand waar niet naar geluisterd zou moeten worden.

Zou je misschoen kunnen stoppen met dat soort uitspraken, aangezien je hiermee aangeeft op kleuterniveau te willen discussiëren.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  woensdag 4 juli 2018 @ 09:49:32 #106
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_180230512
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2018 03:07 schreef zomerindebol het volgende:

[..]

Omdat trump zn aproval ratings ongeveer hetzelfde blijven en de democraten zn eigen glazen aan het ingooien zijn.
En dan komt er nog het gedoe met die onderzoeken aan zoals die van huber die erg interessant gaat zijn
Wel leuk dat er blijkbaar weer een rapport of memo aankomt die volgens jou erg interessant gaat zijn. Het balletje zal wel weer gaan rollen.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  Overall beste user 2022 woensdag 4 juli 2018 @ 09:56:32 #107
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_180230601
quote:
Op zich gebeurde er niet zo veel. Behalve dan dat Rutte Trump uitlachte waar de pers bij was.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Overall beste user 2022 woensdag 4 juli 2018 @ 09:58:08 #108
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_180230634
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_180230639
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2018 09:56 schreef Ulx het volgende:

[..]

Op zich gebeurde er niet zo veel. Behalve dan dat Rutte Trump uitlachte waar de pers bij was.
WaPo speculeert over Rutte's ambitie om Tusk op te volgen en dat het boekdelen spreekt dat deze Europeaan zich niet laat piepelen door Trump.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  woensdag 4 juli 2018 @ 10:00:08 #110
61421 icecreamfarmer_NL
VOC mentaliteit
pi_180230660
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2018 09:58 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

WaPo speculeert over Rutte's ambitie om Tusk op te volgen en dat het boekdelen spreekt dat deze Europeaan zich niet laat piepelen door Trump.
Dat gerucht gaat toch al een tijdje dat NL/Rutte een hoge EU positie ambieert.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_180230672
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2018 10:00 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

Dat gerucht gaat toch al een tijdje dat NL/Rutte een hoge EU positie ambieert.
Klopt. Rutte lijkt mij daar ook wel geschikt voor.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_180230676
quote:
1s.gif Op woensdag 4 juli 2018 08:40 schreef Tchock het volgende:

[..]

Ik wist echt niet dat iemand zó corrupt kon zijn. De manier waarop Pruitt omgaat met publieke middelen tart elk voorstellingsvermogen.

Hoe kan het dat die man nog op zijn functie zit.
De grootste politieke les die ik in de afgelopen 1,5 jaar heb opgedaan is de kracht van volledige schaamteloosheid.
  woensdag 4 juli 2018 @ 10:07:25 #113
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_180230749
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2018 02:53 schreef zomerindebol het volgende:

[..]

Hoe komt dan dat je niet weet dat er ongeloofelijk veel bias was bij de FBI ?
Hoezo denk je dat ik niet zou weten over bias, zowel tegen Trump (Strzok, Page) als tegen Clinton (NY Field Office)?

Hoogopgeleide mensen in the know zijn sowieso door de beugel genomen redelijk biased tegen Trump. Niet per se omdat we tegen oranje mensen zijn ofzo, maar onder andere omdat we Trump gewoon onbetamelijk debiel vinden op tal van vlakken.

quote:
Hoeveel waren er dan bias voor Trump? Geen tot zover bekend en zeker niet in DC.
Hoeveel weet ik niet, NY Field Office was klaarblijkelijk biased voor Trump.

quote:
Heb je dan niet het IG rapport gelezen o.a. met wat er nog moet komen over de files van de weiner laptop? iets met kinderen en clinton.
Ik heb niet alle 500+ pagina's gelezen van dat rapport. Heb jij dat wel gedaan? Je kan me veel proberen wijs te maken, maar dat niet. :D

quote:
Dan weet je ook dat de enige conclusie die Horrowitz kon trekken dat er geen bias bewijs was bij de handelingen , wat ook niet kan of er moet een bekentenis zijn en die is er nog niet.
Zag je niet hoe ze lachten toen men vroeg tijdens de hearing of clinton dus geen strafbare zaken hadden gepleegd :Y
Hij stelde bijvoorbeeld ook vast dat Strzok in bepaalde gevallen strenger wilde handelen dan zijn collega's als het gaat over het verkrijgen van bewijs tegen Clinton.

De hamvraag voor mij is niet: "Is er bias?" Natuurlijk is er bias, dat is er overal. De hamvraag voor mij is: "Is er bias en heeft dat geleid tot acties die de grens overschreden van het betamelijke of leidde tot onprofessioneel gedrag in het onderzoek?"

In het geval van Strzok en Page is er geen bewijs voor dat ze dankzij hun bias onprofessioneel in dat onderzoek gehandeld hebben. Laten we er dus niet meer van maken dan waar bewijs voor is na een jaar lang onderzoek. Wat nog wel zou kunnen is dat er bewijs is voor onprofessioneel handelen van Strzok in het Rusland-onderzoek. Dat zullen we moeten afwachten. Hoe dan ook is deze verdenking volstrekt niet specifiek.

In het geval van het NY Field Office is er best een concrete verdenking van het onprofessioneel handelen van enkele agenten ten faveure van Trump / tegen Clinton, wat zelfs waarschijnlijk geleid heeft tot het winnen van de verkiezing door Trump. Hierover gaat nog een verslag komen, waar ik benieuwd naar ben.

[ Bericht 2% gewijzigd door ExtraWaskracht op 04-07-2018 12:21:47 ]
  Overall beste user 2022 woensdag 4 juli 2018 @ 10:09:13 #114
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_180230785
quote:
1s.gif Op woensdag 4 juli 2018 10:01 schreef westwoodblvd het volgende:

[..]

De grootste politieke les die ik in de afgelopen 1,5 jaar heb opgedaan is de kracht van volledige schaamteloosheid.
Flink hakken op mensen die ook maar iets hebben gedaan wat een beetje ondoorzichtig was, en dan vervolgens zeggen: "Ik ben niet hypocriet zoals die lui, ik jat alles bij elkaar maar doe dat gewoon waar iedereen bij staat te kijken!"
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  woensdag 4 juli 2018 @ 10:11:16 #115
465903 Hamlapjes
Niet voor op de BBQ
pi_180230826
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2018 02:21 schreef zomerindebol het volgende:

[..]

Ik weet hoe het zit, dus maak je niet druk, ik heb ook op school gezeten.
Ik heb er vertrouwen in dat het gedoe met de tariffs niet te lang zal duren ,want er zijn al behoorlijk wat problemen in zowel de EU als in Canada.
Stel je hier nu mee dat je het net zo goed weet met je paar jaar simpele economie op de middelbare als iemand die vier jaar economie heeft gestudeerd? :')
quote:
We zullen het vanzelf wel zien , want het blijft gewoon afwachten , en zelfde geld met de taxcuts gewoon afwachten.

Het blijft toch een over en weer gedoe met verschillende soorten visies op economie, dat is op alle niveaus net het probleem, uiteindelijk blijft het te afhankelijk van teveel factoren en wij weten niet wat ze in washington weten aangezien het over enorm veel punten gaat.
Je wil niet weten hoe belachelijk onzinnig dit is. :')___!
  Overall beste user 2022 woensdag 4 juli 2018 @ 10:13:27 #116
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_180230875
De EU dreigde gisteren met 300 Miljard aan extra heffingen, maar ze zijn bang voor Trump en ze menen het ook niet echt.

Tuurlijk Henk. Wat jij wil.

