abonnement Unibet Coolblue
  maandag 2 juli 2018 @ 21:32:55 #1
414501 KimJong-un
Heeft de titel Doctor
pi_180197240
Omdat ik in Amerika een Amerikaanse simkaart wil en mijn huidige zodat ik telefonisch bereikbaar blijf wil ik graag een dual sim aanschaffen. Nu begrijp ik dat het Amerikaanse netwerk nogal wat ingewikkelder is als die van ons en dat het van je telefoon afhangt welke provider je kunt nemen.

Wat ik zoek is een goede dual sim telefoon, bij voorkeur onder de 5", die maximaal 300 euro is. Wat raden jullie aan?

Ik zat te denken aan een Huawei P10 of een Samsung A5. Beiden helaas groter maar alleen Sony lijkt high end compacte smartphones te maken.
bijnamen: briljante kameraad, geweldige leider.
pi_180198639
Nokia 6.1 misschien?
Sony Xperia XA2?
pi_180210968
Je kunt beter daar een telefoon kopen en wel om 2 redenen:

- verschillende providers aldaar gebruiken verschillende niet compatibele standaarden, d.w.z. dat als je een telefoon in Nederland (of in de VS of waar dan ook) koopt, dat hij slecht geschikt is voor een deel van de netwerken. Houdt er ook rekening mee dat de netwerken aldaar geen 100% en ook geen 99% dekking hebben, dus in sommige kleinere plaatsen hebben bepaalde netwerken een voordeel ten opzichte van andere netwerken, die geheel niet te ontvangen zijn;

- telefoons zijn daar doorgaans goedkoper door lagere belastingen. In Nederland hebben we een omzetbelasting met een standaardtarief (wat geldt voor o.a. telefoons) van 21%. De sales tax van bijvoorbeeld California - een van de hoogste sales taxes - zit daar ver onder. Sommige staten en/of counties hebben in het geheel geen sales tax. Let wel dat in de VS de geadverteerde prijzen zonder sales tax zijn, dus die moet je er nog wel zelf bij optellen.
Op zondag 9 september 2018 00:02 schreef remlof het volgende:
ik ben alles behalve intellectueel.
pi_180214397
Ik heb die Huawei p10. Bevalt wel goed, al mocht batterijduur wat beter. Dual sim is echt ideaal en sommige apps heb je ook standaard een kloon van (zoals WhatsApp, de officiële heb je dan 2 keer voor 2 nummers, zonder gekloot met rip-offs van de app)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')