abonnement Unibet Coolblue
pi_180191653
In de ICT heeft bijvoorbeeld Linux als mascotte Tux de pinguïn, en die kun je ook kopen. Linus Torvalds, de schrijver van de kernel, krijgt iedere dag van over de hele wereld pluche pinguïns opgestuurd. Hij heeft vriendelijk verzocht ze niet meer op te sturen. :')

Deze bijvoorbeeld, van internet:



Zelf kom ik geregeld op meetups voor PHP-ontwikkelaars. Per toeval kwam ik de maker en bedenker van de PHP-mascotte tegen, Vincent Pontier. Ik heb die olifantjes altijd leuk gevonden en was er al een aardige tijd naar op zoek. Ik had dus geluk en heb er eentje gekocht, en nog een officiële zonder conferentie-logo ook. :D



Iemand op internet die er heel veel bemachtigd heeft:


Hij vertelde mij ook zo'n verhaal van een conferentie waar aan het eind gezegd werd dat ze uitgedeeld zouden worden, en er een man van helemaal achterin de zaal naar voren gerend kwam om er eentje te kunnen bemachtigen. Vervolgens rende hij snel weer terug naar zijn plek toen hij 'm had. :P

Natuurlijk mag ook het Intel Core i5-doosje niet ontbreken op mijn bureau.



Verder heb ik ooit de retail versies van XP, Vista, 7 en Mac OS X Snow Leopard in mijn bezit gehad:





Maar helaas ben ik ze kwijtgeraakt in de loop der jaren. Je kunt zeggen wat je wilt, maar de verpakkingen waren soms best wel episch. :P

Wat hebben jullie in de afgelopen tijd/jaren verzameld aan promotiemateriaal en wat zouden jullie graag willen hebben? :)

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 02-07-2018 18:49:49 ]
  maandag 2 juli 2018 @ 20:13:19 #2
159092 Tyr80
Nani ka hoka ni?
pi_180193833
Heb een Borland C++ 4.5 nog in de shrinkwrap zitten, maar weet niet of je dat bedoelt.

M’n eerste IDE O+
"We aren't people, we are text." - Japanman Sakyusan -
pi_180194431
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2018 20:13 schreef Tyr80 het volgende:
Heb een Borland C++ 4.5 nog in de shrinkwrap zitten, maar weet niet of je dat bedoelt.

M’n eerste IDE O+
Naja eigenlijk van alles. Als je wilt mag je het laten zien. :)

Ik zou bijvoorbeeld graag een keycord willen hebben van bijvoorbeeld Microsoft. Die delen ze uit op de Techdays bij het hoofdkantoor in Schiphol. Ook zie ik weleens mensen lopen met een t-shirt daarvan. Gewoon nerdy spullen.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 02-07-2018 20:32:31 ]
pi_180205384
quote:
6s.gif Op maandag 2 juli 2018 18:43 schreef DevFreak het volgende:
In de ICT heeft bijvoorbeeld Linux als mascotte Tux de pinguïn, en die kun je ook kopen. Linus Torvalds, de schrijver van de kernel, krijgt iedere dag van over de hele wereld pluche pinguïns opgestuurd. Hij heeft vriendelijk verzocht ze niet meer op te sturen. :')

Deze bijvoorbeeld, van internet:

[ afbeelding ]
Ik ben meer fan van FreeBSD, ik vind helaas nooit knuffels van Beastie, de BSD daemon met sneakers.
(het is natuurlijk ook wel een nogal complex figuurtje om op die manier te maken)

pi_180205526
Totaal geen behoefte aan, enkel t-shirts bewaar ik. Die gebruik ik om te klussen of als poetslap :')

Wat moet je met al die zooi?
  dinsdag 3 juli 2018 @ 08:48:18 #6
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_180205537
Dat zijn altijd die dingen waarvan je denkt: waarom? :{

Heb wel een Sysadmin spelletje van PRTG. Maar ja, dat ligt ook maar gewoon in de la op mijn werk.
Don't let my username fool you...
pi_180205775
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2018 08:48 schreef Metalfreak het volgende:
Dat zijn altijd die dingen waarvan je denkt: waarom? :{

Heb wel een Sysadmin spelletje van PRTG. Maar ja, dat ligt ook maar gewoon in de la op mijn werk.
Inderdaad.

Ben wel altijd happig op pennen en schoonmaakdoekjes bedenk ik mij nu, die gebruik ik veel :)
pi_180206303
Ach, het zijn typisch van die dingen waar je niet actief naar op zoek moet gaan eigenlijk, maar gewoon impulsief van een stand meesnaait als je ergens op een beurs o.i.d. bent. Gewoon een prul voor op je bureau omdat je fan bent van iets.
Kasten vol met die spullen zal je hier niet vinden, daar is m'n huis ook te klein voor :+
pi_180206530
Die collectie olifantjes vind ik wel echt leuk :D
Join the Army, see the world, meet interesting people - and kill them.
pi_180206614


Golang Gophers wil ik wel, Go is _O_ *O* :9 O+
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  dinsdag 3 juli 2018 @ 10:29:31 #11
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_180206756
Bij dat olifantje moet ik altijd hieraan denken. :').

And so is the past
pi_180209838
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2018 10:18 schreef MilkTea het volgende:
Die collectie olifantjes vind ik wel echt leuk :D
Ja, leuk zijn ze he? :D
Bij mijn vorige werkgever hadden we er een stuk of 7 op elkaar gestapeld staan. Blikvanger.

quote:
1s.gif Op dinsdag 3 juli 2018 10:23 schreef FlippingCoin het volgende:
[ afbeelding ]

Golang Gophers wil ik wel, Go is _O_ *O* :9 O+
Die zijn best adorable. :P
pi_180225668
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2018 08:29 schreef Henno het volgende:

[..]

Ik ben meer fan van FreeBSD, ik vind helaas nooit knuffels van Beastie, de BSD daemon met sneakers.
(het is natuurlijk ook wel een nogal complex figuurtje om op die manier te maken)

[ afbeelding ]
Fun fact: John Lasseter heeft deze getekend.
Roses are red
Violets are blue
Wololo Wololo
Now violets are red too
pi_180245668
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2018 23:36 schreef Mr_Belvedere het volgende:

[..]

Fun fact: John Lasseter heeft deze getekend.
De mascotte van Linux is bedacht omdat Linus toevallig van pinguïns hield. :)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')