(Geheimpje: De EU heeft de scenario's wèl doorgerekend. Die weten wel wat ze kunnen doen.)
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_180231051
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2018 10:01 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Klopt. Rutte lijkt mij daar ook wel geschikt voor.
Het is inderdaad nederlandse bluntness en polderen: daar moeten wij uit zien te komen.
Zo hoorde en zag ik het.
Dat kennen hullie daar niet.
Oók de manier waarop hij nog even de gelegenheid pakte! om alle cijfertjes te spuien in openbaarheid en voor de press was goed.
# geenRuttefan.
pi_180231113
quote:
1s.gif Op woensdag 4 juli 2018 10:23 schreef AnneX het volgende:

Oók de manier waarop hij nog even de gelegenheid pakte! om alle cijfertjes te spuien in openbaarheid en voor de press was goed.
# geenRuttefan.
Dat met de big job numbers (en hoe hij de leiding in het gesprek overnam) was eigenlijk veel interessanter dan de "No" .
  Overall beste user 2022 woensdag 4 juli 2018 @ 10:59:20 #119
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_180231582
realDonaldTrump twitterde op dinsdag 03-07-2018 om 16:18:44 Wow! The NSA has deleted 685 million phone calls and text messages. Privacy violations? They blame technical irregularities. Such a disgrace. The Witch Hunt continues! reageer retweet
tedlieu twitterde op woensdag 04-07-2018 om 10:53:59 Dear @realDonaldTrump: Remember when you signed the reauthorization of Section 702 of FISA? I & many Republicans opposed it. Section 702 allows the government to use information collected without a warrant against you & other citizens. @SpeakerRyan misled you about the #FISA bill https://t.co/89st4heisf reageer retweet
*gniffel*

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  woensdag 4 juli 2018 @ 11:02:20 #120
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_180231652
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2018 10:59 schreef Ulx het volgende:
realDonaldTrump twitterde op dinsdag 03-07-2018 om 16:18:44 Wow! The NSA has deleted 685 million phone calls and text messages. Privacy violations? They blame technical irregularities. Such a disgrace. The Witch Hunt continues! reageer retweet
tedlieu twitterde op woensdag 04-07-2018 om 10:53:59 Dear @realDonaldTrump: Remember when you signed the reauthorization of Section 702 of FISA? I & many Republicans opposed it. Section 702 allows the government to use information collected without a warrant against you & other citizens. @SpeakerRyan misled you about the #FISA bill https://t.co/89st4heisf reageer retweet
*gniffel*
Trump weet als geen ander dat retoriek effectiever is dan kennis. Hij zal wel weer geloofd worden door zijn minions.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  Overall beste user 2022 woensdag 4 juli 2018 @ 11:05:51 #121
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_180231726
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2018 11:02 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

Trump weet als geen ander dat retoriek effectiever is dan kennis. Hij zal wel weer geloofd worden door zijn minions.
Vast wel. Die minions zijn het probleem niet echt. De zwevende kiezer doet meestal wel wat huiswerk (daarom zijn het zwevende kiezers en geen minions).
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  woensdag 4 juli 2018 @ 11:07:47 #122
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_180231772
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2018 11:05 schreef Ulx het volgende:

[..]

Vast wel. Die minions zijn het probleem niet echt. De zwevende kiezer doet meestal wel wat huiswerk (daarom zijn het zwevende kiezers en geen minions).
In november weten we of ze hun huiswerk hebben gedaan.

Fool me once, shame on you; fool me twice, shame on me

[ Bericht 6% gewijzigd door klappernootopreis op 04-07-2018 11:15:19 ]
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  woensdag 4 juli 2018 @ 11:42:50 #123
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_180232450
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2018 10:59 schreef Ulx het volgende:
realDonaldTrump twitterde op dinsdag 03-07-2018 om 16:18:44 Wow! The NSA has deleted 685 million phone calls and text messages. Privacy violations? They blame technical irregularities. Such a disgrace. The Witch Hunt continues! reageer retweet
tedlieu twitterde op woensdag 04-07-2018 om 10:53:59 Dear @realDonaldTrump: Remember when you signed the reauthorization of Section 702 of FISA? I & many Republicans opposed it. Section 702 allows the government to use information collected without a warrant against you & other citizens. @SpeakerRyan misled you about the #FISA bill https://t.co/89st4heisf reageer retweet
*gniffel*

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ook:
RepAdamSchiff twitterde op dinsdag 03-07-2018 om 23:21:04 If the President wanted to know what happened, which was self-reported by the NSA, he could ask. Instead he watches TV and tweets nonsense, as if he’s a Fox pundit, and not head of the Executive Branch. Another day. Another false claim. Wake up, GOP. Silence is complicity. https://t.co/9u3PGoyMkh reageer retweet
  woensdag 4 juli 2018 @ 11:48:28 #124
154335 Knipoogje
*smile*
pi_180232606
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2018 00:50 schreef zomerindebol het volgende:

[..]

GOP had het dossier geopend en daarna is het gewoon opgezegd en toen daarna heeft DNC/Clinton het dossier weer laten openen en is steele betaald en de russen.

En dan is het niet eens strafbaar om opposition research te doen , want dat doen ze allemaal.
Maar wel als er geld betaald wordt en dat is juist het strafbare.

Dus of GOP het geopend heeft of niet doet niet terzake.
En dit is ook een reden dat de bezem door de fbi doj gaat omdat er veel corruptie is.
Je negeert weer eens het feit dat je het dossier fake noemt terwijl NIETS is debunked en van datgene dat is geverifieerd ALLES blijkt te kloppen.
Waarom blijf je maar liegen? Het maakt je tot een niet-integer persoon.
Het zou je sieren als je stopt met zaken fake te benoemen die dat overduidelijk niet zijn.
beter een knipoog dan een blauw oog
  Overall beste user 2022 woensdag 4 juli 2018 @ 11:54:37 #125
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_180232737
Anthony Kennedy Was No Moderate

quote:
By RAHM EMANUEL July 03, 2018

Conventional wisdom holds that Justice Anthony Kennedy was a moderate whose rulings hewed down the center of the fairway with the centrist wisdom of a modern-day King Solomon. I don’t buy it. Neither should you.

To paraphrase a famed retort, I have known moderate Supreme Court justices, I have worked with moderate Supreme Court justices, moderate Supreme Court justices have been friends of mine, and Anthony Kennedy was no moderate Supreme Court justice.

Although he wrote the majority decision in favor of marriage equality and cast crucial votes for reproductive rights, Justice Kennedy sided far more often with the powerful over the vulnerable. In opinion after opinion, he ruled in favor of corporations over average people and Big Money interests over the best interests of our democracy. Of the 35 justices who have served since World War II, Kennedy was the sixth most reliable pro-business vote. How’s that moderate?

With all the whitewashing of a staunchly conservative record that has been going on lately, it would be easy to forget that Kennedy cast the deciding vote in some of the most consequentially disastrous decisions of a generation. That’s right: This is the “moderate” who gifted a presidential election to George W. Bush on a silver platter in Bush v. Gore. In 2000, the popular vote did not count. It was Kennedy’s decisive vote from the bench that mattered.

This is the “moderate”’ who wrote for the majority in Citizens United v. FEC. He conflated money with speech and corporations with people. Wrong on both counts. That decision overturned a century of campaign finance law and opened the floodgates for unlimited special interest money, including from overseas, to flow unchecked into our elections. The results prove it. In 2016, 25 percent of the money spent on presidential and congressional races came from groups “with access to unlimited and unrestricted sources of funding.”

Kennedy is the “moderate”’ who last month handed powerful corporations yet another significant victory, in another 5-4 decision, in the case of Epic Systems Corp. v. Lewis. It made it more difficult for workers to seek recourse against employers engaged in wage theft and discriminatory pay practices.

Just last week, on his way out the door, Kennedy sided with another 5-4 majority to upend decades of precedent and progress for organized labor in Janus vs. AFSCME. It was a parting shot to workers before heading off to his own taxpayer-secured retirement.

I do not overlook the positive aspects of Kennedy’s legacy. I have fought for women’s rights and gay rights my whole life. But a few good votes that are close to my heart do not blind my eyes to a fundamentally reactionary record. They should not obscure your opinion of Kennedy’s tenure either.

The politically correct Beltway view that ce Kennedy stands among true moderates, like Justices David Souter and Lewis Powell, to name just two, is in fact a sign of how far the political center has moved to the right.

The costs of Kennedy’s decisions, and their unforeseen consequences, will reverberate for years to come. Overruling the popular vote in Bush v. Gore brought us the Iraq War. Overturning every post-Watergate campaign finance reform in Citizens United brought us the best democracy money can buy.

The American people deserve a Supreme Court justice who will stand firmly with us, not consistently throw in their lot with the country’s most powerful interests.

