abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 5 juli 2018 @ 08:34:55 #151
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_180251288
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2018 07:09 schreef Samzz het volgende:
Omg wat is er mis met mij :').

Leuke match. Uit de buurt ook nog. Leuk kletsen, dus nummers uitgewisseld. Hij was benieuwd naar nog een foto, want heb er maar twee in m'n profiel. Dus gestuurd. Krijg ik een halfnaakt lichaam met stijve lul in de shorts terug en de vraag of ik niet ook zo'n soort foto kan sturen :').

Zit erover te denken een foto van een she-male te sturen.
Mannen en dickpics :').

Meh, gisteravond redelijke clash op de app gehad. Appte rond 10 uur of 'ie nog zin had. Dat had hij niet en reageerde vervolgens of hij ook goed was voor iets anders dan alleen seks. Mijn reactie dat ik juist het idee kreeg dat het hem daar alleen om ging, schoot verkeerd en zorgde voor discussie die hij vervolgens afkapte omdat hij die niet via de app wil doen. Ben ik het mee eens, maar krijg vervolgens niet horen wanneer hij tijd heeft om het gesprek dan af te maken.

Oh, en hij wilde vanavond niet afspreken want morgen gaat 'ie flink op stap en wilde dus fit zijn (we slapen nooit heel vroeg...) maar hij heeft vanavond wel ineens andere plannen -O-.

Blegh, voel me echt shit nu. Vanochtend nog sorry geappt en dat ik er van baal, slecht heb geslapen en graag ons gesprek snel afmaak, maar van hem dan wel hoor wanneer het past.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  donderdag 5 juli 2018 @ 08:35:39 #152
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_180251297
quote:
1s.gif Op donderdag 5 juli 2018 08:24 schreef Samzz het volgende:

[..]

Ja het is mijn schuld ^O^.
Dat zeg ik helemaal niet
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  donderdag 5 juli 2018 @ 08:37:14 #153
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_180251312
quote:
1s.gif Op donderdag 5 juli 2018 08:22 schreef Molo het volgende:

[..]

Op je foto's elders op Fok heb je ook best een uitdagende blik. Niet dat dat een vrijbrief is voor dickpics, maar het zou kunnen dat je je er niet zo bewust van bent.
Alhoewel de reacties daar wellicht ook wel voldoende zeggen.
Volgens mij hebben die mannen geen filter en sturen ze iedere willekeurige vrouw hun pikpic in de hoop dat er een positief reageert.
  donderdag 5 juli 2018 @ 08:39:43 #154
12602 LuNaTiC
Wunderbar!
pi_180251345
Een gast die een dickpic stuurt is toch een beetje gelijk aan een kat die je trots een dood vogeltje komt brengen...
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
  donderdag 5 juli 2018 @ 08:40:03 #155
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_180251349
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2018 08:30 schreef Chai het volgende:

[..]

Imo is het ook niet relevant wat zogenaamd de trigger is geweest. Ook als Samzz wel daadwerkelijk op dit soort foto's zit te wachten kan er alsnog wel even gevraagd worden of er behoefte is aan een pikante fotoreactie op haar foto. :') In dat geval volgt er eerst een instemmend antwoord en kan hij dan die dickpic sturen.
Het één kan m.i. wel met elkaar te maken hebben

Maar hey, ik weet niet wat er in zijn hoofd omgaat om te bedenken dat het een goed idee is om zijn wortel door te sturen. Wellicht navragen ter lering ende vermaack :+
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  donderdag 5 juli 2018 @ 08:40:10 #156
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_180251351
quote:
17s.gif Op donderdag 5 juli 2018 08:34 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Mannen en dickpics :').

Meh, gisteravond redelijke clash op de app gehad. Appte rond 10 uur of 'ie nog zin had. Dat had hij niet en reageerde vervolgens of hij ook goed was voor iets anders dan alleen seks. Mijn reactie dat ik juist het idee kreeg dat het hem daar alleen om ging, schoot verkeerd en zorgde voor discussie die hij vervolgens afkapte omdat hij die niet via de app wil doen. Ben ik het mee eens, maar krijg vervolgens niet horen wanneer hij tijd heeft om het gesprek dan af te maken.

Oh, en hij wilde vanavond niet afspreken want morgen gaat 'ie flink op stap en wilde dus fit zijn (we slapen nooit heel vroeg...) maar hij heeft vanavond wel ineens andere plannen -O-.

