abonnement Unibet Coolblue
pi_180233807
Laat ajax maar kopen kopen kopen

Ik denk dat ajax de sterkste selectie al heeft alleen moeten ze dat nog omzetten in daadwerkelijke prestaties.

Prestaties kun je op verschillende manieren wel of niet krijgen

-Wordt ajax een team?
-Heeft ajax niet gewoon teveel spelers die alleen voor zichzelf aan het voetballen zijn?
-Door de grote hoeveelheid spelers die allemaal denken dat ze basisspeler zal de onvrede in de selectie alleen maar toenemen waardoor het heel moeilijk wordt om een team te worden.
-kan ten Hag wel een grote groep met veel goede spelers managen?
-gaat ten Hag wel de juiste spelers opstellen?
-Hoe ontevreden gaat deze groep worden?

Kortom Feyenoord speelt gewoon mee om de titel volgend seizoen :) .
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  woensdag 4 juli 2018 @ 12:37:30 #277
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_180233808
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2018 12:33 schreef Ascorbinezuur het volgende:

[..]

Of Kühn, ik heb wel zin in een Duits wonderkind. Maar Leipzig heeft hem waarschijnlijk niet zonder reden verkocht.
Leipzig heeft wel een specifieke manier van spelen waar Kühn waarschijnlijk niet goed in rendeerde, maar zegt dan niet perse iets of hij bij Ajax goed uit de verf kan komen.
Oh.
pi_180233864
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2018 12:29 schreef Elan het volgende:

[..]

Lozano kopen zou wel een stunt zijn _O-
Kan je beter Arias kopen, heb je een fatsoenlijke rechtsback voor een prikkie.
pi_180233895
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2018 12:37 schreef klaasweetalles het volgende:


Kortom Feyenoord speelt gewoon mee om de titel volgend seizoen :) .
FC Emmen ook :)
pi_180233902
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2018 12:37 schreef klaasweetalles het volgende:
Laat ajax maar kopen kopen kopen

Ik denk dat ajax de sterkste selectie al heeft alleen moeten ze dat nog omzetten in daadwerkelijke prestaties.

Prestaties kun je op verschillende manieren wel of niet krijgen

-Wordt ajax een team?
-Heeft ajax niet gewoon teveel spelers die alleen voor zichzelf aan het voetballen zijn?
-Door de grote hoeveelheid spelers die allemaal denken dat ze basisspeler zal de onvrede in de selectie alleen maar toenemen waardoor het heel moeilijk wordt om een team te worden.
-kan ten Hag wel een grote groep met veel goede spelers managen?
-gaat ten Hag wel de juiste spelers opstellen?
-Hoe ontevreden gaat deze groep worden?

Kortom Feyenoord speelt gewoon mee om de titel volgend seizoen :) .
Allemaal vragen over ajax: Conclusie is dat feyenoord meedoet om de titel :')
  woensdag 4 juli 2018 @ 12:44:05 #281
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_180233923
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2018 12:43 schreef Afhaalchinees het volgende:

[..]

Allemaal vragen over ajax: Conclusie is dat feyenoord meedoet om de titel :')
Dat Harvard is ook niet meer wat het geweest is hè.
Oh.
pi_180233926
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2018 12:41 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Kan je beter Arias kopen, heb je een fatsoenlijke rechtsback voor een prikkie.


Graag :)
blablablabla
  Moderator woensdag 4 juli 2018 @ 12:45:21 #283
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_180233952
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2018 12:43 schreef Afhaalchinees het volgende:

[..]

Allemaal vragen over ajax: Conclusie is dat feyenoord meedoet om de titel :')
Dit ja, beetje rare jongen die klaas.
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  woensdag 4 juli 2018 @ 12:59:48 #284
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_180234247
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2018 12:44 schreef Elan het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Graag :)
Leuke beweging, maar de voorzet daarna kwam niets uit. Behalve een mislukt schot.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_180234399
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2018 12:59 schreef Komakie het volgende:

[..]