President Barack Obama nominated just such a jurist in Merrick Garland. Mitch McConnell robbed my old boss of his constitutional right to put forth his pick for the high court on the flimsiest possible grounds that it was an “election year.” In this election year, with Senator McConnell’s rank hypocrisy already exposed for the world to see, will the Senate confirm a judge even further to the right than Kennedy? If President Donald Trump has his way, the court will continue its rightward shift and leave the rest of us behind.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  woensdag 4 juli 2018 @ 11:56:00 #126
147666 AnneX
pi_180232782
Ok. Nou heb ik niet de kwaliteiten en niet de kundigheid om met die en gene in debat te gaan.
Alert formuleren in een post is niet mijn sterkste punt.

Om te voorkomen dat ik in isolement raak met antiTrump gevoelens, gevoelsmatig en rationeel, lees/ hoor ik graag andere inzichten.
Alleen die van Zomerbol en consorten sla ik voortaan over.

Verder volg ik gefascineerd de real life soap, op naar de volgende cliffhanger.
  woensdag 4 juli 2018 @ 12:07:11 #127
465144 westwoodblvd
pi_180233092
Was dit al gepost? Artikel van de Washington Post over bezoek Rutte (ja ja, we worden genoemd):

Zie nu dat het al gepost was. Je moet je tegenwoordig door pagina na pagina aan complotbullshit en incoherente waanbeelden heenworstelen, dus ik had hem even gemist.
  woensdag 4 juli 2018 @ 12:23:30 #128
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_180233510
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  woensdag 4 juli 2018 @ 12:59:03 #129
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_180234234
quote:
1s.gif Op woensdag 4 juli 2018 08:40 schreef Tchock het volgende:

[..]

Ik wist echt niet dat iemand zó corrupt kon zijn. De manier waarop Pruitt omgaat met publieke middelen tart elk voorstellingsvermogen.

Hoe kan het dat die man nog op zijn functie zit.
Daar is een simpele verklaring voor: Pruitt is door de senaat aangewezen man om Sessions te vervangen, mits die zou overwegen om de plaat te poetsen. Sessions heeft sinds zijn recusal nog geen aanstalten gemaakt om zijn plaats af te staan voor Pruitt. Als Sessions door Pruitt wordt vervangen is de weg vrij voor Trump om Mueller te lozen, want Pruitt en Trump zijn beiden gangsters.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  woensdag 4 juli 2018 @ 13:19:22 #130
465144 westwoodblvd
pi_180234607
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2018 12:59 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

Daar is een simpele verklaring voor: Pruitt is door de senaat aangewezen man om Sessions te vervangen, mits die zou overwegen om de plaat te poetsen. Sessions heeft sinds zijn recusal nog geen aanstalten gemaakt om zijn plaats af te staan voor Pruitt. Als Sessions door Pruitt wordt vervangen is de weg vrij voor Trump om Mueller te lozen, want Pruitt en Trump zijn beiden gangsters.
Hoezo door de Senaat aangewezen?
  woensdag 4 juli 2018 @ 13:23:31 #131
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_180234670
quote:
1s.gif Op woensdag 4 juli 2018 13:19 schreef westwoodblvd het volgende:

[..]

Hoezo door de Senaat aangewezen?
de aangewezen persoon.

https://www.politico.com/(...)eral-position-326373

Hij is namelijk "next in line" Niet dat de senaat er blij mee is, maar hij heeft wél de beste papieren.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  woensdag 4 juli 2018 @ 13:44:24 #132
465144 westwoodblvd
pi_180235061
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2018 13:23 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

de aangewezen persoon.

https://www.politico.com/(...)eral-position-326373

Hij is namelijk "next in line" Niet dat de senaat er blij mee is, maar hij heeft wél de beste papieren.
Waar staat dat dan? Hij is al goedgekeurd door de Senaat voor zijn huidige rol en kan daarom ad interim AG worden zonder aanvullende benoeming. Maar dat geldt volgens mij voor ieder lid van het kabinet.
  woensdag 4 juli 2018 @ 13:49:04 #133
359444 Ludachrist
pi_180235163
https://www.nytimes.com/2(...)news&WT.nav=top-news

quote:
WASHINGTON — The Trump administration said Tuesday that it was abandoning Obama administration policies that called on universities to consider race as a factor in diversifying their campuses, signaling that the administration will champion race-blind admissions standards.

In a joint letter, the Education and Justice Departments announced that they had rescinded seven Obama-era policy guidelines on affirmative action, which, the departments said, “advocate policy preferences and positions beyond the requirements of the Constitution.”[quote]

“The executive branch cannot circumvent Congress or the courts by creating guidance that goes beyond the law and — in some instances — stays on the books for decades,” said Devin M. O’Malley, a Justice Department spokesman.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Trump doet weer eens wat belangrijks voor de zwarte gemeenschap.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  woensdag 4 juli 2018 @ 13:52:13 #134
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_180235235
quote:
14s.gif Op woensdag 4 juli 2018 13:49 schreef Ludachrist het volgende:
https://www.nytimes.com/2(...)news&WT.nav=top-news

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Trump doet weer eens wat belangrijks voor de zwarte gemeenschap.
Hij maakt ze inderdaad weer zwart.. :')
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  woensdag 4 juli 2018 @ 14:18:43 #135
465144 westwoodblvd
pi_180235896
quote:
14s.gif Op woensdag 4 juli 2018 13:49 schreef Ludachrist het volgende:
https://www.nytimes.com/2(...)=first-column-region®ion=top-news&WT.nav=top-news

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Trump doet weer eens wat belangrijks voor de zwarte gemeenschap.
"I love the inner cities, I own alot of property there."
  woensdag 4 juli 2018 @ 14:19:20 #136
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_180235915
Die case van die Aziatische Amerikanen is wel erg interessant. Persoonlijk vind ik dit een goede stap.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  woensdag 4 juli 2018 @ 14:20:19 #137
323401 Kijkertje
met filter
pi_180235936
kylegriffin1 twitterde op woensdag 04-07-2018 om 13:45:00 Pfizer raised prices on about 100 drugs this week, despite Trump claiming in May that there would soon be massive decreases in drug prices. https://t.co/WOySkqrZkf reageer retweet
Pfizer raises prices on 100 drugs—again—despite backlash from public, lawmakers

Many Pfizer rivals vowed to limit such price hikes and Trump recently suggested cuts.

quote:
Despite public and political pressure, pharmaceutical giant Pfizer keeps raising the prices of its drugs—standing apart from some of its rivals who have vowed to rein in periodic price hiking.

Around 100 of Pfizer’s drugs got higher list prices this week, the Financial Times first reported. The affected drugs include big sellers, such as Lyrica pain capsules, Chantix smoking-cessation medication, Norvasc blood-pressure pills, and the lung-cancer treatment Xalkori.

The price hikes mark a second round of increases for Pfizer this year. While many of the price changes in the individual rounds hover at or under 10 percent—many at 9.4 percent—the hikes collectively boost many drugs’ prices by double-digit percentages for the year overall. For instance, Chantix’s price jumped nearly 17 percent this year; Pfizer gave it a 9.4 percent increase in January and another seven percent boost July 1, bringing the list price of a 56-tablet bottle to $429, the Wall Street Journal noted. Likewise, Pfizer’s erectile dysfunction drug Viagra saw a 9.4 percent increase July 1 after a similar hike in January. Those hikes bring the list price of a month’s supply to $2,211.

Such twice-a-year price increases of around 10 percent used to be commonplace in the US pharmaceutical industry. But notable, eye-popping hikes have made such bumps a flashpoint for consumers and lawmakers. For instance, public fury ignited at Martin Shkreli’s abrupt 5,000 percent price increase of an old, cheap anti-parasitic drug—one often given to babies and people with HIV/AIDS. And Mylan’s gradual 400 percent price increase for the live-saving EpiPen further enraged the public and Congressional committees.

In the aftermath, many—but not all—of Pfizer’s rivals pledged to raise prices just once a year and generally keep the hikes to under 10 percent. Moreover, President Donald Trump suggested on May 30 that the industry was poised to make “massive” voluntary price cuts in the coming weeks.