Blegh, voel me echt shit nu. Vanochtend nog sorry geappt en dat ik er van baal, slecht heb geslapen en graag ons gesprek snel afmaak, maar van hem dan wel hoor wanneer het past.
Best wel wat verwijten over en weer.. Als ik zelf al zo snel op zo'n manier woorden met een date heb dan zou ik het al wel afkappen.
  donderdag 5 juli 2018 @ 08:42:28 #157
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_180251388
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2018 08:37 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Volgens mij hebben die mannen geen filter en sturen ze iedere willekeurige vrouw hun pikpic in de hoop dat er een positief reageert.
Kan goed hoor

Het is iig wel lollig vaak

En vraag me af hoe vaak het nou werkt, net als die opmerkingen van sommige mannen als je over straat loopt, of je met hen mee naar huis gaat.

Zijn toch vrij weinig vrouwen die daar op ingaan gok ik (hoop ik :'))
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  donderdag 5 juli 2018 @ 08:42:39 #158
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_180251390
quote:
1s.gif Op donderdag 5 juli 2018 08:40 schreef Trashcanman het volgende:

[..]

Best wel wat verwijten over en weer.. Als ik zelf al zo snel op zo'n manier woorden met een date heb dan zou ik het al wel afkappen.
Mjah, ik stelde hem ook de vraag of 'ie er klaar mee was maar daarop was hij ontkennend, gaf aan dat hij me fijn vond maar geen zin in gedoe. Dus ik denk dat een gesprek over wat we nou verwachten van elkaar en of dat verenigbaar is, uitsluitsel gaat geven of het verder gaat werken of niet.

Stomme is gewoon de tegenstrijdigheid. Zelf wel seks op afroep willen maar als ik dat doe is het ineens fout. Daarnaast heb ik deze week m'n Tinderprofiel wat aangepast, dat zal hij in zijn feed gezien hebben. Kreeg namelijk ook nog een "ga maar lekkeren tinderen ofzo" toen ik vroeg of hij vandaag tijd had.

Dus ergens wringt iets.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  donderdag 5 juli 2018 @ 08:44:57 #159
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_180251428
quote:
17s.gif Op donderdag 5 juli 2018 08:34 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Mannen en dickpics :').

Meh, gisteravond redelijke clash op de app gehad. Appte rond 10 uur of 'ie nog zin had. Dat had hij niet en reageerde vervolgens of hij ook goed was voor iets anders dan alleen seks. Mijn reactie dat ik juist het idee kreeg dat het hem daar alleen om ging, schoot verkeerd en zorgde voor discussie die hij vervolgens afkapte omdat hij die niet via de app wil doen. Ben ik het mee eens, maar krijg vervolgens niet horen wanneer hij tijd heeft om het gesprek dan af te maken.

Oh, en hij wilde vanavond niet afspreken want morgen gaat 'ie flink op stap en wilde dus fit zijn (we slapen nooit heel vroeg...) maar hij heeft vanavond wel ineens andere plannen -O-.

Blegh, voel me echt shit nu. Vanochtend nog sorry geappt en dat ik er van baal, slecht heb geslapen en graag ons gesprek snel afmaak, maar van hem dan wel hoor wanneer het past.
Ik ken jou helemaal niet zoals je dit nu omschrijft. Jezelf helemaal onder de ander plaatsen...
Dit klinkt helemaal niet als een fijne basis of dat het een kant op gaat die prettig is voor jou eigenlijk
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_180251432
quote:
17s.gif Op donderdag 5 juli 2018 08:42 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Mjah, ik stelde hem ook de vraag of 'ie er klaar mee was maar daarop was hij ontkennend, gaf aan dat hij me fijn vond maar geen zin in gedoe. Dus ik denk dat een gesprek over wat we nou verwachten van elkaar en of dat verenigbaar is, uitsluitsel gaat geven of het verder gaat werken of niet.

Stomme is gewoon de tegenstrijdigheid. Zelf wel seks op afroep willen maar als ik dat doe is het ineens fout. Daarnaast heb ik deze week m'n Tinderprofiel wat aangepast, dat zal hij in zijn feed gezien hebben. Kreeg namelijk ook nog een "ga maar lekkeren tinderen ofzo" toen ik vroeg of hij vandaag tijd had.

Dus ergens wringt iets.
Hoe lang daten jullie al? En doen jullie ook andere dingen dan alleen seksen?
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_180251462
quote:
1s.gif Op donderdag 5 juli 2018 08:40 schreef Molo het volgende:

[..]