Leuke beweging, maar de voorzet daarna kwam niets uit. Behalve een mislukt schot.
True.
blablablabla
pi_180234431
quote:
10s.gif Op woensdag 4 juli 2018 12:10 schreef maxi-mus het volgende:
'Die jonge jongens hebben echter het ritme nodig van zondag, woensdag, zondag'.
Dat gaat Kluivert bij Roma ook niet krijgen Arnold.
Die hebben een compleet elftal gekocht. Niet normaal
  woensdag 4 juli 2018 @ 13:22:11 #287
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_180234652
Klaasgod. Vervuilt heel sport op fok, lekker man. Laat gaan joh.
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_180235308
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2018 12:41 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Kan je beter Arias kopen, heb je een fatsoenlijke rechtsback voor een prikkie.
Niet eens zo'n gekke gedachte. Toch genoeg geld.
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_180238226
Heeft iemand al een magnum gekregen?
As long as people continue to seek the true meaning of freedom, they will never ceased to be.
  woensdag 4 juli 2018 @ 15:57:09 #290
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_180238259
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2018 15:55 schreef marp0 het volgende:
Heeft iemand al een magnum gekregen?
nee, wit met nootjes graag
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
pi_180238278
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2018 15:57 schreef mokkiemok het volgende:

[..]

nee, wit met nootjes graag
Make that 2.
As long as people continue to seek the true meaning of freedom, they will never ceased to be.
pi_180238361
Gaat iemand van hier naar Ajax - Sturm Graz? Zou er echt wel bij willen zijn eigenlijk :'(

Smoke some grass, om vervolgens Ajax Graz zien te smoken :D
As long as people continue to seek the true meaning of freedom, they will never ceased to be.
pi_180238468
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2018 15:55 schreef marp0 het volgende:
Heeft iemand al een magnum gekregen?
Die Klaas is al net zon debiel als tompsv18, beiden komen ze hun beloftes niet na.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_180238537
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2018 12:37 schreef klaasweetalles het volgende:
Laat ajax maar kopen kopen kopen

Ik denk dat ajax de sterkste selectie al heeft alleen moeten ze dat nog omzetten in daadwerkelijke prestaties.

Prestaties kun je op verschillende manieren wel of niet krijgen

-Wordt ajax een team?
-Heeft ajax niet gewoon teveel spelers die alleen voor zichzelf aan het voetballen zijn?
-Door de grote hoeveelheid spelers die allemaal denken dat ze basisspeler zal de onvrede in de selectie alleen maar toenemen waardoor het heel moeilijk wordt om een team te worden.
-kan ten Hag wel een grote groep met veel goede spelers managen?
-gaat ten Hag wel de juiste spelers opstellen?
-Hoe ontevreden gaat deze groep worden?

Kortom Feyenoord speelt gewoon mee om de titel volgend seizoen :) .
Een vrij merkwaardige conclusie, aangezien je in het verhaal erboven alleen over Ajax spreekt :').

Feyenoord moet gewoon spelers verkopen om überhaupt fucking Janmaat te kunnen kopen :D De man die ons persoonlijk de WK deelnamekostte door zijn geweldige kopbal in eigen goal.
  woensdag 4 juli 2018 @ 16:26:23 #295
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_180238840
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2018 16:08 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Een vrij merkwaardige conclusie, aangezien je in het verhaal erboven alleen over Ajax spreekt :').

Feyenoord moet gewoon spelers verkopen om überhaupt fucking Janmaat te kunnen kopen :D De man die ons persoonlijk de WK deelnamekostte door zijn geweldige kopbal in eigen goal.
Nou nou nou, laten we niet doen alsof het allemaal aan Janmaat lag
  woensdag 4 juli 2018 @ 16:48:01 #296
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_180239213
quote:
De zaakwaarnemer van Abdelhak Nouri, Nathan van Kooperen, geeft in een interview met Voetbal International aan dat hij iedere week bij Appie langs gaat. Hij vertelt onder meer dat Nouri in staat is om te communiceren via zijn wenkbrauwen. “Gewoon om bij hem te zijn en er voor hem te zijn. Het is heel moeilijk hem zo te zien. Het is nog steeds heel onwerkelijk. Ik sprak hem voordat dit gebeurde echt bijna ieder uur. Onze band is zo sterk.”