No such cuts have been announced, and Pfizer’s continued increases belie that notion. “The latest increases signal that it is ‘business as usual’ rather than the voluntary concessions that Trump indicated were coming,” Michael Rea, chief executive of Rx Savings Solutions, told the Financial Times.

In a statement, Pfizer addressed its price increases, saying:

"The list price remains unchanged for the majority of our medicines. We are modifying prices for about 10 percent of our medicines, including some instances where we're decreasing the price."

Pfizer lowered the price of five products, with dips ranging from 16 to 44 percent, the Times noted.




[ Bericht 3% gewijzigd door Kijkertje op 04-07-2018 14:25:56 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  Moderator woensdag 4 juli 2018 @ 14:51:29 #138
54278 crew  Tijger_m
42
pi_180236655
quote:
14s.gif Op woensdag 4 juli 2018 13:49 schreef Ludachrist het volgende:
https://www.nytimes.com/2(...)news&WT.nav=top-news

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Trump doet weer eens wat belangrijks voor de zwarte gemeenschap.
"What have you got to lose!"

Nu even wachten op de FOK alt right vendelzwaaiers om te vertellen dat de arme blanken in de VS gediscrimineerd worden.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  woensdag 4 juli 2018 @ 14:53:53 #139
344536 Tchock
pi_180236710
quote:
9s.gif Op woensdag 4 juli 2018 14:20 schreef Kijkertje het volgende:
kylegriffin1 twitterde op woensdag 04-07-2018 om 13:45:00 Pfizer raised prices on about 100 drugs this week, despite Trump claiming in May that there would soon be massive decreases in drug prices. https://t.co/WOySkqrZkf reageer retweet
Pfizer raises prices on 100 drugs—again—despite backlash from public, lawmakers

Many Pfizer rivals vowed to limit such price hikes and Trump recently suggested cuts.

[..]

Holy shit kost Viagra $2200 dollar per maand?
  woensdag 4 juli 2018 @ 14:56:02 #140
359444 Ludachrist
pi_180236772
quote:
1s.gif Op woensdag 4 juli 2018 14:53 schreef Tchock het volgende:

[..]

Holy shit kost Viagra $2200 dollar per maand?
Big Dick Energy mag wat kosten.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  woensdag 4 juli 2018 @ 15:05:01 #141
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_180237015
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2018 14:51 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

"What have you got to lose!"

Nu even wachten op de FOK alt right vendelzwaaiers om te vertellen dat de arme blanken in de VS gediscrimineerd worden.
The wait is over: Trump schaft positieve discriminatie op Amerikaanse universiteiten af
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
  Overall beste user 2022 woensdag 4 juli 2018 @ 15:07:33 #142
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_180237083
joshscampbell twitterde op woensdag 04-07-2018 om 02:19:55 Jim Jordan’s case presents a conundrum with two options: Follow his lead and draw conclusions before an investigation is actually complete, or afford him the civility he so often denies others. https://t.co/khH5tb1hV2 reageer retweet
Goed punt.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  woensdag 4 juli 2018 @ 15:27:47 #143
-1 #ANONIEM
pi_180237554
quote:
Ze nemen het in NWS het eens op voor de Aziatische studenten blijkbaar maar de enige cijfers die daarover tot nu toe in dat topic te zien zijn komen uit 2009 (blijken ze ook nog oververtegenwoordigd te zijn) en dan is dat een beetje vreemd om af te schuiven op beleid uit 2011.

Het lijkt me relevanter om te kijken of het beleid uit 2011 ook positievere resultaten laat zien voor Aziatische studenten.
  woensdag 4 juli 2018 @ 15:32:44 #144
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_180237652
quote:
14s.gif Op woensdag 4 juli 2018 14:56 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Big Dick Energy mag wat kosten.
_O-
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  woensdag 4 juli 2018 @ 15:59:10 #145
39333 Zelva
Fortunate observer of time
pi_180238313
quote:
1s.gif Op woensdag 4 juli 2018 03:33 schreef AnneX het volgende:
Het scheiden van kinderen en ouders zonder id mogelijkheden ( in 2018 n.b. ) maakt mij vanaf dag 1 kotsziek.
Misdaad tegen de mensheid is het, niets anders.
  woensdag 4 juli 2018 @ 16:01:17 #146
352376 voetbalmanager2
pi_180238384
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  woensdag 4 juli 2018 @ 16:32:01 #147
441090 crystal_meth
Weimar
pi_180238944
quote:
1s.gif Op woensdag 4 juli 2018 03:33 schreef AnneX het volgende:
Het scheiden van kinderen en ouders zonder id mogelijkheden ( in 2018 n.b. ) maakt mij vanaf dag 1 kotsziek.
Bedenkt nou geen republikein dat een stukke generatie eraan komt?
Men creëert een lost generation, die de as. crisis en rotzooi “moet” oplossen als trump is verdwenen.
Vergelijkbaar met wat in Europa ná ww 2 gebeurde en dan de uitgestelde traumaverwerking.
Dat zijn nog 2-3 lost en getraumatiseerde generaties. Triest.
Anderzijds hebben Europeanen wat behandeling van immigranten betreft weinig recht van spreken. Deze week zijn er honderden verdronken omdat de Italiaanse kustwacht vond dat ze door de Libiërs moesten gered worden...
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
  woensdag 4 juli 2018 @ 16:35:13 #148
104871 remlof
Europees federalist
pi_180239004
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2018 16:32 schreef crystal_meth het volgende:

[..]

Anderzijds hebben Europeanen wat behandeling van immigranten betreft weinig recht van spreken. Deze week zijn er honderden verdronken omdat de Italiaanse kustwacht vond dat ze door de Libiërs moesten gered worden...
Maar het scheiden van kinderen van de moeder is niet toegestaan volgens het EVRM en gebeurt dus niet in de EU.
  Overall beste user 2022 woensdag 4 juli 2018 @ 16:40:44 #149
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_180239106
https://twitter.com/Micha(...)509778062663681?s=19

Avenatti sluit niet uit dat hij het tegen Trump opneemt in 2020.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  woensdag 4 juli 2018 @ 17:13:23 #150
344536 Tchock
pi_180239666
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2018 15:07 schreef Ulx het volgende:
joshscampbell twitterde op woensdag 04-07-2018 om 02:19:55 Jim Jordan’s case presents a conundrum with two options: Follow his lead and draw conclusions before an investigation is actually complete, or afford him the civility he so often denies others. https://t.co/khH5tb1hV2 reageer retweet
Goed punt.
Welnee. De juist optie is uiteraard de tweede.
  woensdag 4 juli 2018 @ 17:18:16 #151
465144 westwoodblvd
pi_180239755
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2018 16:40 schreef Ulx het volgende:
https://twitter.com/Micha(...)509778062663681?s=19

Avenatti sluit niet uit dat hij het tegen Trump opneemt in 2020.
Bijzonder slecht idee.
  Moderator woensdag 4 juli 2018 @ 17:19:55 #152
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_180239786
quote:
1s.gif Op woensdag 4 juli 2018 17:18 schreef westwoodblvd het volgende:

[..]

Bijzonder slecht idee.
Deze week zei hij nog geen politieke functie te ambiëren. Het blijft natuurlijk een aandachtshoer. :P
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
  woensdag 4 juli 2018 @ 17:21:08 #153
465144 westwoodblvd
pi_180239812
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2018 17:19 schreef Mike het volgende:

[..]

Deze week zei hij nog geen politieke functie te ambiëren. Het blijft natuurlijk een aandachtshoer. :P
Hij mag van mij ambiëren wat hij wil, maar ik dacht zo dat Trump wel aantoont dat het presidentsschap te hoog gegrepen is voor iemand zonder enige politieke ervaring.
  woensdag 4 juli 2018 @ 17:24:23 #154
465144 westwoodblvd
pi_180239876
Bovendien denk ik dat Trump eenvoudig wint tegen Avenatti, als hij überhaupt de voorverkiezingen wint.