Het één kan m.i. wel met elkaar te maken hebben
Maar hoe is dat verband relevant dan? Ook als het één met het ander te maken heeft kun je er niks mee. Je foto/gedrag aanpassen omdat iemand mogelijk makkelijk te triggeren is ten aanzien van spontaan dickpics sturen helpt je ook niet om betere dateresultaten te behalen.
  donderdag 5 juli 2018 @ 08:48:53 #162
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_180251500
quote:
1s.gif Op donderdag 5 juli 2018 08:44 schreef Molo het volgende:

[..]

Ik ken jou helemaal niet zoals je dit nu omschrijft. Jezelf helemaal onder de ander plaatsen...
Dit klinkt helemaal niet als een fijne basis of dat het een kant op gaat die prettig is voor jou eigenlijk
Daar heb je een punt. Overigens is dat juist wel precies wat ik doe, en wat in mijn relatie ook uiteindelijk de bottleneck was. Dus wie weet moet ik er ook zelf de stekker uittrekken. Eens goed over nadenken.

quote:
7s.gif Op donderdag 5 juli 2018 08:45 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Hoe lang daten jullie al? En doen jullie ook andere dingen dan alleen seksen?
We hebben elkaar de 16e voor het eerst gezien. Nee, tuurlijk kletsen we en chillen we ook als we samen zijn maar in principe is de basis seks. Echter was er wel van beide kanten uitgesproken dat we ook op date wilden om elkaar beter te leren kennen.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  donderdag 5 juli 2018 @ 08:50:51 #163
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_180251521
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2018 08:46 schreef Chai het volgende:

[..]

Maar hoe is dat verband relevant dan? Ook als het één met het ander te maken heeft kun je er niks mee. Je foto/gedrag aanpassen omdat iemand mogelijk makkelijk te triggeren is ten aanzien van spontaan dickpics sturen helpt je ook niet om betere dateresultaten te behalen.
Nou, dat denk ik wel eigenlijk
Als je heel uitdagend kijkt (jaaaa, goeie vraaaaaag, want wát is nu uitdagend kijken en wat niet?) geeft dat toch andere reacties wellicht
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_180251522
quote:
17s.gif Op donderdag 5 juli 2018 08:48 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Daar heb je een punt. Overigens is dat juist wel precies wat ik doe, en wat in mijn relatie ook uiteindelijk de bottleneck was. Dus wie weet moet ik er ook zelf de stekker uittrekken. Eens goed over nadenken.

[..]

We hebben elkaar de 16e voor het eerst gezien. Nee, tuurlijk kletsen we en chillen we ook als we samen zijn maar in principe is de basis seks. Echter was er wel van beide kanten uitgesproken dat we ook op date wilden om elkaar beter te leren kennen.
Spreek dan gewoon eens een keer af in een kroeg, of ergens anders waar de mogelijkheid tot seks wat minder is. Kijken of er ook wat is naast de seks dan voordat jullie allebei met verwijten gaan gooien. Lijkt mij een goede om dan uit te vogelen of het uberhaupt slim is.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
  donderdag 5 juli 2018 @ 08:52:45 #165
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_180251534
quote:
17s.gif Op donderdag 5 juli 2018 08:42 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Mjah, ik stelde hem ook de vraag of 'ie er klaar mee was maar daarop was hij ontkennend, gaf aan dat hij me fijn vond maar geen zin in gedoe. Dus ik denk dat een gesprek over wat we nou verwachten van elkaar en of dat verenigbaar is, uitsluitsel gaat geven of het verder gaat werken of niet.

Stomme is gewoon de tegenstrijdigheid. Zelf wel seks op afroep willen maar als ik dat doe is het ineens fout. Daarnaast heb ik deze week m'n Tinderprofiel wat aangepast, dat zal hij in zijn feed gezien hebben. Kreeg namelijk ook nog een "ga maar lekkeren tinderen ofzo" toen ik vroeg of hij vandaag tijd had.

Dus ergens wringt iets.
Wil je iets vasts met hem? Zoals je de situatie beschrijft zou ik dat er ook niet uit op kunnen maken (maar goed, ben er verder niet bij dus heb geen objectief beeld)

Verder blijf ik bij mijn vorige post: dat zo goed als onverkapt agressieve zou ik echt geen zin in hebben. Wel grappig dat hij over gedoe begint en dan zulke dingen zegt :P
pi_180251535
quote:
1s.gif Op donderdag 5 juli 2018 08:50 schreef Molo het volgende:

[..]