Het is bijna een jaar geleden dat de Ajacied ernstige en blijvende hersenschade opliep nadat hij door hartfalen in elkaar zakte tijdens een oefenwedstrijd tegen Werder Bremen. Van Kooperen heeft toch hoopgevende woorden. “Appie herkent ons wel als we bij hem zijn. Dat zie je aan hem, dan kijkt hij me zo aan. Appie kan ook reageren. Niet door te praten maar door zijn wenkbrauw te bewegen. Als die omhoog gaat, betekent dat ja. Net als zijn mond open. Doet hij niets dan is dat een nee. Het is een vorm van communicatie waar we al heel blij mee zijn. Ik heb zoveel respect voor de familie over hoeveel kracht ze nog hebben en hoe ze hier mee omgaan.”

Onlangs heeft Ajax bevestigd dat de club de volledige aansprakelijkheid erkent omtrent de situatie van Nouri. De club heeft toegegeven dat er niet goed gehandeld is vlak na het incident op het veld. Van Kooperen is blij dat er eindelijk duidelijkheid is. “Het is voor Appie en de familie fijn dat er na een jaar eindelijk duidelijkheid is. Dat Ajax het zo lang heeft laten duren, dat is niet goed geweest. De familie heeft iedere dag in onzekerheid geleefd, ze hadden zoveel vragen. Dat daar nu antwoorden op zijn, is een hele opluchting. Ze krijgen er de oude Appie niet mee terug, maar het helpt ze wel. Nu gaat het erom dat hij de beste zorg krijgt die er is.”
  woensdag 4 juli 2018 @ 17:11:10 #297
436302 Brammess
Fina jou3
pi_180239619
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2018 09:22 schreef tompsv18 het volgende:

[..]

Haha gevoelig puntje merk ik al
Je moeder heeft een gevoelig puntje en die heb ik al meerdere keren aangeraakt met mijn frikadel.
  woensdag 4 juli 2018 @ 17:36:14 #298
131800 Tarado
capô de fusca
pi_180240056
Die Sanchez vond ik gisteren echt top, opbouwen kan hij niet maar met hem in het centrum kan je er gewoon een middenvelder naast zetten, die kan nog wel een stapje hoger dan Spurs
pi_180240188
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2018 17:36 schreef Tarado het volgende:
Die Sanchez vond ik gisteren echt top, opbouwen kan hij niet maar met hem in het centrum kan je er gewoon een middenvelder naast zetten, die kan nog wel een stapje hoger dan Spurs
Ik vond hem juist matig. Slecht aan de bal ook, veel ballen in niemandsland gespeeld gisteren. Vond zijn compangon sterker en dat gastje ertussin ook. Zonder videoref had hij ook gewoon 100% een penalty tegen gekregen bij die tackle. Zonder 10 slomo's leek het echt net een overtreding, hij neemt daar gewoon totaal onnodig veel risico. Als je gewoon meeloopt kan die gast van Engeland geen kant op. Waar andere mensen zijn tackles een sterktepunt vinden vind ik het juist een zwaktebod. Hij maakt gewoon onnodig veel tackles in 1 wedstrijd, waarom? Hij is sterk/snel genoeg om op de been te blijven, het lijkt wel een soort tic om altijd maar te moeten glijden.
  woensdag 4 juli 2018 @ 18:12:04 #300
131800 Tarado
capô de fusca
pi_180240602
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2018 17:45 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Ik vond hem juist matig. Slecht aan de bal ook, veel ballen in niemandsland gespeeld gisteren. Vond zijn compangon sterker en dat gastje ertussin ook. Zonder videoref had hij ook gewoon 100% een penalty tegen gekregen bij die tackle. Zonder 10 slomo's leek het echt net een overtreding, hij neemt daar gewoon totaal onnodig veel risico. Als je gewoon meeloopt kan die gast van Engeland geen kant op. Waar andere mensen zijn tackles een sterktepunt vinden vind ik het juist een zwaktebod. Hij maakt gewoon onnodig veel tackles in 1 wedstrijd, waarom? Hij is sterk/snel genoeg om op de been te blijven, het lijkt wel een soort tic om altijd maar te moeten glijden.
dus een slechte scheids maakt hem een slechte speler?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')