Tenslotte vind ik dat het een vrouw zou moeten zijn die het tegen Trump opneemt, maar dat is mijn eigen mening.
  woensdag 4 juli 2018 @ 22:23:10 #155
329443 grrrrg
pi_180246006
quote:
7s.gif Op woensdag 4 juli 2018 16:35 schreef remlof het volgende:

[..]

Maar het scheiden van kinderen van de moeder is niet toegestaan volgens het EVRM en gebeurt dus niet in de EU.
Wel in Nederland: https://www.ad.nl/dossier(...)f-om-asiel~a8423258/
  woensdag 4 juli 2018 @ 22:54:04 #156
66582 Monolith
geniaal
pi_180246786
quote:
1s.gif Op woensdag 4 juli 2018 17:24 schreef westwoodblvd het volgende:
Bovendien denk ik dat Trump eenvoudig wint tegen Avenatti, als hij überhaupt de voorverkiezingen wint.

Tenslotte vind ik dat het een vrouw zou moeten zijn die het tegen Trump opneemt, maar dat is mijn eigen mening.
Het enige wat ik hoop is dat het een relatief jonge kandidaat is. De bejaardenbond heeft al wel meer dan genoeg macht daar.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  woensdag 4 juli 2018 @ 22:58:29 #157
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_180246894
quote:
1s.gif Op woensdag 4 juli 2018 22:54 schreef Monolith het volgende:

[..]

Het enige wat ik hoop is dat het een relatief jonge kandidaat is. De bejaardenbond heeft al wel meer dan genoeg macht daar.
Mja, ik ook, maar dan wordt het wel nog wat lastiger. Kamala Harris wordt veel genoemd, maar vooralsnog zie ik het zo niet. Je hebt tegen Trump denk ik wel bij voorkeur iemand die ofwel hem volledig serieus neemt en aantoont aan de bevolking dat zijn beleid niet deugt ofwel ook een populist cq rattenvanger van Hamelen.

Om een of andere reden heb ik de indruk dat Harris niet aan een van deze twee "profielen" voldoet, maar kan niet helemaal de vinger op de zere plek leggen

Adam Schiff zie ik bv. wel voldoen aan profielkeuze 1 (om het maar zo te typeren), maar die heeft de kop er niet voor ... over slechte, maar echte, argumenten gesproken
  woensdag 4 juli 2018 @ 23:11:54 #158
465144 westwoodblvd
pi_180247180
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2018 22:58 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Mja, ik ook, maar dan wordt het wel nog wat lastiger. Kamala Harris wordt veel genoemd, maar vooralsnog zie ik het zo niet. Je hebt tegen Trump denk ik wel bij voorkeur iemand die ofwel hem volledig serieus neemt en aantoont aan de bevolking dat zijn beleid niet deugt ofwel ook een populist cq rattenvanger van Hamelen.

Om een of andere reden heb ik de indruk dat Harris niet aan een van deze twee "profielen" voldoet, maar kan niet helemaal de vinger op de zere plek leggen

Adam Schiff zie ik bv. wel voldoen aan profielkeuze 1 (om het maar zo te typeren), maar die heeft de kop er niet voor ... over slechte, maar echte, argumenten gesproken
Wat de Democraten juist niet moeten doen, is de hele verkiezing wéér om Trump laten draaien. Ze moeten met een eigen verhaal komen, en dat verhaal is heel simpel: goede gezondheidszorg, goed onderwijs, eerlijke belastingen, een einde aan de corruptie. Beetje à la de D66 posters dus.

Trump floreert als het over zijn favoriete onderwerp gaat: Trump. Zodra iets ook maar enigszins betrekking heeft op beleid of iets raakt aan het dagelijks leven van mensen, zakt hij door het ijs. Dat zag je tijdens de debatten ook.

Iemand die m.i. bij een dergelijke boodschap past, is juist iemand die niet Trump probeert te overschreeuwen of zijn trucjes over te nemen. Het enige dat slechter is dan een waardeloze act is een kopie van een waardeloze act. De midterms moeten het nog bevestigen maar het lijkt er wel op dat er bovendien een enorm enthousiasme bij vrouwen zit. Dan kom ik uit op een type Amy Klobuchar. Als het een man zou moeten zijn zou Sherrod Brown ook kunnen. Allebei een tikkeltje saai, maar wel degelijk. Politiek moet weer normaal worden en om resultaten gaan draaien, daar snakt Amerika naar mijn idee naar. Type generic Democrat dus. Er is nu toch geen inspirator zoals Obama beschikbaar. Dan is er met een VP eventueel nog wel een diversiteitsmouw of een jong en hip persoon aan te passen.

Het enige is dat ik me afvraag of zo'n iemand met een naar links opschuivend en op revange belust primary publiek bij de Democraten door de voorverkiezingen komt.
  woensdag 4 juli 2018 @ 23:19:46 #159
66582 Monolith
geniaal
pi_180247327
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2018 22:58 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Mja, ik ook, maar dan wordt het wel nog wat lastiger. Kamala Harris wordt veel genoemd, maar vooralsnog zie ik het zo niet. Je hebt tegen Trump denk ik wel bij voorkeur iemand die ofwel hem volledig serieus neemt en aantoont aan de bevolking dat zijn beleid niet deugt ofwel ook een populist cq rattenvanger van Hamelen.

Om een of andere reden heb ik de indruk dat Harris niet aan een van deze twee "profielen" voldoet, maar kan niet helemaal de vinger op de zere plek leggen

Adam Schiff zie ik bv. wel voldoen aan profielkeuze 1 (om het maar zo te typeren), maar die heeft de kop er niet voor ... over slechte, maar echte, argumenten gesproken
Harris, Booker en Gillibrand zijn wel relatief jonge kandidaten die genoemd worden.
De Democraten zullen vooral a) de eigen opkomst omhoog moeten krijgen en b) zorgen dat ze net iets meer stemmen krijgen in de swing states.

Volgens mij geldt daarvoor dat er vele wegen naar Rome leiden. 2020 is ook nog enorm ver weg. Het is nog volstrekt onduidelijk hoe de boel er tegen die tijd voor staat. Hoe ontwikkelen de handelsoorlogen zich? Hoe vatten kiezers de gevolgen op? En ga zo maar door.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  woensdag 4 juli 2018 @ 23:20:04 #160
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_180247330
quote:
1s.gif Op woensdag 4 juli 2018 23:11 schreef westwoodblvd het volgende:
Wat de Democraten juist niet moeten doen, is de hele verkiezing wéér om Trump laten draaien. Ze moeten met een eigen verhaal komen, en dat verhaal is heel simpel: goede gezondheidszorg, goed onderwijs, eerlijke belastingen, een einde aan de corruptie. Beetje à la de D66 posters dus.

Natuurlijk ben ik het hier mee eens, maar het is denk ik wel nodig om hem en "zijn ideeen" serieus te nemen als je uitlegt waarom jouw idee beter is dan die van hem.

Overigens had Clinton in 2016 een hoop ideeen, maar de nieuwszenders vonden het toffer om Trumps rallies integraal uit te zenden of het te hebben over 1 van zijn 10000 schandalen of Clintons emails; gecombineerd met idd campaigning tegen hem ipv voor haarzelf.
  woensdag 4 juli 2018 @ 23:34:19 #161
154335 Knipoogje
*smile*
pi_180247563
quote:
1s.gif Op woensdag 4 juli 2018 23:11 schreef westwoodblvd het volgende:

Wat de Democraten juist niet moeten doen, is de hele verkiezing wéér om Trump laten draaien. Ze moeten met een eigen verhaal komen, en dat verhaal is heel simpel: goede gezondheidszorg, goed onderwijs, eerlijke belastingen, een einde aan de corruptie. Beetje à la de D66 posters dus.
En de media daar continue over aanspreken natuurlijk. Journalisten op de man af afkatten als ze met 'wat vind je Trump's plan/Trump's tweet/Trump's uitspraken' aankomen. Vragen waarom ze totaal niet geinteresseerd zijn in wat hij/zij te vertellen heeft, wat zijn/haar plannen zijn en waarom ze 24/7 over Trump berichten terwijl hij al 24/7 jarenlang de aandacht krijgt. Waarom ze de man die de media als vijand van het volk afschildert nog steeds alle aandacht geven ipv nieuwe kandidaten die misschien wel zinnige dingen zeggen.