Nou, dat denk ik wel eigenlijk
Als je heel uitdagend kijkt (jaaaa, goeie vraaaaaag, want wát is nu uitdagend kijken en wat niet?) geeft dat toch andere reacties wellicht
Vind je ook normaal wanneer vrouwen worden aangerand omdat ze rokje aan hebben?
  donderdag 5 juli 2018 @ 08:52:53 #167
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_180251536
quote:
7s.gif Op donderdag 5 juli 2018 08:50 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Spreek dan gewoon eens een keer af in een kroeg, of ergens anders waar de mogelijkheid tot seks wat minder is. Kijken of er ook wat is naast de seks dan voordat jullie allebei met verwijten gaan gooien. Lijkt mij een goede om dan uit te vogelen of het uberhaupt slim is.
Zou ik ook zeker graag doen! Maar vertrek maandag voor een week op vakantie, dus even zien of dat überhaupt nog gaat lukken voor die tijd, en wat er na de vakantie nog over is zeg maar.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  donderdag 5 juli 2018 @ 08:55:04 #168
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_180251554
quote:
7s.gif Op donderdag 5 juli 2018 08:52 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

Vind je ook normaal wanneer vrouwen worden aangerand omdat ze rokje aan hebben?
Nee :')

Jezus wat een vergelijking zeg

Het is ook een kansloos figuur om een dickpic te sturen, dat had ik verkapt al benoemd dacht ik zo

Iets met nuance enzo
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  donderdag 5 juli 2018 @ 08:55:25 #169
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_180251559
quote:
1s.gif Op donderdag 5 juli 2018 08:52 schreef Trashcanman het volgende:

[..]

Wil je iets vasts met hem? Zoals je de situatie beschrijft zou ik dat er ook niet uit op kunnen maken (maar goed, ben er verder niet bij dus heb geen objectief beeld)

Verder blijf ik bij mijn vorige post: dat zo goed als overkapt agressieve zou ik echt geen zin in hebben. Wel grappig dat hij over gedoe begint en dan zulke dingen zegt :P
Ik wil in ieder geval daten om te zien of we echt matchen of niet. Ik ben zelf geen multidater dus ben direct exclusief, en uiteindelijk ga ik graag weer een relatie aan met iemand.

Die opmerking vond ik ook erg lullig ja. En spreekt toch iets van jaloezie uit naar mijn idee.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_180251560
quote:
1s.gif Op donderdag 5 juli 2018 08:50 schreef Molo het volgende:

[..]

Nou, dat denk ik wel eigenlijk
Als je heel uitdagend kijkt (jaaaa, goeie vraaaaaag, want wát is nu uitdagend kijken en wat niet?) geeft dat toch andere reacties wellicht
Tja en dan kom je er pas later achter dat het zo'n dickpictype is. _O-

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 05-07-2018 08:55:51 ]
pi_180251568
quote:
1s.gif Op donderdag 5 juli 2018 08:55 schreef Molo het volgende:

[..]

Nee :')

Jezus wat een vergelijking zeg

Het is ook een kansloos figuur om een dickpic te sturen, dat had ik verkapt al benoemd dacht ik zo

Iets met nuance enzo
Oke dan, dus het had niks te maken met haar blik whatsoever.
  donderdag 5 juli 2018 @ 08:56:59 #172
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_180251571
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2018 08:55 schreef Chai het volgende:

[..]

Tja en dan kom je er pas later achter dat het zo'n dickpictype is. _O-
Daar kom je toch wel vrij snel achter denk ik :+ :D

Hopelijk niet als je met een rokje aan staat (grapje grapje... :') )
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  donderdag 5 juli 2018 @ 08:57:10 #173
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_180251573
quote:
1s.gif Op donderdag 5 juli 2018 08:50 schreef Molo het volgende:

[..]

Nou, dat denk ik wel eigenlijk
Als je heel uitdagend kijkt (jaaaa, goeie vraaaaaag, want wát is nu uitdagend kijken en wat niet?) geeft dat toch andere reacties wellicht
Ik mag lijen dat een gast ook nog wel iets smoother kan reageren op een uitdagende foto dan gelijk een foto van zijn pik te sturen.

Of ben ik nu zo ouderwets dat ik er van uit ga dat dat sowieso altijd een achterlijke zet is?
pi_180251579
quote:
1s.gif Op donderdag 5 juli 2018 08:56 schreef Molo het volgende:

[..]

Daar kom je toch wel vrij snel achter denk ik :+ :D

Hopelijk niet als je met een rokje aan staat (grapje grapje... :') )
Voorzichtig hoor, nuance is gevaarlijk hier. _O-
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_180251582
Anyway, heb 2 dates binnen gesleept via een insta foto. Moet alleen nog even kijken wanneer en hoe.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')