abonnement Unibet Coolblue
pi_180205322
Hee allemaal,

Ik weet dat ik op tijd ben maar wil ruime keuze hebben zodat we precies ergens kunnen wat we willen.

We hebben besloten om volgend jaar zomer met de kinderen (dan 10 en 13 jaar) naar de camping te gaan (dit en vorige jaar zijn we op verre reis geweest of gaan nog). We hebben dat 2 jaar geleden gedaan maar was geen overweldigend succes, omdat de kinderen nog niet echt het type waren om andere kinderen zelf op te zoeken en zaten vooral bij de stacaravan (We zaten wel op een camping met 80% Nederlanders), we hopen nu ze wat ouder zijn dat het beter gaat.

We willen het graag nog een keer proberen, maar hebben dus een aantal “eisen” en hoop dat jullie suggesties voor campings en plaatsen en landen hebben! Ik ga ook zelf op zoek maar mensen die zelf ergens geweest zijn heeft altijd mijn voorkeur.

Eisen:
* met de auto , rond de 1500-1700 km max van Utrecht (we kunnen onderweg ergens overnachten)
* warm weer in de zomer (dus ergens zuid Europa) - we staan open voor alle landen momenteel
* stacaravan of huisje (iig met eigen sanitair)
* aan zee of dichtbij zee
* mooi zwembad liefst met een glijbaan of zo
* camping met veel Nederlanders (Zodat de kinderen makkelijker aansluiting kunnen vinden)
* animatie team / veel bezigheden voor beide kinderen
* kosten alleen voor huur verblijf: ¤2500,- - ¤3000,- max

Ik hoor graag jullie suggesties en waardeer de hulp!
  dinsdag 3 juli 2018 @ 08:32:09 #2
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_180205409
10 tegen 1 dat ze weer bij de caravan zitten. 10 en 13 is alweer oud voor camping entertainment.

In het noorden van Spanje en het Zuiden van Frankrijk zijn op vrijwel elke grote camping Nederlanders te vinden is mijn ervaring.
So we just called him Fred
pi_180205563
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2018 08:32 schreef FredvZ het volgende:
10 tegen 1 dat ze weer bij de caravan zitten. 10 en 13 is alweer oud voor camping entertainment.

In het noorden van Spanje en het Zuiden van Frankrijk zijn op vrijwel elke grote camping Nederlanders te vinden is mijn ervaring.
Nou, vorige keer zaten we op een camping die 2 animatie teams had, 1 voor de jongere kinderen (tot 12 jaar of zo) en 1 voor oudere kinderen (met dj cursus, break dancen en zo). Dus het is er wel blijkbaar!

En we hopen ook vooral dat ze wat meer op zoek gaan naar andere kinderen, dat deden ze vorige keer zelfs niet ... en ze mogen wel bij de caravan zitten, maar zichzelf bezig houden was nogal een issue ;) ik was toen vooral het animatie team ...
pi_180206277
Castell Montgri (L'estartit)
El Delfin Verde (Torroella de Montgri)
Sanguli (Salou)

Allen grote luxe campings met onwijs groot animatie, zwembaden en hordes Nederlandse vakantiegangers 1e 2 campings 1400 km en Salou 1600 km
pi_180209323
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2018 09:57 schreef admiraal_anaal het volgende:
Castell Montgri (L'estartit)
El Delfin Verde (Torroella de Montgri)
Sanguli (Salou)

Allen grote luxe campings met onwijs groot animatie, zwembaden en hordes Nederlandse vakantiegangers 1e 2 campings 1400 km en Salou 1600 km
Dank je wel! Ga ik even opzoeken!
pi_180212407
Deden mijn ouders vroeger ook altijd naar een camping met animatie team.
Nooit naar toe gegaan of gebruik van gemaakt, een tafeltennistafel, zwembad en voetbalveld waren voldoende.
Als je kinderen dat soort activiteiten doen komen zij vanzelf in contact met anderen kinderen, maar je moet ze vooral niet voor de caravan/huisje laten zitten.
pi_180213213
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2018 15:54 schreef stijn-5 het volgende:
Deden mijn ouders vroeger ook altijd naar een camping met animatie team.
Nooit naar toe gegaan of gebruik van gemaakt, een tafeltennistafel, zwembad en voetbalveld waren voldoende.
Als je kinderen dat soort activiteiten doen komen zij vanzelf in contact met anderen kinderen, maar je moet ze vooral niet voor de caravan/huisje laten zitten.
Ik hoop ook dat het zo is, maar vorige keer hadden we alles bij: voetbal, batjes maar moesten wij iedere keer mee en nooit alleen of gewoon niet willen of niet gaan ...
Dus animatie kan dan net het goede zetje zijn!

Van ons mochten ze vorige keer ook idd zelf de camping rond. Ik was vroeger weinig bij de tent, maar onze kinderen zijn heel wat terughoudender ...
pi_180294996
Kroatië, daar heb je mooie grote campings waar het voor tieners ook meer dan prima te doen is en er zijn leuke plaatsjes in de omgeving (Istrie ). Animatie is niet perse iets wat tieners leuk vinden (ik heb tiener (half) broer en zus). dit jaar naar Kroatie dus.. Porec
pi_180338407
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juli 2018 22:58 schreef MevrouwKees het volgende:
Kroatië, daar heb je mooie grote campings waar het voor tieners ook meer dan prima te doen is en er zijn leuke plaatsjes in de omgeving (Istrie ). Animatie is niet perse iets wat tieners leuk vinden (ik heb tiener (half) broer en zus). dit jaar naar Kroatie dus.. Porec
Klinkt ook goed! Nog tips voor campings met mooie stacaravans en of huisjes?
pi_180359217
quote:
1s.gif Op zondag 8 juli 2018 19:16 schreef Tinkerbel_ACC_ het volgende:

[..]

Klinkt ook goed! Nog tips voor campings met mooie stacaravans en of huisjes?
Bi village in Fazana veel verhuur
Bijela bij Porec
pi_180360719
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2018 17:55 schreef MevrouwKees het volgende:
Bijela bij Porec
Ook geweest als kind _O_
pi_180373406
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2018 17:55 schreef MevrouwKees het volgende:

[..]

Bi village in Fazana veel verhuur
Bijela bij Porec
Die zien er ook goed uit! Dank je!
pi_180500685
In dit topic zijn al twee campings genoemd waar ik ben geweest (castell Montgri en Bijela Uvala). Mijn ouders waren niet echt origineel :') Als ik hier als kind uit zou moeten kiezen zou ik denk ik gaan voor Castell Montgri.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')