Vol in het gezicht van zo'n journalist insinueren dat hij er baat bij heeft dat Trump wint omdat dan zijn krant meer omzet draait en waar zijn integriteit gebleven is om daar na al die jaren nog steeds aan mee te doen >:)
beter een knipoog dan een blauw oog
  donderdag 5 juli 2018 @ 08:44:24 #162
66582 Monolith
geniaal
pi_180251421
Aardige column over het Amerikaanse zelfbeeld:
https://www.groene.nl/artikel/eeuwige-aftakeling
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  donderdag 5 juli 2018 @ 09:49:51 #163
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_180252376
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2018 16:40 schreef Ulx het volgende:
https://twitter.com/Micha(...)509778062663681?s=19

Avenatti sluit niet uit dat hij het tegen Trump opneemt in 2020.
Het is wel het soort straatvechter die de democraten in deze tijden wel kunnen gebruiken, maar ik schat Cory Booker wat hoger in.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  Overall beste user 2022 donderdag 5 juli 2018 @ 09:58:44 #164
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_180252503
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2018 09:49 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

Het is wel het soort straatvechter die de democraten in deze tijden wel kunnen gebruiken
Ik zie ze bij Fox al huilen dat hij zo gemeen is.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  donderdag 5 juli 2018 @ 09:59:44 #165
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_180252524
quote:
1s.gif Op woensdag 4 juli 2018 23:19 schreef Monolith het volgende:

[..]

Harris, Booker en Gillibrand zijn wel relatief jonge kandidaten die genoemd worden.
De Democraten zullen vooral a) de eigen opkomst omhoog moeten krijgen en b) zorgen dat ze net iets meer stemmen krijgen in de swing states.

Volgens mij geldt daarvoor dat er vele wegen naar Rome leiden. 2020 is ook nog enorm ver weg. Het is nog volstrekt onduidelijk hoe de boel er tegen die tijd voor staat. Hoe ontwikkelen de handelsoorlogen zich? Hoe vatten kiezers de gevolgen op? En ga zo maar door.
Een ander punt is de constante dreiging van impeachment van Trump door de Democraten. Sommige democraten overwegen om de aanwezigheid van Trump in het WH geen issue meer te maken. Het dilemma is dat wanneer Trump afgezet wordt, Pence er voor in de plaats komt, en die heeft dezelfde radicale plannen voor de VS in petto, dus kiezen ze er waarschijnlijk voor om de impact van Trump te beperken, en van hem een soort van schertsfiguur te maken die bevelen blaft en verder wordt genegeerd. De kiezer kan dan een oordeel vellen over Trump, terwijl Pence buitenspel wordt gezet.

[ Bericht 0% gewijzigd door klappernootopreis op 05-07-2018 10:08:20 ]
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  Overall beste user 2022 donderdag 5 juli 2018 @ 11:12:02 #166
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_180253825
BMW warns officials: Tariffs on European cars could cut US production

South Carolina is een Trumpstaat volgens mij.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Overall beste user 2022 donderdag 5 juli 2018 @ 11:21:12 #167
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_180254022
Trump pressed aides about Venezuela invasion, official tells AP

Wow.... Goddank is hij geen Warhawk als Killary, maar toch.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  donderdag 5 juli 2018 @ 11:23:14 #168
267352 Belabor
Why stay? Explore!
pi_180254071
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2018 11:12 schreef Ulx het volgende:
BMW warns officials: Tariffs on European cars could cut US production

South Carolina is een Trumpstaat volgens mij.
Ik heb het te doen met de Amerikanen die in die staten op Trump gestemd hebben.

Een papiertje in een stembus doen en twee jaar later door dat papiertje je baan verliezen. Het zal je maar gebeuren.

Die werkelijkheid gaat nog voor de midterms bij een aantal Trump-stemmers keihard binnen komen. Het is alleen maar de vraag of ze door hebben dat het het gevolg is van Trump's rampzalige beleid. Als er één ding is wat Trump onwaarschijnlijk goed kan, is het wel liegen en de schuld bij iemand anders in de schoenen schuiven.

Het zal wel weer iets worden van: "die stomme Europeanen hebben oneerlijke heffingen ingesteld tegen de VS, zij hebben hier voor gezorgd. Ze willen geen deal sluiten die goed is voor de VS!"

En het wordt weer voor de zoveelste keer geslikt door die arme Amerikanen die niet door hebben dat ze hun eigen graf graven.

Het is wat, Amerikaanse politiek. Wat een puinzooi.
  Overall beste user 2022 donderdag 5 juli 2018 @ 11:26:39 #169
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_180254145
quote:
1s.gif Op donderdag 5 juli 2018 11:23 schreef Belabor het volgende:

Een papiertje in een stembus doen en twee jaar later door dat papiertje je baan verliezen. Het zal je maar gebeuren.

Hillary wordt opgesloten, Mexico betaalt de Muur en de eigenaar van de fabriek krijgt een flinke belastingverlaging.

Goede ruil.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  donderdag 5 juli 2018 @ 11:44:12 #170
66582 Monolith
geniaal
pi_180254494
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2018 11:12 schreef Ulx het volgende:
BMW warns officials: Tariffs on European cars could cut US production

South Carolina is een Trumpstaat volgens mij.
Ja en niet alleen SC. Zie dit artikel van de NYT.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  donderdag 5 juli 2018 @ 11:47:46 #171
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_180254571
quote:
1s.gif Op donderdag 5 juli 2018 11:23 schreef Belabor het volgende:

[..]

Ik heb het te doen met de Amerikanen die in die staten op Trump gestemd hebben.

Een papiertje in een stembus doen en twee jaar later door dat papiertje je baan verliezen. Het zal je maar gebeuren.

Die werkelijkheid gaat nog voor de midterms bij een aantal Trump-stemmers keihard binnen komen. Het is alleen maar de vraag of ze door hebben dat het het gevolg is van Trump's rampzalige beleid. Als er één ding is wat Trump onwaarschijnlijk goed kan, is het wel liegen en de schuld bij iemand anders in de schoenen schuiven.

Het zal wel weer iets worden van: "die stomme Europeanen hebben oneerlijke heffingen ingesteld tegen de VS, zij hebben hier voor gezorgd. Ze willen geen deal sluiten die goed is voor de VS!"

En het wordt weer voor de zoveelste keer geslikt door die arme Amerikanen die niet door hebben dat ze hun eigen graf graven.

Het is wat, Amerikaanse politiek. Wat een puinzooi.
Vandaar dat de beste strategie voor de democraten een duidelijk verhaal moet zijn. Ze moeten hun feiten echt op orde hebben en zich niet laten meeslepen door de retoriek van Trump en hem daar proberen te overtreffen. De keiharde economische cijfers zullen de doorslag geven, en geen luchtfietserij. Amerikanen zijn pragmatisch ingesteld en zullen echt wel lering trekken uit de laatste anderhalf jaar.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  donderdag 5 juli 2018 @ 12:19:27 #172
465144 westwoodblvd
pi_180255080
De Chamber of Commerce, normaal gesproken toch een trouwe bondgenoot van iedere Republikeinse president, gaat er ook hard in. Ze hebben een website gelanceerd waarbij je per staat kunt kijken wat tot dusver de impact van de handelsoorlog is: https://www.uschamber.com/tariffs
  donderdag 5 juli 2018 @ 12:33:34 #173
267352 Belabor
Why stay? Explore!
pi_180255345
quote:
1s.gif Op donderdag 5 juli 2018 12:19 schreef westwoodblvd het volgende:
De Chamber of Commerce, normaal gesproken toch een trouwe bondgenoot van iedere Republikeinse president, gaat er ook hard in. Ze hebben een website gelanceerd waarbij je per staat kunt kijken wat tot dusver de impact van de handelsoorlog is: https://www.uschamber.com/tariffs
De miljoenen en miljarden die genoemd worden maken nog niet zoveel directe indruk, vooral de banencijfers onderaan gaan dat wel doen.

Al zo veel users hier hebben zich gewaagd aan de stelling "Dit is het begin van het einde van Trump". Dat bleek allemaal natuurlijk nog niet zo snel te gaan.

Maar ik durf me er nu wel aan te wagen. Het verneukeratief misbruiken van cijfers door Trump en zijn ministers gaat wel degelijk het begin van het einde zijn.

De Amerikanen kunnen heel veel hebben, maar zelfs de meest conservatieve Republikeinen stemmen Democratisch als de binnenlandse economie aan gort gaat. En daar zien we nu bijna dagelijks meer voorbeelden van.

Een slechtere timing had Trump niet kunnen bedenken, een half jaar voor de midterms. De gevolgen van deze handelsbelemmeringen worden pas maanden later zichtbaar, en daar gaan de Democraten gretig mis-/gebruik van maken.

Niet alle schandalen, niet de "Witch Hunt", nee: de economie van de VS gaat Trump nekken. Kan Mueller daarna zonder enige tegenwerking zijn onderzoek afronden. Hij doet er goed aan het nog even lekker op zijn beloop te laten voor de komende maanden.
  donderdag 5 juli 2018 @ 12:38:42 #174
465144 westwoodblvd
pi_180255472
quote:
1s.gif Op donderdag 5 juli 2018 12:33 schreef Belabor het volgende:

[..]

De miljoenen en miljarden die genoemd worden maken nog niet zoveel directe indruk, vooral de banencijfers onderaan gaan dat wel doen.

Al zo veel users hier hebben zich gewaagd aan de stelling "Dit is het begin van het einde van Trump". Dat bleek allemaal natuurlijk nog niet zo snel te gaan.

Maar ik durf me er nu wel aan te wagen. Het verneukeratief misbruiken van cijfers door Trump en zijn ministers gaat wel degelijk het begin van het einde zijn.

De Amerikanen kunnen heel veel hebben, maar zelfs de meest conservatieve Republikeinen stemmen Democratisch als de binnenlandse economie aan gort gaat. En daar zien we nu bijna dagelijks meer voorbeelden van.

Een slechtere timing had Trump niet kunnen bedenken, een half jaar voor de midterms. De gevolgen van deze handelsbelemmeringen worden pas maanden later zichtbaar, en daar gaan de Democraten gretig mis-/gebruik van maken.

Niet alle schandalen, niet de "Witch Hunt", nee: de economie van de VS gaat Trump nekken. Kan Mueller daarna zonder enige tegenwerking zijn onderzoek afronden. Hij doet er goed aan het nog even lekker op zijn beloop te laten voor de komende maanden.
"It's the economy, stupid!"

Dat geldt eigenlijk nog steeds. Denk ook dat wat dat betreft de omstandigheden voor Dems steeds beter worden. In 2020 zijn de zorgpremies through the roof vanwege het afschaffen van het individual mandate, is voor iedereen die geen miljonair is duidelijk dat de tax scam een scan was, en is de economie waarschijnlijk oververhit geraakt en in recessie. Tel daarbij op dat de tariffs (als die blijven, ik vermoed van niet) dan al een hele hoop mensen werkeloos hebben gemaakt, en het feit dat Trump de vorige keer met de hakken over de sloot won en sindsdien een stuk minder populair is geworden, en ik ben best positief over 2020. Duurt alleen nog zo lang. :P
  donderdag 5 juli 2018 @ 12:41:11 #175
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_180255537
quote:
1s.gif Op donderdag 5 juli 2018 12:38 schreef westwoodblvd het volgende:

[..]

"It's the economy, stupid!"

Dat geldt eigenlijk nog steeds. Denk ook dat wat dat betreft de omstandigheden voor Dems steeds beter worden. In 2020 zijn de zorgpremies through the roof vanwege het afschaffen van het individual mandate, is voor iedereen die geen miljonair is duidelijk dat de tax scam een scan was, en is de economie waarschijnlijk oververhit geraakt en in recessie. Tel daarbij op dat de tariffs (als die blijven, ik vermoed van niet) dan al een hele hoop mensen werkeloos hebben gemaakt, en het feit dat Trump de vorige keer met de hakken over de sloot won en sindsdien een stuk minder populair is geworden, en ik ben best positief over 2020. Duurt alleen nog zo lang. :P
Als de Dems het voor elkaar krijgen dat ze de republikeinen én trump vleugellam kunnen maken, maakt dit het wachten meer dan goed.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  donderdag 5 juli 2018 @ 12:41:52 #176
147666 AnneX
pi_180255560
Oh ja...nieuw bedacht: d.n.a. test van de opgesloten kinderen en gedeporteerde ouders :?
https://edition.cnn.com/2(...)eparation/index.html
  donderdag 5 juli 2018 @ 12:46:47 #177
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_180255663
quote:
1s.gif Op donderdag 5 juli 2018 12:41 schreef AnneX het volgende:
Oh ja...nieuw bedacht: d.n.a. test van de opgesloten kinderen en gedeporteerde ouders :?
https://edition.cnn.com/2(...)eparation/index.html
Het is een keer wat anders dan dit:
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  Moderator donderdag 5 juli 2018 @ 12:48:13 #178
54278 crew  Tijger_m
42
pi_180255709
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2018 11:21 schreef Ulx het volgende:
Trump pressed aides about Venezuela invasion, official tells AP

Wow.... Goddank is hij geen Warhawk als Killary, maar toch.
Nee, en godzijdank is hij gestopt met die dronestrikes...oh...wacht...
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  donderdag 5 juli 2018 @ 12:50:47 #179
236429 KoosVogels
Poeh Hé!
pi_180255782
quote:
1s.gif Op donderdag 5 juli 2018 12:38 schreef westwoodblvd het volgende:

[..]

"It's the economy, stupid!"

Dat geldt eigenlijk nog steeds. Denk ook dat wat dat betreft de omstandigheden voor Dems steeds beter worden. In 2020 zijn de zorgpremies through the roof vanwege het afschaffen van het individual mandate, is voor iedereen die geen miljonair is duidelijk dat de tax scam een scan was, en is de economie waarschijnlijk oververhit geraakt en in recessie. Tel daarbij op dat de tariffs (als die blijven, ik vermoed van niet) dan al een hele hoop mensen werkeloos hebben gemaakt, en het feit dat Trump de vorige keer met de hakken over de sloot won en sindsdien een stuk minder populair is geworden, en ik ben best positief over 2020. Duurt alleen nog zo lang. :P
Trump is tot dusver erg bedreven gebleken in het afschuiven van schuld op anderen.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  donderdag 5 juli 2018 @ 12:53:45 #180
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_180255857
quote:
1s.gif Op donderdag 5 juli 2018 12:33 schreef Belabor het volgende:

[..]

Niet alle schandalen, niet de "Witch Hunt", nee: de economie van de VS gaat Trump nekken. Kan Mueller daarna zonder enige tegenwerking zijn onderzoek afronden. Hij doet er goed aan het nog even lekker op zijn beloop te laten voor de komende maanden.
Mueller is dit sowieso van plan, wetende dat Trump een aandacht-spanne heeft van pakweg een gemiddelde ad op teevee, kan hij mooi in de luwte zijn werk doen. En dit kan best wel eens de richting van hoogverraad zijn. Me dunkt dat obstructie al allang is bewezen, dus waarom niet voor de hoofdprijs gaan? ;)
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  donderdag 5 juli 2018 @ 12:55:51 #181
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_180255894
quote:
1s.gif Op donderdag 5 juli 2018 12:50 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Trump is tot dusver erg bedreven gebleken in het afschuiven van schuld op anderen.
op gegeven moment zal dat truukje ook niet meer lukken. Zijn tegenstanders worden steeds meer bedreven met het gedoseerd gebruiken van parate feiten.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  donderdag 5 juli 2018 @ 12:56:46 #182
147666 AnneX
pi_180255912
quote:
1s.gif Op donderdag 5 juli 2018 12:19 schreef westwoodblvd het volgende:
De Chamber of Commerce, normaal gesproken toch een trouwe bondgenoot van iedere Republikeinse president, gaat er ook hard in. Ze hebben een website gelanceerd waarbij je per staat kunt kijken wat tot dusver de impact van de handelsoorlog is: https://www.uschamber.com/tariffs
Hóe lang blijft de site bestaan? met deze tekst.
Quote ...Use the map below to learn how each state is threatened by this emerging trade war... Unquote

Threatened 8)7
  donderdag 5 juli 2018 @ 13:35:50 #183
262 Re
Kiss & Swallow
pi_180256696
quote:
1s.gif Op donderdag 5 juli 2018 12:19 schreef westwoodblvd het volgende:
De Chamber of Commerce, normaal gesproken toch een trouwe bondgenoot van iedere Republikeinse president, gaat er ook hard in. Ze hebben een website gelanceerd waarbij je per staat kunt kijken wat tot dusver de impact van de handelsoorlog is: https://www.uschamber.com/tariffs
tijd voor individuele staten om handelsoveeenkomsten te sluiten :P
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  donderdag 5 juli 2018 @ 13:39:04 #184
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_180256755
quote:
3s.gif Op donderdag 5 juli 2018 13:35 schreef Re het volgende:

[..]

tijd voor individuele staten om handelsoveeenkomsten te sluiten :P
Dan zal je het congres horen bokken! :D
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  donderdag 5 juli 2018 @ 13:41:53 #185
262 Re
Kiss & Swallow
pi_180256810
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2018 13:39 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

Dan zal je het congres horen bokken! :D
Kan me voorstellen dat staten al California en NY genoeg te zeggen zouden moeten hebben maar ja, wishful thinking
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  donderdag 5 juli 2018 @ 13:56:39 #186
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_180257080
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  donderdag 5 juli 2018 @ 14:53:03 #187
46794 Berkery
Fat bastard
pi_180257986
Ich fälle Bäume und hupf und spring, steck Blumen in die Vas
Ich schlupf in Frauenkleider, und lummel mich in Bars
  donderdag 5 juli 2018 @ 15:15:26 #188
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_180258277
quote:
Wedden dat er minder hete lucht in zit dan in het origineel?
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  donderdag 5 juli 2018 @ 15:18:06 #189
323401 Kijkertje
met filter
pi_180258312
Republican tax law hits churches

Some nonprofits could start paying taxes for the first time.

quote:
Republicans have quietly imposed a new tax on churches, synagogues and other nonprofits, a little-noticed and surprising change that could cost some groups tens of thousands of dollars.

Their recent tax-code rewrite requires churches, hospitals, colleges, orchestras and other historically tax-exempt organizations to begin paying a 21 percent tax on some types of fringe benefits they provide their employees.

That could force thousands of groups that have long had little contact with the IRS to suddenly begin filing returns and paying taxes for the first time.

Many organizations are stunned to learn of the tax — part of a broader Republican effort to strip the code of tax breaks for employee benefits like parking and meals — and say it will be a significant financial and administrative burden.

It also means political peril for lawmakers, many of whom were surely unaware of the provision when they approved the tax plan. Churches’ tax-exempt status, in particular, has long been considered sacrosanct and Republicans are relying on the faithful to back them in the November elections.

Though many organizations are still unaware of the tax, more than 600 churches and other groups have already signed a petition demanding it be repealed.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  donderdag 5 juli 2018 @ 15:35:13 #190
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_180258612
quote:
6s.gif Op donderdag 5 juli 2018 15:18 schreef Kijkertje het volgende:
Republican tax law hits churches

Some nonprofits could start paying taxes for the first time.

[..]

Ach, ze kunnen altijd bidden voor meer geld. En de duivel vervloeken als ze dit niet krijgen..
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  donderdag 5 juli 2018 @ 15:45:14 #191
262 Re
Kiss & Swallow
pi_180258769
quote:
6s.gif Op donderdag 5 juli 2018 15:18 schreef Kijkertje het volgende:
Republican tax law hits churches

Some nonprofits could start paying taxes for the first time.

[..]

p(r)ay for Jesus!
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  donderdag 5 juli 2018 @ 15:56:02 #192
441090 crystal_meth
Weimar
pi_180258966
quote:
1s.gif Op donderdag 5 juli 2018 12:19 schreef westwoodblvd het volgende:
De Chamber of Commerce, normaal gesproken toch een trouwe bondgenoot van iedere Republikeinse president, gaat er ook hard in. Ze hebben een website gelanceerd waarbij je per staat kunt kijken wat tot dusver de impact van de handelsoorlog is: https://www.uschamber.com/tariffs
Het enige dat Trump kiezers misschien zou overtuigen is een stijging van de werkloosheid. Voorspellingen volstaan niet, het moet echt plaatsvinden.
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
  donderdag 5 juli 2018 @ 16:08:50 #193
262 Re
Kiss & Swallow
pi_180259237
beetje flauw maar toch wel humor:

https://www.thedailybeast(...)e-same-liberal-troll
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  donderdag 5 juli 2018 @ 16:30:25 #194
-1 #ANONIEM
pi_180259573
quote:
3s.gif Op donderdag 5 juli 2018 16:08 schreef Re het volgende:
beetje flauw maar toch wel humor:

https://www.thedailybeast(...)e-same-liberal-troll
Toont wel aan hoe makkelijk beïnvloedbaar die groep is.

quote:
Daed Si Ainalem
_O-

quote:
When the name was discovered people either A) assumed I was Muslim and therefore a terrorist


[ Bericht 23% gewijzigd door #ANONIEM op 05-07-2018 16:32:33 ]
  donderdag 5 juli 2018 @ 16:33:14 #195
262 Re
Kiss & Swallow
pi_180259641
quote:
10s.gif Op donderdag 5 juli 2018 16:30 schreef Chewie het volgende:

[..]

Toont wel aan hoe makkelijk beïnvloedbaar die groep is.
ja het geeft perfect weer hoe propaganda werkt en hoe het voetvolk/kanonnenvoer zo de strijd aangaat
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  donderdag 5 juli 2018 @ 17:21:11 #196
190583 thesiren.nl
pi_180260370
Je weet toch hoe de eerste selectie ronde bij online-scams werkt, gooi er een paar spelfouten in en kijk of ze erin trappen in een verhaal wat te mooi is om waar te zijn.
Je weet dan in ieder geval dat ze goedgelovig zijn en niet al te snugger.
  donderdag 5 juli 2018 @ 17:45:14 #197
344536 Tchock
pi_180260756
quote:
3s.gif Op donderdag 5 juli 2018 16:33 schreef Re het volgende:

[..]

ja het geeft perfect weer hoe propaganda werkt en hoe het voetvolk/kanonnenvoer zo de strijd aangaat
Beetje goedkoop. Er zijn altijd wel mensen dom en naïef genoeg om waar dan ook in te trappen. Generaliseren naar een grotere groep is dan kortzichtig.

Ongerelateerd, maar ter vergelijking: in Nederland was een oplichter actief die mensen brieven sturde met de vraag pinpas en pincode naar hem op te sturen. Trappen ook gewoon mensen in.
  donderdag 5 juli 2018 @ 18:41:49 #198
262 Re
Kiss & Swallow
pi_180261898
quote:
1s.gif Op donderdag 5 juli 2018 17:45 schreef Tchock het volgende:

[..]

Beetje goedkoop. Er zijn altijd wel mensen dom en naïef genoeg om waar dan ook in te trappen. Generaliseren naar een grotere groep is dan kortzichtig.

Ongerelateerd, maar ter vergelijking: in Nederland was een oplichter actief die mensen brieven sturde met de vraag pinpas en pincode naar hem op te sturen. Trappen ook gewoon mensen in.
dat heet oplichting , lijkt me wat anders. Ik kom nog wel eens dat ballot verscheur argument tegen, ook hier
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  donderdag 5 juli 2018 @ 19:41:12 #199
66582 Monolith
geniaal
pi_180263289
Nog een stukje over de vergeldingsmaatregelen van Mexico:
https://www.politico.com/(...)atory-tariffs-670424
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  donderdag 5 juli 2018 @ 20:03:21 #200
147666 AnneX
pi_180263732
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2018 19:41 schreef Monolith het volgende:
Nog een stukje over de vergeldingsmaatregelen van Mexico:
https://www.politico.com/(...)atory-tariffs-670424
Dus..wie heeft de langste adem om dit uit te zitten?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')